![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 44> |
Author | |||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Па најверојатно во товарни вагони... ![]() Зглобни и други долги автобуси, се погодни за градови како Киев, со по 12 ленти и праволиниско сообраќање во должина од 30км. Не за градови кои имаат вијуги, и тесни улици. |
|||
![]() |
|||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||
![]() Обајсни како поинаку (без реметење на возниот ред) ќе превезеш 200 патника кои на работното место/ училиштето треба да се во 8 часот, а ја користат автобуската линија која поаѓа во 7 и 30? |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Реално скопскиот сообраќај нема баш широки и проодни и долги булевари во кои зглобните автобуси се подобро решение. Повеќето автобуси сообраќаат по тесни улици со многу свиоци и раскрсници. Едноставно зглобните не се практични за ваков град, со исклучок на Партизанска и во Аеродром, на други места се повеќе проблем, отколку решение.
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
Кажи и го тоа на актуелната влада на Република Македонија, која не си ги подмируваше редовно обврските кон украински ЛАЗ, поради што на крајот ја откажа нарачката на 4 зглобни нископодни градски автобуси. |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Кога веќе Владата им подари нови автобуси, треба да отиде и да им ги одземе сите овие картонски табли и шперплочи. Друго чаре за овие аналфабети, нема!
|
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
жалната реалност на неодговорноста нанашите јавни претпријатија...
инаку, мене многу повеќе ми смета фактот дека во еден автобус во пеколен ден сите се напикани ко сардини и фали уште стаклата да пукнат, навистина ни треба или поголем број на вакви автобуси или серија на барем дваесетина зглобни автобуси |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Лазовите автобуси почнаа да сообраќаат и на приградските автобуси, а овие грди стари табли ги гледам најчесто на приградските линии, не знам зошто.
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() Некои навики тешко се менуваат. Или како што вели Ал Гор во неговиот документарен филм Непријатна Вистина, за глобалното затоплување: Стари навики + стара технологија = предвидливи последици Стари навики + нова технологија = драматично сменети последици Па така и ние, со новите автобуси очекуваме современ превоз, но бидејќи сеуште негуваме одредени стари навики, наместо позитивни последици, сведоци сме на драматично сменети позитивни последици, се возиме во нови и удобни автобуси, но превозот не ни е баш на современо ниво согласно со европските и светските стандарди, барем кога ќе ги видиме овие стари идиотски картони, а истовремено електронските дисплеи исклучени, како и старите автомати за поништување на билети. Edited by Dexter26 - 12-Sep-2011 at 16:35 |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
Првиот двокатен градски автобус од кинески Јутонг, кој пристигна во март 2011, е под гаражен број 1085, а гаражните броеви од 1001 до 1080 беа, односно се наменети за единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, додека гаражните броеви од 1081 до 1084 беа, односно требаше да бидат наменети за двојните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
Денес, вторник, 6 септември 2011, при пуштањето во употреба на првите 68 двокатни градски автобуси од кинески Јутонг и останатите 39 единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, забележав дека еден од двокатните градски автобуси од кинески Јутонг беше со гаражен број 1084, што говори дека дефинитивно нашинциве се откажале од четирите двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ. Штета, се повозев со двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, и слободно можам да кажам дека тие дефинитивно нема да го решат проблемот со организираниот транспорт на патници низ Скопје. Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 16:10 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Од денес автобусите на ЛАЗ почнаа да возат и на приградски линии на ЈСП, јас ги видов на 58 и 66.
|
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Ако е така како што е во веста на алфа телевизија тогаш очигледно е дека фали професионализам и од двете страни. Без разлика на динамиката со која државата ги вршела плаќањата ЛАЗ ако сакале да бидат сериозни и професионални ќе ги доставеле сите автобуси на време....како што го направија кинезите. Ваквото нивно каснење само покажува дека или немаат капацитети да превземаат поголеми набавки со одреден ризик на одложено плаќање или им фали професионализам па си играат потегни-повуци со наплаќањето на сметките од страна на однапред познатата непрофесионална и инертна македонска администрација и политички назначени функционери кои некогаш можат да си прават бајрам на паметот и да пробаат да забушаваат.
Како и да е очигледно е дека на крајот и двете страни се задоволни со исходот. |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=40347
ЛАЗ: Доцневме со автобусите ама Владата со плаќањето
Е ова веќе разјаснува се, на Интернет страницата кон која води линкот е поставен и видео клип со веста и интервјуто. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 21:23 |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Sounds great about the trolleys, but none of us has ever heard anything about that here in Macedonia. An English-Hungarian company is preparing a study for a tram transport system in Skopje, but we haven't heard anything about trolleys, I hope we'll have them too in Skopje in the next 3 to 5 years. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 18:38 |
|||
![]() |
|||
BKV ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
I'm OK ![]() ![]() LAZ pays penalties (was it officially done or not? Any newspaper highlighted about it that it's namely performed), second one - Skopje ordering articulated buses according to contract a than cancelling it, moreover available unofficial information that one articulated bus already prepared at LAZ... You can't just simply cancel order without penalties... that's why it's an interesting question. Only one could be reasonable - Skopje will buy LAZ trolleybuses, than it makes sens - LAZ pays penalties but at the same time getting a new contract |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Од сајтот на ЛАЗ:
|
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Прифатлив ризик за ЛАЗ затоа што не ги испорача четирите двојни нископодни градски автобуси за Скопје, од за нас непознати причини, но еве, според украинците, бидејќи Република Македонија не ги има подмирено своите обврски кон украински ЛАЗ. Но како што и самиот ти кажа OCB, немаме никаков увид во договорот, поради што не можеме да дојдеме до заклучок дали нашинциве се виновни бидејќи не ги подмирувале обврските на државата кон украински ЛАЗ, или украинците се виновни бидејќи не ги испорачале автобусите. Од една страна украински ЛАЗ се бранеше бидејќи автобусите доцнат поради изборите во Украина, а сега се брани со автобусите кои треба да ги испорача за Европскиот Шампионат во Фудбал 2012 кој ќе се одржи во Полска и Украина. Но од друга страна, самиот факт дека документацијата за набавката на автобусите не е објавена ниту на веб сајтот на Министерството за Транспорт и Врски, ниту на веб сајтот на Бирото за јавни набавки, отвора сомнеж дека можеби навистина украинците се во право кога велат дека Република Македонија не ги подмирува навремено своите обврски кон украински ЛАЗ, а нашинциве намерно не ја објавуваат документацијата на Интернет за да избегнат одговорност. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 15:34 |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
Source?
За жал без увид во договорот ова е невозможно. Тендерот беше објавен во 2009 и документацијата не може да се најде ниту на веб страната на Министерството за транспорт и врски ниту на онаа на Бирото за јавни набавки. За зглобните автобуси е потпишан посебен договор затоа што јавната набавка беше поделена на три дела (прв дел: 80 соло автобуси, втор дел: 4 зглобни автобуси и трет дел: 16 минибуси). Според соопштението на Министерството од 2009, зглобните автобуси требаше да пристигнат до крајот на 2010. Доколку претпоставиме дека договорот ги содржи истите правни обврски како оној за набавка на 15 панорамски автобуси, по истекот на 30 дена од крајниот датум за достава (за кој период се пресметуваат дневни пенали во износ од 0,1% од вредноста на понудата) договорот требало да биде раскинат а банкарската гаранција активирана. Таа изнесува 1% од вредноста на понудата или околу 6.800 евра. Заедно со пеналите за доцнењето кои изнесуваат околу 20.500 евра се доаѓа до сума од околу 27.000 евра севкупна казна за зглобните автобуси. Во зделка вредна 11 милиони евра, според мене, ова бил прифатлив ризик за ЛАЗ кој од за нас непознати причини не успеа да ги испорача зглобните автобуси. |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
BKV please save your nerves, if there is legally viable possibility to profit from the whole deal, and alleged manipulation, I hope that LAZ would go to court and probably win. That is however business and international law, field that is not that of an interest on this forum. The member OCB might give some legal insight regarding the whole issue.
|
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
I know that LAZ alreаdy has payed penalty a few months ago..
Edited by vladegf - 30-Aug-2011 at 11:52 |
|||
![]() |
|||
BKV ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Because yor goverments starts to play with fire - LAZ invests own money for bus building and as a results could be a penalties request from LAZ site...
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |