build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 12-Mar-2021 at 19:14
Бидејќи изворот е ЈСП Скопје, може да се должи и на грешка во ексел
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 10-Mar-2021 at 23:49

а на што се должи пиков во 2016 и драстичниот пад во 2017?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 10-Mar-2021 at 17:53


https://www.facebook.com/meta.mk.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 07-Mar-2021 at 18:45
Пет автобуси стојат на паркинг во Тетово, поминаа 7 недели, но сѐ уште не се пуштени во употреба



https://mk.tv21.tv/pet-avtobusi-stojat-na-parking-vo-tetovo-pominaa-7-nedeli-no-s-ushte-ne-se-pushteni-vo-upotreba/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 02-Mar-2021 at 11:41
Само во Скопје автобус не застанува на постојка, туку застанува 30 метри пред постојката бидејќи имало други автобуси пред него (како на Рекорд), па цело стадо овци трчаат да одат да го најдат, па ќе ти замине без да видиш дека застанал. Па менуваат лента оти имало друг автобус пред нив кој е уште застанат на постојка...

Не знам што да кажам друго за брзината, не ме чуди ич.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 02-Mar-2021 at 10:11


https://www.facebook.com/meta.mk.mk/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 18-Feb-2021 at 09:59
Порталб: Тетово без посебна лента за автобуси, јавниот превоз може да го отежни сообраќајниот метеж

Општина Тетово нема изнајдено решение за сообраќајниот метеж што со години го спречува слободното движење на возилата. Проблемот ќе биде отежнат кога во сообраќај ќе се воведат и автобусите како дел од градскиот превоз, за кои не е обезбедена посебна лента или барем не е планирано ефикасно организирање на сообраќајот. Одлуката за купувањето на автобусите ќе биде бесмислена ако тие се блокирани во сообраќај, исто како и другите возила, и граѓаните уште повеќе ќе доцнат во извршувањето на нивните обврски, пишува Порталб.мк.

Остана уште еден месец од кога се очекува градскиот превоз во Тетово да стане функционален. Општина Тетово ги определи локациите од каде ќе тргнуваат автобусите, а определени се и постојките. Меѓутоа, дали тетовската инфраструктура и моменталниот сообраќај се подготвени за нормално функционирање на пет градски автобуси, разговаравме со сообраќајниот експерт Блерим Неими.

Дали е доволно вклучување на автобусите без да се создаде простор за нивно нормално функционирање?

Во однос на ова, според професорот и експерт за сообраќај, Блерим Неими, инфраструктурните услови во Тетово не се толку поволни моментално. Тој истакна дека чекаат да се разгледаат правците што би биле утврдени од страна на надлежните лица.

„Условите не се многу поволни што се однесува до инфраструктурата на градскиот превоз. Претходно, многу важна улога ќе има фактот во какви ленти ќе се движат автобусите, нешто што ќе биде утврдено од страна на надлежни лица. Ќе треба да се види во патните правци, колку ќе има места за паркирање на возилата и колку ќе можат да создадат простор за непречено функционирање на градскиот превоз“, рече Блерим Неими, сообраќаен експерт.

Тој ја нагласи важноста на посебна лента што би овозможила автобусите да пристигнуваат до нивната дестинација навремено и без дополнителни проблеми, а моментално, градот Тетово нема такво нешто.

„Градскиот превоз би бил добро решение за градот Тетово, конкретно, доколку се обезбеди посебна дополнителна лента за автобусите како и забрзување на времетраењето на возење или распоредот“, рече Неими.

Што треба да се направи?

Според Неими, во насока на задоволителна функционалност на јавниот превоз во Тетово најпрво треба да се исполнат неколку услови, и тоа: да има доволно места за паркирање на возилата, да има посебни места за застанување на автобусите и да има посебна лента за автобусите како што има во другите градови што имаат јавен превоз.

Општината сѐ уште без одговор

Новинарот на Порталб.мк постави неколку прашања до Општина Тетово во однос на организирањето на јавниот превоз. Меѓутоа, локалните власти сѐ уште не одговориле. Во продолжение се прашањата што останаа без одговор:

1. Дали Општина Тетово обезбедила инфраструктурни услови за нормално функционирање на градскиот превоз?

2. Дали ќе има посебна лента за сообраќај на автобусите?

3. Дали се планира посебен режим во сообраќај (каков?)

