build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 20-Dec-2010 at 10:52
Originally posted by Cloverstack

Исто така и најавите за патнички гарнитури се веќе прилично стари, министерот одамна го пушти тој муабет, ми се чини прво за 4, па за 2 гарнитури или обратно.

Сепак да нотираме што најавува сега новиот директор Дерковски, со тие 50 милиони евра кои според него биле веќе одобрени:

- 3 нови локомотиви
- 3 нови дизел-моторни патнички гарнитури
- 2 нови електро-моторни патнички гарнитури
- темелна репарација и модернизација на 30 патнички вагони

Барем во железницата не ни недостасувале големи најави кои тотално се изјаловувале, но што ни останува освен повторно да се надеваме и да стискаме палци.

Инаку да прашам (со оглед на тоа дека за локомотивите не е наведено какви, туку само дека се потребни 3) какви локомотиви моментално највеќе недостасуваат? Електрични или дизел? И дали сеуште имаме акутен недостаток на маневарки? Еве познавачите нека кажат какви 3 локомотиви би купиле тие според свое видување.


Доколку купиме поевтини гарнитури и локомотиви (можеби од руско или кинеско производство), тогаш ќе ни стигнат 50 милиони евра да ги модернизираме и патничките вагони, но доколку сакаме нагибни возови или возен парк од Сименс, Алстом или Бомбардиер, тогаш не сум сигурен дека со 50 милиони евра ќе можеме и да модернизираме 30 патнички вагони.

Доколку јас би одлучувал, тогаш би им дал приоритет на новите дизел локомотиви и нови дизелмоторни гарнитури. Со ова ќе се намалат трошоците за гориво, за поправки и делови, кои најголем дел доаѓаат токму од овој вид на возен парк.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 20-Dec-2010 at 09:26
Според мене, приоритет ни се современи дизел локомотиви со далеку помала потрошувачка и еко емисија, за деловите кој сеуште се неелектрифицирани.

Со овновените 2 електрични и 4 маневарски локомотиви мислам дека до некаде сме на границата на потребите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 20-Dec-2010 at 03:19
Исто така и најавите за патнички гарнитури се веќе прилично стари, министерот одамна го пушти тој муабет, ми се чини прво за 4, па за 2 гарнитури или обратно.

Сепак да нотираме што најавува сега новиот директор Дерковски, со тие 50 милиони евра кои според него биле веќе одобрени:

- 3 нови локомотиви
- 3 нови дизел-моторни патнички гарнитури
- 2 нови електро-моторни патнички гарнитури
- темелна репарација и модернизација на 30 патнички вагони

Барем во железницата не ни недостасувале големи најави кои тотално се изјаловувале, но што ни останува освен повторно да се надеваме и да стискаме палци.

Инаку да прашам (со оглед на тоа дека за локомотивите не е наведено какви, туку само дека се потребни 3) какви локомотиви моментално највеќе недостасуваат? Електрични или дизел? И дали сеуште имаме акутен недостаток на маневарки? Еве познавачите нека кажат какви 3 локомотиви би купиле тие според свое видување.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 19-Dec-2010 at 14:40

Ајде да бидеме попрецизни - триесетина патнички вагони и нешто товарни

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 19-Dec-2010 at 12:36
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by BOJAN

Искрено, јас на министеров не му верувам. ...Повеќе надеж ми влева новиот директор на железница Деркоски ...

Бојане зар не ти е јасна хиерархијата во државаните органи


Апсолутно ми е јасна хиерархијата Big%20smile, ама ние говориме за министерот на кој сите проекти му доцнат со години. Треба да излезе со кампања во весници и со интервјуа во медиуми и да каже, во 2011 година ќе се модернизираат толку и толку вагони, ќе се распише тендер за купување на ДМГ и слично.

Сакам да кажам, топла вода со гидини пушта нашиов министер, добро се сеќавам пред 2 години кога се шеташе низ вагони во Колска и велеше дека ќе ги реконструира сите вагони за 1 годинаRoll%20eyes.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 19-Dec-2010 at 11:49
Originally posted by BOJAN

Искрено, јас на министеров не му верувам. ...Повеќе надеж ми влева новиот директор на железница Деркоски ...

Бојане зар не ти е јасна хиерархијата во државаните органи
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 19-Dec-2010 at 02:18
Искрено, јас на министеров не му верувам. Така општо зборува, без конкретни рокови, без идеја од каде би се земале пари, навистина ништо конкретно. Повеќе надеж ми влева новиот директор на железница Деркоски, од кого гледаме одредени новини, дава конкретни идеи, а се надевам и дека ќе ги реализира, инаку еве информација од него:


Се интензивира користењето на железничкиот сообраќај, смета директорот на МЖ Деркоски

Прилеп, 18 декември 2010 (МИА) - Патниците се повеќе го користат железничкиот сообраќај, смета Оливер Деркоски, директор на „Македонски железници а.д Транспорт“.

- Особено со враќањето во сообраќај на брзиот воз „Пелагонија Експрес“ на линијата Битола-Скопје и обратно, воведен од минатата недела со стапувањето во сила на зимскиот возен ред, изјави Деркоски по поставувањето на темелите на ново спомен- обележје за загинатите бранители на Карпалак.

Со одобрените 50 милиони евра од Владата за осовременување на железницата, потенцираше Деркоски, ќе се купат три дизел моторни и две електромоторни комплет ганрнитури возови за патничкиот сообраќај.

- Потребни се три локомотиви за товарниот сообраќај, а ќе се реконструираат 30 патнички вагони со клима-уред и вакум ве-це, додаде Деркоски.


Извор: МИА, http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=79597760&lId=1&pmId=501



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 19-Dec-2010 at 01:06
Изјава која ветува дека нешто полека се менува во железницата

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 01-Dec-2010 at 17:33




Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 17-Nov-2010 at 11:40
Originally posted by mon

Originally posted by zookisk

Слика од пред дваесетина години на новата железничка станица во Скопје и тогашната ЈЖ а подоцна и МЖ 661-240... (за жал оваа локомотива од одамна е вон употреба и скапува во депото во Лисиче)...Ohno


Zookis, dali mozes da postiras povece fotografii od vremeto na nastanokot na ovaa fotografija?
Ima premalce fotografii na zeleznicata vo Makedonija od vremeto na SFRJ pa mislam deka bi bile vistinska poslastica za site nas dokolku si vo moznost da gi postiras.
 
Dali e toa OSE vagon zad lokomotivata? Ne se secavam deka kaj nas postoele beli vagoni...


Ова е малку постар пост, меѓутоа сега го видов. Мон, тоа е ЈЖ вагон за деловни возови. Надворешноста е иста како и останатите Gosa Y се разбира со боја како на сликата. Се користеа на деловните за Београд и  Битола. Баш беа убава глетка. Бојата беше сребрено-бела па после некое време се појавија и вакви како на сликава.


Edited by polval - 17-Nov-2010 at 11:41
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 16-Nov-2010 at 21:22
Voz na relacija Skopje-Kicevo

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 16-Nov-2010 at 13:19
Да, да, Zookisk сум приметил полиција во возовите и имаш право не излегува од резервираното купе!

Приватните фирми за обезбедување само би биле дополнителен товар за железницата, некој треба да ги плаќа, за разлика од железничката полиција која би ја плаќало самото Министерство за внатрешни работи.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 16-Nov-2010 at 12:54
Originally posted by polval


Можеби решение би било  договор со некоја од приватните фирми за обезбедување. Еве на други места каде редот го обезбедуваат приватни фирми тоа функционира, на пример „Рамстор“ и сл. 


Е тоа би било добро...се сложувам...
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 16-Nov-2010 at 07:45
Можеби решение би било  договор со некоја од приватните фирми за обезбедување. Еве на други места каде редот го обезбедуваат приватни фирми тоа функционира, на пример „Рамстор“ и сл. 

Edited by polval - 16-Nov-2010 at 08:13
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 15-Nov-2010 at 23:30
Originally posted by BOJAN

Самите кондуктери треба да казнуваат во возовите или да има железничка полиција.


Бојане сето тоа би било во ред и би функционирало како што треба...Скоро во секој воз има по двајца полициски службеници т.е Служба за обезбедување на возови но очигледно е дека не си ја вршат работата како што треба...Доколку патуваш почесто можеш и самиот да забележиш...Полицајците внатре во купето,завесите тргнати,залепено на купето "Резервирано за Полиција" и воопшто не мрдаат од почетната до крајната станица... (а во ходниците за кутрите патници нема ни место за стоење)...

Edited by zookisk - 15-Nov-2010 at 23:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 15-Nov-2010 at 22:17
Polval, се сложувам со тебе дека самите кондуктери треба да казнуваат во возовите или да има железничка полиција. Треба да се донесе некаков правилник кондуктерите да добиваат процент од казните, така сигурно ќе биде почист паркот.

Сепак, и самата железница треба да вработи поголем број хигиеничари, да набави опрема за оддржување на вагоните и локомотивите, пералната да се поправи, хигиенски средства во вагоните да се обезбедат....Roll%20eyes
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 15-Nov-2010 at 13:10
Треба да се преземат мерки поостро да се казнуваат оние што го оштетуваат возниот парк на МЖ. Ако не се среди таа работа и најновите возила брзо ќе бидат оштетени. Имав прилика да поминам по повеќето од пругите низ Македонија како учесник во акцијата за посета и патување по нашите пруги и на мое пријатно изненадување самите пруги не се лоши, сосема се добри, а се разбира дека секогаш може и подобро. Внатрешноста на возовите зависи само од патниците. Морам да нагласам дека повеќето од патниците се коректни а за тие што не се има начин како да се доведат во ред.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 14-Nov-2010 at 16:46
Недела, 14 Ноември 2010 15:22

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески изјави дека, Владата ја усвои како нацрт документ анализата за потребите од инвестирање во „Македонски железници“ изготвена од раководството на компанијата и планира инвестиции во соработка со меѓународните институции.

janakieski-mile-240
- Таа анализа Владата ја усвои како нацрт и Министерството за транспорт и врски во соработка со Министерството за финансии ќе започне комуникација со меѓународни финансиски институции да видиме дали тие ќе бидат заинтересирани да го помогнат овој процес бидејќи самите сме свесни дека, пред се, патничките вагони се многу застарени,  последните 40-50 години воопшто не е инвестирано во нив. Владата на РМ има волја и веќе е покрената иницијатива да со една таква голема инвестиција се инвестира во патничките вагони, рече Јанакиески по електронската дистрибуција на ЦЕМТ-дозволите за 2011 година.

Според анализата, потребни се околу 50 милиони евра за модернизација на возниот парк на Македонски железници, од кои најголем дел се во делот на патничкиот сообраќај, односно за вагони за патниците и за локомотиви, и мал дел инвестиции во товарниот сообраќај. 



Извор: http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/7791-Pokrenata-inicijativata-za-investicii-vo-zeleznickiot-soobrakaj-od-strana-na-Vladata

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 05-Nov-2010 at 23:03
Originally posted by гитардемон

Wow, извонредна информација. Дали има некој информација колку најдалеку патувале вагоните на МЖ-транспорт досега? На пример дали се носел товар од Германија или Скандинавија, или евентуално Британија (со наши вагони)?


Германија,Франција,Чешка,Словачка,Полска и други дестинации но не ми текнува во моментов...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 05-Nov-2010 at 20:05
Wow, извонредна информација. Дали има некој информација колку најдалеку патувале вагоните на МЖ-транспорт досега? На пример дали се носел товар од Германија или Скандинавија, или евентуално Британија (со наши вагони)?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.