build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7677787980 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1541 Posted: 08-Dec-2008 at 00:48
Да не ти се верува, или се незаинтеpесирани или некомпетентни или пак можда патиштата во државава се толку добри па не им треба реконструкција Stern%20Smile
 
 
 
Него ги искараа градоначалниците дека не ги бива ни за еден проект, па можда нејкат више да се брукаат луѓето.....
 
 
 
Ај локалциве да не се доволно компетентни да изработат асален проект, ама цела држава Nuts 
 
 
 
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1542 Posted: 08-Dec-2008 at 00:45

ех што се вика децентрализација, мува не ги полазува што некој ги моли да си ги земат парите, најверојатно чекаат да им паднат на колена па да се смилуваат и да извадат некој издржан проект или можеби сакаат некој друг да им ја заврши работата зошто се несигурни во сопствените потенцијали! изгледа ќе ја вртиме работата на калдрми и земјени патишта, што да се мачат инжињерите да проектираат кога може да седат во канцеларија или дома на принуден одмор! истата приказна постојано, ќе се тревожат и ќе паѓаат во трансови додека да се најдат пари а после незнаат што со нив...

незнам дали може СК со проектот за трамот да бара средства од оваа кредитна линија? 

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1543 Posted: 08-Dec-2008 at 00:28
 
МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ СЕ ЖАЛИ
Пари за патишта има, општините не бараат

Општините не се заинтересирани за асфалтирање на селските патишта. Од Министерството за транспорт и врски креваат раменици и велат дека само 23 од вкупно 84 општини поднеле проекти за реконструкција на локалните и на регионалните патишта. - Голем проблем имаме со општините. Тие треба да бидат заинтересирани за поднесување проекти за изградба на локалните патишта, а тие се комплетно неорганизирани во поднесувањето проекти. Која општина побрза да поднесе проект, таму побрзо ќе се изгради пат - вели Миле Јанакиевски, министер за транспорт и врски. Планот е со проектот да се реконструираат 2.000 километри патишта, за што е потребна изработка на околу 200 проекти. Загрижувачки е некои од поголемите општини, како Струмица, Гевгелија, Велес и Прилеп, да немаат поднесено проект за асфалтирање на ниту еден пат. - Светска банка наложува да одиме по региони. Тоа значи ако има шест различни региони, за секој регион ние мора да имаме изработено минимум 10 проекти за да стартуваме со реконструкцијата. А само 18 проекти се одобрени од Светска банка и тоа во различни региони. Има голем број општини со многу население што немаат поднесено проекти - додава министерот ЈанакиевскиПроектот е вреди 120 милиони евра, парите се обезбедени од Светска банка и од Европската банка за реконструкција и развој. Од Министерството за транспорт велат дека пари има, останува општините да побрзаат со поднесувањето на проектите за да може првиот селски пат да се асфалтира во почетокот на следната година.

 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1544 Posted: 28-Nov-2008 at 19:32
Originally posted by lslcrew

Директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска, е оптимист



Типкава беше оптимист и за обиколницата и тоа дека ќе се завршела комплетно неколку месеци пред рокот (јуни 2008). Видовме како заврши тоа. Јас лично сум уморен од лесно искажаниот оптимизам, сакам да видам нешто и на дело.


Edited by Cloverstack - 28-Nov-2008 at 19:56
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1545 Posted: 28-Nov-2008 at 16:51

Ќе ги искористи ли Владата парите за изградба на патишта?

четврток, 27 ноември 2008, 19:18

Владата нема гаранција дека 50-те милиони евра државни пари наменети за изградба на патишта идната година ќе бидат искористени. И во изминатите години, во буџетот беа предвидени значајни средства за изградба на инфраструктура.

Но, Владата овие средства неколкупати со ребаланс ги пренасочуваше за други цели.  Директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска, е оптимист дека во 2009 државата ќе изгради најмногу патишта досега, доколку тоа го дозволат долгите и компликувани процедури.

Дел од економските експерти предлагаат - заради макроекономската стабилност на земјата,  Владата да размисли за ребаланс, со кој ќе ги пренасочи парите наменети за инфраструктура - во инвестиции кои носат поголем профит на краток рок.

Во буџетот за идната година, Владата предвидува вкупно 500 милиони евра за капитални инвестиции. Десетти дел од овие пари се наменети  за изградба и поправка на патишта. Покрај ова, Владата се задолжи уште 70 милиони евра од Светската банка, за реконструкција на локалните и регионални патишта.

http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=37&eventId=2628


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1546 Posted: 27-Nov-2008 at 11:53
Милијардерот Дерипаска сака да ги санира македонските патишта
Официјално најбогатиот Русин, Олег Дерипаска, е заинтересиран да ги санира македонските патишта. Австриската компанија „Страбаг“, каде што Дерипаска поседува 25 отсто од акциите, се пријавила на тендерот на Фондот за магистрални и регионални патишта. Вчера беа отворени понудите од тендерот за поправка на 11 регионални патни правци во државата.

Станува збор за најоштетени регионални патни правци со вкупна должина од 288 километри ,за чија поправка се обезбедени 35 милиони евра заем од Светската банка. Покрај „Страбаг“, на тендерот понуди доставија шест компании, и тоа „Пелагонија инженеринг“, „Гранит“, „ИНГРА“, „Струга–Илинден“ и „Алпине Бау“ од Австрија.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=5&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=246&ArticleID=12117

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1547 Posted: 26-Nov-2008 at 14:40
Шест компании се пријавија на тендерот за поправка на 11 регионални патни правци

Скопје, 26 ноември (МИА) - Во Фондот за магистрални и регионални патишта денеска беа отворени понудите од тендерот за поправка на 11 регионални патни правци во државата.

Станува збор за најоштетени регионални патни правци со вкупна должина од 288 километри за чија поправка се обезбедени 35 милиони евра заем од Светска банка. Тоа се патните правци Илинден - Калугерец во должина од 19,2 км, Ржаничино - Овче Поле (35,78 км), Лакавица - Дреново (33,4 км), Давидово – Раброво (13,14 км), Страцин – Пробиштип (26,3 км), Струга – Дебар (24,2 км), Макази - Долно Дупени (37,52 км), Прилеп – Македонски Брод (32,3 км), Прилеп – Кривогаштани (21,95 км), Превалец – Стојмирово (13,6 км) и Струмица – Нов Дојран – Дојран во должина од 31,13 км. 

На тендерот понуди доставија шест компании и тоа Пелагонија Инжинеринг, Гранит, ИНГРА, Струга – Илинден, Алпине Бау и Страбаг.

http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&vId=59450391&lId=1&title=%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%95%D0%94%D0%9E%D0%9D%D0%98%D0%88%D0%90+-+%D0%A1%D0%9E%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%8C%D0%90%D0%88+%D0%98+%D0%92%D0%A0%D0%A1%D0%9A%D0%98



Edited by lslcrew - 27-Nov-2008 at 08:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1548 Posted: 14-Nov-2008 at 15:28
АНАЛИЗА - НЕМА БЕЗБЕДНИ ПАТИШТА
Цела Македонија црна точка
За безбедни патишта во Македонија може да се сметаат само неколку делници кои се изградени во последните две години, тврдат сообраќајните експерти

Во Македонија има дури 169 црни точки кои ги прават високо небезбедни магистралните и регионалните патишта, тврдат експерти за патишта. Стручните лица вчера во организација на Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата (РСБСП) ја оценуваа безбедноста од аспект на финансиските средства за изградба на патиштата, нивно проектирање и одржување.
Апсолутен рекордер по сообраќајки е делницата на излезот од тунелот кај Катланово на автопатот Велес - Скопје каде што секоја година има сообраќајни незгоди со по неколку жртви. Според сообраќајните експерти, втората црна точка по бројот на жртвите е на патот Велес - Штип, кај местото викано Крива Круша.
Никола Ангеловски, претседател на РСБСП, вчера изјави дека за безбедни може да се сметаат само неколку делници кои се изградени во последните две години. На сите останати патишта во Македонија, според Ангеловски, е неопходно да се изврши интервенција за подобрување на безбедноста.
М-р Горан Мијоски, претседател на Друштвото за патишта на Македонија, вели дека е застрашувачко што во последните неколку години цели патни правци се претворени во црни делници.
"Нема доволно пари за нивно одржување или за изградба на нови, поради што се повеќе се загрозува безбедноста на патниците и се предизвикуваат големи штети кај возилата. Показател за тоа се и податоците за постојаното зголемување на бројот на повредените и загинати лица во сообраќајните незгоди", рече вчера Мијоски.
Според студијата на Друштвото за патишта, во 2001 година во сообраќајки загинале 107 лица, а лани 199 лица. Бројот на повредени, пак, од сообраќајни незгоди се зголемил дури за три пати. Во 2001 година биле повредени 1.830 лица, а лани дури 5.541 лице.
Друштвото за патишта, кое до Владата поднело над стотина забелешки на актуелниот Закон за јавните патишта, предлага со законски измени значително да се зголемат приходите од горивата кои би оделе за финансирање на патиштата. Сега овие пари покриваат околу 20 отсто, а со предложените измени тие би покривале дури 50 отсто од вкупниот буџет за одржување и изградба на патиштата.
Друштвото предупредува и дека мора да се работи на поефикасна наплата на патните такси и на осовременување на системот за наплата. Годишните приходи од наплата на патарините се од 600 до 800 милиони денари. Според експертите, овој извор на приходи не би требало да е помал од 20 отсто од вкупниот буџет за финансирање на патиштата.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=159634&idg=8&idb=2524&rubrika=Makedonija
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1549 Posted: 01-Nov-2008 at 14:48
ЗГОЛЕМУВАЊЕТО НА МАКСИМАЛНО ДОЗВОЛЕНАТА БРЗИНА ЌЕ СЕ ОДЛОЖИ ЗА ГОДИНАИПОЛ
Нема пат за 130 км/ч
Официјалното образложение за одложување на примената на Законот за безбеност во сообраќајот е дека Агенцијата за државни патишта нема пари за набавка на нова сигнализација

Најмалку уште година и пол на возачите нема да им биде дозволено на автопатиштата низ Македонија да возат со зголемените брзини кои се предвидени во Законот за безбедност на сообраќајот. Новиот Закон е на сила од август годинава, а се него максимално дозволените брзини на автопатиштата од 120 се зголемени на 130 и од 100 на 110 километри на час.
Агенцијата за државни патишта пред стапувањето на Законот на сила најави дека има конкретни патни правци на кои веднаш може да се зголемат брзините и дека промената на знаците ќе се направи наскоро. Но, по само неполни три месеци Агенцијата го смени мислењето. Патните правци кои тогаш се споменуваа како подготвени за новите брзини беа Скопје -Петровец, Скопје-Миладиновци и Скопје-Тетово во двете насоки, како и патниот правец М1 Куманово- Демир Капија.
“Нема никакви шанси до крајот на годинава да се променат знаците. Во буџетот на Агенцијата немаме пари за новата сигнализиција. Ќе треба да го чекаме новиот буџет. Исто така треба да се изготви техничка документација по која ќе се распише тендер за избор на фирма која ќе ги направи проценките и ќе ја постави сигнализацијата. Избраната фирма ќе работи заедно со консултанти од градежен факултет и преставници од Министерството за транспорт и врски”, велат од Агенцијата.
Уште пред да стапи на сила Законот, експерти за Вест изјавија дека зголемувањето на брзините е избрзано и не соодветствува на реалната состојба и условите на патиштата. Тие тогаш побараа објаснување кои се причините за измена на досегашниот закон. Со зголемувањето на максимално дозволената брзина од 120 на 130 км/ч место да се намали бројот на сообраќајките, како што објаснуваат тие, оправдано е да се очекува тој да се зголеми.
Изготвувачите на Законот, пак, тврдат дека со зголемувањето на брзините треба да се зголеми пропусната моќ на автопатиштата во Македонија, но и да се намалат сообраќајките кои се предизвикани од возила кои возат бавно по автопатиштата.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=159045&idg=8&idb=2513&rubrika=Makedonija
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1550 Posted: 27-Oct-2008 at 01:05

Патот на свилата му дава значење на Коридорот 8

Проектот за обновување на некогашниот пат на свилата, кој неодамна беше промовиран во Турција, ќе има позитивно влијание врз развојот на националните економии на 22 азиски и европски земји од Кина до Македонија и Албанија во рамките на Црноморската трансферзала и од Кина до Русија во рамките на Сибирската. Проектот беше промовиран на Самитот на бизнисмените и претставници на владите на земјите што се на патот на свилата - Кина, Казахстан, Узбекистан, Киргистан, Таџикистан, Туркменистан, Иран, Грузија, Азербејџан, Русија, БиХ, Косово, Романија, Бугарија, Украина, Белорусија, Албанија, Македонија, Молдавија, Авганистан, Монголија и Северен Кипар.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=F01DB85A32EF1242B1674AE0681294D6


Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1551 Posted: 26-Oct-2008 at 17:40
Na istok na Srbija e Dimitrovgrad, a ima i eden u Bugarija kaj Plovdiv samo mislam deka ne mislis na toj.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1552 Posted: 26-Oct-2008 at 15:27

Patista ne se davaat pod konsesija, koa ke opnat posle 10 evra patarina ke mu ja mislat posle.

Treba i te kako da se diskutiraat site drzavi koj se involvirani vo koridorotot 8 i 10 posto nie sme eden del od tie patista. Mora da znaeme do kade se gradat tie patista.

Nego kaj e toa dimitrovgrad??
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1553 Posted: 23-Oct-2008 at 23:21
Originally posted by lslcrew

Во нишкава се задржуваме на дискусија околу патната мрежа низ Македонија, и делниците од коридорот 8 и 10 кои се наоѓаат во Македонија. Не гледам причина да разгледуваме вести од српскиот или бугарскиот дел од коридорите.


тука не би се сложил со тебе до крај. Не е страшно ако споделиме информација околу ова бидејќи Граница-Солун и Граница-Лесковац и те како не тангираат а посебно во контекст на коридорот. Немора да правиме специјални анализи и разговори за нив повремен апдејт околу статусот не е на одмет.

Еве јас можам да дадам блиц информација околу ова бидејќи минатата недела бев до Србија. Од граница се градат првите ~25км и тоа интензивно. Мислам дека ќе бидат готови до летото.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1554 Posted: 23-Oct-2008 at 19:31

па ако и србија и грација се дел од К10 тоа и нас не тангира во овој случај значи артеријата ќе профункционира, во спротивно и mega(widest)highway да имаме во МКД џабе ќе ни биде...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1555 Posted: 23-Oct-2008 at 19:05
Во нишкава се задржуваме на дискусија околу патната мрежа низ Македонија, и делниците од коридорот 8 и 10 кои се наоѓаат во Македонија. Не гледам причина да разгледуваме вести од српскиот или бугарскиот дел од коридорите.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1556 Posted: 23-Oct-2008 at 19:00
Originally posted by vardar

Originally posted by lslcrew

Веројатно се мисли за и коридорот 10 и коридорот 8 заедно!

А пак за кој проект ќе бидат тие 285 милиони.

Текстов е малце конфузен, но го постирав тука пошто се спомнаа некои цифри и затоа!

 
 
Не сум сигурен али мислам дека ова само за србите се однесува, конкретно за делниците ниш-мк и ниш-бг (не и за К8 меѓу мк-бг) Како што викаш ич не е јасно напишано али ја како што го разбрав ЕИБ ке даде 540 а светска банка 285милиони за истиот проект Dunno 
конечно коридорот 10 ќе расцвета, уште и пругата во србија да ја средат и ете ја европа, а во спротивно и да имаме и европски пасоши и европска легислатива, без инфраструктурните артерии ќе останевме видени само на ТВ или на Balkan Blue-Chip ...
ЕИБ ќе го кредитира српскиот дел од Коридорот 10
Европската инвестициона банка ќе ја кредитира изградбата на делницата на Коридорот 10 со 540 милиони евра, соопшти српското Министерството за економија. За делницата Лесковац-Прешево ќе бидат издвоени 240 милиони евра, а 300 милиони евра за делницата Ниш-Димитровград.

