build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 15-Dec-2021 at 19:46
Жителите на Соколарци бараат да се ублажат угорнините на надвозникот преку експресниот пат Штип – Кочани
December 15, 2021




Жителите на кочанското село Соколарци, како и другите кои ја користат локалната сообраќајна врска кон Чешиново и општинскиот центар во Облешево, реагираат за изведбата на новиот надвозник преку експресниот пат Штип – Кочани. Сметаат дека искачувањето и спуштањето од надвозникот е премногу стрмно и небезбедно за учесниците во сообраќајот, а нема ниту соодветна патна сигнализација, поради што очекуваат инвеститорот и изведувачот да ја поправат состојбата. -Надвозникот наликува на ски-скокалница и воопшто нема да биде сообраќајно безбеден, особено во зимскиот период, ќе биде отежнато поминувањето на возилата. Пред неколку дена автомобил излета од коловозот и заврши во оризовите ниви. Бараме од Јавното претпријатие за државни патишта да интервенира, односно да се прошири коловозот и да се намали косината. Претходно реагиравме и кај надзорниот орган за изградба на експресниот пат, добивме ветување дека нешто ќе се направи, но досега ништо не е преземено, истакна Илчо Златанов, претседател на МЗ Соколарци. Од Јавното претпријатие за државни патишта информираа дека веќе изградениот надвозник обезбедува врска вон ниво, над експресниот пат А3 Крупиште-Кочани, а двете пристапни рампи се изведени според проектот што е прифатен, ревидиран, бил на јавна расправа и ги поминал сите потребни процедури. -И едната и другата рампа имаат надолжен наклон од 10 отсто, со што технички го задоволуваат условот за максимален дозволен наклон. Ублажувањето кон Соколарци е ограничено поради теренски услови, односно има мост преку локална рекичка што оневозможува продолжување на рампата. Дополнително насипување е оневозможено и поради постојните канали за наводнување и одводнување, лоцирани на метар до метар и половина од двете страни на постојниот селски пат. Евентуалното насипување ќе заврши со нивно затрупување, се истакнува во писменото известување од Јавното претпријатие за државни патишта. Жителите на Соколарци остануваат на барањето да се намалат угорнините кон надвозникот, за што од надлежните биле известени дека може да се направи насип од осумдесетина сантиметри, со што би се подобрила сегашната состојба.
Опсервер: Жителите на Соколарци бараат да се ублажат угорнините на надвозникот преку експресниот пат Штип – Кочани | opserver.mk

https://opserver.mk/makedonija/opstini/zhitelite-na-sokolarci-baraat-da-se-ublazhat-ugorninite-na-nadvoznikot-preku-ekspresniot-pat-shtip-kochani/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 12-Dec-2021 at 12:56
Originally posted by user8642

Originally posted by Marxentric

... ваква конфигурација 1+1 со помошни ленти е доста небезбедна за наш менталитет. Прецртување при што би се добиле 3 возни ленти е најидеална комбинација за овие патишта.
Овакви 2+1 југословенски измишљотини ги изгенерираа сите црни точки на екс-ју патиштата. Тотално непотребно, небезбедно. 1+1 е сосема нормално решение, нема три колони сообраќај туку само две. Кај 2+1 има една многу лоша работа дека тој што вози по правецот со една лента треба да претекнува по брза лента на спротивниот правец. Да, има по свет 2+1, ама исклучиво со преградна бариера како на автопат.

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 12-Dec-2021 at 12:07
Originally posted by Marxentric

... ваква конфигурација 1+1 со помошни ленти е доста небезбедна за наш менталитет. Прецртување при што би се добиле 3 возни ленти е најидеална комбинација за овие патишта.
Овакви 2+1 југословенски измишљотини ги изгенерираа сите црни точки на екс-ју патиштата. Тотално непотребно, небезбедно. 1+1 е сосема нормално решение, нема три колони сообраќај туку само две. Кај 2+1 има една многу лоша работа дека тој што вози по правецот со една лента треба да претекнува по брза лента на спротивниот правец. Да, има по свет 2+1, ама исклучиво со преградна бариера како на автопат.

Edited by user8642 - 12-Dec-2021 at 12:10
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 11-Dec-2021 at 21:23
Originally posted by Vasilij

Денес имав прилика за прв пат да го возам Крупиште - Кочани (поточно до 2км пред Тркање, до таму е со втор слој на асфалт) и има дел да се префрлиш на локалниот пат последните 2км до пресекот со стариот магистрален пат.
Моменталната состојба е следната: од почетокот па се до после Спанчево (слободна проценка 11 од 14те километри) целосно завршено асфалтирање, одводен систем и ивичнаци на деловите каде што треба да име. Почнато е да се ставаат еластичните браници, преостанува уште сигнализација, обележување и на едно место ако не се лажам доуредување на косините. Некако дали заради рабните банкини добив чувство како патот да е уште поширок и од делницата до Крупиште. Би рекол 90% од активностите се завршени.
Последните 1,5 км до пресекот со магистралниот пат (големиот надвожњак) тампонирао, но не и асфалтирано. После пресекот со магистралниот пат (после Тркање) последните 2 км се работи на проширувањето (истото е и завршено кај клучката кај Кочани. Кај спорниот имот не е мрднато, мислам дека ќе има големи проблеми.
По мене во многу нешта зависи и од временските прилики, ако послужи времето до Тркање би можело се да биде готово до крај на Јануари, доколку не послужат временските прилики, Март е реално сценарио.

Во врска со ширината, убеден сум дека има разлика и на другиот експресен пат. Делниците од Бучим до Радовиш и особено од Штип Југ до Штип Запад имаат далеку потесни помошни ленти. Не знам дали тоа се должи на фактот што се направија и дополнителни локални патишта, но тоа е уште една поткрепа на моето тврдење дека ваква конфигурација 1+1 со помошни ленти е доста небезбедна за наш менталитет. Прецртување при што би се добиле 3 возни ленти е најидеална комбинација за овие патишта.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 11-Dec-2021 at 17:08
Денес имав прилика за прв пат да го возам Крупиште - Кочани (поточно до 2км пред Тркање, до таму е со втор слој на асфалт) и има дел да се префрлиш на локалниот пат последните 2км до пресекот со стариот магистрален пат.
Моменталната состојба е следната: од почетокот па се до после Спанчево (слободна проценка 11 од 14те километри) целосно завршено асфалтирање, одводен систем и ивичнаци на деловите каде што треба да име. Почнато е да се ставаат еластичните браници, преостанува уште сигнализација, обележување и на едно место ако не се лажам доуредување на косините. Некако дали заради рабните банкини добив чувство како патот да е уште поширок и од делницата до Крупиште. Би рекол 90% од активностите се завршени.
Последните 1,5 км до пресекот со магистралниот пат (големиот надвожњак) тампонирао, но не и асфалтирано. После пресекот со магистралниот пат (после Тркање) последните 2 км се работи на проширувањето (истото е и завршено кај клучката кај Кочани. Кај спорниот имот не е мрднато, мислам дека ќе има големи проблеми.
По мене во многу нешта зависи и од временските прилики, ако послужи времето до Тркање би можело се да биде готово до крај на Јануари, доколку не послужат временските прилики, Март е реално сценарио.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 08-Dec-2021 at 19:16
Според информациите средина на март, почеток на април би требало да биде готов. Се во зависност од временските услови
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 03-Dec-2021 at 11:24
Нема да биде проблем да се пушти делот до Тркање, имајки предвид дека таму завршува со надвозник?

Инаку пред некој ден поминав тука, кај спорниот имот не ми се виде некаков напредок. На делот кај раскрсницата за накај с. Подлог ми изгледаше дека доста активно работат.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 02-Dec-2021 at 16:28
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=14&lat=41.87247&lng=22.23779&themeId=DEFAULT-THEME&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2F42924c6c-257a-4d04-9b8e-36387513a99c&datasetId=S2L1C&fromTime=2021-12-02T00%3A00%3A00.000Z&toTime=2021-12-02T23%3A59%3A59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR

После 2-3 недели ведро време снимка на Сентиел хаб каде што според истата се гледа дека целата траса е асвалтирана со втор слој на асфалт (претходно беше посветол) и дека полека и клучките се приведуваат кон завршна фаза.
Некој поупатен со мислење, кога би можело да биде пуштен експресниот пат до Тркање ( за последните 2 километри знам дека има уште работа и заради клучката и заради спорниот имот), дали втора половина на Јануари е реален рок..
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 06-Nov-2021 at 21:48
Според снимките од Сентинел, трасата изгледа како прекината на овие координати, што веројатно значи овде е спорниот имот:
 41°53'55.42"N
 22°22'5.30"E
Ова е подалеку од надвозникот кај Тркање, така ако не се изврши експропријацијата би значело нов надвозник од 50-на метри преку имотот.
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 06-Nov-2021 at 21:08
Originally posted by FT


Мислам дека ќе го продолжат надвозникот кај Тркање преку спорниот имот.


Како е изводливо ова? Не би требало така сепак да има градење и во имотот?
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 05-Nov-2021 at 23:50
Штрајк имаше од оризопроизводителите, затоа автобусот тргна од таму, но тоа не значи дека е пуштен патот туку дека некогаш е пуштен некогаш го блокират со истурен куп земја на средина

Edited by jjmacedonia - 05-Nov-2021 at 23:50
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 04-Nov-2021 at 21:57
Originally posted by deni86

Се гледа дека има напредок особено во делот на асфалтирањето. Мислам дека еден мал дел помеѓу Тркање и Бања не е уште асфалтиран. Како што можев да видам главно се работи на потегот од Кочани до Тркање и се зависи дали е решен спорниот имот, и дали ќе треба да се поместува трасата. Ако има некој информација во тој дел нека пиша

Мислам дека ќе го продолжат надвозникот кај Тркање преку спорниот имот.

Инаку пред 3-4 недели автобусот од Кочани до Скопје фати преку овој пат(не знам зошто, имаше нешто полиција на стариот). Мене ми се спиеше многу и не гледав што како е, ама знам дека стасавме до Скопје преку овој пат.

Edited by FT - 04-Nov-2021 at 21:58
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 04-Nov-2021 at 17:18
Се гледа дека има напредок особено во делот на асфалтирањето. Мислам дека еден мал дел помеѓу Тркање и Бања не е уште асфалтиран. Како што можев да видам главно се работи на потегот од Кочани до Тркање и се зависи дали е решен спорниот имот, и дали ќе треба да се поместува трасата. Ако има некој информација во тој дел нека пиша
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 04-Nov-2021 at 14:45
Втората  делница  е  веќе  додадена  на  google  maps  и  на  directions  ако пример од  Скопје  избереш  да  ти  ги  даде  рутите  до  Кочани или Виница/Делчево/Берово итн.
Според  тоа,  пријател  си  продолжил  право  на  клучката  кај  што  завршува  првата  делница  (која година ипол  веќе  е  во  употреба) и  после 5-6 километри застанал  бидејќи асфалтирале  со  завршен  слој  на  асфалт (пред десетина денови).
Е,  сега  имам  прашање  доколку  некој  има  повеќе  информации  или  доколку  веќе  возел  по  втората  делница, дали веќе  може да се вози  по  истата,  се  разбира   јасно  е  дека  сеуште  се  работи на истата, бидејќи  според  сателитските  снимки  на  сентиал хаб, на  потегот  од  клучката  кај што  почнува  втората  фаза  од  експресниот  пат,  па  се  до  Тркање, каде  што  излегува  кај  постоечкиот  магистрален  пат (Штип-Кочани), трасата  е  100% асфалтирана.
Доколку има  некој  повеќе  информации може  да  сподели. Јас  мислам  дека  работат  уште  на  клучките  и  на проширување на делот  каде  што  се поклопува  со  магистралниот  пат (последните 1,5 до 2 километри пред Кочани)..


Edited by Vasilij - 04-Nov-2021 at 14:46
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 20-Oct-2021 at 15:47


Edited by Џоле - 20-Oct-2021 at 21:01
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 29-Sep-2021 at 16:35
А добро бе, нели има некој у Кочани да го преваспита говедото?? да го доведе у ред, дека преку ноќ нема збогатување. Дури и да го продолжат надвозникот, тоа не го решава проблемот зашто земјиштето под надвозникот треба да е државно. Целиот простор го зафаќа објектот, а не само горе у воздух што е делот. Тоа што овде-онде гледаме некакви земјоделски насади испод мостови, не е дека се приватни ниви, туку кој како фатил и ставил ограда на диво.
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 29-Sep-2021 at 14:55
Originally posted by deni86

Како што видов пред надвозникот кај Тркање има некој проблем каде што трасата треба да минува низ двор. Тој дел сеуште не е решен. Ако има некој информција нека сподели


муабети низ Кочани: ќе го продолжувале надвозникот кај Тркање да поминува и над овој имот затоа што сопственикот барал многу пари

Question
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 17-Sep-2021 at 15:52
Како што видов пред надвозникот кај Тркање има некој проблем каде што трасата треба да минува низ двор. Тој дел сеуште не е решен. Ако има некој информција нека сподели
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 17-Sep-2021 at 12:33
И јас мислам дека со тоа што се гледа од терен може до 1 декември се да биде комплетирано (освен евентуално клучката кај Кочани), не гледам причина што би се одолговлекувало за до пролет (февруари-март догодина). Јасно се гледа дека над 60% од трасата е целосно асфалтирана и се работи на завршување на мостовите а негде веќе и на еластични огради. Се гледа дека има преостанато малку повеќе работа кај клучката за Спанчево и големата клучка кај Кочани...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 17-Sep-2021 at 12:16
А тој делот со тие земјоделците што се жалеа? Надминат ли е тој проблем?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.