![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7879808182 90> |
Author | |||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
Више не се ни работи за обични против двокатни, туку кој е во право, кој е подобар, како што вика боцевски на кого историјата попозитивно ќе гледа, значи грујо против трифка и кој е подобар админстратор/лидер. Ако претходно градските власти барем се обидуваа индиректно и не нападно да издејствуваат некаква промена сега веќе се апла во отворена војна со владата, по ваква ситуација во некои земји следува целосно преиспитување на ставовите/плановите а кај нас проработува познатиот инает и разликите стануваат поголеми и лошата одлука само се влошува понатаму како што видовме деновиве.
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
и да не ти се струка автобусиве, од далеку ќе приметиш колку се пријатни дупливе ниски мерцедеси и се како создадени за скопските улици
убаво си рече raisinloaf да купиме пола пола автобуси па да видиме како ќе иде, може лоша идеја ама подобро е одколку сите двоспратни ![]() само владава не дека сака да воведе двоспратни, туку не сака да воведе едноспратни автобуси, дрски се, се однесуваат недемократски и што е најбитно, не ги пуштаат градските власти да си ја вршат работата браво за владата , заради нивните дебилни автобуси може да пропуштиме одлична шанса за подобрување на градот ![]() |
|||
![]() |
|||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||
Neka zemat nekolku za turisti, a ostatokot neka si bidat normalni avtobusi.
|
|||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||
![]() |
|||
Raisinloaf ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-May-2008 Location: Gevgelija Online Status: Offline Posts: 227 |
![]() ![]() |
||
Абе како не гледа владата дека сите се протиф двокатно автобуси,ке земат 100 двокатни и 200 еднокатни така ке биде подобро
|
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Edited by Cloverstack - 22-Oct-2008 at 04:03 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Beton без разлика дали се од окта или фершпед, сепак се буџетски пари и припаѓаат на граѓаните и не треба да се одлеваат туку така. За турстичкиот ефект Кловер објасни убаво.
Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:00 |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
@clover восхитувањето ќе биде зафатено за околината а двоспратните ќе бидат само панорамски клуч за ионака сиромашните спотови за набљудување на околината, а дека сите нема да одат во СК мислам дека и на внуците на Грујо им е јасно т.е. мора за онаму каде не е средена инфраструктурата да сообраќаат старите единечни автобуси како и досега, а за наговестување реков вака баш во ракав и е муабетов на владата и ќе го држи и тој и уште неколку само за да растерети да се крева параноја околу името. за функцијата мислам дека сите се согласуваме дека трам или метро не вади од калабалак. @pbanks овие пари се претежно од окта и фершпед, а од народот најверојатно одат за администрација |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Jas ne gledam tuka pokloneti konji? Ova ne e donacija na Amerika ili na Germanija ova e trosenje na nasi budzeski pari, na krvavo zaraboteni narodni pari koi nie gi izdvojuvame od sopstven dzeb za podobro utre a ne za bahato zadovoluvanje na necii hirovi i fantazii. Edited by pbanks - 21-Oct-2008 at 15:36 |
|||
![]() |
|||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
||
Jas procitav deka eden dvokaten avtobus ke chinelo 300 iljadi evra, chim gi ispolnuvaat site standardi zosto da ne?? Pa na poklonet konj zabite ne mu se gledaat, bolje kvalitetni dvokatnici so air condition nego li tie starite shto gi imame. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
А тој фамозен „туристички ефект“ е тотално промашена теза. Не знам колку туристи ќе привлечат двоспратните, ама сигурно безначајно во однос на инвестицијата и трошоците што ќе одат во нив, дури и кога би се исклучиле сите други нивни негативности. На крајот на краиштата функцијата на јавниот превоз не е туристичка туку многу поважна - ефикасно да транспортира огромни маси луѓе и да обезбеди функционирање на градот и неговата економија. За да се направи „ефект“ и да се форсира некаков „имиџ“ доволни се неколку примероци кои ќе се движат таму каде што ќе прилегаат и каде што реално ќе бидат највеќе приметени.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Искрено не ми е јасна поентата на ова. Трифун не треба да не убеди нас, треба да убеди некој друг да се земат овие автобуси.
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158567&idg=8&idb=2504&rubrika=Skopje |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
@clover интересно е колку се може да се гледа двосмерно. дури и да немаме DD сообраќајот ќе биде таков каков што е, најглавен момент кај двоспратните ќе биде туристичкиот ефект, а дека сите триста проблеми ќе се струполат во СК тоа неверувам, сигурно добар дел ќе одат и по другите градови од двоспратниве, па зар некој очекува дека низ мралино или кондово ќе одат двоспратни, прво е невозможно ова од аспект на нерамен асфалт по приградските линии. единечните ќе си постојат како опција но истите ќе бидат најверојатно пренасочени во трета зона, додека DD ќе одат прва и втора зона - нормално доколку инфраструктурата е на ниво... функцијата на двоспратните е пред се туристичко-панорамска(имиџ, поглед, уникатност) а за функција само трамвај или метро може да го реши метежот, незнам дали некако велосипедските патеки тука ќе помогнат но ако се воведат такса и скап паркинг во центарот тогаш и ова ќе има ефект, но дотогаш ќе си го имаме стариот добар скопски метеж по улиците иако и странските сондирања укажуваат дека главниот проблем во СК е преангажираниот центар
@pbanks за тоа дека муабетот со двокатните е популизам тоа сега би се сложил но подобро популизам него летаргија, прво се понуди владата за 50ка од санос но трифун со своите маркетинг надмудрувања само ја упропасти таа можност, па сега сите му се криви, а дека требало јавна дебата и јас се согласувам но јасно е зошто истата се заобиколува како би се користел муабетов за растеретување на реалните проблеми кои денес не тиштат - името, корупцијата, кавгите во комшилукот, накратко: класична оптичка мамка за хистеричната јавна свест. што е до одржувањето како што кажав и предходно кога сите експерти од надвор ни велат дека нормално е државата да земе учевство во одржувањето и модернизирањето на јавниот транспорт негледам зошто и понатака државата не би скокнала да помогне доколку нешто излезе, а уште повеќе кога истата таа и вложила во нив(затоа и реков предходно дефинитивно мирисот на оваа интервенција многу долго ќе го чувствуваме по скопските улици) Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:52 |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
@beton
За сензационалистичко искуство се доволни 10на вакви кои ќе одат низ центарот навистина нема ништо сензациноално кога човек се вози на кат низ автокоманда да речеме. За крај исто така се сложувам со тебе дека нема проблем во тоа што се менува од корен се и се купуваат 300 автобуси, но има голем проблем бидејќи тоа се прави со ад хок одлука вон било каква стратегија што става под знак прашалник колку навистина ќе сме способни да ја примиме и да се грижиме за новата флота и последователно колкава ќе биде нејзината долговечност. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:49 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:45 |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
кај нас колку што знам јас ништо од корен не е сменето, се е или закрпено или купено “ново закрпено“, додека ова е еден од ретките моменти кога се пристапува со целосна интервенција. што е до одржувањето, неверувам дека до толку ќе бидеме аутсајдери, сепак досега имавме изгубено осет заради старите дотраени автобуси, но она што е ново колку што знам е во добра состојба во секој поглед. а дека има начини тоа одржување да се осигура тоа е повеќе од сигурно, тука се рекламите по автобусите и внатрешно и надворешно, нормално кога ќе имаме нови и чисти автобуси дека истите и постојано ќе се користат па и рентабилноста ќе биде повисока, а да не заборавиме дека како ЈП секогаш треба да добиваат подршка од градот а и од државата - нешто што е повеќе од нормално во светот. единствен проблем кој е кај двоспратните автобуси е контролата на горниот спрат која најверојатно ќе мора да се реши со кондуктер-безбедњак додека се направи некаков ред и се навикнат скопјани, т.