![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7475767778 84> |
Author | ||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
medo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
![]() ![]() |
|||
Бидејќи не сум најстручен за патишта, претпоставувам дека тоа е онаа лента што се обележува од страна обично со бела или жолта боја.
Да, секој пат, улица и сл, мора да има одреден пад за да се одлева водата.
Во размер е цртано, и прикажани се сите слоеви што влегуваат во долниот строј на патот. Генерално патот се дели на долен и горен строј. Значи освен асфалт има и слоеви од толченик во различни фракции во зависност од типот на патот и неговата местоположба.
Добро прашање! Се проектираат да ги содржат сите елементи, но дали се изведуваат и како се прави сето тоа е знак прашалник. ![]() Ако сакаш подетални одговори, би можел да се распрашам. |
||||
![]() |
||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|||
Medo, одлична илустрација. Имам неколку прашања околу неа:
1. Што е Hardstrip? Се мисли на најобична лента? 2. Зошто асфалтираните делови се накосени? Претпоставувам е за да се слева водата... ама би било добро некој што знае да го потврди тоа 3. Дали ова е цртано во размер? Зошто слоевите асфалт изгледаат многу дебели, па малце сум збунет и последно 4. Дали во МК и општо во Европа автопатите се градат по ист или сличен терк? |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
![]() |
||||
medo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
![]() ![]() |
|||
Да, shoulder е подобар превод за банкина.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Медо фала за илустрацијата. Дали знаеш дали и "shoulder" e аналоген термин?
|
||||
![]() |
||||
medo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
![]() ![]() |
|||
Банкина е хоризонтален дел од патот, помеѓу коловозот и косината, на кој ако има потреба се поставува одбојна ограда (метална или бетонска).
Често за банкина луѓето мислат на одбојната ограда. Во прилог е слика на која е претставен попречен пресек на автопат, а банкината е означена како 'verge'. ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Еве да поткрепам и со фотки за браниците. Столпчињата се оставени и дополнително се поставени браници, а на мостовите се изведени оние стандардни ѕидчиња: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26&PID=34272#34272 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Денеска до израз доаѓа оној педерски однос кој го имаат службите за расчистување према граќаните. Денеска кога треба да се соберат гласовите можевме да видиме најфункционална служба и за два саата да се расчисти и секое ќоше во државава. Се пробиваа дури и неасфалтирани локални патишта. Можеше и армија да се вклучи и све. ЗНАЧИ МОЖЕЛО кога треба да се прибере кајмакот, а друг ден кој ги ебе граѓаните, селата отсечени по неколку недели!
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Но долгорочно таму (Скопје-Велес) секако дека треба комплетирање на автопатот со конвенционално решение, то ест дуплирање на новата траса Велес -> Скопје. Ама доколку јас би решавал, тоа би го оставил за понатака, прво би се посветил на автопатите кои целосно ни недостасуваат. |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Се согласувам дека треба итна реконструкција на Катланово-Велес, особено во насока кон Велес патот е со 2 ленти, остри кривини, БЕЗ БАНКИНИ а со некакви столпчиња од камен
![]() Hitra cesta H-7 Maribor-Lendava-HU (Budapest): ![]() Сосема доволно за наши услови. Но без бетонски прегради како на ТЕ-ГВ. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Андреј, јас би го додал и автопатот Битола-ГР како дел од коридорот 10
(Велес - Прилеп - Битола - Лерин - Игуменица ја претставува гранката Д на коридорот 10)
|
||||
![]() |
||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||
Андреј, не те сфатив со црвениве правци, дури сега гледам дека си мислел на автопатско решение без споредна лента за запирање. Јас лично мислам дека такви и воопшто нема потреба да се градат бидејќи цената нема значително да им биде поевтина одколку стандардните. Друго мислам дека никој не го споменува патниотправец Катланово-Велес, кој сите го сметаме за автопат а е со карактеристики на магистрален пат, со премногу остри кривини, воопшто не безбеден во клисурата и со лимити од 60км/ч на повеќе места. Мислам дека паралелното градење од другата страна (до Велес-Катланово) мора да се направи што поскоро, иначе тој коридор не би бил комплетен. Како и да е патот Ресен-Охрид мора да претрпи добро реновирање, проширување со 3та лента по целата должина и нов асфалт по целата должина. |
||||
![]() |
||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|||
Ако веќе зборуваме за во иднина,мислам дека автопат Битола-Ресен-Охрид би бил неопходен,тој би ги поврззал најголемите наши градови(Битола,Прилеп,Велес) и скоро цела источна Македонија со Охрид.
|
||||
build.mk, гради форумска историја
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Не сум ги пропуштил, едноставно не мислам дека треба да се градат автопати на овие делници
![]() |
||||
![]() |
||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||
Андреј, мислам дека си ги пропуштил магистралните правци Битола-Ресен-Охрид, а краковите на Струмица-Радовиш-Штип-Кочани мислам треба да се продолжат од Струмица-Валандово-Гевгелија и Кочани Делчево-Бугарска граница. Со тоа мислам добро би се затворила патната мрежа во МК. |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
UPS
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Браво за патот до Мак. Брод. Може би со овој пат повторно ќе заживее и единствената наша воена фабрика во Самоков.
НО, денеска темелно ја разгледував патната инфраструктура на нашите соседи Албанија, Бугарија и Србија. Во сите земји автопати се градат на големо. Во Албанија се гради Драч-Приштина (ислучително тежок терен и доста долга траса), во Србија се градат Ниш-Софија и Ниш-Скопје, скоро се ошекува и започнувањето на Хоргош-Пожега, во Бугарија се гради Софија-Ниш, Софија-Солун, Пловдив-Истамбул и Стара Загора-Варна. Кај нас освен Скопје Ринг (13 км), Табановце-Куманово (7км), за друго незнам ништо. Дали некој знае дали се работи на автопатот меѓу Демиркапијска Клисура и Гевгелија? За најкасно 10 години мислам дека би морале да ја добиеме целосната автопатска мрежа во Македонија. Јас направив една моја замисла на мрежата. Со ЗЕЛЕНО се прикажани автопатите, а со ЦРВЕНО брзите магистрали (или како и да би се викале кај нас, во Хрватска се Brza cesta, а во Словенија-Hitra cesta, нешто како патот Тетово-Гостивар, односно без лента за застанување). Aвтопат Битола-Прилеп-Велес-Штип мислам дека е неопходен затоа што ги врзува најважните наши градови. Потоа со брзи магистрали би ги врзал Струмица-Радовиш-Штип-Кочани. Прстен околу Охридското Езеро исто така мислам дека е неопходен поради огромниот број на возила во летниот период и тоа Градиште-Лагадин-Охрид-Струга-Ќафасан. http://s415.photobucket.com/albums/pp235/AndrejZog/?action=view¤t=Makedonijakartapatista-1.jpg |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7475767778 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |