![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Владимир, дали има нешто поконкретно во врска со онаа вест околу музејот? Се придвижуваат ли работите врска со музејот или се празни муабети?
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Предвидена зграда за музеј на малата железница - некогашна железничка дирекција
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Оптичкиот кабел кој не е закопан во земја, него растегнат помеѓу столбовите од тежината на снегот се прекинал и се уплеткал со напонскиот кабел така да дошло и до кршење на пантографот на локомотивата и до целиот застој. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Edited by Vladimir P - 16-Mar-2009 at 08:48 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
ИМАМ ГОЛЕМА ЖЕЛБА ДА ЈА ДОЖИВЕАМ РЕАЛИЗАЦИЈАТА НА ВЛАДИНИТЕ ПРОЕКТИ ВО ЖЕЛЕЗНИЦАТА.
БОГ ДА НЕ БЛАГОСЛОВИ СИТЕ !!!
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Искрено, не им верувам
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Делот за инвестиции во железницата |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И видео информацијата за растот на патничкиот сообраќај во железница
Edited by Vladimir P - 01-Mar-2009 at 01:21 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Владимир ме претрка, вчера го видов извештајот на страницата на Заводот за статистика
![]() Мислам дека превозот на патници во железничкиот сообраќај за 2008 година е еден од најголемите од осамостојувањето на земјава. Ако има некој податоци нека ги прикачи. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Се надевам со ова и самите претпријатија ќе имаат можност да инвестираат во своите капацитети преку нови кредитни линии
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Кушетите и спалните најчесто одат на крајот од возот а на некои железници тоа е регулирано и со правило. Исто така ресторанот по можност се става на средина од композицијата поради причини кои ги наведе БеТон.
Во врска со „Локомотивата Hiawatha 3“, се работи за локомотива од серија А на американската железница „Милвоки“ наменета за влечење на престижните возови „Hiawatha“. Ги имало 4 , произведени две во 1935 и по една во 1936 и 1937. Максималната брзина била 100 - 110 mph (160-177 km/h) . Биле воведени за да им конкурираат на исто така престижните возови "Зефир“ кои биле со дизел влеча. Извадени се од употреба во период од 1949 до 1951. Не е сочувана ниту една од нив |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
да кај нас бидејќи закачуваме на меѓународниот сопствени кушети или спални истите редовно одат последни бар до белград, а за ресторанот логично е да биде в среде за да им биде подеднакво блиску на сите. . |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Отпорот на воздухот зависи од брзината на квадрат, па затоа на мали брзини е занемарлива, но со порастот на брзината отпорот расте со квадратна функција.
Тоа уште од парните локомотиви е увидено и уведено, на пример кај нас уште во 1937 година една парна локомотива ЈДЖ 01-101 е оклопена и на брзински тест постигнала 146 км/час ![]() Или една америчка „Hiawatha 3“ негде 1936 год. која удрила пред 200 км/час ![]() Но во случајот на МЖ 661 серијата или „Кенеди“ со таа брзина тоа е занемарливо А за распоред на копозиција не би знаел тачен одговор но мислам прво иде ако има службено возило потоа спални и кушет па вагони, ако има бифе - ресторан тој е на средина. Но тоа на некој начин не важи кај нас бидејќи на меѓународните возови се прикачуваат вагони од други превозници Во сообраќајно-транспортно упатство - СТУ на МЖ има распоред на вагони но секој воз на некој начин е различен. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() За аеродинамичкиот дел можам да ти одговорам и јас - за помали брзини таа работа е прилично занемарлива и при дизајнот многу поголема улога играат други фактори. Супербрзите возови се друга приказна, а таму аеродинамиката игра и поширока улога отколку што е самата ефикасност. За распоредот на вагоните ќе мора да одговори некој друг, јас можам само да ја исклучам аеродинамиката како фактор ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |