Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1561 Posted: 03-Nov-2008 at 01:58 |
Конечно еден вистински посеопфатен и посериозен обид да се разобличи работава, барем во делот на негативностите на двокатните. А зошто владава се фатила како слеп за стап за двокатни, тој одговор можеби ќе го даде тендерот. Ако има и најмала дамка, се ќе стане јасно како ден! Туку една работа дури сега ми упадна во очи - што мајка бара министер за евроинтеграции - Боцевски (кого по инерција рефлексно го гледав како портпарол па не ми беше чудно) да ни ги воведува автобусиве??? Ова е дел од нашите евроинтеграции ли???  Инаку не можам а да не добијам впечаток дека одреден професор и се умилкува на владејачката гарнитура... Веројатно не е единствен, па затоа една ваква промашена и безмозочна иницијатива и дотурка толку далеку. Во секој случај, стално кога ќе прочитам по нешто за двокатниве, мене ме фаќа некоја мачнина! 
Edited by Cloverstack - 03-Nov-2008 at 14:46
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#1562 Posted: 03-Nov-2008 at 00:10 |
 Текстот го читав прееска и како за промена е нешто различно што доаѓа од сувопарните и паушални информации кои ги добиваме од медиумите. Браво за Дневник. Има една споредбена табела која ја нема во електронсково издание на весников така да ако некој има Дневник при рака вечер или утре нека се обиде да ја прекуца, малечка е но корисна.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#1563 Posted: 03-Nov-2008 at 00:08 |
Текстот е поопсежно истражување какво што поретко читаме, па затоа нема да го кастрам од веќе слушнати работи.
Двокатни автобуси ќе направат 302 проблема во Скопје
Од безбедносен, економски, еколошки, инфраструктурен аспект, многу подобри се нископодните автобуси

На Скопје не му се потребни двокатни автобуси, произлегува од
аргументацијата на стручњаци од повеќе области. Тие ги споредуваа
нископодните и двокатните автобуси што треба да бидат купени за обнова
на возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“.
Владата веќе распиша тендер за 302 двокатни автобуса, чија набавка ќе трае три години, од 2009 до 2011.Два од нив ќе бидат отворени
за панорамско разгледување, еден за Охрид, а еден за Скопје. Првите 102
автобуса ќе бидат испорачани в година, а ќе бидат платени со пари од
буџетот, велат од Министерството за транспорт и врски. Според
надворешниот дизајн, автобусите ќе потсетуваат на тие од 60-тите
години, ќе бидат со унифициран изглед, а ќе поседуваат најсовремена
техника (клима-уреди, видеомонитори...).
- Секаде во светот
основен превоз се метроата, трамвајот или еднокатните автобуси, само
кај нас е обратно. На пример, во Лондон никој не ви гарантира
безбедност ако патувате на вториот кат од автобусот - велат од Градот.
Скопскиот
градоначалник Трифун Костовски и Јавното сообраќајно претпријатие
„Скопје“ имаа и промотивно пробно возење во нископодниот автобус од
марката „мерцедес“. Според нив, решението треба да се бара во
нископодните автобуси, за кои сметаат дека се поевтини, побезбедни,
поекономични и можат да ги задоволат потребите на скопјани, како и
стандардите на современ европски јавен градски превоз. Како што нагласи
Костовски, овој вид автобус има двапати поголеми можности од двокатен и
е за стотина илјада евра поевтин, а ги исполнува сите екостандарди.
УШТЕ ПОГОЛЕМ МЕТЕЖ
Сообраќајните
стручњаци од Градот и од ЈСП велат дека воведувањето на двокатните
автобуси ќе предизвика уште поголем метеж на скопските
улици.Раководителот за сообраќај во Град Скопје, Јани Христовски,
препорачува, ако бидат купени, претходно да бидат тестирани, поради
опасноста од превртување при голема тежина на горниот кат.
-
Улиците имаат дупки, поради што двокатните ќе мора да се возат побавно,
што значи и создавање уште поголем метеж. Да не зборуваме за времето на
чекање при влез и излез на патниците - вели Христовски. Сообраќајниот
инженер и технички директор во ЈСП, Иле Ѓоргиевски, вели дека ова
превозно средство бара и поцивилизирано однесување на патниците.
-
Треба да се спроведе едукација за подигање на културата на
однесувањето, бидејќи вториот кат е со висина од 1,50 до 1,60 метри. Ќе
треба патниците да се поднаведнат при влегување и веднаш да седнат.
Вториот кат не дозволува стоење. Ако двајца или тројца стојат во
автобусот, тој може да се преврти - потенцира Ѓоргиевски.Експертите од
ЈП „Улици и патишта“ потенцираат дека мора да се внимава на тежината на
автобусите, зашто под притисок на тежината асфалтот може лесно да
попушти.
- Немаме информации колку тежи двокатен автобус, но
проценките се дека полн двокатен автобус би тежел најмалку 30 тони.
Според сите светски стандарди, по градските улици можат да се движат
возила со ограничена тежина од 3,5 тони и со специјална дозвола, над
5,5 тони. Оштетувањата на улиците секако би биле поголеми ако
секојдневно се движат многутонски возила, посебно низ центарот на
градот. При најмала реконструкција на сообраќајница има неверојатен
метеж, а камо ли ако се интервенира почесто - вели Илија Мартиновски,
директор на ЈП „Улици и патишта“. Ниту инфраструктурата во градот
не одговара за ваков вид автобуси. Подвозниците, дрворедите,
семафорите, каблите, улиците се ниски за овие високи возила. Во
практиката тоа ќе значи уништување на зеленилото и нов удар врз
животната средина и здравјето на луѓето, бидејќи Скопје ќе биде уште
позагадено. Се' уште не е пресметано ниту колку ќе чинат
инфраструктурните зафати.
- Двокатните автобуси се непрактични
за наши услови. Надвозниците Влајко или оној кај Бит-пазар се во ред,
но не и во ГТЦ и Црниче. И раскрсниците со семафори би станале сериозен
проблем, зашто минималната висина мора да е 4,5 метри. Трошоците за
менување на инфраструктурата на крај ќе излезат минимални во однос на
оние за експлоатација, за гориво, трошоци при зголемено време на чекање
- вели Христовски. о ЈСП се песимисти во однос на безбедноста на
горниот кат, особено кога во нив ќе се возат ученици. Практика укажува
на многу инциденти.

ГЛАВОБОЛКИ И ЗА ЈСП
Двокатните автобуси,
според Ѓоргиевски, не можат да користат природен гас, а ЈСП веќе ги
пренаменува своите автобуси како гориво да користат гас, а не нафта.
-
Нископодните се и поисплатливи, бидејќи гасот чини 25 денари. До нашите
гаражи веќе е изградена бензинска пумпа за полнење гориво - додава
Ѓоргиевски.
Поради споменатите инфраструктурни проблеми, ќе
мора да се менуваат некои траси и автобуски стојалишта, што ќе доведе и
до измена на возниот ред. Исто така, и возачите на ЈСП ќе треба да
минат низ обука, која би можела да биде овде или надвор од земјава.В.д.
директорот на ЈСП „Скопје“, Александар Бошковиќ, објасни дека нов возен
парк со двокатни автобуси ќе бара и преадаптирање на гаражите,
сервисот, пумпата и на сервисот за миење автобуси на претпријатието,
што ќе чини многу пари.
- Двокатните автобуси се повисоки, околу
4 метри, а нашите објекти се приспособени на нископодни автобуси со
висина од 3,10 метри. Ние сме подготвени и за двокатни, но не
гарантираме удобен, безбеден, а пред се' ефикасен и социјален превоз во
градот - вели в.д. директорот на ЈСП „Скопје“, Александар Бошковиќ.
Техничкиот директор во ЈСП, Ѓоргиевски, објасни дека ќе има проблем и со чистењето на двокатните возила.
-
Миењето на возилата е автоматско. Четките сега се приспособени за
нашите возила, а дополнителни измени би го чинеле ЈСП дополнителни
500.000 евра, кои ќе се бараат од Градот или од Владата. Има и такви
кои оптимистички гледаат на целата ситуација.
- Првпат кај нас
некој се сети да набави нови автобуси, кои му се неопходни на ЈСП. Оваа
конфликтна ситуација што ја имаме во моментов е непотребна, бидејќи е
многу битно да се обнови возниот парк на ЈСП. Сметам дека двата типа
возила ја вршат истата работа, единствено нешто што ќе претставува
можеби проблем е што двокатните автобуси подолго ќе се задржуваат на
стојалиштата. Инаку, капацитетот им е приближно ист - дециден е Никола
Крстановски, редовен професор на Отсекот за сообраќај и транспорт на
Техничкиот факултет во Битола при Универзитетот „Свети Климент
Охридски“.
Боцевски: Скопјани заслужуваат удобен превоз
Наместо аргументација зошто двокатните автобуси се подобри,
вицепремиерот Ивица Боцевски не' упати на Министерството за транспорт и
врски, кое, пак, по електронска пошта го испрати излагањето на Боцевски
при промоцијата на проектот. Владината одлука за набавка на 300 нови
двокатни автобуси ја соопшти вицепремиерот за европски интеграции.
Според Боцевски, целата конкурсна постапка ќе ја води Министерството за
транспорт и врски, а потоа автобусите, како донација, ќе му бидат
предадени на ЈСП „Скопје“ за комплетна обнова на возниот парк.
-
Инвестирањето во квалитетот на живеењето е инвестиција клучна за секоја
земја, а во современите општества владите мора да влијаат, во соработка
со одговорните локални самоуправи, да се подобри можноста на граѓаните
за пристап до јавниот транспорт, што понатаму влијае и врз бизнисот,
културата и останатите чинители на поквалитетниот начин на живеење.
Станува збор за автобуси направени според најмодерните екостандарди,
соодветно климатизирани и со рампи за лицата со посебни потреби. Скопје
како метропола, како економски, културен, политички и социјален центар
и место во кое се произведува најголемиот дел од домашниот
бруто-национален производ, заслужува да им обезбеди на своите граѓани
удобност. Ако локалната самоуправа не може да им излезе во пресрет,
тогаш Владата ќе си го одржи зборот даден пред граѓаните - рече тогаш
Боцевски.
Со оглед дека станува збор за конкурсна постапка,
неизвесно е колку ќе чинат сега веќе 300-те нови автобуси. На првично
објавениот јавен повик се пријавиле 14 понудувачи, а се очекува дел од
автобусите да бидат во функција во првата половина од идната година. Од
Министерството за транспорт и врски велат дека двокатните автобуси ќе
воспостават врска со традицијата, ќе се врати стариот дух на градот, по
примерот на метрополите Лондон, Даблин, Хонг Конг, Сингапур и Отава.
Ентериерот ќе ги има сите најсовремени поволности за патниците.
„Со
овие автобуси, скопјани ќе добијат далеку поквалитетни и покомфорни
услуги, а ќе се овозможи и поголем капацитет со што ќе се обезбеди
место за секој корисник на јавниот превоз, истовремено намалувајќи го
метежот“ велат од Министерството за транспорт и врски.
Екипа на „Дневник“ http://dnevnik.com.mk/?ItemID=B2098A36D6176941ACA0AE8568AF98CB |
Edited by lslcrew - 03-Nov-2008 at 00:10
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#1564 Posted: 02-Nov-2008 at 01:31 |
Ќе видиме дополнително кој ќе се офајди од купувањето на двокатни автобуси! А форумашите од другите градови се во право, зошто сите двокатни автобуси да ги добие Скопје, зарем другите градови не плаќаат данок? Што правиме со Охрид, Битола, Прилеп, Штип, Тетово? Треба да се има рамноправен однос, иако сметам дека двокатните автобуси ќе бидат најголемо промажување во транспортот во овие години на независност, а можеби и пред тоа!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1565 Posted: 01-Nov-2008 at 21:53 |
Originally posted by La Linea
Но, дали има воопшто некој на форумов што не се согласува, односно, дали постои некој што ја поддржува владината одлука за двокатните автобуси? Дали е можно такво нешто да ми промакнало?
|
Не си ја барај бељата... Ако толку те интересира пролистај наназад, ќе видиш... ќе видиш што ќе видиш.
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#1566 Posted: 01-Nov-2008 at 21:30 |
Originally posted by Andrej_LJ
АЈ АГРИ УИТ ЈУ, Ла Линеа!
|
Мило ми е што се согласуваш ! Но, дали има воопшто некој на форумов што не се согласува, односно, дали постои некој што ја поддржува владината одлука за двокатните автобуси? Дали е можно такво нешто да ми промакнало?
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#1567 Posted: 01-Nov-2008 at 21:25 |
АЈ АГРИ УИТ ЈУ, Ла Линеа!
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#1568 Posted: 01-Nov-2008 at 21:11 |
Трошиме време кога дискутираме на вакви апсолвирани теми! И зошто воопшто ни е потребно да се споредуваме со другите европски градови и да ги земаме нив како пример? Сосема е доволен еден поглед врз нашите улици и надвозници за да укапираме дека двокатни автобуси не соодветствуваат на град како Скопје. Не постои по исплатливо и попаметно решение од нискподни автобуси како Мерцедесите кои беа пуштени на тест возење - се друго и бегање од реалноста и комплицирање едноставни работи.
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#1569 Posted: 01-Nov-2008 at 20:43 |
Аха, малдите горе. Официалните лица на ЈСП излегоа во јавноста со стравувањето дека младите невоспитани македонци ќе го демолираат вториот кат. Дури и безбедноста на возилото е загрозена ако се пренатовари и клати. Неможеме ние да си купиме сирење за 200 милиони евра без да го пробаме, та ако не ни се свиѓа да го фрлиме. Апсурд! Второ, намената на градските автобуси е да се проточни. Во преполн автобус седам на вториот кат и ми требаат 5 минути само да се добуткам до една од вратите долу. Ако е толку добар концептот двокатниците да се рбет на градскиот транспорт, можеш да ми посочиш ЕДЕН европски град каде што ги има (во целост или барем мнозинство)? Поздрав!
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#1570 Posted: 01-Nov-2008 at 20:34 |
па солењето е добра работа како појава, но дали солилото ќе излезе потаман ќе знаеме кога ќе го пробаме сирењето. бабите и дедовците нормално е дека ќе бидат доле и секој ќе ослободи место кога ќе ги види дека стојат, во тоа не се сомневам, а горе е нормално да се пентарат младите и оние што одат на подолга релација, но дека од 130 патници 100 ќе бидат пензионери тоа тешко! враќање нема потреба ни да има доколку не се штеди на квалитет, спорно е само дали под квалитет се разбира само моторот или и каросеријата?!
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#1571 Posted: 01-Nov-2008 at 20:23 |
А некој мисли ли дека главните корисници на градскиот транспорт кај нас е ученици+студенти и ПЕНЗИОНЕРИ! Зарем очекувате бабите кои се враќаат од пазар наполнети со кеси да се пентарат на 2ри спрат? Тогаш што ќе им се нископодни автобуси кога (види ти!) можеле да качат цел спрат!!!  Треба да се осмисли секој детал пред да се впуштиш во ваква огромна инвестиција. И да не забораваме-ова се прави сега и следен пат веројатно за најмалку 20 години. Внимавајте што ќе си посолиме!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1572 Posted: 01-Nov-2008 at 19:57 |
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#1573 Posted: 01-Nov-2008 at 19:10 |
изгледа се плашат од неминовното воведување на еко3 или еко4 стандардот во јавниот превоз, па сега бараат некое решение со време. дека ќе добијат двокатни не ми се верува, но не верувам ни да добијат кредитни гаранции од владата за да се подноват, па нормално пополека почнуваат да креваат прашина додека сеуште можат, се надеваат дека белки некој ќе им излезе во пресрет. еве од каде расцветала DD идејата, налетав на една неодамнешна приказна, што стана со ова дали некој знае?
Со двокатни автобуси да го вратиме имиџот на Скопје - 18.12.2005
Модерен градски автобус на два ката со капацитет од повеќе од 200 патници е најновиот проект на „Санос“, кој најверојатно ќе доживее промоција на саемот за автомобили во Хановер во 2006 година. Според Распашковски, дали новиот двокатен автобус ќе доживее сериско производство ќе зависи од потенцијалните купувачи.
- Разговаравме со претставници на градските власти и со претставници на приватните превозници за можната соработка. Во канцеларијата на градоначалникот на Скопје постои расположение за обновување на возилата во јавниот превоз. Ние веќе подготвуваме нови проекти, со кои верувам дека ќе го привлечеме вниманието на домашната и на светската јавност - вели Распашковски.
Тој смета дека двокатен автобус би било идеално решение за обнова на автопаркот на ЈСП Скопје. Најмногу поради тоа што на фотографиите од старо Скопје не може да не се забележат двокатните автобуси на градските улици. Распашковски вели дека цената на овој автобус нема да ја надмине сумата од 200.000 евра.
- И градските татковци и приватните превозници сметаат дека е висока цената на автобусите. Меѓутоа ние сме спремни да им овозможиме олеснувања, така што ќе треба да платат 25 отсто учество, а останатиот дел ќе може да го отплаќаат на рати во следните 5 години - вели Распашковски.Време - 18.12.2005 |
но во Хановер ФАС воопшто не излегле, баш тогаш се поклопиле изборите, па сигурно биле ангажирани во МКД по партиски кампањи !
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#1574 Posted: 01-Nov-2008 at 18:30 |
Искрено, не знам што сакаат приватнициве. Ај што го искупуваа целото ѓубре на автобуси од Триглава па до Вардара да вози на скопските улици по багателни цени, немаат никакви инвестиции освен оваа МОЈА КАРТА, а остваруваат добар профит, сега сакаат уште државата да им ги купи автобусите со кои тие понатаму би остварувале профит  ! Башка што ЈСП е јавно претпријатие!
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#1575 Posted: 01-Nov-2008 at 15:03 |
„СЛОБОДА ПРЕВОЗ“ БАРА ВЛАДАТА ДА НЕ ГИ ЗАБОРАВИ
И приватните превозници сакаат автобуси на кат
За
новите 300 двокатни автобуси, кои треба да ги набави Владата за да го
подобри јавниот превоз во Градот, заинтересирани се и приватните
превозници. Во нивното здружение „Слобода превоз“ сметаат дека и тие
треба да бидат земени предвид кога ќе се реализира тендерот за
двокатните автобуси. - Вкупниот број автобуси што во моментов се
активни и ги покриваат сите градски и приградски линии е речиси во ист
број со оние што Владата сака да ги набави. Затоа не гледам зошто и ние
не би биле вклучени во нивниот проект. Доставивме вакво барање до
вицепремиерот Зоран Ставревски во кое ги образложивме нашите ставови,
но се уште немаме одговор - вели Ленин Јовановски, директор на „Слобода
превоз“. Тој смета дека државата, наспроти некои други тврдења, може да
помага и во приватниот сектор, а како пример ги посочува субвенциите
кај земјоделците. Од Владата, пак, велат дека новите автобуси ќе бидат
наменети само за јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. - Идејата
на Владата беше да се подобри јавниот градски превоз. Не беа
консултирани приватните превозници, иако и тие имаат право да бараат да
бидат вклучени во проектот. Но според информациите што ги имам,
автобусите што треба да се набават се наменети само за ЈСП - вели Шефик
Дураки, портпарол на Владата. Деновиве граѓаните, но и автобуските
превозници, со голем интерес го следеа промотивното возење на новиот
автобус од марката „мерцедес“, кој истоимената германска компанија го
отстапи за одреден период. Во новото возило, направено според
најсовремени стандарди, скопјани најпрво можеа бесплатно да се возат на
линијата со број 15 на ЈСП, а потоа на линиите 23 и 55 на кои
сообраќаат приватните автобуси. Директорот на здружението вели дека
сите трошоци за возењето ги покрила фирмата „Мерцедес“, која го
осмислила и начинот на промовирање. Кај приватните превозници, според
Јовановски, за разлика од градските власти, идејата не била да
покажуваат кој автобус е подобар - двокатниот или еднокатниот. - Нам би
ни било поинтересно двокатен автобус да се вози низ градот. Дуплиот
автобус на „Мерцедес“ што се промовира низ Скопје, сепак сметам дека не
е за градот бидејќи не одговара на потребата на патниците - смета
Јовановски. Тој смета дека е единечните автобуси се подобри од дуплите,
бидејќи кај нив капацитетот се искористува максимално. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1540&ArticleID=101418 |
Сите граѓани кои што се ЗА овие двокатни автобуси, со самото стапување на сцена на двокатните автобуси го губат правото да се жалат на гужва и да пцујат у сообраќај. Ми се иде да се спакувам и да избегам некаде од вакви глупости.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#1576 Posted: 27-Oct-2008 at 01:02 |
Приватниците заинтересирани за нископодниот автобус

Автобуските превозници од „Слобода превоз“ се заинтересирани да го
подноват својот возен парк со нископодните автобуси на „Мерцедес“. Оваа
одлука тие ја донеле вчера откако викендов нископодниот автобус, по
еднонеделно промотивно возење на линијата „15“, се префрли да сообраќа
на приватните линии „23“ и „55“.
„Два дена го возевме
автобусот и заклучивме дека дефинитивно тој ги исполнува сите
критериуми, почнувајќи од техничките до естетските предиспозиции. До
крајот на годинава планираме да ја посетиме германската фабрика и со
тамошното раководство да преговараме за набавка на неколку автобуси“,
рекоа накусо вчера од „Слобода превоз“, кои веќе подолг период
најавуваат оти планираат да го подноват возниот парк. (Дс.Т.)
http://utrinski.com.mk/?ItemID=880D0BF7B1D6B74A802C1DF6DC9285F0 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#1577 Posted: 27-Oct-2008 at 00:46 |
znam deka ke me zamrzite uste vo pocetok, ali hehe Zasto, ZASTO
ste tolku protiv dvokatni avtobusi???? Zarem toa tolku bi bilo loso????
Siguren sum deka ke bide poubavo od SMRDLJIVITE avtobusi od jsp!
uzas!!!! Konecno saka vladata da stori nesto, a vie se
zalete????????????!!!! Prifani shto davaat, oti ke ostanete so
starudiite od 1970!!!! katastrofa! I sto bi bilo tolku loso da se
dvokatni svtobusi? Pa poarno da odskakame od balkanot, nego li da
bideme neoriginalni i ISTI kako nisto posebno ubavi Zagreb ili Beograd!
Dajte malku vizualen identitet! Jas smetam deka doubledecker vo Skopje
e FENOMENALA ideja!! BRAVO Trifun ili koj god e inicijator za idejava!
A TRAM, isto e fenomenalna ideja! Ushte da nema zatucani idioti koji ke
se protivat na oblakoderite kaj centar, Skopje bi stanal prav Balkanski
Manhattan!  |
Se iznervirav sega, ne mozam da spijam.Grr. Ne mozam da se pomiram koga
vidam kako Hrvatite razubavuvat na sekoj cekor, a nie uste se jademe
megjusebno. grrr! e, moze zamolba, posto ne sum vo Skopje bil dolgo
vreme, bi sakal da vidam sto se stori vo centar 'mal ring' magos etc.
Blagodaram  |
Dimme оддамна си регистриран и си имал шанса, доста време да ги прочепкаш нишкиве. Ако си прочитал барем 10 поста наназад ќе си нашол барем еден аргумент зашто не треба двокатни автобуси во Скопје, ама не си прочепкал пошто еден пост да прочиташе ќе видеше дека Трифун не е иницијатор. Не се слагам со тебе дека ова е феноменално! Не гледам зашто неможеш да се помириш пошто на хрватите им идело напред. Ваљда е синдомот со козата на комшијата  ! Сепак добро што се влкучуваш во дискусијата, само те молам воздржи се од паушални коментари. Башка морам да ти замерам поради тоа што ги навреди сите членови на форумов кои се против стокатниците со фразата "затуцани идиоти"! p.s. Доколку ми реплицираш на вториов пасус те молам направи го тоа во Меана, а не во оваа нишка!
Edited by lslcrew - 27-Oct-2008 at 01:03
|
 |
dimme.von.macedonia
Groupie
Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
|
Quote Reply
#1578 Posted: 26-Oct-2008 at 23:53 |
Se iznervirav sega, ne mozam da spijam.Grr. Ne mozam da se pomiram koga vidam kako Hrvatite razubavuvat na sekoj cekor, a nie uste se jademe megjusebno. grrr! e, moze zamolba, posto ne sum vo Skopje bil dolgo vreme, bi sakal da vidam sto se stori vo centar 'mal ring' magos etc. Blagodaram
|
 |
dimme.von.macedonia
Groupie
Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
|
Quote Reply
#1579 Posted: 26-Oct-2008 at 23:49 |
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#1580 Posted: 23-Oct-2008 at 21:38 |
120 МИЛИОНИ ЕВРА?!?!?  Па со толку пари ние можеме во огромен дел да го решиме проблемот со
превозот во Скопје. Втората метро линија во Софија која се гради (долга
7 км со 7 станици) чини толку пари (ок, свесен сум дека Скопје нема
доволен број на патници за метро). Па со тие пари би можеле целосно и
широко да го ревидираме и подобриме градскиот транспорт. Затоа што на
некој поединец му текнало дека Скопје ке биде многу поубаво ако има ДД
автобуси. Туристите (кои ги нема) ќе гледаат од горе контејнери без
тркалца од кои се прелива ѓубре и ке си ја маваат главата од гранките
на дрвата.  Мој предлог е еден туристички двоспратен, околу 200 едноспратни, дупли автобуси (ЈСП има околу 100 автобуси кои ги купија во 1998 год и можат слободно да се користат уште време) и остатокот од парите нека се намени за трамваи (коишто се ужасно скапи, над 1 милион евра е да речеме КроТрам), затоа што градот јавно нема пари за тоа, а што ке ни се шини кога немаме возила. Или може да се изгради тунелот под пл. Македонија. И тоа е дел од решавање на јавниот превоз во Скопје.
|
 |