build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7576777879 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1521 Posted: 21-Nov-2008 at 07:50
 
 
 Puke Puke Puke
 
 
Битката меѓу обични и двокатни е изгубена, битката меѓу модерен и ретро дизајн почнува Gunz  LOL
 
 
Ај од технички и финансиски аспект ја избраа полошата опција, дај визуелниов нека го погодат барем....
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1522 Posted: 20-Nov-2008 at 21:00

Санос бара олеснување на тендерските услови за 300-те автобуси

20 November, 2008 06:51:00
Големина на фонт: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Поранешен ФАС 11 Октомври сегашен Санос е подготвен да учествува на тендерот кој го распиша Владата за купување на 302 автобуси за потребите на Град Скопје.

Првиот човек на претпријатието Славе Распашковски вели дека ја поздравува одлуката на владата бидејќи на Скопје му се потребни автобуси, но од друга страна го замоли вицепремиерот Зоран Ставревски, ако може да и се помогне на фирмата за да учествува на тендерот бидејќи поради глобалната финансиска криза не може да обезбеди банкарска гаранција од околу 40 милиони евра. Распашковски вели дека можат да произведат двоспратни автобуси, како со модерен така и со таканаречен ретро дизајн.

„Ние сме спремни за овој тендер. Сакам да кажам дека ние располагаме со голем имот кој навистина може да ја потврди нашата сериозност во исполнување на обврските по тендерот, но сепак навистина обезбедувањето на таква голема банкарска гаранција ќе биде проблем бидејќи затоа што се бара 3 посто регистрациона гаранција, се бара 15 посто за добро извршување на работата, се бара 5 посто за сервисирање, се бара 15 посто за аванс, а притоа морам да напоменам дека авансот кој државата го гарантира е за само 50 автобуси, но не и за 302 автобуси. Тој се дава за 302 автобуси, но се црпи со испораката на 50 автобуси“ изјави Распашковски.
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1523 Posted: 20-Nov-2008 at 19:09
Ако имаш добра шасија со мотор се е лесно, другото е метални профили и плех и многу фантазија - лего коцки
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1524 Posted: 20-Nov-2008 at 18:59
Originally posted by lslcrew

Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови.




LOL

Ми се допаѓа решениево



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1525 Posted: 20-Nov-2008 at 18:58
Ја би им предложил на САНОС да направат автобус на расклапање. Да може без многу интервенциии да се претвори од едностпратен во двоспратен. Еве како на сликава. Да може делот број 2 лесно од се размонтира и 1-ца да дојде директно врз 3-ка. Струјата може да иде преку џекови. Башка ако сака некој може да му биде лесно изработен и 3-катен автобус.



Ваљда не звучам како некоја будала?! Shifty


Edited by lslcrew - 20-Nov-2008 at 18:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1526 Posted: 20-Nov-2008 at 18:37
Понудата на САНОС







Но нема пари за гаранција
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1527 Posted: 18-Nov-2008 at 00:06


Па никој не рече дека е невозможно, туку дека е лошо решение, а тоа лошо решение го воведуваме без никаква потреба. Еве само да ги земеме економските ефекти од нивното воведување:
- поскапи за набавка
- поскапи за оперирање и одржување
- потребни инвестиции за прилагодување на градот и ЈСП кон нив
- помала комерцијална брзина
- маргинално поголем капацитет од единечните (према кои немаат никаква друга предност, а имаат многу повеќе маани) и значително помал капацитет од артикулираните (према кои единствена предност им е помалата хоризонтална површина, а сите други фактори се на страна на артикулираните).

Значи ова се фактори кои немаат врска со тоа дали на некого му е тешко или лесно да се качи/симне по скалите и колку тие изгледаат комотни или не.
Прашањето е што ние всушност добиваме со двоспратните. Аргументот е некаков си „дух на старо Скопје“. Е тој „дух“ ќе не чини многу повеќе пари него нормални автобуси и ќе не чини со значително намалена ефикасност на јавниот автобуски превоз. Таа трампа не би ја направил никој што е барем малку рационален и одговорен.
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #1528 Posted: 17-Nov-2008 at 23:43
само што се вратив од Лондон. И авантурата наречена двокатни автобуси во Скопје сега и не ми изгледа толку невозможна! Во Лондон двокатните автобуси се движат и по потесни улици од скопските, повеќето се со мошне тесни и остри кривини (повеќето лондонски улици се градени во времето кога по градот се движеле кочии). Двокатните бусеви во Лондон се возат масовно и во квартовите кои имаат улици со слична широчина како и сервисните улички во Карпош, да речеме. Згора на тоа, шоферите возат како луди, често си знаат и на црвено да прошишаат. Движењето од еден на друг спрат е доста лесно - скалите не се стрмни, и комотни се. Се согласувам и дека двокатните автобуси зафаќаат помалку место од хоризонтално дводелните автобуси. Така да сега дефинитивно немам некоја преголема одбојност кон идејата за двокатни автобуси во Скопје.

Сега, тоа што јас 150 милиони евра пре би ги вложил за подземна сообраќајница под плоштадот Македонија, наместо државата да купува автобуси за донација на ЈСП, е друга дилема (ЈСП можеше да се подржи едноставно со гарантитање на кредитно задолжување, како што постоеше опција со мошне поволниот холандски кредит кој пропадна пред некоја година).

Edited by anDarko - 17-Nov-2008 at 23:44
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1529 Posted: 17-Nov-2008 at 18:51
Баш се прашувам како само ќе се движи двокатен автобус на линијата 80 до Блаце, 60 до Матка, 61 до Побожје или 11 до Рашче? За зимскиот период воопшто и да не разговараме, а тука го исклучувам и проблемот со подвозниците!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1530 Posted: 15-Nov-2008 at 15:02
Originally posted by Cibi

dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi

Па не е коректно ваква споредба да се прави со „дуплите“ то ест артикулираните автобуси, затоа што тие имаат речиси дупло поголем капацитет од двоспратните. Споредбата треба да се направи со единечните едноспратни. Спрема нив двоспратните имаат само маргинално поголем капацитет (кој е прашање во која мерка ќе биде воопшто искористен), се значително поскапи и за набавка и за оперирање/одржување, а носат еден тон проблеми, компликации и разноразни главоболки...



nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.

„Фаќање“ на оштри кривини е многу поголем проблем за двокатните, така да ни ова не држи (иако повторно ја направи погрешната споредба двоспратни наспроти артикулирани).
Во секој случај, со еден добар баланс помеѓу единечни и дупли еднокатни дури и ова не би било проблем (единечните би се обраќале на проблематичните линии). А со 300 двокатни практично нема простор во флотата за единечни.



A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.Wink

За секој автобус треба добро обучен возач, а за двокатните треба дополнително обучен. Тоа чини пари и време, а возачот после при работата треба да внимава на повеќе работи што веднаш го зголемува потенцијалот за грешки.
Во секој случај, обуката е само еден фактор и е далеку од било каква гаранција.



Edited by Cloverstack - 15-Nov-2008 at 17:58
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #1531 Posted: 15-Nov-2008 at 14:47
dvokatnite avtobusi zafakaat pomalku prostor na skopskite ulici, nasproti ednospratnite dupli avtobusi kade sto ima delovi vo skopje kade sto tesko mozat i da gi fakjaat ostrite krivini.A sto se odnesuva do garancija na visoka bezbednost za toa e potrebno samo dobro obuceni vozaci.Wink
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1532 Posted: 14-Nov-2008 at 17:45
Originally posted by Cibi

dokolku vladata saka da kupi dvokatni avtobusi toa neka go stori sto poskoro i neka garantira visoka bezbednost, brzina, udobnost i pred se kultura vo tie avtobusi.
Како ја замислуваш таа гаранција?


A vprocem ne e ni bitno kakvi ke bidat dali ednokatni ili dvokatni i dvata vida na avotbusi imaat svoi pozitivnosti i negativnosti
Кои се позитивностите на двокатните?
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #1533 Posted: 14-Nov-2008 at 15:12
dokolku vladata saka da kupi dvokatni avtobusi toa neka go stori sto poskoro i neka garantira visoka bezbednost, brzina, udobnost i pred se kultura vo tie avtobusi. A vprocem ne e ni bitno kakvi ke bidat dali ednokatni ili dvokatni i dvata vida na avotbusi imaat svoi pozitivnosti i negativnosti.Najbitno e da gi zadovolat potrebite na skopjani, i da se podigne kulturata na narodot vo skopje da znae da gi socuva tie avtobusi.I najtibno od se e sto poskoro da bidat nabaveni i normalno da zapocne da funkcionira gradskiot prevoz so Skopje.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1534 Posted: 12-Nov-2008 at 00:42
Нешто го нема Ивица Боцевски по ТВ. Да не случајно се откажале од злонамерата?! Ај ваљда ќе преовлада разумот после целото ова бомбардирање низ медиумите дека не му треба нешто вакво на Скопје. Но се сомневам дека разумот го препокрил инаетот.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1535 Posted: 11-Nov-2008 at 22:31
Директорот на ЈСП имаше телевизиско гостување. Човекот образложи и повеќе од потребното во врска со ситуацијата во ЈСП. Посебно обврна внимание на двокатните автобуси и проектот за трамвај.
Изнесе зачудувачки податоци и испитувања кои се правени од ЈСП и кои покажуваат дека двокатните автобуси се катастрофално решение за Скопје.
Од тоа дека двокатните автобуси се поскапи за одржување пред се во однос на тоа дека се потребни и нови сервисни центри (перални, сервис, гаражи) бидејќи постоечките се пристапни за еднокатни или нископодни автобуси до 3.20 цм. Исто така фактот дека дури и самиот застој е поголем односно времето на чекање пред автобусот за влез и се создава дополнителна гужва внатре и надвор. Контролата на вториот кат и многу важно пристапот за инвалидизирани лица кој кај нископодните автобуси кои се тестираа се покажа одличен. Тој напомена дека има информации кои говорат дека дел од автобусите биле над 4.50цм што значи дека на повеќе од 6 важни локации низ градот тие би биле непристапни. Исто така неквалитетните патишта кои безмалку наликуваат на "шини" би значеле и несигурен транспорт. Возилата се сосема различни и се потребни усовршувања на возачите. Не сакам да зборувам за културата на граѓаните. Дрворедите, канделабрите посебен проблем... Дури и фактот што доколку се набават нископодни автобуси на природен гас би трошеле литар за 25ден, додека двокатните би останале на цените од 70ден литар Bash  Значи дури сега ми е јасно каква катастрофална грешка се прави со тендерот за 302 двокатни автобуси. Bash
BashЧовекот истакна навистина коректни и наместо работи во врска со двокатните автобуси.
Исто така се задржа на фактот што проблемот со финансирањето лежи дел и до Владата бидејќи пред се немаат никаква помош и сите приходи ги обезбедуваат од билетите.
Приватниците узурпираат бидејќи не плаќаат ддв и не издаваат билети, што само му наштетуваат на ЈСП.....


Edited by Junkie - 11-Nov-2008 at 22:34
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1536 Posted: 08-Nov-2008 at 02:23
Сакавме да земеме автобуси, немавме гаранција


Градоначалникот Трифун Костовски вчера со свој став на дел од изјавите на премиерот Никола Груевски, дадени во ТВ настапот по повод "100 дена Влада", а кои, меѓу другото, се однесуваат и на набавка на автобусите и новиот Закон за Град Скопје.
- Неодговорно се тврди дека Владата е принудена да подари 300 двокатни автобуси на ЈСП, бидејќи Градот нема намера да го обнови возниот парк. Одговорно тврдам дека во изминативе две и пол години во два наврата е спречена набавка на автобуси во ЈСП, со недавање финансиска гаранција и поништување на објавениот тендер за набавка во ЈСП, изјави вчера Костовски. Според него, Градот сака да го реши проблемот со јавниот градски автобуски превоз како животно прашање на граѓаните, додека Владата ја сведува набавката на автобуси на "туристичка атракција". Тој вчера ја обвини Владата и дека не се изјаснува за предлог текстот за новиот Закон за Град Скопје, како за системско прашање. Притоа изјави: "Владата има намера, претпоставувам, да го користи во кампањата за локалните избори".

http://vecer.com.mk/?ItemID=535E49CF37108141B36F9813B6D26781

Костовски го искритикува премиерот за односот на Владата спрема Скопје

Јавниот превоз не е туристичка атракција, му порача Костовски на Груевски

Сања Наумовска

Владата го третира јавниот превоз во Скопје како туристичка атракција, додека Градот се обидува да го реши како едно важно животно прашање на граѓаните, изјави вчера градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски, како реакција на настапот на премиерот Никола Груевски по повод стоте дена од Владата. Ставот на Груевски дека „Владата е принудена да му подари на Скопје 300 двокатни автобуси поради тоа што Градот нема намера да го обнови возниот парк на ЈСП“, Костовски го оценува како неточен и неодговорен, бидејќи, како што вели, во минатите две и пол години Владата била таа која во два наврата го спречила Градот да го поднови јавното претпријатие.

Костовски потсетува на одбивањето на Владата да одобри финансиска гаранција за да може Градот да се задолжи, како и на поништувањето на објавениот тендер за набавка на автобуси. Изјавата на премиерот дека „за среќа, Костовски нема да биде веќе градоначалник при дарувањето на автобусите“, градскиот татко ја смета како евтин предизборен трик.

Градоначалникот на Скопје му забележува на Груевски и за игнорирањето на прашањето за измена на Законот за Град Скопје, за што градската администрација веќе достави свои предлози до Министерството за транспорт и врски.

„Владата не се изјаснува за ова прашање бидејќи, претпоставувам, ќе го користи во кампањата за локалните избори“, рече Костовски.

Вовед во предизборната кампања, според Костовски, се и обидите на Груевски за политички линч на градоначалникот, да се опструираат проектите на градската администрација, како и манипулациите со мнозинството во Советот на Скопје, особено на последната седница кога на јавното претпријатие „Комунална хигиена“, кое се соочува со огромни долгови, не му беше дозволено ниту да продава деловен простор и акции ниту, пак, да ја зголеми цената на ѓубрарината. Костовски го потсети премиерот и на фактот дека во последниот извештај на ЕУ токму изборните измами беа посочени како главни пречки за напредокот на земјата. (С.Н.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=D252735FD78D554D8CDD6B75AF0B3BA4



Edited by lslcrew - 08-Nov-2008 at 02:35
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1537 Posted: 06-Nov-2008 at 16:24
Многу брзо ќе видиме зошто се инсистира на двокатните автобуси, сега не може да се рече кој стои позади проектов, ама мислам дека ако продолжи инаетот ова ќе биде проект што ќе биде основа за критика на владата. Пак ќе кажам, 120 милиони евра се премногу за една вложување во автобускиот превоз. Што се однесува до Трифке, и он не знае што прави, нема што градот да ги покрива трошоците за пензионерите, учениците и социјалните случаи, се знае дека централната власт е одговорна за таа работа. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1538 Posted: 05-Nov-2008 at 13:12


Извини ама ова што го кажуваш е политички кранјо наивно. Ниту Боцевски е тој што навистина ја турка работава, ниту Јанакиевски ќе сака или може некого да вразуми.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1539 Posted: 05-Nov-2008 at 11:59
Јас се надевам дека Министерството за транспорт и врски ќе биде тоа што ќе ги вразуми останатите во владата пред се Боцевски, дека двокатните автобуси ќе бидат грешка. Не знам зошто Боцевски е тој што говори на оваа тема, кога одговорен за таа работа е министерот Јанакиевски,а тој па ништо не говори за проектов. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1540 Posted: 04-Nov-2008 at 23:02
Доколку Бладата го спроведе овој проект, дефинитивно го губи мојот глас на следните избори. А досега бев генерално поддржувач на сегашната Влада...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7576777879 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.