build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1421 Posted: 24-Jan-2010 at 15:23
менталитет (кој секако може да се смени)
Тогаш се работи за лоша навика, што секако е менлива категорија. Менталитет е многу потесен опсег одколку што го милите како е нешто доминантно у карактерот.

Дали некој ќе оди во автобус и дали некој ќе каже дали имал или немал пари, ама тоа е апсолутно небитно. Не е тоа пресуден фактор у никој слуачј. Кога може у цел свет бездомник и директнор да се возат еден до друг у јавен превоз, може и кај нас. Не сме ние ништо посебни у тој поглед.

А за гледање на колата како лукзус, тоа не е само кај нас. У цел свет се гледа колата како луксуз. А башка кај нас то ае и државна политика. Види ја цената на регистрација у споредба со просечна плата, цена на зелен картон, цена за увоз, или па акцизата, што е директен сигнал дека цената е лукзус, кога има акциза. Акциза е данок на луксуз. И после колата бил атретирана како лукуз, па да, и ја би ја третирал така кога државата така ми ја третира.

Проблемот со јавниот превоз и неговото некористење е во јавниот превоз и не во менталитет, и во некој трет. Не сакам тука да се доведуваме до изјави од типот на Трифун дека на сскопј ему фателе виенчани. Неможе народот да биде крив зашто на некого нему успејала политиката, па сега ај народов е крив зашто не успева. Така неможе, тоа не проаѓа!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1422 Posted: 24-Jan-2010 at 15:14
За другото што го наброја си во право, ама за ова не си. Ова ите како има врска со менталитет (кој секако може да се смени). Мислиш ти дека некој ќе оди со автобус, да кажат сите дека е сиромав и дека нема пари да оди со кола на работа? Дали навистина мислиш дека просечниот Македонец го може тоа? Не зборуваме за студенти, зборуваме за други.

Додека во цел свет колата ја гледаат како потреба, на балканот тоа е престиж-луксуз. Дечиштата од 20 години со кола си мислат дека се многу опасни. Значи и да има автобус нема да го користат од таа причина. А не само дечиштата истото важи и за многу други луѓе. Кога ќе им се опне такса од 500 евра за регистрација, кога ќе профункционира жолтата линија и ќе има по 10 автобуси на една линија и ќе се стига 2 пати побрзо отколку со кола тогаш ќе го сменат менталитетот барем 40% од нив. Другите додека не се еманципираат малку повеќе во нормалниот свет ќе останат со коли.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1423 Posted: 24-Jan-2010 at 15:00
Кога ќе се окриви менталитет само ни открива дека тој што го лоцирал проблемот во нменталитетот воопшто и не го лоцирал. Апсурдно е да се збори за менталитет. Ако е то менталитет како само ние имаме таква ментална карактеристика да не се возиме у автобуси?! Не тресете глупости, никаков менталитет. Наоѓање проблем у менталитет е чиста глупост. Се вадам од колосек за вакви работи. Многу работи што си мислевме дека ни дел од менталитет, низ годините наназад ги снемува. Мислевме дека и ѓубре по улици ни е во менталитет, па ете не ни било. Мислевме дека зонска паркитрање ни е контра менталитет па ете го функционира, за пушењето исто па ете сега сите се придржуваат. Значи до кај до доаѓаме?! Дека до примената била работата, а не до менталитетот.

Скопје нема квалитетен јавен превоз, тоа сите го знаеме. Тука е проблемот не во менталитетот и да не се лажеме, да не се праиме наудрени и да не глумиме странци у своја држава. Ако се подобри јавниот превоз како преуслов, и ако се воведат методи со кои на автобусите ќе им дадат драстично поголема важност од другите возила. Неуспешниот проект жолта лента да се обнови и да се спроведува со полиција, значи решително, а не ако биде биде. Така се стопанисува на со народ. Неможеме да очекуваме од 2 милиона поединци да имаат супер-его и беспрекорна совест па да видиме спроведен закон. И после не иде така, и менталитет ни е крив.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1424 Posted: 24-Jan-2010 at 13:41
Originally posted by nenad

Problem e i nasiot mentalitet. Poveketo luge ne sakaat da patuvaat so javniot prevoz. so svoite avtomobili koga bi mozele bi vlegle pravo vo kafana. Mnogu rabota treba za da se vovede skandinavkskiot mentalitet na patuvanje so gradski prevoz. Od edna strana podobruvanje na istiot i po kvalitet i po kvantitet, a od druga strana destimualcija na koristenjeto na avtomobili, preku poskapi parkinzi, kaznuvanje za koristnje na zoltite lenti i sl.

Mnogu rabota za gradskite tatkovci



во право си за менталитетот, но мислам дека квалитетен градски превоз има потенцијал да ја промени состојбата драстично. До скоро, мој префериран начин на превоз беше кола, од скоро преферирам да одам пешки а колата да ја палам само по потреба. Тргнувајќи од себе, доколку би имало квалитетен јавен превоз не би се двоумел да го користам, но во моментов не ни помислувам на таква варијанта во ситуација кога не знам кога точно ќе дојде автобусот, распоредот не е прецизен, времетраењето на патувањето е непредвидливо, автобусите се крш а такси превоз на секоја пократка дестинација ќе ме чини прилично ефтино и ќе ме однесе за многу побрзо време од точката од која сакам да појдам до точката до која сакам да стигнам.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1425 Posted: 24-Jan-2010 at 13:04
Да се вклучам во погорното. Во Грција ги поскапеа давачките за регистрација толку многу, што дури 13% од ланските регистрирани возила не се регистрираа годинава (не знам само колку е покачувањето, ама знам дека постои). И така нормално, ќе се возат со автобуси, возови, трамваи и метро. Умниот момент е што не го воведоа како зголемена такса за регистрација, туку како данок за издувни гасови (што кај нас е мисловна именка). Е сега во остатокот на ЕУ веројатно го има данокот, ама немаат проблем си купуваат нови коли. Тука кој нема пари за нова кола (има и такви), нема да ја регистрира старата.

Ако се воведат и кај нас такви давачки, дали 2% од возилата ќе ги исполнат условите (но и да се ограничи користењето на приватни превозни средства, што после? Нема градски јавен транспорт во пола држава).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1426 Posted: 24-Jan-2010 at 12:40

Problem e i nasiot mentalitet. Poveketo luge ne sakaat da patuvaat so javniot prevoz. so svoite avtomobili koga bi mozele bi vlegle pravo vo kafana. Mnogu rabota treba za da se vovede skandinavkskiot mentalitet na patuvanje so gradski prevoz. Od edna strana podobruvanje na istiot i po kvalitet i po kvantitet, a od druga strana destimualcija na koristenjeto na avtomobili, preku poskapi parkinzi, kaznuvanje za koristnje na zoltite lenti i sl.

Mnogu rabota za gradskite tatkovci

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1427 Posted: 24-Jan-2010 at 01:51
Не е проблем само атрактивноста на авниот превоз, туку и неговата ефикасност и поставеност.

Линиите во Скопје треба копмлетно да се редефинираат, за да одговараат на потребите... Не може, на пример, ниту еден автобус да не застанува пред рамстор или пак да нема директна линиа што ќе ги поврзува Кисела вода, аеродром, автокоманда, железара - бутел.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1428 Posted: 23-Jan-2010 at 19:49
Originally posted by nenad

I sto stana so posebnite lenti predvideni za gradski soobrakaj? Tie lenti, pod uslov da ima soodvetno prisustvo na policija ili kameri za nadzor, moze uspesno da go zabrzaat protokot na avtobusite (i soodvetno da go namalat protokot na lekite vozila, no toa e veke prasanje na prioriteti)

Лентите ги имаме само формално, не вршат работа... Плус дополнително се изглупиравме со тие гумените пречки и пак ништо. На дело се покажа ова што го велиш дека за таа работа клучно е полицијата да се ангажира. Така и без гумени пречки жолтите ленти ќе функционираат и ќе си ја вршат работата, а без полиција ништо не помага:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=624&PID=37031#37031

А за тоа што велиш дека би се намалил протокот на леки возила, мислам дека вкупниот позитивен ефект врз јавниот превоз го засенува тоа. Плус тоа, со поатрактивен јавен превоз сигурно би имало и помалку лесни возила на улиците.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1429 Posted: 23-Jan-2010 at 19:37

I vo Belgrad najavuvaat voveduvanje na isti vakvi displei. Treba da pocnat so postavuvanjeto za nekoj mesec. Da vidime koj ke bide pobrz.

Me interesira kolku otprilika vreme treba za da se stigne od prigradskite mesta vo Skopje (Saraj, Dracevo, radisani, Lisice...) do centarot vo utrinskite spicevi koristejci gradski prevoz. I sto stana so posebnite lenti predvideni za gradski soobrakaj? Tie lenti, pod uslov da ima soodvetno prisustvo na policija ili kameri za nadzor, moze uspesno da go zabrzaat protokot na avtobusite (i soodvetno da go namalat protokot na lekite vozila, no toa e veke prasanje na prioriteti)

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1430 Posted: 23-Jan-2010 at 01:09

Ќе проработат електронските екрани на автобуските

Од понеделник времето на пристигнување на „2“ и „5“ ќе се чита на дисплејот кај „СП планет“ во Ѓорче

Сања Наумовска


Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ опреми 26 автобуси кои сообраќаат на линиите „2“ и „5“ со уреди Џи-Пи-Ес. Со податоците за движењето на автобусите, добиени од уредите, в понеделник и во вторник на 25 и 26 јануари ќе се изврши тестирање на еден информациски дисплеј лоциран на автобуската станица кај трговскиот центар „СП планет“ во Ѓорче Петров. Доколку тестирањето е успешно, наскоро ќе проработат и останатите 9 дисплеи поставени на автобуските станици низ градот, информираат во ЈСП. 

Овие дисплеи ќе го покажуваат времето на пристигнување на автобусите кои сообраќаат само на овие две линии, се' додека не се набават нови 400 уреди Џи-Пи-Ес и за останатите автобуси, кои се предвидени во тендерот за набавка на смарт-тикетинг и АЛВ. 

Новите електронски дисплеи, покрај тој во Ѓорче Петров, се поставени и на Бит-пазар на автобуските станици од двете страни, на „Рекорд“, исто така, од двете страни, на автобуската станица кај Народна банка во правец на центар, кај ТЦ „Бисер“ во правец кон центар, кај пазарот „Буњаковец“ од двете страни и на автобуската станица спроти „Лептокарија“. 

„Ги информираме граѓаните дека моментално не е познато дали на дисплејот кај ’СП планет‘, за време на тест-периодот ќе се појавуваат точни податоци за времето на пристигнување на автобусите поради што граѓаните не треба да ги земаат предвид“, информираат од ЈСП. 

Оттаму велат дека десетте дисплеи се осветлени и ќе работат и ноќе. Тие се отпорни на ’рѓосување и на вандализам и практично е невозможно да се искршат. Во ЈСП информираат дека засега не планираат набавка на нови дисплеи, бидејќи немаат пари.

„По завршувањето на изработката на елаборатите за микролокации за автобуски станици, кон средината на следниот месец планираме да распишеме тендер за уредување на станиците. Засега не се знае кој модел ќе биде избран, можно е да биде чисто приватна инвестиција или, пак, јавно-приватно партнерство, но, во секој случај, тој што ќе ги уредува автобуските, се разбира, на пофрекфентните ќе мора да поставува и дисплеи“, информираат од ЈСП.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C6FE6EA2F207084A837EE486B0E092E8


Edited by pbanks - 23-Jan-2010 at 01:10
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1431 Posted: 22-Jan-2010 at 23:37
Originally posted by Vladimir P

Едината инфо табла која привремено покажува време датум ... во Ѓорче највероватно поради лошото време повремено омануваше


2010-01-22


Лош знак за (не)квалитет! А се уште не удрила права зима...
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #1432 Posted: 22-Jan-2010 at 23:07




Еве некоја фотка од информативните табли во Солун. Мислам дека столбови како овие би биле попрактични за наши услови...и да видиме чисто како тоа стварно би требало да изгледаат дисплеитеWink
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1433 Posted: 22-Jan-2010 at 21:52
Ма никакво инфо, таблата е само датум и саат и една едина во градот, иначе е врзана до бутката на ЈСП со висечки кабел ...., а правиот инфо систем додека се имплеметира многу води низ Вардар ќе протечат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1434 Posted: 22-Jan-2010 at 21:35
kavi se prvite iskustva od info tablite? dali podatocite za vremeto na doaganje na avtobusite se tocni?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1435 Posted: 22-Jan-2010 at 21:30


Не баш многу охрабрувачки...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1436 Posted: 22-Jan-2010 at 19:01
Едината инфо табла која привремено покажува време датум ... во Ѓорче највероватно поради лошото време повремено омануваше


2010-01-22
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1437 Posted: 22-Jan-2010 at 15:54
Originally posted by Cloverstack

Побогу зошто едноставно ЕВН не им дозволи да плаќаат паушал. На крајот на краиштата се знае колкав потрошувач е еден ваков дисплеј, сигурно стои во техничката документација!

А граѓаниве...  Bash


Граѓани? Мислиш сељаци (не ги мешам со селани, тоа е веќе друга, легитимна категорија).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1438 Posted: 22-Jan-2010 at 15:50
Побогу зошто едноставно ЕВН не им дозволи да плаќаат паушал. На крајот на краиштата се знае колкав потрошувач е еден ваков дисплеј, сигурно стои во техничката документација!

А граѓаниве...  Bash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1439 Posted: 22-Jan-2010 at 14:58
Идиоти!

ЈСП ќе бојадисува згради за да му проработат дисплеите

Станари барале претпријатието да им ги уреди станбените објекти за да му дозволат да постави броило за електрична енергија за потребите на таблите на некои автобуски станици


И покрај најавите дека до крајот на јануари ќе светнат десетте електронски табли на кои може да се гледа за колку време ќе пристигне некој градски автобус, сепак јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ се соочува со повеќе проблеми за да ги пушти овие уреди во функција. Сега тоа ќе мора да бојадисува влезови на згради, бидејќи станарите во центарот барале услуги при поставувањето струја за панелите. Од претпријатието велат дека, покрај средувањето на административните документи, ова е една од главните пречки поради кои се одолжува реализацијата на проектот.

- За да приклучиме струја до панелот потребно е во околната зграда да го поставиме броилото, но станарите бараат од нас да им го бојадисаме влезот. Правиме компромиси и мораме да им угодиме на граѓаните и да го офарбаме делот каде што ќе стои струјомерот во објектот. На 25 и 26 јануари ќе се тестира само таблата на автобуската станица кај трговскиот центар „СП Планет“, а наскоро ќе се комплетираат и другите табли и ќе бидат подготвени за тестирање - објасни Мишко Николов, директорот на ЈСП.

Тој додаде дека веќе се опремени 30 автобуси со „џи-пи-ес“ уреди што сообраќаат на линиите 2 и 5, со што ќе се знае каде точно се наоѓа возилото и да се даваат процени за колку време ќе пристигне на одредена станица.

Од ЈСП велат дека за време на тестирањето на таблите можно е тие да даваат неточни и непрецизни информации за реалното време на пристигнување на автобусот, па граѓаните не треба да се потпираат на нив.

Досега електронски табли се поставени на автобуската станица спроти маркетот „Тинекс“ во населбата Ѓорче Петров, на станицата кај трговскиот центар „Лептокарија“, кај Народната банка, кај трговскиот центар „Бисер“ во населбата Аеродром и по две на станиците кај пазарчето „Буњаковец“, на „Рекорд“ во центарот и на Бит-пазар. Засега се опфатени линиите со броевите 2 и 5, кои сообраќаат од Сарај до Автокоманда, односно од Ново Лисиче до Дексион во Ѓорче Петров.

Поставувањето на таблите е дел од проектот „Ренесанса“, во рамките на програмата „Цивитас“, за што биле обезбедени три милиони денари.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=122101052591&id=14&prilog=0&setIzdanie=21890
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1440 Posted: 19-Jan-2010 at 20:02

Posle mnogu godini go posetiv skopje na nekolku dena, i eden den rekov ajde da se povozam malku so gradskiot prevoz, cisto da se potsetam na studentskite denovi. Se kaciv vo 5 d apominam nekolku stanici.  Gledam deka nisto ne se promenilo posle tolku godini. Prviot sok- site mora da vlezat na predna vrata... toa ostanalo isto, vleguvanjeto na sred kolovoz traese mozebi 10 minuti.  Avtobusot star, prestar, no ajde toa nekako i go ocekuvav... No taa necistotija i smrdea vnate nikako. MOzea barem malku da go iscistat. Stolici iskrseni, duva od site strani, od bucavata na motorot ne mozese da se razgovara vnatre. Katastrofa! 

  Bev vo Sarajevo 2 godini posle vojnata, pa ni tamu nemase takov krs. Gledam deka se debatira dali da se uvezat stari avtobusi za gradski prevoz. Vo poveke gradovi na Balkanot sum videl avtobusi koi se donacija od nekoja zemja (Japonija, Svajcarija...). Stari se no ja brkaat rabotata. Neka krene nekoj od Vladata telefon.

Jas samo se nadevam deka ne se site avtobusi vo Skopje takvi i deka po slucaen izbor sum vlegol vo najlosiot...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.438 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.