Се очекува дека заемите ќе бидат одобрени на 25 години со период на почек од 5 до 7 години и камата поповолна од вообичаените пазарни услови, се вели во соопштението на Министерството за економија и регионален развој.

Истовремено, на состанокот на министерот Млаѓан Динкиќ и шефот на канцеларијата на Светска банка во Србија Сајмон Греј договорено е од првата транша кредитина оваа организација од 250 милиони долари да се искористат за изградба на делницата Лесковац-Прешево, а останатите 150 милиони долари за автопатот Ниш-Димитровград.

(Б92) - Porta3 - број 92
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1557 Posted: 21-Oct-2008 at 15:03
НОВИ ПРАВИЛА ЗА ПОСТАВУВАЊЕ НА РЕКЛАМНИТЕ ТАБЛИ
Билбордите на 25 метри од автопатиштата

Агенцијата за државни патишта нема да ги дислоцира билбордите кои според новиот Закон за јавни патишта се непрописно поставени од двете страни на делниците низ Македонија. Со новите правила рекламните табли и натписи треба да се поставуваат на речиси двојно поголемо растојание од претходното, но засега овие правила ќе се применуваат за билбордите кои допрва треба да добијат место покрај патиштата.
Според новиот Закон, најмалата оддалеченост меѓу патниот појас на автопатиштата и рекламните паноа треба да биде 25 метри, а според старите правила најмалото дозволено растојание беше само 7 метри. Кај магистралните и регионалните патишта пак најмалото дозволено растојание е 10 метри, а претходно билбордите се поставуваа на само 5 метри, додека кај локалните патишта од 3 метри најмалото дозволено растојание е 5 метри.
Ако треба да се почитуваат новите правила Државниот инспекторат за транспорт ќе треба да ги отстрани речиси сите рекламни паноа и натписи од патиштата низ Македонија, оти многу мал број од нив ги исполнуваат новите услови.
Од Агенцијата за државни патишта велат дека и покрај тоа што стариот закон е вон сила , старите правила ќе важат за веќе поставените билборди се до истекувањето на дозволите за нив.
"Новите правила ќе важат само за рекламните табли и натписи што ќе добиваат дозвола од денот на стапувањето во сила на новиот Закон за јавни патишта. Веќе поставените билборди ќе се адаптираат на новиот Закон дури откако ќе истечат договорите, но само ако сопствениците поднесат ново барање за употребна дозвола", велат од Агенцијата за државни патишта.
Според Агенцијата, измените на Законот се направени за да се обезбеди патниот појас, како и да се зголеми безбедноста и прегледноста на патиштата низ Македонија.


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158583&idg=8&idb=2504&rubrika=Makedonija
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1558 Posted: 18-Oct-2008 at 19:16

автопатот е трасиран да оди покрај или паралелно со пругата(меѓу магистралниот и пругата) траса која е предвидена според просторниот план ’02-’20 (сл.1доле) , но во тој случај братот ми вели дека проблем за автопати на ваков терен се малиот радиусот на кривините заради големата косина, а како друга варијанта може да оди преку ново село до каде се ќе си оди по старата траса а после дали ќе имаме мостови или тунели накај с.Симница (сл.2доле) тоа е веќе работа на концесионерот, но кое и решение да го изберат западната трансферзала ќе биде најживописното решение во државава посебно во есен Cheers

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1559 Posted: 18-Oct-2008 at 17:07


Па би можело да има битна промена доколку на тоа место е планиран некој поголем тунел за кој што не сме запознаени.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1560 Posted: 18-Oct-2008 at 16:59


хм солиден планински превој не многу различен од Стража... ја мислев дека трасата е променета меѓу другото да нема толку пентрање.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7677787980 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.539 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.