![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7879808182 84> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
ЕВРОПСКИ СТАНДАРДИ ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА Звучни ѕидови ќе не' штитат од бучаватаНа втората делница од обиколницата, кај Волково, Орман и Стопански Двор, се поставени заштитни звучни ѕидови Фондот за регионални и магистрални патишта првпат во Македонија поставува заштитни звучни ѕидови на втората делница од северната
обиколница околу Скопје. Звучниот ѕид ќе биде на потегот од Оризари до
Сарај, во должина од 11,8 километри. Откако втората делница се пушти за
сообраќај, на 24 јули годинава, скопската обиколница ќе стане дел од
Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и со Албанија.
Звучните ѕидови се од лексан и со алуминиумски профили и се во
согласност со сите европски стандарди. Ѕидовите се поставени кај
Волково, Орман и Стопански Двор.Со проектирањето на обиколницата се
проектирани и самите заштитни ѕидови.Целта на нивното поставување е
бучавата да се доведе до законски пропишаното ниво на дозволената
граница, а тоа во случајов бучавата што ја предизвикуваат возилата да е
40 децибели - вели Катерина Пановска-Илиевска, портпарол во Фондот за
магистрални и регионални патишта. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер јас длабоко се извинувам се збунив со магистрални, затоа и горе за свети николе реков магистрален.
![]() ![]() Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:40 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во меѓувреме си го едитирал постот, па да ти одговорам и на ова:
И не ми е јасно како на Автопат Скопје - Штип (преку Миладиновци и Св. Николе) гледаш како фрлање пари, а навиваш за другите нереални и многу понепотребни делници што се најавуваат. Уште почудно затоа што тој автопат би се градел под концесија. Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:37 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Абе лсл дај не зезај... За изборот на патиштата кажав дека е по формула на светска банка. За подетално, читај го документот. Во основа на таа формула е економската исплатливост, то ест колку и какви интервенции на некоја делница ќе дадат најголеми пропорционални придобивки во ефикасноста на сообраќајот. Патот од Кривогаштани до Крушево не се квалификувал и нема тука можеби, тоа е тоа. Фала богу што има контрола од светска банка, инаку не се сомневам дека владата паушално ќе ги спичкаше овие пари (тие што немаше да се украдат). А кај Петровец нема да се гради никакво ново сообраќакно решение. Од сето досега наведено на оваа тема, јасно е дека се работи за интервенции на постоечки патишта, а не за градба на нови. Најрадикалните зафати се опфатени во категоријата "Upgrade", но ни тие не се однесуваат на изградба на нови сообраќајни решенија од таков тип. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. Имам неколку забелешки иако се насетува некоја објективност сепак мислам дека треба и човечкиот фактор да се вмеша малце па да изврши некои минимални корекции. Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!
Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:19 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.
Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој: http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941 Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините. Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта: ![]() Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната: ![]() ![]() Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации. Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект: ![]() Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:04 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не се проширувања туку најобични мали раздвојувања на трасите, затоа што автопатот е правен со надградба на стариот магистрален пат.
Инаку клучката за автопатот накај Бугарија треба да е некаде кај Романовце. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
На потегот од неколку км пред куманово, до после куманово, до клучката со м2, на неполн километар има околу три проширувања на автопат кои ме иасоцираат дека во иднина тука треба да има клучки Дали може да ми каже некој за кои три патишта се работи?!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.119554,21.703792&spn=0.022728,0.038624&t=h&z=15 http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.148451,21.715937&spn=0.022718,0.038624&t=h&z=15 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да, трасата е таа, стандардите се автопатски, со тоа што кога почнаа да го градат во 90-ите требаше да биде двосмерен, а понатака да се дуплира и да се направи автопат. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не мислам на М-1, добро кажав, М-5
Ќе ти објаснам со зборови, пошто мапа би била премногу од-зумирана и мислам вака дури и подобро ќе ме сватиш. Првиот дел што си го одбележал (што се двои од автопатот) е дел од М-5. Приближно на половина од делот што си го одбележал, примети дека е почната да се гради клучка. Е тука ти си продужил да одбележуваш по локалниот пат, а М-5 би продужил у правец на југоисток. Погледни у тој правец преку Вардар, убаво се забележува уште еден почнат но недовршен сегмент (поголем) на М-5. Колку што памтам, овој другиов сегмент завршува со уште една недовршена клучка. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() Кловер може да те замолам за мапа од велес-отовица (делот што е кај велес да видам како и каде се спојува) Ај провери се што напиша ме збуни со М-5 ваљда мислиш на М-1?! Што каде треба да продолжи накаде?! Кловер те молам мапи, сликата е иљада зборови!!! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
аааа сеа гледам друго, си ги стаил у ист пакет и М-5 (главниот пат) и некое локално патче Велес-Ез.Младост. Патот за кој јас пишав, после клучкара продолжува право, а не накај велес, тоа што си го одбележил накај велес е сосема друг пат.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не си го опфатил цел, има уште недовршени работи ако погледнеш поисточно. Тоа е патот Велес(Отовица)-Прилеп, патот преку Бабуна, кој почна да се гради во 90-ите и брзо се батали.
Зошто стои вака, не знам, треба да ги прашаш надлежните институции... За сите овие години можеа барем почнатиов дел да го довршат наместо да остават да пропаѓа. Мислам дека добро би им користел на Велес и други населени места во близина. Али еве, владата нели се сили со концесиите за автопати (меѓу кои е и Велес-Прилеп), па ај да видиме што ќе бидне... Јас мислам дека пак ќе останеме со кратки ракави, затоа што прашање е дали ќе има заинтересираност и за најатрактивните делници во пакетот, а камо ли за оваа што јас лично би ја ставил негде во средина по атрактивност. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Има еден пат од клучкатра кај велешко до велес. Моментално од двете страни е изграден и останат е само еден дел кај што треба да биде мост. Зашто ова стои вака со години. Дали се планира нешто?! Да се заврши комплетно патот не останува уште многу. Столбовите се одамна поставени.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
lsl, таа карта ја имам видено одамна што значи дека е прилично стара и е само доказ колку сме ажурни во реализацијата на „приоритетните проекти“
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
МАПА НА ПРИОРИТЕТНИ ПРОЕКТИ
по редолсед како на табелата ![]() Незнам дали ја имаме карта опфатено тука, па ја постирам за секој случај. Просто ме зачудува дека толку патни правци имаме што се во изградба. само тука не се опфатени патот до манастирот во Крушево кој мислам и дека е веќе готов, а исто така не го видов патот маврово дебар на кој мислам дека се врши темелна санација и значително проширување на кривините. Инаку горе доле се сложувам и верувам дека картава е направена врз претходна студија и не е така паушално по желба на владата. Edited by lslcrew - 17-Aug-2008 at 02:26 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ок кловер, јасно е кажано дека само републичката може да те сопре, но ова ми изгледа како дезинформација која може да донесе и недоразбирања меќу граѓаните и полицијата во иднина. Има некои луќе, ретки случаеви што ќе се направат паметни и нема да застанат ако нема плави коцкички на колата. Нормално ја ако видам полицаец да ми крене палка на автопат ќе застанам, без разлика дали имал коцки или не.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7879808182 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |