build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7273747576 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1461 Posted: 27-May-2009 at 16:29
Ќе треба да станеш и директор на агенцијата за патишта за да воведеш такви дефиниции за магистрала и регионален пат, а и министер за транспорт за да имаш разумно влијание каде какви патишта ќе се градат, бидејќи како градоначалник ќе немаш. Дотогаш не се секирај, патот Макази - Маркова Нога ќе се справи некако со „густиот“ сообраќај и со две ленти.


Edited by Cloverstack - 27-May-2009 at 16:30
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1462 Posted: 27-May-2009 at 16:11
и официјално проширување нема! единствено на влезовите во селата кратко проширување односно лента плус за исклучување и вклучување на Р-505...
идеализам 0 - 1 прагматизам LOL белки кога ќе станам јас градоначалник на Преспа ќе го кренам нивото намагистрала Cheersдотогаш возете по регионален пат!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1463 Posted: 26-May-2009 at 08:00
Originally posted by lslcrew

Освен долгорочно поврзување на Костур друга дополнителна функција не би ни имал патов. Сега нема абер од такво нешто, а и да има не знам што би имало потреба од поврзување на релативно мал град со 4 ленти. Нема логика ни во трета лента, а камоли четврта?! Dunno Бетон тука има едно локално патче од Сливница до Крани, па да не те збунило нешто?!
ти мислиш дека би немал! тоа неможеш да го знаеш како и колку ќе влијае ваквото поврзување и на туризмот но и на економијата, во секој случај пример маркова нога нема да биде попрометен пунк од меџитлија, каде има само две ленти, но заради можностите кои ги нуди Преспа може и навистина да крене општината, па од таму и потреба од проширен пат!
 
да се согласувам дека четири ленти нема логика, но три негледам зошто не би можело, како што реков ова го имам чуено од локални жители, ајде да бидам попрецизен сопственик на бензинска лоцирана на овој пат, кој меѓудругото тера и мотели во опкружувањето, па во неврзан разговор разбрав дека со реконструкцијата ќе го прошируваат и патот! е сега моја импровизација е ова со четирите ленти, па ајде да пуштам вода и видам реакција и од вас Smile чисто информативно!
 
а за патчето што велиш, не мислев на тоа, има проширување на патот кај сливница кое колку што ме држи помнењето продолжува кон крани...
 


Edited by lslcrew - 27-May-2009 at 09:55
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1464 Posted: 26-May-2009 at 07:52
Освен долгорочно поврзување на Костур друга дополнителна функција не би ни имал патов. Сега нема абер од такво нешто, а и да има не знам што би имало потреба од поврзување на релативно мал град со 4 ленти. Нема логика ни во трета лента, а камоли четврта?! Dunno Бетон тука има едно локално патче од Сливница до Крани, па да не те збунило нешто?!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1465 Posted: 26-May-2009 at 04:40
арно, добро утро од мене Smile може утре да продолжиме со моиве нагаѓања!
белки идеализмот за миг ќе преовладее над прагматизмот, па да видиме и навистина магистрален пат на овој потег Yes а не ме чуди и жичара ил монореил преку пелистеро да видиме еден ден Laugh кога неможе некој шеик може некој локален шериф ќе се нафати, и така повеќето не се на власт денес LOL само дискутабилно е колку власта би подржала вакви иницијативи Stern%20Smile Никола прв ќе се вози!

Edited by lslcrew - 27-May-2009 at 09:52
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1466 Posted: 26-May-2009 at 04:04
Добро бетон, лека ноќ

Sleepy
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1467 Posted: 26-May-2009 at 03:31
не се работи за факти, има јасни фактори тука, веднаш по тие тир села во мала преспа се Костур или Лерин, се очекува доколку и навистина се отвори преминов овој потег да крене многу брзо, и туристички но и економски! патем среќа бузле не е на власт инаку имаше најави и за казина на овој потег...

но и без тоа доколку се отвори преминот, преспа ќе стане турбо транзитно место, тука јасно потребно е и аквапура да заживее, но доволно е што патот активно и постојано се користи од локалното селско население -  добиток, запрежни коли и трактори, за да има реална потреба од некакво проширување!


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1468 Posted: 26-May-2009 at 03:17
Sleepy

Да, лошите односи со Грција се единствената причина зошто не би правеле пат со четири ленти... Да почекаме да се отвори граничниот премин па тогаш да го направиме таков, а сега за сега да направиме три ленти, па ваљда таков пат ќе се справи со „метежот“ Roll%20eyes

Ај те молам погледни на карта што има од другата страна на границата. Има три-четири селца и толку. Исто така отсуствува било каква логика за некаква транзитна конекција. Ама кога ќе намислиш нешто никакви факти не можат да те поколебаат...
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1469 Posted: 26-May-2009 at 02:57
Previous види нема потреба од политичарите да бегаме, па на крај клраева јавни личности се и негледам зошто не би се пошалил на нивна сметка во контекст на некоја нивна појава или размислување.

