build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Паркирање и паркинзи (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 47>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 04-Oct-2021 at 21:09
Ima resenie za se, ako se saka. Ocigledno vo Makedonija prosecniot graganin zivee bez nekoi osnovni pravila koi bi stvorile red. Ako e javen prostor ili parking mora da bide obelezano so znaci. Vo slicni okolnosti vo Strumica eden "pametnjakovic" si obelezal svoj parking vo bela boja, duri i brojot na reg. tablicni go napisal i "duga revolucija" ako nekoj parkira na toa mesto. Sekako, iako mestoto e drzavno, nema reakcija od nekoja institucija.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 04-Oct-2021 at 20:43
На моменти нема пристап ниту за поголемо возило а не пак за комбе или камион.Мислам дека фирмите ја прават најголемата гужва и двете теретани бидејќи после 18:00 може да се најде место за паркирање речиси без проблем. Но преку ден е хаотично поради бројни возила на фирмите и треба станарите да губат по 10-15 минути додека го извадат возилото од паркинг. Зонско не е решение бидејќи не е исцртан официјален паркинг,можеби само некаква рампа на влезот би ја сменило малку ситуацијата под услов фирмите да немаат право да влегуваат што е потешко изводливо и никој не се ни ангажира за такво нешто.
Добар потег би било монтажен паркинг на ширината кај Стокомак но со децении никој не го прави а хаосот од ден на ден станува се поголем.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 04-Oct-2021 at 20:34
Taka e koga nisto ne e obelezano i parkira koj kade mu tekne. Najstrasno e sto nema sloboden pristap za protivpozarno vozilo.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 04-Oct-2021 at 18:41
Плус, да не заборавиме дека има и авто-школа...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 04-Oct-2021 at 17:26
Проблематично е тоа што не е ова официјален паркинг,вчера се деси гужва сакаше еден автомобил да излезе но неможеше,свиреше 20 мин и се откажа.
Ова е речиси секојдневие во населбата многу често има вака оставени коли во пролаз но вчера мислам беше рекорд пежото беше минимум 15 часа оставено во таква позиција.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 04-Oct-2021 at 16:46
Добро и што ако некој се најде и ја оштети колава?? Ќе застане ли МВР во заштита на имотот на граѓанинот кој бил на место на кое не му е немата паркирање, а јас оставил колата без придружба?!
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 04-Oct-2021 at 07:36
Не знам стварно зошто не направат една катна гаража меѓу „паркингов“ и Стокомак и конечно да се реши проблемот со паркирање на ова место во Аеродром. Секако, дополнителен позитивен ефект ќе биде што „паркингов“ ќе си ја добие функцијата за која е направен - пешачење.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 04-Oct-2021 at 07:03
Вчера колава стоеше повеќе од 14 часа во пролаз,блокирајќи 4-5 други коли на паркинг во Мичурин(твитер)



Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 29-Sep-2021 at 16:27
Колку време треба овој "паркинг" да стане анекс на бит-пазар? Колку време треба да видиме коли на коишто на хауба се продава хулахопки, фазометари, ханзапласт, тепало за муви, тренерки и што све не??

1 ден? 1 недела? 1 месец? 1 година?
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 29-Sep-2021 at 14:35
Sega 5-7 metarski zvucni dzidovi nalik na onie od obikolnicata okolu Bitola da ja okovaat plasticarska
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 29-Sep-2021 at 14:30
Пуштен во употреба паркингот над Бит Пазар – Ганиу: Ќе правиме уште паркинг места



Градоначалникот на Чаир и кандидатот на ДУИ за следните 4 години Висар Ганиу, денеска го пушти во употреба мега проектот – Паркинг над Бит пазар со капацитет од 220 паркинг места.

Во присуство на трговците и многу граѓани, Ганиу рече дека овој голем проект ги демантира сите оние кои велат дека Чаир не го решил проблемот со паркирањето.

„На Бит пазар, по реновирањето и модернизацијата, му се додаваат 220 паркинг места. Во Чаир до денес создадовме вкупно 1.450 паркинг места. Ова е нов момент, добра вест и објавување на нашата желба и амбиција да продолжиме да отвораме многу нови паркинзи кои се дел од нашиот план“, рече Ганиу.

Градоначалникот Висар Ганиу додаде дека овој паркинг има посебно значење за Бит пазар и старата чаршија, бидејќи отвора можности за поголема циркулација, ослободување на патишта и тротоари околу Бит пазар и населбата Дуќанџик, како и поголема посетеност на Скопската чаршија, што несомнено ќе донесе материјални и деловни придобивки за чаршијата и за Бит пазар.

„Во однос на големината на општината, по глава на жител, ние сме веројатно најнаселената општина во Европа, но тврдиме дека сме првата општина по бројот на паркинг места на стариот континент. Бит Пазар е слика на невозможен опстанок, слика на вековната пот за Албанецот, да преживее и да дојде во овие добри денови. Бит Пазари е нашето постоење“, изјави првиот човек на Чаир, Висар Ганиу.

Директорот на ‘Бит Пазар’ Агим Рушити рече дека овој паркинг значително ќе го регулира сообраќајот, ќе спречи блокирање на патиштата од паркираните автомобили на фреквентните улици на Бит пазар и Чаршијата, и на крај ќе го зголеми и бројот на посетители и купувачи.

Со овој мега проект, градоначалникот на Чаир го комплетира својот 4-годишен мандат со 1450 нови паркинг места низ општината, додека за следниот мандат ќе изгради плус 3000 нови, врз основа на договорот со светски познатата компанија Мабетекс на Беџет Пацоли, кој ќе инвестира на 12 локации, катни гаражи, со вредност од над 50 милиони евра.

https://mk.tv21.tv/pushten-vo-upotreba-parkingot-nad-bit-pazar-ganiu-ke-pravime-ushte-parking-mesta/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 06-Sep-2021 at 16:26
ШИЛЕГОВ: РАБОТИМЕ НА РЕШАВАЊЕ НА ПРОБЛЕМОТ СО ПАРКИРАЊЕТО ВО ЧАИР

Градоначалникот Петре Шилегов денеска на прес- конференција заедно со вицепремиерите во владата Артан Груби и Фатмир Бетиќи, министерот за економија Крешник Бектеши и градоначалникот на Општина Чаир, Висар Ганиу најавија решавање на долгогодишниот проблем со паркирањето во оваа скопска општина.
- Денеска заедно со градоначалникот Ганиу и со господин Беџет Пацоли ви соопштуваме една многу голема и многу убава вест не само за Општина Чаир, туку и за цело Скопје. Долго време во рамките на Град Скопје и Општина Чаир работевме на решавање на проблемот со паркирањето во оваа скопска општина, проблем кој подолго време ги мачеше нашите сограѓани од Чаир. Конечно на задоволство на сите нас дојдовме до решение кое подразбира еден систематски пристап во решавање на овој предизвик. Во Општина Чаир се наоѓаат најстарите населби во нашето Скопје кои во инфраструктурна смисла се уште имаат задржано елементи од стариот османлиски урбанизам кога не постоеле ниту автомобилите, ниту проблемот со нивното паркирање – рече Шилегов.
Тој додаде дека, за жал, години наназад нивните претходници градоначалници не успеале да најдат системско решение на овој проблем, но дека ниту тој, ниту Висар се луѓе кои ги фрлаат проблемите под тепих, туку напротив, ги решаваат колку и да изгледа тоа невозможно.
- Стратешкото партнерство што Општина Чаир го воспостави со инвеститорот подразбира решение кое на оптимален начин ќе постигне и повеќе простор за паркирање на возилата, но и повеќе простор за непречено одвивање на пешачкиот, велосипедскиот и автомобилскиот сообраќај во оваа општина. Тоа значи дека сообраќајниот метеж, гужвите и застојот во сообраќајот во оваа општина за неколку години од сега ќе бидат минато. Како единици на локалната самоуправа остануваме посветени на решавање на најгорливите проблеми со кои се соочуваат нашите сограѓани. Во таа смисла постигнувањето на одржлива урбана мобилност на територијата на целиот град, на секоја скопска општина е императив од кој немаме намера да се откажеме - нагласи Шилегов.
Тој истакна дека Скопје е град за сите и на сите и секој негов жител има еднакво право да живее во квалитетна животна средина во населбата каде што го изградил својот дом.

https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 03-Sep-2021 at 17:08
Two-Storey Car Park –Tetovo



Multi-storey car parks are unique buildings in which all elements of the structure are normally exposed to the public. What defines it as a parking lot, and what makes it a little different to design and build, is the sloped surface for drainage, the ability to handle heavy vehicular loads, and severe environmental exposure.

Project Features
Investor: Municipality of Tetovo
Location: Tetovo
Surface Area: 2500 m2
Investment Value: 43 000 000 MKD

https://eurovia.mk/works/two-storey-car-park/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 02-Sep-2021 at 19:49
ама прејако е како цртање на линии на асфалт е решавање на проблем
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 02-Sep-2021 at 15:44
Се започна со наплата за користење паркинг простор
По 7-месечни интензивни активности пред извесно време официјално со работа започна ЈП Паркинзи Неготино, а од вчерашниот ден се започна и со наплата за користење паркинг простор.
Со овој проект се решава деценискиот проблем со паркирањето во градот и се создаваат услови за побезбеден сообраќај.
Изминатиот период на повеќе локации во Неготино се делеа информативни флаери во кои беа содржани основните информации за функционирањето на ЈП Паркинзи, погодностите за граѓаните, фирмите и вработените во нив во делот на користењето и наплатата на паркинг просторот.
Заклучно од вчера (1 септември) наплатата се одвива со СМС пораки и пакети кои можат да се најдат во дел од малопродажната мрежа и во седиштето на претпријатието.







https://www.facebook.com/delkovtoni
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 30-Aug-2021 at 07:24
Паркинзи Тетово работи со загуба, бара кредит – нови санкции за тие кои ќе ги оштетат блокаторите



Иако приходите за 6 месеци изнесуваат а7.467.179,00 денари, ЈП Градски паркинзи во Тетово, за првите шест месеци од 2021 бележи загуба од 1.362.870 денари.

Претпријатието дури побарало и кредит за покривање на загубите, но се уште немаат одобрение од банките. Освен приходите од наплата на паркинг, ова претпријатие има приходи и од Пајак службата. За само 6 месеци кренати се 1000 автомобили и се блокираник околу 3000 други, но повторно тоа не е доволно за платите на 60 вработени и за трошоците на претпријатието. Од таму загубите ги правдаат со пандемијата, бидејќи според нив, движењето на граѓаните било ограничено.

„Ние како претпријатие од Општинскиот совет побаравме одобрение за барање за кредит во вредност од 6.000.000,00 денари, добивме одобрение од Општинскиот совет Тетово, и од Министерството за финансии, но се уште немаме одговор од банките. Се надеваме дека со проширувањето на новите зони во градот, претпријатието ќе има позитивни резултати“, велат од ЈП Градски паркинг Тетово.

Често пати се случува граѓаните да ги оштетуваат блокаторите на автомобилите , што претставува голем трошок за претпријатието, затоа се размислува за воведување дополнителна казна.

„Се додаваат три категории кои се однесуваат на оштетување на блокаторите, клучевите итн, значи се воведува нов ценовник за нив, бидејќи немало воопшто. Зависно од штетата, но штетата изнесува 5500 денари, оштетувањето е 2 илјади денари а оштетувањето и неплаќањето, 3000 денари“, додава Беким Мемети.


И од претпријатието Градски паркинг работејќи со загуба, пред неколку месеци отвори конкурс за вработување на 8 нови вработени.

https://mk.tv21.tv/parkinzi-tetovo-raboti-so-zaguba-bara-kredit-novi-sanktsii-za-tie-koi-ke-gi-oshtetat-blokatorite/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 18-Aug-2021 at 11:43
Зашто само архитектите да дадат предлози? Ние другите не ли сме граѓани на истиов град?? До кога со тоа "приватизирање" на јавниот простор, како да градов постои заради архитектите, а не обратно они за градот.

Ова е добар простор на пример за покриен пазар наместо зелен пазар, има стреа има паркинг, нема да смета пазарот меѓу среде градски ѕид. Добар е за паркинг за хаварисани возила на пример. Добар е за тоа за што веќе се користи: автобуска станица, меѓуградска станица, пајак служба. Можда би требало да се пресели и комунална хигиена со се паркингот за камиони тука од Ќерамидница.

За такви работи е добар, ништо повеќе. Културни установи, спортски, или било какви други занимливости тешко проаѓаат, пробано е. Доволно е да се згрижуваат ете овакви комунални дејности и супер е.

Можда со изградбата на новиот мост ќе настане, на некој начин, дисперзија на ромското присуство. Односно ќе ги има помалку тука заради тоа што ќе ги има повеќе околу СЦ Јане Сандански, па тоа индиректно да придонесе позитивно кон развојот на овој простор.

Edited by user8642 - 18-Aug-2021 at 11:46
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 18-Aug-2021 at 11:14
Паркингот под Железничката станица во Скопје, е простор кој сеуште чека да биде препознаен како потенцијал за јавни случувања. Одамна го нарековме „Македонскиот Луксор“ и се обидовме преку нашите разгледници и други приватни иницијативи да го актуелизираме.
Просторот заслужува јавен повик на кој архитектите ќе може да дадат предлози за неговата интеграција во социјалниот живот на Скопје









https://marh.mk/македонскиот-луксор/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 18-Aug-2021 at 10:45
Едно сосема елегантно решение би било при-градската линија број 60 да стане градска линија. Тоа значи сегашниот селски возен ред, сабајле неколку автобуса, па попладне едвај уште неколку да се променат со целодневен ред барем на саат време, end-2-end линија. Без глупости, последниот иде од Ѓорче до Глумово, тој пред некој до треска, тој после до сарај и секакви претумбации кои само ги збунуваат луќето. Со правење на линијата да биде градска би се намалила и цената и може да се очекува дека минимално би придонело во намалување на бројот на возила.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 18-Aug-2021 at 07:02
Точно, се слагам, грдо изгледа. И немање на соодветен паркинг 100 пати ме има предомислено за Матка како моја викенд дестинација.
Но дали има решено/организирано соодветно паркирање? Нема...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 47>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.