4. Дали ќе биде можно автобусот навреме да пристигне до неговата дестинација, со оглед дека јавниот превоз во главно ќе го користат студентите? Кој ќе сноси одговорност доколку постојано има доцнење поради сообраќајниот хаос?

За да се исплатат новите автобуси ќе бидат потребни 13 години

Кредитот од 1,2 милиони евра што го подигна Општина Тетово ќе почне да се исплаќа после три години, со каматна стапка од 3 отсто. Ова го потврди министерот за финансии, Фатмир Бесими. Според тоа, идниот градоначалник на Општина Тетово освен плаќањето на автобусите, ќе се соочи и со долгот од 9,4 милиони евра.

„Се работи за три тури што ќе ги опфатат сите делови на градот и ќе може да се користат од страна на нашите граѓани. Ова е реализирано во соработка со Светската Банка за подобрување на општинските услуги, за што потоа општините аплицираат и добиваат кредит за реализација на овие проекти. Станува збор за 13-годишна категорија со една каматна стапка од 3 отсто. Во дадениот случај, општината аплицираше и доби средства во износ од 1,2 милиони евра, меѓутоа во текот на набавката, поради транспарентноста, тука општината заштедила и реализирани се само 720 илјади евра а останатиот дел од средствата од 1,2 милиони евра останува на располагање за општината на Тетово, за други проекти што би го подобриле животниот квалитет на граѓаните“, рече Фатмир Бесими, министер за финансии.

Инаку, постапките за регистрација на автобусите, како и за ценовникот за билетите за јавен превоз се завршени. Се очекува систематизацијата на работници во Јавното претпријатие „Тетово Транспорт“, како и да се обезбедат возачи и администрација. Се очекува во текот на месец март за прв пат да биде пуштен во функција јавниот превоз во Тетово.

https://meta.mk/portalb-tetovo-bez-posebna-lenta-za-avtobusi-javniot-prevoz-mozhe-da-go-otezhni-soobrakjajniot-metezh/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 05-Feb-2021 at 18:21
А тоа што секоја година им паѓа бројот на патници, изгледа и тогаш корона имало
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 05-Feb-2021 at 13:12
Ковид-19 пандемијата предизвика намалување на бројот на превезени патници во скопскиот јавен превоз на историски најниско ниво. Автобусите на ЈСП-Скопје и на приватните превозници лани превезле 27.709.556 патници, што е за речиси 30 милиони патници помалку во споредба со 2019 година. Во годината пред ковид кризата, јавниот превоз во Скопје го користеле над 57,2 милиони патници.



https://www.facebook.com/meta.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 31-Jan-2021 at 13:27
СКОПСКА“ ЌЕ СТАНЕ И ЕЛЕКТРОНСКА КАРТИЧКА, ПРЕКУ МОБИЛНА АПЛИКАЦИЈА ЌЕ СЕ КУПУВА И ПЛАЌА АВТОБУСКИ БИЛЕТ

Билет за возење во автобусите на ЈСП „Скопје“ ќе може да се купи и електронски преку нова мобилна апликација. Наместо во билетарниците и на другите продажни места да се дополнува картичката „Скопска“, тоа ќе можат да се прави електронски. Со тоа, патниците билетот во автобусот ќе го плаќаат преку електронскиот паричник на мобилниот телефон.

Ова се предвидува со изменување и дополнување на Одлуката за интегриран тарифен систем во линискиот превоз на патници кој беше усвоен на седницата на Советот на Град Скопје пред три дена.

„Може да има повеќе видови електронски картички за еднократна употреба во зависност од видот на возниот документ, односно билетот кој е запишан во меморијата на картичката. Валидација со мобилен телефон може да се врши преку апликација за паметни мобилни телефони издадена од ЈСП ‘Скопје‘, која е интегриран дел и комуницира директно со електронскиот систем за наплата – смарт тикетинг систем“, стои во објаснувањето од Град Скопје.

Сега во автобусите на ЈСП „Скопје“ и приватните превозници билет може да се плати со телефон, но преку мобилните оператори и цената е 40 денари. Со картичката „Скопска“ која може да се наподолни во билетарниците и продажните места, билет за едно возење е 35, со десет возењa 250, за еден ден 120, а за цела недела 500 денари.

Во автобусите на ЈСП „Скопје“ може да се купи билет за едно возење, а цената е 50 денари.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/skopska-ke-stane-i-elektronska-kartichka-preku-mobilna-aplikatsija-ke-se-kupuva-i-plaka-avtobuski-bilet/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 28-Jan-2021 at 17:46
ТЕТОВСКИТЕ ОПШТИНСКИ СЛУЖБЕНИЦИ ЌЕ ПЛАЌААТ ПОЕВТИН МЕСЕЧЕН БИЛЕТ ЗА ЈАВЕН ПРЕВОЗ ОД СТУДЕНТИТЕ
Уште не почна со работа, а јавниот превоз во Тетово веќе создава контроверзии. На денешната седница на Советот на Општина Тетово беше усвоен ценовникот за јавниот превоз кој, со неодамнешната набавка на 5 автобуси, по неколку години подготовки конечно се очекува да почне да функционира. Но, токму ценовникот предизвика остра полемика меѓу тетовските советници бидејќи, за дел од нив беше неразумно општинските административци да плаќаат поевтин превоз од студентите.

„Сега за вработените во Општина Тетово месечен билет чини 450 денари, а додека студентите треба да плаќаат 600 денари. Нашата реакција е дека студентите треба да имаат приоритет. Исто така, баравме да има категорија автобуски билети за семејства кои имаат месечни приходи не повисоки од 250-300 евра, но мнозинството тоа не го прифати“, изјави Бесар Дурмиши од опозициската БЕСА.

Според донесената одлука, билет за едно возење во градскиот превоз ќе чини 20 денари, а се воведени и месечни билети според категории, па така основен месечен билет изнесува 900 денари, за студенти и јавни службеници цената е 600 денари, додека за вработените во Општина Тетово месечниот билет чини 450 денари. Пензионерите и лицата со полесна попреченост ќе можат да земат месечен билет за 350 денари, а за оние лица кои се со над 80% попреченост превозот ќе биде бесплатен.

Иако автобусите конечно се набавени и денес е утврден ценовникот за билетите, ЈП „Тетово транспорт“ се уште не може да започне со превоз на патници.

„Денес се усвои ценовникот и сега продолжуваме со технички и административни процедури кои се со законски рокови кои треба да се почитуваат. Исто така, Советот на Општина Тетово автобусите треба да ни ги предаде на користење, па тие да добијат лиценца и дури потоа да прејдеме на нивна оперативност“, вели Фејсел Беадини, в. д. директор на ЈП „Тетово транспорт“.

По неколку години откако Општина Тетово донесе одлука да се формира јавен превоз во градот, пред една недела конечно беа набавени 5 современи автобуси кои сѐ уште чекаат да бидат вклучени во јавниот превоз во градот.


https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/tetovskite-opshtinski-sluzhbenitsi-ke-plakaat-poevtin-mesechen-bilet-za-javen-prevoz-od-studentite/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 27-Jan-2021 at 22:34
Ако месечниот е 450, како и зошто годишниот би бил 9000? Еве ги рамковните вработувања на дело.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 27-Jan-2021 at 17:05
Тетово, автобусите конечно пристигнаа, но нема да бидат пуштени во сообраќај

Петте автобуси кои се очекуваа цела деценија, конечно пристигнаа. Сепак и покрај нивното пристигнување во Тетово, нема да има јавен превоз барем до средината на март.

Ова се должи на доцнење на подготовката на теренот за јавен превоз, како што се поставување на линиите по кои ќе возат автобусите, ангажирање на администрацијата на јавното сообраќајно претпријатие и формирање на нивните канцеларии.
После тоа, ќе следи комплетирање на администрацијата на претпријатието со вработени, како и огласот за прием на возачи. Во меѓувреме, на следната седница, ќе ја пренесеме сопственоста на автобусите на компанијата и ценовникот за билетите“, рече Беким Мемети претседател на општинскиот совет, Тетово.

Тетово најпрвин ќе има три линии како и три вида билети, еднократни 20 денари, месечни до 450 денари и годишни кои ќе чинат 9000 денари. За реализација на превозот на овие линии, општината ќе треба да изгради неколку постојки за чекање.

Јавното сообраќајно претпријатие сè уште нема свои канцеларии, исто како и автобусите кои немаат каде да се паркираат, за што, првично, ќе се користи дворот на пожарникарите во Тетово. Останува нејасно дали оваа компанија ќе воспостави сервисен пункт во случај на дефект или ќе користи приватни мајстори.

По пуштањето во употреба на автобусите, ќе се намали бројот на комбињата кои што вршат меѓу- општински превоз на црно, а кои, според првиот човек на Советот, се планира да бидат лиценцирани и вклучени во распоредот заедно со јавниот превоз.

https://alsat.mk/mk/tetovo-avtobusite-konechno-pristignaa-no-nema-da-bidat-pushteni-vo-soobrakaj/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 26-Jan-2021 at 15:55
Само хартиени билети има, или може и со телефон или со бесконтактна картичка да се плати за едно возење? Во Англија во автобусите (и особено во метрото) веќе одамна не се ни користи Oyster толку многу, може слободно со својата бесконтактна картичка да се плаќа. Мислам дека не е толку тешко да се наплаќаат барем билетите за едно возење директно на читачот на самиот влез.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 26-Jan-2021 at 13:47
ПО 300 БИЛЕТИ ЗА ЕДНО ВОЗЕЊЕ СЕ ПРОДАВААТ ДНЕВНО ВО АВТОБУСИТЕ НА ЈСП „СКОПЈЕ

Вкупно 105.000 билети за едно возење се продадени во автобусите на ЈСП „Скопје“ изминатава година. Билетот за едно возење беше пуштен во продaжба во февруари лани, што значи дека во просек дневно 300 патници се возеле во јавниот превоз со оваа карта која чини 50 денари.

Од јавното сообраќајно претпријатие велат дека неочекувано има голем интерес за билетот за едно возење и покрај тоа што поради пандемијата на ковид-19 е многу намален бројот на патници во автобусите.

„Големиот интерес кој изминатава година го имавме за овој тип на билет покажа дека тој бил неопходен. Со ова картичка се олесни користењето на јавниот превоз за лицата кои ретко се возат со автобус, граѓаните кои доаѓаат од другите градови да завршат некоја работа во Скопје или пак туристи бидејќи немаат картичка ‘Скопска‘. Патниците повеќе немаат ниту оправдувања дека не платиле карта оти не работеле билетари или не стасале да ја наподолнат картичката“, велат од ЈСП „Скопје“.

Јавното сообраќајно претпријатие од почетокот на пандемијата на ковид-19 работи со загуби поради намалениот број на патници во автобусите. Од март лани до сега за 60 отсто е намален бројот на патници во јавниот превоз во Скопје. Од март до декември во автобусите на ЈСП „Скопје“ и на приватните превозници се возеле 19.060.648 патници, а истиот период лани бројот бил 48.522.769.

Поради загубите претпријатието доби помош од 2 милиони евра од Владата, со кои делумно беше покриен минусот бидејќи загубите во работењето се околу 4 милиони евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/po-300-bileti-za-edno-vozene-se-prodavaat-dnevno-vo-avtobusite-na-jsp-skopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 17-Jan-2021 at 15:47
Urban transport buses arrive in Tetovo

Tetovo is being made by organized urban transport. Today in Tetovo arrived 5 ISUZU Citiport buses, which will be used for organized urban transport needs as part of the municipal enterprise ′′ Tetovo Transport ". These buses are also adapted for persons with bodily disability, mothers with children and people of a postponed age. Buses meet the ecological standard ECO6, which also represents standard in EU countries.
This capital project worth 44 million denars, required not only a single vision, but also teamwork of those who believed and worked very hard to make it a reality. Today I would like to thank the Minister of Finance Mr Fatmir Besimi, and the design unit under this ministry, which assisted in the implementation of the procedure for the supply of urban buses through the World Bank credit instruments. The Municipality of Tetovo remains committed, and will work in the future, to affirm the international financing instruments as a very affordable form to realize and meet the needs and demands of citizens.
Urban transport in Tetovo will start very soon. In parallel we built the substations, proper vertical and horizontal signaling, and we will work intensely to educate and convince citizens that by exploiting urban transportation, not only avoid mess in communication, but also contribute to raising awareness and ecological protection of the city and municipality our own.









https://www.facebook.com/teutaarifiofficial/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 17-Jan-2021 at 15:44
Тетово добива градски превоз – пет автобуси ќе сообраќаат на три градски линии

Преку Проектот за подобрување на општински услуги кое Министерството за финансии го спроведува заедно со Светска банка, Општина Тетово набави пет автобуси за градски превоз во вкупна вредност од 720.000 евра. Со ова, Тетово за првпат добива јавен превоз во градот со воведување на три градски линии.

На настанот за примопредвање на автобусите присуствуваа министерот за финансии Фатмир Бесими и градоначалничката на Тетово, Теута Арифи.

