![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7576777879 90> |
Author | |||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() Битката меѓу обични и двокатни е изгубена, битката меѓу модерен и ретро дизајн почнува
![]() ![]() Ај од технички и финансиски аспект ја избраа полошата опција, дај визуелниов нека го погодат барем....
|
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Санос бара олеснување на тендерските услови за 300-те автобуси20 November, 2008 06:51:00
![]() Поранешен ФАС 11 Октомври сегашен Санос е подготвен да учествува на тендерот кој го распиша Владата за купување на 302 автобуси за потребите на Град Скопје. Првиот човек на претпријатието Славе Распашковски вели дека ја поздравува одлуката на владата бидејќи на Скопје му се потребни автобуси, но од друга страна го замоли вицепремиерот Зоран Ставревски, ако може да и се помогне на фирмата за да учествува на тендерот бидејќи поради глобалната финансиска криза не може да обезбеди банкарска гаранција од околу 40 милиони евра. Распашковски вели дека можат да произведат двоспратни автобуси, како со модерен така и со таканаречен ретро дизајн.„Ние сме спремни за овој тендер. Сакам да кажам дека ние располагаме со голем имот кој навистина може да ја потврди нашата сериозност во исполнување на обврските по тендерот, но сепак навистина обезбедувањето на таква голема банкарска гаранција ќе биде проблем бидејќи затоа што се бара 3 посто регистрациона гаранција, се бара 15 посто за добро извршување на работата, се бара 5 посто за сервисирање, се бара 15 посто за аванс, а притоа морам да напоменам дека авансот кој државата го гарантира е за само 50 автобуси, но не и за 302 автобуси. Тој се дава за 302 автобуси, но се црпи со испораката на 50 автобуси“ изјави Распашковски. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Ако имаш добра шасија со мотор се е лесно, другото е метални профили и плех и многу фантазија - лего коцки
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Ми се допаѓа решениево |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови. Башка ако сака некој може да му биде лесно изработен и 3-катен автобус.
![]() Ваљда не звучам како некоја будала?! ![]() Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 18:59 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Понудата на САНОС
![]() ![]() ![]() Но нема пари за гаранција |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Па никој не рече дека е невозможно, туку дека е лошо решение, а тоа лошо решение го воведуваме без никаква потреба. Еве само да ги земеме економските ефекти од нивното воведување: - поскапи за набавка - поскапи за оперирање и одржување - потребни инвестиции за прилагодување на градот и ЈСП кон нив - помала комерцијална брзина - маргинално поголем капацитет од единечните (према кои немаат никаква друга предност, а имаат многу повеќе маани) и значително помал капацитет од артикулираните (према кои единствена предност им е помалата хоризонтална површина, а сите други фактори се на страна на артикулираните). Значи ова се фактори кои немаат врска со тоа дали на некого му е тешко или лесно да се качи/симне по скалите и колку тие изгледаат комотни или не. Прашањето е што ние всушност добиваме со двоспратните. Аргументот е некаков си „дух на старо Скопје“. Е тој „дух“ ќе не чини многу повеќе пари него нормални автобуси и ќе не чини со значително намалена ефикасност на јавниот автобуски превоз. Таа трампа не би ја направил никој што е барем малку рационален и одговорен. |
|||
![]() |
|||
anDarko ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||
само што се вратив од Лондон. И авантурата наречена двокатни автобуси во Скопје сега и не ми изгледа толку невозможна! Во Лондон двокатните автобуси се движат и по потесни улици од скопските, повеќето се со мошне тесни и остри кривини (повеќето лондонски улици се градени во времето кога по градот се движеле кочии). Двокатните бусеви во Лондон се возат масовно и во квартовите кои имаат улици со слична широчина како и сервисните улички во Карпош, да речеме. Згора на тоа, шоферите возат како луди, често си знаат и на црвено да прошишаат. Движењето од еден на друг спрат е доста лесно - скалите не се стрмни, и комотни се. Се согласувам и дека двокатните автобуси зафаќаат помалку место од хоризонтално дводелните автобуси. Така да сега дефинитивно немам некоја преголема одбојност кон идејата за двокатни автобуси во Скопје.
Сега, тоа што јас 150 милиони евра пре би ги вложил за подземна сообраќајница под плоштадот Македонија, наместо државата да купува автобуси за донација на ЈСП, е друга дилема (ЈСП можеше да се подржи едноставно со гарантитање на кредитно задолжување, како што постоеше опција со мошне поволниот холандски кредит кој пропадна пред некоја година). Edited by anDarko - 17-Nov-2008 at 23:44 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Баш се прашувам како само ќе се движи двокатен автобус на линијата 80 до Блаце, 60 до Матка, 61 до Побожје или 11 до Рашче? За зимскиот период воопшто и да не разговараме, а тука го исклучувам и проблемот со подвозниците!
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Па не е коректно ваква споредба да се прави со „дуплите“ то ест артикулираните автобуси, затоа што тие имаат речиси дупло поголем капацитет од двоспратните. Споредбата треба да се направи со единечните едноспратни. Спрема нив двоспратните имаат само маргинално поголем капацитет (кој е прашање во која мерка ќе биде воопшто искористен), се значително поскапи и за набавка и за оперирање/одржување, а носат еден тон проблеми, компликации и разноразни главоболки...
