![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7374757677 86> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Добро, 300 денари по билет му доаѓа 150 во правец што ќе можеше и да се голтне доколку не се бараше оваа цена да се наплаќа автоматски со секој купен авионски билет. За така господа ќе треба да направите значително поповолна понуда. Плус тоа ќе треба да се регулира и цената за оние што немаат авионски билет, а патот ги води на аеродром, за да не ги одерете (а ми се чини дека таков пристап сте одбрале).
Конечно, четири термини се премалку - ми се чини дека воопшто не помислувате да обезбедите вистински сервис, туку само да го соберете кајмакот без воопшто да се замарате. Епа не иде така... ЈСП да си го преиспита пристапот! Ако не знаат да направат профит со поразумни услови од овие што ги бараат, нека остават некој поспособен да го искористи потенцијалот. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Зашто мора комплицирање, па цена на билет, замрсување на ситуацијата. Пошто нели мора да биде прфоталбилн алинијата, а и доста повеќе од профитабилна зашто едноставно ЈСП се срами да си каже цена. Па еве јас ќе прекрата, според мене 2 евра во еден правец. Ако треба еве нека биде и 3 евра по правец што и веќе многу за пат од 20 километри.Еден автобус собира 50 патници што немора да значи дека секогаш ќе биде полн. Еве да речеме дека просечно биде полн по 30, што и немора да биде сите авионски патници. Тука се и вработени, а да не збориме поа за луѓето кои ги пречекуваат и испраќаат своите роднини. Вероватно сте ја виделе онаа гужвата што се ствара кај излезот од аеродромот. Сигурен сум дека ќе има со што да се полни авотобусов. Значи еве просек 30. На скопскиот аеродром летовите се некаде од 6 наутро до 12 навечер, значи 18 саата. да речеме дека на пола саат да иде еден авотус тоа се некаде 37 тури. А ако еве земеме дека во попладневните часови се поретки летовите нека бидат 30 тури. 30 тури во два правца се 60 тури х 30 патници просек се 1800 патници. еве да си земе слобода да речеме дека бројката варира од 1500-2000, односно од 3000-4000 евра приход на ден. Да избациме 200 евра за дневница за оприлика 6 возачи кои ќе возат во три смени (во една смена двајца, додека едниот е натака, другиот навака и обратно. за да може да се стигне за пола саат) 3000-4000. Уште 100 евра манипулативен трошок. Тоа се 2700-3700 евра промет. 2700-3700 евра се 2700-3700 литри безни. Кога ќе го поделиме тоа на 60 тури излага по 45-62 литри за само 20 километра (225-310 на 100км што не трооши локомотива) што апсолутно говори дека ваква линија е многу повеќе од исплатлива. Па дури може да стане збор и за цена до 1 - 1,5 евро што е доста над граница на рентабилност. Па дури и остава можност на ЈСП да воведе неколку ноќни линии па макар и се вратиле автобусиве празни. Линијава може да биде една од ретките, ако не и единствена што ќе биде доходовна, ане финансиска црна дупка како градскиов превоз.
И да не се манипулира јавноста со цени од 5 евра по правец зашто карта до Битола е толку! Edited by lslcrew - 10-Aug-2009 at 03:48 |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Како Скопјанец, немаш право да се буниш, сепак се далеку понови од просечната старост на скопските автобуси
![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
комбињата не ми се допаѓаат, сепак се стари
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Пријатно изненадување од Струга. Нивните приградски автобуси се многу добри, веројатно купени на старо од некоја европска земја, но изгледаат многу подобро од се груго што сум видел во Македонија.
![]() ![]() Потоа комбињата на Галеб Охрид: ![]() ![]() Детето што ми се шмугна на сликава, покрај моето предупредување дека сликам, потоа сосема културно ми се извини со реченицата: Извини, незнам македонски. И мојот омилен скопски автобус, успеав да го фатам на Рекорд, а имено Санос хармоника еден на борј, купен во 1998 како дел од акцијата ЈСП 50 години крвоток на главниот град. ![]() |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
mene mi dojdoa edni gosti od turska, i prvata zamerka sto mi rekoa za gradot e: Skopje e ubav grad ,ama autobusite izgledaat kako od 70-tite
![]() |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
igorius ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 187 |
![]() ![]() |
|
koga ke kupat novi avtobusi i koga ke gi zapalat privatnine toa me interesira zivo
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Пак идиотски наслов од новинарче. Се набавуваат за градот а ЈСП е градско претпријатие. Прво секое нешто има гаранција, второ на одреден лот следат одредена количина резервни делови, трето обука за истите, четврто .... А ЈСП неможе да се рече дека незнаат што е аутобус и што има во него, не е ова вселенска технологија. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Па или постарите нека се подарат во посиромашните општини кои немаат градски превоз (пример Прилеп знам дека нема, а би им требал), или нека се офарбаат жолти и нека бидат школски! USA style!
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Гледам дека недоволно јасно сум го формулирал прашањето па добив 3 одговори како да го протежирам јас Санос (што не ми беше целта). Впечатокот ми беше дека имаш генерално исклучително негативно мислење за Санос не во контекст на овој тендер туку и историски. Никогаш не сум се задлабочил да проучувам што точно претставувал Санос порано, каков му бил квалитетот, обемот на продажба итн така да никогаш и не сум изградил некој цврст став за оваа фирма. Она што ме интересираше, тргнувајќи од претпоставка дека историските слики што ги приложи се резултат на некое твое истражување, е дали со тие нови информации што си ги прибрал си добил подобра претстава за Санос ретроспективно, за подобро или за полошо (според твојот коментар ми личеше за подобро). Edited by pbanks - 22-Jun-2009 at 19:05 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Види Пбенкс, не значи никакво ублажување воопшто! Прво мериме сосема немерливи параметри тука. САНОС не работи веќе како што треба 12-13 години. Знам дека порано биле добри (никогаш врвни, затоа извезувале само канти лимени за источните земји ни не и на Запад) но сепак биле добри, доста извезувале (во крајна сметка не е важно каде извезуваш, важното е пари да слееш во домашниот буџет). Но, после толку години пропаѓање НИКАКО не би оправдал САНОС за Скопје. Да можевме да видиме како изгледа некој нивен нов автобус, би можел да го променам ставот околу САНОС, но никако не видовме повеќе од 3 глупави рендера кој може секој да ги направи и тоа беше се! Тотално се согласувам со Ајселкру, дека САНОС доби се што можеше да добие од државата а на Распашковски пари без заслуга и туд незнам зашто било кој треба да му даде! НИКАКВА ПРОМЕНА ВО МОЈОТ СТАВ, НАПРОТИВ!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Под Тендер не се подразбира дали треба или не треба да биде САНОС. Не е ова гласање како на времето со точкици. Нас сеуште ни е заглавена дебатата дали треба да биде или не биде САНОС, акамоли па тендер (мултилатерален избор). Кога ќе си расчитиме дека треба да бараме најповолен понудувач на тендер ондак ќе идеме на тендер. Ако сеуште имаме на памет дека може би ќе направиме грешка ако не го избереме САНОС тогаш што уопште да не распишуваме тендер, едноставно декларативно у четири очи можеме да му ја дадеме зделкава на крими-монополот САНОС. Вака ако сметаме дека треба САНОС да го одбереме, барем да не го фингираме тендерот, џабе да не се лажеме себе. Е само што ова немаше да биде толку проблем доколку не бевме пазарна економија. Да имавме повеќе од две домашни компании....ај може и ќе ме убедеа некои медиуми да навивав домашна да го земе тендерот, но не сум сигурен. Сметам дека воопшто не терба САНОС да му се даде било каква повластена положба на тендерот. Он уствари и ја има повластената положба со тоа што од старт може да поонуди ~11% пониска цена поради царината. Кога тоа не го искористи и како понудувач кој имаше шанса да даде драстично пониска цена, тогаш зашто државата би го оправала. А пак од друга страна гледано, онаа задкулисната, владата би си пукала у нога ако го даде тендеров на САНОС, па го користи своето легитимно право да избере странски понудувач, за разлика од санос кој нема никакво легитимно кое му гарантира ексклузивна положба па да се повика на некаков закон за заштита на домашно производство и слично. Едноставно царината е таа што го штити домашниот производ, а санос и со фора не успеа. Да беше САНОС кооперативен, тогаш зашто не би ги укинал маржите па она што го прави за домашниот пазар да го направи поефтино. Колку САНОС ја штити Македонија, за она да го штити него?!
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
pbanks, е, да е САНОС она што некогаш беше, ја би сталил рако во огин но со овој менаџмент и осакатениот кадар ни случајно. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Андреј дали ова значи одредено ублажување на твојот став кон Санос од пред некоклу месеци и можноста Санос да го опреми ЈСП со автобуси? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Не треба да се забрават и арапските земји каде масовно се извезуваа (имаше и отворени денес би ги крстеле панорамски)
Но дојдоа некој „нови момци “ и се отиде во непорат ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
http://moskva.ruz.net/lib/3/1.htm
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7374757677 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |