build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 13-Sep-2011 at 17:09
Originally posted by vlatko.mk

зглобните не се практични за ваков град????

Обајсни како поинаку (без реметење на возниот ред) ќе превезеш 200 патника кои на работното место/ училиштето треба да се во 8 часот, а ја користат автобуската линија која поаѓа во 7 и 30?


Па најверојатно во товарни вагони...

Зглобни и други долги автобуси, се погодни за градови како Киев, со по 12 ленти и праволиниско сообраќање во должина од 30км. Не за градови кои имаат вијуги, и тесни улици.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 13-Sep-2011 at 16:40
зглобните не се практични за ваков град????

Обајсни како поинаку (без реметење на возниот ред) ќе превезеш 200 патника кои на работното место/ училиштето треба да се во 8 часот, а ја користат автобуската линија која поаѓа во 7 и 30?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 13-Sep-2011 at 13:23
Реално скопскиот сообраќај нема баш широки и проодни и долги булевари во кои зглобните автобуси се подобро решение. Повеќето автобуси сообраќаат по тесни улици со многу свиоци и раскрсници. Едноставно зглобните не се практични за ваков град, со исклучок на Партизанска и во Аеродром, на други места се повеќе проблем, отколку решение.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 13-Sep-2011 at 11:36
Originally posted by zabegan

жалната реалност на неодговорноста нанашите јавни претпријатија...
инаку, мене многу повеќе ми смета фактот дека во еден автобус во пеколен ден сите се напикани ко сардини и фали уште стаклата да пукнат, навистина ни треба или поголем број на вакви автобуси или серија на барем дваесетина зглобни автобуси

 
Кажи и го тоа на актуелната влада на Република Македонија, која не си ги подмируваше редовно обврските кон украински ЛАЗ, поради што на крајот ја откажа нарачката на 4 зглобни нископодни градски автобуси.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 13-Sep-2011 at 01:05
Кога веќе Владата им подари нови автобуси, треба да отиде и да им ги одземе сите овие картонски табли и шперплочи. Друго чаре за овие аналфабети, нема!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 12-Sep-2011 at 23:57
жалната реалност на неодговорноста нанашите јавни претпријатија...
инаку, мене многу повеќе ми смета фактот дека во еден автобус во пеколен ден сите се напикани ко сардини и фали уште стаклата да пукнат, навистина ни треба или поголем број на вакви автобуси или серија на барем дваесетина зглобни автобуси
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 12-Sep-2011 at 21:51
Лазовите автобуси почнаа да сообраќаат и на приградските автобуси, а овие грди стари табли ги гледам најчесто на приградските линии, не знам зошто.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 12-Sep-2011 at 16:29

 

 
Некои навики тешко се менуваат.
 
Или како што вели Ал Гор во неговиот документарен филм Непријатна Вистина, за глобалното затоплување:
 
Стари навики + стара технологија = предвидливи последици
 
Стари навики + нова технологија = драматично сменети последици
 
Па така и ние, со новите автобуси очекуваме современ превоз, но бидејќи сеуште негуваме одредени стари навики, наместо позитивни последици, сведоци сме на драматично сменети позитивни последици, се возиме во нови и удобни автобуси, но превозот не ни е баш на современо ниво согласно со европските и светските стандарди, барем кога ќе ги видиме овие стари идиотски картони, а истовремено електронските дисплеи исклучени, како и старите автомати за поништување на билети.


Edited by Dexter26 - 12-Sep-2011 at 16:35
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 06-Sep-2011 at 16:09
Првиот двокатен градски автобус од кинески Јутонг, кој пристигна во март 2011, е под гаражен број 1085, а гаражните броеви од 1001 до 1080 беа, односно се наменети за единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, додека гаражните броеви од 1081 до 1084 беа, односно требаше да бидат наменети за двојните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
 
Денес, вторник, 6 септември 2011, при пуштањето во употреба на првите 68 двокатни градски автобуси од кинески Јутонг и останатите 39 единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, забележав дека еден од двокатните градски автобуси од кинески Јутонг беше со гаражен број 1084, што говори дека дефинитивно нашинциве се откажале од четирите двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
 
Штета, се повозев со двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, и слободно можам да кажам дека тие дефинитивно нема да го решат проблемот со организираниот транспорт на патници низ Скопје.


Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 16:10
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 05-Sep-2011 at 23:09
Од денес автобусите на ЛАЗ почнаа да возат и на приградски линии на ЈСП, јас ги видов на 58 и 66.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 31-Aug-2011 at 00:14
Ако е така како што е во веста на алфа телевизија тогаш очигледно е дека фали професионализам и од двете страни. Без разлика на динамиката со која државата ги вршела плаќањата ЛАЗ ако сакале да бидат сериозни и професионални ќе ги доставеле сите автобуси на време....како што го направија кинезите. Ваквото нивно каснење само покажува дека или немаат капацитети да превземаат поголеми набавки со одреден ризик на одложено плаќање или им фали професионализам па си играат потегни-повуци со наплаќањето на сметките од страна на однапред познатата непрофесионална и инертна македонска администрација и политички назначени функционери кои некогаш можат да си прават бајрам на паметот и да пробаат да забушаваат.
Како и да е очигледно е дека на крајот и двете страни се задоволни со исходот.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 30-Aug-2011 at 21:21
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=40347

ЛАЗ: Доцневме со автобусите ама Владата со плаќањето

 
Пенали за зделката за украинските автобуси треба да плати и министерството за транспорт, тврди производелот на автобусите од Лвов. Поради не плаќање на автобусите на време, според украинците, казната за македонската страна е околу 50 000 евра. Реакцијата од ЛАЗ доаѓа откако од транспорт вчера за АЛФА одговорија дека ќе пресметаат околу 180 000 евра пенали- 50 000 бидејќи производителот доцнеше со испораката на обичните и 130 000 поради неиспораката на 4-те зглобни автобуси.

„Првиот пат владата доцнепе 9-10 дена. Вториот пат владата доцнеше 21 ден со плаќањето. Таа сума (на пеналите) е околу 50 000 евра, од владата на Република Македонија до ЛАЗ и од ЛАЗ до владата на Република Македонија. “ изјави меѓу другото директорката на ЛАЗ за Балканот, Татјана Деријага.

Според Деријага, односите меѓу двете страни сепак биле одлични. Откако на 22 август пристигнаа и последните од 80-те украински автобуси, украинците сега чекаат само уште Владата да им ги плати возилата. Се надеваат дека Транпспорт ќе останел на ветувањето- тоа да се случи до крајот на месецот, поради обврските на украинците кон нивните кредитори.

Последните 39 од вкупно 80 украински автобуси ќе бидат свечено промовирани на 6-ти септември, заедно со 68 двокатни од Кина. За разлика од оригиналниот договор, нема да ги има 4-те зглобни автобуси. Украинците се надеваат на идна зделка за вакви автобуси во блиска иднина.

Александар Димитриевски

 
Е ова веќе разјаснува се, на Интернет страницата кон која води линкот е поставен и видео клип со веста и интервјуто.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 21:23
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 30-Aug-2011 at 18:37
Previous
 
Sounds great about the trolleys, but none of us has ever heard anything about that here in Macedonia.
 
An English-Hungarian company is preparing a study for a tram transport system in Skopje, but we haven't heard anything about trolleys, I hope we'll have them too in Skopje in the next 3 to 5 years.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 18:38
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 30-Aug-2011 at 17:19
Originally posted by mirakuliks

BKV please save your nerves, if there is legally viable possibility to profit from the whole deal, and alleged manipulation, I hope that LAZ would go to court and probably win. That is however business and international law, field that is not that of an interest on this forum. The member OCB might give some legal insight regarding the whole issue.
I'm OKBig%20smile For me still non understandable some question of that storyQuestion
LAZ pays penalties (was it officially done or not? Any newspaper highlighted about it that it's namely performed), second one - Skopje ordering articulated buses according to contract a than cancelling it, moreover available unofficial information that one articulated bus already prepared at LAZ... You can't just simply cancel order without penalties... that's why it's an interesting question.
Only one could be reasonable - Skopje will buy LAZ trolleybuses, than it makes sens - LAZ pays penalties but at the same time getting a new contract
 
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 30-Aug-2011 at 15:47
Од сајтот на ЛАЗ:
 

ЛАЗ успешно выполнил заказ для Македонии

Холдинг ЛАЗ успешно завершил выполнение заказа на изготовление восьмидесяти автобусов для Республики Македония. 18 августа 2011 ЛАЗ отправил в республику последнюю партию машин марки А 183. 




  Продукция ЛАЗа была приобретена правительством Республики Македония в рамках тендерного соглашения, подписанного в 2010 году, с целью транспортного обслуживания столицы - города Скопье. Все автобусы были изготовлены ЛАЗом в соответствующие сроки и успешно обслуживают пассажиров македонской столицы. 

     Автобусы львовского производства, которые курсируют в Скопье, не уступают продукции европейских производителей. Они сертифицированы на соответствие стандарту Евро - 4, оснащены климат-контролем пассажирского салона и кабины водителя, двигателем DEUTZ, шасси «ZF» (автоматическая коробка передач, передняя ось, задний мост, рулевой механизм), цифровым тахометром, специальным оборудованием - регулируемым пандусом для инвалидных и детских колясок и другими новинками.

     Один автобус ЛАЗа вмещает до ста пассажиров -  69 мест стоячих и 31 для сидения. В них установлена система обилечивания  пассажиров и вмонтированы камеры наблюдения.

     Представители балканской страны остались довольны сотрудничеством с "Львовским автобусным заводом". Они отметили высокий уровень и качество продукции ЛАЗа, и поблагодарили главу наблюдательного совета холдинга ЛАЗ Игоря Чуркина за успешное выполнение заказа. Стороны также надеются, что следующим шагом в сотрудничестве Македонии и ЛАЗа будет работа над изготовлением и поставкой троллейбусов.

     Напомним, в 2010 году холдинг ЛАЗ победил в тендере на поставку в Республику Македонию 80-ти городских автобусов с низкой посадкой пола, длиной 12-метров. На первом этапе тендера принимали участие 24 компании - производители автобусов. Среди них - известные мировые бренды и китайские производители.

     На втором этапе, по результатам рассмотрения наилучшей цены, качества и комплектации автобусов, программы сервисного обслуживания техники, опыта производства победителем была объявлена компаня ЛАЗ. 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 30-Aug-2011 at 15:29
Previous
 
Прифатлив ризик за ЛАЗ затоа што не ги испорача четирите двојни нископодни градски автобуси за Скопје, од за нас непознати причини, но еве, според украинците, бидејќи Република Македонија не ги има подмирено своите обврски кон украински ЛАЗ.
 
Но како што и самиот ти кажа OCB, немаме никаков увид во договорот, поради што не можеме да дојдеме до заклучок дали нашинциве се виновни бидејќи не ги подмирувале обврските на државата кон украински ЛАЗ, или украинците се виновни бидејќи не ги испорачале автобусите.
 
Од една страна украински ЛАЗ се бранеше бидејќи автобусите доцнат поради изборите во Украина, а сега се брани со автобусите кои треба да ги испорача за Европскиот Шампионат во Фудбал 2012 кој ќе се одржи во Полска и Украина.
 
Но од друга страна, самиот факт дека документацијата за набавката на автобусите не е објавена ниту на веб сајтот на Министерството за Транспорт и Врски, ниту на веб сајтот на Бирото за јавни набавки, отвора сомнеж дека можеби навистина украинците се во право кога велат дека Република Македонија не ги подмирува навремено своите обврски кон украински ЛАЗ, а нашинциве намерно не ја објавуваат документацијата на Интернет за да избегнат одговорност.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 15:34
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 30-Aug-2011 at 14:26
Originally posted by BKV

They requiring a penalty payments when at the same time do not provide proper payments for buses...

Source?

Originally posted by mirakuliks

The member OCB might give some legal insight regarding the whole issue.


За жал без увид во договорот ова е невозможно. Тендерот беше објавен во 2009 и документацијата не може да се најде ниту на веб страната на Министерството за транспорт и врски ниту на онаа на Бирото за јавни набавки. За зглобните автобуси е потпишан посебен договор затоа што јавната набавка беше поделена на три дела (прв дел: 80 соло автобуси, втор дел: 4 зглобни автобуси и трет дел: 16 минибуси). Според соопштението на Министерството од 2009, зглобните автобуси требаше да пристигнат до крајот на 2010. Доколку претпоставиме дека договорот ги содржи истите правни обврски како оној за набавка на 15 панорамски автобуси, по истекот на 30 дена од крајниот датум за достава (за кој период се пресметуваат дневни пенали во износ од 0,1% од вредноста на понудата) договорот требало да биде раскинат а банкарската гаранција активирана. Таа изнесува 1% од вредноста на понудата или околу 6.800 евра. Заедно со пеналите за доцнењето кои изнесуваат околу 20.500 евра се доаѓа до сума од околу 27.000 евра севкупна казна за зглобните автобуси. Во зделка вредна 11 милиони евра, според мене, ова бил прифатлив ризик за ЛАЗ кој од за нас непознати причини не успеа да ги испорача зглобните автобуси.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 30-Aug-2011 at 12:47
BKV please save your nerves, if there is legally viable possibility to profit from the whole deal, and alleged manipulation, I hope that LAZ would go to court and probably win. That is however business and international law, field that is not that of an interest on this forum. The member OCB might give some legal insight regarding the whole issue.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 30-Aug-2011 at 11:51
I know that LAZ  alreаdy has payed penalty a few months ago..

Edited by vladegf - 30-Aug-2011 at 11:52
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 30-Aug-2011 at 11:00
Because yor goverments starts to play with fire - LAZ invests own money for bus building and as a results could be a penalties request from LAZ site...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.