„Со ова на граѓаните на Тетово ќе им се обезбеди една нова општинска услуга, која ќе придонесе за: прво, безбеден превоз на патници, второ – поефикасен сообраќај во градот и трето, и особено битно, намалување на загадувањето. Исто така, со ова се отвораат и нови работни места за граѓаните во јавното претпријатие за транспорт. За набавката на автобуси преку МСИП-проектот општина Тетово доби 72,6 милиони денари или 1,18 милиони евра. Со реализирање на јавната набавка постигната е пониска цена за автобусите од 44,3 милиони денари или околу 720 илјади евра, додека за останатите средства има можност општината да ги искористи за друг проект“, објасни министерот за финансии.

Градоначалничката на Тетово Арифи посочи дека автобусите ќе бидат предадени на користење на локалното јавно транспортно претпријатие “Тетово транспорт”.

Планирани се три линии на јавниот транспорт низ градот, кои ги опфаќаат главните артерии на градот во сите делови. Првата линија е од автобуската станица на улица Борис Кидрич до Универзитетот на Југоисточна Европа (ЈИЕ).

Втората линија се движи по улиците Борис Кидрич, Иво Лола Рибар, Страшо Пинџур, т.ц. Мерџан, Илинденска, до Универзитетот ЈИЕ, улиците Љуботен, Киро Ристоски Дрнц, Ѓорче Петров, Браќа Миладинови, Булевар Видое Смилевски Бато, 29 Ноември, Благоја Тоска, Маршал Тито, Булевар Видое Смилевски-Бато и повторно завршува кај автобуската станица на улица Борис Кидрич.

Третата линија е по улиците Борис Кидрич, Булевар Видое Смилевски Бато, Маршал Тито, Благоја Тоска, 29 Ноември, Булевар Видое Смилевски Бато, Браќа Миладинови, Ѓорче Петров, Киро Ристоски – Дрнц, Љуботен, Илинденска, Универзитет ЈИЕ и се враќа по Илинденска до т.ц. Мерџан, улица Страшо Пинџур, Иво Лола Рибар, Благоја Тоска и завршува кај автобуската станица на улица Борис Кидрич.

Бесими посочи и дека ова не е прв пат општина Тетово да реализира капитални проекти преку МСИП – проектот. Досега општина Тетово има добиено околу 3 милиони евра за спроведување на проекти во општината, како доизградба на булеварот „Видое Смилевски – Бато“, набавка на фотоволтаици, изградба на локални патишта и набавка на општинска механизација.

https://meta.mk/tetovo-dobiva-gradski-prevoz-pet-avtobusi-kje-soobrakjaat-na-tri-gradski-linii/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 16-Jan-2021 at 21:36

Бројот на кинески е 200.

Повеќе пати ја менуваа бројката што ќе се нарачувала, мислам почнаа од 50, па најавите едно време отидоа до 300, ама на крај се набавија 200 (+2 панорамски).
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 16-Jan-2021 at 21:10
Како е можно просечната старост на ЈСП да е повеќе од 15 години. Па нели 300 беа кинеските, 80тина украински и плус новите манови. Најстари се украинските и се од ~2010. Толку ли многу има оперативни постари автобуси што го паѓаат просекот?
112 вкупно автобуси од приватните превозници, или 20тина проценти од вкупната флота на јавниот транспорт (овие сигурно имаат просечна старост поголема од ЈСП). Која е реалната потреба од нив? Не е ли подобро ЈСП да е монопол?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 13-Jan-2021 at 22:33

Малку статистика за Скопје

Three companies currently operate buses on all routes in the City:



- JSP - a public transport operator wholly owned by the City, which provides 73 per cent of urban transport services (42 urban bus routes) and 71 per cent of suburban bus routes (49 bus routes). JSP currently has only an agreement on the provision of subsidies.

The bus fleet inventory is composed of 401 bus of which 319 are operational. The average age of the fleet is 15 years but over 20 per cent is older than 27 years.



- Mak Express and Sloboda Prevoz – two associations of several private operators running on urban and suburban line networks, which provide the remaining 27 per cent of urban transport services (7 routes) and 29 per cent of suburban bus routes (9 bus routes).

Mak Express operates on 5 lines with 41 vehicles and Sloboda Prevoz covering 11 lines on which it runs 71 vehicles. The activities of those two private operators are regulated by 5-year contracts with the City (based on number of kilometers ridden with no specific service quality requirement) signed in 2015.

https://www.ebrd.com/work-with-us/projects/psd/51752.html

Edited by Cloverstack - 13-Jan-2021 at 22:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.