build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7677787980 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1541 Posted: 04-Nov-2008 at 02:25
luge aj da ve vratam u realnost, ne e izborot megu sanos i mercedes, tuku megu normalni efikasni avtobusi i dvokatni lajna, a nie izbravme dvokatni...

mnogu porado bi prifatil sanosi so poslab kvalitet (mada definitivno bi bile po licenca kako sto bese navedeno vo muabetov), nego dvokatni pa makar da gi pravi konzorcium od mercedes, volvo, scania, man, daf, bmw, volkswagen, peugeot, audi, porsche, ferarri i bugatti...

na krajot na kraistata so ponizok kvalitet obicno ide i poniska cena, taka da zavisi od slucaj do slucaj. jas licno bi go stimuliral domasnoto proizvodstvo so merka, a ne po sekoja cena


Edited by Cloverstack - 04-Nov-2008 at 02:26
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1542 Posted: 04-Nov-2008 at 01:13
Да се вклучам на кратко на офтопикот. Јас сум некаде на пола пат помеѓу она што го говори Андреј и Еволушнари.

Ние сме мала земја и илузија е дека може да имаме индустрија за се така да факт е дека во најголем дел ќе зависиме од увоз.

Но неможе ни да очекуваме квалитет од домашното производство доколку не го стимулираме самите.

Барем ти Андреј живееш во Словенија која е совршен пример како се стимулира домашно производство. Зошто Словенците купуваат во Меркатор а ние во Веро (примеров е со трговски ланци но логиката е иста)?

Е сега не викам дека токму производството на автобуси треба да биде гранката каде ќе се подржиме сами себе но во Македонија постои тенденција да се избегнуваат домашните продукти и да се инсистира на странски и онаму каде што треба и онаму каде што не треба.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1543 Posted: 04-Nov-2008 at 00:54
Еволушнери: Еве хипотетички доколку Македонија имаше две фабрики за автобуси, еве на пример ФАС и ФБС, ти за која ќе беше?!
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1544 Posted: 04-Nov-2008 at 00:51
Originally posted by lslcrew

Еволушанери, зарем ако Германија е специјализирана за автомобили, тогаш не смее ниеден германец да купи странска кола. Јас сум за македонски производи но тие да бидат конкурентни, а тоа е работа на компанијата. Ако веќе се залагаме за отворен пазар можеме да навиваме за домашни фирми но не и да дискриминираме странски. Жал ми е што сеуште има луќе кои на пазарот се водат конзервативно-идеолошки и сеушто ја немаат сватено идејата за слободен пазар. Моментално кај ФАС има една предност што не треба да се плаќа царина, но не го гледам тоа како пречка за владата да ја укине царината за пратката од 300 автобуси.


Neka si kupuva individualno sekoj sto saka, ovde zborime za nesto kolektivno. Jas ne bi gi diskriminiral stranskite firmi dokolku nie nemame potencijal da izvedeme nesto. Inaku toa sto se narekuva sloboden pazar guska u magla, zam mene toa e nisto poveke od imperijalizam, ama ajde da ne drvam mnogu okolu politika deka sum zestok anti-kapitalist, a ovde ne e mesto za pravenje takvi muabeti.
Da srocam samo: jas sum za FAS.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1545 Posted: 04-Nov-2008 at 00:47
Да невозможно е! Laugh Да можевме ќе го направевме до сега. Доста со Кумановски муабети од стилот: да сам сакала све ќе сам могала (ама зашто не си сакала, тука е проблемот). Типично македонски себезадоволство без покритие. Ете и ние и Германија имаме фабрики за автбуси. Кој е поуспешен МАН, Мерцедес или САНОС? Се гледа кој производ е поквалитетен. Ние хипотетички можеме да произведеме кола, но ќе биде или крајно неквалитетна или крајно скапа. Пак ист резултат=неуспешен проект. Трговијата се прави од корист не од нужност. Како и да е ја спамираме темава јако, моите извинувања!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1546 Posted: 04-Nov-2008 at 00:45
Еволушанери, зарем ако Германија е специјализирана за автомобили, тогаш не смее ниеден германец да купи странска кола. Јас сум за македонски производи но тие да бидат конкурентни, а тоа е работа на компанијата. Ако веќе се залагаме за отворен пазар можеме да навиваме за домашни фирми но не и да дискриминираме странски. Жал ми е што сеуште има луќе кои на пазарот се водат конзервативно-идеолошки и сеушто ја немаат сватено идејата за слободен пазар. Моментално кај ФАС има една предност што не треба да се плаќа царина, но не го гледам тоа како пречка за владата да ја укине царината за пратката од 300 автобуси.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1547 Posted: 04-Nov-2008 at 00:38
Originally posted by Andrej_LJ

Точно оваа теза, evolutionary потсеќа на Чаушеску во Романија, се ќе си произведуваме ние за да не мора да увезуваме итоа е исплатливо. Е да ама не. И затоа Романија на крајот пропадна. Сите држави се специализирани во нешто и повеќе се исплати да увезеш отколку по секоја цена да се одбира домашното. Изборот е базиран врз сооднос трошоци-користи. Ако страска фирма нуди далеку подобар квалитет за помалку висока цена, изборот е очигледен. Плус да не се лажеме, САНОС е најдолна европска компанија за автобуси (од сите што јас ги знам, едно 15 на број).


Jas ne zboram za toa Makedonija da se zatvori za trgovija, samo sto trgovijata se pravi vo nuznost, a ne koga taa ne postoi. Ako mozeme nesto da proizvedeme doma, nema potreba toa da se zema od stranstvo. Vistina e deka Germanija e specijalizirana vo prozivodstvo na avtomobili, no i nie mozeme da ja razvieme taa granka. Zarem e nevozmozno?


Edited by evolutionary - 04-Nov-2008 at 00:39
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1548 Posted: 04-Nov-2008 at 00:28
Точно оваа теза, evolutionary потсеќа на Чаушеску во Романија, се ќе си произведуваме ние за да не мора да увезуваме итоа е исплатливо. Е да ама не. И затоа Романија на крајот пропадна. Сите држави се специализирани во нешто и повеќе се исплати да увезеш отколку по секоја цена да се одбира домашното. Изборот е базиран врз сооднос трошоци-користи. Ако страска фирма нуди далеку подобар квалитет за помалку висока цена, изборот е очигледен. Плус да не се лажеме, САНОС е најдолна европска компанија за автобуси (од сите што јас ги знам, едно 15 на број).
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1549 Posted: 04-Nov-2008 at 00:18
Otsekogas sum navival za domasnite firmi, osobeno za onie kolektivnite (ne drzavnite kako sto ne lazat nas) kako sto se 11 Oktomvri. Ne me interesiraat muabeti od tipot, pa toa se zagubari, losi firmi, potrebna e privatizacija itn. Mene me interesira da si imame domasen proizveduvac za se sto e vozmozno da se proizvede bez uvezuvanje od stranstvo.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1550 Posted: 04-Nov-2008 at 00:06
Порано? Да, кога произведуваа под лиценца на Мерцедес, дури во Љубљана има останато 3 автобуси на кои што стои табела напишана на кирилица Произведено од ФАС 11 Октомври - Скопје. Stern%20Smile Исти како во Скопје но во супер форма и гајле немаат. Но денеска веќе никој не ги купува, ниту градските ниту туристичките. Тоа барем е мое видување, богати развиени градови во Хрватска и Словенија преферираат исклучиво западни марки. Ако ни е мерило Србија и БиХ, тогаш добро.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1551 Posted: 03-Nov-2008 at 23:58
Jas imam slusano mnogu pofalbeni zborovi za SANOS kaj i da sum bil vo Jugoslavija.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1552 Posted: 03-Nov-2008 at 23:44
Originally posted by Andrej_LJ

Ти Cloverstack си задоволен од квалитетот на тие модели на САНОС?
Па јас не сум се возел конкретно во тие модели.


Плус уште едно нешто во врска со владиниот тендер. Што им значи НАДВОРЕШЕН ДИЗАЈН ОД 60тите ГОДИНИ ??? Question
Ова го имам искоментирано ако добро памтам. Им значи дека ќе плаќаме дури уште поскапи автобуси затоа што сакаме нестандардна каросерија по „наш“ ќејф, се заради недозреаноста и неизживеаноста на оние што располагаат со народните пари.
Треба да бидеме и среќни доколку тоа се сведе на модерен дизајн со лик од 60-тите, само да не испадне дека буквално сакаат рутмастер дизајн кој би наметнал уште помала функционалност.


Edited by Cloverstack - 04-Nov-2008 at 00:01
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1553 Posted: 03-Nov-2008 at 23:35
Ти Cloverstack си задоволен од квалитетот на тие модели на САНОС? Зашто јас не сум никако, има многу подобри варианти. Ако излезе САНОС со  добар модел само будала би го отфрлил. И мое лично набљудување е дека автобусите на ГСП Београд (спрски ИкарБус-и) се неколку пати подобри од нашиве САНОС-и во рацете на Браќа Карич и други приватници. Плус уште едно нешто во врска со владиниот тендер. Што им значи НАДВОРЕШЕН ДИЗАЈН ОД 60тите ГОДИНИ ??? Question
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1554 Posted: 03-Nov-2008 at 23:26
@ Andrej

Сум видел на ТВ фаци од тие здруженијата на приватни превозници во Белград како даваат највисоки оценки за автобусите на Санос. Једино ако не било у режија на Распашковски...
Dunno
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1555 Posted: 03-Nov-2008 at 23:21
Не не, јас сум стриктно против САНОС, едноставно квалитетот им е под секоја критика. После само една година од нивното воведување (1998) почнаа да шкрипат кочниците, никаква амортизација, како да влече некој дел по земјата, накривени итн. За нископодност, климатизација и други поволности збор не станува. Веројатно дел од проблемот е и во нередовниот (или никаков) сервис од страна на ЈСП, но и во Белград не се задоволни од пратката на САНОС (автобуси од пред 2-3 години). Поддржувам Made in Macedonia, но не и во овој случај. Ефтини а добри се унгарски Икарус или турски Отојол. И куп други де како што кажа.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1556 Posted: 03-Nov-2008 at 23:09
Originally posted by Andrej_LJ

Еве уште еден убав тип на нископодни единечни автобуси (некои новинари изедначуваат нископодни со еднокатни Dunno). Чешко производство, марка ТЕДОМ. Единствено што можам да најдам е дека тежат 18 тони, должина е 12 метри, висина 3 а ширина 2.55 метри. Ги има во две верзии, на нафта и на гас. Користат мотор со стандард ЕУРО 4. Не пишува цена но би требало да е доста пониска од мерцедес Цитарго или Конекто. А капацитетот им е сличен. Еве еден таков во Софија:



Андреј, не е само ТЕДОМ има мал милион марки кои сосема добро би ја завршиле работата почнувајќи од нашиот САНОС. Значи воопшто не би се врзувал за Цитаро и дефинитивно би идел со уште поевтина варијанта. Со овој буџет кој ќе се потроши и со некој поевтин бренд може комплетно во еден здив да се обнови возниот парк на ЈСП (иако како што и самиот кажа автобусите набавени пред 10на години уште го немаат кажано своето).
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1557 Posted: 03-Nov-2008 at 22:45
Еве уште еден убав тип на нископодни единечни автобуси (некои новинари изедначуваат нископодни со еднокатни Dunno). Чешко производство, марка ТЕДОМ. Единствено што можам да најдам е дека тежат 18 тони, должина е 12 метри, висина 3 а ширина 2.55 метри. Ги има во две верзии, на нафта и на гас. Користат мотор со стандард ЕУРО 4. Не пишува цена но би требало да е доста пониска од мерцедес Цитарго или Конекто. А капацитетот им е сличен. Еве еден таков во Софија:

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1558 Posted: 03-Nov-2008 at 16:34
Дали е обичен примитивен инает, или класична матна зделка, ќе покаже тендерската постапка.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1559 Posted: 03-Nov-2008 at 16:23
И јас мислам така, проработил добриот стар македонски инаетLaugh!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1560 Posted: 03-Nov-2008 at 15:53
100% има некоја далавера со тендерот.
Не е џабе ова настојување на владата,не изнесуваат никаков аргумент во нивна полза и пак си ја тераат работата.Bash
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7677787980 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.493 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.