![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 60> |
Author | |
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Metrail’s unique multiple steering system allows a turn radius below 30 metres, allowing mass–transit networks in locations previously impossible to achieve with conventional rail or other monorail types. ![]() ![]() ![]() A Transponder readers on each bogie. Speed and position are also calculated from motor sensors. B Uniquely coded Passive Transponders are embedded in the track at regular intervals and sensed by readers (A) on each bogie. No trackside wiring required. Network Control
Revenue Collection & Ticketing
http://www.metrail.com/ |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Lower Overall System Cost
Overall System Cost—Monorail & Typical LRT Systems |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Major Features:
![]() http://www.metrail.com/ Edited by phenomenon - 05-Mar-2014 at 20:40 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Точно ,а и мислам дека инфраструктурата за него би била поефтина него за нашиов класичен трамвај.
|
|
![]() |
|
Еден Дечко ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Nov-2013 Online Status: Offline Posts: 277 |
![]() ![]() |
Одлично би му стоел на Скопје.
![]() |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Додека Скопје чека трамвај, во тек е изработка на системот metrail (најнапреден хибриден електричен едношински систем):
![]() ![]() ![]() Edited by phenomenon - 05-Mar-2014 at 20:08 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ќе се согласам со претходните форумаши, жичница како јавен превоз во еден град е добра варијанта само за пренаселените милионски градови, и тоа оние што пред се` го немаат решено проблемот со постоење фавели. Во ваквите делови од градот не се граделе ниту улици, ниту пак функционирал некаков превоз, па затоа урбанистите се одлучиле да ја испробаат жичницата, бидејќи зазема малку простор, а истовремено може да пренесе голем број луѓе од една до друга дестинација. Вакви населби со огромна густина на жители има во Скопје, дел од Чаир, Топаана, Шуто Оризари и делови од центарот на Скопје, ама тоа е премалку.
|
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
за ова инвеститор тнко, ваква жичница ќе биде смешна опција за Скопје, со оглед малата густина на население ем потребата од повеќе станици, а кога ќе споредам цената во однос на трамвајот мислам за ова уште потешко да најдеме инвеститор, со оглед дека ќе треба дополнително замарање околу постојките итн. најблиску до жичница што би добиле се тролејбуси, јасно штом почне да расте цената на нафтата, евентуално ако гасот не ја стабилизира ситуацијата, но Edited by +Protagorist - 17-Jan-2014 at 15:42 |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
Еден Дечко ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Nov-2013 Online Status: Offline Posts: 277 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Пример за Анкара, изградба на жичница низ градот.
http://en.leitner-ropeways.com/Home/Largest-urban-ropeway-on-Eurasian-continent-in-Ankara-from-2014 ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
![]() Ti uste mislis deka planiraat da gradat? Neli sfati deka ova e samo kolku da se kaze deka se nesto aktivni i na toa pole!? |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Голем скептик сум дека нашиве политичари ќе напарават нешто корисно. И дали некој знае каков трамвајски систем планираат да градат во мај? Дали ЛРТ или класичен старовремски трамвај од двете страни на булеварите, со раскопување на жардинериите и со стотици вкрстувања на раскрсниците на исто ниво, со тотално закрчување низ Центар ако трасата поминува по Димитрија Чуповски? Потполно сум убеден дека ќе го изберат ова второ решение со што ќе придонесат сообраќајот во Скопје да колабира.
Е сега, кога веќе се толку неспособни, можеби подобро е целосно да се напушти оваа идеја за изградба на трамвај и да се проба со градска жичница: ![]() ![]() Moже ли некој од поупатените да каже колку чини вакво решение од километар и дали би била добра идеја за Скопје? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
+Protagorist ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
![]() ![]() |
златни папагај јер ми смо слободни, бидна муабетов вакво нешто би било повеќе спектакл него трајно решение, но кога бараме на вересија мислам дека полесно ќе најдат инеститор за ова него нешто друго, со оглед дека маркетиншки ќе ја исплатат инвестицијата брзо, дали од висечки банери или дигитални кошници, односно ова може да се искористи ко инвестициски спин додека не видат подалеку ќе робуваат на мртви проекти асега дополнително откако на неколку наврати расфрлаа пари за студии, те Трифун те Коце, со тие пари ќе ги проширеа сите булевари! туку нека стават на скопскиот железнички прстен ЛРТ и нека го врзат аеродромот и тирз со градот [1] а доколку кренат инвестициите следствено и стандардот, градот и сам ќе најде сили да исфинансира трамвај, кој како стојат работите на терен воопшто нема ни да треба, со оглед дека дополнително ќе го запуши сообраќајот, со тие пари нека расфрлаат клучки по градот а каде нема простор еднонасочни надвозници и подвозници |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Уште еден тендер за изградба на скопскиот трамвај
#Почетокот на мај годинава е новиот рок што Градот Скопје го определи за пронаоѓање концесионер за проектирање, изградба, финансирање и стопанисување со идниот трамвај во Скопје. Дотогаш ќе може заинтересираните да аплицираат на новиот тендер, кој од страна на градската управа е распишан на крајот од 2013 година. Позначајни промени во природата и обемот на концесијата нема. И понатаму ќе се бара компанија за проектирање и изградба на лесен шински систем за линијата број 1 во должина од 12,1 километри, набавка на најмалку 22 трамвајски возила и стопанисување со трамвајот за најмногу 35 години од денот на воспоставувањето на јавно – приватното партнерство. Значајна новина во овој тендер е изборот на унгарската компанија „Виалто“ за консултант во реализацијата на постапката за доделување на договорот. Унгарците ќе го советуваат Градот Скопје во наредните 15 месеци, што го опфаќа целокупниот период додека трае рокот за поднесување понуди и за склучување на договор за концесија со најповолниот понудувач. Проценетата вредност на проектот за изградба на трамвај во Скопје изнесува 243 милиони евра. Крајниот рок за доставување на понудите од компаниите е 8 мај 2014 година. Најзначајните промени во новиот тендер се забележуваат во делот на критериумите за избор на најповолен понудувач, при што сите бодови на концесионерите ќе се делат врз основа на тоа кој ќе понуди поголема сопствена инвестиција во проектот, но и кој ќе побара најмала инвестиција од Градот Скопје како учесник во јавно – приватното партнерство. Како критериуми што ќе бидат применети за избор на концесионерот се: побаран износ за учество на јавниот партнер во почетната инвестиција (30 бодови), побаран износ за годишна оперативна субвенција за период од 5-та до 9-та година (25 бодови), побаран износ за годишна оперативна субвенција од 10-та година до крајот на договорот (15 бодови), обезбеден сопствен капитал на концесионерот (20 бодови) и периодот на времетраење на договорот (10 бодови). Новиот тендер за изградба на долговетуваниот трамвај следува по неуспешниот обид за избор на норвешкиот конзорциум „Скурдал и Метнит групација“ во текот на јуни минатата година. http://www.build.mk/?p=31736 Edited by mr bombastic - 16-Jan-2014 at 03:57 |
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
Еве една многу интересна студија, за тие што знаат германски уште подобро, но и вака горе доле се разбира поентата...
![]() Линк Edited by kire85 - 28-Nov-2013 at 18:37 |
|
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Воведување на трамвај би придонело за намалување на транспортни трошоци!
Се слуша ли овој што збори. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Намалување на транспортните трошоци со изградба на класичен трамвај наспроти автобуски градски превоз ? Како успеал овој човек да докторира на градежен факултет ? Ова е ужасно решение, уште полошо од јавно-приватно партнерство со приватен концесионер. |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
ЕВРОПСКИТЕ ПРОЕКТИ ГИ ЧЕКААТ КИНЕСКИТЕ МИЛИЈАРДИ
-Овие железници се влезени во агендата на Владата. Пругите од Kоридорот 10 веќе се работат, а Kоридорот 8 е во фаза на проект. Друг проект за кој сметам дека вреди да се направат напори да се обезбедат пари е трамвајот во Скопје. Би имало големи придобивки, меѓу кои, секако, се намалување на транспортните трошоци и на загадувањето - вели Kракутовски... http://www.dnevnik.mk/?ItemID=8983DF12F643904590D742D2B00E4AA7 Овој параграф е интересен каде спомнува задолжување со Кинески кредити за изградба на трамвајот во Скопје.Што мислите би се исплатело вакво задолжување на државата сама да го изгради трамвајот т.е во случајот нели градот Скопје или пак најубаво е со класичен концесионер. Edited by jyvation - 17-Oct-2014 at 03:29 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Не би било изненадување доколку испадне на крајот дека градот Скопје всушност воопшто не е ни заинтересиран за изградба ниту на класичен трамвај во Скопје, туку вистинската цел е да се фрлат народни пари кои ќе завршат во Бог знае чии џебови, па затоа повторно го ангажираат истиот консултант за истата работа. Можеби неуспехот однапред е планиран. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |