build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1361 Posted: 17-Aug-2010 at 10:24
Р-604
Затворен патот меѓу Валандово и Струмица

Патниот правец Валандово – Струмица и обратно поради изведување работи на пат, денес ќе биде целосно затворен за сообраќај.

Од Авто-мото сојуз на Македонија соопштуваат дека патот ќе биде затворен за сообраќај во два временски термини, од 11.00 до 13.00 часот и од 15.00 до 17.00 часот.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=75659&kategorija=1
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1362 Posted: 16-Aug-2010 at 14:04
Државата сама да ги гради патиштата
Рада И. Маневска

Одрони, лизгари, дупки по патиштата и револтирани возачи е секојдневна слика на патиштата, која говори за лошата состојба на патната инфраструктура во земјава. Ваквата состојба ќе потрае бидејќи државата ги скрати парите за таа намена од државната каса и најави, но не обезбеди кредити и инвеститори за нивна изградба и реконструкција. Запрени се работите и на двата коридора, 8 и 10 бидејќи Владата се уште не обезбеди концесионери за нивна изградба. Место да чека странските компаниите да конкурираат за концесија за патиштата, подобро би било Владата да ја финансира нивната изградба од државната каса, предлагаат бизнисмени и стручњаци. За тоа, велат тие, потребно е годишно да се издвојуваат по 300 милиони евра од државната каса или да се обезбедат со кредити. Поволностите што ќе се добијат од тоа е ангажирање на целокупната градежна инфраструктура во државава и работа за околу 30.000 луѓе. Економските ефекти од ваквата инвестиција се прилив на странски инвеститори, поголем проток на стока услуги и луѓе и повисок прилив на средства во државната каса. - Државата е способна и самата да ги гради патиштата за кои веќе долго чека странци. Во подобрите години државава можеше да издвои и до 500 милиони евра за таа намена, но во кризен период со штедење на непродуктивната потрошувачка може да обезбеди до 300 милиони евра. Од тоа, 100 милиони евра се доволно да се издвојат од државната каса, а преостанатото да се обезбеди со кредити од банките, кои многу лесно кредитираат проекти во инфраструктурата - вели Горан Рафајловски, претседателот на скопската регионална комора. Со овие пари, вели Рафајловски, а тоа го потврдуваат и градежниците, со целата потребна инфраструктура би можело да се изградат околу 30 километри пат годишно, би се обезбедила работа за целокупната домашна градежна оператива и би се активирале дејностите што ја следат и би вработиле околу 30.000 луѓе. Техничките планови за реализирање на изградбата, според него, се остварливи за неколку месеци и со наредниот буџет би можело да се почне со градбата. -Тоа е реално остварливо бидејќи државата може да издвои сопствени средства и да земе заеми од странските банки. Но, Владата до овој период воопшто не инвестираше во подготовка на терен за тоа. Се уште не е подготвена техничката документација, не е експроприрано земјиштето и не се завршени низа работи, кои би овозможиле градба без застои - вели Џевад Хајредини, економски аналитичар. За нашето економско функционирање и привлекување странски инвеститори мора да се поврземе со Косово, Албанија и со Бугарија, но и да се заврши Коридорот 10, се согласуваат бизнисмените и стручњаците. - Ако не може да се обезбеди добар концесионер, Владата не треба да се плаши да ја задолжи државата со кредити за изградба на патната инфраструктура, но и на другата бидејќи ваквата инвестиција неколкупати ќе се зголеми и ќе се почувствува во сите сегменти од животот - вели професорот Христо Карталов. Изградбата на инфраструктурата, било да е патна, железничка, воздушна, енергетска, вели тој, треба да се реализира многу брзо за да и се овозможи на државата да се одлепи од епитетот слепо црево на Европа, за на економијата да и се даде можност за развој. - Како синдикат го поддржуваме секое вложување, било да е со домашни пари или кредити, кое би ја поттикнало градежната оператива, а со тоа и другите дејности и би овозможило вработување на што поголем број работници, а поволно би влијаело и на економијата и на државниот буџет - вели Павел Трендафилов од Синдикатот на градежниците. За разлика од Македонија, пак, во соседството се градат автопатишта. Така, во последниве неколку години Албанија изгради 170 километри автопат, во изминатиов период интензивно се гради и во Косово, автопат од Приштина кон Пеќ и кон Албанија, додека Србија ја завршува изградбата на своите делници по Коридорот 10. Овој наш сосед не застанува тука. Владата на Србија планира в година да почне шест нови патни правци, сите од рангот на автопати, за што ќе бидат издвоени 1,5 милијарда евра.


http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=2096&ArticleID=146588

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1363 Posted: 10-Aug-2010 at 20:50

Заврши санацијата на регионалните патишта во Липково

published - 10/08/2010 17:28:00
Големина на текст: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Во општина Липково заврши санирањето на регионалните патишта кои ја поврзуваат општината со Арачиново. Санирањето на патиштата чинеше 200 илјади евра, а работите ги изврши јавното претпријатие „Македонија пат“. Градоначалникот на општина Липково, Садула Дураку рече дека следниот проект на општината и на „Македонија пат“ ќе биде проширување на патиштата.

„Направивме санирање на патиштата, пополнување на дупките, со што  за првпат во овој дел се прави санирање со инвестиции од власта. Санирањето е од седиштето на општината до село Оризаре, не е тоа сè што се прави бидејќи во иднина ќе направиме проширување на патот, ова е само санирање на регионалниот пат, 102“, рече Дураку.

„Имајќи во предвид дека во оваа општина не е инвестирано неколку години, ние како јавно претпријатие видовме дека е потребно на почетокот од 2010 – та година да направиме проекти и конкретни планови за инвестирање во овие патишта. Ние како претпријатие направивме инвестиции и одржување на сите патишта во општина Липково кои се во наша надлежност, како регионалните патишта, тука е и патот 102 и други поврзувачки патишта со општина Куманово и Арачиново“, изјави Ејуп Халими – заменик директор на претпријатието „Македонија Пат“.

 
Back to Top
nikola49 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Jul-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote nikola49 Quote  Post ReplyReply #1364 Posted: 07-Aug-2010 at 12:40
Originally posted by Мартин

<p id="ArticleTitle" ="WB_DNEVNIK_Naslov">Се реконструира патот Струмица - Дојран

По
асфалтирањето на дел од транзитната делница низ Струмица, булеварот
Климент Охридски, градежното претпријатие „Пелагонија инженеринг“
продолжува со реконструкцијата на регионалниот пат Струмица - Дојран.
Како што е предвидено со програмата на Агенцијата за државни патишта,
годинава ќе бидат реконструирани вкупно 22 километра од овој патен
правец, со широчина на коловозната лента од 6 метри.- Работиме
на излезот од Струмица кон Валандово, на клучката кај Куклиш. На 17,5
километри од вкупната траса вршиме отстранување на два асфалтни слоја,
а на 4,5 километри на еден. Веднаш по вадењето на стариот асфалт
поставуваме нов слој со дебелина од 5 сантиметри. Со ваквата динамика
настојуваме на овој фреквентен патен правец да нема речиси никакви
застои во одвивањето на сообраќајот - изјави Чедо Стојковски од ГП
„Пелагонија инженеринг“.За реконструкцијата на оваа делница,
која треба да заврши до октомври, ќе бидат потрошени околу 166 милиони
денари од државниот буџет.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=D89F97F45548484A9547A91909E978CF
Да улицата Климент Охридски е реконструиран али остана со две ленти поради дрскоста на владата која што несакаше да ја отстапи на општина Струмица,таа улица требаше да биде проширена и наместо сегашните две ленти требаше да има четири со тротоари од двете страни.
Струмица најубав град     
Back to Top
kocani. View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-May-2010
Location: нема
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kocani. Quote  Post ReplyReply #1365 Posted: 07-Aug-2010 at 10:31
патот до градче уште не е заврашен не е стигнато ни до пола а имало рок уте 1 ден да го завршат
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1366 Posted: 05-Aug-2010 at 05:24

КОЧАНСКИ РЕГИОН


Асфалтиран патот од Кочани до браната "Гратче"


Асфалтиран е патниот правец Кочани - брана Гратче" во должина од 6 километри. Активностите ги реализираше скопски Гранит", а патот е со проширена коловозна лента од 4,5 метри, со банкини и риголи. Асфалтиран е и делот од кај мостот на излезот од Кочани до паркинг-просторот на мотелот Гратче".
Финасиската конструкција за овој патен праверц ја обезбеди Агенцијата за државни патишта на Р М.
Со асфалтирањето на овој патен правец и патните правци Долни Подлог - Горни Подлог и магистралниот пат М 5 до село Тркање, целосно се искористени средствата од Агенцијата за државни патишта што ги доби Општина Кочани за оваа година, а во рамки на проектот на Владата 120 милиони евра за изградба на 200 кмилометри регионални патишта во Македонија.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=5F1ABED612DF434487BB3FD07CEBA572
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1367 Posted: 04-Aug-2010 at 01:15

ПАТОТ ОД МАРКОВА СУШИЦА ДО ДОБРИ ДОЛ СО ОГРОМНИ ДУПКИ


До кога ќе чекаат жителите да се направи патот?


Патот е два метри и е претесен за две коли. За да се разминат две коли, едната треба да застане за да може да помине другата. А некогаш се случува и да мора да се врати едната кола во некоја уличка за да може да помине другата. Целиот пат е катастрофален. Од општината мораат под итно да најдат начин за негово поправање, а не само да ветуваат за време на избори, па после никаде да ги нема. Ниту еден проблем што го имаме не е решен од нивна страна. Се е празно ветување, вели жител


Патот што ги поврзува Маркова Сушица и Добри Дол е целосно во дупки. Жителите велат дека повеќе од пет години се движат по раскопан пат. Тие додаваат дека многу пати имаат реагирано во Општина Студеничани и покрај ветувањата дека патот набрзо ќе биде направен, се уште нема ништо. Тоа се само лажни ветувања, велат граѓаните кои секојдневно се движат по овој пат и си ги кршат колите.
- За време на поројните дождови не можеш да се движиш како што треба, бидејќи патот се рони пред наши очи. Дупките секојдневно се зголемуваат и колите ни пропаѓаат во нив. Пред извесно време кога беа дождовите, колата ми пропадна, па морав да викам шлеп-служба да ми ја извади. Предниот дел од колата ми беше оштетен, а нормално штетите самите си ги плаќаме. Не знам уште колку пати треба да ургираме во општината за да го направат патот за да можеме нормално да се движиме, рече еден жител.

Тој додава дека освен што патот е со огромни дупки тој е и претесен и не можат две коли да поминат.
- Патот е два метри и е претесен за две коли. За да се разминат две коли, едната треба да застане за да може да помине другата. А некогаш се случува и да мора да се врати едната кола во некоја уличка за да може да помине другата. Целиот пат е катастрофален. Од општината мораат под итно да најдат начин за негово поправање, а не само да ветуваат за време на избори, па после никаде да ги нема. Ниту еден проблем што го имаме не е решен од нивна страна. Се е празно ветување, вели жителот.

Се обративме и до Општината Студеничани за да ги прашаме за проблемот со патот за кој се жалат граѓаните. Но, оттаму не добивме никого за да добиеме каков било одговор. Останува само да видиме до кога ќе чекаат жителите да им се направи патот за да можат нормално да се движат и да не си ги кршат веќе колите.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=77E6A7443671894697F525F62F27EBE9
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1368 Posted: 03-Aug-2010 at 02:17

Се реконструира патот Струмица - Дојран

По асфалтирањето на дел од транзитната делница низ Струмица, булеварот Климент Охридски, градежното претпријатие „Пелагонија инженеринг“ продолжува со реконструкцијата на регионалниот пат Струмица - Дојран. Како што е предвидено со програмата на Агенцијата за државни патишта, годинава ќе бидат реконструирани вкупно 22 километра од овој патен правец, со широчина на коловозната лента од 6 метри.

- Работиме на излезот од Струмица кон Валандово, на клучката кај Куклиш. На 17,5 километри од вкупната траса вршиме отстранување на два асфалтни слоја, а на 4,5 километри на еден. Веднаш по вадењето на стариот асфалт поставуваме нов слој со дебелина од 5 сантиметри. Со ваквата динамика настојуваме на овој фреквентен патен правец да нема речиси никакви застои во одвивањето на сообраќајот - изјави Чедо Стојковски од ГП „Пелагонија инженеринг“.

За реконструкцијата на оваа делница, која треба да заврши до октомври, ќе бидат потрошени околу 166 милиони денари од државниот буџет.


http://dnevnik.com.mk/?ItemID=D89F97F45548484A9547A91909E978CF
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1369 Posted: 26-Jul-2010 at 00:20
Има една интересна работа во врска со овие регионални патишта. Има некое мислење дека регионалната патна мрежа е всушност клучната алка во комуникација на населението. Е сега има една работа, а тоа е што Македонија во својата територијална организација ги нема регионите како административни единици. Го имаме централното ниво и локалното со општините. Измеѓу некаде празнина. Ги имаме сепак за статистика и избори, но за функционално не. А во некои држави регионите ја играат клучната улога во економијата и развојот. Е сега регионите би биле степенот што треба да ја пази оваа регионална мрежа. Па затоа кај нас се под централната власт. На пример една соседна Грција што и не е којзнае колку многу пати поголема држава има мислам дури пет степени на децентрализација. Косово што по параметри е слично и мерливо со Македонија го има овој среден степен, всушност сите соседи наши ги имаат. Во Македонија по низа околности што политички, што поради тоа што сме мала држава се изоставени. И функцијата нивна е не само инфраструктурно, туку и културно и демографски и политички и по многу други основи. Така да регионалната патна мрежа обично во некои држави се става на пиедестал пред локалната и автопатната. Е сега новинарите малку мешаат локална, регионална, магистрална, автопатна, па и по профил како автопатна и најчесто се бара и спектакуларна бројка, така да оваа бројка од двесте е чудна. Како и да е, мора да се внимава на целокупната патна мрежа покрај автопатите за кои сите сме согласни дека треба да се направат, што да се изгради, што да се поправа.

Edited by lslcrew - 26-Jul-2010 at 00:27
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1370 Posted: 25-Jul-2010 at 14:16
Јанакиевски: Забрзано се подобрува патната инфраструктура во земјава

Патниот правец Прилеп - Кривогаштани е еден од 11-те регионални патишта во Македонија кои овој период се реконструираат за да се подобрат инфраструктурата и животот на населението. Работите се одвиваат според планираното, iизјави денеска министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески кој кај Кривогаштани ги надгледуваше работите што ги изведува градежната компанија Алпине. Тој очекува до крајот на октомври да заврши реконструкцијата на сите патни правци.

Патот Прилеп - Кривогаштани е во должина од 22 километри и чини 2,3 милиони евра. Единаесетте регионални патишта во вкупна должина од 250 километри се едната фаза од изградба на инфраструктурата во Македонија со кредит од Светска банка. Заедно со општините ќе се реконструираат и 200 локални патишта што е другата фаза од проектот. Веќе 16 патишта од нив се завршени, уште на толку се работи, а на 60-тина ќе почнат активности во август и сите треба да бидат готови за две години. Меѓу нив е и патниот правец до прилепското село Канатларци.

- Во моментов има градежни работи на повеќе делници предвидени со програмата на Агенцијата за патишта, рече Јанакиески.

Тој појасни дека во тек е реконструкција на 5 регионални патишта како што е патниот правец до Порече, обиколницата околу Охрид која ќе заврши оваа година, патниот правец Струмица – Радовиш. Интензивно се работи на завршување на патниот правец Табановце Куманово кој е дел од коридорот 10. В година, најави Јанакиевски, главно вниманието ќе го привлекува коридорот 10.

- В година најголем акцент ќе ставиме на коридорот 10 и на негово целосно завршување. Во финална фаза се преговорите со Европската банка за обнова и развој и со европската инвестициска банка и дел од средствата од ИПА фондовите, вели Јанакиески. Засега ниту еден патен правец не е даден под концесија.

До крајот на август ќе се знаат компаниите кои ќе влезат во вториот круг, односно тие кои треба да дадат финансиска понуда.

-Се очекува концесионерот на македонските патишта да се знае до крајот на годинава. Тоа е инвестиција од една милијарда евра,вели Јанакиески.

Според прилепскиот градоначалник Марјан Ристески со реконструкцијата на регионалниот пат Прилеп - Кривогаштани ќе се уреди еден од четирите излези од Прилеп и ќе се подобрат врските со населените места. Паралелно се работи и на регионалниот пат Прилеп - Македонски брод. Интензивно се работи на локалните патишта во општината.


http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/janakievski-zabrzano-se-podobruva-patnata-infrastruktura-vo-zemjava
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1371 Posted: 24-Jul-2010 at 11:37

Пуштен во употреба локалниот пат од село Раштак до општина Бутел

Претседателот на Владата на Република Македонија Никола Груевски денеска присуствуваше на свеченото пуштање во употреба на локалниот пат од село Раштак до општина Бутел.

Локалниот пат Раштак - Бутел е во должина од три километри, а за него Владата преку Агенцијата за државни патишта издвои околу 11 милиони денари.

- Владата преку Агенцијата за државни патишта во изминатиот период реализираше бројни капитални инвестиции  во областа на патниот сообраќај и изградба на патишта. Таквите инвестиции се од големо значење за подобрување на бизнис климата и привлекување на домашни и странски инвестиции, но пред се изградбата на патиштата значи подобрување на квалитетот на живот на граѓаните и непречена и брза комуникација меѓу населените места, рече Груевски.

Со овие средства, истакна премиерот, жителите на Раштак и околните населени места добиле пат кој за овој регион е од големо значење, пред се поради тоа што, посочи тој, преку него драстично ќе се намали времето кое е потребно да се стигне од Раштак до центарот Скопје.

Покрај свеченото пуштање во употреба на овој пат, денеска во Раштак се одбележа и пуштањето во употреба на филтер станицата со помош на која граѓаните добиваат чиста и проверена вода за пиење, инвестиција на Владата вредна околу осум милиони денари.

- Што се однесува до другите инвестиции во Гази Баба, преку Агенцијата за патишта веќе го завршивме и локалниот пат Јане Сандански - Инџиково, а за многу скоро ќе започне да се гради и патот Брњарци - Стајковци. Паралелно со овие проекти преку кредитите на Европската инвестициона банка и Европската банка за обнова и развој ќе се финансираат и повеќе проекти за санирање на водоводната и канализациска мрежа, а ќе се продолжи и со изградба на локалните патишта во Гази Баба, потенцираше премиерот.

Паралелно со овие проекти, според директорката  на Агенцијата за државни патишта Наташа Волкановска се започнува и со имплементација на нов проект за реконструкција на локални патишта, финансиран од Владата, преку заем од Европската банка за обнова и развој.

- Агенцијата досега има отпочнато реконструкција на 60 локални патишта низ целата земја, од кои дел се веќе заврешени и пуштени во употреба, рече Волкановска.

Груевски на денешниот настан беше придружуван од  скопскиот градоначалник Коце Трајановски и градоначалникот на општина Гази Баба Тони Трајковски.

http://sitel.com.mk/
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #1372 Posted: 19-Jul-2010 at 18:21

Крива Паланка ќе добие 400.000 евра за патишта

Понеделник, 05 Јули 2010 12:54 

Околу 400.000 евра ќе добие Крива Паланка за изградба на локални патишта преку проектот за рехабилитација и подобрување на патната инфраструктура, кој го реализира Владата со кредит обезбеден од Европската банка за обнова и развој. 

Општината издвои неколку приоритетни патни правци во кои ќе бидат инвестирани овие пари, а кои се во најкритична состојба и со најголема бројност на месното население.

- Парите ќе се наменат за изградба на локалниот пат од Крива Паланка до село Мартиница, во должина од 1,5 км и 2 км кон селото Градец, како и 7 км од патниот правец Конопница - Мождивњак и 1,5 км од Длабочица до Баштево- истакнува Александар Ангелов, раководител на Одделението за изградба и одржување на комуналната инфраструктура.

 
Општината има добиено и 35 милиони денари за изградба на 5 км од патниот правец кон село Станци. Овие средства се обезбедени исто така од Владата, но преку проектот за изградба и одржување на локалните патишта, кредитиран од Светска банка

Извор: Дневник



Edited by Makedonij - 19-Jul-2010 at 18:24
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1373 Posted: 12-Jul-2010 at 15:11
МИНИСТЕРОТ ЈАНАКИЕСКИ ВЕТИ
Наскоро ќе биде познат концесионерот за Коридор осум

До крајот на оваа или до почетокот на идната година ќе се знае која компанија ќе стопанисува, односно ќе има обврска да ги изгради патните правци од Коридорот осум, кој земјава ја поврзува со Бугарија на исток и со Албанија на запад, најави Миле Јанакиески, министер за транспорт и за врски. Изградбата на автопат со должина од 380 километри чини околу 1,2 милијарди евра, а Владата ќе го субвенционира концесионерот со 200 милиони евра. Министерот тоа го најави откако бизнис-заедницата завчера побара државата, конечно, да одвои пари за патна и за железничка инфраструктура на коридорот, без оглед колку тоа ќе ја чини бидејќи само така ќе се овозможи поконкурентен и поефикасен транспорт на стоки. За да се доврши само делот од пругата кон Бугарија, требаат најмалку 400 милиони евра. Јанакиески, пак, потсети дека во тек е работата околу подобрувањето на локалната патна инфраструктура, со средствата обезбедени од Светската банка. - Досега се завршени десет патишта, а се реконструираат шеесетина локални правци низ земјата. До крајот на наредната година ќе биде реализирана реконструкцијата на сите 200 локални патни правци, а што се однесува на регионалната патна мрежа, 11. регионални патни правци ќе бидат завршени до крајот на оваа градежна сезона - изјави министерот Јанакиески.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=2066&ArticleID=144403
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1374 Posted: 02-Jul-2010 at 07:04
Едно што не покажува репортажата од „Валандовско Брдо“ е тоа колку камиони има и колку е опасна таа линија некогаш. Тука дефинитивно треба барем уште една лента.
А инаку за квалитет на патот... хммм незнам Валандово-Дојран е доста лош кај селото Дедели... но и патот веднаш пред Дојран не е нешто сјаен.

Патот преку Валандово: Имаш една разрушена кула над Пирава и Валандово која е тешко достапна само пеш преку Манастирот Св. Ѓорѓи (до него има пат). Околу Св. Ѓорѓи има „света вода“ која е често посетувана и во самиот манастир има плоча од Римски легионер. Потоа имаш Грчки Гробишта и Ирски Крст на кој пишува „загинаа за одбрана на пријателската Србија“ од Првата Светска Војна. Потоа до Дојран скоро и да нема ништо, освен неколку села (некои Турски).

Преку Гевгелија: Имаш локалитет во Гевгелија (Вардарски Рид) но овде треба да скршнеш од својот пат едно 100м. Потоа преку Богданци (или Богданскиот Бајпас LOL) доаѓаш до Паљурци каде наводно Св. Павле поминал (сега нема многу освен вештачко езеро). Потоа има еден интересен предел со „шумичка“ што е доста добар проследен со некогашната Фурска брана. Од таму ти е право Дојран.

Сега што сакаш тоа.

Мој предлог: Користи ја најкратката релација.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1375 Posted: 29-Jun-2010 at 21:08

A  Beton firmata dali ima aktivni proekti?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1376 Posted: 29-Jun-2010 at 14:35
ЗА ПАТИШТА
„Гранит“ доби тендер

„Гранит“ а.д. го доби тендерот на Агенцијата за патишта, вреден 2,5 милиони евра, за реконструкција на 17 патни правци во полошко-кумановскиот регион, соопшти компанијата.
Тендерот на Агенцијата за патишта е дел од проектот на Светска банка за рехабилитација на локалната и на регионалната патна мрежа во Македонија, кој опфаќа вкупно 28 патни правци низ земјава.
Градежната компанија сега гради 145 спортски сали, новата зграда на Уставниот суд, патот Смрдлива вода - Кожув, пристапните патишта до зоната „Бунарџик“.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=2056&ArticleID=143588
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1377 Posted: 29-Jun-2010 at 10:30
Originally posted by Grunf

Previous
Немам посебан разлог да идем преко Валандова, једноставно ми је ближе и логичније, него да идем варијантом Гевгелија - Р 111 Богданци - Дојран, која је мени дужа 20-25км ... Али, ако је Р 111 бољи пут (мада и варијанта Р 110 изгледа заиста пристојно) зашто да не, размислићу о твом савету. Хвала!


Во принцип нема некоја разлика, и двете рути се кратки така да која и да ја одбереш нема да згрешиш Thumbs%20Up
Back to Top
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #1378 Posted: 29-Jun-2010 at 09:24
Previous
Немам посебан разлог да идем преко Валандова, једноставно ми је ближе и логичније, него да идем варијантом Гевгелија - Р 111 Богданци - Дојран, која је мени дужа 20-25км ... Али, ако је Р 111 бољи пут (мада и варијанта Р 110 изгледа заиста пристојно) зашто да не, размислићу о твом савету. Хвала!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1379 Posted: 28-Jun-2010 at 22:10
Originally posted by Grunf

Поздрав свима.
Овог лета планирам да на путу за Грчку у одласку идем преко Дојрана, вероватно и преноћим тамо, па ме интересује у каквом стању је пут од Удова преко Валандова (Р 110) до Дојрана (Р 604) и да ли гранични прелаз Дојран ради 24 часа. Унапред захвалан на информацијама.


Битно прашање. Дали сакаш да одиш преку Валандово заради прошетка или...?

Бидејќи доколку ти е чисто заради транзит подобра варијанта ти е да свртиш кон Дојран доле кај Гевгелија преку Богданци.

Инаку и во двете варијанти (преку Валандово или преку Богданци) патиштата се сосема пристојни особено што како што и сам заклучи се работи за регионални патишта.
Back to Top
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #1380 Posted: 25-Jun-2010 at 13:16
Захваљујем Thumbs%20Up
Пут делује сасвим ок, а када се узме у обзир да је регионални, у ствари делује одлично.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.477 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.