build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1581 Posted: 23-Oct-2008 at 01:42
Више не се ни работи за обични против двокатни, туку кој е во право, кој е подобар, како што вика боцевски на кого историјата попозитивно ќе гледа, значи грујо против трифка и кој е подобар админстратор/лидер. Ако претходно градските власти барем се обидуваа индиректно и не нападно да издејствуваат некаква промена сега веќе се апла во отворена војна со владата, по ваква ситуација во некои земји следува целосно преиспитување на ставовите/плановите а кај нас проработува познатиот инает и разликите стануваат поголеми и лошата одлука само се влошува понатаму како што видовме деновиве.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1582 Posted: 22-Oct-2008 at 20:58
и да не ти се струка автобусиве, од далеку ќе приметиш колку се пријатни дупливе ниски мерцедеси и се како создадени за скопските улици
убаво си рече raisinloaf да купиме пола пола автобуси па да видиме како ќе иде, може лоша идеја ама подобро е одколку сите двоспратни Crazy
само владава не дека сака да воведе двоспратни, туку не сака да воведе едноспратни автобуси, дрски се, се однесуваат недемократски и што е најбитно, не ги пуштаат градските власти да си ја вршат работата
браво за владата , заради нивните дебилни автобуси може да пропуштиме одлична шанса за подобрување на градот Ohno


Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1583 Posted: 22-Oct-2008 at 19:15
Neka zemat nekolku za turisti, a ostatokot neka si bidat normalni avtobusi.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Raisinloaf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2008
Location: Gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 227
  Quote Raisinloaf Quote  Post ReplyReply #1584 Posted: 22-Oct-2008 at 16:44
Абе како не гледа владата дека сите се протиф двокатно автобуси,ке земат 100 двокатни и 200 еднокатни така ке биде подобро
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1585 Posted: 21-Oct-2008 at 17:42
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2158&mid=24&tabId=1&tabindex=0

ПРОМОТИВНО ВОЗЕЊЕ НА МЕРЦЕДЕСОВИОТ НИСКОПОДЕН АВТОБУС


Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски, во саботата, организираше промотивно возење на нископодниот мерцедесов автобус по скопските улици. Освен овој автобус, скопјани наскоро ќе можат да се возат и во еден модерен автобус од фабриката Санос и во еден Хибрид од Полска.

На тој начин Град Скопје сака граѓаните сами да се уверат во предностите на современите нископодни автобуси, кои се застапени во јавниот превоз во речиси сите европски градови.

Мерцедесовото возило кое ќе сообраќа на линијата со број 15 е зглобно, има 37 места за седење и собира вкупно 140 патници, а има посебни места за хендикепирани лица и за бебешки колички. Хидрауличниот систем што е вграден во него му овозможува да се спушти до висината на тротоарите, а на втората врата има посебна рампа за лицата со посебни потреби. Нема скалила, туку со само еден чекор веднаш се влегува внатре.

 

 
    
 
 



Edited by Cloverstack - 22-Oct-2008 at 04:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1586 Posted: 21-Oct-2008 at 16:44
Beton без разлика дали се од окта или фершпед, сепак се буџетски пари и припаѓаат на граѓаните и не треба да се одлеваат туку така. За турстичкиот ефект Кловер објасни убаво.


Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:00
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1587 Posted: 21-Oct-2008 at 15:40

@clover

восхитувањето ќе биде зафатено за околината а двоспратните ќе бидат само панорамски клуч за ионака сиромашните спотови за набљудување на околината, а дека сите нема да одат во СК мислам дека и на внуците на Грујо им е јасно т.е. мора за онаму каде не е средена инфраструктурата да сообраќаат старите единечни автобуси како и досега, а за наговестување реков вака баш во ракав и е муабетов на владата и ќе го држи и тој и уште неколку само за да растерети да се крева параноја околу името. 

за функцијата мислам дека сите се согласуваме дека трам или метро не вади од калабалак. 

