build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7475767778 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1501 Posted: 03-Dec-2008 at 14:17

ако читаш поубаво се спремале да излезат со двокатен во хановер 2006, значи веќе работата била готова, а според муабетот на распашковски тој е и кумот за враќање на душевните атрибути на СК... (го повторувам линкот зошто очигледно не си го разбрал натписот)

ако веќе зборуваме за песимизам, ни една автомобилска индустрија не успеала без директна или индиректна подршка од владата, па така и кај нас само со вакви тендери или интервенции е возможно да истуркаме и одржуваме МКД бренд...! песимизам е доколку опциите навистина се сведат исклучиво на приватен капитал и интервенционизам! можеби и раде кончар некогаш сонувале па сега произведуваат трамови!

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1502 Posted: 03-Dec-2008 at 13:33
Бетон, многу ми е интересно што цело време си мислиш (или сонуваш) во секоја нишка дека ние сме способни и треба да си произведуваме се сами за себе. Ако имаше такви тенденции и можности, верувај во капиталистичкиов свет тоа досега одамна ќе се случеше. Јас длабоко би сакал да е тоа така, но сфати еднаш дека македонски брендови скоро и да нема (освен по некој лек, храна и вино) а камо ли цели автобуси или возови и трамваи. ФАС во најдобрите години не успеа да направи целосно свој модел, сега во најмизерните моменти и тешко достапни кредити како и девалвиран кадар мислиш ли дека можат да направат добар автобус?!?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1503 Posted: 03-Dec-2008 at 13:13

па ФАСовци тоа и ќе го понудат лиценциран модел или евентуално модел со лиценца LOL пријатно ќе се изненадам доколку е комплетно МКД бренд! иако имаме луѓе способни за такво нешто, сепак немаат време за да ја дотераат за толку кратко време до технички тестирања. евентуално ако веќе навистина имале спремно нешто за на саемот во Хановер ’06 но заради недостаток од пластика се пишманеле да го извадат!

еве нешто интересно колку за инфо дека имаме веќе испробани инжињери на ова поле...

Марана Автомотив произведува најразлични видови на специјални каросерии. Основачот на компанијата г. Таневски, спопред белградското списание “Ауто“ во 1995 година беше прогласен како конструкторот на првиот двоспратен автобус во Централна и Источна Европа, моделот Санос 522 Галион [1] www.marana.com.mk

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1504 Posted: 03-Dec-2008 at 12:51
А да го копираме јавниот превоз во Хавана. Да купиме стотина камиони, сами си изработиме приколки со столчиња кои ќе ги влечат камионите, ќе ни биде супер, башка планов е и оригинален како што сака владатаBig%20smile.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1505 Posted: 02-Dec-2008 at 20:20
LOL абе ако мене ме прашуваш нема нешто што не е остварливо само треба од се срце да го посакаш, најдов нешто колку смешката да не биде бадијала www.columbiamo.craigslist.org/rvs/913375119.html, абе требало и фенери и ѕвонци место светла и сирени да вметнат во тендерот!

Edited by beTon - 02-Dec-2008 at 20:21
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1506 Posted: 02-Dec-2008 at 19:48
Originally posted by beTon

па бар да внеле и услов за convertible кров...

Ваљда е ова една од твоите шеги
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1507 Posted: 02-Dec-2008 at 18:52

ова на ФАСовци им оставаат фор, може ќе видиме ама баш возобновување на историјата и во транспортот и во фабриките LOL само заради царината и ддв за неа, како и за крпење на БДПто, Распашковски не само што ќе ја добие зделката ами и ќе го прогласат за менаџер на годината Thumbs%20Up нека ја тераат и тие но бар со квалитетот нека понудат и гаранција за истиот, само нека имаат добри мотори се друго ќе го изедеме... инаку тие нели се имаа уште од поодамна спремано да излезат со ДК муабет, но закаснија за на саем со прототипот, па сега не само што ќе имаат прототип туку и нема да има беспотребно мерење ммускули со останатите производители по саеми во еу LOL ова малку целиов муабет ме збунува но ај не е битно како и зошто почнало и зошто сега вака се тера...  

Дополнителен проблем во целиот случај е тендерскиот услов на владата автобусите да имаат можност за вградување на плински уред, кој може да се постави само на покривот на автобусот. Вака автобусот би бил висок 4 метри и 30 сантиметри со што нема да може да помине под дел од мостовите во Скопје каде сообраќаат градските автобуси.

АлфаТВ - 15.11.2008

незнам што им требало овој услов, но ако вградувањето не го прават на опашката од автобусот, многу тешко дека некој понудувач ќе помине на тендерот... ем нископодни, ем плин, па бар да внеле и услов за convertible кров...



Edited by beTon - 13-Mar-2010 at 00:04
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1508 Posted: 02-Dec-2008 at 17:50
Мене ми мириса дека од ова ќе излезе една гооооолема афера, времето ќе покаже, а ние Скопјани ќе си трпиме на наша глава.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1509 Posted: 02-Dec-2008 at 15:33


Ако се како овај во Отава, немам приговор



Ако се како овај, значи сака да кажи дека нема да ги смениме автобусите.



А ако се како овај, значи туристички ќе бидат сите панорамски.

Многу се информирал за Отава. Избројте сами колку двокатни имаат Отава
http://www.octranspo.com/Main_MenuE.asp


Еве како се поткрепува со докази дека некој не е во право

Edited by lslcrew - 02-Dec-2008 at 18:28
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1510 Posted: 02-Dec-2008 at 15:00
Previous
... Со тендерот е пропишано и каков треба да биде изгледот на „даблдекерите“, со што тие ќе имаат дизајн, кој ќе потсетува на старо Скопје и ќе бидат по примерот на автобусите во метрополите Лондон, Даблин, Хонг Конг, Сингапур и Отава.

Значи илустрованата слика од текстот не важи Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1511 Posted: 02-Dec-2008 at 11:37
„Даблдекерите“ сепак ќе доцнат



Скопје
До 20 јануари идната година е продолжен рокот за доставување на понудите за набавка на 302 нови двокатни автобуси, кои според огласот за распишаниот тендер требаше да се отворат на 1 декември оваа година, соопштуваат од Министерството за транспорт и врски.

Оттаму образложуваат дека по барање на економските оператори и фирми кои пројавиле интерес да се пријават на тендерот се одолжил рокот за пријавување на конкурсот. Компаниите побарале од надлежните во Министерството да го пролонгираат датумот за доставување на понудите, затоа што им било потребно повеќе време за да ја подготват целата документација.

- Автобусите ќе превезуваат поголем број на патници, ќе бидат еколошки и ќе придонесат за зачувување на животната средина за разлика од сегашните автобуси кои го зачадуваат и загадуваат градот. Инаку, на критиките дека низ улиците на градот нема да може нормално да се одвива сообраќајот со двокатните автобуси, обезбедивме информации од ЈСП, од кои се гледа дека тие би можеле да сообраќаат и под надвозниците - објаснуваат надлежните од министерството за транспорт и врски.

Според Министерството за транспорт и врски, Владата е определена да овозможи подобар јавен превоз во градот и со таа цел на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ му доделила пари кои биле наменети за набавка на нови автобуси со кои би се обновил возниот парк. Но, откако од градот не можеле да ја спроведат оваа набавка и одлучиле да ги вратат парите, владата решила сама да ги купи автобусите, а потоа во форма на донација да му ги подари на претпријатието. Целата постапка околу тендерот за набавка на автобусите ја спроведува Министерството за транспорт и врски, од каде велат дека сите 302 автобуси нема да бидат купени одеднаш, дека во буџетот за идната година се предвидени финансии за да се набават првите 102, а во текот на 2010 и 2011 година ќе пристигнат и останатите 200 двокатни автобуси, па набавката немало да се одрази негативно на трговскиот дефицит.

Од Министерството велат дека бројката за набавка на 302 двокатни автобуса произлегла од увидот на реалните потреби за граѓаните што се возат со јавниот превоз.

Првиот тендер за набавка на двокатни автобуси го распиша ЈСП и со него требаше да се купат 52 возила. Тој беше поништен откако градоначалникот Трифун Костовски го разреши поранешниот директор на претпријатието Орце Георгиевски, поради тоа што ја објавил јавната набавка без консултации со него. Затоа Владата потоа преку Министерството за транспорт распиша свој тендер за 100 возила, а на крајот ја промени бројката во 302 автобуси.

Со тендерот е пропишано и каков треба да биде изгледот на „даблдекерите“, со што тие ќе имаат дизајн, кој ќе потсетува на старо Скопје и ќе бидат по примерот на автобусите во метрополите Лондон, Даблин, Хонг Конг, Сингапур и Отава.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=252&ArticleID=12646

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1512 Posted: 01-Dec-2008 at 19:04
Денеска се отвора тендерот за двокатните автобуси



Скопје
Денеска е последниот ден за доставување на понудите за набавка на 300 нови двокатни автобуси за јавниот превоз во градот. Претходно беше распишан и тендер за набавка на 50 нови автобуси, но по налог на Владата тогашниот директор Орце Георгиевски го поништи и распиша нов за набавка на 52 двокатни автобуси.

Според огласот што е распишан од Министерството за транспорт и врски, доставувањето на понудите трае до 1 декември, а потоа следува нивното разгледување и прогласување на најповолен понудувач што ќе ги набавува двокатните автобуси. Откако ќе се купат автобусите, Владата во форма на донација ќе му ги додели на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“.

Според вицепремиерот Ивица Боцевски, со оваа набавка комплетно ќе се обнови возниот парк во градот, а новите возила ќе бидат изработени според високи еколошки стандарди, ќе бидат климатизирани и со обезбедени пристапи за лица со посебни потреби.

Од градот и од ЈСП не се согласуваат со оваа набавка, бидејќи со двокатните автобуси не се гарантира безбеден, удобен, сигурен и квалитетен јавен превоз.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=250&ArticleID=12472
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1513 Posted: 23-Nov-2008 at 02:29
да беше поевтино ќе сфатев (бидејќи секогаш во македонија се оди со поевтината варијанта), но зошто се одлучија за понеефикасно, но и поскапо решение зошто? Wallbash
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1514 Posted: 22-Nov-2008 at 18:45
Б.Ѓ.Т. тоа и јас го викам. Најпрво, треба да се запрашаме колку е сериозно на селските линии да се пуштаат овие двокатни автобуси. Еве сега падна снег, замислете си двокатен автобус за Батанци, Матка или Раштак на пример! НеизводливоDunno!
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #1515 Posted: 21-Nov-2008 at 20:45
pa site nesto koga ke otfrlat kaj nas togas stapuva na scena,ke vrakame neto sto se koristelo pred zemjotresot,uste i plostadot da go napravat parking plac za ovie avtobusi za da sluzat kako grda reklama.

iskrew pogore ima dadeno dobra ideja samo 2 del voopsto da ne se dodava,a 1 i 3 neka bidat montazni zasto neli i sakaat da imaat otvoreni avtobusi za letniot period.

ako veke se reseni da bidat dvokatni,(neznam dali imate diskutirano na taa tema nemam procitano bas sve) ama treba da se menjaat site semafori t.e malce povisko da se postavat.
a vo G.T.C kade sto pominuva 57-ka sto ke pravat,ili ke ima nova linija za 57,ili mozebi kako sto se mnogu pametni ke ja pomestuvaat cela ploca vo G.T.C ke ja napraat malce povisoka.
a moznosta za prevrtuvanje e najgolema.
mesto ko sekoj normalen grad da si zememe ednokaten avtobus kako sto se sega i dvodelni i poeftini se i poefikasni i popregledni......

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1516 Posted: 21-Nov-2008 at 15:32
Зoшто капацитетот на автобусот да биде неколку патници помалку? Зошто видливоста на возачот да биде намалена а со тоа и безбедноста? Како возачот ќе контролира кој влага во автобусот и дали ја користи картичката за да плати (без предна врата)?

Свесни ли се господата дека дури и Лондон го напушти "routmaster" и неговиот крајно застарен дизајн го остави за историјата каде што и припаѓа?

До сега упорно ја бираа најлошата можна опција, па не би ме изненадило на крај токму ваква гадост да ни се тркала низ градов. Не за џабе ваков надворешен изглед им е услов во тендерот  Wallbash


Thumbs%20Down   Crazy

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1517 Posted: 21-Nov-2008 at 12:12
Originally posted by BOJAN

Е тоа е тоа, токму вакви никакви автобуси ќе поминуваат покрај да речеме спомен-куќата на Мајка Тереза! За да си бидеме компактна средина-ГАДНАWallbash!


Можда ќе воведат линија спомен куќа на Мајка Тереза - Црква на плоштад со двокатен автобус Dunno од тие туристичките панорамските бидејќи сето тоа е нели атракција. Може да има и факултативни екскурзии до Влајко на пример со попатна станица до Хотел Амбасадор Wallbash
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1518 Posted: 21-Nov-2008 at 12:08
Е тоа е тоа, токму вакви никакви автобуси ќе поминуваат покрај да речеме спомен-куќата на Мајка Тереза! За да си бидеме компактна средина-ГАДНАWallbash!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1519 Posted: 21-Nov-2008 at 12:03


Страшното е што на тендер се бара да бидат вакви никакви какви што се...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1520 Posted: 21-Nov-2008 at 11:52
Искрено кажано, изгледот на овие двокатни автобуси е катастрофаленThumbs%20Down
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7475767778 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.