build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7374757677 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1481 Posted: 27-Apr-2009 at 09:18
Денеска започнува реконструкција на регионалниот пат Прилеп-Кривогаштани!

ЗАПОЧНА РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА ПАТОТ ПРИЛЕП- КРУШЕВО

141 милион денари ќе бидат инвестирани во реконструирањето на патниот правец- Прилеп- Крушево, чија реализација започна денеска. Патот Р-516 во должина од 21, 95 км. се очекува да биде завршен за 6 месеци.

Ресорниот министер Миле Јанакиески ги најави и новите проекти на Агенцијата.

Новата делница ќе ги поврзува Прилеп, Кривогаштани и Крушево, како и повеќе населени места.


www.sitel.com.mk



Edited by lslcrew - 27-Apr-2009 at 19:12
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1482 Posted: 25-Apr-2009 at 02:13
Обнова на патот Прилеп-Македонски Брод


Агенцијата за државни патишта вчера ја почна реконструкцијата на регионалниот пат Прилеп-Македонски Брод во должина од 32,3 километри. Оваа градежна активност е дел од владината програма за обнова на регионалните и патишта во земјава.

Оваа обнова на патот ќе го подобри регионалниот развој на општините Прилеп, Долнени и Македонски Брод, меѓусебната комуникација на жителите од овој дел на Пелагонија и ќе го направи побезбеден патниот сообраќај.

Според министерот за транспорт Миле Јанакиески, овој проект е мала коцка во пакетот мерки за инфраструктурна изградба на земјата, вреден 8 милијарди евра. В понеделник, како што додаде тој, ќе се почне со реконструкција на регионалниот пат Прилеп- Крушево, а паралелно се подготвува проектот за да заврши третата лента на патот Градско-Прилеп, што се очекува да започне 2010 година.

Во наредните два месеца ќе почне постапката за концесија за патиштата во Македонија каде приоритет е Коридорот 8, патниот правец Прилеп-Велес се до албанската граница, патниот правец Миладиновци - Штип и други правци кои се дел од владината програма.

Реконструкцијата на регионалните и локалните патишта се реализира во соработка со Светската банка. Тоа е пакетот од 140 милиони евра кој ќе се реализира во 2009, 2010 и многу малку во 2011 година.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=2255244B0305DC4EA6100944B7B930AF

Се реконструира патот од Прилеп кон Брод

Почна реконструкцијата на патот Прилеп - Македонски Брод, долг 32 километра, која треба да заврши за осум месеци. Со реконструкцијата на патот, кој поминува низ неколку општини, ќе се подобрат условите и безбедноста во сообраќајот.

- За реконструкцијата на патот ќе се вложат 283 милиони денари. Со овој потег ќе се овозможат подобри услови за одвивање на сообраќајот во овој регион, како и економски развој - рече Наташа Валканоска, директор на Агенцијата за патишта на Македонија.

Проектот за реконструкција на патот Прилеп - Македонски Брод е дел од пакетот за реконструкција на регионалните и локалните патишта во земјата. Од понеделник ќе почне и реконструкцијата на регионалниот пат Прилеп - Крушево.

- Проектот за обнова на регионалните и локалните патишта во земјата е поддржан од Светската банка. До 2011 година за реконструкција на патиштата ќе бидат инвестирани 140 милиони евра - рече министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески. За два месеца треба да почне постапката за издавање на патиштата под концесија. Приоритет ќе биде Коридорот 8.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=D6B37EEF4C57A94DBD9B48FD44445DA5



Edited by lslcrew - 25-Apr-2009 at 02:18
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1483 Posted: 23-Apr-2009 at 19:35
Здравей UrbanFreak! Cheers
От наша страна нема никаква инициатива, единственото кое съм чул до сега е проект за рехабилитация на пато до границата, но нищо повече от това.
До македонската граница има 25 километра и е те така изглежда пато:
пато

А това е от другата страна на границата:
делчево
Човеко кой ги е правил снимките е пътувал с велосипед, сигурно не е случайно... Ohno

Аз съм одил само до Делчево, немам спомен за време на пътуване, ама за мене не е нормално таков селски пат да свръзва Благоевград и Р.Македония...
Надевам се че инициативата ке дойде от вашата държава и тия планове шо ги има ке се реализират.


Edited by Blagoevgrad - 23-Apr-2009 at 19:47
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1484 Posted: 22-Apr-2009 at 12:33

Благоевград, прво добредошол, посебно ми е драго што имаме член на формуот од соседството !Cheers

Ме интересира, дали од вашата страна има некоја иницијатива за оформување на овој коридор? Колку километри е Благоевград од граничниот премин, и каков е патот? Дали некогаш си го возел, на пример до Штип и колку време ти требало? Ова те прашувам бидејќи никогаш не сум одел по тој патен правец и неблагодарно би било да давам коментари на памет.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1485 Posted: 22-Apr-2009 at 11:59
Знам, знам, за републиките ми е ясно аз го написах - они си имат други приоритети, европейски, ама аз думам конкретно за регионите през кои ке минава пато от двете страни на границата - Щип, Делчево, Благоевград и т.н.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1486 Posted: 21-Apr-2009 at 16:57
Па ние ако си погледнеме во сопствениот двор, односно во рамките на регионот Македоинија, мислам дека е на некој начин прекршување на тоа што сме се обрврзле на некој начин како држава. И не само "обврската" према Европа туку мислам дека за Република Македонија е од голем интерес да ги комплетира прво коридорите пошто тие и си носат некој поголем профит со себе за разлика од пат којшто е чисто за "домашни" потреби.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1487 Posted: 21-Apr-2009 at 12:21
Добренашол! Cheers
Не знам колко е верно, ама четох по вестниците че Коридор 8 ке има два крака - единио през Крива Паланка-Кюстендил, а другио през Делчево-Благоевград. Демек и двата са трансевропейски проекти. Знам че е приоритет за двете държави да се свържат София и Скопие през Кюстендил, сигурно това е приоритет и на европейско ниво, ама за Благоевград и регионите от двете страни на границата приоритет е Благоевград-Делчево. Big%20smile Нали знаеш - всеки си гледа първо в собствения двор.
А що се отнася до политиката, нека и она се намеша ако нейните игри ке помогнат по-бързо да се изградат автопатищата и да има просперитет за населението. Нас тука от 20 години не лажат за автопат "Струма" (София-Благоевград-Солун), за олимпиадата в Атина 2004 требваше да е изградена, а шо стана - един ГОЛЕМ... нема ни автопат ни нищо.

За Петрич-Струмица съм съгласен, требува магистрала да се изгради там. Thumbs%20Up


Edited by Blagoevgrad - 21-Apr-2009 at 12:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1488 Posted: 21-Apr-2009 at 10:29
Благоевград добредошол! Cheers

Го делам мислењето со тебе дека на Република Македонија и е потребна патна врска со Благоевград, но најпрво да го изградиме планираниот автопат од коридорот 8 кој е најприоритетен сега за сега. После тоа можеле да размислуваме за два солидни магистрални патишта еден прку Делчево (до Велес), друг преку Струмица коишто комплетно би ги задоволиле обостраните потреби, а за автопат не верувам дека ќе има потреба пошто и не би имало некој којзнае каков проток за да се створи потреба од автопат. До пред да бидат визите во Струмица, а и регионот од другата страна на границата живееја од взаемната економија која сега со визните режими е малку придушена но се надевам во скоро време ќе се оправи ситуацијата. Но сепак при изградба на патишта и железници мислам дека политиките не смеат воопшто да завземват никакво место туку треба исклучиво да се раководиме од потребите на населението, од потребите на економијата и нормално географската логика што во случајот географијата воопшто не е пречка.

За пруги е малку потешко, но за тоа во друга нишка кај железници зборуваме! Баш скоро отворивме муабет за пруга преку Делчево можеме у железница да збориме.

А и за бродови малку потешко.  

Edited by lslcrew - 21-Apr-2009 at 10:35
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1489 Posted: 21-Apr-2009 at 10:18
Originally posted by Andrej_LJ

Не сум ги пропуштил, едноставно не мислам дека треба да се градат автопати на овие делници Yes. Охрид-Битола (виа Ресен) не мислам дека има потреба од автопат, тој во добар дел си е 3 лентов пат а и протокот на возила е слаб. Стумица-Гевгелија (виа Валандово)- теренот е ужасно тежок, протокот на возила е слаб а Валандово не е ни економски, ниту никаков друг центар. Кочани-Благоевград исто: тежок терен со слаба фрекфренција на возила, плус врската со Бугарија (особено со Софија, Варна и Бургас како пристаништа) е воспоставена преку Куманово-Ќустендил-Перник-Софија К8.

Защо да не се направи автопат Благоевград-Делчево-Щип-Велес?
Пиринска Македония и Република Македония са изолирани икономически и културно една от друга поради планините и визите по границата, нема нито един автопат между них, нема железница, нема авиони, за кораби да не думаме.
Сега трафико по пато Благоевград-Делчево може и да не е много голем, ама ако падне визовия режим и ако се изгради автопат ке е друго! Това ке е от голема полза както за Източна Р. Македония, така и за Благоевградския регион. Не требе да се бави тоя проект, автопато Благоевград-Р.Македония требе да е приоритет за вашата държава ако иска да се сближи с Пиринска Македония.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1490 Posted: 16-Apr-2009 at 15:25
Originally posted by beTon

мое мислење е дека треба да се остави вака како што е сега! само евентуално да се истампонира - макадам. а доколку го асфалтираат  патот мислам дека ќе се изгуби онаа досега автентична слика и за околината и за самиот Манастир!



Па ја не се слагам со тебе. Ако мислиш дека ќе се наруши афтентичноста или пак ќе се игуби делумно од мирот тогаш мислам дека си грешка. Штета е во денешниве улови кога на достап имаме толку технологии за лесно патно поврзување, штета е да оставиме вакви споменициц дна ветрометина у сред планина без основен пристап. Биди сигурен дека доколку тие што го граделе манастиров да имале услови уште пред векови ќе го направеле патот. Не верувам некое драстично зголемување на бројот на посетители ќе забележиме со патов, секако дека ќе има некое минимално процентуално зголемување , но тоа ќе се должи пред се на оние кои што имале голема желба да отидат, а поради моменталните пристапни услови не отишле. Еве на пример земи го Бигорски, манастирот е залепен за магистрален пат, има голем број посетители, па пак успеал да се зачува афтентичен и воопшто да не се искомпромитира.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1491 Posted: 16-Apr-2009 at 15:18

мое мислење е дека треба да се остави вака како што е сега! само евентуално да се истампонира - макадам. а доколку го асфалтираат  патот мислам дека ќе се изгуби онаа досега автентична слика и за околината и за самиот Манастир!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1492 Posted: 16-Apr-2009 at 13:57
Ќе се прави пат до Трескавец

Се подготвува проект за осумкилометарски пат кој од Прилеп ќе го нап­ра­ви достапен манастирскиот комплекс, до кој сега се стигнува пеш или со џип

Пат до манастирскиот комплекс Трескавец, во должина од осум километри, се пла­ни­ра да биде изграден со пари од Министерството за транспорт и врски и од прилепската локална самоуправа, со што овој значаен споменик на кул­ту­ра­та, со сето свое богатство кое го крие црквата "Успение на Пресвета Бо­го­ро­ди­ца" и со прекрасната околина, ќе биде подостапен за домашните и за стран­ски туристи.

........
http://www.vest.com.mk/?ItemID=820CBBE4F168194BBF6D33E51334CD5F
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1493 Posted: 16-Apr-2009 at 03:18

Почна обнова на патот Страцин-Пробиштип

Кај село Крилатица вчера почна реконструкцијата на регионалниот пат Страцин - Кратово - Пробиштип. Најавено е дека обновата на патот, долг 26 километри, ќе биде готова за седум месеци.

- Реконструкцијата ќе се одвива во три етапи. Според планот, очекуваме да биде завршена за седум месеци- изјави премиерот Никола Груевски. За обновата на овој патен правец се предвидени 236 милиони денари или 3,8 милиони евра.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E4E2CF9138C0AC4991C6D3826453D3DB

Се обновува патот Страцин - Пробиштип

КРАТОВО - Реконструкцијата на регионалниот пат од Страцин кај Кратово до Пробиштип во должина од 26 километри се очекува да заврши за седум месеци.

„Веќе наесен ќе се видиме на ова исто место кога ќе го предадеме во употреба новиот реконструиран пат што ќе биде многу поудобен и побезбеден за сообраќај. Магистралниот пат е дел од проектот за реконструкција и рехабилитација на уште десет други регионални патни правци во државава поддржан од Светска банка“, рече премиерот Никола Груевски на вчерашната свеченост во Страцин.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=6E7537F41F49544ABA4DFB88DCA64582

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1494 Posted: 15-Apr-2009 at 14:44
Денеска започнува реконструкција на патот Страцин-Пробиштип, Р-206.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1495 Posted: 13-Apr-2009 at 08:53
Реконструкција на патот Ржаничино – Свети Николе

Од денеска започнува реконструкција на регионалниот пат на делницата помеѓу селото Ржаничино и Свети Николе. На свеченоста ќе присуствува премиерот на државата Никола Груевски, кој ќе има свое обраќање.

Централната свеченост ќе се одржи во центарот на Ржаничино, информираат од владината прес служба.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=53927&kategorija=1
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1496 Posted: 29-Mar-2009 at 10:05
Свлечиштето се повеќе го голта патот кон Сопиште



Скопје
Регионалниот пат Р-302, кој ги поврзува општините Кисела Вода и Сопиште, станува се поопасен поради свлечиштето што се појави пред влезот во селото Сопиште. Проблемот се појавил пред неколку години. Поради лизгањето на почвата целиот тротоар покрај патот пропаднал во земја, а тоа се случило и со дел од коловозната лента. Обилните врнежи во последниов период го направија проблемот уште посериозен, а делот од патот што е употреблив за возење станува се потесен.

Граѓаните што секојдневно го минуваат тој пат се жалат дека возилата им се оштетуваат, како и дека е речиси невозможно на тоа место да се разминат два автомобили. Според жителите на овие населени места, ако ништо не се преземе, наскоро нема да може да сообраќаат автобусите со бројот 64, кои одат кон Сопиште.

- Свлечиштето веќе станува многу опасно за движење. Да го оставиме на страна тоа што со секое минување оттаму ние си ги уништуваме возилата, ако треба да се разминат две возила нема доволно место, едното може да излета надвор од патот. А со лошите временски услови свлечиштето секој ден се зголемува повеќе. Наскоро може да ни ги укинат и автобусите, па голем број жители нема да имаат како да си отидат дома - се пожалија неколку жители на Сопиште.

Општинарите од Сопиште велат дека и кај нив доаѓаат жители што секојдневно ги молат да преземат нешто околу свлечиштето, но тие им одговараат дека ниту имаат доволно пари, ниту пак се надлежни за тој пат.

- Од последниот пат кога ги известивме медиумите каква е ситуацијата со свлечиштето од Агенцијата за државни патишта не презедоа ништо. Повеќе нема место две возила да поминат на тој пат. Ние сме свесни за ситуацијата во која се наоѓаат жителите, но немаме никаков начин да им помогнеме во ситуацијата. Неколку пати сме реагирале до агенцијата, но оттаму не игнорираат - истакна Игор Трифуновски, портпарол на општината.

Во Агенцијата за државни патишта велат дека веднаш штом ќе се создадат услови за работа тие ќе го направат патот. Досега не можеле никако да реагираат поради лошите временски услови.

- Имаме проектна задача и треба да почнеме со работа, но лошите временски услови ја отежнуваат целата ситуација. Точен датум за отпочнување на работите немаме, но службите најавија дека тоа ќе се случи веднаш штом ќе се подобри времето - објаснуваат оттаму.

Свлечиштето еднаш веќе било санирано, но повторно се појавило. Затоа општинарите бараат од агенцијата уште еднаш да интервенира.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=353&ArticleID=21366
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1497 Posted: 27-Mar-2009 at 12:13
Па не е чудо воопшто да било толку кратко иако информацијава е непотврдена!

Во тоа време ретко кој поседувал автомобил, а главниот масивен превоз на луѓе и стока е со железница.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #1498 Posted: 27-Mar-2009 at 12:08
neznam dali treba ova ovdee da se kaze vo ovaa niska ama doznav interesen  podatok vo Kralstvoto na SHS(Srbi Htvati Sloveni) vo Maekedonija imalo samo 35 km poplocen pat NaughtyNaughtyBonkBonk
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1499 Posted: 27-Mar-2009 at 09:18
Изградбата на патниот правец Коњско до Смрдлива Вода во подножјето на Кожуф е со должина од 17,4 километри и за него ќе бидат потрошени 416,87 милиони денари (6,77 милиони евра), а рокот за изведување е 20 месеци.
Сега сум тотално збунет Question. Колку што јас знам патот треба да ги поврзе Коњско со Ски Центарот Кожуф а не со Смрдлива Вода, до каде што има одличен пат??? Се надевам се работи за познатиот синдром на македонска новинарска прецизност. Друго рокот за изградба од 20 месеци, значи центарот уште барем 1 ако не и 2 сезони ќе биде оставен со сервисниот пат Ohno. Па се работи за само 17,4 км, регионален пат, не за автопат низ Демир Капија.... Страшно.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1500 Posted: 27-Mar-2009 at 01:52
Изградба на патишта вредни 11,7 мил. евра


Градежното претпријатие Гранит и Агенцијата за државни патишта потпишаа три договори за изградба на патишта во вредност од 720 милиони денари (11,7 милиони евра).
Договорите се однесуваат на изградба на патниот правец Коњско, реконструкција на регионалниот пат од Лакавица до Неготино и изградба на регионалниот пат на делницата Куклиш-Банско.

Изградбата на патниот правец Коњско до Смрдлива Вода во подножјето на Кожуф е со должина од 17,4 километри и за него ќе бидат потрошени 416,87 милиони денари (6,77 милиони евра), а рокот за изведување е 20 месеци. Реконструкцијата на регионалниот пат од Лакавица до Неготино ќе чини 203,35 милиони денари (3,3 милиони евра), а рокот за изведба е 8 месеци. Државата, пак, за изградбата на регионалниот пат Куклиш-Банско ќе потроши 99,63 милиони денари (1,6 милиони евра). Рокот за изградба на оваа делница ќе биде шест месеци.

http://vecer.com.mk/?ItemID=CBBAC3327C38ED4E9491D8FE57575337
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7374757677 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.582 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.