@pbanks

овие пари се претежно од окта и фершпед, а од народот најверојатно одат за администрација Laugh 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1588 Posted: 21-Oct-2008 at 15:36
Originally posted by Plugger


Jas procitav deka eden dvokaten avtobus ke chinelo 300 iljadi evra, chim gi ispolnuvaat site standardi zosto da  ne?? Pa na poklonet konj zabite ne mu se gledaat, bolje kvalitetni dvokatnici so air condition nego li tie starite shto gi imame.


Jas ne gledam tuka pokloneti konji? Ova ne e donacija na Amerika ili na Germanija ova e trosenje na nasi budzeski pari, na krvavo zaraboteni narodni pari koi nie gi izdvojuvame od sopstven dzeb za podobro utre a ne za bahato zadovoluvanje na necii hirovi i fantazii.


Edited by pbanks - 21-Oct-2008 at 15:36
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1589 Posted: 21-Oct-2008 at 15:31

Jas procitav deka eden dvokaten avtobus ke chinelo 300 iljadi evra, chim gi ispolnuvaat site standardi zosto da  ne?? Pa na poklonet konj zabite ne mu se gledaat, bolje kvalitetni dvokatnici so air condition nego li tie starite shto gi imame.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1590 Posted: 21-Oct-2008 at 15:25
Originally posted by beTon

@clover

интересно е колку се може да се гледа двосмерно. дури и да немаме DD сообраќајот ќе биде таков каков што е, најглавен момент кај двоспратните ќе биде туристичкиот ефект,

Апсолутно нигде не спомнав дека двоспратните ќе ги зголемат проблемите со сообраќајот во целина - нивните недостатоци се од друга природа.

А тој фамозен „туристички ефект“ е тотално промашена теза. Не знам колку туристи ќе привлечат двоспратните, ама сигурно безначајно во однос на инвестицијата и трошоците што ќе одат во нив, дури и кога би се исклучиле сите други нивни негативности. На крајот на краиштата функцијата на јавниот превоз не е туристичка туку многу поважна - ефикасно да транспортира огромни маси луѓе и да обезбеди функционирање на градот и неговата економија. За да се направи „ефект“ и да се форсира некаков „имиџ“ доволни се неколку примероци кои ќе се движат таму каде што ќе прилегаат и каде што реално ќе бидат највеќе приметени.


а дека сите триста проблеми ќе се струполат во СК тоа неверувам, сигурно добар дел ќе одат и по другите градови од двоспратниве, па зар некој очекува дека низ мралино или кондово ќе одат двоспратни,
Муабет од ракав... Апсолутно нема никакво наговестување или логика да се очекува распоредување на двоспратниве по цела земја, но дури и да е така, со тоа само би ги „усреќиле“ и другите градови кои ќе мора да се прилагодуваат на нив. Негативностите на двоспратните ќе важат еднакво во другите градови како и во Скопје. А која би била воопшто поентата од тоа да имаме двоспратни автобуси во јавниот превоз во Куманово, Штип, Тетово..? И таму ли да се надеваме на навалица туристи кои ќе одат да се восхитуваат на ваквите автобуси???

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1591 Posted: 21-Oct-2008 at 15:02
Искрено не ми е јасна поентата на ова. Трифун не треба да не убеди нас, треба да убеди некој друг да се земат овие автобуси.

ЈСП ГИ ЧЕСТИ СКОПЈАНИ
Пет дена бесплатно возење во новиот автобус
Позајмениот автобус од марката "мерцедес" вози на линијата број 15 од Ново Лисиче до Карпош 4

Нов еднокатен "мерцедес" од вчера до крајот на неделава ќе вози бесплатно на линијата 15, односно скопјани бесплатно ќе може да се возат од Ново Лисиче до Карпош 4. Александар Бошковиќ, директор на ЈСП"Скопје", вели дека позајмениот автобус од "Мерцедес" следниве пет дена бесплатно ќе вози на линијата на 15-ка, како дел од промотивната кампања на Градот, со која сакаат да покажат каков јавен превоз на Скопје му е потребен. Тој објаснува дека наскоро очекуваат за добијат на заем уште еден нов еднокатен автобус од скопската фирма САНОС, и еден хибриден автобус од полската фирма "Соларис".
"И овие два автобуса планираме да ги пуштиме низ централното градско подрачје, каде има поголема фреквенција на луѓе. Едниот најверојатно ќе биде на линијата 5, а другиот на оние линии што се движат низ Центар. Мерцедесот сега се движи од рано наутро до 18 часот попладне, односно прави шест круга низ Скопје", вели Бошковиќ.
Тој објаснува дека ЈСП наскоро ќе мора да почне со подготовки за сообраќај на двокатни автобуси, бидејќи повеќе од јасно е дека Владата ќе опстои на идејата да се купат 300 нови двокатни автобуси.
"Тој што ги има парите ги диктира условите. Повеќе од јасно е дека ќе мора да почнеме да се подготвуваме за двокатните автобуси, но со ова промотивно возење на еднокатни автобуси, сакавме да покажеме што е тоа што му треба на градот и на претпријатието", вели Бошковиќ


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158567&idg=8&idb=2504&rubrika=Skopje
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1592 Posted: 21-Oct-2008 at 14:53

@clover

интересно е колку се може да се гледа двосмерно. дури и да немаме DD сообраќајот ќе биде таков каков што е, најглавен момент кај двоспратните ќе биде туристичкиот ефект, а дека сите триста проблеми ќе се струполат во СК тоа неверувам, сигурно добар дел ќе одат и по другите градови од двоспратниве, па зар некој очекува дека низ мралино или кондово ќе одат двоспратни, прво е невозможно ова од аспект на нерамен асфалт по приградските линии. единечните ќе си постојат како опција но истите ќе бидат најверојатно пренасочени во трета зона, додека DD ќе одат прва и втора зона - нормално доколку инфраструктурата е на ниво... функцијата на двоспратните е пред се туристичко-панорамска(имиџ, поглед, уникатност) а за функција само трамвај или метро може да го реши метежот, незнам дали некако велосипедските патеки тука ќе помогнат но ако се воведат такса и скап паркинг во центарот тогаш и ова ќе има ефект, но дотогаш ќе си го имаме стариот добар скопски метеж по улиците иако и странските сондирања укажуваат дека главниот проблем во СК е преангажираниот центар

Стив Торнтон и Мајк Холдсворт, експерти за проектирање и менаџмент на сообраќајот од збратимениот град Брадфорд, Велика Британија, кои вчера имаа средба со претставници на ЈСП "Скопје", сметаат дека низ центарот на Скопје сообраќаат премногу автомобили кои ги попречуваат автобусите. Во Брадфорд автобусите не се постари од пет години, а експериментално се користат и возилата на електричен погон. При влез во центарот на градот предност им се дава на автобусите вклучени во јавниот транспорт на патници.

Таму автомобилскиот сообраќај се одвива по споредни патишта, што е причината за побрз транспорт на патници. Во Брадфорд има пет главни патишта на кои има посебно обележани ленти за влез на автобусите. Во таканаречените шпицеви тие ленти ги користат јавните и приватните автобуси, таксистите и велосипедистите. На некои улици се обележани приоритети за автобуси, но секогаш, велат сообраќајните експерти, се поставува прашањето за безбедноста на пешаците.

