![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6667686970 90> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
zabegan да ти кажам и во право си донекаде. Ова повеќе ми изгледа барање "влакно во јајце" на понудите на компаниите, пошто уствари сега министерството направи еден така благо речено нелогичен потег.
Министерството ја одби понудатата на Јутонг поради тоа што наместо да ги испорача првите автобуси најкасно за 12 месеци, тие понудиле дека ќе ги испорачаат најрано за 12, најкасно за 18 месци. Значи нема некоја голема разлика, за македонски услови 6 месеци воопшто не е некој проблем да почекаме, ние сме чекале толку години, па проблемот бил во 6-те месеци. За македонски услови 6 месци се уствари 6 дена. Па кај нас една тендерска постапка трае 6 месеци. Додека да пројде уште еден тендер ете ги тие 6 месеци. А инаку ако уште при првиот тендер на Трифун за 50-те нископодни изберевме компанија, сега веќе ќе возеа по скопските улици! Муабетот ми е дека ако стварно сакаме да купиме автобуси ќе ги купевме до сега сто пати. Ако ако се заебаваме, барем уопште да не трошиме пари за тендери и да ја заклучиме нишкава. А може би некој озбилно се обидува да намлати голема пари под превезот дека купува автобуси, барем има тврдења за вакви малверзации, а и симптоматично е што постапкава мора да и преку министерството, а не преку градот кога ионака еве сега трифун не е проблем власта има свој човек во град Скопје. Јеби га поголемите риби се у министерство, во град Скопје се помалите. Уствари постои сомнение дека првиве сакаат да напраат пари на грбот на државата, а другиве ги обвинуваат првиве за малверзации, ама воедно и они сакаат ако може да ги напраат истите тие пари како и првите, само што под превезот "300 работни места". И така ние си се заебаваме во овој loop еве веќе две години! И сега во ваква деликатна ситуација кај што има многу крокодили во барата, некој од министерството може би и оправдано бара "во јајцето да нема влакна" за да не може утре да му ја оспорат набавката пред суд и "да наебе" поради смешни 6 месеци. Edited by lslcrew - 13-Jul-2009 at 00:54 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Alex ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2009 Location: Paris / Ohrid Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Izgleda starite avtobusi ke vozaat uste nekolku godini vaka ako produlzi
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Циркусов продолжува...
![]() |
|
![]() |
|
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
a be mislite samo skopje ima losi avtobusi, vo tetovo ima 10 privatni avtobusi(Bashkimi) 2-3 drugi koj se isto taka privatni, a polet totalno se raspadna moze se bara nekoj da ja kupi firmata i da gi modernizira zasega nema konkretna informacija,a avtobusite ne traktor konbajn na lozata tamu kade sto e motorot ne se sedese
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Се сложувам иако нема гаранција дека ќе се бараат нормални автобуси. Но... Нишкава сме ја зачнале на 15 Јуни 2008 година кога Трифун го распишал првиот тендер во кој имаше 50на нископодни нормални автобуси и само 4 двокатни. Од тогаш сме изгубиле повеќе од година дена, поништени се 3 тендери, потрошени се еден куп пари, нашата и онака никаква репутација и дополнително срозана (мислите дека некоја нормална компанија ќе си го губи времето на тендер во МК после сите глупости?), изгубивме еден тон живци.... И повторно сме на самиот почеток, тракторите си бркаат работа по скопските улици а ние немаме абер од модернизација на јавниот сообраќај. |
|
![]() |
|
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
![]() Порадосна вест не можев да слушнам. И сега конечно нека распишат тендер за НОРМАЛНИ двокатни автобуси, а не некои кинески играчки кои ќе имаа двапати помал капацитет од старите трактори на ЈСП. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
ArchiTechTone ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
![]() ![]() |
Знам дека Трифун го пушти дуплиот Мерцедес, само заради тоа што се играа политички игри, меѓутоа ќе беше навистина добро да се пуштат кинескиве ретро-срања одреден тест период, .... бар 1 автобус да вози пробно, пред да купат 300 од нив. Чисто онака, пробно да сондираат: траси, капацитети, економичност, па и култура на патниците...
Па мајку му сирење да купуваш на пазар, ќе го пробаш, не па автобуси кои повлекуваат миљонски суми и огромни последици. Несеризоност од епски пропорции ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добро, значи со помалиов капацитет донекаде се ублажува она што се плашев дали „ќе ги собере“ сите 300 само на градските линии. Мада не верувам дека било што се димензионирало според објективни и разумни критериуми... понекогаш нешто и случајно ќе се погоди.
Но ќе ни објасни ли некој дали се направени барем груби пресметки колку поголеми ќе бидат тековните трошоци за да се превезе ист број патници во споредба со нови единечни и артикулирани автобуси? Дали било каков параметар е земан во предвид кога е носена одлуката, или едноставно на некого така му текнало, од којзнае какви причини и мотиви? |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Па добро, кој рече дека цел стар возен парк ќе биде исфрлен од употреба?
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=03E398AC996E2D449C999450CBED8C7E |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Кое фајде ако има 300 нови (какви и да се, антички) и уште толку канти!?
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
1. Најверојатно ќе продолжат со оплеменување. Години наназад слушам дека само што не почнале да набавуваат нови автобуси и пак си тераат со старите лепотани. Не дај боже да се најдеш во близина на ауспухот на некој од нив...
Главната вина сепак ја гледам во институциите кои можат многу лесно да го решат проблемот со старото железо што се тркала по нашите улици. Не мора дури ни регулатива да носат, само да се осигураат техничките прегледи за овие возила да не се обична фарса. Мада при моменталнава констелација не би исклучил конечно ваков развој на настаните, ама единствено доколку решат да ги притиснат да набават двокатни ![]() 2. Визуелно уште нема ништо сигурно, но дефинитивно се инсистираше на ретро-дизајн. Претходниот тендер наводно пропадна меѓудругото поради недоволно изразен ретро изглед во понудите и баш би ме изненадило доколку нешто во меѓувреме се сменило. Не дека им поверував дека навистина затоа пропаднал тендерот, ама сепак не очекувам дека се повлекле од тој дебилен услов. Тој им е сржта на целата малоумна филозофија и на сите приказни што ги продаваа до сега. Плус тоа знаеме колку тешко се откажуваат од будалаштините. Колку е побудалска работата, толку пофанатично работат на нејзе. Така да мислам џабе е да се надеваме дека ќе го избегнеме макар ретро филмот. Edited by Cloverstack - 26-Jun-2009 at 13:02 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Пакетот е специјален и антички. Веројатно оној на сликата 2 поста поназад. |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
2 прашања, ако сте позапознаени:
1. Дали лепотаните на „Слобода-превоз“ или подобро познати како „приватњаците“(кој идиотизам од збор) уште ќе го оплеменуваат нашиот најубав град? 2. Кој е конечниот дизајн на автобусите што ќе ги донесат? Гледам погоре во темава нешто „ретро-дизајн“, па почна да ме фаќа вртоглавица...на сајтот на фирмата има по некоја слика, ама дали се работи за нашите идни автобуси или има специјален пакет за нас, да не речам антички!? Малку офф-топик (може и не баш)...вчера влегов во градски превоз после некое време и морам да кажам дека некои искуства не се менуваат. Шоферот на сите ни покажа колку се во форма старудииве и го цепаше на Партизанска како луд, за среќа не прегази полн пешачки кај Буњаковец (значи и добри кочници имаат)....и на забелешките од патниците дека „не вози компири“, заедно со колегата, со кој цел пат си праеа муабет, изреагираа како хиени, па можеше некој и модар дома да си оди.... Значи уште 300 нови двокатни автобуси и 300 неоткриени Ф1 таленти ќе гледаме по улициве....може и тоа да биде дополнителна досега неоткриена туристичка атракција... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A12E5E5608BAE549A30DEEC5159D4ADD |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Не знам дали го имавме постирано сајтот, ама видете во вестите, не се баш за жалење. Испорачуваат автобуси на многу места.
www.yutong.com |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
... По темава е коментирано повеќе од доволно, а и лично сметам дека глупости ала Црква на Плоштад, Уставен Суд и автобусиве, се под нивото за коментар. СТАНА ТОА, ШТО НА СИТЕ НИ БЕШЕ ЈАСНО ДЕКА ЌЕ СТАНЕ, НО СЕ НАДЕВАВМЕ ДЕКА ЌЕ СЕ ИЗЈАЛОВИ! НЕЈСЕ, ГО ПРОТУРКАА. Факти:
-Кинеските автобуси имаат страшно ниска цена. 50 милиони делено на 300 автобуси, дава 166 000 евра на автобус. Цената е смешна во однос на европските двојни. Како за споредба можам да кажам од прва рака (сум зборел со шоферите македонци, во ЛПП Љубљана). Мерцедес Конекто зглобен со ЕУРО5 чини 330 000 евра, а новите хибридни, кои се белгијско производство чинат ненормални 440 000 евра. Значи ние добиваме 3 пати поефтини автобуси од врвните европски производители. Но, тоа сепак немора да значи и 3 пати послаб квалитет. -Дизајнот и надворешниот старовтремски лик, најмногу ме плашат. Еве пример на двокатен, градски автобус од истата кинеска компанија, кој изгледа барем надворешно како врвно возило: ![]() -Мислам дека НЕКАКО (да не збориме што тие издатоци се сосема непотребни и вештачки, нус-продукт на лудничавата желба да се протурка овој ништо-полезен проект) може да се приспособат на Скопје (семафори, дрвореди, обука, сервис...). Еве пример од Пловдив и Варна, каде што двокатните автобуси на некои линии возат доста долго време: ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6667686970 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |