build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 18>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 16-Feb-2011 at 20:59
Тоа се првобитните моторни гарнитури пристигнати од Шпанија со потполно другачие боење и систем на мотори. Штета што не се гледаат броевите може да се деси да и денеска вози некоја после нејзината преправка.

Еве една од тија гарнитури

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 16-Feb-2011 at 18:46
Siguren si deka ne se vo funkcija?Mozebi se segasnite samo mu smenile nesto?Inace ne se losi za nasata zemja!
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 16-Feb-2011 at 18:37
Случајно наидов на сликава... Скопската железничка во минатото, и два шпанци кои за жал денес не се во функција...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 28-Jan-2011 at 23:53
mitatos, прекрасни слики за мене некој и до сега невидени. Мал коментар од прво гледање:

1. Битола - локомотива 99.4 претпоставуванжм снимена некаде од 1927-1931 година.
2. Кавадарци - никогаш немало пруга а оваков тип на станица не е карактеристично за Македонија а и шинското возило мислам дека тој тип во МК го немало, за Волга да, но во другите екс-ЈУ имало и Шевролети.
9. Ова секако не е слика од Велес, мора да е некоја железничка велешка делегација (можда Колска) во некој екс-ЈУ град.

Другите сликисе во ред со подлабока анализа би се нашле и точните периоди, поводи, места, и лок.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 27-Jan-2011 at 10:05
Mitatos, Ti blagodaram za fotografiive, vistinska retkost!
Posebno stanicata vo Kavadarci i tramvajot vo Veles za koi prv pat slusam deka postoele:
Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 26-Jan-2011 at 15:50
Најдов неколку слики низ нет од железници , само што многу работи се изменети од тогаш.

Бт.


Еве некогаш имало и железничка и во Кавадарци која сега ја нема,има само во неготино.



Еве железничката во куманово.



Железничката во охрид.



Скопје.







Тетово.



и Велес некако ми личи на трамвај, владимир ако знае нешто повеке или некој др нека не информира фала унапред.



"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 16-Jan-2011 at 02:10
Продолжение на дискусијата:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=488&PID=86286#86286


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 16-Jan-2011 at 00:34
Во нишката на Аеродроми се развила дискусија за железница - LRT кон аеродромот Александар Велики

Еве една карта на која мислам во 1957 година е трасата која постоела кон тој дел, пред автопати пред ...



И сегашната состојба на која сеуште се гледа каде била трасата



Дали тогаш сме биле по, или ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 09-Jan-2011 at 12:35
Originally posted by polval

Мон, последниот вагон е службен. Обрати внимание и на другите вагони, тоа се Baat. Точни датуми не знам но кон крајот на `70 во возот наместо службениот вагон беа уврстувани или  Gbs или Gas и тоа во утринскиот од Скопје и истиот се враќаше со пладневниот од Кичево. Другите возови Скопје - Кичево - Скопје немаа ваков вагон. Според возниот ред 1985/86 имало директен WLAB вагон од Кичево за Загреб и обратно. За Кичево одел со утринскиот забрзан а се враќал во Скопје со вечерниот од Кичево за да продолжат со 590/591 Битола - Љубљана - Битола.

Поздрав
Тино
Odlicni informacii Tino!
Jas nikogas ne bi rekol deka se toa Baat vagoni, najverojatno nivnata dolzina me laze.
 
Za onoj posledniot postenski/sluzben, me interesira dali e toa Dm vagonot?
Dm ima izbocina so prozor medjutoa samo vo gorniot del na stranata a na fotografijava od Vozniov red temnata linija povece mi lici na otvorena vrata, ili se lazam?
 
A na direktniot WLAB Kicevo-Zagreb se sekavam kako niz magla; istiot najverojatno bese del od kompozicijata na "Ohrid".
Eden del trgnuval od Kicevo a eden od Bitola i se sostavuvale vo Skopje. Na patot do Ljubljana bile dodavani vagoni i od ostanatite ZTP-a.
 
 


Edited by mon - 09-Jan-2011 at 12:48
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 12-Dec-2010 at 23:57
Ете нешто што треба дефинитивно да се изгради, а не глупостиве во Скопје 2014 и оној никаквиот НОВ ПЛОШТАД!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 08-Dec-2010 at 13:48
Навистина била прекрасна зграда и во денешно време би предизвикувало воздишки вакво нешто.Жалосно што ја нема.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 08-Dec-2010 at 13:04
Originally posted by gorco

еј баш ме интересира, дали некој може да најде слика од железничката станица во Градско, пред да биде срушена во втора светска војна од германците или бугарите незнам точно.


Железничката станица Градско била една од најубавите станици на Балканот, изградена 1924 година но за жал по лажна достава !! на бугарската војска германците ја бомбардираат станицата во 1944 година, така да само по 20 години раскош на тоа преубаво здание ни се останати само фотографии.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 16-Nov-2010 at 15:24
Намената на службениот или службено - багажен вагон е практично работното место на возовоѓата а служи и за пренос на т.н. денчани пратки односно помали пакети, значи и како багажен вагон. Мислам дека според прописите на железницата постои ограничување колку багаж смее да внесе секој патник, сето друго треба да биде во службениот вагон. Основната серија е D.

Поздрав
Тино


Edited by polval - 16-Nov-2010 at 15:24
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 16-Nov-2010 at 13:56
Што точно подразбира службен вагон? Каква му е намената?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 16-Nov-2010 at 13:15
Сигурно имало, на благајната на железничката станица во Кичево сеуште стои понудата за кушет и спални вагони во возовите од тоа времеLaugh.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 16-Nov-2010 at 10:22
Мон, последниот вагон е службен. Обрати внимание и на другите вагони, тоа се Baat. Точни датуми не знам но кон крајот на `70 во возот наместо службениот вагон беа уврстувани или  Gbs или Gas и тоа во утринскиот од Скопје и истиот се враќаше со пладневниот од Кичево. Другите возови Скопје - Кичево - Скопје немаа ваков вагон. Според возниот ред 1985/86 имало директен WLAB вагон од Кичево за Загреб и обратно. За Кичево одел со утринскиот забрзан а се враќал во Скопје со вечерниот од Кичево за да продолжат со 590/591 Битола - Љубљана - Битола.

Поздрав
Тино


Edited by polval - 16-Nov-2010 at 10:36
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 08-Oct-2010 at 12:19
Originally posted by mon

Danielbtmk, od kade ti e podatokov?
dali imas uste nekoi podatoci za vozovite koi soobracale niz/kroz Makedonija vo toa vreme?

Случајно го најдов на интернет... Shifty


Edited by Danielbtmk - 08-Oct-2010 at 12:19
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 08-Oct-2010 at 10:33
Danielbtmk, od kade ti e podatokov?
dali imas uste nekoi podatoci za vozovite koi soobracale niz/kroz Makedonija vo toa vreme?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 30-Sep-2010 at 21:04
Originally posted by Danielbtmk


Некои од возовите од Белград кон Македонија кои сообраќале во минатото (ако ова значи нешто)...Crazy, Окт. - Ное. 1965:

Daniel,
Значи, 1965 иделе една 2 класа, две 1/2 класа и една спална кола, Денес ретко можеш да видиш 1 класа
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 29-Sep-2010 at 21:26
Некои од возовите од Белград кон Македонија кои сообраќале во минатото (ако ова значи нешто)...Crazy, Окт. - Ное. 1965:
661 (diesel CoCo, GM) ЈЖ, Белград - Скопје
BJZBelgrade – Skopje
ABJZBelgrade – Gevgelija
WRJZBelgrade – Gevgelija
ABJZBelgrade – Athens


Edited by Danielbtmk - 29-Sep-2010 at 21:30
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.111 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.