build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 03-Apr-2012 at 13:33
Originally posted by Mravka_terorist

В кои аспекти сме по-зле от Македония ??А парите от ЕС отиват за пречиствателни станции,нови магистрали,метрото,напълно нови регионални депа които да отговарят на европейските изисквания,отделно до 31.12.2014 трябва всички населени места над 2000 души да имат пречиствателни станции.

Па уште после 6 години во ЕУ не сте ги изградиле ни основните работи.
Погледни Хрватска како влегува во ЕУ,погледни која инфраструктура.
до пред некое време Македонија имаше поголема должина на автопат од Бугарија

да зборам за градската инфраструктура?
рѓосаните канделабри,тротоари,фасади,зелени површини,урбано планирање?

Originally posted by mladen_s

И јас малку не разбирам како тоа Македонија е подобра од Бугарија?

Навистина, тролејбусите и автобусите на сликите изгледаат многу лошо, но сепак тоа се помали градови и сепак имаат некаков јавен транспорт. Кај нас, освен Скопје, истиот воопшто не постои: во Битола е пред распад, а во Прилеп се надеваат на донација од кинески автобуси за да започне. А за пречистителни станици да не ни почнуваме..

Многу е лесно да се каже дека нешто изгледа очајно, ако тоа кај нас воопшто не постои..


Еден наш скапан Ресен со 20,000 население има посредена околина од Плевен со 150,000 население-тоа ти го кажувам зошто сум го видел!

а искочиш во тие околните подрачја на градовите пука на депресија.

Абе ние тапкаме у место да не кажам колку,они се во ЕУ 6 години,еве и да кажеме се понапред од нас,но колку е тоа понапред?
6 години во ЕУ и да бидеш малку понапред од Македонија значи треба ептен или да си бил унаказен пред тоа или да стварно не те бива за да се помрднеш.

Edited by Block - 03-Apr-2012 at 13:44
Back to Top
Mravka_terorist View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Mravka_terorist Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 01-Apr-2012 at 21:09

Аз не казвам,че всичко е шест,но е тъпо да се прави генерален избор от един малък град.И исках да обясня,че парите в момента главно отиват за тези неща.За градският транспорт си има отделна програма на стоиност близо половин милиард лева.Тя обхваща седемте най-големи градове и цели да модернизира градският транспорт да стане по екологичен,да се изграждат велоалеи,модерни системи за контролиране на трафика.

Ето и плановете на седемте градове.

Община Бургас
очаква одобрението от управляващия орган на ОП "Регионално развитие" на три тръжни процедури до края на януари. Техническите задания и документацията са готови и са подадени от общината за съгласуване още през септември 2011 г. Процедурите са за избор на звено за управление на проекта, за проектиране на бързите автобусни линии, автобусните терминали и велосипедната мрежа и за доставка на 67 нови автобуса.
Паралелно се подготвя и тръжната процедура за интелигентни системи за управление на трафика, което включва изграждане на информационни системи по спирките и в автобусите, управление на светофарите и др.
Проектът за интегриран градски транспорт на Бургас е пилотен. Той бе одобрен от Европейската комисия на 18 август 2011 г. Размерът на безвъзмездната финансова помощ, одобрен от ЕК, е 51 816 427 евро. От тях 85% са съфинансиране от Европейския фонд за регионално развитие и 15% са от националния бюджет. Проектът с общата стойност 67 071 840 евро предвижда набор от мерки за модернизацията на обществения транспорт и насърчаване на предвижването по алтернативни начини, сред които изграждане на четири пешеходни надлеза и двайсеткилометрова мрежа от велосипедни алеи, което е уникално, защото ще предложи цялостно градско решение за достъпност на средата.
Официалният край на проекта е предвиден за 30 ноември 2013 г.

София
е вторият град с подписан договор за предоставяне на безвъзмездна помощ
"Подкрепа за интегриран градски транспорт в Столичната община" е вторият голям проект в рамките на ОПРР, който е изпратен за одобрение в Европейската комисия. На 23 август официално бе подписан договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Проектът е на обща стойност 62 млн. евро, от които 50 млн. евро са безвъзмездна финансова помощ. Предвижда се купуване на 50 нови тролейбуса, ремонт на трамвайната линия по бул. "България", изграждане на нова такава от семинарията до "Дървеница", инсталиране на 600 информационни табла по спирките, изграждане на интилигентна система за контрол на трафика и др.
Веднага след одобрението на проекта от Европейската комисия, което все още се очаква, ще се обявят тържни процедури за доставка на тролеи и рехабилитация на трамвайната линия по бул. "България".

109 млн. лв. за интегриран градски транспорт във Варна
Община Варна е внесла апликационната форма в МРРБ, стана ясно в края на миналата година. Проектът за интегриран градски транспорт на Варна е третият, който ще се одобрява от Европейската комисия.
Окончателната стойност на проекта е 109 млн. лв. Предвиденото финансово участие на общината е в размер на 9.5 млн. лв. Проектът се състои от 11 компонента и предвижда закупуване на 28 съчленени и 30 солоавтобуса на дизелово гориво от типа Евро 6, който тепърва ще се налага в границите на ЕС като един от най-екологичните видове транспорт. Ще се купят и 10 солоавтобуси на сгъстен природен газ. Предвижда се изграждане на скоростни бус ленти по маршрута на линия №148 - от "Владиславово" по ул. "Ян Хуняди", а оттам по бул. "Владислав Варненчик" до Катедралата. По бул. "Сливница" ще се гарантират условия за тролейбусния транспорт. Очаква се за реконструкцията на необходимата инфраструктура, която трябва да обезпечи бързия коридор и велоалеите, да бъдат инвестирани около 30 млн. лв. Предвижда се изграждането и на около 18 км велоалеи.
За реализацията на проекта е необходимо наличието на един превозвач, твърдят от община Варна. За целта през август миналата година общинският съвет взе решение общинското дружество "Градски транспорт" ЕАД да започне преговори с втория превозвач, частната компания"Транстриумф холдинг" АД, за изкупуване на 100% от акциите му. Операцията ще се осъществи с банков заем, гарантиран от община Варна, и се очаква да се реализира през 2012 г.

Проектът в Пловдив е за 24 млн. лв.
Въпреки забавянето община Пловдив успя да внесе проекта на консултантите до 31 август миналата година и получи покана за участие.
Стойността на проекта е 24 млн. евро и включва следните компоненти - система за управление на градския транспорт (СУГТ), спирки и съоръжения по крайните спирки, светофари и контрол, велосипедни алеи, маркетинг и комуникации. Около 2.8 млн. евро са предвидени за изграждане на интелигентна система за управление на трафика – изграждането на център за управление, подмяната на светофарите на 51 възлови кръстовища, броячи, трафик камери, датчици, сензори и др. 5.3 млн. евро са заложените средства за изграждането на велоалеи, които ще опасват в 18 лъча града.

Система за управление на обществения транспорт в Плевен
Проектът за интегриран градски транспорт на Плевен е на стойност около 25 млн. евроСредствата ще бъдат инвестирани в подобрения на градския транспорт на града чрез изграждане на система за управление на обществения транспорт, ново тролейбусно депо, разширяване и реконструкции на тролейбусната мрежа, интелигентна
система за управление на трафика, облагородяване на спирките на обществения транспорт, велоалеи и други.

Нова тролейбусна линия и 10 км велоалеи в Стара Загора
Стойността на проекта за интегриран градски транспорт на Стара Загора е 15 млн. евро, а участието на общината е в размер на до 15% от всички средства. Избраният вариант включва закупуване на 14 нови тролейбуса и специализиран автомобил за ремонт и поддръжка на контактната мрежа, модернизация и поддръжка на тролейбусната мрежа във всички нейни участъци и възстановяване на съществуващ участък до гарата. Предвидено е още модернизация и поддръжка на съществуващите пет токоизправителни станции (ТИС), закупуване на оборудване и частичен ремонт на сградата на тролейбусното депо, изграждане на нова тролейбусна линия до кв. "Зора", строителство на 10 км велоалеи, на 80 тротоарни рампи за хора с увреждания, полагане на пътна хоризонтална маркировка, монтаж на антипаркинг съоръжения, рехабилитация на спирките на градския транспорт, въвеждане на информационна система на спирките на градския транспорт и на автоматична система за таксуване на пътниците.

Съединението прави силата !
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 01-Apr-2012 at 20:35
И јас малку не разбирам како тоа Македонија е подобра од Бугарија?

Навистина, тролејбусите и автобусите на сликите изгледаат многу лошо, но сепак тоа се помали градови и сепак имаат некаков јавен транспорт. Кај нас, освен Скопје, истиот воопшто не постои: во Битола е пред распад, а во Прилеп се надеваат на донација од кинески автобуси за да започне. А за пречистителни станици да не ни почнуваме..

Многу е лесно да се каже дека нешто изгледа очајно, ако тоа кај нас воопшто не постои..
Back to Top
Mravka_terorist View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Mravka_terorist Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 01-Apr-2012 at 20:15
В кои аспекти сме по-зле от Македония ??А парите от ЕС отиват за пречиствателни станции,нови магистрали,метрото,напълно нови регионални депа които да отговарят на европейските изисквания,отделно до 31.12.2014 трябва всички населени места над 2000 души да имат пречиствателни станции.
Съединението прави силата !
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 01-Apr-2012 at 01:00
Бугариве и после сите грдни пари од ЕУ што ги добиваат пак не успеаа да се оправат дури уште се позади Македонија во некои аспекти.

Edited by Block - 01-Apr-2012 at 01:17
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 29-Mar-2012 at 01:59
Дел од превозните средства на град Пазарџик, град кој се наоѓа помеѓу Софија и Пловдив и има околу 80 000 жители. Него го опслужуваат 16 градски автобуски линии и 6 тролејбуски линии:

(При)градски автобуси Сетра:











Тролејбускиот возен парк е доста разновиден, при што возилата се главно на Шкода и Тролза. Тролејбусниот парк е еден од најстарите и во најочајна состојба од сите тролејбусни системи во Бугарија (веројатно конкуренција му прави Перник):




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 13-Jan-2012 at 19:56
Polish PESA lands contract for Cluj – Napoca trams
Business | romania insider | December 29, 2011 at 9:50 am

Polish producer Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz will deliver trams for the Cluj – Napoca city hall for some EUR 1.5 million per tram. The city hall will buy up to 12 trams for the city.

The contract was allotted using the electronic system for public acquisition. Another company had submitted an offer to sell trams to the city hall – local Astra Vagoane Calatori, which produces the Imperio tram.

http://www.romania-insider.com/polish-pesa-lands-contract-for-cluj-%E2%80%93-napoca-trams/44538/

Sa Skyscrapercity foruma

Takodje, pre svega par dana, poljska firma je odnela pobedu na tenderu za 12 tramvaja u rumunskom gradu Kluz-Napoka - tako sto je ponudila jos nizu cenu od domaceg, rumunskog konkurenta zvanog Imperio - tramvaja koji je izradila firma Astra Arad uz podrsku nemackog Siemensa, kao jeftinija alternativa za nesto siromasnije gradove istocne Evrope. Cena koju je PESA ponudila - 1,5 milion evra


Imperio (Astra Arad/Siemens):


Pesa




http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=468408&page=249

Mrgud :lol:
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 15-Oct-2011 at 19:55
Дисплеј про форма  Ohno
Подобро да го исклучи...

Неколку прашања
- кога се набавени овие Рено-а
- од каде
- колку вкупно
- колку се стари и колку километри имаат поминато
- цена

И те молам ако може нешто повеќе за тоа какви врски има помеѓу Белград и Панчево, со користење на јавен превоз?


Originally posted by Александар





Edited by Cloverstack - 15-Oct-2011 at 19:56
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 15-Oct-2011 at 19:32
Pančevo gradski prevoz








Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 08-Sep-2011 at 22:56
Трамвај во Сарајево.


Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 29-Jul-2011 at 21:08
Почела је испорука еколошких Солариса за Нови Сад. Cheers

Originally posted by profa_chb,autobusi.net




http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=17&start=1305




Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 22-Jun-2011 at 23:20
То што ми купујемо руси и не зову воз, већ шинобус. Видећемо како ће све изгледати када пристигну, углавно знам да су ангажовани нови дизајнери како, вероватно не руси, јер вероватно имају другачије критеријуме од наших.

Дизел-моторна гарнитура (шинобус) за Србију


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 14-Jun-2011 at 22:59
Морам да признаам дека новите белградски трамваи од шпански ЦАФ се преубави, конечно Белград го обнови најстариот дел од својот јавен превоз. Штета што србите при купувањето на новите дизел моторни возови не ја одбраа шпанската компанија ЦАФ, туку склучија договор со русите.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 14-Jun-2011 at 21:19

TRAFFIC
More fines, but ... unpaid
Remains unpaid for 90% of fines imposed on urban transport stowaways new House Controllers Fare.



Remains unpaid for 90% of fines imposed on urban transport stowaways new House Controllers Fare.
Despite the fact that the checks have intensified and the fines imposed are those multiple imputation until now, the crisis appears to ... sabotage the effort to support the fund companies.
The administration of the OSCE, in fact, believes that percentage reaches 90% of fines paid by the tax authorities, as the world slows or fails to repay. At the same time it is estimated that 20% of the fines, which amount corresponds to about 100,000€ per month, there will never collect because failure to identify the elements of offenders by tax authorities, particularly in cases of aliens who are illegally in Greece or citizens who not submitted tax returns in recent years.

Total value of fines imposed by inspectors is about 500,000€ per month, while the OECD estimates that if the measure continue, they can provide 15-30 million revenue and reduce government subsidy of 10% to 20%.
In the period from April 11 launched its operation in House Controllers to May 20 and charged a total of 3,448 stowaways fines totaling 248,730 euros. Under even the first official report, each of 150 auditors calculated that "cuts" versus 2.5 3.5 Fines fines imposed previously.
Most tests were performed at the center of Athens where lead or pass the 80% of passenger traffic, while a significant increase in sales and ticket revenue, and shall be based upon the perception of frequent audits. It is estimated that today the OSCE is losing approximately 4 million from passengers without tickets per month, while the goal is to reduce losses by 10% by year's end.



http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=el&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.ethnos.gr%2Farticle.asp%3Fcatid%3D22768%26subid%3D2%26pubid%3D63145030

Најмногу поради бројките го постирам. Па ова е лудо! Има некоја информација кај нас за оваа бројка отприлика?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 21-May-2011 at 14:46
Треба бити обазрив, јер није тачно дефинисано шта се подразумева под ЛРТ. КАФ произвођач београдског трамваја је ово возило уврстио под ЛРТ. С друге стране, ако погледате ове трамваје у Берлину видећете ознаке ”М”, јер они те трамваје зову ”metrotram”. Наравно, ми под ЛРТ подразумевамо делимично независну и денивелисану трасу шинског подсистема на коме раде возила већег капацитета. Дакле, нешто између ”тешког” метроа и трамваја, али то не мора увек да буде случај! За Скопје, па ево сада и Нови Сад, је је најбоља солуција одабрати делимично независан капацитативан шински систем који би се можда касније усавршавао. То је веома важно унапред планирати.

За Београд је био одрађен пројекат БеЛаМа (Београдског Лаког Метроа), али мислим да засад то није решење, јер и даље то трамвај...


Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 21-May-2011 at 00:42

Абе каков трамвај тоа е историско ние директно преоѓаме на ЛРТ (делумно подземно) и одма правиме разлика во чекори и технологија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 21-May-2011 at 00:24
Originally posted by Александар

Уколико неког интресује, ево филм о историји трамваја у Београду од 1892. Трагајући мало, Београд је први електрични трамвај добио доста пре осталих европских градова.

Београд 1894.
Беч 1897.
Сарајево 1895.
Загреб 1910.
Хелсинки 1900.
Атина 1908.
Будимпешта 1899.
Лондон 1901.
Софија 1901. итд. остатак може видети на:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_town_tramway_systems_in_Europe

Видео:
http://www.antikvarne-knjige.com/studio/beograd/prica-o-tramvajima-1-deo-video_2f8b2e9be.html

http://www.antikvarne-knjige.com/studio/1892/1892-prvi-tramvaj-u-beogradu-prica-o-tramvajima-2-deo-video_6098ca6e0.html

Поред Београда, трамваје су некада имали и Ниш,Суобтица и Нови Сад.


  А Скопје по се изгледа дека ќе биде последниот град кој вовел трамвај во својот јавен превоз... Еве 2011 а ние сеуште немаме трамвај...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 21-May-2011 at 00:21
Новите трамваи ви се закон.

А за ова, некои недостатоци... хмм... Ќе им најдат сигурно решение мајсторите од ГСП Белград. Така е и кај нас тука... Додека нашите мајстори не направат некои модиикации, имаше недостатоци... Се знае, свое ќе си го направиш да биде подобро... Се осеќа и со новите ЛАЗови... се приметува дека има некои моменти кои се специфични за секој автобус...

Најверојатно истото би важело и кај вас...

Во секој случај супер траваи... и се надевам дека тие недостатоци, ако ги има, ќе се корегираат...

па и реално нема нешто совршено... но и во тоа е убавината... ако се беше совршено, ќе беш досадно
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 21-May-2011 at 00:19
Уколико неког интресује, ево филм о историји трамваја у Београду од 1892. Трагајући мало, Београд је први електрични трамвај добио доста пре осталих европских градова.

Београд 1894.
Беч 1897.
Сарајево 1895.
Загреб 1910.
Хелсинки 1900.
Атина 1908.
Будимпешта 1899.
Лондон 1901.
Софија 1901. итд. остатак може видети на:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_town_tramway_systems_in_Europe

Видео:
http://www.antikvarne-knjige.com/studio/beograd/prica-o-tramvajima-1-deo-video_2f8b2e9be.html

http://www.antikvarne-knjige.com/studio/1892/1892-prvi-tramvaj-u-beogradu-prica-o-tramvajima-2-deo-video_6098ca6e0.html

Поред Београда, трамваје су некада имали и Ниш,Суобтица и Нови Сад.


Edited by Александар - 21-May-2011 at 00:20
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 18-May-2011 at 19:00
И да, а и не. Много европских градова има трамваје који су доста старији од београдских, заправо дупло. У Бечу и даље возе трамваји из шесдесетих, али наравно има и нових, што тако и треба да буде.

Ако изузмемо ”Швајцарце” (трамваје дониране из Базела) возни парк чине чешка возила ЧКД-КТ4 (пошто у Београду трамваји добијају називе, њих зову Катице, због изговора модела ”КТ”). Та возила су купована од 1981-1990. Тада се имало пара па је Београд решио да исече све старије потпнуо исправне трамваје (из чије серије неки још увек возе Загребом) и купи све ново. То је разуме се било бацање пара.

Одлучили су се да одаберу модел трамваја направљеног за Берлин, што се испоставило као одличан избор јер је показао одличне експлоатационе карактеристике на брдовитим шинама у Београду. Овај модел је специјално дизајниран да ради у тандему, што је и у Београду случај на неким опртерећеним линијама. Међутим, касније је дошао рат и десетогодишња немаштина. Санкције су онемогућиле увоз делова, па су често скидали са једних да би осбособили друга возила. Последња серија је купљена 1997. (20 комада).

И данас КТ4 у Берлину чини око 50% возног парка, само што су тамо редовно одржавани и изгледају овако:



2002. уз помоћ Чешке владе је модернизовано 30 трамваја




Једнра руска трола


После ремонта


Originally posted by Мартин

Прекрасно! Но имам една голема замерка, каде е кирилицата!?


Да, то је и моја замерка, иако је ћирилица службено писмо она се некако све мање употребљава у пракси. Друга замерка јесте недосатак хоризонталних шипки у салону, што зна да буде незгодно када су гужве, али се надам да ће то исправити када дође следећи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.168 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.