![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() За мостов, може ли некој да приложи некакви технички податоци и точна локација (мапа или координати). И особено ме интересира сообраќајниот профил. Исто така, дали овој мост е дел од К4? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Жоро не сакам да навлегувам во политика (истото се бара и од тебе), но сепак неможам да ти оддолеам! Прво Тито беше НАШ (Македонија беше тогаш во склоп на Југославија која сите ја чувствувале како своја земја), а Димитров е бугарски лидер. Пак ќе ти кажам, именувањето на училиштето Георги Димитров во Скопје е во знак на благодарност од граѓаните на Скопје, кон граѓаните на Бугарија и ако името се смени (да речеме во Васил Левски), ќе биде скандално, непотребно и неблагодарно. Второ изгледа само во Бугарија и Романија има проблеми со комунизмот, затоа што не само кај нас остануваат старите имиња на позначајни објекти. И во мноооогу поцивилизитани земји од МК и БГ, како Хрватска и Словенија, плоштадите и улиците, сеуште го носат името на Тито и никому не му паѓа на памет да го смени. Зарем во Париз да се одстрани Наполеоновата Триумфална Капија???
Назад кон темата, слики превземени од ССЦ. Текот на изградбата на Дунав Мост 2, меѓу Бугарија и Романија, кај градовите Видин (БГ) и Калфат (РО): ![]() Како што се гледа, целиот проект вреди 225 милиони евра. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
joro123 ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Well you have a school named Josep Broz Tito, so aparently you don't have problems with comunists ![]() ![]() P.S. Offtopic off |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Хм, ние пак затоа имаме цела гимназија во Скопје, која го носи името Георги Димитров. Зградата е подарок од Република Бугарија, за граѓаните на Скопје, по катастрофалниот земјотрес во 1963 и мислам дека би било многу неблагодарно да се следи примерот кој ти го посочи токму за овој објект. Упс, офтопик!
|
|
![]() |
|
joro123 ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=653&PID=47594#47594
Just FYI : we don't have any streets, schools and staff like that are named after comunists. In the last years every streets that was named after something that reminds us for the comunists was renamed. We even destroyed Georgi Dimitrov's mauseleum ![]() On the question - our new government just made a prospect about what is going to be built. ![]() This one is in the part of projects that are left for the next period, so a project shoud be made in 2010-2013 period, and it should be done somewhere between 2014 and 2020. If you are interested you can download the presentation from here. About the other parts of the corridor 8, as you can see from the presentation : Highway Trakiya ( which is something like 1/3 of the whole corridor ) is of first priority, and is gonna get built in the next 2 years ( or at least, we hope so ![]() Highway Cherno More is now considered part of Trakiya, and is left for the next period but it looks like now it has a relatively high priority. Edit : Can you provide some kind of map of what is already built and what you need to build from your part of the corridor ? Edited by joro123 - 18-Sep-2009 at 21:58 |
|
![]() |
|
Готин_БГ ![]() Newbiе ![]() Joined: 14-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=653&PID=47259#47259
That's right. I meant Sofia-Burgas. Sofia-Varna is not going to be built soon. ![]() Today their was a press conference with the participation of the prime minister, the minister of the regional development and the public works and EU officials. We finally have the plan for the motorways officially announced. The construction of Trakiya should start in the first half of 2010 and has to finish in the second half of 2012. Maritsa's construction is supposed to start in the first half of 2011 and to finish in the middle of 2013. Struma will be partially completed, except the section Blagoevgrad-Sandanski because the state can't secure financing. If the plans get realized, 65 km of motorways will be completed yearly in the next 4 years which means that the total length of the Bulgarian motorways could increase by more than 50%. As for the political situation, forensic, one of the moderators explained me already that this forum is utterly apolitical, so I'm not going to write about politics anymore. Just want to ask you something- after you obviously have a different opinion, have you ever been to Bulgaria and if yes, when was the last time you visited the country. Edited by Cloverstack - 14-Sep-2009 at 22:27 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Апсолутно! На свршен чин се мисли и ние да отстапиме од приоритетна изведба на паневропски коридори, тука е свршениот чин! Ни во лудило бришење на патот преку Охрид и префрлање на трасата на Е коридорот!
Јес да и кај нас има обиди да се маневрира надвор од Е коридорите, но сепак во прв план ни се Е коридорите! Во Албанија Е коридорите не се стваат ни под разно! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
lsl, пред се овде не се работи за автопат. Моментално нема никакви индикации дека Албанија се обидува да прецртува пан-европски коридор, ниту пак доколку се обиде има реални шанси да успее во тоа, па да не ставала пред свршен чин да сме граделе автопат од кај Маврово и Дебар. Мада и за тоа имаме слушано желби и барања кои доаѓале од дел од албанската заедница кај нас, такви ненормални акробации не поминуваат дури ни во прилично несериозна држава како нашата.
Она што го прави Албанија во моментов не го критикував во смисол дека не става пред некаков свршен чин, туку дека го запоставува приоритетниот коридор 8 за сметка на еден неспоредливо помалку важен патен правец и за тоа не можам да најдам друго објаснување освен тој национал-романтизам што го спомнав. Таквото планирање ќе има последици пред се врз развојот на Албанија, но за жал ќе се одрази и на Македонија. Edited by Cloverstack - 24-Aug-2009 at 03:37 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Дополнително говори за неодговорниот однос кон европските коридори! Може би во Македонија донекаде европските коридори соодветствуваат со трасите на домашните потреби што и некаде не става во некоја поволна положба, за разлика пак од Албанија која има на своја територија европски коридор и кој го игнорира!
Не треба многу памет да се заклучи дека се работи за национално-романтичарски критериуми! За разлика од оној пат кој го градеше Албанија према Косово (кој исто така не соодветствува со политиката на приоритет на европските коридори), овој пат ја става Македонија пред свршен чин да треба да гради автопат маврово-дебар (по исклучително лош терен и ван сите планови на Македонија) за што јас искрено ќе бидат против да не се изгради и ќе дадам поддршка да биде кочен од нашата влада (исто и кон блаце) се додека не се заврши европскиот коридор преку Охрид! Сега што е тоа е, такво е орото не сме ние криви што не тераат да го играме! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не знам во кој филм се влезени во Албанија. Наместо да обратат внимание на коридорот 8, удриле приоритет на овој пат, кој никако не може да го добие тоа значење кое му го предвидуваат. А ако патната мрежа ја планираат единствено врз база на национал-романтичарски критериуми, нема далеку да стигнат. За жал и ние ќе трпиме доколку продолжат да ги запоставуваат приоритетите кои ни се заеднички.
Edited by Cloverstack - 24-Aug-2009 at 03:10 |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
A означува автопат (А нели доаѓа од Автоцеста/Аутобан/Аутошнелвег итн соодветно по секој држава). Значи најмалку 2 ленти за возење и една за застанување по насока и автопатски стандарди за косина, кривини, нагиб итн.
Н означува Хитра Цеста (Брз пат) и тоа е како нашиот пат Тетово-Гостивар. Односно со по 2 ленти за возење по насока, многу често паркинзи, како замена за третата лента. Но, она што е различно е што нема строги автопатски стандарди за кривини, нагиб, косина и се останато и дозволената брзина по принцип е 110 км/ч (кај автопатите е 130 км/ч), но таа може да се симне до 80 во тунели и на коси кривини. Се одлучуваат за Хитри цести во делови на тежок терен и умерен сообраќај, како и таму каде што нема толку транзит на товарни возила. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Андреј, какви карактеристики имаат патиштата со ознака Н во Словенија и што е разликата помеѓу нив и оние означени со А?
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
uff cetvrtata slika kolku cist kej ima rekata ,nesto prekrasno , bi sakal nekogas vardar taka da izgleda =)
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Има разбира се! Треба да е готов (како и делот кај Блед) на 1 Јуни 2010. Сега им се заплете со денационализација и отуѓување, така што може кај Ново Место (делот е всушност Плуска-Храсље) да се пролонгира, што би било многу лошо затоа што тие 10 км магистрален пат се најцрната точка на словенските патишта, особено во летниот период.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Н2 Сливница-Драженци:
Овој автопат прави врска со А1 кај Марибор со Хрватска (Крапина, Вараждин, Загреб) преку Птуј. Заради огромниот транзит кој се слива од централна Европа (Братислава,Виена,Грац) кон Загреб и Балканот Н2 се одлучи да се гради на ниво на полн автопат. Ова беше 2 отсек од вкупно 3 за целосно завршување на автопатот. Фали уште третиот (Драженци-Грушковље) кој е во градба. Иако теренот е рамнински, проблем беше големиот број на населби околу трасата на автопатот. Инаку во скоро 20 км има 5 излези (2 разцепувања и 3 излези). Еве како тоа изгледа: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Разцеп Марибор - југ: ![]() ![]() Исто така беше изградена една странична наплатна рампа Подпоље. Станична затоа што во Словенија за возилата полесни од 3,5 т се наплаќа вињета, а за потешките сеуште нормална патарина или АБЦ (автоматска наплата): ![]() ![]() И изградбата на третата етапа кон Хрватска, односно ГП Грушковље: ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Андреј има ли рок за она мало светлозелено делче што е останато кон Хрватска?
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
A1 Vzhodna mariborska obvoznica (Источна обиколница на Марибор)
Со овој сегмент, всушност се комплетира најважниот автопат во Словенија А1(Шентиљ (А)-Марибор-Цеље-Љубљана-Постојна-Копер (И)). До отворањето на овој автопат кој е оддалечен на неколку километри од самиот град Марибор, градот имаше градски автопат кој поминува низ него со по 2 ленти во насока. Но, заради огромниот број на транзитни возила, особено товарни, настануваа секојдневни застои и проблеми на тој одсек. Еве како изгледа според мене, преубавиот ринг на Марибор: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Новите улици кои прават врска со Марибор: ![]() ![]() Слика од самото отварање: ![]() И една новост на Словенските автопати од ова лето, меѓу кои и на Мариборскиот ринг е тн Тестни точки. Еве како тоа изгледа: На асфалтот има изгребано/напишано прво 21 па 22 па линии со знак Тестна Точка. Тоа значи дека дистанцата меѓу колата пред тебе и твоето возило, кога предната кола е на линиите, ти треба да си минимум кај знакот 21. Односно меѓу две возила треба да има најмалку 2 секунди разлика: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 16-Aug-2009 at 18:48 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Деновиве Словенија се радува на дури 3 автопатски делници отворени во рок од две недели. Должината на делниците не голема, но се од исклучително значење како за регионите, така и за патничко-товарниот транзитен сообраќај. Сите овие се дел од програмот до 2010, наречен Примарна автопатска мрежа. Сега, по отварањето на овие делници, е скоро комплетен, освен 2 сегмента од А2 (околу Блед и Ново Место) и тогаш Словенија ќе има околу 660 км модерни автопати. Еве како изгледа тоа (зелено е веќе завршено, светло зелено е сеуште во градба, сино пак е тн Додатна автопатска мрежа, во реализација по 2010):
![]() H4 Razdrto - Vrtojba (Раздрто-Нова Горица ( I ) )НОВ ДЕЛ: Раздрто А1 - Випава (Ребернице):Овој сегмент е дел од Н4, автопат кој ги спојува Ајдовшчина, Випава и Нова Горица со Италија (Трст и особено директно на Венеција) и Љубљана/Копер. За целосно завршување фалеше 10 км дел од Раздрто до Випава кој беше пуштен деновиве. Инаку се работи за многу тежок терен. Од планини, патот се спушта во Випавската Долина и затоа беше исклучително скап. Исто така проблем претставуваше и поместувањето на тектоснките пластови во тој регион за околу 1 цм годишно, како и многу силниот ветар во тој регион. Се делиме од А1 кон Нова Горица/Горица (И) ![]() ![]() И започнуваат вијадуктите и тунелите: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сигнализацијата е одлична а се поставени и голем број на паметни електронски знаци: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Поради честиот силен ветар, се поставени многу автоматски бројачи, кои можете да ги видите и на интернет. Еве каква беше силината на ветрот, кога го пишував ова: ![]() И патарината Нанос: ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |