![]() |
![]() |
![]() |
Надградба на Куманово - Табановце |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве подетално околу експропријацијава! сепак колку што се сеќавам на
вести, една од анкетираните сопственички изјави дека и биле нудени 2
евра. Но како што се вели во текстов, ако се сепак 5 евра, мислам дека
е некоја фер цена. Сепак и порано уимаше случаеви каде што чак и до 20
евра стигаа цените за оние најинаетлиите, ама тоа со стариот закон кој
немаше можност да се влезе наградилиште. Но како што споменав
предходно, околу аеродромот во Штип се препродаваа нивите за 3 евра,
чисто колку да имате споредба како иде цената на земјиштето.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Сега малку ќе забегама, имаме соодветна, нишка. Еве аш за аеродромот во Штип лично познавам луѓе што купуваа ниви само што разбраа дека ќе се гради аеродромот. Тоа се цели шеми разврзани на профитирање, па по некогаш незнаеш колку од тие сопственици се всушност во право. Исто така, од блиску го знам случајот со терминалот на преминот Богородица, каде што од политички причини се купуваше замјиште да се опструира изградбата на терминалот и слични гомнарии. Срамота!!!
Edited by lslcrew - 19-Jun-2009 at 23:17 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Значи немам точни сознанија за ситуацијата ниту сум експерт по законодавство за експопријација (не сум ни познавач). Сепак... сомнително ми е за секој проклет проект во оваа држава да има проблеми со некои профитери на кои никогаш не им е доволно, а цената ја плаќаме сите.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
сепак мојот впечаток е дека и покрај веќе очекуваниот фолкор, овој проект се одвива без некои големи пречки.
лично сум уверен дека неможе државата толку да потцени колку што сопствениците знаат да преценат. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Џуро јас ја чекав веста да излезе на веб, добро што си ја постирал. Незнаев дека и до вамо ќе ја дотераме работата. Од она што го видов на вести, срварно трагично што се доведуваме до вакви ситуации. Видов имало и срцев удар некој од сопствениците, па брза помош, болници, чуда. Имаше една сопственичка со полиција ја отстрануваа. Да биде кашата поголема се злоупотреби настанов политички дополнително, како пресија врз српското малцинство, хелсиншки комитет и слични гомнарии. Искрено, уште еднаш, не сум очекувал дека до вакви ситуации ќе се дотераме. Ај разбирам све, ама до тука не ја очекував. Ноако погледнеме од аспектот на државен интерес, очигледно новиот закон за експропријација делеку е подобар од предхосниот, барем овој сега дава можност да се работи на терен додека се тера судската процедура, пошто ионака имотот ќе биде одкупен. Во ситуација сум да незнам каков став да заземам, од една страна имам строги ставови за ваквите процедури, знаете поддржувм и национализација во крајни инаети, но дефинитно и од страната на државата, кога веќе ја има моќта да одземе, де факто, имот па после да го обештети, сепак треба да се има обѕир околу цената и не треба да има потценување и да не се злоупотребува позицијата. Но пак од друга страна луѓето и се преценуваат, така да ај да веруваме дека судот ќе одлучи праведно, со праведна цена. Но дефинитивно неможе еден сопственик да кочи изградба на европски коридор. Инаку се работи за една од клучките коишто треба да бидат на патов, само незнам за локацијата.
Edited by lslcrew - 19-Jun-2009 at 23:01 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=41C8CDF98253854F944B1CED6E3DC871 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
dosta shiroko e. mi se svigja. da se sredi i stariot del top ke bide |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ pbanks
Карактеристиките на постоечката траса ги спомнав во контекст на тоа дека нема никакви пречки да се надгради во автопат од аспект на оштри свиоци и или големи нагиби, баш напротив. Значи и со едноставно дуплирање нема да има никакви импровизации во однос на таквите стандарди. А постојната патна мрежа е доволна за да не е потребна дополнителна алтернатива како задржување на постоечкиот пат и изградба на комплетно нов автопат. Паралелно со патов од источната страна е Р-101 кој не само што ги поврзува населените места туку е и класична алтернатива на идниов автопат. И од западна страна се е добро поврзано. Не знам во каква состојба е тоа и како се одржува, но тоа секако е друго прашање само по себе и нема врска со резонирањето како да се изведе автопатов. @ lslcrew Тоа е дел од зафатов - очигледно го модифицираат надвозникот за да може да се протне автопатот. Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:02 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Да не навлагам офтопик, на слика 5 и на 6 се гледа некое објектче во изградба. Табла нешто имаше?!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не те разбирам баш. Карактеристиките на теренот се баш едноставни за изградба на ефтин автопат и задржување на постоечката траса како алтернативна. Што сакаш да кажеш со оглед на постоечката околна патна мрежа? Ги немам многу разгледувано патните правци околу, сакаш да кажеш дека постојат доволно патишта кои може да служат како алтернативни? Во секој случај доколку се гради само пола автопат а постоечкава траса ќе се надградува дефинитивно ти е неоправдан стравот дека нема да се пресвлече асфалтот. Сигурен сум дека тоа ќе го направат. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Се гради само „пола“ автопат кој ќе биде докомплетиран со постоечкиот пат.
Со оглед на карактеристиките на трасата и со оглед на постоечката околна патна мрежа, мислам апсолутно оправдан пристап. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Е овие фотки очајно ни требаа. Браво Кловер, динамиката ми се допаѓа.
Неможам да проценам од сликите. Дали се гради цел паралелен автопат или постоечката траса ќе се прошири и адаптира како еден правец на идниот автопатот? |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве конечно фотки од овој зафат. Се работеше интензивно, но во очи ми упаднаа неколку прекини на трасата за кои се плашам да не се завлечкани имотно-правни спорови. Исто така да забележам дека и на постојниот пат очајно му е потребно пресвлекување со нов асфалт - некои делови изгледаат како да биле бомбардирани со касетни бомби.
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() 13 ![]() 14 ![]() 15 Табановце... ![]() 16 ...и после назад ![]() 17 ![]() 18 ![]() 19 ![]() 20 ![]() 21 ![]() 22 ![]() 23 ![]() 24 ![]() 25 ![]() 26 ![]() 27 ![]() 28 ![]() 29 ![]() 30 ![]() |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ lslcrew
Таа бројка од еден милион за еден километар автопат по рамен терен, важела (и тоа само условно) за други врмиња. 12 милиони не се многу за 7.6km, баш напротив, но во случајов ме буни тоа што се работи за дуплирање на постојниот пат, а не за комплетно нов автопат... Но претпоставувам дека доста средства ќе одат во реконструкција, проширување и подигање на стандардите на постоечкиот пат што ќе се искористи во функција на овој автопат, така да нема баш простор за забелешки. На крајот на краиштата зарем немаше тендер? Edited by Cloverstack - 22-Sep-2008 at 23:53 |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Da be i ja se zachudiv, pa tolku e za kilometar pruga 1 miljon americki dolari na kilometar. Da ne im baraat nekoj specificni standardi za toj avtopat??
Stvarno e premnogu toa, pa imaat vo plan deka 2000km patista ke pravat niz drzavata sekoj grad i selo ke ima pat i plus da gi servisiraat i da gi chistat ke koshta gjavol ipol na kraj. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Куманово-Табановце прилично скапа делница излезе. 12 миљони евра за 7,6 км е стварно многу! Имам слушнато некоја просечна бројка од 1миљон/1км, или па можеби тоа е само за една насока?!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |