build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #1361 Posted: 18-Jun-2009 at 19:45
Следно нешто нека купат државни кинески коли без ниедна ѕвезда на НКАП тестот и нека се возат нашите државни службеници, па ќе менуваме претседател и премиер на 1 година . Немам зборови за ваква глупост. Дај побрзо нека ги демолираат и нека ги има во темата Вандализми и примитивизми ...Трагедија
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1362 Posted: 18-Jun-2009 at 18:53
@ ArchiTechTone

300 автобуси се премногу за да „ги собере“ само на градските линии. Еве податоци за бројот на возила со кои располага ЈСП превземени од нивниот сајт. Вкупно 357 градски автобуси. Тука спаѓаат и релативно новите Саноси со МАН мотори кои ги има во голем број, а кои имаат уште многу години работен век пред нив. Ќе си земам за слобода да претпоставам дека од останатите, добар дел се канти кои фигурираат само на хартија. Впрочем овие податоци го потврдуваат тоа:
* Просечна старост на возилата 17,78 години
* Вкупно дневно пуштени во сообраќај возила 250


Дури и на подолг период да се откажевме од трамвајот (што би било катастрофална одлука во однос на јавниот превоз), дури и да се имаше воља и обмислена програма како да се зголеми бројот на патниците на ЈСП, пак не ми е јасно како би успеале да „набутаат“ 300 двокатни автобуси исклучиво на градските линии. Се плашам дека или добар дел ќе скапуваат на паркинзи, или ЈСП ќе се претвори во хипертрофирано јавно претпријатие чиј капацитет значително ќе го надминува интересот за неговите услуги, па ќе нижи огромни загуби кои на крај ќе се покриваат со неразумно големи субвенции.

Од кој аспект и да погледнам на проектов двокатни автобуси, секогаш гледам целосно фијаско...



Возила

Видови на автобуси

Број на возила

       - Единечни

256

       - Двојни

101

       - Минибуси

14

          Вкупен број на линиски автобуси

371

       - Туристички автобуси

6

          Вкупно:

377



http://www.jsp.com.mk/kapaciteti.php?idJazik=1


Edited by Cloverstack - 18-Jun-2009 at 20:31
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1363 Posted: 18-Jun-2009 at 18:33
„Историскиот центар на Скопје, со дозволен сообраќај само за градски автобуси, за да се заштитат скулптурите и старите градби од киселоста на издувните гасови.“

Да ви кажам право мило ми е што ќе останат крнтиите на приватните, барем да има човек со што да се вози, а да не се осеќа ко морон (колку е тоа иронично).

А за автобусите, истото важи и за црквите и за сè друго што смислиле. Навистина се само за сликање, на дента на сечењето на лентата, и тоа е. Сепак, во весник е пофаца да се слика со црвени стари автобуси, отколку со нови модерни. Во NY Times сите виделе некој да купи цитаро хармоника автобуси па ги прескокнуваат тие вести, ама кај виделе ваков генијален изум, кинески двокатни со британски шмек во посткомунистичка држава во транзиција? Сака да стане headline човекот (ако е негова идејата).


Edited by гитардемон - 18-Jun-2009 at 18:37
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #1364 Posted: 18-Jun-2009 at 18:07
Нема шанси да ги пуштаат по периферија, ќе бидат строго за дефиле низ центарските линии, пошо ипак за старо скопје станува збор. Башка стварно не знам како двокатен автобус ќе се матка по тоа тесниот пат накај раштак, какви кривини има.... Таму на 2 сантима снег ги укинуваат автобусите, со двокатниве може цела зима да не видат автобус....

К*р ги боли тие шо се под*баваат со автобусиве, они и онака нема никад да се возат. Ај може народов конечно ќе се свести...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1365 Posted: 18-Jun-2009 at 17:29
Ех, го истераа до крај овој идиотизам  Wallbash

Не знам веќе колку можеме да се надеваме на нови пресврти...

Сега останува уште да видиме каков „ретро дизајн“ испроектирале кинезите. И да ги чекаме да пристигнат двокатниве, со сите проблеми и главоболки што ќе ги донесат со себе... главоболки кои ќе не чинат дваесетина милиони долари повеќе отколку да беа купени нормални автобуси и плус уште многу инвестиции да го прилагодуваме градов кон овие двокатни срања.

П.С.
Едвај чекам да се повозам во двокатен автобус до Раштак, Бањане или некое друго село погоре на Скопска Црна Гораво. Ќе биде тоа уникатно доживување на светско ниво.




Edited by Cloverstack - 18-Jun-2009 at 17:31
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1366 Posted: 18-Jun-2009 at 15:39
не е толкав проблем производителот, колку што е проблем ретардираната идеја за двокатни автобуси
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1367 Posted: 18-Jun-2009 at 15:31
Добро тоа со Кинезите ни е предрасуда од евтините играчки и копиите на секоја можна кола (само со таа разлика што кинеските се кршат од судар со картонска кутија). Меѓутоа факт дека го купија хамерот Кинезите, Кина бележи преголем развој во последниве години, а плус и фирмава е втора во светот по испорака на автобуси по мерцедес (не дека е мерило тоа можеби во Камбоџа испорачуваат, ама пак), па можеби и не се лоши, туку баш напротив многу добри. Не дека го бранам изборот, меѓутоа никој не гарантира дека ако е од Словачка ќе биде подобра, уште помалку пак од Македонија. Проблемот беше, и уште останува, лудата идеја за двата ката. Ај што се двокатни, морале да бидат и „старовремски“, затоа и пропаднаа двата претходни тендери бидејќи не чинел изгледот (или не се согласија за парите под маса, едно од двете). Морам да кажам како јас го замислувам цел тој настан: Владата вика „сакаме антички автобуси!“, и потоа се јавуваат во мерцедес и Германците им викаат, „ама господине, немало автобуси во античко време!“ И владата, „епа дајте што имате најстаро на изглед!“. Не е проблемот што се кинески, проблемот е што нема постојки, нема улици, нема салам шофери, а нема ни салам патници, и јапонски да е ќе се распадни.


Edited by гитардемон - 18-Jun-2009 at 15:32
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ел_ченто View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ел_ченто Quote  Post ReplyReply #1368 Posted: 18-Jun-2009 at 15:09
ЈСП има 29 градски линии наспроти 38 приградски. Инфраструктурата ниту во градот не е на некое завидно ниво, а да не ја коментирам во околните села. А самата назнака made in china ме асоцира на сомнителен квалитет. Навистина не знам која е таа потреба од 300 двокатни автобуси. Чувствувам дека ќе има сериозни проблеми откако ќе се стават во функција.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1369 Posted: 18-Jun-2009 at 13:16
 

Скопјани ќе се возат во 300 кинески автобуси


Коментари (1)   
18.06.2009 13:52
 

 

Кинеската компанија Zhengzhou Yutong Group co ltd (Џенгџоу Јутонг Групација) е избрана за најповолен понудувач за набавување на 302 автобуси.

Ова, како што пренесува Макфакс, денеска го соопшти Министерството за транспорт и врски.

Кинезите понудиле основна цена за 302 автобуси во износ од 51.000.000 евра и соодветни технички карактеристики, меѓу кои и мотор Cunnungs EURO 5, вкупен број на седишта за 60 патници, автоматска рампа и генерална гаранција за 36 месеци.

Јавната набавка се однесува на 302 новопроизведени двокатни автобуси, од кои 300 од затворен тип и два од отворен тип за градски сообраќај, кои ќе бидат испорачувани во периодот од следните три години, по склучување на договорот за јавната набавка.

Останатите компании што учествуваа на тендерот имаат рок од осум дена да го обжалат решението.

Групацијата Zhengzhou Yutong Group co ltd е основана во 1963 година и има производствен капацитет од 120 автобуси дневно, а претставува најголема и технички најнапредна база за производство на големи и средни автобуси во светот чиј обем на продажба е рангиран на второто место зад „Мерцедес Бенс“.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110197



Edited by гитардемон - 18-Jun-2009 at 13:17
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1370 Posted: 06-Jun-2009 at 11:50
негокаш си помислувам дека работава со двокатните автобуси ја измислија за воопшто да не добиеме автобуси
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1371 Posted: 04-Jun-2009 at 19:20
Стара е оваа вест. За поминатиот тендер е ова. Не спаѓа тука турската. Се знае дека турската ќе го земе, и над маса ќе даде пари, ама и под маса.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1372 Posted: 04-Jun-2009 at 17:06

САНОС ТВРДИ ДЕКА ИМА НАЈПОВОЛНА ПОНУДА НА ТЕНДЕРОТ ЗА НАБАВКА НА 302 ДВОКАТНИ АВТОБУСИ

Странските понудувачи на тендерот за набавка на 302 двокатни автобуси не треба да се фаворизират на штета на домашниот производител на автобуси САНОС кој конкурира со најприфатлива понуда,   оцени денеска на прес-конференција сопственикот на  САНОС Славе Распашковски.

Според него, САНОС и стои на располагање на Владата најповолно и најквалитено да ги произведе бараните автобуси, да овозможи нивно одржување во периодот на експлоатација и да отвори  300 нови работни места.

- Нашата понуда е најповолна и практично најниска бидејќи за само 662 евра по автобус повеќе во однос на кинескиот понудувач, САНОС нуди мотор Еуро 5 и друга опрема чија вредност е над 10.000 евра,  рече на денешната прес-конференција Распашковски.

Тој тврди дека од почнувањето на постапката за набавка на новите автобуси во изминатата година  не е излезено во пресрет на ниту едно барање на САНОС за техничко прилагодување на бараниот тип автобус. Наспроти тоа, рече Распашковски,  имаше низа исполнувања на барањата на кинеските понудувачи.

Според Распашковски, со правилата на тендерот не се зема предвид фактот дека светската економска киза  ја чувствуваат и домашните производители и банки и оти ќе биде многу тешко да се издаде бараната банкарска гаранција. Тоа, укажа Распашковски, практично значи изложеност на износ од над 20 милиони евра, а една третина од тој износ останува блокиран капитал скоро три години. 

Покрај САНОС на тендерот за набавка на 302 новопроизведени двокатни автобуси од кои 300 од затворен тип и два од отворен тип за градскиот сообраќај, се пријавија и кинеската „групација Џенгџоу Јутонг“, бугарската „Кинг Лонг ООД“ и „Пре-ос ДОО“ од Словачка.

Министерството за транспорт и врски на 20 јануари најави дека комисија за спроведување на јавната набавка ќе изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената документација, како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе одбере најповолен понудувач.

http://sitel.com.mk/?ItemID=CC0BBE746B869D4597CBE1F32A482F55
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1373 Posted: 21-May-2009 at 23:02
Драгане,  би те замолил да ги следиш внимателно нишките и да избегнеме полнење на истите со непотребни дискусии и одговори на прашања од типот на Какво ќе биде времето за 2 Август? Поздрав!
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #1374 Posted: 21-May-2009 at 22:59
Dali se dosnesini tie dvokatni avtobusi ili kako sto rece ''Zabegan(pogore vo eden od negovite komentari) OVAA KE POTRAE
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1375 Posted: 21-May-2009 at 18:34
Абе ако веќе запнале за двокатни, ај овие кинеските што ќе се распаднат по еден удар од мопед, сепак подобро ваков модерен дизајн отколку онај одвратен ретро.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1376 Posted: 21-May-2009 at 17:25
i turskiot
 
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1377 Posted: 21-May-2009 at 17:23
edna slika od youtoung avtobusi (kina)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1378 Posted: 21-May-2009 at 17:20
Скопје ќе добие кинески или турски двокатни автобуси
Скопје
Само кинеската фирма „Јутонг“ и турската „Гулерјуз“ доставиле комплетна документација, која ќе може да биде бодувана на тендерот за изработка на 302 нови двокатни автобуси, неофицијално дознаваме од извори во Министерството за транспорт и врски. Уште на 12 мај, на денот на отворањето на понудите, беше јасно дека фирмата „Санос“ од Македонија нема банкарска гаранција, а дека фирмата „Кинг лонг“ од Бугарија има препорака дека во иднина ќе и биде обезбедена гаранцијата. Турската „Гулерјуз“ има привремена гаранција, која важи до 30 септември оваа година, а за неа се појавија и гласини дека била фаворизирана и оти не учествувала на претходниот тендер, бидејќи знаела дека тој ќе пропадне. Единствено кинеската фирма имаше гаранција од кинеска банка од 1,53 милион евра, која била препратена преку Комерцијалната банка и важи до 11 август оваа година.

Од комисијата велат дека двете фирми доставиле банкарска гаранција, основни услови за финансиската и техничката состојба и тоа дека во последните три години изработувале вакви автобуси. Со тоа, како што велат, 99 отсто се сигурни дека ќе успее овој тендер и дека конечно ќе се избере најповолниот понудувач.

- Документацијата ќе биде комплетно разгледана до крајот на неделата, но сигурно ќе бидат потребни уште две за да ја избереме вистинската понуда. Веќе на отворањето на понудите можеше да се забележи која фирма ги исполнува условите - истакнуваат од комисијата.

Тие додаваат дека детално се испитува финансиската состојба на секоја од фирмите, за да не се случи да бидат доставени 30 автобуси, а потоа таа да пропадне. Иако Владата немало ништо да загуби, со тоа се одолжувала целата процедура за набавката на автобусите.

Од Министерството за транспорт и врски официјално соопштуваат дека сè уште немаат конкретен одговор и не го знаат датумот кога ќе биде прогласен најповолниот понудувач за „даблдекерите“.

- Во тек е оценувањето на доставените документи, за кои е потребно време, бидејќи станува збор за обемна и детална набавка - додаваат од Министерството за транспорт.

Од четирите пријавени компании на тендерот, најевтина е понудата на бугарската, а најскапа на турската фирма.

На минатиот тендер, кој заврши на 20 јануари, ниту една фирма не влезе во конкуренцијата за бодување, бидејќи не доставиле банкарски гаранции во оригинал со понудите.
 
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1379 Posted: 13-May-2009 at 13:46
Originally posted by lslcrew

 

Неофицијално, „Ѓиларус кобра“ е фаворизирана од владини функционери


Според официјалниот сајт, двокатни автобуси од „Ѓиларус кобра“ досега се испорачани во Либан, Саудиска Арабија и во Јордан.



Applause одлични референци, какво визионерство на нашите власти... Suicide
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1380 Posted: 11-May-2009 at 23:07
Турска компанија од Бурса ќе испорача двокатни автобуси?

Неофицијално, „Ѓиларус кобра“ е фаворизирана од владини функционери

Деспина Трајковска

Турска компанија е заинтересирана да набави двокатни автобуси, дознава „Утрински весник“. Според неофицијални информации, „Ѓиларус кобра“ од Бурса, чии први луѓе неколкупати досега оствариле директни контакти со високи функционери од власта, се пријавила на тендерот што го објави Министерството за транспорт и врски. Дали нашите информации се точни - ќе се открие денеска, на јавното отворање на понудите за набавка на 302 двокатни автобуса.

На меѓународниот тендер, кој досега од различни причини беше поништуван трипати, неофицијално, ќе учествуваат по две кинески и турски фирми, а повторно понуда доставила и македонската компанија „Санос“. Ниту една од компаниите што се пријавија на досегашните тендери не планира да ја проба среќата по четврти пат. Вчера, до затворање на весникот, до надлежната комисија не била доставена ниту една понуда, иако од Министерството за транспорт и врски информираат дека тендерска документација подигнале 23 компании. Рокот за доставување на понудите истекува денеска напладне.

Турската фирма од Бурса не учествувала на претходните тендери од тактички причини, бидејќи имала сознанија дека натпреварите ќе бидат неуспешни, тврдат нашите извори. Наводно, компанијата чекала да ги види понудите на другите конкуренти за набавка на „даблдекерите“. На официјалната веб-страница на компанијата „Ѓиларус кобра“ речиси сите детали за двокатните автобусите што ги произведува одговараат на бараните критериуми на тендерот, почнувајќи од дизајнот, па се' до екопараметрите што треба да ги поседуваат автобусите. Со производство на вакви автобуси компанијата се занимава од 1991 година, користејќи каросерија од „волво“ и „даф“. Според официјалниот сајт, двокатни автобуси од „Ѓиларус кобра“ досега се испорачани во Либан, Саудиска Арабија и во Јордан.

Владата не се откажа од проектот за набавка на 302 двокатни автобуса. Неодамна, кога беа најавени антикризни мерки и за овој проект, од Министерството за транспорт објаснија дека е предвидена само нова динамика за исплата на најповолниот понудувач. Според планот, Владата во една година не би требало да плати повеќе од сто автобуси. Тоа би значело, доколку договорот со производителот се потпише во јули, плаќањето да биде до јули идната година, со што практично сумата би се поделила во два годишни буџети, коментираат во Министерството.

При распишувањето на првиот тендер, Владата планираше од 2008, па во наредните три години да се издвојуваат средства во буџетот за нови двокатни автобуси. Сега, со новиот план за штедење, само годинава се пренаменети близу 190 милиони денари кои првично требаше да се потрошат за новите двокатни автобуси. И покрај ваквите предвидени мерки, од ресорот дополнија дека не коригирале ништо суштински во тендерот и оти промените ќе бидат вметнати во договорот со идниот најповолен понудувач. Така, останува веќе договореното, во првата година да се набават 102 автобуса.

Официјално, последниот тендер беше поништен, бидејќи три од четирите пријавени фирми не доставија банкарска гаранција, а ниедна од фирмите не понудила ретродизајн на автобусите, идентичен на „даблдекерите“ кои возеле низ Скопје во педесеттите години. На тендерот учествуваа македонската компанија „Санос“, кинеската групација „Џенгџоу Јутонг“, бугарската „Кинг лонг“ и словачката фирма ПРЕ-ОС, која и покрај тоа што поседуваше банкарска гаранција не влезе во игра, бидејќи нејзината цена беше двојно повисока од сите други понуди.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=47C07620E7B3594AB91CAFACD1C20324
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.417 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.