build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на Куманово - Табановце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 22-Sep-2008 at 10:27
theone имаше право, веројатно се Алпина.

Зошто цела година ипол за ваква смешна делница Wallbash

Камен-темелник на автопат Куманово-Табановце


Од Куманово до граничниот премин Табановце за 1,5 година ќе се вози по автопат. Камен-темелникот на новото автопатско решение, со должина од 7,6 километри, беше ставен во саботата и него ќе го гради австриска фирма. Парите за делницата во висина од 720 милиони денари се обезбедени од буџетски средства и од заем на Светската банка.

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески и директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска оценија дека со изградбата на делницата се очекува да се подобри протокот на возила и да придонесе за економски развој.
- Со ова продолжува реализацијата на програмата на Владата за изградба на Коридорите 8 и 10, како и на други приоритетни патни правци за подобрување на комуникацијата не само на домашниот, туку и на меѓународниот транспорт - рече Валкановска.

Министерот Јанакиески најави распишување тендери за изградба на регионални и локални патишта.
- Министерството за транспорт и врски не запира овде. За таа намена ќе се употребат 60 милиони евра од Светска банка - истакна Јанакиески.
Тој информира дека добиле одобрување од грчката влада за користење на европските средства со што ќе се овозможи реализирање на проектот за изградба на Коридорот 10 во целина, вклучувајќи ја и изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат.


http://www.vecer.com.mk/?ItemID=3BF50674BA6EBE4F947B237CD85D5246
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 20-Sep-2008 at 20:55
Контруктор го градеше патот до манастирот  Преображение во Крушево. Ингра е овдека.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 20-Sep-2008 at 20:39


И ја така знам...
Сега дали беше Ингра или Конструктор, нешто ми се испомешани работите, ама и ја памтам на времето дека се објави некоја хрватска фирма Dunno


Edited by Cloverstack - 20-Sep-2008 at 20:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 20-Sep-2008 at 20:37
Па нели хрватска фирма нешто требеше или грешка сум?!
Back to Top
theone View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote theone Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 20-Sep-2008 at 15:09
i

Edited by theone - 24-Aug-2012 at 00:22
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 20-Sep-2008 at 14:50
Само кратка вест од МИА. Супер вест секако ваљда другите медиуми ќе ни донесат повеќе информации (на сајтот на МТЦ има некаков политички памфлет околу ова но никакви конкретни информации околу рокови, изведувач, цена итн) Cheers

Скопје, 20 септември (МИА) - На граничниот премин Табановце денеска свечено беше поставен камен-темелник за изградба на автопат на делницата Табановце-Куманово


http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=57220679&lId=1&pmId=501


Edited by pbanks - 20-Sep-2008 at 14:52
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 30-Jun-2008 at 04:21
Verojatno planiraat da vleze vo funkcija nekade posle 2013, koga "bi trebalo" da profunkcionira delnicata Demir Kapija-Smokvica. Zalno
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 30-Jun-2008 at 04:14


Лани ова време беше најавено дека кај да е ќе почнеле со изградба и пошто делницата била многу едноставна и кратка, работата ќе била готова за неколку месеци (мислам беше спомнато почетокот на 2008 или дури крајот на 2007).

После тоа наидов и на информација дека почнале со „припремни“ работи, што и да им значеше тоа...

Јас сепак до ден денес немам наидено на конкретна информација дека почнале вистинските градежни работи, ниту на веродостојна информација кога се очекува сегментот да биде готов...


Edited by Cloverstack - 30-Jun-2008 at 04:15
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 30-Jun-2008 at 04:07
Bi zamolil nekogo da mi odgovori na prasanjevo:gledam deka malata delnica na avtopatot od Kumanovo do Tabanovce stoi sekogas oznacena deka e vo izgradba, dali e taa veke zapocnata, koga ke zapocne i koga bi trebalo do zavrsi? Blagodaram odnapred.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 27-Mar-2008 at 02:04

СПОРЕД ХРВАТСКИТЕ МЕДИУМИ


Ингра ќе го гради автопатот Куманово - Табановце


Хрватската компанија Ингра доставила најповолна понуда за градење на автопатот Куманово -Табановце, тврдат хрватски медиуми. Оваа компанија веќе најави дека ќе инвестира во Македонија преку преземањето на скопската градежна компанија "Маврово", за чија понуда ќе гарантира и австриската Рајфајзен банка.

Хрватските медиуми пишуваат дека оваа е прва зделка која Ингра ја добила на македонскиот пазар. Станува збор за изградба на автопатот во должина од 7,5 километри, кој е дел од паневропскиот Коридор 10.

Ингра, наводно, за реализација на овој проект, вреден околу 10 милиони евра, планирала да ја користи оперативата на "Маврово".

Од Фондот за магистрални и регионални патишта вчера изјавија дека тендерската комисија треба допрва да ја избере најповолната понуда, а тоа, според нив, не значи дека најниската понуда ќе бидат избрана на меѓународниот тендер.

Ингра на тендерот настапи во конзорциум со Осиек Котекс и понудија околу 11 милиони евра.
http://vecer.com.mk/?ItemID=2B72BC02DE537C4E87D2E9CF219F7EA2
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 22-Mar-2008 at 01:09
"Пелагонија и бетон понудија најниски цени"
10.6 милијони и 12.97 милијони
а потоа пишува " За градење на автопатот понуда од 11,1 милиони евра пристигна и од хрватскиот конзорциум меѓу Ингра и Осиек Котекс"

значи понудата на бетон е поскапа од хрватската...
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 22-Mar-2008 at 00:50
ОСУМ ПОНУДИ ЗА ИЗГРАДБА НА АВТОПАТ ТАБАНОВЦЕ-КУМАНОВО


Пелагонија и Бетон понудија најниски цени


Пелагонија, иако достави најниска цена поради тоа што ја немаше потребната банкарска гаранција, е неизвесно дали тендерската комисија ќе ја земе предвид нејзината понуда


Две домашни и шест странски градежни компании доставија понуди за изградба на автопат од граничниот премин Табановце до Куманово. На вчерашното јавно отворање на понудите, скопските градежни фирми Пелагонија инженеринг и Бетон понудија 10,6, односно 12,97 милиони евра за изградба на 7,62 километри автопат. Од тендерската комисија појаснија дека се уште не може да се дефинираат четирите компании со најниска понудена цена бидејќи треба да се разгледа нивната доставена техничка документација. Пелагонија иако достави најниска цена, поради тоа што ја немаше потребната банкарска гаранција, е неизвесно дали тендерската комисија ќе ја земе предвид при рангирањето.

Во трка за изградба на ова мало парче од патниот Коридор 10 влегоа и хрватските компании Виадукт и Конструктор инженеринг чии понуди се околу 14,3 милиони евра. За градење на автопатот понуда од 11,1 милиони евра пристигна и од хрватскиот конзорциум меѓу Ингра и Осиек Котекс. Алпине Бау од Австрија понуди 12 милиони евра, Страбаг од истата земја - 15,21 милион евра. Највисока е понудата на грчката Терна - 16,7 милиони евра. Терна и Бетон како подизведувач се ангажирани на изградбата на втората фаза од обиколниот автопат на Скопје.

Делницата од Табановце до Куманово треба да се подигне на ниво на автопат за 18 месеци и ќе биде финансирана преку заем што Фондот за магистрални патишта ќе го земе од Светската банка.
Во Програмата на Владата за инвестиции во патната инфраструктура за годинава, од Буџетот за оваа делница се планирани 707.000 евра. Овие средства ќе се искористат за експропријација на земјиштето.

http://vecer.com.mk/?ItemID=382CA44974C3C848847795A1486C842E



Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 11:15
Back to Top
AKADEMIK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AKADEMIK Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 07-Feb-2008 at 02:03
Се согласувам во врска со средтсвата што ги имаат Хрватите, но ја имаат и ненормалната организација на нештата, многу добро се логистички организирани. Инаку во главнина поголемиот дел од патиштата ги реконструираше и градеше Гранит, а особено 3-те вијадукта кај Риека.

П.С. Не дека немаме стручњаци, него дома не ни се работи.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 04-Feb-2008 at 01:58
Originally posted by pbanks

Originally posted by Junkie

Да се согласувам за Хрватска сигурно мислиш за Крапина. Како и да е штета што не е опфатен и патниот правец до Косово. 



Па не само тој дел и автопатот накај Сплит е потфат. За само една година направија нешто над 100км, од Карловац до Задар скоро. Остатокот следната година.

Не треба воопшто да спомнувам какви вијадукти и тунели има на тој автопат.
 
Можеме само да кажеме дека располагаат со многу поголеми финансиски средства. Кај нас тоа е голем проблем.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 04-Feb-2008 at 01:40
Originally posted by Junkie

Да се согласувам за Хрватска сигурно мислиш за Крапина. Како и да е штета што не е опфатен и патниот правец до Косово. 



Па не само тој дел и автопатот накај Сплит е потфат. За само една година направија нешто над 100км, од Карловац до Задар скоро. Остатокот следната година.

Не треба воопшто да спомнувам какви вијадукти и тунели има на тој автопат.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 04-Feb-2008 at 01:27

Да се согласувам за Хрватска сигурно мислиш за Крапина. Како и да е штета што не е опфатен и патниот правец до Косово. 

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 04-Feb-2008 at 01:22
Па и таму не би требало да оди споро (а ќе оди). Хрватите направија чуда за само две години и тоа на многу потежок терен.

На нашиве само една делница им се лизна да ја завршат брзо како што треба а тоа е Гевгелија-Смоквица. Таа беше стварно експресна. Исто така за  пофалба е релативно делницата на Скопската северна обиколница која ја гради Терна. Можеше и побрзо но сепак е во некаков разумен рок.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 04-Feb-2008 at 01:19
Originally posted by pbanks

Зошто година ипол за 7.8km на најлесниот терен на светот? До кога со вакво темпоOhno

Регионалниот пат Табановце - Куманово ќе стане автопат

 

Парите вањето ќе се покријат од кредитот од ИБРД и од буџетот на Фондот за магистрални и регионални патишта

Верче Георгиевска

Регионалниот пат од граничниот премин Табановце до Куманово ќе стане автопат. Сообраќајот од границата со Србија до Куманово моментално се одвива по една коловозна лента двонасочно. Но, предвидено е проширување, кое ќе стартува напролет. Со градежните работи треба да се изгради нов коловоз и да се прошири постојната лента. Проширувањето треба да заврши за една и пол година, по што овој регионален пат ќе влезе во рамките на трансевропскиот Коридор 10.

Фондот за магистрални и регионални патишта распиша тендер со кој бара изведувач на работите, а фирмата ќе биде позната на 21 март годинава. Работите ќе се изведуваат според проектот на „Гранит проект“. Парите за проширувањето на регионалниот пат од Табановце до Куманово, во должина од 7,6 километри, ќе се покријат од кредитот што Македонија го зеде од Меѓународната банка за обнова и развој -ИБРД и од буџетот на Фондот за магистрални и регионални патишта. Од кредитот на ИБРД се предвидени средства во висина од 3,2 милиони евра, а Фондот обезбеди 707 илјади евра.

Според програмата на Фондот за патишта, годинава ќе започне да се реализира уште еден клучен проект за државава, кое е влезен во листата на приоритети. Станува збор за изградба на сосема нов автопат од десната страна на реката Вардар, на потегот од Демир Капија до Смоквица. Изградба, според првичните најави, ќе стартува кон средината на годинава. Автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе биде во должина од 26,8 километри. Проектот се реализира со заедничко партнерство на грчката влада, Генералниот директорат за регионална политика на Европската комисија и меѓународни финансиски институции. Средствата за изградба на автопатот ќе ги обезбедат владата на Грција, Европската унија, кредитни извори и нашата Влада. За автопатот од Демир Капија до Смоквица, според годинешната програма на Фондот, ќе се наменат речиси 5,9 милиони евра, од кои околу 897 илјади евра се пари од државата, а остатокот се средства од кредит.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F390C74719112841927139E8F28C547F
 
Стварно за толку краток дел од 8 км е многу година ипол. Добра е иницијативата за завршувње на оваа делница посебно од Демир Капија до Смоквица. Сигурен сум дека тука изградбата ќе оди многу многу подолго поради теренот.


Edited by Cloverstack - 08-Jul-2009 at 15:31
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 04-Feb-2008 at 00:28
Originally posted by pbanks

Зошто година ипол за 7.8km на најлесниот терен на светот?


И мене ова многу ме изненади... Остај другото, туку самите највуваа дека изградбата ќе траела неколку месеци.

Абе кога треба да се ветуваат мегаломански проекти, немаат мерка... Ама кога треба навистина нешто да се реализира, слабо им оди, без разлика колку е мал и едноставен проектот.

Bash Bash Bash
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 04-Feb-2008 at 00:17
Зошто година ипол за 7.8km на најлесниот терен на светот? До кога со вакво темпо. Ohno

Регионалниот пат Табановце - Куманово ќе стане автопат

 

Парите вањето ќе се покријат од кредитот од ИБРД и од буџетот на Фондот за магистрални и регионални патишта

Верче Георгиевска

Регионалниот пат од граничниот премин Табановце до Куманово ќе стане автопат. Сообраќајот од границата со Србија до Куманово моментално се одвива по една коловозна лента двонасочно. Но, предвидено е проширување, кое ќе стартува напролет. Со градежните работи треба да се изгради нов коловоз и да се прошири постојната лента. Проширувањето треба да заврши за една и пол година, по што овој регионален пат ќе влезе во рамките на трансевропскиот Коридор 10.

Фондот за магистрални и регионални патишта распиша тендер со кој бара изведувач на работите, а фирмата ќе биде позната на 21 март годинава. Работите ќе се изведуваат според проектот на „Гранит проект“. Парите за проширувањето на регионалниот пат од Табановце до Куманово, во должина од 7,6 километри, ќе се покријат од кредитот што Македонија го зеде од Меѓународната банка за обнова и развој -ИБРД и од буџетот на Фондот за магистрални и регионални патишта. Од кредитот на ИБРД се предвидени средства во висина од 3,2 милиони евра, а Фондот обезбеди 707 илјади евра.

Според програмата на Фондот за патишта, годинава ќе започне да се реализира уште еден клучен проект за државава, кое е влезен во листата на приоритети. Станува збор за изградба на сосема нов автопат од десната страна на реката Вардар, на потегот од Демир Капија до Смоквица. Изградба, според првичните најави, ќе стартува кон средината на годинава. Автопатот од Демир Капија до Смоквица ќе биде во должина од 26,8 километри. Проектот се реализира со заедничко партнерство на грчката влада, Генералниот директорат за регионална политика на Европската комисија и меѓународни финансиски институции. Средствата за изградба на автопатот ќе ги обезбедат владата на Грција, Европската унија, кредитни извори и нашата Влада. За автопатот од Демир Капија до Смоквица, според годинешната програма на Фондот, ќе се наменат речиси 5,9 милиони евра, од кои околу 897 илјади евра се пари од државата, а остатокот се средства од кредит.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F390C74719112841927139E8F28C547F
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.098 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.