build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1581 Posted: 28-Oct-2008 at 22:21


Ваљда ќе можеш да си купиш казнен билет и се надевам дека таа опција ќе биде солидно поскапа, затоа што тој селски начин на плаќање на рака мораме веќе да го елиминираме. Ако ништо друго затоа што е неефикасен, бавен и ствара гужва.

Во целава приказна најбитна е широко распространета мрежа на продажни места и избор на различни видови на комбинации при користењето на јавниот превоз.


Edited by Cloverstack - 28-Oct-2008 at 22:23
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1582 Posted: 28-Oct-2008 at 22:10


а ако немаш билет извадено пред качувањето во автобусот што ќе правиш? (откако сите автобуси ќе имаат ваков систем со картичка)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1583 Posted: 28-Oct-2008 at 21:44
во приватните се плаќаше само во готово, без никакви билети, така да картицава е повеќе од добра и воопшто не е глупа
треба да ја купиш, можеш да ја користиш додека не се уништи, можеш да и дополнуваш кредит (во трафика) од било колкава сума (од 1 ден. натаму Laugh) и да не се мачиш во автобус со парите, само ја поминуваш на апаратот и готово
само уште да ја имаше на сите приватни автобуси!!! вака не ми ми вреди
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1584 Posted: 27-Oct-2008 at 23:36

јас не сфаќам која е замислата за таа картичката - да ги замени билетите во целост? значи ќе мора да имаш билет пред да се качиш на автобус (многу глупо)... дали на тие автоматите (машините) во автобусите има можност да фрлиш парички и да земиш билет за едно возење или колку било?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1585 Posted: 27-Oct-2008 at 23:07
дисплејот не се користи и на старите автобуси, кај нив не е електронски но сепак, ако е на толкав простор напишано не се мачиш да го читаш
јас не знам зошто ги практикуваат толку картончињава Dunno

инаку ако приватните фирми купат било какви автобуси ќе бидам среќен, стално се возам со 23 и можам да кажам дека автобусите им се во многу полоша состојба од државните (се распаѓаат)
државните не ги користам толку бидејќи приватните се поевтини и ги има на истите релации кои ми се потребни, така да ова многу ми одговара

една работа која ме изнервира, имаат ставено апарат за картица на само неколку автобуси, купив картица пред еден месец и трошам истовремено на неа и во готово
два месеца поминаа и немаат монтирано на сите автобуси Wallbash
се излажав со картицава
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1586 Posted: 27-Oct-2008 at 01:26

особено се гледа убавината со она картонското бројче хахахаха значи резили, има дисплеј автобусот горе, а тие ставиле вакво картонче (додуша минијатурен е тој дисплејот ама го има)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1587 Posted: 27-Oct-2008 at 01:02

Приватниците заинтересирани за нископодниот автобус

Автобуските превозници од „Слобода превоз“ се заинтересирани да го подноват својот возен парк со нископодните автобуси на „Мерцедес“. Оваа одлука тие ја донеле вчера откако викендов нископодниот автобус, по еднонеделно промотивно возење на линијата „15“, се префрли да сообраќа на приватните линии „23“ и „55“.

„Два дена го возевме автобусот и заклучивме дека дефинитивно тој ги исполнува сите критериуми, почнувајќи од техничките до естетските предиспозиции. До крајот на годинава планираме да ја посетиме германската фабрика и со тамошното раководство да преговараме за набавка на неколку автобуси“, рекоа накусо вчера од „Слобода превоз“, кои веќе подолг период најавуваат оти планираат да го подноват возниот парк. (Дс.Т.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=880D0BF7B1D6B74A802C1DF6DC9285F0


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1588 Posted: 22-Oct-2008 at 12:04
 

ГРАЃАНИТЕ МАКА МАЧАТ СО ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ


30 денари за стоење на една нога


Патувањето од Радишани до центарот на градот е вистински хорор. 57 нереко се чека и повеќе од 60 минути, иако по возниот ред треба да ја има на секои 8 минути. ЈСП ветува приоритетна ревизија на линијата и воспоставување на редовен возен ред


Додека траат препукувањата на релација Град Скопје-Влада на тема двокатни автобуси да или не, граѓаните мака мачат со јавниот градски превоз. Принудени се секојдневно да патуваат во старите и дотраени автобуси, со полузатворени врати и прозорци од коишто дува од сите страни. Валкани и однадвор и внатре. Неизмиени и недезинфицирани со купишта хартија, семки, фискални сметки, ќеси... Но и такви какви што се, имаат нередовни линии па граѓаните се принудени да ги чекаат по повеќе од половина час. Со ваков проблем секојдневно се соочуваат жителите на Радишани кои патуваат со автобусот број 57.

