build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7475767778 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1501 Posted: 26-Mar-2009 at 10:44
Регионалниот пат ЕР-65 од Куклиш до Банско,
Всушност се работи за Р-605
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1502 Posted: 26-Mar-2009 at 03:21

Се гради регионалниот пат Куклиш - Банско

Регионалниот пат ЕР-65 од Куклиш до Банско, кој почна да се гради деновиве, планирано е да биде готов до есен. Во изградбата на патот од 8,2 километри, со две асфалтни ленти, ќе бидат инвестирани околу 100 милиони денари од државниот буџет, а делницата ја гради ГП „Гранит“.

Овој пат двојно ќе го скрати растојанието помеѓу Струмица и Банско и значително ќе ја забрза и ќе ја олесни комуникацијата на населението од овој крај, како и транспортот на земјоделски, индустриски и на други производи, кој директно ќе влијае врз развојот на економијата во овој регион. Патот се очекува да биде даден во употреба кон крајот на септември или во првата половина на октомври годинава.За забрзување на регионалниот развој и подобрување на условите за живот на граѓаните Владата до 2011 година за изградба на регионални и локални патишта во државата ќе инвестира околу 200 милиони евра.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=BE49D21628855F4DAE512BEF6A1F103A
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #1503 Posted: 24-Mar-2009 at 16:54
Originally posted by La Linea

Medo, одлична илустрација. Имам неколку прашања околу неа:

1. Што е Hardstrip? Се мисли на најобична лента?

Бидејќи не сум најстручен за патишта, претпоставувам дека тоа е онаа лента што се обележува од страна обично со бела или жолта боја.
Originally posted by La Linea


2. Зошто асфалтираните делови се накосени? Претпоставувам е за да се слева водата... ама би било добро некој што знае да го потврди тоа

Да, секој пат, улица и сл, мора да има одреден пад за да се одлева водата.
Originally posted by La Linea


3. Дали ова е цртано во размер? Зошто слоевите асфалт изгледаат многу дебели, па малце сум збунет

Во размер е цртано, и прикажани се сите слоеви што влегуваат во долниот строј на патот. Генерално патот се дели на долен и горен строј. Значи освен асфалт има и слоеви од толченик во различни фракции во зависност од типот на патот и неговата местоположба.
Originally posted by La Linea


и последно

4. Дали во МК и општо во Европа автопатите се градат по ист или сличен терк?

Добро прашање! Се проектираат да ги содржат сите елементи, но дали се изведуваат и како се прави сето тоа е знак прашалник. Smile

Ако сакаш подетални одговори, би можел да се распрашам.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1504 Posted: 24-Mar-2009 at 09:29
Medo, одлична илустрација. Имам неколку прашања околу неа:

1. Што е Hardstrip? Се мисли на најобична лента?

2. Зошто асфалтираните делови се накосени? Претпоставувам е за да се слева водата... ама би било добро некој што знае да го потврди тоа

3. Дали ова е цртано во размер? Зошто слоевите асфалт изгледаат многу дебели, па малце сум збунет

и последно

4. Дали во МК и општо во Европа автопатите се градат по ист или сличен терк?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #1505 Posted: 24-Mar-2009 at 09:21
Да, shoulder е подобар превод за банкина.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1506 Posted: 23-Mar-2009 at 16:18
Медо фала за илустрацијата. Дали знаеш дали и "shoulder" e аналоген термин?
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #1507 Posted: 23-Mar-2009 at 15:55
Банкина е хоризонтален дел од патот, помеѓу коловозот и косината, на кој ако има потреба се поставува одбојна ограда (метална или бетонска).
Често за банкина луѓето мислат на одбојната ограда.
Во прилог е слика на која е претставен попречен пресек на автопат, а банкината е означена како 'verge'.



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1508 Posted: 23-Mar-2009 at 13:01
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Andrej_LJ

Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен Ohno да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација.
Реконструкцијата е во тек. Почна со реконструкција на мостовите. Во рамките на тоа беше прилично подобрена и состојбата со страничните браници (не сум баш убеден дека банкина е точното име). Смена на асфалтот на критичните сегменти е најавена за годинава. А сигнализацијата... дефинитивно е проблем, но не знам дали е паметно човек сега да посака да се интервенира во вертикалната сигнализација, затоа што очигледно е дека тие што во моментов се задолжени за таа работа се неписмени идиоти. Погледни само што се случи на скопската обиколница Wallbash


Но долгорочно таму (Скопје-Велес) секако дека треба комплетирање на автопатот со конвенционално решение, то ест дуплирање на новата траса Велес -> Скопје. Ама доколку јас би решавал, тоа би го оставил за понатака, прво би се посветил на автопатите кои целосно ни недостасуваат.

Еве да поткрепам и со фотки за браниците. Столпчињата се оставени и дополнително се поставени браници, а на мостовите се изведени оние стандардни ѕидчиња:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26&PID=34272#34272
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1509 Posted: 22-Mar-2009 at 12:18
Денеска до израз доаѓа оној педерски однос кој го имаат службите за расчистување према граќаните. Денеска кога треба да се соберат гласовите можевме да видиме најфункционална служба и за два саата да се расчисти и секое ќоше во државава. Се пробиваа дури и неасфалтирани локални патишта. Можеше и армија да се вклучи и све. ЗНАЧИ МОЖЕЛО кога треба да се прибере кајмакот, а друг ден кој ги ебе граѓаните, селата отсечени по неколку недели!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1510 Posted: 18-Mar-2009 at 17:58
17:47 Министерот Славески го постави камен-темелникот на северната обиколница на Охрид
  • Охрид, 18 март (МИА) – Во Охрид денеска почнаа градежните активности околу изградбата на северната обиколница - транзитниот булевар „Железничка“, проект за чија реализација се обезбедени 89,7 милиони денари ...bulletПОВЕЌЕ
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1511 Posted: 11-Mar-2009 at 10:36
Започнува изградба на пат кој ќе ги поврзува манастирот Св. Преображение и локацијата каде ќе се гради Свет Крст

Кај манастирот „Свето Преображение“ во Крушево денеска во 17:00 часот ќе биде свечено поставен камен-темелник за изградба на пат кој ќе го поврзува манастирот со локацијата на која е предвидена изградба на Свет Крст.

На свеченото поставување на камен-темелникот ќе присуствуваат Прремиерот Никола Груевски и  Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

Изградбата на овој пат претставува дел од активностите кои се посветени на зачувување на ликот и делото на Тоше Проески и остварување на неговиот сон, манастирот „Св. Преображение“ да стане место кое ќе го посетуваат многумина.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=51549&kategorija=1
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1512 Posted: 09-Mar-2009 at 00:42
Originally posted by Andrej_LJ

Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен Ohno да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација.
Реконструкцијата е во тек. Почна со реконструкција на мостовите. Во рамките на тоа беше прилично подобрена и состојбата со страничните браници (не сум баш убеден дека банкина е точното име). Смена на асфалтот на критичните сегменти е најавена за годинава. А сигнализацијата... дефинитивно е проблем, но не знам дали е паметно човек сега да посака да се интервенира во вертикалната сигнализација, затоа што очигледно е дека тие што во моментов се задолжени за таа работа се неписмени идиоти. Погледни само што се случи на скопската обиколница Wallbash


Но долгорочно таму (Скопје-Велес) секако дека треба комплетирање на автопатот со конвенционално решение, то ест дуплирање на новата траса Велес -> Скопје. Ама доколку јас би решавал, тоа би го оставил за понатака, прво би се посветил на автопатите кои целосно ни недостасуваат.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1513 Posted: 09-Mar-2009 at 00:26
Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен Ohno да не збориме за состојбата на коловозот и хоризонталната и вертикалната сигнализација. Инаку Кловер за Битола-Граница со ГР, мислам дека нема потреба од автопат иако е дел од меѓународен коридор, во следниве 20 години. Фрекфренцијата на возила е ниска а патот е со релативно кратко растојание (околу 20км). Мислам дека со една темелна реконструкција на сегашниот пат ќе биде сосема доволно. Еве како изгледа таа Брза магистрала (за жал мислам дека немаме ние општо прифатен термин за ваков вид на пат) во Словенија, каде што ги има многу и веројатно разликата во цена споредено со класичен автопат воопшто не е за занемарување.
Hitra cesta H-7 Maribor-Lendava-HU  (Budapest):



Сосема доволно за наши услови. Но без бетонски прегради како на ТЕ-ГВ.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1514 Posted: 09-Mar-2009 at 00:08
Андреј, јас би го додал и автопатот Битола-ГР како дел од коридорот 10
(Велес - Прилеп - Битола - Лерин - Игуменица ја претставува гранката Д на коридорот 10)

Дали некој знае дали се работи на автопатот меѓу Демиркапијска Клисура и Гевгелија?
Не се работи и постојано се одлага. Последна вест (регистрирана поназад во нишкава) беше дека треба да се почне во 2010 и ќе се работело најмалку 4 години. Таа вест беше и пред компликациите со финансирањето кои настанаа поради името што му го залепивме на нашиот М-1...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1515 Posted: 08-Mar-2009 at 23:56

Андреј, не те сфатив со црвениве правци, дури сега гледам дека си мислел на автопатско решение без споредна лента за запирање. Јас лично мислам дека такви и воопшто нема потреба да се градат бидејќи цената нема значително да им биде поевтина одколку стандардните. Друго мислам дека никој не го споменува патниотправец Катланово-Велес, кој сите го сметаме за автопат а е со карактеристики на магистрален пат, со премногу остри кривини, воопшто не безбеден во клисурата и со лимити од 60км/ч на повеќе места. Мислам дека паралелното градење од другата страна (до Велес-Катланово) мора да се направи што поскоро, иначе тој коридор не би бил комплетен. Како и да е патот Ресен-Охрид мора да претрпи добро реновирање, проширување со 3та лента по целата должина и нов асфалт по целата должина.

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1516 Posted: 08-Mar-2009 at 23:29
Ако веќе зборуваме за во иднина,мислам дека автопат Битола-Ресен-Охрид  би бил неопходен,тој би ги поврззал најголемите наши градови(Битола,Прилеп,Велес) и скоро цела источна Македонија со Охрид.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1517 Posted: 08-Mar-2009 at 22:37
Не сум ги пропуштил, едноставно не мислам дека треба да се градат автопати на овие делници Yes. Охрид-Битола (виа Ресен) не мислам дека има потреба од автопат, тој во добар дел си е 3 лентов пат а и протокот на возила е слаб. Стумица-Гевгелија (виа Валандово)- теренот е ужасно тежок, протокот на возила е слаб а Валандово не е ни економски, ниту никаков друг центар. Кочани-Благоевград исто: тежок терен со слаба фрекфренција на возила, плус врската со Бугарија (особено со Софија, Варна и Бургас како пристаништа) е воспоставена преку Куманово-Ќустендил-Перник-Софија К8.  Мислам дека со темелна реконстукција на овие патни правци би ја завршиле работата.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1518 Posted: 08-Mar-2009 at 22:23

Андреј, мислам дека си ги пропуштил магистралните правци Битола-Ресен-Охрид, а краковите на Струмица-Радовиш-Штип-Кочани мислам треба да се продолжат од Струмица-Валандово-Гевгелија и Кочани Делчево-Бугарска граница. Со тоа мислам добро би се затворила патната мрежа во МК.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1519 Posted: 08-Mar-2009 at 22:17
UPS

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1520 Posted: 08-Mar-2009 at 22:16
Браво за патот до Мак. Брод. Може би со овој пат повторно ќе заживее и единствената наша воена фабрика во Самоков.
НО, денеска темелно ја разгледував патната инфраструктура на нашите соседи Албанија, Бугарија и Србија. Во сите земји автопати се градат на големо. Во Албанија се гради Драч-Приштина (ислучително тежок терен и доста долга траса), во Србија се градат Ниш-Софија и Ниш-Скопје, скоро се ошекува и започнувањето на Хоргош-Пожега, во Бугарија се гради Софија-Ниш, Софија-Солун, Пловдив-Истамбул и Стара Загора-Варна.
Кај нас освен Скопје Ринг (13 км), Табановце-Куманово (7км), за друго незнам ништо. Дали некој знае дали се работи на автопатот меѓу Демиркапијска Клисура и Гевгелија?

За најкасно 10 години мислам дека би морале да ја добиеме целосната автопатска мрежа во Македонија. Јас направив една моја замисла на мрежата. Со ЗЕЛЕНО се прикажани автопатите, а со ЦРВЕНО брзите магистрали (или како и да би се викале кај нас, во Хрватска се Brza cesta, а во Словенија-Hitra cesta, нешто како патот Тетово-Гостивар, односно без лента за застанување). Aвтопат Битола-Прилеп-Велес-Штип мислам дека е неопходен затоа што ги врзува најважните наши градови. Потоа со брзи магистрали би ги врзал Струмица-Радовиш-Штип-Кочани. Прстен околу Охридското Езеро исто така мислам дека е неопходен поради огромниот број на возила во летниот период и тоа Градиште-Лагадин-Охрид-Струга-Ќафасан.

http://s415.photobucket.com/albums/pp235/AndrejZog/?action=view&current=Makedonijakartapatista-1.jpg
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7475767778 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.547 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.