е. подобро да се спречи него да се лечи, а и денес веќе сите автобуси што се произведуваат за јавен транспорт имаат камера, па и оваа недоумица може да се среди. исто нема да биде воопшто запустување туристичкиот момент т.е. поинаквиот point of view напротив само може да го смени мачниот поглед на СК, знаат какво чувство е тие што се имаат возено во DD, слично само може да се долови со возење во камион низ градот, лесно чувство на доминација над улицати и панорамски и сензационалистички(спектакуларно), а брзите линии можат да се покријат со трамовите кои и реално би летале само доколку се по средина меѓу коловозите трасирани. Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:43 |
|||
![]() |
|||
Raisinloaf ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-May-2008 Location: Gevgelija Online Status: Offline Posts: 227 |
![]() ![]() |
||
Ако де барем нешто ке менува а и поарно е вака се од корен бидејки ако сега купат 50 одгодина повторно 50 и после ке испадне нешто нема да се купат и така пак ке треба да се чека 20 години за нови автобуси
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Воопшто јас сум против на ова комплетно менување на возниот парк на ЈСП. Прво никаде во светот работите не се менуваат од корен туку чекор по чекор. И да ги купат тие 300 автобуси, кога ЈСП нема пари за одржување, после само една година ке бидат со искинати седишта, климите без фреон а електронските дисплеи расипани. А и 50те автобуси кои ги купија во 1998 година можат слободно да возат уште најмалку 5 години. Кај нас секогаш се менува се од корен и се запустува после...
![]() |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
Се чини кажавме се што може да се каже за "облакодерите" освен цената, владата сеуште нема излезено со цифра единствено по весниците некои бројки се вртат.
Со новата одлука на владата да се зголеми бројката на автобуси од 100 на 300 добив впечаток како да сме ние богаташи и цената воопшто и више не е битна, по весниците пишуваше дека еден двокатен кошта отприлика 400.000 евра што значи за 300=120 милиони евра (иначе околу 4 годишни буџети на нашиот главен град!)
Доколку владата може да фрли 120 милиони туку така зошто барем не ги искористи попаметно! Например мерцеосот шо го шета трифка низ скопје чинел 300.000 евра што значи можат за истите пари да купат не 300 туку 400 подобри автобуси (и таа 100-ка вишок да ја дадат на другите градови низ мк како на пример прилеп кој нема градски превоз) или да купат 300 за 90милиони и другите 30 милиони да ги вложат во инфраструктурни проекти.....
Е сега ова важи доколку се иде на варијанта мерцедес, што иако многу би сакал сепак има и поевтини а квалитетни модели....
Иначе Андреј_лј идејата park and ride е одлична, станици у ѓорче и негде после автокоманда одлично би дошле за тетовчани и кумановци кои патуваат за скопје
![]() |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
дека е цената падната толку многу за две години тоа тешко, туку стандард имаш возила со фул и основна опрема, па според македонски стандарди сигурно фул опрема значи - никогаш, работа што не ме чуди да се случи и со двокатните, бидејќи репер овде секогаш е цената а не квалитетот, како пиперки да купуваат па ај денес може да поминеме и со суви, а за утре ќе бараме каварџик.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
ех, супер што токму овој тип на автобус си го ставил за пример. Пред некој ден се возам во Љубљана со бус и шоферот испаѓа дека е македонец. Ееееј од каде сте, бла бла по иселенички и го прашувам колку чини еден ваков автобус? Со опремата која ја имаат тука (клима, АБС, низок под, хидраулика, затемнети стакла, фино тапацирани седишта, дисплеи и звучници кои сигнализираат која е сл. станица итн.) 360 000 евра. Мене тое тоа ми звучи како реална цена за ваков модерен автобус. Плус тука ги набавија пред 2 години па може и цената е падната од тогаш?!?
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7879808182 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |