build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1421 Posted: 02-Feb-2009 at 23:53
Коку сватив од нивите сајтови, тие уопште ги немаат во производна линија овие типови на аутобуси
Ни словачкиот ни кинеските, за нашиот да не зборуваме, ова му доаѓа - и на тараба пишува ама ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1422 Posted: 02-Feb-2009 at 21:38
Еве најдов нешто повеќе за PRE-OS од Словачка

http://www.preos.sk

Димензии

Должина: 10500mm
Висина: 4200mm
Ширина: 2500mm

Капацитет

Доле: 26 седење + 15 стоење + 1 место за инвалид
Горе: 42 седење

Надворешност

1

2

3

4


Внатрешност

1

2

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1423 Posted: 02-Feb-2009 at 21:18
Wallbash


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1424 Posted: 02-Feb-2009 at 12:18
Originally posted by anDarko

ги гледам сликиве од автобусите од љубљана и сплит...и ми се плаче...нашиве политиканти постојано се некаде на пат во странство...ваљда очи имаат и гледаат каде отиде светот а каде сме ние...па нели им е срам кога ќе споредат на кое мизерно ниво останавме во нашава паланка од квази-метропола! се има пари веќе две години, а не можеме да купиме нормални градски автобуси поради провинцијалски инат...извинете за овој испад...али ова е веќе огромна фрустрација од нас самите...Ohno


Плаќаме данок (а и сите сингл над 27 години ) за да се вози министерот во автобус?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1425 Posted: 02-Feb-2009 at 11:48
всушност ако погледнат слики од старо Скопје кое толку многу го сакаат, ќе видат дека автобусите немаат ваков изглед со издвоена кабина, барем најголем дел од нив
инаку не сум многу оптимистичен во врска со пропаѓање на тендерот, имам чувство дека и од ќибрит да ги направат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1426 Posted: 02-Feb-2009 at 11:03
читајќи го развојот на настаните се создаваат реални услови тендерот да пропадне. Особено ме охрабри ова дека само Санос го исполнил условот за олд тајмерски автобус.

Дали фактот дека ниеден асален производител не се пријави на тендерот и дека од 4те квази производители само еден се потруди да се конформира со сите глупости кои ги наложува тендерот ќе биде доволна индикација за надлежните да прекинат да одат со глава во ѕид? Останува да видиме...
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1427 Posted: 02-Feb-2009 at 01:42

Само „Санос“ понудил автобуси како од педесеттите

Најевтина понуда има кинеската фирма „Јутонг“, која еден автобус го нуди за 169.600 евра

Сања Наумовска

Македонскиот производител на автобуси „Санос“ со целиот имот ќе го гарантира исполнувањето на условите од тендерот доколку ја добие зделката за изработка на 302 двокатни автобуса за јавниот превоз во Скопје. „Санос“ соопштува дека дава двојно подолги гаранции за главните компоненти на автобусот, моторот и оските, кои изнесуваат четири години, додека за каросеријата 12 години, за разлика од онаа на другите фирми, кои даваат само петгодишна гаранција. Истовремено, македонската компанија понудила автобуси со идентичен дизајн како тие што се возеле низ Скопје во педесеттите години.

Неофицијално, според вкупниот број бодови, „Санос“ води во однос на останатите три пријавени фирми, кинеската „Јутонг“, бугарската „Кинг лонг“ и словачката „Пре-ос“, иако кинеската фирма понудила најниска цена за автобусите.

Во Министерството за транспорт и врски, пак, велат дека документацијата од тендерот се' уште се разгледува, со оглед на тоа дека е многу обемна. Засега нема официјални информации за рангирањето на понудите на пријавените компании, но, сепак, се нагласува дека новите скопски двокатни автобуси ќе ги произведе фирмата што ќе има најголем број вкупно освоени поени.

Според неофицијални информации, еден двокатен автобус произведен во Кина чини 169.600 евра, колку што е понудата на „Јутонг“, односно 186.433 евра понудата на „Кинг лонг“. Цената што ја бара „Санос“ е 184.990 евра, а убедливо најскапи се словачките автобуси со цена од 308.146 евра.

Освен домашната „Санос“, ниедна од другите фирми не го исполнила барањето на Владата за идентичен дизајн на автобусите како оние што се возеле во Скопје во педесеттите години. Станува збор за специфичен преден дел, во кој се издвојува кабината на возачот, за разлика од другите, каде што предното стакло е рамно. Разлики во бодувањето има и кај техничките карактеристики на возилата. Кинеската и бугарската фирма нудат модел на мотор од типот „куминс“ еуро 4, словачката „куминс“ еуро 5, а „Санос“, модел на МАН еуро 5. Наводно, само „Санос“ понудила и дводелно предно ветробранско стакло и можност за делумно отворање на страничните прозорци.

Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #1428 Posted: 01-Feb-2009 at 23:40
ги гледам сликиве од автобусите од љубљана и сплит...и ми се плаче...нашиве политиканти постојано се некаде на пат во странство...ваљда очи имаат и гледаат каде отиде светот а каде сме ние...па нели им е срам кога ќе споредат на кое мизерно ниво останавме во нашава паланка од квази-метропола! се има пари веќе две години, а не можеме да купиме нормални градски автобуси поради провинцијалски инат...

извинете за овој испад...али ова е веќе огромна фрустрација од нас самите...Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1429 Posted: 01-Feb-2009 at 22:31
Опасна слика, вредна за постирање



Берлин - stadtbus
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1430 Posted: 01-Feb-2009 at 22:00
Originally posted by zabegan

интересен е автобусов, не е хармоникаш, а подолг е за околу еден метар, а тоа е чисто поголем капацитет


Лоша слика беше таа, ама еве ќе се помачам со скриншат од флеш презентацијата на сплитските ќе постирам една за споредба Да се види дека не е 1 метар подолг од единечен, туку дека е можеби само неколку метри пократок од хармоникаш. Навистина се многу долги, не знам ни како би ги управувале низ Скопје на некои потесни крстосници... :/ Ама навистина би сакал вакви чуда низ Македонија, многу добро изгледаат. А и сигурно се поефтини.



Edited by гитардемон - 01-Feb-2009 at 22:03
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1431 Posted: 01-Feb-2009 at 21:15
Сплит има MAN Lion`s City иначе произведени во Полска
- 9 комада 15 метарски троосовинци снага 310 KS
- 8 комада 12 метарски, снага 260 KS


Фото Маки - Сплит
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1432 Posted: 01-Feb-2009 at 20:33
интересен е автобусов, не е хармоникаш, а подолг е за околу еден метар, а тоа е чисто поголем капацитет
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1433 Posted: 01-Feb-2009 at 18:20
не сум се возел во ваков, но цитарото ми изгледа поубав, а со оглед на тоа што се овие 350.000 парче, цитарото се сигурно поскапи... ама сигурен сум дека имам прочитано дека се 100.000 до 120.000 на парче не ми текнува каде... како и да е, и саноси од оние најобичните, подобри се од сè што има во скопје... како и да е, во сплит се имам возено во ваков, многу се добри...

не се хармоникаши а многу се големи, ама не можам друга слика да најдам :/ овај е сигурно 2 серии пред тој што се возев, сепак од ваков тип се, вака големи

http://www.promet-split.hr/ <- овие видете што имаат

Edited by гитардемон - 01-Feb-2009 at 18:23
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1434 Posted: 01-Feb-2009 at 16:13
иако се поскапи, ќе можеа да ги набават во помал број
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1435 Posted: 01-Feb-2009 at 13:53
Хмммм. Незнам за Цитарго, но можам да ви кажам дека дуплите нископодни Мерцедес Конекто, како и најновите МАН со фул опрема во Љубљана шинат околу 350 000 Е по парче. Јас се залагам за дел од 300те автобуси да бидат дупли (околу 45%) и по можност Мерцедес Конекто, дел да се единечни (исто 45%) и дел да се малешки градски минибуси (едно макс 10%) за приградски линии и линии кои водат до населби како Црниче, Трнодол, Св. Петка итн итн.
Еве го Конектото:




И МАН-от:




СЈАЈНИ СЕ! Yes
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1436 Posted: 01-Feb-2009 at 08:09
gadni se... da bea barem moderni dvokatni ke bese ok.. ama so "star lik" e mnogu grdo.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1437 Posted: 01-Feb-2009 at 00:26
а има и помалку болни решенија за покажување на духот на Скопје, како на пример реконструкција на еден Рутмастер и негова изложба во музеј, како мал дел од историјата на Скопје LOL
@ beton добра споредба со пожарникарот сем, ама што да се прави кога владата бара нешто скоро невозможно LOL


Edited by zabegan - 01-Feb-2009 at 00:28
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1438 Posted: 01-Feb-2009 at 00:00

sanos imposible city bus LOL old school до немајкаде, но има една друга работа вака бар дизајнот ќе се оправда со нарачката, можам да замислам каков двокатен ќе имаа санос доколку нарачката беше за футуристички шмек на СК, ви текнува на она цртаните со пожарникарот сем, баш таков едноставен и пластичен дизајн ми делува ова на рендериве...

само не ми е јасно што ќе му се она столбовите и шофершајбните на горниот спрат ова му доаѓа муабетов дека отворените ќе бидат кабриолети, во тој случај комотно можат сите 300 да ги направат конвертибилни, па ако биде целта туризам бардо крај да ја затераме туристички, поинаку не можам да ја сварам потребата да му се врати пред и по воениот имиџ на старо скопје, можеби треба низ град да се паркираат за јавен и туристички транспорт и она старите словенски РОГ точаци  Cheers


а за жени може нешто поновата верзија на рог точаци единствените и неповторливи спакувани ПОНИа  LOL




Edited by beTon - 02-Oct-2023 at 02:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1439 Posted: 31-Jan-2009 at 23:27
А колку чинат оние нископодните санос! Низ белград што возат. Сигурно се уште поефтини од мерцедесовите нископодни!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1440 Posted: 31-Jan-2009 at 23:23
Originally posted by гитардемон

100.000 - 120.000 нископоден цитаро 2007 од тоа што сум читал а мислам дека и трифун така имаше спомнато нешто... 150.000 во максимален случај овие најновите CapaCity. како и да е во солун имаат од тие верзија 2007, а камоли овие најновите се како да си во авион


Тоа и ме интересираше. Значи би не чинело максимум 150.000ЕУР по возило да имаме флота сочинета од еден од најмодерните градски автобуси во моментов.

А ние идеме со 185.000ЕУР како МИНИМАЛНА цена по возило за автобуси од производител со сомнителен квалитет (независно дали ќе е САНОС или Кинезите или Словаците...).

Браво за нас Applause Wallbash
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.506 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.