![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7677787980 90> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
luge aj da ve vratam u realnost, ne e izborot megu sanos i mercedes, tuku megu normalni efikasni avtobusi i dvokatni lajna, a nie izbravme dvokatni...
mnogu porado bi prifatil sanosi so poslab kvalitet (mada definitivno bi bile po licenca kako sto bese navedeno vo muabetov), nego dvokatni pa makar da gi pravi konzorcium od mercedes, volvo, scania, man, daf, bmw, volkswagen, peugeot, audi, porsche, ferarri i bugatti... na krajot na kraistata so ponizok kvalitet obicno ide i poniska cena, taka da zavisi od slucaj do slucaj. jas licno bi go stimuliral domasnoto proizvodstvo so merka, a ne po sekoja cena Edited by Cloverstack - 04-Nov-2008 at 02:26 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Да се вклучам на кратко на офтопикот. Јас сум некаде на пола пат помеѓу она што го говори Андреј и Еволушнари.
Ние сме мала земја и илузија е дека може да имаме индустрија за се така да факт е дека во најголем дел ќе зависиме од увоз. Но неможе ни да очекуваме квалитет од домашното производство доколку не го стимулираме самите. Барем ти Андреј живееш во Словенија која е совршен пример како се стимулира домашно производство. Зошто Словенците купуваат во Меркатор а ние во Веро (примеров е со трговски ланци но логиката е иста)? Е сега не викам дека токму производството на автобуси треба да биде гранката каде ќе се подржиме сами себе но во Македонија постои тенденција да се избегнуваат домашните продукти и да се инсистира на странски и онаму каде што треба и онаму каде што не треба. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еволушнери: Еве хипотетички доколку Македонија имаше две фабрики за автобуси, еве на пример ФАС и ФБС, ти за која ќе беше?!
|
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Neka si kupuva individualno sekoj sto saka, ovde zborime za nesto kolektivno. Jas ne bi gi diskriminiral stranskite firmi dokolku nie nemame potencijal da izvedeme nesto. Inaku toa sto se narekuva sloboden pazar guska u magla, zam mene toa e nisto poveke od imperijalizam, ama ajde da ne drvam mnogu okolu politika deka sum zestok anti-kapitalist, a ovde ne e mesto za pravenje takvi muabeti. Da srocam samo: jas sum za FAS. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да невозможно е!
![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еволушанери, зарем ако Германија е специјализирана за автомобили, тогаш не смее ниеден германец да купи странска кола. Јас сум за македонски производи но тие да бидат конкурентни, а тоа е работа на компанијата. Ако веќе се залагаме за отворен пазар можеме да навиваме за домашни фирми но не и да дискриминираме странски. Жал ми е што сеуште има луќе кои на пазарот се водат конзервативно-идеолошки и сеушто ја немаат сватено идејата за слободен пазар. Моментално кај ФАС има една предност што не треба да се плаќа царина, но не го гледам тоа како пречка за владата да ја укине царината за пратката од 300 автобуси.
|
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Jas ne zboram za toa Makedonija da se zatvori za trgovija, samo sto trgovijata se pravi vo nuznost, a ne koga taa ne postoi. Ako mozeme nesto da proizvedeme doma, nema potreba toa da se zema od stranstvo. Vistina e deka Germanija e specijalizirana vo prozivodstvo na avtomobili, no i nie mozeme da ja razvieme taa granka. Zarem e nevozmozno? Edited by evolutionary - 04-Nov-2008 at 00:39 |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Точно оваа теза, evolutionary потсеќа на Чаушеску во Романија, се ќе си произведуваме ние за да не мора да увезуваме итоа е исплатливо. Е да ама не. И затоа Романија на крајот пропадна. Сите држави се специализирани во нешто и повеќе се исплати да увезеш отколку по секоја цена да се одбира домашното. Изборот е базиран врз сооднос трошоци-користи. Ако страска фирма нуди далеку подобар квалитет за помалку висока цена, изборот е очигледен. Плус да не се лажеме, САНОС е најдолна европска компанија за автобуси (од сите што јас ги знам, едно 15 на број).
|
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Otsekogas sum navival za domasnite firmi, osobeno za onie kolektivnite (ne drzavnite kako sto ne lazat nas) kako sto se 11 Oktomvri. Ne me interesiraat muabeti od tipot, pa toa se zagubari, losi firmi, potrebna e privatizacija itn. Mene me interesira da si imame domasen proizveduvac za se sto e vozmozno da se proizvede bez uvezuvanje od stranstvo.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Порано? Да, кога произведуваа под лиценца на Мерцедес, дури во Љубљана има останато 3 автобуси на кои што стои табела напишана на кирилица Произведено од ФАС 11 Октомври - Скопје.
![]() |
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Jas imam slusano mnogu pofalbeni zborovi za SANOS kaj i da sum bil vo Jugoslavija.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Треба да бидеме и среќни доколку тоа се сведе на модерен дизајн со лик од 60-тите, само да не испадне дека буквално сакаат рутмастер дизајн кој би наметнал уште помала функционалност. Edited by Cloverstack - 04-Nov-2008 at 00:01 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Ти Cloverstack си задоволен од квалитетот на тие модели на САНОС? Зашто јас не сум никако, има многу подобри варианти. Ако излезе САНОС со добар модел само будала би го отфрлил. И мое лично набљудување е дека автобусите на ГСП Београд (спрски ИкарБус-и) се неколку пати подобри од нашиве САНОС-и во рацете на Браќа Карич и други приватници. Плус уште едно нешто во врска со владиниот тендер. Што им значи НАДВОРЕШЕН ДИЗАЈН ОД 60тите ГОДИНИ ???
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ Andrej
Сум видел на ТВ фаци од тие здруженијата на приватни превозници во Белград како даваат највисоки оценки за автобусите на Санос. Једино ако не било у режија на Распашковски... ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Не не, јас сум стриктно против САНОС, едноставно квалитетот им е под секоја критика. После само една година од нивното воведување (1998) почнаа да шкрипат кочниците, никаква амортизација, како да влече некој дел по земјата, накривени итн. За нископодност, климатизација и други поволности збор не станува. Веројатно дел од проблемот е и во нередовниот (или никаков) сервис од страна на ЈСП, но и во Белград не се задоволни од пратката на САНОС (автобуси од пред 2-3 години). Поддржувам Made in Macedonia, но не и во овој случај. Ефтини а добри се унгарски Икарус или турски Отојол. И куп други де како што кажа.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Андреј, не е само ТЕДОМ има мал милион марки кои сосема добро би ја завршиле работата почнувајќи од нашиот САНОС. Значи воопшто не би се врзувал за Цитаро и дефинитивно би идел со уште поевтина варијанта. Со овој буџет кој ќе се потроши и со некој поевтин бренд може комплетно во еден здив да се обнови возниот парк на ЈСП (иако како што и самиот кажа автобусите набавени пред 10на години уште го немаат кажано своето). |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Еве уште еден убав тип на нископодни единечни автобуси (некои новинари изедначуваат нископодни со еднокатни
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Дали е обичен примитивен инает, или класична матна зделка, ќе покаже тендерската постапка.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
И јас мислам така, проработил добриот стар македонски инает
![]() |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
100% има некоја далавера со тендерот.
Не е џабе ова настојување на владата,не изнесуваат никаков аргумент во нивна полза и пак си ја тераат работата. ![]() |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7677787980 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |