build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7374757677 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1481 Posted: 09-Dec-2008 at 01:57
Изгледа и првава тура ќе биде поефтина од тие што следуваат понатака Crazy
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1482 Posted: 09-Dec-2008 at 01:55
Досега ние (а и нашиве „новинари“ Roll%20eyes   ) гаѓавме, еве првпат и владата да излезе со цифра за двокатниве па чисто да го евидентираме.  80,000 евра за автобус Question Question Question
 
 
Originally posted by lslcrew

За подобрување на јавниот превоз на Скопје, државата преку Министерството за транспорт во идната година ќе обезбеди осум милиони евра за набавка на сто двокатни автобуси. Според проекциите, во следните две години ќе се одвојуваат уште повеќе пари, така што за набавка на сите 302 автобуса, планирано е да се потрошат вкупно околу 36 милиони евра.



Edited by vardar - 09-Dec-2008 at 01:56
Back to Top
Chiko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 12-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Chiko Quote  Post ReplyReply #1483 Posted: 08-Dec-2008 at 23:20

Абе 11-ти Октомври уште пред точно 18 години имаше макета на двокатен алтобус со поткровје. Во нацрт беше и алтобус 2+П и подрум за стварите за подолги релации. Ја уништија фабриката за џабе, ѓубриња.

Овие макети што ги пушти вардар повеќе на упаљачи ми личат. Нископодни.Линеарни и т.н., и т.н. Да не треба со топлинки да се качува народ во алтобусите? Абе алтобус е алтобус, дали е двокатен или приземљаш углавно да е нов. За клима уред,........... еве ги стариве се со климакс што сакате.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1484 Posted: 08-Dec-2008 at 22:22
ova e najdobroto shou na celiot svet! i nemoj nekoj da rekol orpah jerry springer ili boki 13 se podobri
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1485 Posted: 08-Dec-2008 at 22:07
LOL

Thumbs%20Up
Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #1486 Posted: 08-Dec-2008 at 21:51
Истражување на Top Gear , кој е најдобар автобус за Лондон.




Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1487 Posted: 08-Dec-2008 at 18:54
шала на страна иако се дебилни на изглед, тие се пак нископодни. тоа новинарите што го пласираат е од што се неписмени не прочитале демек или нископодни или двокатни... разликата е или еднокатни или двокатни, не може да не се нископодни. ќе бидат пристапни и нема да имаат скалила. само што ќе бидат на два ката. инвалидизираните лица ќе можат само на првиот кат. и онака има место само за 1 инвалидска количка и во најголемите автобуси. е вториот кат, друга приказна.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #1488 Posted: 08-Dec-2008 at 17:29
Ja mislim deka jedini sto moza sea da reagiraa da se stopira gluposta, sa sojuzot na invalidi i penzioneri.Posto ne veruem deka ce bida zadovoleni nivnite potrebi i da ima rampe na dvokatnive autobusi sa da se ovozmozi gradski prevoz i za niv.So organizirana kampanja i pritisok,mislim deka e mozno.Zatoa sto pred izbori ne veruem deka nekoj bi se osmelil da ide protiv invalidi i stari iznemosteni lica na koi im e tesko da premostat dve skalila za da vleza u autobus.A penzionerite i invalidite se dobar del od glasackoto telo.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1489 Posted: 08-Dec-2008 at 16:26
Важно прашање: ќе бидат ли климатизирани автобусиве, сто пати купуваме нови автобуси и сто пати се неклиматизирани!
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #1490 Posted: 08-Dec-2008 at 12:52
abe ne go vregaj ceceto Big%20smile nemas pojma koja idilicna voznja e negde maj/juni so pikanten miris na zapoteni miski(po moznost od baba nekoja) a u pozadina ceca hahahahaha
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1491 Posted: 08-Dec-2008 at 11:11
Па овој тотално не ги исполнвуа ни основните побарувачки за било кој тендер за двокатни автобуси во Скопје. Имено, се бара таму да биде што е можно понееколошки, потешко пристапен за лицата со посебни потреби, погабаритен и најважно прегрд, или сѐ на сѐ најбескорисен. И да, да има радио за шоферите да пуштаат Цеца. Јебига може на тендерот да побараат еден од основните услови да биде и испораката на бесплатни цедиња од Цеца и тоа да пресуди.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1492 Posted: 08-Dec-2008 at 08:08
Да беше ретро дизајн гарант ќе најдеше инвеститори од МК Crazy

Edited by vardar - 08-Dec-2008 at 08:15
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1493 Posted: 08-Dec-2008 at 08:03

Radical Freight*BUS urban concept seeks investors

New type of bus will carry both passengers and freight around a city
 
 

Hugh Frost wants to make London tranport more efficient and is looking for investors to help make the future look like this bus.

Frost has come up with a whole concept for a city transport system, On-Route, and designed a vehicle called the FreightBUS that will be the centerpiece of the new system.

The FreightBUS will carry both passengers and freight around the city and thereby reduce traffic and emissions by having fewer small delivery vans moving goods around town. The new system will require a new logistics infrastructure, including hubs for loading and unloading freight that is being transported by the FreightBUS.

Frost's bus will also feature advanced technologies. It will run on either batteries or hydrogen fuel-cells and will be designed so that an electric motor propulsion system can be fueled by both. A hybrid-system is also proposed by Frost, with a 2.0 liter LPG (liquefied petroleum gas or "wet" natural gas) engine used to top off the batteries. But Frost's main objective is to have a zero-emissions bus.

A series of distributed wheel motors will power the bus. That is, each wheel will have its own small electric motor to drive it, which Frost claims is about 50 percent more energy efficient than having a central motor power the vehicle. The FreightBUS will be able to hold 150 people, with 52 on ceiling-suspended seats, while carrying a cargo of 35 freight pods (or 35 euro pallets).

Frost is claiming that there currently exists technology that can make possible an 80 percent recharge of the batteries in around one minute. Now, that is a claim one has every right to be skeptical of.

This system is based on a proposal Hugh Frost submitted to Transport for London, a competition held this year by the city looking for a new bus design. Frost didn't win it. But he's hoping to find investors who think it should have.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Edited by vardar - 08-Dec-2008 at 08:09
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1494 Posted: 06-Dec-2008 at 06:26
а кога ќе се возат по Бутелска патниците ќе бројат оџаци Smile што е до сегрегацијата мислам дека сите ќе бидат презафатени со подвижниот видиковец па бар наредните пет години работите ќе бидат питоми, а сигурно ќе има и камери и нормално на проблематичните линии - кондуктер редар, но исто можно е  со овие ново-стариве саноси да има организиран превоз до средните школи. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1495 Posted: 06-Dec-2008 at 02:07
Chiko, во право си повеќе прозорци за кршење меѓу средношколците на ЕТУЦ и ЕМУЦ. Башка поделби на национална основа, горе македонци, доле албанци, па зошто едните не биле горе другите доле, па нов рамковен договор за двокатни автобуси, а башка кога ќе поминуе по Илинденска патниците ќе може да ѕирнат и по приватноста на станарите на околните куќи, ќе биде интересно!Big%20smile
Back to Top
Chiko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 12-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Chiko Quote  Post ReplyReply #1496 Posted: 05-Dec-2008 at 23:29
Абе кај е за нашиве шофјори duble bus P+1. Во паркиралница Ѓорче Петров веке направиле и возен распоред кој ке ги возат алтобусите во шофјорски тим, едниот долниот дел а другиот горниот дел. Абе ке се испотепаат........ Кај нас сите ке сакаат горе да се возат па дур го чекаат да се симне од горе доле па да излезе од алтобус.
Барем кога ке се скараат децава кај ЕМУЦ ке има повеке прозори за каменување.
Јас мислам дека боље е да направат метро над земја.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1497 Posted: 03-Dec-2008 at 17:33

па ако велат дека двесте илјади ќе чинел и капак имале волја да го извадат на саем(изборите ги пресекле) аи нудат одложено плаќање на пет години, не само што ќе ја добијат зделката туку и БДПто на земјава ќе расти, и за трам и за автобуси а и за коли доколку се тера лиценца муабетот е 1000% сигурен, во случајот ова ќе биде само со туѓи мотори а се друго ќе оди од домашни домаќинства, како што реков и за трамовите ниту ссе муабетиве проектирање вселенски шатлови, ниту сме па ние ептен отепани па да не можеме да создадеме МКД бренд, проблемот е дали имаме доволно капацитет тој бренд маркетиншки да го исфорсираме! јасно е дека мора да се има квалитет, но истиот денес е лесно да се постигни заради ефтините автоматизирани машини кои како алва се продаваат низ светот... навистина тешко е да му земеш на некого пазар, но добар пример за тоа е самак, но во неговиот пример неможејки да го саботира конкуренцијата директно мораа да одат со индиректни удари како ставање на црни листи и етикетирање како терористички јатак!

единствено за што сме неспособни е да прифатиме авторитет, гледано како менталитет, сите сакаат да бидат газди или главни, а доколку не се од се срце гледаат како да му напакостат на оној кој се затекнал во таква позиција, па неретко има саботажи и од самите партнери или колеги, ова е секаде појава, но кај нас се смета како лајт мотив во животот! да му пукне резервната на комшијата...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1498 Posted: 03-Dec-2008 at 16:32
Ех, што ти прави архива, се откри кој го потегнал проектот двокатни автобуси и кој лобира за такво нешто по министерствата.
Сепак, квалитетот и цената треба да бидат клучни во изборот на најповолен понудувач. Џабе е македонско, ако треба да го платиме десетина милиони евра поскапо или доколку нема гаранција на квалитетот.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1499 Posted: 03-Dec-2008 at 15:04

абе Андреј каква корупција е тоа државата да потикнува Македонско производство?! кончар и со сиеменс во скут нема да можеше да го истера проектот со трамовите доколку загреб не склучеше договор со нив и целосно не ги заменија старите со нови трамови! а сега веќе откако застанаа на нозе нормално е да се тркаат и надвор!

истиот случај ќе биде и со ФАСовциве, а зошто не излегле со автобусот во јавност тоа треба да се прашаат новинарите кои заглавиле со копање информации и тогаш и сега, сигурно нешто имало а што времето ќе каже. јас лично мислам дека немале доволно капацитет шминкерскиот дел да го завршат, а вака сега со тендеров доколку го добијат, а на такво ми мириса гравчето, без проблем ќе обезбедат и средства и кредити за шминката да ја дотераат по европски стандарди. така да опушти се и дај да причекаме до јануари да видиме што ќе биде! може и да оптфрлат со понудата но тоа ми изгледа малку веројатно! целава игра и сите муабети се само заради рестартирањето на производството на санос, ако примети најмалку џева во цел овој муабет креваа фасовци ако воопшто и им се чу гласот, и јас едно време верував дека е од туристички побуди оваа иницијатива, но после текстот со хановер ми стана јасно дека иницијативата е пред се економска, а потоа може да и се прилепат уште илјада до и под муабети!

значи ок реализмот твој е како огледало па за се што неможеш да видиш преку огледалото крив ти е цацко... 

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1500 Posted: 03-Dec-2008 at 14:30
А каде е тој ХАНОВЕРСКИ автобус? Дали го видовме? Зашто знаејќи дека ќе се одучат за двокатни, ФАС го пушти да прошета надвор од фабриката, малку по скопските улици? Па да видиевме малку дали ни се допаѓа, дали ни одговара? Ама НЕ, Распашковски не го смисли тоа, затоа што тој автобус веројатно  го нема или се срами од него. На друг логичен одговор не ми текнува. Не е песимизам, туку реализам! Зашто државата да помага приватни фабрики. Знаеш ли дека тоа спаѓа во графа КОРУПЦИЈА и е казниво со закон? Плус Кончар конкретно нукогаш не сонувале за производство на трамваи, отсекогаш си произведувале и локомотивии трамваи. Да со поддршка на тогашниот систем многу јасно, ама кој ни е крив што не сме успеале да обезбедиме таква поддршка и за ФАС на времето???
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7374757677 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.633 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.