![]() |
![]() |
![]() |
Електрични локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 15> |
Author | ||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
|
Vo negotino
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
442-001 на главната станица во Скопје ![]() 461-00? кај железара, која пред некој ден ја постираше Андреј во една од неговите репортажи ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Можеби со надвор од темава, ама сметам дека навистина е лудост зошто не може да потпишеме договор со Србија, Косово и Грција за давање на дозвола за македонските локомотиви да сообраќаат на нивна територија и обратно. Ем ќе ни заживее барем во бои железничкиот сообраќај, во даден момент ќе може да се анулира недостигот на локомотиви, а и ќе се намали времето на патување во сообраќајот, особено кај патничкиот. Не гледам логика од Скопје до Солун, Приштина па и Ниш да се менуваат локомотиви на растојание од 200 или помалку километри. Треба да се огледаме на позитивни случаи од регионот, како што се Србија и Црна Гора.
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Им припаѓа на Српски желзеници. Делумно рекаросирана па целосно ремонтирана:
2007 ![]() http://www.railfaneurope.net/pix/rs/electric/441/orange/501-718/441-510_Resnik.jpg 2011 ![]() http://jstrains.sk/albums/userpics/10033/441_510-441_075_Bratislava-RD-vychodne_04032011.JPG |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еве една убава фотка направена во далечната 1989 година
![]() Патем, дали оваа 441-510 тогаш била на ЖТП Скопје и ако да, која е нејзината понатамошна судбина? До кога била во функција и во каква состојба е сега, ако е сеуште жива? ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ Тркало
Прекрасна фотографија си нашол ![]()
Еве да „појачаме“ малку ![]() Првата композиција е со 31 вагон, втората со 26. Обете се снимени на станицата Драчево и се влечени од електрични локомотиви класа 441 и 442 (колку да се рече дека сме онтопик со дискусијава... ![]() 1 2 Edited by Cloverstack - 07-Dec-2011 at 00:39 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Томо, помагај бе брат, ме остави мене сам за сите одговори.
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
|
HAAAAAA.... Brgu se popravi...pozz |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Моја грешка - горен строј - шини, прагови, спојни прибор, ... |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
|
Goren-dolen stroj na pruga...? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Одговорот е во нишката Дизел локомотиви.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=118196&SID=7ed91b2dz3af7e3eeb1d9f68dc833z6b#118196 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Штом пругата кон Кочани држи „кенединка„, тогаш нема проблем, не?
Во Македонија, најголемите должини од возови, кои до сега ги имам видено, се следните: - за патнички воз: 11 вагони+локомотива (4 оскена електрика) - за теретен воз: 24 вагони+локомотива (6 оскена дизелка). Ова го велам по мое сеќавање, може да има и други комбинации. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Ja најдов 661-408 на 22.7.2008 во Кочани со товарен воз. ![]() Извор:http://balkan.fabian-vendrig.eu/ |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
И мене ме заинтересира, оти знам пред неколку години имаше слики од 661-4ХХ во Кочани...не вервам да била празна...најверојатно слабиот сообраќај и неодржување на пругата ? ![]() |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Колкава е носивоста од пругата кон Кочани и кое е објаснувањето за нејзината градба со помала носивост?
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Јасно има уште многу норми, закони, можности, ... А твојот пример е таа математика - за теретни возови, до 150 оски по воз. ---> 36 вагони + локомотива Но еве уште еден промер На коридор X максимум бруто товар максимум е 1400 t, а должина на композицијата 520 m, 80 km/h Но сигурно тоа не важи на пример на пругата кон Кочани каде долниот стој - пругата неможе да го поднесе тој притисок (затоа тамо не иде лок 661 која е со тежина 112 t) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Според германските нормативи „по Нојферт„ од ‘90-ти години, должината на еден воз е ограничена со бројот од оските од возот и тоа:
- за патнички возови, до 60 оски по воз (за сите делови од возот) - за теретни возови, до 150 оски по воз. Во меѓувреме, можна е промена или корекција на погоре наведеното. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Ајде вака по сликовито.
Колосекот во Гевгелија е отприлике 600 м, вагонот Eas е дог 14 м, значи дека нашата максимална „кобсица“ може да биде помалку од 40 вагона + лок. Има и друг проблем бидејќи имаме еднонасочна пруга, сите места за разминување би морале да бидат со таја должина. Од ова испаѓа проблем е инфаструктурата а не локомотивите и вагоните. Иначе не е проблем за должина на „кобасицата“, спомна Зоки дека на крај са додава уште една лок и можеме да влечеме „амерички“, ако оние предходни услови се исполнети. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А од радиусите на пругата зависи некако за да нема превртување? Еднаш мислам дека овој муабет го имавме, ама сега не се сеќавам каде е, да не го барам?
А бројката преведено во вагони колку тоа значи, од најчесто користените типови. Зашто низ Америка знаат да се појават некои кобасици. Кај нас колку била најдолгата ако имаш таков податок? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Зависи од типот на ваганот, отприлике од типот Eas ~50-60 тони носивост, а ако мислиш колку вагони можат да се закачат, тоа зависи од должината на влезно-излезните места т.е. колосеците на станиците. Иначе максималнато дозволено оптоварување на електричната локомотива МЖ 462 до 2185 тона |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 15> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |