build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7172737475 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1441 Posted: 31-Jan-2009 at 23:18
Цело време се прашувам, дали треба фирмата што ќе ги изработува или пак владата како нарачател да треба да плати авторски права на дизајнерот на оригиналниот ДД по кој се планира да се прават автобусиве?! Или па ќе возат фалцификати по Скопскиве улици?!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1442 Posted: 31-Jan-2009 at 23:17
100.000 - 120.000 нископоден цитаро 2007 од тоа што сум читал а мислам дека и трифун така имаше спомнато нешто... 150.000 во максимален случај овие најновите CapaCity. како и да е во солун имаат од тие верзија 2007, а камоли овие најновите се како да си во авион
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1443 Posted: 31-Jan-2009 at 22:12
Во медиумите деновиве има една платена реклама од Санос во врска со тендерот каде се фалат самите себе. Од битните информации за нас.

Затворените автобуси чинат 184.990ЕУР
Отворените автобуси чинат 169.845ЕУР

Знае ли некој точни приближни цени за некои типични познати градски автобуси како Мерцедес Цитаро на пример за да споредиме?

Еве неколку црно бели рендери за моделот што го нуди Санос

1

2

3



Edited by pbanks - 31-Jan-2009 at 22:15
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1444 Posted: 31-Jan-2009 at 13:58
или пак може да останеме без никакви автобуси уште годиништа Roll%20eyes
како и да е поарно никакви него двокатни Stern%20Smile

Edited by zabegan - 31-Jan-2009 at 13:58
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1445 Posted: 31-Jan-2009 at 12:07
Урбан и јас истото го помислив кога ја прочитав оваа вест. Баш си помислив дека можеби после жестоките критики и самата глупост на идејата, спремаат терен и ќе се вратат на подобрата варијанта - еднокатни нископодни автобуси. Леле тогаш има сите да ве частам!!
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1446 Posted: 31-Jan-2009 at 11:47

Да се надевам дека скроз ќе го поништат тендерот и дека ќе се вразумат, приземјат и преиспитаат. Подобро да купат 100 единечни нископодни кои би ги задоволувале сите еколошки стандарди отколку овие хибридни квази решенија на нашиве „генијалци“.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1447 Posted: 30-Jan-2009 at 18:13
 

Ќе се поништи ли тендерот за двокатните автобуси?

30.01.2009 18:01
 

 

Која од четирите компании кои учествуваа на тендерот за набавка на двоспратните автобуси е победник. Комисијата се уште ги разгледува понудите. Владата издвои повеќе од 50 милиони евра за компанијата која ќе ги произведе 302. автобуси.

Неофицијално во делот на цената води кинеската компанија, чии автобуси се за пет милиони евра поевтини, но по сите други карактеристики повеќе бодови има македонската поради што нејзината понуда се смета за најдобра.

Двете други заостануваат. За локален партнер на кинеската фирма се смета компанија блиска до поединци во владејачката коалиција. Кинезите биле толку сигурни во победата што веќе барале локации за чување и сервисирање на автобусите во Скопје.

И додека лобирањата кој да ја добие зделката добиваат на интензитет, во одбрана на домашното производство застануваат претставниците на Стопанската комора на Македонија. Велат дека генерално во време на криза на сите тендери предност треба да им се даде на домашните компании.

„Во услови кога предвидената од буџетот одредена сума за изградба за капитални инвестиции, во тендерските постапки да се даде предност на компаниите од земјата. Од друга страна се повеќе од загрижувачкиот факт од ефектите на глобалната економска криза е предноста која би ја добиле домашните компании во услови на добивање на тендерите“, изјави Јелисавета Георгиева, генерален секретар на Стопанска комора.

Ова е трет тендер за набавка на автобуси. Кој ќе биде победник одлучуваат квалитетот на автобусите, опремата, гаранцијата која ја нудат компаниите, сервисирањето, како и цената. Автобусите треба да имаат изглед сличен на они во старо Скопје. Неофицијално се дознава дека во Владата се размислува за поништување на тендерот откако дел од компаниите не доставиле банкарски гаранции. Од Министерството за транспорт не ги коментираат овие шпекулации.


Преземено од: http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=103744

Edited by pbanks - 01-Feb-2009 at 21:18
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1448 Posted: 30-Jan-2009 at 15:03
Originally posted by Cloverstack

Два двокатни автобуси имало во Скопје после земјотресот, кои на градот му биле подарени од англиската влада, раскажуваат постарите скопјани. Набргу потоа едниот од нив се превртел при што биле повредени повеќемина патници. Поради тоа било забрането нивното понатамошно користење по градските улици.


Eeek2

„Традицијата“ била уште „посилна“ него што си мислевме.





LOL @ коментарот

Eeek2 @ цитатот
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1449 Posted: 30-Jan-2009 at 14:51
чекај, ако било забрането, зошто не е сеуште забрането користењето на двокатни?!!!
и обично ако нешто се исфрла од употреба поради инцидент, се исфрла засекогаш, тоа ти е исто како да сакаш да го вратиш назад Конкорд Nuts
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1450 Posted: 30-Jan-2009 at 14:40
Двокатниве авотбуси у Скопје се дел од историјата на градот колку што е дел од историјата и ланскиот снег! Тука на некое ниво се! Традицијава си ибала мамата! Извинете за изразов, ама морав!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1451 Posted: 30-Jan-2009 at 14:38
Два двокатни автобуси имало во Скопје после земјотресот, кои на градот му биле подарени од англиската влада, раскажуваат постарите скопјани. Набргу потоа едниот од нив се превртел при што биле повредени повеќемина патници. Поради тоа било забрането нивното понатамошно користење по градските улици.


Eeek2

„Традицијата“ била уште „посилна“ него што си мислевме.



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1452 Posted: 30-Jan-2009 at 11:57
Ete i od ova ne bidna nishto asalno! So dva avobusa oi nekogash shetale pos skopje uspeaja da nametnat prikazna deka toa e duhot na staro Skopje! I na kraj na celava glupost ushte ke se kupat avtobusi od nekoj lokalen biznismen, dzabe i tender i sve!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1453 Posted: 30-Jan-2009 at 11:54
СЕ ЧЕКА ИЗБОРОТ НА НАЈДОБРИОТ ПОНУДУВАЧ НА ТЕНДЕРОТ
Една фирма со двокатни автобуси по европски терк

Анета Стојковска

Три од четирите фирми, кои конкурираа на тендерот за набавка на двокатните автобуси за јавниот градски превоз во Скопје, не ги исполнуваат повеќето барани технички и функционални карактеристики, неофицијално дознаваме од Министерството за транспорт и врски. Од наведените барања во тендерот тие не ги задоволуваат критериумите во однос на емисијата на издувни гасови, не поседуваат дводелно предно ветробранско стакло на горниот и на долниот кат, ниту можност за делумно отворање на странични прозорци од двете страни, а има и отстапки во однос на гаранцијата која се дава за моторот и за железниот дел од автобусот. Според документот со неофицијалните податоци од отворањето на тендерот до кој дојде „Време“, кинеската фирма „Јутонг“ и кинеско-бугарската „Кинг лонг“ понудиле моторите на двокатните автобуси да бидат од моделот „куминс“ со стандард евро 4, што во ниту една земја од Унијата не се користи во јавниот градски превоз. Од преостанатите две, домашната „Санос“ конкурира со мотори „МАН“ по стандард евро 5 за идните 300 двокатни градски и два туристички автобуси, а словачката „Пре-ос“ ги задоволува екостандардите на горивото, но понудила мотори „куминс“. - Автобусите што ги нуди најдобриот понудувач се според најстрогите европски еколошки стандарди, какви што мора да имаме пред членството во ЕУ - велат од Министерството за транспорт. Сепак, важна улога, можеби и пресудна, во одлуката кој понудувач ќе победи на тендерот, веројатно ќе има ја има цената на автобусите. Со најниска настапува фирмата „Јутонг“, која за 302 автобуси, со вклучени царински давачки, бара околу 51 милион евра, а највисока е понудата на словачката фирма, која бара околу 100 милиони евра. Во првичното бодување по отворање на понудите во однос на сите барани критериуми најмногу поени освоила фирмата „Санос“ или вкупно 94,74 од можни 100 за набавка на 300 градски и 94,92 за двата туристички автобуси: најмногу конечното. Второрангирана е кинеската „Јутонг“ со 78,60, односно 77,35 бода, од кои максимум, 50 бода, освоила поради најниската понудена цена. Од Министерството за транспорт се уште нема информации кога официјално ќе се соопшти името на фирмата-победник на тендерот, а низ чаршијата веќе се шпекулира дека тоа ќе биде „Јутонг“, која ја поврзуваат со името на познат скопски бизнисмен.

Краток век на скопските „даблдекери“

Два двокатни автобуси имало во Скопје после земјотресот, кои на градот му биле подарени од англиската влада, раскажуваат постарите скопјани. Набргу потоа едниот од нив се превртел при што биле повредени повеќемина патници. Поради тоа било забрането нивното понатамошно користење по градските улици.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1610&ArticleID=106621


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1454 Posted: 22-Jan-2009 at 07:44
Originally posted by my Macedonia

кои треба да личат на тие што се возеле во Скопје во педесеттите и во шеесеттите години од минатиот век QuestionWallbashNuts pa koj vek sme be sramota, sto ni treba avtobusi kako vo во педесеттите и во шеесеттите   .... ovie trebaat da bidaat  moderni kako segasniot vek e ne ......
 
Во право си, па Скопје и сега има автобуси што личат како да се од шеесетите така да овие двокатниве ич нема да бидат атракција Big%20smile Само незнам дали ретро дизајнот ќе важи и за внатре?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1455 Posted: 22-Jan-2009 at 07:12
кои треба да личат на тие што се возеле во Скопје во педесеттите и во шеесеттите години од минатиот век QuestionWallbashNuts pa koj vek sme be sramota, sto ni treba avtobusi kako vo во педесеттите и во шеесеттите   .... ovie trebaat da bidaat  moderni kako segasniot vek e ne ......
Македонски, кинески или словачки двокатни автобуси ќе добие Скопје



Скопје
Четири фирми доставиле понуди на тендерот за набавка на 302 двокатни автобуси за градскиот превоз, што го распиша Министерството за транспорт и врски. Вчера во просториите на Министерството беа отворени понудите на фирмите „Џенгџоу Јутонг“ од Кина, „Кинг Лонг Бугарија“, застапник за истоимените кинески автобуси, „Санос“ од Македонија и „Пре-Ос“ од Словачка. Освен имињата на понудувачите, не се соопштија други детали, односно кој колку пари бара за изработка на возилата и колкави рокови нуди да ги направи.

- Во наредниов период комисијата што ја спроведува оваа јавна набавка ќе изврши преглед на комплетноста и на валидноста на доставената документација. Потоа ќе се направи евалуација на пристигнатите понуди, а на крајот ќе се избере најповолниот понудувач - велат од Министерството.

Основни критериуми според кои комисијата ќе ги оценува понудите се цената, техничките и функционалните карактеристики, гаранцијата и рокот на испораката, но како дополнителен услов за да може некоја од фирмите да биде избрана е и да достави тридимензионален графички дизајн на автобусите, кои треба да личат на тие што се возеле во Скопје во педесеттите и во шеесеттите години од минатиот век. Документите ќе се разгледуваат триесет дена.

Од вкупниот број автобуси, 300 ќе бидат наменети за градскиот линиски превоз, а два треба да бидат со отворен покрив за туристичко разгледување на Скопје и на Охрид.

ОД 52 ДО 302 АВТОБУСИ

Првиот тендер за набавка на двокатни автобуси го распиша јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ во почетокот од август минатата година. Претпријатието доби пари од Владата за да купи нови возила и распиша тендер за обични, нископодни автобуси, но тогашниот директор Орце Георгиевски по налог на централната власт и без да се консултира со градоначалникот Трифун Костовски го поништи тој и распиша нов, со кој требаше да се купат 52 „даблдекери“. Поради овој потег тој беше разрешен од функцијата, а новиот директор Александар Бошковиќ го поништи и новиот тендер, веднаш штом беше назначен од Костовски.

Еден месец подоцна Владата преку вицепремиерот Ивица Боцевски најави дека ќе купи 102 двокатни автобуси преку Министерството за транспорт и врски, за градот да не може да има влијание врз набавката. Тој тогаш рече дека возилата ќе бидат според најновите стандарди, климатизирани и приспособени за лица со посебни потреби. Тендерот требаше да заврши на 3 ноември.

Сепак, во средината на октомври Владата се премисли и уште еднаш го зголеми бројот на возилата, овојпат на 302, за целосно да се обнови возниот парк на ЈСП. Се најави дека првите 102 треба да стигнат годинава, а другите во наредните години. Поради новата бројка се продолжи и рокот за доставување понуди до 1 декември. Но и на овој датум тендерот не заврши, туку рокот се продолжи до 20 јануари годинава, бидејќи заинтересираните фирми го информирале Министерството дека им е потребно подолго време да ја комплетираат документацијата.

ГРАДОТ НЕПОДГОТВЕН ЗА „ДАБЛДЕКЕРИТЕ“

Уште кога се објави првиот тендер за набавка на двокатните автобуси, сообраќајните експерти, градските власти и надлежните од ЈСП реагираа дека тој вид превоз е несоодветен во Скопје и ќе создаде повеќе проблеми отколку што ќе реши.

Градоначалникот Костовски велеше дека тие возила се небезбедни и дека насекаде во светот се напуштаат, а и порача на Владата дека штом решила да троши народни пари за нови автобуси треба да ги согледа потребите и да купи нископодни, кои се побезбедни, поевтини, трошат помалку гориво и полесно се одржуваат. Тој во соработка со „Мерцедес“ донесе нископоден автобус од оваа фирма што една недела сообраќаше низ улиците и бесплатно превезуваше патници, за да ги убеди граѓаните и централната власт дека тој тип возила е соодветен. Директорот на ЈСП Бошковиќ, пак, објаснуваше дека за двокатните автобуси ќе треба да се дообучуваат возачите и да се потрошат половина милион евра за да се приспособат гаражите на претпријатието. Експертите предупредуваа на острите кривини и на ниските гранки, патокази, семафори и надвозници, кои ќе бидат проблем за автобусите да се движат.



Edited by pbanks - 22-Jan-2009 at 10:15
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1456 Posted: 21-Jan-2009 at 09:08


Словачка=Чешка ?!?!?! Crazy (Си биле две кучиња, едното се чешка, а другото се словачка....)

Бугариве увезуваат од кина и тоа е!!!!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1457 Posted: 21-Jan-2009 at 06:21
На кого да му веруваш сега Nuts 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1458 Posted: 21-Jan-2009 at 06:19
 

ЧЕТИРИ ФИРМИ ВО ТРКА ЗА НАБАВКА НА 302 АВТОБУСИ


Отворени понудите за даблдекерите


Една домашна, две кинески и една чешка компанија се јавија на меѓународниот конкурс за набавка на 302 нови двокатни автобуси што го објави Министерството за транспорт и врски. Понудите се отвораа вчера зад затворени врати, а Комисијата за спроведување на јавната набавка ќе изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената документација како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе биде избран најповолниот понудувач, информираат одговорните од Транспорт.

Според условите од конкурсот, најмногу поени, 50 носи понудената цена, 30 бода носат техничките карактеристики и дизајнот, 15 гарнцијата, а 5 бода се оставени на рокот на испорака.

Двокатните автобуси треба да исполнуваат високи еколошки стандарди и да придонесат за зачувување на животната средина, да имаат мотори според последна технологија, а каросеријата да има ретро-стил налик на некогашните "даблдекери" кои се некогаш возеле во македонската метропола. Идејата е да се врати страта традиција и да се овозможат современи услови за превоз во градескиот сообраќај.

Од Министерството за транспорт и врски, велат дека 302-та автобуси нема да бидат купени одеднаш, дека во буџетот за годинава се предвидени финансии за да се набават првите 102, а во текот на 2010 и 2011 година ќе пристигнат и останатите 200 двокатни автобуси.
Единствениот домашен понудувач беше фирмата Санос. Директорот Славе Распашковски излезе задоволен од отворањето на понудите и како што рече очекува тендерот да го добие токму македонската фирма бидејќи имале понудено најдолг гарентен рок, висококвалитетен мотор и цени проближни на кинеските.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1459 Posted: 20-Jan-2009 at 19:36
@ lslcrew

Што имаат врска пишаните технички предуслови? Збориме за кредибилитетот на производителите. На пример кога купуваш автомобил правиш градација од Марути до Фијат до Тојота. Исто и за автобуси... А поентата не ми беше дека ако се кинески ќе бидат небезбедни, туку дека недостатокот на реномирани производители е уште индикатор за тоа како се тера целата работа (кога таквите не гледаат логика ни да се обидат ти продадат минимум 302 автобуси).


Edited by Cloverstack - 20-Jan-2009 at 19:39
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1460 Posted: 20-Jan-2009 at 19:34
Не бе еве што викаат:

Од ЈСП „Скопје“ велат дека по отворањето на тендерот, најповолниот понудувач ќе има рок од околу 45 дена за да ги достави првите двокатни автобуси, кои би требало да сообраќаат низ градските улици кон крајот на март.


Значи... на лагер да им се... освен ако мислат на март 2069
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7172737475 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.523 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.