build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 25-Jan-2010 at 10:44
Ако има патарини, и нема контрол на влезови/излези во Скопје - џабе е целиот проект Скопска Обиколница. Како ли не им е јасно сето ова?
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 12-Dec-2009 at 00:31
Ајде со среќа нека ни е,на обиколницата 100% ќе има патарини,сега го слушав премиерот кај Јанко.
Обајсни дека тоа му го препорачала консултантската куќа што ја ангажираа за автопатите под концесија.
Сега ни останув да се молиме да не се пријави ни една компанија.Bash
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 26-Nov-2009 at 21:00


Па всушност да, нормална работа е, ама не на обиколници каде што сообраќајот е мизерен, за сметка на транзитот кој во голема мерка се уште оди низ град. Исто така не е нормална работа на обиколница која очигледно е планирана за масовно користење од страна на локалниот сообраќај од местата покрај обиколницата, кои немаат алтернативен пат по таа оска.

Патарина на обиколницата би била огромна грешка и од сообраќаен аспект, но и од финансиски. Која е сметката? Колкав ќе биде ефектот на вложените 130 милиони евра, ако се дозволи вака грубо да се нарушува практичноста и искористеноста на обиколницата?

Од готово, вересија... Се надевам ќе се свестат на време и ќе го избегнеме ова сценарио.


Edited by Cloverstack - 26-Nov-2009 at 21:01
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 24-Nov-2009 at 16:36
Сега ќе почнат да не убедуваат и дека ова е нормална работа... Ohno

Ќе се прави нов проект за патарина на обиколницата

Во проектот за изградба на обиколницата околу Скопје не беше предвидена патарина, а сега Агенцијата за државни патишта најавува промена на проектот и вметнување на патарина

Државата на идниот концесионер на скопската обиколница ќе му дозволи да постави наплатна рампа, иако според проектот изработен од "Гранит" по кој е градена оваа делница, никаде не е предвидено место за наплата на патна такса. Агенцијата за државни патишта за да ја реализира оваа идеја, подготвена е да го промени постојниот проект и да изготви нов со наплатна рампа. 
Промената на проектот, вчера за "Вест", ја потврди Наташа Валкановска, директорка на Агенцијата за државни патишта. Валкановска вели дека е можно да се прави нов проект за обиколницата, но прво ќе се чека исходот од тендерот за издавање на патиштата под концесија.
"Одлуката не е дефинитивна. Ќе зависи од тендерот и од тоа дали е избран концесионер. Патарина на обиколница не е непозната работа. Ги има и на обиколниците во други земји и тоа на влез и на излез", вели Валкановска.
Сообраќајни експерти, пак, објаснуваат дека обиколниците околу големите градови се градат за да им се олесни на возачите побрзо и полесно да стигнат од едно до друго место и дека ваквите делници неблагодарно е да се даваат на концесионери и да се наплаќа патарина.
Поставувањето на патарината на скопската обиколница го најави министерот за транспорт и врски Миле Јанкиески пред две недели. Тогаш Јанакиески рече дека возењето по оваа делница ќе биде бесплатно само уште една година, оти од 2011 концесионерот, компанијата што ќе ја стопанисува, преку наплата на патарина ќе заработува од неа.
Целиот проект за обиколницата инвеститорот - Агенцијата за државни патишта го чинеше над 85 милиони евра. Дел од овие пари или 28 отсто беа обезбедени со кредит од ЕИБ, а 72 отсто со заем од ЕБРД. Експропријацијата на земјиштето и надзорот на изградбата беа платени со пари од Буџетот.



http://www.vest.com.mk/?ItemID=C000D4F7921C0043879BFCEE155C2FA5
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 17-Aug-2009 at 16:22
Тримакс редовно ги следи промените во транспортните мрежи и на една нивна мапа која ја купив додека сеушпте траеше изградбата, значи сеуште незавршена ја имаше вметнато обиколницата со профил на автопат но со испрекинати линии!
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 17-Aug-2009 at 16:14
Сакав да прашам дали некој ја видел обиколницата ообележана  во некоја карта/мапа од регионов, бидејќи скоро купував автокарти и ја нема никаде обелажано, дури ни на интернет.....
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 13-Aug-2009 at 19:57
Originally posted by zabegan

зошто проектите што ги чекавме најдолго испаднаа утки, вакви работи треба да се предвидат уште кога се испитува теренот, без разлика дали имало или немало вода


aaaand Welcome to Macedonia!!!CrazyCrazy
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 13-Aug-2009 at 00:17
зошто проектите што ги чекавме најдолго испаднаа утки, вакви работи треба да се предвидат уште кога се испитува теренот, без разлика дали имало или немало вода
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 12-Aug-2009 at 23:51

Проблеми на неразвозената обиколница

На делницата што ја градеше „Терна“ дошло до слегнување на насипот кај Стопански Двор

Билјана Ангеловска

Неколку месеци откако беше пуштена во сообраќај, на делницата од Оризари до Сарај од обиколницата на Скопје се јави проблем. На делот од автопатот околу главниот град, што го градеше грчката фирма "Терна", дојде до слегнување на насипот кај Стопански Двор. Проблемот се појавил пред повеќе од половина година, што значи само по четири месеци откако овој дел од обиколницата официјално беше предаден во употреба.

Иако, за среќа, нема никакви поголеми последици за учесниците во сообраќајот, бидејќи недостатокот бил забележан навреме, сепак, неоспорен е фактот дека толку голем и важен проект доживеа непријатност многу брзо откако профункционира.

Како што дознава „Утрински весник“, без поголема врева веднаш е интервенирано, така што санацијата веќе е при крај. Наспроти обидите да се минимизира случајот, настојувањето да се убеди јавноста дека аномалиите се појавиле во гарантниот рок и без пречки ќе се санираат, како и одбивањето отворено да се говори за тоа, внесуваат сомнежи околу сериозноста на проблемот.

Некои градежни работници неофицијално велат дека проблемот настанал поради лошо извршеното фундирање, но дека главна причина најверојатно е фактот што не се оставени специјални отвори во ѕидот, таканаречени барбакани, низ кои би истекувала водата. Поради ваквиот пропуст, бидејќи нема каде да истекува, водата што се слева кон насипот врши притисок врз ѕидот, поради што дошло до слегнување на насипот.

Наспроти тоа, други стручни лица тврдат дека воопшто не може да се зборува за нечиј пропуст или вина за настанатиот проблем. Според нив, станува збор за вода што доаѓа од горниот дел и се слева во рамнината кај потпорниот ѕид. Бидејќи, како што објаснуваат експертите, темелењето е правено на цврст камен материјал (лапор), не е можно точно да се предвиди од каде и во колкава количина ќе дојде водата, бидејќи се' до пробивањето на трасата воопшто и ја немало на тоа место. Набрзо по предавањето во употреба на обиколницата се забележани пропаѓање на коловозот на една страна и појава на одредени деформации, по што веднаш е интервенирано. Нашите соговорници велат дека населението од околните места, најверојатно, ја пренасочило водата за наводнување на своите обработливи површини, па така таа сега се слева кон трасата и прави проблеми. Поради тоа, направена е длабока дренажа покрај ѕидот што ќе ја прифати водата.

„На насипот не се направени барбакани, бидејќи такво нешто не предвидел проектот, а доколку и би постоеле, можеби би направиле поголеми проблеми. Во случајов, објективно нема проблеми, се' е во гарантниот рок, така што 'Терна' ќе го реши проблемот“, изјави Димитар Тасевски од Агенцијата за државни патишта.

Проблемот што се јави на обиколницата на Скопје, колку и да е мал или да претставува нормална појава во тек на гарантниот рок на еден објект, сепак, остава непријатен впечаток дека работата можеби не била доволно квалитетно сработена.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=89B5DE724C0C784489CBD89E1DFE09BD
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 31-Jul-2009 at 19:00
Оваа клучка очигледно е убацена во ГУП-от со последната измена или онаа пред нејзе, пошто онаа постарата верзија која ја имаме во себе не ја содржи оваа клучка, односно ја содржи но во помала верзија. А и она што е на терен е сосема различно ода ова што го гледаме сега во плановите. Прилично амбициозно, но ваква клучка на тоа место неможам да замислам каква функција би имала во некое долгледно време од пар децении со оглед на тоа што се работи за бришан простор од двете страни на обиколницата моментално во околината на оваа клучка. А од друга страна пак зашто со измената на урнабистичкиот план, зашто не се сменил тековно и проектот за обиклоницата па да изгради ваков надвозник, или па може би веќе надвозникот бил изграден?! Малку мутна ситуација, конфузна.

Edited by lslcrew - 31-Jul-2009 at 19:01
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 31-Jul-2009 at 15:56
Од планот за спротско-рекреативен центар Гази Баба... зацртана е уште една клучка овде:   42° 1'56.87"N  21°29'8.38"E

Моменталниот надвозник е широк 7m, а според плановиве, наводно планираат надвозник широк 25m, со булевар 2х2, велосипедски патеки и широки тротоари. Не ми е јасно што ќе поврзува оваа силна сообраќајница од другата страна...

За клучкава со време верувам ќе се роди потреба, бидејќи според ГУП-от, на делот од внатрешната страна на обиколницата треба доста да се гради. Ама профилот на сообраќајницата навистина не го разбирам.


1



2

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 24-Jul-2009 at 21:43
Откако во изминатиов период ја извозев обиколницата неколку пати, решив да направам листа на се она што го видов, слично како пбанкс:

1. Пешаци на лентата за застанување - еднаш
2. Претрчувачи - еднаш
3. Велосипедисти - повеќе пати
4. Расфрлано ѓубре по коловоз во близина на Шутка - еднаш
5. Запрежна кола!!!!! - еднаш
6. Трактор - два пати (вклучувајќи го оној од клипот на денот на отварањето)
7. Кучиња скитници на коловоз - повеќе пати
8. Прегазени животни на коловозот - премногу пати (особено на делот помеѓу клучките Оризари и Бутел)
9. Две девојки кај Стајковци што шетаа куче (не знам дали се работи за истото куче што го видел пбанкс, или станало „мода“ кучињата да се шетаат по автопат, па оваа појава се проширила)
10. Графити на повеќе патокази, особено на западниот сегмент
11. Рекламни налепници за "Franck" кафе и некоја друга која не можев да видам за што е, залепени на повеќе знаци и патокази, исто така на западниот дел од обиколницата

Bash Bash Bash Bash Bash




Originally posted by Cresevo


Originally posted by Cloverstack


Инаку не, на втората делница осветлувањето не е пуштено.


Поправка од вчера е пуштено осветлувањето

Синоќа поминав, пуштено е, ама... пола не работи. И тоа сосема рандом - некаде не работи по една светилка, некаде не работат групи од по 3-4 светилки, а некаде е тотална темница на сегменти од по неколку стотини метри.

Ohno


Edited by Cloverstack - 24-Jul-2009 at 22:01
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 23-Jul-2009 at 11:52
Originally posted by Cloverstack

Иди на обиколница и види колку време ќе ти треба да начекаш вакви ситуации, па после ќе збориме за сообраќајот Big%20smile
Додуша веројатно во лошо време бев, ако отиде човек дур е раздвижен градов би требало полесно да начека „полни“ кадри.

Инаку не, на втората делница осветлувањето не е пуштено.


Поправка од вчера е пуштено осветлувањето
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 17-Jul-2009 at 05:01
Иди на обиколница и види колку време ќе ти треба да начекаш вакви ситуации, па после ќе збориме за сообраќајот Big%20smile
Додуша веројатно во лошо време бев, ако отиде човек дур е раздвижен градов би требало полесно да начека „полни“ кадри.

Инаку не, на втората делница осветлувањето не е пуштено.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 17-Jul-2009 at 04:51
Па да речеме дека има сообраќај на обиколницава за разлика од првиот ден кога ја пуштија кога беше пусто! Ова на сликиве е каде каде раздвижен сообраќај, нормално за наши автопатски услови.

p.s. Кловер дали случајно примети дали е пуштено осветлувањето на второзиградената делница?!


Edited by lslcrew - 17-Jul-2009 at 04:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 17-Jul-2009 at 03:05
1
Клучка Бутел кон исток


2
Клучка Бутел кон запад


3
Клучка Стенковец кон исток


4
Клучка Стенковец кон запад

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 28-Jun-2009 at 14:15
Cresevo мислам дека една буква е многу мал проблем што се однесува до бележењето, не знам дали си разгледал по другиве страни и теми какви колосални грешки има при сигнализацијата на патиштата
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 27-Jun-2009 at 23:05


Ништо од листата не е ново, истата слика може да се види на сите можни делници во Македонија, некаде помалку некаде повеќе.

Но она што е фасцинантно дека поминаа само неколку дена од пуштањето на обиколницата, а багабонтите и некултурата веќе го најдоа својот пат до обиколницата, многу побргу од возачите кои уште не им текнува дека може да го користат и овој пат наместо да глават во Скопје.

Полиција веројатно набргу ќе се стационира под сенка некаде да мери со радарот и да замара луѓе но нема да им текне малку да ги доведат овие аномалии во ред кои што како што кажа ЛСЛ ја загрозуваат безбедноста на возачите пред се.
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 27-Jun-2009 at 23:01
Originally posted by pbanks

Бев на едно брзо кругче по новоотворениот дел од обиколницата. Во недостиг на убава фотосесија каде би и се порадувале на обиколницата за која не најдов некои посебни технички замерки освен конфузниот излез кон Белград/Атина би сакал да ја споделам следнава македонштина.

1. Затекнав 2 велосипедисти како се возат
2. 3 групи од по 1-4 пешака
3. Две девојки како си го шетаа кучето и меѓу другото го тренираа за наредбата апорт
4. Еден претрчувач на автопат
5. 10на деца кои играа сервис на еден од надвозниците и се бесеа по оградата
6. Говедо кое пасеше веднаш до коловозот од оваа страна на заштитната ограда
7. Куче скитник како се сунча на коловозот
8. Поставена тезга во близина на барата (смилевска бара беше?) каде типот си поставил две дрвени скали од двете страни на заштитната ограда и директно од нива си префрала зеленчук на тезгата и продава. Нормално тезгата која е веднаш до коловозот привлекуваше и муштерии кои без проблем си застануваа со магичните четири жмигавци и ги оставаа колите на автопат
9. Тазе испишани графити "Лавови"
10. Можно е да имаше уште нешто што сега не ми текнува но мислам дека и ова е предоволно
Што да се каже Suicide


Јас незнам зошто толку се чудите кога автопатот само на хартија е пуштен еве скоро една недела откако е пуштен автопатот осветлувањете на делот од Оризари до Хиподром уште не е пуштено плус грешки има во означување на местата( пример еднаш ЦрешЕво еднаш ЦрешОвоBash ајде еднаш баре Црешева(уште тоа фали)
за 8 сакам да искоментирам дека тоа е стара приказна веќе 2-3 години е така се продаваат лубеници и патлиџани на сред автопат а автопатот официјално пуште
абе ајде
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 27-Jun-2009 at 22:53
Originally posted by 46&2


Како прво видов од клипот дека се оди непотребно на север низ предели со ридови а понајуг од трасата има рамни полиња. Според мене е апсурд тоа. Како второ тие внтрешни урбани автопати што сите ги очекуваме и кои би требало да го решат внатрешниот сообраќај и пристапот посебно кон центранлото подрачје се ТАБУ ТЕМА и ништо повеќе. Тема на политички препукувања и кампањи и малски муабети. Па кога толку е голема неизвесноста дали ќе се изградат можеби со обиколницата можевме да направиме едно привремено решение со полесен пристап до градот. А не сега ќе мислиме дека тие ќе се изградат и крај нема место за нешто друго.
Како второ да се направеше со помал радиус трасата ќе беше и поевтино затоа што немаше да има толку вијадукти и немаше да се прекопуваат толкави ридишта и немаше да биде долга 27 км туку ќе беше 15тина / максимум 20 км. И сепак ќе излезеше поевтино и ќе вршеше поголема работа. Еве јас на пример од Куманово сепак би минал низ автокоманда пластичарска улица за да стигнам до Болница или Борис Трајковски место да одев по обиколницата и најблиската клучка. Чисто давам пример.
Сепак толкава фрлена пара а нема да има којзнае колкав ефект. Па и ти звучни бариери побогу за што ги ставале. Нема живо куче таму

ЛС според мене ова не е ефикасно планирање не знам по шти ти заклучи само


Јас мислам дека обиколницата можеби не поминува на најдобро место но беа разгледувани повеќе траси па држ-не дај на крај оваа испадна да се гради незнам кои беа причинити но сакам да кажам дека релјефот на Скопје е таков да градот не можеш да го видиш цел поради тие ридчиња а зад ридчињата Скопје исто така викаш дека можело да се скрати да поминува повеќе низ градот, па можеше само којзнае што ќе беше и колку протести ќе имаше, ќе имаше рушење на многу куќи автопат ќе минува низ сред населени места па низ звучни ѕидови не ќе можат да го намалат звукот
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.