build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6869707172 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1381 Posted: 14-Mar-2010 at 18:43
ЈСП има идеа да воведе неколку нови линии на кои ќе сообраќаат минибусите. Веќе има најава за скоро пуштање на минибуси до населбите Жданец и Трнодол, зошто симнувањето до најблиската станица е хорор за постарите луѓе
Back to Top
Slavi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 10-Mar-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Slavi Quote  Post ReplyReply #1382 Posted: 13-Mar-2010 at 09:49
условите во тендерот са били должината да е до 7 500 , а XMQ 6840G e 7 990 Wallbash
http://www.kinglong.mk
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1383 Posted: 11-Mar-2010 at 13:46
@ гитардемон

Јас колку што знам минибусите во Скопје се користат токму за руралните линии
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1384 Posted: 11-Mar-2010 at 03:38
P.S.

Кому не му се премногу забегани ваквите дизајни, еве и нешто паметно и пријателски настроено кон околина од француска Канада.





Но ова не е за кај нас, дефинитивно, премногу е мини. On the other hand, ова пак, премногу е чудно, а и премало. Но ќе повторам, не знам што точно сака владата да каже со зборот минибус.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1385 Posted: 11-Mar-2010 at 03:34
Иако се планирани само 16 за набавка, сепак добро е да видиме какви минибуси би сакале да добиеме. Случајно разгледувајќи по сајтовите на овие компаниите од тендерот за двокатните најдов по нешто што би изгледало ОК, а колку чини е друга работа...

Не знам колку мини ги сакаат бусовите, ама ако минибус треба да е нешто до 50 патници еве две кинески варијанти што се ОК.


XMQ 6840G

Dimensions(mm):          8400 x 2350 x 3050
Seats:                         47 / 10 - 30


XMQ 6798G
Dimensions(mm):          7990 x 2350 x 2950
Seats:                         43 / 10 - 26

Е сега имајќи предвид дека пропадна првиот тендер, можам да заклучам или дека никој не го прочитал огласот во весници или на интернет па не се пријавил, или пак нешто пологично е дека не им се допаднале условите во тендерот. Веројатно не мислеле на двокатни минибуси?

Бидејќи не сум бил низ тесните сокаци на Скопје, не можам да знам каде би се користеле минибуси, но најпаметно е да се користат во најтесните улички каде што врви автобус, и каде што нема голема фреквенција на патници. Но секако не по селата или слично! Знам дека ЈСП има неколку мини-буса, но каде возат не знам. Знае некој?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1386 Posted: 09-Mar-2010 at 13:22
хахахаха, ова е трагикомично. Ама сабајлечки добро сум се изнасмеал. А ќе ставале интернет, настрешници и слично.

Не сум во тек, но колку автобуси се активни во ЈСП и дали после обновувањето на возниот парк (украински + двокатни) ќе има уште од кршовите?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1387 Posted: 09-Mar-2010 at 00:41

Замрзнати врати заробија патници во „осумка“

Дваесетина минути не се отворала ниедна врата на автобусот застанат на постојка

Заглавени врати во автобус ги оставија патниците во „осумката“ вчераутро дваесет минути заробени на постојка. Драмата се случувала на улицата „Илинденска“ каде што автобусот застанал на постојката во близина на Воената болница. Но, кога требало да се отворат вратите за луѓето да излезат, едноставно ништо не се случило. Не се отворала ниту една од трите врати. Возачот безуспешно се обидувал да стори нешто однатре, а однадвор не можел да интервенира, бидејќи и тој не можел да излезе. Ученици, студенти, лекари, службеници како во некој филм на киднапирање се нашле во безизлез. Во почеток си помислиле дека, сепак, ќе се отвори барем една од вратите, како што многу често и се случува во градските автобуси.

„Никој не се надеваше дека ниту една од вратите нема да се отвори. Сите се надевавме дека брзо ќе се отвори барем една и ќе излеземе надвор. Но, откако возачот неколку пати безуспешно проба да стори нешто, неизвесноста почна да расте, додека кај некои не се претвори во паника. Тогаш возачот не' информираше дека вратите замрзнале и викна служба од ЈСП да дојде да ги отвори. Додека чекавме беспомошно во автобусот, некои почнаа да се шегуваат, но повеќето се нервираа. Еден лекар мораше да се јавува на работа да каже дека ќе задоцни, па неговите пациенти да ги преземе колегата“, ни раскажува Марија Ивановска, студентка.

Набрзо дошла службата и интервенирала, па автобусот го продолжил патот. Но, веќе на следната постојка се случило истото. Сервисната служба веќе си била замината, па морало одново да се чека да дојде. Но, овој пат ситуацијата била многу понервозна, а патниците се обиделе насила да ги отворат вратите додека чекале повторно да интервенира сервисот на ЈСП.

„Случајот ни е познат, станува збор за автобусот број 843. Кај ова возило клучно за дефектот било прегорување на осигурувач. Откако по дваесетина минути интервенирало сервисно возило од базата во Ѓорче Петров, дефектот бил отстранет. Причина за неговото настанување се временските услови“, вели Мишко Николов, генерален директор на ЈСП „Скопје“.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=D17E0C372428D24594EEC68BB58E3287
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1388 Posted: 05-Mar-2010 at 19:46
Ако е интернетот само на една линија (сега засега, дури немаме автобуси, а не па интернет), каде што е полно со студенти, немам против. Онака како новина е сосем ОК. Нормално дека не треба интернет на линија што ја користат претежно 70-годишни земјоделци! (не да бидам сфатен грешно).

А што се однесува до постојките мислам дека беше многу попаметно да има јавно наддавање помеѓу фирмите за рекламирање за 10/20-годишна концесија над постојките и во замена ќе изградеа нови постојки со клупи, канти, и простор за рекламирање (од кој ќе се полнат пари).

Киосците фаќаат прилично многу место, и нема смисла да ги има на секоја постојка. Плус повеќе пари се вадат од билборди отколку од киосци, па ако ништо друго ќе имаше многу позаинтересирани за концесија, и ќе имаше многу повеќе пари за ЈСП.

Edited by гитардемон - 05-Mar-2010 at 19:47
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1389 Posted: 05-Mar-2010 at 17:31
Ај и ова чудо да го видиме

Наскоро 330 нови унифицирани автобуски станици

Нови унифицирани автобуски станици со киосци ќе поставува фирмата „Геинг“ на 330 локации во урбаното подрачје на Скопје. Директорот на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ (ЈСП), Мишо Николов, вели дека во тек се преговорите со Градската управа за тоа дали новите станици ќе ги води претпријатието или градот
      
- На тендерот за опремување на микролокациите е избрана фирмата „Геинг“ и таа ќе ги постави новите унифицирани автобуски станици, кои во еден дел ќе имаат и киоск. Со Градската управа треба да решиме дали одржувањето на новите постојки ќе е по принципот на јавноприватно партнерство или ќе се дадат под концесија. Ако се избере првата варијанта, тогаш ЈСП ќе стопанисува со нив, а ако се дадат под концесија, тогаш за нив ќе се грижи друга фирма што ќе му дава отчет на градот – вели Николов.

Тој додаде дека скопјани наскоро ги очекуваат многу новитети во градскиот превоз. Прво на удар ќе биде доцнењето на автобусите.

- Според моите сознанија, само два отсто од автобусите доцнат според возниот ред. Со пристигнувањето на новите автобуси во јуни ќе се зголеми нашиот возен парк, а ќе се намалат доцнењата. Најкритични периоди во градот се од 7.30 до 8.30 часот, како и од 15.45 до 16.30 часот. Планираме да воведеме и почести контроли во автобусите, за да утврдиме зошто возачите не се придржуваат на возниот ред истакнат на нашата веб-страница, со што ќе се обезбеди и подобра услуга – додаде Николов.

Тој најави и дека од понеделник ќе почне проектот за бесплатен Интернет во автобусите.

- Сметам дека овој проект е навистина добар, многумина го оценија како позитивен. Ако има Интернет во автобусите, тоа не значи дека секој мора да има лаптоп за да може да сурфа. Тоа може да го прави и преку мобилен телефон. Во рамките на пилот-проектот на фирмата „Неотел“ интернет ќе вгради само во автобусот со бројот „5“, а месечната претплата нас ќе нé чини е само 300 денари – рече Николов.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=35101039316&id=14&prilog=0&setIzdanie=21926


Edited by lslcrew - 05-Mar-2010 at 17:44
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #1390 Posted: 25-Feb-2010 at 16:05
Ќе си брцнам сам во око, не мора да ми фрлаат прашина во очи со интернет во полураспаднати автобусиDump
http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=5353
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1391 Posted: 18-Feb-2010 at 01:43

Ништо од електронската наплата во градскиот превоз

Приватниците користат различни картички, а ЈСП се' уште нема валидатори

Електронската наплата во јавниот градски превоз не профункционира како што беше замислено. ЈСП се' уште нема валидатори, а кај приватниците се користат различни типови картички. Ова значи дека кога граѓаните чекаат автобус, не знаат дали да подготват ситни пари, картичка за ЈСП или електронска картичка за некое од приватните превознички претпријатија. Во најдобар случај, готовите пари им се најлесна и најсигурна варијанта, бидејќи со нив можат да влезат во секој автобус, додека купувањето електронски картички за тековниот месец може да биде ризик.

"Картичките не можат секојдневно да се користат ако не ви налета вистинскиот автобус", коментираат скопјани.

И од двете приватни претпријатија признаваат дека електронската наплата не профункционира онака како што беше замислено, а од друга страна, не се најде ни заеднички софтвер за апаратите на двете претпријатија и со тоа да им се олесни на граѓаните со исти картички да се возат во автобусите на двете компании.

"Најголемото промашување настана и затоа што ЈСП не беше лидер во воведувањето на електронската наплата, а нас приватниците први не' истрчаа во оваа работа", велат приватните превозници.

Од ЈСП тврдат дека сериозно работат на решавањето на проблемот околу воведувањето единствен тарифен систем и електронска наплата во јавниот градски превоз.

"Формиравме работна група што ќе работи на решавањето на овој проблем, во која е вклучен и професорот Славен Тица од Белград. Тој ќе ни помогне да го направиме тоа по примерот на Белград. Подготвуваме нов тендер за смарт-тикетингот и ќе ни биде потребен нов софтвер што ќе не' поврзе со приватните превозници. За оваа намена Градот во буџетот издвои 75 милиони денари. Потоа со приватниците ќе треба да договориме единствен тип електронски картички", објасни Мишко Николов, генерален директор на ЈСП "Скопје". (Сн.К.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=12783BD418869845858D71025000E8F8

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1392 Posted: 01-Feb-2010 at 03:10
Инаку, еве што се случи со Моја Карта:

http://www.mojakarta.com.mk/

Го направија сајтот, и толку. Последно што читав во архивите на весниците беше дека не го примениле системот, и дека имало такви возачи што:

1) не сакале да инсталираат валидатор
2) имале инсталиран, ама не го пуштаат за да им се плаќа кеш
3) и покрај читачот сите сакале да им плаќаат кеш

Тие што купија карта 120 денари џабе пари фрлија.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1393 Posted: 31-Jan-2010 at 19:04

Originally posted by lslcrew

Ненад ако пријателот твој има време и нерви и пари да оди со кола, тоа е негово право и нема никаков проблем тук асо никаков менталитет. Тоа што него градските услови му го дозволуваат он тоа го користи. Стварно незнам зашто проблемот го барате упорно во пеодинците а не централно. Остајте ги поединците да си го користат демократското право на избор како превоз ќе користат. Суштината е во тоа што градот треба да ги обесправи сите други возила на сметка подобар јавен превоз.

LSL, samo malku e seguvav. Mislam deka vo globala se soglasuvame kade e problemot. Samo malku mi e krivo sto kaj nas rabotite mnogu bavno se resavaat, dodeka drugite gazat napred. Koga i lugeto na vlasta bi razmisluvale kako nie ovde na forumov. Kaj niv fali toa cuvstvo ili mentalitet ili sto i da e, sto tapkame vo mesto a narodot pati

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1394 Posted: 31-Jan-2010 at 16:18
Ненад ако пријателот твој има време и нерви и пари да оди со кола, тоа е негово право и нема никаков проблем тук асо никаков менталитет. Тоа што него градските услови му го дозволуваат он тоа го користи. Стварно незнам зашто проблемот го барате упорно во пеодинците а не централно. Остајте ги поединците да си го користат демократското право на избор како превоз ќе користат. Суштината е во тоа што градот треба да ги обесправи сите други возила на сметка подобар јавен превоз.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1395 Posted: 31-Jan-2010 at 16:09
Па всушност може и вака еве филозофски да и пристапиме на темата. Природата нема да дозволи човекот да стане масовен загадувач и сама по себе ќе наметне еколошки видови енергија. Резервите на нафта факт е дека се "пијат" масовно. Човекот природно ќе биде принуден да преминува кон возила на електричен погон, а таков погон засега е во рамки на некаков алтернативне погон. Сепак да беше ефтин ќе се наметнеше досега, а негова инсталиција е поефтина за масовни видови транспорт, како трамвај метро тролејбус, железница.

*Малку офтопик, ама незнам долгорочно како ќе изгледа товарниот транспорт. Железницата ќе го заземе своето место многу повеќе за разлика од бродскиот со оглед на тоа што скоро слушнавме објава дека е направен прв брод на електричен погон и тоа е ултра скапо за разлика од железницата што веќе оддамна е еколошка со ектрификацијата. Што правиме со меѓуконтиненталниот транспорт?!
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1396 Posted: 31-Jan-2010 at 16:04

Uste edna slucka vrzana so nasiot mentalitet.

Imam drag prijatel i kolega koj zivee kaj transportniot centar a raboti vo gradski zid.  na prasanjeto zosto di sekoj den so kola na rabota i gubi vreme i nervi za da najde parking, toj odgovori deka ako odi pes ke si go izvalka odeloto. Dali e toa mentalitet ili ednostavno ulicite ne se cisti?


Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1397 Posted: 31-Jan-2010 at 16:02

vo vrska so novinarskiot tekst deka se stremime kon evropskoto dno vo koristenje na javniot prevoz nekolkuz abeleski. KOlku sto znam vo severnite evropskiz emji javniot prevoz se koristi isklucitelno mnogu. Tamu drzavite imaat strategija javnoit prevoz stane dominanten zaradi ekoloski pricini kako i zasteda na gorivo eve eden poucen primer i od japonija http://www.newsweek.com/id/112735

no kaj nas forsiranjeto na javniot prevoz e od druga pricina, pritisokot vrz soobrakajnicite e ogromen igradskite avtobusi se sredstvo toj so ,malku vlozuvanja da se rastereti, dodeka ne se pojavat pogolemi investicii vo soobrakajnicite. Toa teba da odi od dve strani, investicii vo GSP, davanje na prvenstvo so zoltite lenti, i od dr strana oteznuvanje na koristenje na lekite vozila, barem vo centarot.

 

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1398 Posted: 29-Jan-2010 at 17:05
Да да, но ова е цел нископоден автобус. Само не можам да видам која марка и каков модел. Ама ете имало нископоден автобус во ЈСП.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1399 Posted: 29-Jan-2010 at 16:51
ЈСП има сервис за превоз на инвалидизирани лица. Превозот се врши со три пренаменети комбиња купени како такви и превозот се врши од домот на лицето до точно до каде што му треба. Се врши со закажување на бесплатен телефонски број еден или неколку дена порано. Имаше за ова збореа скоро на некоја емисија на тв и имаше јавувања од луѓе што го користат ваквиот превоз и некои што се јавија рекоа дека се задоволни.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1400 Posted: 29-Jan-2010 at 16:39
За ова не сум знаел, вие скопјани да не сте го виделе низ град? Како и да е, да го регистрираме дека сепак постои подолго време.


. Превоз за лица со посебни потреби



Јсп Скопје располага со нископоден автобус и минибус за превоз на лица со посебни потреби. Нивното користење се регулира со посебен договор со градот Скопје и Здружението на студенти и младинци Скопје, а се користи за превоз на студентите и учениците со посебни потреби од дома до училиште и обратно


http://jsp.com.mk/uslugi.php

Еве и една вест поврзана со него:


ЛАГАТА ИМА КРАТКИ НОЗЕ
Автобусот за инвалидите не бил нов,туку стар две години



Автобусот не е купен нов, туку е од пред две години, бил користен за превоз на армијата до аеродромот Петровец, пренаменет е на барање на градските власти непосредно пред изборите


Автобусот за лица со посебни потреби бил набавен пред две години, иако градските валсти и надлежните во ЈСП"Скопје" тврдеа дека тој е нов, односно дека Градот го купил за 100.000 евра од фирмата "Неокар".
Нископодниот автобус за лица со посебни потреби, беше пуштен пред дваесетина дена, во екот на изборната кампања, при што актуелниот градоначалник Ристо Пенов и помошникот за сообраќај на претседателот на Градскиот комитет Мице Славковски, на неколку пати рекоа дека тој е нов. Уште веднаш можеше да се забележи дека рампите за влез на инвалиди во нископодниот автобус се стари, 'рѓосани и излижани, а видлива беше и пукнатина на шофершајбната. На прашањето зошто рампите за влез се стари и 'рѓосани, Илија Чакарев, техничкиот директор во ЈСП, тогаш изјави дека тоа не е точно, и дека таков впечаток сме добиле затоа што сме се потпирале само на фотографиите од автобусот.
"Рампите се нови, односно тие се набавени заедно со автобусот. Тие ниту се 'рѓосани, ниту се излижани и не може да дојде до лизгање на количките на лицата со посебни потреби. На фотографиите можеби рапмата изгледа стара, но фотографиите лажат, односно на нив не може убаво да се види дали се нови или стари", тврдеше Чакарев.
Крсто Велјановски, директор на ЈСП"Скопје", на прашањето дали ги замениле дотраените рампи со нови, рече дека нема потреба од нивно менување, бидејќи автобусот веќе дваесетина дена врши превоз на лицата со посебни потреби од нивните домови до факултетите и назад, и дека тоа функционира совршено.
"Досега немало никакви поплаки од корисниците на нашиот превоз. Нормално е дека рампите ќе бидат 'рѓосани, кога две години стоеле под автобусот. Овој автобус не е купен пред изборите, туку пред две години и служеше за превоз на армијата до аеродромот Петровец. На барање од градските власти го пренаменивме", додаде Велјановски.
Мице Славковски на прашањето зошто ја дезинформираат јавноста со изјавите дека автобусот е нов, тој одговори:
"Што подразбирате под нов? Дали за вас е нов автобусот, само ако е купен вчера. Што е битно дали бил купен пред една или две години? Дали е нов или не, ние цениме според времето на неговата експолоатација, а две години стар автобус според ова правило е нов". (Е.А.)


http://star.vest.com.mk/default.asp?id=94385&idg=5&idb=1426&rubrika=Skopje

Edited by гитардемон - 29-Jan-2010 at 16:40
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6869707172 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.477 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.