build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 07-Dec-2010 at 08:28
Догодина Штип ќе се развива со околу  70 милиони денари

Догодина Штип ќе се развива со околу  70 милиони денари. Парите, ќе бидат потрошени главно за уредување на градежно земјиште и реконструкција на неколку улици. Програмата предвидува уредување на градежното земјиште со нови парцели, реновирање на сообраќајници во централното градско подрачје , обезбедување на дополнителен паркинг простор и уредување на атмосферската и канализациона мрежа. Приоритетни за реконструкција, догодина ќе бидат улиците „Вардарска“ со 12 мил ден и  „Сутјеска“ со околу 10,7 мил. ден. Вкупно за изградба и одржување на локални патишта ќе бидат потрошени 43,8 милиони денари. Од нив 7,5 милиони се од Агенцијата за патишта, а 36,3 од буџетот на општината.  Од планираните средства:  10,5 милиони се наменети за редовно одржување на патиштата, а 2,6 за нивно одржување во зимски услови.

http://www.tvstar.com.mk
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 09-Nov-2010 at 18:41

Изградба на пешачки мост на р.Треска


Изградбата на пешачкиот мост на р.Треска придонесе да се намалат растојанијата помеѓу местатаод двете страни на реката кои досега беа доста оддалечени заради поставеноста на единствениот мостза моторен и пешачки сообраќај на реката Треска по нејзиното течение низ Македонски Брод.

Мостот беше изграден по барање на граѓаните со средства на Општина Македонски Брод.

На повеќе можете да погледнете повеќе слики од мостот.

<>.sboxgallery { padding: 10px 10px 30px 30px; }#sboxth { padding: 0pt 5px 15px 0pt; text-align: center; font-size: 10px; width: 100px; }#sboxth img { border: 2px solid rgb(238, 236, 204); }#sboxth a:hover img { border: 2px solid rgb(62, 62, 62); }










ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 15-Oct-2010 at 17:45
Нови заеми за инфраструктурата

Република Македонија работи на обезбедување на кредити од Европската инвестициска банка (ЕИБ) за финансирање на крупни инфраструктурни проекти во земјава. Банката веќе има одобрено 50 милиони евра за водоснабдување и одведување на отпадни води, а во наредниот период се очекува поддршка на проекти во патната и железничката инфраструктура, енергетиката, како и дофинансирање на хидросистемот „Злетовица“. Од 1998 година досега ЕИБ во Македонија има инвестирано вкупно 330 милиони евра.

До крајот на првиот кваратал на 2011 година се очекува банката да донесе одлука за финансирање на докомплетирањето на автопатот долж Коридорот 10 во Македонија, односно реализација на делницата Демир Капија – Смоквица, на која се работи заедно со ЕУ и Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Се очекува финансиска подршка и за докомплетирање на железничката пруга кон Бугарија, за која ЕИБ и ЕБОР ќе изработат физибилити студија, по што меѓудругото ќе може и прецизно да се утврди уште колку средства се потребни за заокружување на проектот. Физибилити студија за гасификацијата на земјава е веќе доставена до ЕИБ на разгледување, а учество на ЕБОР се најавува и во овој случај. По повлекувањето на Јапонците, од ЕИБ има потврда и за финансирање на втората и третата фаза на „Злетовица“, што ќе овозможи профитабилност на хидросистемот и подмирување на задолжувањата. Покрај овие најави, разгледана е и можноста за подршка на приватниот сектор кај обновливите извори на енергија, поконкретно за финансирање мали хидроелектрани и слични проекти.

Денес беше потпишан и најавениот договор за задолжување на Република Македонија кај ЕБОР во вредност од 17,6 милиони евра, средства кои ќе бидат искористени за реконструкција на четири делници на пругата од Коридорот 10, со вкупна должина од 53 километри. Се работи за делниците Табановце – Куманово, Миравци – Смоквица, Згрополци (Ногаевци) – Градско  и Градско – Неготино. Рокот на отплата е 15 години, со грејс период од 3 години и каматна стапка од еуролибор плус еден процент, што во моментов изнесува околу 2 проценти. Градежните работи треба да почнат во 2011 година и да финишираат во 2013 година. Покрај овие средства ЕБРД обезбеди и грант од 1,2 милиони евра, а ја разгледува и можноста за финансирање на акумулацијата „Бошков мост“. При потпишувањето на договорот, вицепремиерот Владимир Пешевски искористи можност да соопшти дека Владата во соработка со странски компании во моментов работи на изградба на голем логистички центар во зоната на вкрстување на коридорите 8 и 10.



http://www.build.com.mk/?p=5237



Edited by Cloverstack - 15-Oct-2010 at 23:05
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 02-Oct-2010 at 13:31
Започнаа градежните работи за изградба на канализационен систем во с.Митрашинци

Заштитата на животната средина е значаен сегмент во работењето на градоначалникот на Општина Берово Драги Наџински, за развој на алтернативниот туризам во општината како и во зачувувањето на природните богатства со кои располага општината. Како мерки за заштита на реката Брегалница покрај отварањето на пречистителната станица за отпадни води во близина на селото Мачево, е и започнувањето на изградба на канализационен систем во селото Митрашинци што директно ќе влијае и врз поголема безбедност во одржувањето на здравјето на целокупното население во селото.

Средствата за реализација на овој значаен инфраструктурен проблем се обезбедени од Бирото за регионален развој на Република Македонија од каде се обезбедени 3.000.000 денари и од Буџетот на Општина Берово од каде се обезбедени 600.000 денари.

Должината во првата фаза на изградба која треба да завржи за 60 дена ќе изнесува 1100 метри со 31 прифатна шахта.

http://berovo.gov.mk/images/stories/kanalizacijam/img_0338.jpg
http://berovo.gov.mk/images/stories/kanalizacijam/img_0350.jpg
http://berovo.gov.mk/images/stories/kanalizacijam/img_0353.jpg
http://berovo.gov.mk
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 02-Oct-2010 at 12:23
Започна изградбата на мостот на Петрушка река

Започна изградбата на мостот на Петрушка река, во близина на гевгелиското село Габрово, кој пред две години беше урнат од невремето и поплавата кои го зафатија овој крај.

Со изградбата на мостот, која ќе чини 2.348.839 денари, повторно ќе биде воспоставен сообраќајот меѓу Габрово и патот за Миравци. Затоа и жителите на ова потпланинско село не го криеја задоволството на денешното поставување на камен-темелникот. Изведувач на работите е градежната фирма „Еуроинг“ од Гевгелија, а изведбените работи треба да бидат завршени до крајот на годината.
-Со изградбата на мостот на граѓаните од ова населено место ќе им биде овозможена дирекнта сообраќајна врска со другите населени места во општината, бидејќи во изминатиот период за да сигнат до населбата мораа го користат стариот заобиколен планински пат. Станува збор за еден од поприоритетните инфраструктурни зафати во општината, а средствата се обезбедени од општинскиот буџет. Инаку, во моментот градежната оператива во општината е ангажирана за изградба на уште два патни правци, патот од Богородица до Поновиот мост и патот за Хума. Изградбата на овие патишта ќе чини 23,5 милиони денари, кои средства се обезбедени преку Владата на РМ од Светската банка, изјави градоначалникот на Гевгелија Иван Франгов при поставувањето на камен-темелникот на мостот кај Габрово.

http://gevgelija.gov.mk/mk/components/com_joomgallery/img_pictures//_1/september_2010_20100929_1919395075.jpg

http://gevgelija.gov.mk
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 02-Oct-2010 at 12:17
Тендер за уредување на Грашница- понудите ќе се примаат до 2- ри ноември

Секторот за Јавни набавки при општина Охрид, информира дека е објавен Оглас за изведување работи и извршување услуги за уредување на речното корито на реката Грашница. Понудите може да се достават најдоцна 2- ри ноември годинава, до 12 часот и 30 минути, а јавното отворање на понудите ќе се одржи на денот и во часот определен како краен рок за доставување на понудите.


http://ohridnews.com

ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 23-Sep-2010 at 11:36
Берово доби модерен водоснабдителен и санитарен систем

Вторник, 21 Септември 2010 19:37

Во општина Берово со помош од швајцарската Влада е извршена реконструкција на системот за водоснабдување и за канализација. Проектот, кој се изведуваше во изминатите четири години, опфати реконструирањето на главната водоводна цевка, изградбата на нов резервоар од 1.200 кубни метри, набавка на нова опрема за лабораторијата, замена на активниот јаглен  на фабриката за вода за пиење,

како и замена на главните вентили. Во делот со отпадните води, извршена е рехабилитација и проширување на канализацискиот систем во Берово, изградба на колектор за отпадни води и изградба на пречистителна станица за отпадни води, која во моментов е на пробно работење. Воведен е и поефикасен и транспарентен сметководствен систем.

 

Средствата се обезбедени со донација од швајцарската Влада во износ од 10 милиони швајцарски франци, како и од Министерството за  животна средина и просторно планирање и Општина Берово.

Проектот, чија завршница беше одбележана денеска, треба да претставува уште еден од чекорите за унапредување не само на животната средина, туку и целокуната инфраструктура на Македонија.

Напишано од Сител
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 14-Sep-2010 at 05:08
Ретко се случува ваков зафат, па вреди да го имаме во евиденција. Коритото на река Темница на одреден дел пред две-три години е дислоцирано поради потреба од екплоатација на јаглен за ТЕЦ Осломеј кај Кичево. Еве една слика од Panoramio како изгледа тоа.

http://www.moepp.gov.mk/WBStorage/Files/Studija%20OVZS%20-%20OSLOMEJ%20%20ZAPAD.pdf

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=FBCA46EC19AB6743979EE032462EF428




Edited by lslcrew - 14-Sep-2010 at 05:11
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 01-Sep-2010 at 11:08

Преродбата доцни во чекори


Нови хидроцентрали, електронски патарини, концесија на патишта, електронска здравствена картичка, откупни центри за земјоделски производи се дел од проектите за кои се пробиени роковите дадени во предизборната програма

 
 
%20  
Ако годинава има избори, хидроцентралите „Чебрен“, „Галиште“ и „Бошков мост“ ќе почнат да се градат веќе од идната година или така барем ќе пишува во предизборната програма на владејачката партија, која двапати веќе најави реализација на овие енергетски капацитети, и тоа во 2006 година во „Преродба во 100 чекори“ и во 2008 година во „Преродба во 100 чекори - надградена и проширена“.

„Очекуваме сите три електроцентрали да почнат со градење до крајот на 2007 година, со што покрај зголемувањето на инсталира-ните обновливи извори на енергија, едновремено ќе се поттикне и работењето на домашната градежна оператива“, пишува во „Преродбата во 100 чекори“.

Се чини дека подновената предизборна програма во 2008 година, насловена „Преродба во 100 чекори - надградена и проширена“, беше проширена само со нови рокови за истите проекти што веќе требаше да бидат во фаза на реализација.

„Во моментов процесите на издавање под концесии за неколку поголеми и позначајни хидроенергетски објекти, како на пример ‘Чебрен’, ‘Галиште’ и ‘Бошков мост’, се во завршна фаза. Веднаш по изборите ќе пристапиме кон нивна изградба и експлоатација според постојните законски прописи во државата. Очекуваме сите три електроцентрали да почнат со градење до крајот на 2008 година“, пишува во „Програмата во 100 чекори - надградена и проширена“

Измина повеќе од половината од 2010 година, а освен низа поништени тендери и илјадници евра потрошени за џабе, нема никаков знак дека почнува изградбата на овие големи енергетски објекти, кои треба да ја намалат зависноста на земјава од увоз на струја. Меѓутоа, хидроцентралите не се единствените што чекаат реализација. Иако Владата во изминатиов период успеа да реализира дел од проектите поставени во предизборната програма, дел од нив никако да дојде на ред. Во долг застој се и поголемите проекти од инфраструктурата. Имено, уште во декември 2008 година требаше да се реализира проектот „Консултантски услуги за концесии на патишта со наплата на патарина во Република Македонија“, со кои поголем дел од патната мрежа во земјава требаше да се даде под концесија. Уште во текот на минатата година требаше да се воведе интегриран електронски систем за наплата на патарина, кој ќе поддржува готовинско и безготовинско плаќање. Никако да мрднат и дузина проекти во земјоделството и во здравството. Така, покрај најавата за формирање откупно-дистрибутивни центри во Струмица и во Росоман, во текот на 2008 и 2009 година требаше да почне изградбата и на два откупни центри во Гевгелија и во Ресен со реномиран странски дистрибутер од Израел и дополнително да се најдат партнери за откупни центри во Тетово, Валандово, Босилово, Демир Капија и во Дебарца.

Годинава, наместо здравствени книшки, веќе требаше да има електронски картички и комплетно да бидат компјутеризирани здравствените установи.




Толку мали, а толку неостварливи

Покрај големите проекти, кои најчесто се закочени во нејасните тендерски процедури, во предизборната програма на актуелната власт можат да се забележат и низа помали симпатични проекти, кои од нејасни причини не се спроведуваат. Така, до септември 2009 година во патничките возови и на железничките станици требаше да има системи за електронско издавање билети. До крајот на 2009 година требаше да се санираат каналите Билјанини Извори и Св. Наум во Охрид, а за да се воспостави езерската линија Подградец, Албанија-Св.Наум-Охрид. Наместо тоа, годинава сите бродови во Охрид се закотвени.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=9110101326&id=10&prilog=0&setIzdanie=22073
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 27-Aug-2010 at 09:09
Општина Ново Село реализира четири инфраструктурни проекти со поддршка на Светска банка

Струмица, 26 август 2010 (МИА) – Во општина Ново Село тече реализацијата на двата проекта финансирани од Светска банка кои значително ќе придонесат за подобрување на патната инфраструктура во регионот.

Станува збор за реконструкцијата на мостот во Ново Село на локалниот патен правец кон селото Барбарево и асфалтирањето на патот од населеното место Сушица до месноста Крива Горница, односно до клучката со меѓународниот пат кон Бугарија, за кои од Светска банка се обезбедени средства од околу 286.000 евра.

- Дотраениот мост на реката Новоселка во близина на православната црква „Свети Атанасиј“ во општинскиот центар ќе биде целосно рекоконструиран и ќе го подобри квалитетот на локалната делница кон Барбарево. Во тек е и асфалтирањето на патот од Сушица, едно од најголемите села во општината, до клучката со меѓународниот пат кон граничниот премин со Република Бугарија, односно до месноста Крива Горница, во должина од околу еден километар, изјави градоначалникот на Ново Село Петар Спасов.

Локалната самоуправа доби 211.000 евра кредит од Светска банка за асфалтирање на локалниот пат од селото Зубово до приклучокот со патот Ново Село – Мокриево, како и за поставување нов асфалтен слој на патот од населеното место Смолари до приклочокот со меѓународната комуникација кон Бугарија.

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=76434169&lId=1&pmId=
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 14-Aug-2010 at 16:10
се гради фекална канализација во Ченто и Арачиново
Коментари (0)   
14.08.2010 16:33
Неџати Јакупи
 

Ќе се реши проблемот со фекалниот канал што го загадува скопско Арачиново, вети денеска министерот за животна средина Неџати Јакупи и најави изградба на фекална канализациска мрежа од Сингелиќ до Арачиново.

Арачиновци минатата недела протестираа против силната смрдеа што се шири од фекалниот канал, а постои опасност од ширење епидемија на болести од загадените води кои минуваат низ целата општина.

„Ние пред десетина дена ја почнавме изградбата на канализационата мрежа, во должина од 3500 метри првата фаза, потоа ќе продолжи другиот крак, така што вкупната траса на изградена канализациона мрежа, ќе биде околу 8ипол илјади метри.

- Во наредните буџетски години ќе го доизградиме и другиот дел од канализационата мрежа, што мислам дека трајно ќе го решиме овој проблем“, изјави Неџати Јакупи

Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 15-Jul-2010 at 20:00
Грант на владата за иѕградба на патишта и инфраструктура

605 000 евра за изградба на водоводи и канализации, 250 000 евра за локални патишта е грантот кој го доби општина Виница од Владата на РМ, а советниците по предлог на градоначалникот дадоа подршка во изградбата на три локални патни правци, Липец – Осојница, Виничка Кршла- Калиманци и патниот правец Грлани – Беловци -Мајсторци– Петревци.

http://www.opstinavinica.gov.mk
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 02-Jul-2010 at 17:18
Question

Интервју на Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески за „Журнал.мк“ - 30.6.2010


 

Добри патишта – пораст на економијата и животниот стандард

 

 

Журнал: Македонските патишта ќе се издаваат под концесија на приватни стопанисувачи. Тие имаат и обврска да ги изградат до ниво на автопат. Постои ли интерес за ова, за кои делници станува збор и има ли реални шанси во 2011 година, како што кажа премиерот Никола Груевски, да се реализира овој проект?

 

- Македонските патишта, нивната изградба и рехабилитација се од клучно значење за развој на целокупната економија на државата, затоа што со подобрените патишта се обезбедуваат и подобри сувоземни врски, не само во внатрешноста, туку и на меѓународен план. Добрите патишта значат и побрз проток на патници и товар, но и побезбеден транспорт. Владата на Република Македонија во моментот веќе спроведува повеќе проекти насочени кон модернизација на постојните и изградба на нови патишта.

 

Во тек е и постапка за издавање на патишта под концесија со цел да се модернизираат и изградат на ниво на автопат.

 

На распишаниот меѓународен јавен повик за доставување барања за учество во постапката за доделување концесија за вршење на работите на изградба, одржување, наплата на патарина и користење на дел од државните патишта во Република Македонија се пријавија 8 компании. Во тек е постапката за претквалификација, во која Комисијата утврдува дали заинтересираните имаат соодветна економско–финансиска и техничка способност за спроведување на концесија од овој вид и обем. Откако ќе биде утврдено кои компании, во предвидениот рок, ги доставиле своите барања се квалификувани, тие ќе бидат поканати да учествуваат во втората фаза на постапката, односно да подигнат тендерска документација и да достават понуди. Во втората фаза ќе се изврши евалуација на доставените понуди од страна на квалификуваните компании по што ќе биде направен избор на најповолниот понудувач.

 

Предметот на концесија опфаќа вршење на работите за изградба, реконструкција, одржување, наплата на патарина и користење на патните правциво два пакети. Во првиот пакет станува збор за патните правци Крива Паланка– Романовце, Крива Паланка – Страцин, Страцин – Романовце, Кочани – Штип, Миладиновци – Штип и Миладиновци – Штип преку Свети Николе, како и вршење на работите на одржување, реконструкција, наплата на патарина и користење на патните правци Миладиновци – Скопје и обиколницата на Скопје. Во вториот пакет, се патните правци Стенковец – Блаце, Гостивар – Ќафасан, Гостивар – Букојчани – Кичево, Кичево – Требениште, Требениште – Охрид, Требеништа – Струга, Струга– Ќафасан, Струга – Подмоље, и правецот Гостивар - Тетово -Скопје.

 

Журнал: Веќе се гради делницата Табановце – Куманово? До каде е изградбата на овој автопат?

 

- Делницата Табановце - Куманово е дел од паневропскиот Коридор 10, кој ја поврзува Македонија со Србија и Грција и со неговата изградба ќе се заврши автопатот до границата со нашиот северен сосед. Во тек е изградба на оваа делница, каде се работи на целосно автопатско решение, со сите придружни елементи, паралелно со постоечкиот пат и раздвоено со ограда и зелен средишен појас.

 

Делницата е во должина од приближно 8 километри и очекувам целосно да биде завршена до крајот на оваа година.

 

За целосно комплетирање на патниот дел од коридорот 10 кој поминува низ Република Македонија, потребно е да се изгради и автопатот на делницата Демир Капија – Смоквица, која е во должина од 28 километри. За изградба на овој автопат, на почетоток на оваа година е изработен изведбен проект и предвидено е во втората половина од следната година да започне изградбата по претходен избор на изведувач на градежните работи.Овој проект е предвидено да се реализира со средства од претпристапните фондови на Европската Унија, како и од Европската инвестициска банка.

 

Журнал: Што се случи со пругата кон Бугарија чија изградба трае веќе една деценија и повеќе? Конечно, ќе се поврземе ли со оваа европска земја?

 

Проектот за железничко поврзување на Република Македонија со Република Бугарија долго време тапкаше во место, и реализацијата на овој проект многу пати беше најавувана од страна на голем број политичари.

 

Ние почнавме со конкретни активности, кои се водени од заложбите за комплетирање на железничката линија на делницата на Коридор 8, поточно делницата кон границата со Бугарија. Имено, предвидено е во текот на оваа година да се изработи основен проект за трасата. Предвидена е изработка на физибилити студија и студија за влијание врз животната средина за делницата Куманово – Деве Баир, граница со Република Бугарија. За оваа цел во втората половина на 2010 година се очекува да биде избрана консултантска куќа која ќе биде ангажиранада ја изработи студијата.

 

Журнал: Се најавува изградба на комплекс објекти „Градска куќа“. Помина конкурсот за идејно решение, каде треба да се градат и хотели. Што се случи со овој проект?

 

Министерството за транспорт и врски распиша јавен конкурс за избор на идејно архитектонско-урбано решение за изградба на хотел во комплекс „Градска куќа“ во Скопје. По извршената евалуација на пристигнатите понуди, жири-комисијата која ги оценуваше проектите, одлучи на три анонимни понуди да им биде доставено барање за откуп. Понудите се откупени и избрана е една анонимна понуда за изготвување на идејното архитектонско-урбано решение за изградба на хотел во комплекс „Градска куќа“ во Скопје.

 

На дел од предметното земјиште во тек е постапка за денационализација по чиешто завршување, ќе распише објава за јавно наддавање за негово отуѓување.

 

По ова, избраниот најповолен понудувач за изградба на хотелот ќе биде задолжен да ги следи насоките од идејното решение кое ќе биде избрано според овој конкурс, додека идејното решение за изградба на Градска куќа е дефинирано преку конкурс од Министерството за култура. Најповолниот понудувач, како инвеститор кој ќе ја реализира изградбата ќе има обврска да го отстапи делот кој е предвиден за Градска куќа.

 

Во однос на вториот дел од прашањето, по разгледување на комплетноста на поднесените документи по конкурсот за изработка на идејно архитектонско – урбанистичко решение за хотел со пет ѕвезди во Скопје, на локација во општина Центар, жири-комисијата пристапи кон оценување на проектите согласно критериумите и констатираше дека нема пристигнато проект кој што би можел да се прифати без стручни забелешки и потреба од дополнителна доработка на идејните решенија. Поради ова нема прва награда, односно се додели само втора награда, а за другите конкурсни трудови да биде исплатена вредноста на трошоците за поднесување на конкурсните решенија во висина од 6.000 денари.

 

Журнал:Ваш став околу проектот „Скопје 2014 година“?

 

Изградбата на предвидените објекти во центарот на Скопје, не само што содржински ќе го збогатат главниот град на Македонија, туку ќе овозможат и една функционална естетска целина која ќе биде препознатлива за градот и каде ќе се сместат голем број административни и културни институции.

 

Реализацијата на овој проект има повеќекратно позитивно значење за Скопје, но и врз Република Македонија. Една од придобивките што се однесува на градежништвото, бидејќи македонската градежна оператива ќе биде ангажирана на изградбата на предвидените капитални објекти.

 

Журнал: Граѓаните на Скопје имаат проблем со катни гаражи кои се градат на државно земјиште? Какви планови има понатаму во Министерството во насока на развивање на оваа идеја како решение на проблемите?

 

- Недостатокот на слободни паркинг-места и подобрувањето на таа состојба е во надлежност на локалната самоуправа, но сепак, Министерството за транспорт и врски, во рамките на своите надлежности овозможи изградба на повеќе катни гаражи со кои треба да се реши ова прашање со што ќе се подобри и растерети и сообраќајниот застој во Скопје. По пат на јавно наддавање досега се дадени под долготраен закуп вкупно четири локации наменети за изградба на катни гаражи во Центар, Аеродром и Скопје.

 

Исто така, овозможена е и изградба на подземна гаража во центарот на Скопје. Во тек се јавните огласи за две локации во општина Центар, по чиешто спроведување ќе може да се отпочне со активностите за изградба на нови катни гаражи. Министерството за транспорт и врски ќе распише објави за јавно наддавање, се со цел што побрзо да се реализираат овие проекти.

 

Журнал: Почнува летната сезона и стопанисувањето со плажите на езерата. Постои ли интерес за закуп и инвестирање во плажите. Имате и некои проблеми со узурпација на плажи на Охридското езеро?

 

- Познато е каков позитивен ефект постигнавме со давањето на плажите во општина Охрид под краткотраен закуп. Уредените плажи придонесоа за поголем број туристи и подобра туристичка сезона. Тие плажи беа уредени согласно сите туристички стандарди и привлекоа голем број туристи кои беа задоволни од нивната уреденост. Во рамки на своите законските надлежности, Министерството спроведе јавни наддавања за давање под закуп и на плажите да дојранското и струшкото крајбрежје.

 

Закупците имаат конкретни обврски кои треба да ги исполнат , односно се должни да овозможат слободен влез за посетителите, да ја уредат песочната површина со автохтон песок, како и да го дооформат зеленилото со автохтони видови, а целиот простор да го уредат хортикултурно и партерно. Насоките предвидуваат и сервисен пункт со најмалку 2 тушови, санитарни јазли, соблекувални, прирачна остава за чадори, лежалки и други реквизити. Задолжително е закупецот да обезбеди служба за спасување, и предвидени се други погодности за забавен престој.

 

Журнал: Актуелен е Законот за домување, каде рокот за откуп на општествени станови поминува. Каква е состојбата со овој проблем и можноста граѓаните да ги откупат становите од државата. Колку пари ќе инкасира Македонија?

 

- Согласно најновите измени во Законот за домување, отворена е можноста акумулираните долгови за корисниците на општествени станови да бидат пресметани во цената на станот со можност на плаќање на рати во рок од 40 години, согласно Законот за продажба на општествени.

 

Со овие законски измени, Владата има намера да го заврши процесот на приватизација на општествените станови и регулирање на статусот на граѓаните кои живеат во станови сопственост на Република Македонија.

 

Со донесувавањето на измените и дополнувањата на законот за домување им се излегува в пресрет на граѓаните на Република Македонија на начин што неплатената закупнина, односно надоместокот за користење на станот со засметана камата утврдени со пресметката на станот, ќе може во цел износ да се додаде на продажната цена на станот. Согласно досегашната постапка лицата носители на станарско право кои сакаа да го откупат станот по општествени услови мораа прво да ја подмират закупнината која ја должат заедно со засметаната камата, а потоа Јавното претпријатие за стопанисување со станбен и деловен простор на Република Македонија изготвуваше пресметки за вредноста на станот, по што следуваше склучување на договор за купопродажба на стан.

 

Оваа интервенција во законот е дел од третиот пакет антикризни мерки, со која се овозможува откуп на становите во државна сопственост од страна на носителите на станарско право кои имаат долг по основ на неплатени закупнини, да може долгот да се вгради во вкупната цена на станот кој ќе се исплатува во период утврден во договорот.

 

Исто така, со оваа измена ќе се овозможи полесна доприватизација на општествениот капитал во областа на домувањето и создавање на можност за завршување на приватизација на околу 3.000 општествени станови.

 

Журнал: Имате програма за изградба на социјални станови и станови за млади брачни парови. Постои голем интерес кај граѓаните наспроти можноста државата да им излезе во пресрет. Како се решава овој проблем?

 

Станбената политика е еден од приоритетите во Програмата на Владата и Министерството, преку која се реализираат голем број проекти насочени кон изградба на нови станбени единици. На овој начин се овозможува обезбедување на прашањето за домување за голем број од нашите сограѓани со што директно се подобрува животниот стандард и социјалната слика на нашето општество.

 

Владата обезбеди средства од Банката за развој при Советот на Европа во висина од 25.000.000 евра за изградба на 35 станбени објекти со повеќе од 1.750 станови наменети за социјално ранливи групи, односно за деца без родители или родителска грижа кои наполниле 18 години, корисници на социјална помош, лица погодени од елементарни непогоди, инвалидни лица, припадници на Ромската заедница кои се социјално загрозени, како и самохрани родители со малолетни деца.

 

Минатата седмица беа распределени вкупно 208 социјални станови изградени по Програмата за изградба и одржување на станови сопственост на Република Македонија во градовите Охрид, Кичево, Кавадарци, Кочани и Крива Паланка за кои до центрите за социјални работи пристигнаа близу 550 апликации.

 

Овие станови беа распределени јавно и по електронски пат, во секоја од општините и во присуство на самите апликатни, со посебна електронска апликација која не дозволува влијание на човековиот фактор и ги рангира апликантите с



Edited by Cloverstack - 02-Jul-2010 at 17:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 29-Jun-2010 at 15:26
Не е работата околу приоритети. Ме нервира што се форсира теза дека после Смоквица и Табановце ќе имаме комплетиран автопат, а нема да биде така. Што е толку лошо да се каже како стојат работите. Он ќе функционира како автопат, ама нема да биде комплетиран/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 29-Jun-2010 at 15:04


Не мислам дека тоа треба да е приоритет. Секако во иднина мора да се оформи класичен автопат, а сегашниот Скопје -> Велес да остане алтернативен регионален пат Р-103, но засега многу поургентни се неколку автопатски делници кои треба допрва да се изградат.

Инаку во текстот особено ми боде око веќе зачестеното изместување на тези за железничкиот коридор 8. Еве дури и да ги оставиме настрана манипулациите со споредбата на цените на „варијантите“ преку Крива Паланка и преку Струмица, пак никако не можам да сватам како на некого може до толку да му биде нејасна географијата, за поврзувањете преку Струмица да го става во ист контекст како она преку Крива Паланка.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 29-Jun-2010 at 14:46
Има една работа што страшо ме нервира. Никој од надлежните не зборува за делницата Скопје-Велес која е всушност привремено "позајмен" регионален пат. Се сомневам и дека свесно се крие и се бутка глава во песок, макар што не би ме чудело и да не се запознаени што е работата. И никој тоа не го кажал никаде, а нашиве новинари ,сиротите не ни знаат како треба да изгледа патна мрежа. Никој не наоѓа за сходно да праша што со таа делница, а министерот за транспорт и врски има дадено највеќе интервјуа јас што памтам, повеќе од било кој и да е министер, или што и да е, во државава.

Edited by pbanks - 29-Jun-2010 at 15:29
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 29-Jun-2010 at 14:38

Преку слепи колосеци не се оди во Европа


Железничката и патната инфраструктура се во очајна состојба, со недовршени патни коридори и слепи колосеци. Пругата кон Бугарија стои недовршена повеќе од осум години, немаме железничко поврзување со Албанија, ниту се завршени двата клучни патни коридори 8 и 10. За доизградба и осовременување на патната и железничка инфраструктура потребни се повеќе од две милијарди евра, колку што приближно изнесува и буџетот на државата  
 
%20  
Ако патната инфраструктура е крвотокот на една држава, на Македонија итно и е потребен бајпас или, медицински кажано, коронографија (прочистување на затнатите крвни садови).

Железничката и патната инфраструктура се во очајна состојба, со недовршени патни коридори и слепи колосеци. Пругата кон Бугарија стои недовршена повеќе од осум години, немаме железничко поврзување со Албанија, ниту се завршени двата клучни патни коридори 8 и 10. Според експертските проценки, за доизградба и осовременување на патната и на железничка инфраструктура потребни се повеќе од две милијарди евра, колку што приближно изнесува и буџетот на државата. Но пари за оваа намена засега тешко се наоѓаат.


- За доизградба на постојните правци и железничко поврзување на Македонија со соседните земји потребни се околу милијарда евра. Во оваа процена не влегуваат новите предложени правци за поврзување со Бугарија преку Струмица до Петрич - вели професорот Зоран Кракутовски. Изградбата на почната траса на пругата кон Бугарија е прекината веќе 8 години и за нејзино довршување се потребни околу 400 милиони евра.


Според Кракутовски, природно најповолен коридор за поврзување со Бугарија е преку Струмица до Петрич, што би било три до четирипати поевтино.


- Од стратегиска важност е и поврзувањето на Македонија со Албанија. Поврзувањето може да биде од Струга до Ќафасан, со што се отвора и можност за користење на пристаништата Драч и Валона- нагласува тој.


Должината на железничките пруги во Македонија е 868 км од кои отворени пруги се 669 км. Магистралните пруги се со должина од 391 км, додека локални 278 км. Електрификација е извршена на околу 233 км отворени пруги, или на 35 проценти од вкупната должина. Нешто подобра, но далеку од задоволителна е состојбата и со патната инфраструктура, за чие осовременување се потребни повеќе од една милијарда евра.


Годинава, пак, за оваа намена од државниот буџет е планирано да се потрошат нешто повеќе од 100 милиони евра. Според експертите, додека не се реши прашањето на финансирање на патиштата, работите нема да се поместат од мртва точка. Како проблематична се споменува и транспарентноста на трошењето на собраните пари, зашто не се знае дали тие се користат за изградба на патишта или за друга намена.



%20


Според постојниот модел, изградбата на патиштата се финансира од приходите од буџетот, патарината (годишен приход од 600 до 800 милиони денари), регистрацијата на возилата (годишен приход од 800 милиони денари), како и од транзитирањето на странските возила (приход од 100 милиони денари).


Клучната измена, која ја предлагаа експертите, е финансирањето да биде преку приход од продажбата на горива, преку определен процент на зафаќање од малопродажната цена на горивата и зафаќање од акцизата на горивата.


- Овој извор би требало како во развиените земји да го полни буџетот за патишта до 50 проценти - смета Горан Мијоски, експерт.


Досега во Македонија има изградено 3.806 километри регионални патишта, околу 922 километри магистрални патишта, од кои 227 километри се автопатишта, додека магистрални патишта се 695 км.


На локални патишта отпаѓаат 8.566 км или вкупно во земјава има 13.194 км патишта. Вредноста на патната инфраструктура се проценува на околу 10 проценти од вкупното национално богатство.


Со инвестициска програма вредна 8 милијарди евра, Владата лани најави градежен бум во следните седум години, преку изградба на рудници, термо и хидроцентрали, гасификација, патишта, пруги, социјални станови и нуклеарни истражувања.


Од Министерството за финансии предвидуваат годишно издвојување од буџетот по 150 милиони евра за спроведување на програмата, додека другите пари би се обезбедиле преку кредити и консеционерство.





Конкуренција од Романија

Македонија мора да вложи максимум напори за доизградба на Коридорот 10 бидејќи има и конкурентен Коридор 4, кој минува низ Романија, Бугарија и низ Грција. Кај овој Коридор предност е што се патува низ земји-членки на ЕУ и на НАТО, без граници, предупредуваат експертите.

Од целокупната патна мрежа во Македонија, на автопатишта припаѓаат 495 км, од кои изградени се 227 км, а за изградба преостануваат 270 км. За доизградба на Коридорот 10 остануваат уште две делници од границата со Србија до клучката Коњаре и втората делница од Демир Капија до Удово. За доизградба на преостанатите 40 км автопат потребни се 150 милиони евра. Во однос на Коридорот 8 за изградба за комплетно автопатско решение за преостанатите 200 км потребни се близу 800 милиони евра.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=629101026562&id=10&prilog=0&setIzdanie=22020


Edited by lslcrew - 29-Jun-2010 at 14:43
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 24-Jun-2010 at 13:48
Неколку проекти на купче...
ЈУБИЛЕЈ НА ОПШТИНАТА
Две мали индустриски зони во Бутел Општина Бутел, ќе добие нова општинска зграда, но и две нови мали индустриски зони околу обиколницата, најави портпаролката на Општината, Снежана Клинчарова, по повод пет години од основањето на Општина Бутел. Градоначалникот Петре Латиновски, пак, информира дека со Град Скопје, имаат во план од улицата Христијан Тодоровски - Карпош да направат сообраќајница што ќе биде поврзана со обиколницата и која би била од голема корист за граѓаните. Надлежните ја промовираа новата општинска карта, во која се одредени границите на општината, но и сите досега реализирани проекти. Беа промовирани и издадените книги во кои се зачувани сите новинарски написи за општината, кои, како што велат, претставуваат богато историско наследство за идните генерации. Вчера се промовираше и двојазична стихозбирка „Спомени за Борис Трајковски“, пишувана од македонски и од албански ученици од основните училишта во општината, по повод педесет и четвртиот роденден на трагични починатиот претседател Борис Трајковски.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=2052&ArticleID=143261

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 05-Jun-2010 at 01:56

Лепенец пак ќе има брег наместо депонија

Реката ќе биде исчистена на потегот од игралиштето во селото Волково до утоката во Вардар

Брегот на реката Лепенец во делот на селото Волково деновиве ќе биде ослободен од тоните ѓубре што со години го трупаат несовесните жители од околината. Екипи и механизација на претпријатијата „Улици и патишта“ и на „Македонијапат“, ангажирани од Град Скопје и од Општина Ѓорче Петров, од завчера ја извршуваат големата акција за чистење на оваа река, која ќе заличи од последната автобуска станица на линијата „22“ до вливот во Вардар.

Акцијата беше најавена уште на почетокот на годината, а стартот завчера го означија градоначалниците Коце Трајановски и Сокол Митровски.

- Чистењето на коритото на реката Лепенец до вливот во реката Вардар со тешка механизација ќе трае се' додека не се исчисти и комплетно не се уреди брегот, со што ќе се спречи излевање на водата и ќе се разубави просторот - изјави градоначалникот Коце Трајановски.

Жителите на Волково се задоволни што надлежните ќе го исчистат брегот. Тие велат дела сликата покрај Лепенец е недостоинствена, грда, но и тажна.

- Овде природата е прекрасна, воздухот е чист, се' е тивко и мирно. Но пријатна прошетка покрај брегот е невозможна работа оти на нормален човек не може да му биде пријатно меѓу купишта ѓубре. Нема една зелена и чиста ливада. Ѓубрето е насекаде. Се надевам дека откако ќе биде исчистен брегот, на моите несовесни соселани ќе им биде непријатно и срам да продолжат да си тераат по старо и дека ќе ги сменат навиките околу исфрлањето на сметот - вели Симона К. од Волково.

Проблемот со ѓубрето покрај реката постои со години. Во руралните места во Скопје „Комунална хигиена“ нема обврска да го собира сметот од домаќинствата, па граѓаните се снаоѓаат сами. Некои го носат со возилата до најблиските населби и го фрлаат во контејнери, а други го товарат во приколки и го истураат покрај брегот. Оваа појава со години поминуваше неказнето од општинските инспектори од Ѓорче Петров, кои се правеа како ништо да не забележуваат и покрај строгите законски прописи за заштита на околината.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C25588D231CEF441A7BCABAA69DFF854
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 03-Jun-2010 at 22:12
Лепенец ќе се скроти со насип


Со багери и механизација од вчера почна чистењето на реката Лепенец во должина од 7000 метри почнувајќи од границата со Косово, па се до сливот во реката во Вардар. Акцијата ќе опфати чистење на коритото од диви депонии, градежен шут и смет и отстранување на дивата вегетација и правење на насип којшто во иднина ќе биде основа за бетонирање на коритото по целата должина.

Почетокот на акцијата беше одбележано во присуство скопскиот градоначалник Коце Трајановски и градоначалникот на Општина Ѓорче Петров Сокол Митровски, како и на претставници од јавните претпријатија кои ќе се вклучат во чистењето.
- Со чистењето на коритото ќе се спречи можноста од излевање на Лепенец и поплавување на земјоделските површини и околните куќи. Уредувањето на коритото ќе биде прв чекор до уредување на пешачката патека на кејот на Лепенец, рече Трајановски.

Градоначалникот Сокол Митровски информираше дека уредувањето на коритото на Лепенец ќе придонесе во заживување на делот од Орман, којшто според ДУП е планирано да биде индустриска зона.
- Се надевам дека Општина Ѓорче Петров заедно со соседните општини Чучер Сандево и Карпош, и се разбира со подршка на Град Скопје, ќе изнајдеме финансиски средства да го уредиме кејот. Тоа ќе значи дека непредвидливата река ќе ја скротиме во бетонирано корито и ќе го уредиме шеталиштето, а истовремено ќе ставиме крај на поплавите по течението на реката, рече Митровски.

Акцијата за чистење на коритото Лепенец се предвидува да трае до крајот на месецов.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=27EA79521B821542B256F4BBB2D8A45D
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.199 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.