„Фаќање“ на оштри кривини е многу поголем проблем за двокатните, така да ни ова не држи (иако повторно ја направи погрешната споредба двоспратни наспроти артикулирани). Во секој случај, со еден добар баланс помеѓу единечни и дупли еднокатни дури и ова не би било проблем (единечните би се обраќале на проблематичните линии). А со 300 двокатни практично нема простор во флотата за единечни.
За секој автобус треба добро обучен возач, а за двокатните треба дополнително обучен. Тоа чини пари и време, а возачот после при работата треба да внимава на повеќе работи што веднаш го зголемува потенцијалот за грешки. Во секој случај, обуката е само еден фактор и е далеку од било каква гаранција. Edited by Cloverstack - 15-Nov-2008 at 17:58 |
|||
![]() |
|||
Cibi ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
![]() ![]() |
||
dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Cibi ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
![]() ![]() |
||
dokolku vladata saka da kupi dvokatni avtobusi toa neka go stori sto poskoro i neka garantira visoka bezbednost, brzina, udobnost i pred se kultura vo tie avtobusi. A vprocem ne e ni bitno kakvi ke bidat dali ednokatni ili dvokatni i dvata vida na avotbusi imaat svoi pozitivnosti i negativnosti.Najbitno e da gi zadovolat potrebite na skopjani, i da se podigne kulturata na narodot vo skopje da znae da gi socuva tie avtobusi.I najtibno od se e sto poskoro da bidat nabaveni i normalno da zapocne da funkcionira gradskiot prevoz so Skopje.
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Нешто го нема Ивица Боцевски по ТВ. Да не случајно се откажале од злонамерата?! Ај ваљда ќе преовлада разумот после целото ова бомбардирање низ медиумите дека не му треба нешто вакво на Скопје. Но се сомневам дека разумот го препокрил инаетот.
|
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Директорот на ЈСП имаше телевизиско гостување. Човекот образложи и повеќе од потребното во врска со ситуацијата во ЈСП. Посебно обврна внимание на двокатните автобуси и проектот за трамвај.
Изнесе зачудувачки податоци и испитувања кои се правени од ЈСП и кои покажуваат дека двокатните автобуси се катастрофално решение за Скопје. Од тоа дека двокатните автобуси се поскапи за одржување пред се во однос на тоа дека се потребни и нови сервисни центри (перални, сервис, гаражи) бидејќи постоечките се пристапни за еднокатни или нископодни автобуси до 3.20 цм. Исто така фактот дека дури и самиот застој е поголем односно времето на чекање пред автобусот за влез и се создава дополнителна гужва внатре и надвор. Контролата на вториот кат и многу важно пристапот за инвалидизирани лица кој кај нископодните автобуси кои се тестираа се покажа одличен. Тој напомена дека има информации кои говорат дека дел од автобусите биле над 4.50цм што значи дека на повеќе од 6 важни локации низ градот тие би биле непристапни. Исто така неквалитетните патишта кои безмалку наликуваат на "шини" би значеле и несигурен транспорт. Возилата се сосема различни и се потребни усовршувања на возачите. Не сакам да зборувам за културата на граѓаните. Дрворедите, канделабрите посебен проблем... Дури и фактот што доколку се набават нископодни автобуси на природен гас би трошеле литар за 25ден, додека двокатните би останале на цените од 70ден литар ![]() ![]() ![]() Исто така се задржа на фактот што проблемот со финансирањето лежи дел и до Владата бидејќи пред се немаат никаква помош и сите приходи ги обезбедуваат од билетите. Приватниците узурпираат бидејќи не плаќаат ддв и не издаваат билети, што само му наштетуваат на ЈСП..... Edited by Junkie - 11-Nov-2008 at 22:34 |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Edited by lslcrew - 08-Nov-2008 at 02:35 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Многу брзо ќе видиме зошто се инсистира на двокатните автобуси, сега не може да се рече кој стои позади проектов, ама мислам дека ако продолжи инаетот ова ќе биде проект што ќе биде основа за критика на владата. Пак ќе кажам, 120 милиони евра се премногу за една вложување во автобускиот превоз. Што се однесува до Трифке, и он не знае што прави, нема што градот да ги покрива трошоците за пензионерите, учениците и социјалните случаи, се знае дека централната власт е одговорна за таа работа.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Извини ама ова што го кажуваш е политички кранјо наивно. Ниту Боцевски е тој што навистина ја турка работава, ниту Јанакиевски ќе сака или може некого да вразуми. |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Јас се надевам дека Министерството за транспорт и врски ќе биде тоа што ќе ги вразуми останатите во владата пред се Боцевски, дека двокатните автобуси ќе бидат грешка. Не знам зошто Боцевски е тој што говори на оваа тема, кога одговорен за таа работа е министерот Јанакиевски,а тој па ништо не говори за проектов.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Доколку Бладата го спроведе овој проект, дефинитивно го губи мојот глас на следните избори. А досега бев генерално поддржувач на сегашната Влада...
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7576777879 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |