build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1581 Posted: 15-Sep-2008 at 01:08

ЕВРОПСКИ СТАНДАРДИ ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА

Звучни ѕидови ќе не' штитат од бучавата

На втората делница од обиколницата, кај Волково, Орман и Стопански Двор, се поставени заштитни звучни ѕидови

Фондот за регионални и магистрални патишта првпат во Македонија поставува заштитни звучни ѕидови на втората делница од северната обиколница околу Скопје. Звучниот ѕид ќе биде на потегот од Оризари до Сарај, во должина од 11,8 километри. Откако втората делница се пушти за сообраќај, на 24 јули годинава, скопската обиколница ќе стане дел од Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и со Албанија. Звучните ѕидови се од лексан и со алуминиумски профили и се во согласност со сите европски стандарди. Ѕидовите се поставени кај Волково, Орман и Стопански Двор.Со проектирањето на обиколницата се проектирани и самите заштитни ѕидови.Целта на нивното поставување е бучавата да се доведе до законски пропишаното ниво на дозволената граница, а тоа во случајов бучавата што ја предизвикуваат возилата да е 40 децибели - вели Катерина Пановска-Илиевска, портпарол во Фондот за магистрални и регионални патишта.

Ѕидовите се поставени на дел од обиколницата, кој е сообраќајно пофреквентен и минува низ населени места. Инвеститор на проектот за обиколницата, автопат со четири ленти, во вкупна должина од 25 километри, со широчина од 27,5 метри, е Фондот за регионални и за магистрални патишта, а парите ги обезбеди Инвестициската банка за обнова и развој, која и' додели кредит на Македонија со грејс-период од седум, а рок за враќање од 18 години. Вредноста на целата обиколница е околу 135 милиони евра.Обиколницата, која се состои од две делници, почнува кај клучката Хиподром, од каде што се разгранува од автопатот Велес - Скопје, а нејзината северна делница завршува кај Оризари.

Според новиот закон за заштита од бучава во животната средина, донесен во јуни минатата година, како посебени извори на бучава се посочуваат: патниот сообраќај, односно моторни возила што имаат најмалку четири тркала и максимална брзина од над 25 километри на час, железничкиот сообраќај, односно железнички систем, превоз и инфраструктура; авиони со максимална маса на полетување од 34.000 килограми или повеќе со максимален внатрешен сместувачки капацитет од над 19 патнички седишта, исклучувајќи ги седиштата за екипажот, и водниот сообраќај, односно пловни објекти во внатрешните води. Со донесување на повеќето подзаконски акти со новиот закон за заштита од бучавата, ќе се допрецизираат дозволените граници на бучавата.Директорот на Државниот инспекторат при Министерството за животна средина и просторно планирање, Орхидеја Нечева-Петровска, вели дека новиот правилник според кој попрецизно ќе се одреди висината на дозволената бучева е во изработка во Министерството за здравство, како примарен проблем за здравјето на луѓето.

- Наскоро, овој правилник ќе се најде на усвојување пред Собранието и тој поконкретно ќе го регулира ова прашање. Досега, државата немаше никаков мониторинг над овој вид на бучава. Според новиот Правилник, ќе треба да се постават апарати што ќе ја мерат бучавата. Досега сме интервенирале по барање на граѓани, во близина на индустриски капацитети, а најмногу имало поплаки од граѓани за бучава што ја предизвикува музиката на локалите, каде што дозволената граница е 90 децибели - истакна Петровска.

Таа објасни дека ако бучавата е над дозволената граница, тие изрекуваат прекршочни санкции, а ако и не се почитува тоа, имаат и случаи на затворање локали, како што тоа се случи лани во Дојран, каде што беа затворени два локала. Со донесување на повеќето подзаконските акти во новиот закон за заштита од бучавата ќе се допрецизираат дозволените граници на бучавата.

- Рокот за донесувањето на овие подзаконски акти е три години од донесувањето на Законот. Тие треба да бидат подготвени од Министерот за животна средина и просторно планирање - истакна Лилјана Ончевска-Наџинска, раководител на Одделението за квалитет на амбиентниот воздух, заштита од бучава и нејонизирачко зрачење. Дотогаш, во однос на границите на дозволената бучава се применува старата Одлука за утврдување во кои случаи и под кои услови се смета дека е нарушен мирот на граѓаните од штетна бучава, од октомври 2003 година. Според неа, максимално дозволеното еквивалентно ниво на бучава за станбени и деловни згради е 40 децибели во текот на денот, во период од. 6 до 22 часот и 35 во текот на ноќта, во период од 22 до 6 часот. За школски и високообразовни објекти е до 40 децибели преку ден и исто толку ноќно време. За болници и лечилишта - до 35 децибели во текот на денот и 30 во текот на ноќта. Наџинска вели дека со овој Закон конечно е направена дистинкција на надлежностите меѓу Градот, општините и Министерството за животна средина и просторно планирање.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=2589210AEE080543BE97E4E2DCE6A8F7
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1582 Posted: 29-Aug-2008 at 17:38
Кловер јас длабоко се извинувам се збунив со магистрални, затоа и горе за свети николе реков магистрален. Crazy Нешто денеска не сум арен. За локални е ок! Нека се пресметуваат по формула. Јас мислев за магистрални се работи и некако ми дојде ненајавено. Crazy Си викам од кај сега излезе ова! Инаку за локални патчиња ок е, само некаколко малце патчиња ми се гледаат, а колку го збореа проектов.

Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1583 Posted: 29-Aug-2008 at 17:34
Во меѓувреме си го едитирал постот, па да ти одговорам и на ова:

Originally posted by lslcrew

Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат.
Си ги помешал лончињата, патот што е наведен е сосема друг пат, а не онаа главна траса што треба да оди на релација Миладиновци - Св.Николе.
И не ми е јасно како на Автопат Скопје - Штип (преку Миладиновци и Св. Николе) гледаш како фрлање пари, а навиваш за другите нереални и многу понепотребни делници што се најавуваат. Уште почудно затоа што тој автопат би се градел под концесија.


Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:37
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1584 Posted: 29-Aug-2008 at 17:30
Originally posted by lslcrew

Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!


Абе лсл дај не зезај...

За изборот на патиштата кажав дека е по формула на светска банка. За подетално, читај го документот. Во основа на таа формула е економската исплатливост, то ест колку и какви интервенции на некоја делница ќе дадат најголеми пропорционални придобивки во ефикасноста на сообраќајот. Патот од Кривогаштани до Крушево не се квалификувал и нема тука можеби, тоа е тоа. Фала богу што има контрола од светска банка, инаку не се сомневам дека владата паушално ќе ги спичкаше овие пари (тие што немаше да се украдат).

А кај Петровец нема да се гради никакво ново сообраќакно решение. Од сето досега наведено на оваа тема, јасно е дека се работи за интервенции на постоечки патишта, а не за градба на нови.
Најрадикалните зафати се опфатени во категоријата "Upgrade", но ни тие не се однесуваат на изградба на нови сообраќајни решенија од таков тип.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1585 Posted: 29-Aug-2008 at 17:13
Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. Имам неколку забелешки иако се насетува некоја објективност сепак мислам дека треба и човечкиот фактор да се вмеша малце па да изврши некои минимални корекции. Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!

Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1586 Posted: 29-Aug-2008 at 16:56
Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.

Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој:

http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941

Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините.

Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта:


Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната:



Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации.

Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект:



Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:04
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1587 Posted: 25-Aug-2008 at 14:37
Не се проширувања туку најобични мали раздвојувања на трасите, затоа што автопатот е правен со надградба на стариот магистрален пат.

Инаку клучката за автопатот накај Бугарија треба да е некаде кај Романовце.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1588 Posted: 25-Aug-2008 at 13:06
За првато проширување на форумов најдов дека е за автопатот према бугарија што сега ќе се гради со концесиите, а другиве две сеуште незнам?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1589 Posted: 25-Aug-2008 at 06:43
На потегот од неколку км пред куманово, до после куманово, до клучката со м2, на неполн километар има околу три проширувања на автопат кои ме иасоцираат дека во иднина тука треба да има клучки Дали може да ми каже некој за кои три патишта се работи?!

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.119554,21.703792&spn=0.022728,0.038624&t=h&z=15
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.148451,21.715937&spn=0.022718,0.038624&t=h&z=15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1590 Posted: 19-Aug-2008 at 16:54
Originally posted by lslcrew

Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!


Да, трасата е таа, стандардите се автопатски, со тоа што кога почнаа да го градат во 90-ите требаше да биде двосмерен, а понатака да се дуплира и да се направи автопат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1591 Posted: 19-Aug-2008 at 16:50
Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1592 Posted: 19-Aug-2008 at 16:34
Не мислам на М-1, добро кажав, М-5

Ќе ти објаснам со зборови, пошто мапа би била премногу од-зумирана и мислам вака дури и подобро ќе ме сватиш.

Првиот дел што си го одбележал (што се двои од автопатот) е дел од М-5. Приближно на половина од делот што си го одбележал, примети дека е почната да се гради клучка. Е тука ти си продужил да одбележуваш по локалниот пат, а М-5 би продужил у правец на југоисток. Погледни у тој правец преку Вардар, убаво се забележува уште еден почнат но недовршен сегмент (поголем) на М-5. Колку што памтам, овој другиов сегмент завршува со уште една недовршена клучка.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1593 Posted: 19-Aug-2008 at 16:24


Кловер може да те замолам за мапа од велес-отовица (делот што е кај велес да видам како и каде се спојува)

Ај провери се што напиша ме збуни со М-5 ваљда мислиш на М-1?! Што каде треба да продолжи накаде?!

Кловер те молам мапи, сликата е иљада зборови!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1594 Posted: 19-Aug-2008 at 14:43
аааа сеа гледам друго, си ги стаил у ист пакет и М-5 (главниот пат) и некое локално патче Велес-Ез.Младост. Патот за кој јас пишав, после клучкара продолжува право, а не накај велес, тоа што си го одбележил накај велес е сосема друг пат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1595 Posted: 19-Aug-2008 at 14:37
Не си го опфатил цел, има уште недовршени работи ако погледнеш поисточно. Тоа е патот Велес(Отовица)-Прилеп, патот преку Бабуна, кој почна да се гради во 90-ите и брзо се батали.

Зошто стои вака, не знам, треба да ги прашаш надлежните институции... За сите овие години можеа барем почнатиов дел да го довршат наместо да остават да пропаѓа. Мислам дека добро би им користел на Велес и други населени места во близина. Али еве, владата нели се сили со концесиите за автопати (меѓу кои е и Велес-Прилеп), па ај да видиме што ќе бидне... Јас мислам дека пак ќе останеме со кратки ракави, затоа што прашање е дали ќе има заинтересираност и за најатрактивните делници во пакетот, а камо ли за оваа што јас лично би ја ставил негде во средина по атрактивност.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1596 Posted: 19-Aug-2008 at 08:02
Има еден пат од клучкатра кај велешко до велес. Моментално од двете страни е изграден и останат е само еден дел кај што треба да биде мост. Зашто ова стои вака со години. Дали се планира нешто?! Да се заврши комплетно патот не останува уште многу. Столбовите се одамна поставени.



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1597 Posted: 17-Aug-2008 at 03:25
lsl, таа карта ја имам видено одамна што значи дека е прилично стара и е само доказ колку сме ажурни во реализацијата на „приоритетните проекти“
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1598 Posted: 17-Aug-2008 at 02:28
Патот во Крушево го спомнав, мислев дека е регонален. ај ќе ве молам за објаснување?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1599 Posted: 17-Aug-2008 at 02:24
МАПА НА ПРИОРИТЕТНИ ПРОЕКТИ

по редолсед како на табелата


Незнам дали ја имаме карта опфатено тука, па ја постирам за секој случај. Просто ме зачудува дека толку патни правци имаме што се во изградба. само тука не се опфатени патот до манастирот во Крушево кој мислам и дека е веќе готов, а исто така не го видов патот маврово дебар на кој мислам дека се врши темелна санација и значително проширување на кривините. Инаку горе доле се сложувам и верувам дека картава е направена врз претходна студија и не е така паушално по желба на владата.


Edited by lslcrew - 17-Aug-2008 at 02:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1600 Posted: 15-Aug-2008 at 16:24
Ок кловер, јасно е кажано дека само републичката може да те сопре, но ова ми изгледа како дезинформација која може да донесе и недоразбирања меќу граѓаните и полицијата во иднина. Има некои луќе, ретки случаеви што ќе се направат паметни и нема да застанат ако нема плави коцкички на колата. Нормално ја ако видам полицаец да ми крене палка на автопат ќе застанам, без разлика дали имал коцки или не.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.346 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.