Утрински - 16.10.2006

@pbanks

за тоа дека муабетот со двокатните е популизам тоа сега би се сложил но подобро популизам него летаргија, прво се понуди владата за 50ка од санос но трифун со своите маркетинг надмудрувања само ја упропасти таа можност, па сега сите му се криви, а дека требало јавна дебата и јас се согласувам но јасно е зошто истата се заобиколува како би се користел муабетов за растеретување на реалните проблеми кои денес не тиштат - името, корупцијата, кавгите во комшилукот, накратко: класична оптичка мамка за хистеричната јавна свест. што е до одржувањето како што кажав и предходно кога сите експерти од надвор ни велат дека нормално е државата да земе учевство во одржувањето и модернизирањето на јавниот транспорт негледам зошто и понатака државата не би скокнала да помогне доколку нешто излезе, а уште повеќе кога истата таа и вложила во нив(затоа и реков предходно дефинитивно мирисот на оваа интервенција многу долго ќе го чувствуваме по скопските улици) 



Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:52
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1593 Posted: 21-Oct-2008 at 14:52
@beton

За сензационалистичко искуство се доволни 10на вакви кои ќе одат низ центарот навистина нема ништо сензациноално кога човек се вози на кат низ автокоманда да речеме.

За крај исто така се сложувам со тебе дека нема проблем во тоа што се менува од корен се и се купуваат 300 автобуси, но има голем проблем бидејќи тоа се прави со ад хок одлука вон било каква стратегија што става под знак прашалник колку навистина ќе сме способни да ја примиме и да се грижиме за новата флота и последователно колкава ќе биде нејзината долговечност.




Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:49
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1594 Posted: 21-Oct-2008 at 14:20
Originally posted by beTon


единствен проблем кој е кај двоспратните автобуси е контролата на горниот спрат која најверојатно ќе мора да се реши со кондуктер-безбедњак додека се направи некаков ред и се навикнат скопјани
Со двоспратните има цела низа проблеми кои се регистрирани и образложени поназад во нишкава. Наместо да ги игнорираме и релативизираме, подобро да се соочиме со нив во оваа фаза на каква-таква јавна расправа, отколку кога 300 проблематични автобуси ќе крстарат по градов, затоа што тогаш веќе ќе мора да се соочиме а не ќе може ништо да исправиме.


Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:45
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1595 Posted: 21-Oct-2008 at 13:50
Originally posted by Andrej_LJ

Воопшто јас сум против на ова комплетно менување на возниот парк на ЈСП. Прво никаде во светот работите не се менуваат од корен туку чекор по чекор. И да ги купат тие 300 автобуси, кога ЈСП нема пари за одржување, после само една година ке бидат со искинати седишта, климите без фреон а електронските дисплеи расипани. А и 50те автобуси кои ги купија во 1998 година можат слободно да возат уште најмалку 5 години. Кај нас секогашсе менува се од корен и се запустува после...

кај нас колку што знам јас ништо од корен не е сменето, се е или закрпено или купено “ново закрпено“, додека ова е еден од ретките моменти кога се пристапува со целосна интервенција. што е до одржувањето, неверувам дека до толку ќе бидеме аутсајдери, сепак досега имавме изгубено осет заради старите дотраени автобуси, но она што е ново колку што знам е во добра состојба во секој поглед. а дека има начини тоа одржување да се осигура тоа е повеќе од сигурно, тука се рекламите по автобусите и внатрешно и надворешно, нормално кога ќе имаме нови и чисти автобуси дека истите и постојано ќе се користат па и рентабилноста ќе биде повисока, а да не заборавиме дека како ЈП секогаш треба да добиваат подршка од градот а и од државата - нешто што е повеќе од нормално во светот. единствен проблем кој е кај двоспратните автобуси е контролата на горниот спрат која најверојатно ќе мора да се реши со кондуктер-безбедњак додека се направи некаков ред и се навикнат скопјани, т.е. подобро да се спречи него да се лечи, а и денес веќе сите автобуси што се произведуваат за јавен транспорт имаат камера, па и оваа недоумица може да се среди. исто нема да биде воопшто запустување туристичкиот момент т.е. поинаквиот point of view напротив само може да го смени мачниот поглед на СК, знаат какво чувство е тие што се имаат возено во DD, слично само може да се долови со возење во камион низ градот, лесно чувство на доминација над улицати и панорамски и сензационалистички(спектакуларно), а брзите линии можат да се покријат со трамовите кои и реално би летале само доколку се по средина меѓу коловозите трасирани.


Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:43
Back to Top
Raisinloaf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2008
Location: Gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 227
  Quote Raisinloaf Quote  Post ReplyReply #1596 Posted: 21-Oct-2008 at 13:41
Ако де барем нешто ке менува а и поарно е вака се од корен бидејки ако сега купат 50 одгодина повторно 50 и после ке испадне нешто нема да се купат и така пак ке треба да се чека 20 години за нови автобуси
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1597 Posted: 21-Oct-2008 at 00:55
Воопшто јас сум против на ова комплетно менување на возниот парк на ЈСП. Прво никаде во светот работите не се менуваат од корен туку чекор по чекор. И да ги купат тие 300 автобуси, кога ЈСП нема пари за одржување, после само една година ке бидат со искинати седишта, климите без фреон а електронските дисплеи расипани. А и 50те автобуси кои ги купија во 1998 година можат слободно да возат уште најмалку 5 години. Кај нас секогаш се менува се од корен и се запустува после...Bash
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1598 Posted: 21-Oct-2008 at 00:26
Се чини кажавме се што може да се каже за "облакодерите" освен цената, владата сеуште нема излезено со цифра единствено по весниците некои бројки се вртат.
 
 
 
Со новата одлука на владата да се зголеми бројката на автобуси од 100 на 300 добив впечаток како да сме ние богаташи и цената воопшто и више не е битна, по весниците пишуваше дека еден двокатен кошта отприлика 400.000 евра што значи за 300=120 милиони евра (иначе околу 4 годишни буџети на нашиот главен град!)
 
Доколку владата може да фрли 120 милиони туку така зошто барем не ги искористи попаметно! Например мерцеосот шо го шета трифка низ скопје чинел 300.000 евра што значи можат за истите пари да купат не 300 туку 400 подобри автобуси (и таа 100-ка вишок да ја дадат на другите градови низ мк како на пример прилеп кој нема градски превоз) или да купат 300 за 90милиони и другите 30 милиони да ги вложат во инфраструктурни проекти.....
 
 
Е сега ова важи доколку се иде на варијанта мерцедес, што иако многу би сакал сепак има и поевтини а квалитетни модели....
 
 
Домашните сообраќајни експерти уверуваат дека моделите на единечните автобуси, кои ги користи ЈСП „Скопје“, сега чинат 150 илјади евра, додека зглобните , кои имаат двојно поголем капацитет, чинат 180 илјади евра.
 
 
 
Иначе Андреј_лј идејата  park and ride е одлична, станици у ѓорче и негде после автокоманда одлично би дошле за тетовчани и кумановци кои патуваат за скопје Thumbs%20Up
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1599 Posted: 20-Oct-2008 at 23:51
дека е цената падната толку многу  за две години тоа тешко, туку стандард имаш возила со фул и основна опрема, па според македонски стандарди сигурно фул опрема значи - никогаш, работа што не ме чуди да се случи и со двокатните, бидејќи репер овде секогаш е цената а не квалитетот, како пиперки да купуваат па ај денес може да поминеме и со суви, а за утре ќе бараме каварџик.  
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1600 Posted: 20-Oct-2008 at 22:56
ех, супер што токму овој тип на автобус си го ставил за пример. Пред некој ден се возам во Љубљана со бус и шоферот испаѓа дека е македонец. Ееееј од каде сте, бла бла по иселенички и го прашувам колку чини еден ваков автобус? Со опремата која ја имаат тука (клима, АБС, низок под, хидраулика, затемнети стакла, фино тапацирани седишта, дисплеи и звучници кои сигнализираат која е сл. станица итн.) 360 000 евра. Мене тое тоа ми звучи како реална цена за ваков модерен автобус. Плус тука ги набавија пред 2 години па може и цената е падната од тогаш?!?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.395 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.