а за четирите ленти, па добро пуштам малку муабет како тоа локалците го имаат разбрано и сварено, но бидејќи станува збор за отворање на граничен премин со грција негледам зошто не би се подигнало нивото и на магистрала на овој правец, само сетне грците е прашање колку ќе ја подржат оваа идеја...
но во право си ќе имаше и тоа каква галама доколку го прошируаваа, но бар со три ленти не е лошо да го истераат!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1470 Posted: 26-May-2009 at 02:34
Ама какви четири ленти те спопаднале и тебе и тие мештани што ти дале таква информација. Да не сте го затерале муабетов уз ракиичка? Roll%20eyes

Не знам што е нејасно со проектов, се работи за реконструкција, не за надградба до 4 ленти. Проширување на четири ленти ниту беше некаде спомнато во соопштенијава и вестиве, ниту кредитот од светска банка (од кој се финансира проектов) предвидува такви зафати. Ниту пак има било каква потреба од такво проширување. Муабетов право да ти кажам е без везе и џабе го тераме...

И аман не вметнувај коментари за гардеробата на политичари и за идеолошкото толкување на боите.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1471 Posted: 26-May-2009 at 02:18
па и мене ми е малку сомнително со финансиска конструкција од 5мил. да го истераат целосно но и квалитетно овој потег со четири ленти, освен ако не се вложува само во проширувањето односно по една лента екстра само. муабетов за четирите ленти е од мештаните таму, демек урнекот е тој некогаш почнат а незавршен сегмент кај крани, додека никаде не чув детали за проектот на вести, само колку реконструкцијата и преминот ќе го кренеле преспанскиот регион. морам да забележам прв пат после неколку години да го видам грујо во крвава маица, изгледа замина и официјално во социјализам LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1472 Posted: 26-May-2009 at 00:57
Originally posted by beTon


добро ова реконструкција на Р-505 се одесува и на проширување на патот, мислам во одреден дел дека од Сливница до Крани има четири ленти, а сега сакаат да го направат од макази до граница со четири ленти т.е. со две ленти во правец, она како што е ред за крак на магистрален пат...
Да да, ако им тргне работата можда и автопат ќе го направат... она како што е ред за крак на магистрален пат...

Smile

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1473 Posted: 25-May-2009 at 22:12
Originally posted by Cloverstack

[quote]

Реконструкцијата на патот Макази - Маркова нога



добро ова реконструкција на Р-505 се одесува и на проширување на патот, мислам во одреден дел дека од Сливница до Крани има четири ленти, а сега сакаат да го направат од макази до граница со четири ленти т.е. со две ленти во правец, она како што е ред за крак на магистрален пат...

конечно ќе видат аир и преспани а и Преспа, прашање е само колку фокусот на владата ќе остане на Преспа, сега сигурно и со аквапура ќе го одблокираат процесот, па и следствено и езерото ќе го вратат во живот со од скоро најавениот проект за регулирање на водостојот на езерото.

инаку Манастирот до сливница немаше асфалтиран пат досега, само крак до крајот на селото, а овој кај Црквата Свети Ѓорѓија во Курбиново сигурно само ќе го преслечат со нов асфалт.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1474 Posted: 25-May-2009 at 16:28

Реконструкцијата на патот Макази - Маркова нога


Коментари (0)   
25.05.2009 15:59
 

 

Владата на РМ од денеска ја започна реконструкцијата на регионалниот пат од крстосницата „Макази“ на влезот во Преспанскиот регион, па се до граничниот премин со соседна Грција „Маркова нога“ во должина од 37,5 км.

Реконструкцијата е со заем од Светска банка, а Владата е како инвеститор преку Агенцијата за држави патишта.

Оваа инвестиција ќе чини пет милиони евра, а реконструкцијата која е планирано да заврши за девет месеци, ќе ги опфати и локалните патишта до манастирите во Курбиново и с. Сливница, како и до туристичката населба во Крани

„Овој многу важен пат кој поврзува 15 села од источната страна на Преспанското Езеро ќе биде многу значаен сегмент за развој на овој дел од регионот, пред се во туризмот кој за Преспа отсекогаш бил важна стопанска гранка“, изјави Никола Груевски.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109057
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1475 Posted: 13-May-2009 at 15:00


Не целиот, 22 километри

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=699&PN=1






Edited by Cloverstack - 09-Aug-2009 at 20:20
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1476 Posted: 13-May-2009 at 11:49
Dali nekoj znae, ke se rekonstruira patot Struga-Debar ili ne? posto toj pat e katastrofa.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1477 Posted: 10-May-2009 at 23:29
Ништо ново, само рециклирани стари вести...
Во ново руво 11 делници


Работите им се доверени на скопската градежна фирма Гранит, струшки Илинден и на австриската Алпине Бау, кои мора да ги запазат роковите за рехабилитација на овие делници чија вкупна должина изнесува околу 330 километри


Изградба и реконструкција на патни делници ќе бидат главните приоритети на Министерството за транспорт и врски оваа и наредната година. Станува збор за 11 најоштетени патни делници што една година ќе се реконструираат со 35-те милиони евра кои Македонија ги доби од Светската банка. Работите им се доверени на скопската градежна фирма Гранит, струшки Илинден и на австриската Алпине Бау, кои мора да ги запазат роковите за рехабилитација на овие делници чија вкупна должина изнесува околу 330 километри. Од нив најдолга и најоштетена е делницата Струмица - Дојран, потоа Макази - граница со Грција, Ржаничино - Свети Николе, како и Лакавица - Неготино. Сите овие делници се со должина над 30 километри. Меѓу селата Превалец и Стојмирово, како и помеѓу Давидово и Раброво ќе се реконструираат по 13 километри, додека на преостанатите четири патни правци ќе се врши нивна ревитализација во должина од 25 километри.

Охридската обиколница треба да заврши за половина година а речиси две години работа ќе бара изградбата на патот до ски центарот Кожуф во должина од 17,5 километри, а слично времетраење ќе има и патот Штип - Струмица и од месноста Коломот до селото Близанско.
Со буџетски средства ќе се реконструира делницата од Тетово до граничниот премин Јажинце, а пари се предвидени и за патот до Сончев град и за продолжување на третата лента Градско - Прилеп до Росоман и од Дебар до Кичево. За наредната година е предвидена да заврши и автопатот Куманово - Табановце што е инвестиција од 12 милиони евра, а средствата се обезбедени од државната каса и заем од Светската банка.

Од Владата која ја крои инвестициската политика во патната инфраструктура велат дека за реконструкција на патната инфраструктура во земјава се обезбедени највисоките инвестици во историјата што ќе бидат реализирани во предвидените рокови. Инаку, во Агенцијата за државни патишта велат дека се подготвува документација за реконструкција на уште девет патни делници за кои се обезбедени средства од Европската банка за обнова и развој. Станува збор за двегодишен проект што треба да почне да се рализира од наредната година.

За натамошното унапредување на патната мрежа, како што велат од Министерството за транспорт и врски ќе се спроведува концесионерство на кое на повикот од Агенцијата за државни патишта интерес покажале 40-тина компании.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=3125DC4465906A4A95BC6C35AF4FE79C


Edited by lslcrew - 10-May-2009 at 23:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1478 Posted: 28-Apr-2009 at 01:01


Во близина ти се, чекаме фотки од реконструкцијата Big%20smile

Не е лошо доколку би можел да ја документираш и моменталната состојба, за да добиеме претстава за ургентноста на зафатите и за степенот на подобрувањето кога ќе го видиме финалниот резултат.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1479 Posted: 28-Apr-2009 at 00:45
Добро е што имаме министер прилепчанец,сите патишта ќе ни ги среди Big%20smile

Патот кон Македонски Брод е најнефреквентата делница која излегува од Прилеп затоа мислам дека можеше да почека неговото обновување.

Веќе кога зборуваме за патот кон Крушево,време беше.Како еден зимски центар,како првиот етно-град,повеќето споменици,гробот на Тоше Проески му требаше едно освежување.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1480 Posted: 27-Apr-2009 at 19:47
Започна реконстрикцијата на регионалните патишта во Прилеп
Понеделник, 27 Април 2009 16:51

brod%201

Денес напладне започна реконструкцијата на патниот правец Прилеп - Крушево. Оваа реконтрукција се очекува да биде готова за 6 месеци, а ќе чинела сто четириесет и еден милион денари, рече на денешната свечаност директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска.

krusevo%202

Почетокот на реконструкцијата на патниот правец Р 519 во должина од 22 километри денес ја означија Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и градоначалникот на Прилеп Марјан Ристески. На свеченоста покрај другите присуствуваа и градоначалниците на Кривогаштани и Крушево за кои овој пат е најважен. Инаку на овој пат во Прилеп се наоѓаат голем број на фирми и секојдевно околу две илјади и петстотини вработени го користат за одење до своето работно место.

krusevo%205

Во петокот пак започна со реконструкција и патниот правец Прилеп - Македонски Борд. Станува збор за регионалниот патен правец Р 513 во вкупна должина од триесет и два километри. Оваа реконструкција треба да биде готова за 8 месеци, а ќе чини 283 милиони денари. Со неа ќе се обезбеди поквалитетна и побрза комуникацијата на населението од општините Прилеп, Долнени и Македонски Брод.

krusevo%203

Добра инфраструктура значела поволности за инвеститорите, подобар живот за граѓаните и побезбедно патување за сите кои ги користиме патиштата, истакна министерот Јанакиески. Градоначалникот Ристески го потенцира значењето на патната инфраструктура за идниот развој на општината, имено секој инвеститор гледал дали има соодветни и добри патишта.

krusevo%204

Ова се два од единаесетте патишта кои ќе се реконструираат и на кои ќе се постави нов слој асфалт, а се влезени во програмата на Владата за реконструкција на 30 регионални и 200 локални патишта. Реконструкцијата на регионалните и локалните патишта се реализира во соработка со Светската банка, а ќе се реализираат во 2009, 2010 и мал дел во 2011 година.



Тера телевизија
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7273747576 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.