- Патувањето од Радишани до центарот на градот е вистински хорор. 57 неретко се чека и повеќе од 60 минути, иако според возниот ред треба да го има на секои 8 минути. А и кога конечно ќе го дочекаме, преполнет е со патници па место, дури и за стоење на една нога е тешко да се најде. Редовно сме натискани како сардини, со торбите и палтата приклештени за вратите, секогаш доцниме за на работа. И за тоа задоволство плаќаме по 30 денари - се пожали една наша читателка, која вели дека цели 10 години реагираат во јавното сообраќајно претпријатие, но никој од досегашните директори и раководства не успеале да воспостават ред во возните линии.
Новиот директор на ЈСП Александар Бошковиќ знае за проблемот и вети дека ќе го реши во најскоро време.

- Во моментов се прави ревизија на возните редови на сите линии. Бидејќи за 57 имав неколку последователни реакции, издадов посебен налог за контролорите приоритетно да го преиспитаат возниот ред на оваа линија. Се надевам дека по неколку дена проблемот ќе биде надминат - вели Бошковиќ. Слични проблеми се јавуваат и на останатите линии. Граѓаните апелираат до надлежните наместо да се надмудруваат, чија идеја е подобра и поисплатлива, да преземат конкретни чекори за набавка на нови возила, а возачите да го почитуваат возниот ред

 
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1589 Posted: 02-Oct-2008 at 22:01
Сообраќајна ренесанса во јавниот превоз
Секторот за сообраќај и меѓународна соработка на Град Скопје, започнаа со подготовките за спроведување на проектот Ренесанса, чија цел ќе биде тестирање на иновативни стратегии за чист градски сообраќај. Во овој проект освен Скопје се вклучени уште четири града од Европа, а средства, како и логистичка поддршка за реализација на проектот, се обезбедени од посебна програма на Европската комисија.
- Преадаптацијата на горивата во автобусите, планот за развој на одржливи градски транспортни системи, интелигентниот транспортен менаџмент и контрола во центарот на градот, како и воведувањето на автоматска локација на возилата за јавен транспорт и информацијата за реално време на автобуските постојки се само дел од мерките кои понатаму ќе се имплементираат во иновативните стратегии, објаснуваат во Градот.

На првата средба беа презентирани повеќе мерки за спроведување на Сообраќајната ренесанса во јавниот превоз во градот, а надлежните за спроведување на проектот се запознаа и со процедурите и работните задачи. Овој проект треба да почне со реализација во втората половина на ноември.

http://vecer.com.mk/?ItemID=2E2ED88DD187A94285F4D07700B69115

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1590 Posted: 30-Sep-2008 at 00:26
Originally posted by lslcrew

Субвенционирање на ЈСП пред се значи нелојална конкуренција кон приватните превозници. Но ајде, да речеме дека е тоа ЈП па може. Приватњаците кога влагаат во овој бизнис се свесни дека постои државно претпријатие.

Јас зборев за субвенционирање на јавниот автобуски превоз, а не само на ЈСП. Воопшто не сум за нелојална конкуренција - баш нагласив дека пазарните механизми мора во најголема мерка да се зачуваат. Тоа што по мене субвенционирањето треба да обезбеди е добар квалитет со „примамлива цена“, со што ќе привлече повеќе луѓе да го користат јавниот превоз, а од што ќе има цела низа позитивни ефекти.


А за стечајт мислам да иде паралелно. Прво отварање на ново претпријатие кое ќе работи со двокатните, па постепено префрлање на поновата флота од ЈСП, и тука да следи ликвидација на ЈСП и старите атбуси со све икарусите. Нормално постепено префрлање и на вработените. Ова може да биде преку еден преоден период од неколку месеци. Овој модел може да се примени и врз други ЈП-а како МТВ, онаму каде што со години е црна дупка.
Стечај е гадна, замрсена и деструктивна работа. Стечај би креирал еден куп додатни проблеми. Многу наивно влегуваш во таа рачуница и многу ги поедноставуваш работите. А не гледам со која цел... Пак го нагласувам истото што го кажав во претходниот пост - зошто воопшто да се размислува за стечај??? За темелна реорганизација на ЈСП не е потребен стечај и не гледам причина зошто би се размислувало во таа насока.



Edited by Cloverstack - 30-Sep-2008 at 00:30
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1591 Posted: 30-Sep-2008 at 00:10
Субвенционирање на ЈСП пред се значи нелојална конкуренција кон приватните превозници. Но ајде, да речеме дека е тоа ЈП па може. Приватњаците кога влагаат во овој бизнис се свесни дека постои државно претпријатие. Ок тука за субвенциите не се слагам многу и не солам многу памет како треба пошто не се разбирам посебно. А за стечајт мислам да иде паралелно. Прво отварање на ново претпријатие кое ќе работи со двокатните, па постепено префрлање на поновата флота од ЈСП, и тука да следи ликвидација на ЈСП и старите атбуси со све икарусите. Нормално постепено префрлање и на вработените. Ова може да биде преку еден преоден период од неколку месеци. Овој модел може да се примени и врз други ЈП-а како МТВ, онаму каде што со години е црна дупка.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1592 Posted: 29-Sep-2008 at 20:03
Originally posted by lslcrew

Можеби е најдобро ЈСП да отиде под стечај. Па да се основа ново претпријатие со сосема различна систематска организација, и да ја наследи целата инфраструктура од ЈСП. Едноставно не е можно претпријатие со толкави приходи да работи непрофитабилно. Градот има други приоритети, а не да дава 10% од буџетот за црната дупка ЈСП. Како може слобода превоз и ас-транс да функционираат со 5 денари пониска цена на билет од јсп, а со прилично слична флота, и да работат без некој од страна да им дава финансиски инјекции.

ЛСЛ, ова го кажуваш како стечај да е некаква едноставна процедура без никакви последици. Стечај за ЈСП би значел долгорочна парализа на јавниот превоз во Скопје, а дополнително би отворил и еден куп можности за злоупотреби.
Главната грешка сепак ти е во почетокот кога викаш дека треба стечај за да се реорганизира... Зошто побогу би требало стечај за да се реорганизира јавно претпријатие??? Нека се реорганизира слободно - и треба темелно да се реорганизира, ама за таква работа стечај дефинитивно не е предуслов.


За вториот дел - да, може да се работи и без субвенции, но резултатот го гледаме на терен и кај ЈСП и кај приватниците : катастрофален квалитет на јавниот превоз со кој пополека се приближуваме до Африка. А долгорочно гледано дури и така е прашање дали може да опстане затоа што трендот на опаѓање на бројот на патници во јавниот превоз е алармантен.
Јас сум за умерени субвенции, дозирани и усмерени така да не ги нарушуваат пазарните механизми, туку да придонесат да го направат јавниот превоз поатрактивен и да привлекува повеќе патници.





Edited by Cloverstack - 29-Sep-2008 at 20:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1593 Posted: 29-Sep-2008 at 11:31
Линиите и автобуските се дефинирани според ГУП. Моментално некои линии не собраќаат по предвидената траса поради тоа што сеуште булеварите по кои треба да се движат не се целосно изградени, пример 13, до скоро 5. Мислам дека затоа имаме и дупки помеѓу броевите, пример 1. Овие броеви се предвидени за линии за кои нема реални можносто да се возат, ниту со импровизации. Броевите на линиите и линиите се ван надлежност на ЈСП. Нив ги установува градот.

За автобуските се слагам дека треба да добиеме унифицирани. Јас би идел со два типа на автобуски, кои ќе внесат малку естетикам, секако двата типа да се слични меѓу себе, само по малку нешто да се разликуваат. Но сепак ми одговара и еден тип, само да бидат унифицарани. Овдека најприоритетно што фали е повеќе места за седење.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1594 Posted: 29-Sep-2008 at 11:06
Јас мислам дека треба да се унифицира јавниот транспорт, и повеќе да нема јавно и приватни претпријатија, можеби со некој ППП модел (како што предлага ЛСЛ) а градот да ги дефинира линииите, автобуските станици и да воспостави регулатива колку стари и какви автобуси смеат да се движат низ градот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1595 Posted: 29-Sep-2008 at 10:12
Можеби е најдобро ЈСП да отиде под стечај. Па да се основа ново претпријатие со сосема различна систематска организација, и да ја наследи целата инфраструктура од ЈСП. Едноставно не е можно претпријатие со толкави приходи да работи непрофитабилно. Градот има други приоритети, а не да дава 10% од буџетот за црната дупка ЈСП. Како може слобода превоз и ас-транс да функционираат со 5 денари пониска цена на билет од јсп, а со прилично слична флота, и да работат без некој од страна да им дава финансиски инјекции.

Некоја алтернативна опција може да биде концесионирање или некоја врста на PPP.


Edited by lslcrew - 29-Sep-2008 at 10:13
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1596 Posted: 29-Sep-2008 at 09:51

На истава тема во дневник имаше нешто многу поразително, не е нешто ново али мислам дека ова ни објаснува зошто главниот град ни е таков каков што е..... Unhappy
 
 
- Градот ќе издвои 50 милиони денари дополнителни субвенции за ЈСП, бидејќи претпријатието се соочува со многу проблеми. Ова е прва година како даваме субвенции. ЈСП е нефункционално и му се заканува исклучување од сообраќај поради застарениот возен парк, што може да доведе до поголем хаос. За жал, сиот товар паѓа на грбот на Градот - информира градоначалникот. Тој посочи дека годинава вкупно субвенции за ЈСП се издвоени 2,5 милиони евра, односно 10 отсто од буџетот на Градот.
 


Edited by vardar - 29-Sep-2008 at 09:52
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1597 Posted: 28-Sep-2008 at 23:03

Автобусите без електронска наплата ќе бидат надвор од превозот

Приватните мора да ги исполнат обврските од Меморандумот потпишан со Градот

Снежана Калабакова

Иако електронската наплата во приватниот градски превоз на патници стартуваше vo почетокот на септември, се' уште многу малку граѓани можат да ги користат овие привилегии и да се возат по промотивна цена од 15 денари, која ќе важи до 15 октомври. Од фирмата „Ксмет карт“ велат дека процесот бара време. Засега, валидатори имаат деведесетина автобуси, а 25 трговски фирми потпишале договори за инсталирање на апаратите „ричарџери“ за надополнување на електронските картички.

Сепак, патници се жалат дека има возачи кои, и покрај инсталираните апарати и пријавените картички, бараат 25 денари во кеш. Од „Ксмет карт“ советуваат дека во вакви случаи патникот има право да се вози без да плати! Но, дел од превозниците не се многу заинтересирани за брзо воведување на електронската наплата, бидејќи сметаат дека валидаторите се голема инвестиција, шпекулирајќи дека чинат од 2 до 4 илјади евра. Од „Слобода превоз“ и „Ксмет карт“ тврдат дека тие чинат 2.790 евра, а превозниците имаат можност да ги добијат на кредит со тригодишен период на отплата. Превозниците, пак, од „Мак-експрес“ велат дека распишале сопствен тендер за набавка на валидатори и очекуваат да ги добијат од друга турска фирма по многу пониска цена.

Ставот на првиот човек на „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, е дека превозниците кои нема да стават валидатори за употреба на новите електронски картички значи дека не сакаат сериозно да се занимаваат со оваа дејност, па ќе мора да си заминат од јавниот превоз. Сите учесници, вели Јовановски, мора да ги исполнат обврските утврдени во Меморандумот што го потпиша претпријатието со Градот, а основната е да воведат електронски систем на наплата, како еден од предусловите за добивање дозвола за работа. А, бидејќи со тоа се решава и прашањето на фискализација на приватниците, оние кои нема да влезат во системот, ќе мора да ги сносат последиците пред УЈП.

„Градот ни дава рок до крајот на годинава да се заврши процесот на инсталирање на апаратите за електронска наплата. Секој што не ставил валидатор ризикува да биде санкциониран од институциите на системот. Ние немаме казнени мерки за непослушните, освен што можеме да не им издадеме патен налог“, објаснува Јовановски.

Стерие Димитровски, директор на „Ксмет-карт“ во Скопје, вели дека со трговските друштва најнапред склучуваат договори за продажба на картичките, а потоа им ги инсталираат ричарџерите што чинат 1.000 евра. „Ние комплетно и бесплатно ја инсталираме опремата, а трговците однапред мора да ги платат само картичките“, објасни Димитровски.

„Првично од фирмата ни бараа по 300 евра за инсталирање на ричарџерите, а кога видоа дека цената им е неприфатлива, се откажаа. Сега однапред плаќаме само за картичките, од чија продажба заработуваме 10 отсто, а од ричарџерите за нивно надополнување само 2 отсто“, вели еден трговец, кој сакаше да остане анонимен.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=065911612A6BEC4B92D142FF06A4356F

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1598 Posted: 27-Sep-2008 at 16:34


Не само тоа, туку воопшто таква замисла би била лоша дури и кога не би имало финансиски проблем за да се спроведе такво нешто... Субвенции да, ефтин јавен превоз да, но бесплатен?!? Туку нема што да се тревожиме, нема апсолутно никакви шанси да се оствари.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1599 Posted: 27-Sep-2008 at 15:12
Ајде сеа пак почна да се глупира Трифун. Сите проблеми ги решивме па дојдовме до бесплатен јавен превоз. Скопје има толку многу проблеми да времето кога тек така ќе се откажува од одредени приходи е мноооогу далечно. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1600 Posted: 27-Sep-2008 at 15:01
Костовски: Скопјани треба да имаат бесплатен јавен превоз



Автор:  Г.Т.

Ако се сменат законите за повеќе пари од даноците да се слеваат во градската каса, градот би можел да го направи целиот јавен превоз бесплатен, смета градоначалникот Трифун Костовски. Според него, Јавното сообраќајно претпријатие не може да опстане без да се најде системско решение како ќе функционира и купувањето на новите автобуси воопшто нема да му помогне. Тендерот за новите двокатни возила Владата веќе го распиша.

- Се почнува од покривот, наместо од темелите. Треба да најдеме начин како ќе функционира тоа претпријатие без да произведува загуби, кој да му ги покрива трошоците за работа и слично. За првпат во историјата градот обезбеди субвенции за тековното работење на ЈСП. А ако фискалната децентрализација се спроведе како што треба, тогаш ние ќе ги покриеме сите трошоци и ќе овозможиме граѓаните да имаат целосно бесплатен јавен превоз - додава градоначалникот.

Според податоците што тој ги добил од управата на ЈСП, дневниот приход на претпријатието од продажбата на билетите е за 20 отсто понизок од цената на нафтата што ја троши, без да се сметаат другите трошоци, како одржување, сметки, плати и слично.

Костовски ја критикуваше идејата на Владата да купи 102 „даблдекери“ и да му ги подари на ЈСП и потсети дека централната власт еднаш го спречи градот да го обнови возниот парк на претпријатието.

- Тоа е срамота и залудно потрошени пари. Сигурно возилата ќе чинат и по 400.000 евра. Со толку многу пари може да се направи многу повеќе. Неразбирливо е и тоа што воопшто не се слушаат укажувањата од ниту еден експерт дека таквиот вид превоз нема да биде соодветен. А ние од целосно неразбирлива логика загубивме шанса да купиме многу квалитетни автобуси што ги исполнуваа стандардите Еуро 4 и Еуро 5. Тие ќе не чинеа по околу 70.000 евра. Но Владата не спречи да се задолжиме без образложение. Наводно за да не сме го зголемеле вкупниот јавен долг. За жал, локалната самоуправа сè уште нема можности самата да се задолжува и мора да бара дозвола за тоа од централната власт - објасни Костовски.

 

 

Ќе се лобира во Брисел за пари за трамвајот

Градот ќе лобира пред фондовите на Европската Унија во Брисел за да добие помош за изградба на првиот дел од трамвајската мрежа, од Ново Лисиче до центарот. Според градоначалникот Трифун Костовски, меѓу пријавените на тендерот за изведување на овој проект има многу реномирани компании од Италија и од Шпанија, кои ги граделе трамвајските системи во поголемите градови во тие земји. Тој додава дека дури и да не се добијат пари од ЕУ, градот ќе обезбеди доволно за да се направи мрежата.

- Ќе го фаворизираме трамвајот во буџетот за следната година најмногу што можеме. Ќе настојуваме барем депото кај Ново Лисиче да се направи во рекорден можен рок. Наши претставници ќе одат во Брисел за да обезбедат пари. Трамвајските возила што ќе ги поставиме ќе бидат модерни и нископодни, така што патниците од нивото на тротоарот директно ќе влегуваат во нив, нема да има потреба да искачат ниту едно скалило - објаснува Костовски.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=194&ArticleID=8023
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.436 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.