build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1601 Posted: 25-Sep-2008 at 11:21

ГРАД СКОПЈЕ


Наскоро електронски билет и во ЈСП


Градските власти в понеделник ќе го отворат тендерот кој беше распишан за избор на фирма која ќе го имплементира системот за електронска наплата и во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие "Скопје".

- Во тендерот за избор на фирма која ќе го имплементира системот за електронска наплата и во градските автобуси, поставен е услов тој да биде отворен и компатибилен со било кој друг систем кој веќе е поставен во другите автобуси. Тоа најверојатно ќе зависи од софтверската поддршка што ќе ја имаат овие уреди. Во секој случај намерата е истиот билет да се користи и во автобусите на ЈСП и во приватните автобуси, и тоа по една цена, вели Јани Христовски, раководител на секторот за сообраќај на Град Скопје.

Електронската наплата во приватните автобуси, сепак, не наиде на целосна поддршка кај овие превозници. Поради намалена цена од 15 денари која важи за употреба на електронскиот билет и треба да важи во период додека не се имплементира ваквиот систем и во автобусите на ЈСП, повеќето од нив не го признаваат билетот

vecer
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1602 Posted: 05-Sep-2008 at 14:37
@dejan картите се супер, штета што ќе се користат во кршот со кој располага Слобода превоз.


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:51
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1603 Posted: 05-Sep-2008 at 14:28
Од МИА фото, за што зборевте пред малку
Ксмет карт“ и „Слобода превоз“ ќе го презентираат системот „Моја карта“ за безготовинска наплата во приватните автобуси во Скопје






Незнам како ке работат овие карти, колку ке се плаќа и се тоа...ама во мојов град имаме нешто слично и испаѓа по скапо! Глупо е ама го сакам дизајнот на овие карти.


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:51
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1604 Posted: 02-Sep-2008 at 12:40
Originally posted by mitatos

Vo pravo si vardar taka e , no kako sto gledas ni nie ne gi dobivme )))) hahaha
 
 
LOL LOL LOL Имаш право
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1605 Posted: 01-Sep-2008 at 15:03
Да,во Битола има јавен транспорт и мислам дека е под локалната самоуправа.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1606 Posted: 01-Sep-2008 at 14:39
Колку што знам Битола и Велес имаат јавен транспорт. Во Велес го води приватна компанија во Битола не сум сигурен каков е статусот.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1607 Posted: 01-Sep-2008 at 14:32
Vo pravo si vardar taka e , no kako sto gledas ni nie ne gi dobivme )))) hahaha
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1608 Posted: 01-Sep-2008 at 07:40
Стварно премногу сме фокусирани на Скопје (општо во државата) знам дека е главен град итн. али на пример град како Прилеп воопшто да нема јавен градски превоз е срамота. Ако можат да најдат 5 милиони евра за Скопските автобуси можат уште толку и за по некој автобус по другите градови. Треба централната власт далеку повеќе внимание да посвети на градовите од внатрешноста, на пример не ли можеа  2-те милиони од музејот за мајка тереза попаметно да ги потрошат.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1609 Posted: 01-Sep-2008 at 02:45
Ако добро сум видел насловот е јавен градски превоз,и ако добро сум сватил не е само за Скопје.
Епа ај малку да ве тргнам од темава дали да бидат двокатни или трокатнида ви пишам за јавниот градски превоз во Прилеп.

Ама што да ви пишам,нема јавен градски превоз во Прилеп.
За град од 80 000 жители,со прилично солидни улици и распореденост на населби за автобуски линии,единствен превоз се такси возилата.
Така да и најмалата релација да ја одбереш нема да си поминиш под 50ден.

Жалосно Ohno
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1610 Posted: 16-Aug-2008 at 20:11
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1478&ArticleID=96787

ДЕНОВИВЕ ПОЧНУВА ПРОДАЖБАТА НА ЕЛЕКТРОНСКИ БИЛЕТИ ЗА НАПЛАТА
Со смарт-картички ќе се вози во приватните градски автобуси

Од 20 август скопјани ќе можат да ги купуваат најавуваните електронски билети, со кои од септември ќе плаќаат за превоз во приватните автобуси. Како што велат од „Слобода превоз“, електронските картички ќе бидат пуштени во продажба пред официјалниот почеток на нивното користење за патниците навремено да можат да си ги набават. Од таму најавуваат дека за детално запознавање на нивните патници со оваа новина во градскиот превоз, ќе обезбедат печатен материјал во кој детално ќе биде илустриран начинот на користење и на дополнување на картичките. - Целта ни беше со почетокот на учебната година и ние да почнеме со овој вид наплата на градскиот превоз. Набавени се 100 валидатори кои ќе бидат монтирани во автобусите и кои ќе служат како читачи на новите картички, а со нив како за почеток ќе биде покриен седумдесет до осумдесет проценти од градските линии. Смарт-тикетите предвидено е граѓаните да можат да ги набавуваат во киосците, за на тој начин да им овозможиме поголема достапност - изјави Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“. Електронските картички што ќе се воведат во приватниот градски превоз ќе имаат форма на кредитна картичка, која ќе се дополнува на билетарниците со одреден кредит. Во автобусите ќе бидат поставени т.н. валидатори кои ќе одземаат пари или т.н. поени од картичката при секое влегување. По потрошувањето на кредитот во картичката, истата повторно ќе може да се дополнува. За разлика од приватните автобуски превозници, автобусите на ЈСП „Скопје“ уште неколку месеци ќе продолжат да им ги нудат на своите патници старите билети на отчукување. Од Град Скопје, велат дека веќе го имаат објавено јавниот повик за набавка на системот за наплата во возилата на ЈСП „Скопје“, но имаат објавено и јавен повик за набавка на инсталација на системот АВЛ, кој овозможува автоматска локација на возилата на јавниот градски превоз. - Повикот е објавен пред петнаесетина дена во Бирото за јавни набавки, по што почна да тече рокот за подигање тендерска документација и праќање понуди. Затоа што станува збор за меѓународен тендер, рокот за пријавување е речиси два месеци, по што ќе следува јавно отворање на пристигнатите понуди, одлучување за истите и избор на најповолниот понудувач - објаснуваат од Град Скопје.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1611 Posted: 30-Jun-2008 at 00:14
Еве една интересна презентација (на англиски јазик) со мноштво корисни податоци пред се за јавниот автобуски превоз во Скопје.

Ја поставуваме тука со дозвола на професорот Никола Крстаноски од техничкиот факултет во Битола - отсек за сообраќај и транспорт, кој ја презентираше на неодамнешната Transpower работилница во Скопје.

Повеќето податоци и тенденциите се навистина поразителни Unhappy

http://www.build.com.mk/docs/transpower.ppt
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1612 Posted: 26-Jun-2008 at 18:06
Повторно на оваа тема... Има некои нови моменти и корисни нови информации, па си викам да го регистрираме овој текст.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9586E357FE9E854FBF0205930AFEF83C

Возењето во јавниот превоз ќе се плаќа со „паметни картички“

Картичките ќе се надополнуваат со кредит и ќе се отчукуваат во „валидатори“

Сања Наумовска

Возењето во автобусите на ЈСП и на приватните превозници во иднина ќе се плаќа со картички (смарт-тикетс) кои, како и кредитните картички ќе се надополнуваат со кредит и ќе се отчукуваат во „валидатори“ поставени во автобусите. Картичките за ЈСП ќе ги набави Градот Скопје, за што деновиве ќе биде распишан тендер, а приватниците ќе ги набават сами.

Во рамките на истиот тендер ќе биде набавена и опрема за автоматско следење на движењето на автобусите (АЛВ-систем), што ќе се реализира од еден центар под Транспортниот центар. Приватните превозници веќе имаат набавено 70 „валидатори“ кои ќе се монтираат во следните десетина дена, но нема да се користат се' додека не се опремат сите 160 автобуси кои дневно циркулираат по скопските улици. Следењето на автобусите ќе дава податоци за почитувањето на возниот ред, но и за безбедноста на возилата и патниците. Во автобусите ќе има и копче за паника, со кое до центарот ќе се алармира доколку во возилото е загрозена безбедноста на патниците.

Имплементирањето на двата система е неопходно пред реализацијата на третиот дел од проектот - плаќање по изминат километар- според кој би требало да се финансираат и ЈСП и приватниците. Практично, секој ќе добива толку пари колку што извозел километри, но за тоа неопходен услов е обезбедување дополнителни субвенции од владата, покрај два милиона денари што ги дава Градот Скопје.

По воведувањето на безготовинското плаќање со смарт-тикетс, исти картички нема да важат и кај ЈСП и кај приватниците се' додека не се изедначат цените и не се воведе плаќањето по километар. Сепак, велат во Градот, системите се компатибилни, па соединувањето во иднина нема да биде проблем. Оттаму се надеваат дека во интерес на граѓаните и за поедноставување на користењето на јавниот превоз во градот, третиот дел од проектот ќе се реализира што е можно побрзо.

„Со тендерот ќе се набават 250 ’валидатори‘ и толку системи за следење на автобусите. Во Скопје дневно циркулираат приближно толкав број автобуси, а ако има потреба, овие уреди лесно можат да се демонтираат и префрлат во друго возило“, вели Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот Скопје.

Тој објаснува дека покрај картичките, кои во прво време ќе се продаваат во билетарниците на ЈСП, а подоцна и во сите маркети, картички ќе се купуваат и во автобус за оние кои не се возат редовно, или за странци. Сепак, тој билет ќе биде многу поскап од цената на едно возење со смарт-тикетот, бидејќи една од важните цели на овој проект е и форсирање на безготовинското плаќање на јавниот превоз. Картичките ќе можат да се дополнат со различна сума кредит во секое време, во билетарниците, а подоцна и во пошироката трговска мрежа.

„Картичките за приватниците ќе се купуваат во киосците на автобуските станици, а во иднина и на одредени локации на кои ќе има поставено пунктови специјално за оваа намена“, информира Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“. Во автобусите ќе се инсталира и опремата за автоматско лоцирање, а податоците, заради контрола на возниот ред, ќе ги добива и Градот. Јовановски потенцира дека воведувањето на плаќање по километар, всушност, е најважниот дел од проектот, бидејќи е во интерес на граѓаните, кои ќе добијат поквалитетен превоз, без конкурентни цени и без преклопување на линии.

Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #1613 Posted: 24-Jun-2008 at 02:47
mislam deka e malku stara informacijava ali ok....mada ne veruvam deka ke uspeat neso da resat so ova poso 65ka...diva liga ti e toa...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1614 Posted: 24-Jun-2008 at 00:54
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=7262C88A8F0A13418E5EBE2982CBA480

Гази Баба и ЈСП поставија камери во автобусите на линијата број „65“

Камерите ќе го регистрираат кршењето на јавниот ред и мир, а снимките ќе ги добива МВР

Општина Гази Баба во соработка со ЈСП „Скопје“ опреми два автобуса со камери, а инвестицијата чини 1.000 евра. Камерите се поставени во автобуси што сообраќаат на линијата број „65“, која е избрана поради честите тепачки на средношколците што се случуваа во текот на учебната година. Во ЈСП потенцираат дека во овие автобуси многу често проблеми прават и возрасните. Од Внатрешната контрола на претпријатието тврдат дека тоа се патници кои одбиваат да платат билет и се возат бесплатно. Покрај вербалните дуели со возачите, некои се обидуваат и физички да се пресметаат со нив.

Сега камерите ќе го регистрираат сето тоа, а снимките ќе можат да се достават и до органите на МВР, кои ќе можат да ги идентификуваат оние што го кршат јавниот ред и мир. Камерите се скриени и поставени така да може да се снимаат сите патници. Во Гази Баба сметаат дека ова е еден од начините да се спречат тепачките што се случуваа особено во делот од Автокоманда до Стајковци.

„Иако неколку пати организиравме средби со претставници на ЈСП, директорите на училиштата што гравитираат во Гази Баба, претставници на месните заедници и Градот Скопје, кој е одговорен за средните училишта и за ЈСП, тоа не беше доволно да се спречат немилите појави во автобусите. Решивме ние како Општина да преземеме нешто. Безбедноста се подобри и кога на предлог на професорите беше воведена нова автобуска линија ’3-А‘ од Автокоманда до Аеродром. Камерите сега ќе придонесат за уште поголема безбедност“, смета Коце Трајановски, градоначалник на Општина Гази Баба.

Ешреф Исеини, раководител на Внатрешната контрола во ЈСП, вели дека првите снимки од камерите ќе бидат прегледани во вторник. „Сега ќе имаме и ние и МВР доказ кои се лицата што прават проблеми во автобусите. Кога би биле финансиски помоќни, би поставиле камери и на линиите број ’70‘, ’67‘ и ’9‘, кои исто така се проблематични“, вели Исеини. (Сн.К)

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1615 Posted: 16-Jun-2008 at 23:00
Иронија, некогаш гледаа како да се отарасат од тие аутобуси (биле непрактични) и им ги „подметнаа“ на босанците и дел ги касираа, а сега поново ќе купуваме.
(како и секогаш, прво ќе срушиме се, па после некогаш ќе градиме)

П.С. Во тоа време чак и студентската организација имаше еден двоспратен аутобус кој остана како последен мохиканец
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1616 Posted: 16-Jun-2008 at 12:59
СО ПАРИТЕ ОД ВЛАДА
ЈСП купува двокатни автобуси
Двокатните автобуси ќе се возат на линиите низ центарот на Скопје бидејќи собираат многу патници, а не фаќаат многу простор на улиците

ЈСП "Скопје" ќе купи пет половни двокатни автобуси со дел од 4,4 милиони евра кои Владата лани во декември му ги даде на претпријатието за да го обнови возниот парк. Двокатните автобуси се дел од набавката со меѓународен тендер кој ЈСП го распиша во четвртокот. На тендерот ЈСП, освен петте двокатни автобуси кои ги задоволуваат ЕУРО 3 стандардите, бара и 45 нископодни и единечни автобуси кои, пак, треба да ги задоволат ЕУРО 4 стандардите. И едните и другите треба на скопските улици да стигнат најдоцна до март следната година. Перо Спасовски, претседател на УО на ЈСП "Скопје", вели дека заедно со претставници од Владата и од Градот одлучиле петте двокатни автобуси да бидат половни, односно веќе користени, а 45-те ниски автобуси да бидат нови.
"Линиите кои минуваат низ центарот на градот се најфреквентни има многу патници и затоа решивме да набавиме двокатни автобуси за да може да собере повеќе патници, а да не зафаќа многу простор на улиците. Ваквите двокатни автобуси, ако се купат на ново, се многу скапи, и сметавме дека нема ништо да пречи ако набавиме автобуси кои се користени само неколку години", вели Спасовски.
Четири од двокатните автобуси, како што вели Спасовски, најверојатно, ќе се движат на линиите 5-ка и 2-ка каде што има и најмногу патници. Петтиот автобус , кој ќе биде двокатен-панорамски, односно на горниот кат нема покрив, ќе се користи за туристичко разгледување на градот, бидејќи на горниот кат нема да има покрив.
Управниот одбор на ЈСП минатата недела на вонредна седница донесе одлука итно да се распише тендерот за набавка на автобуси, откако од Владата доби ветување дека ќе им доделат дополнителни средства бидејќи со веќе префрлените 4,4 милиони евра може да се купат само 20 нови автобуси. (Е.А.)



http://www.vest.com.mk/default.asp?id=152843&idg=8&idb=2399&rubrika=Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1617 Posted: 15-Jun-2008 at 22:02
Хах, двоспратните се враќаат во Скопје Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1618 Posted: 15-Jun-2008 at 19:43
Конечно е распишан тендерот. Запазете ја точка два CrazyCrazy. Според објавата во утрешен Вест ќе се користат за централни линии каде имало многу гужва бидејќи не зафаќале многу простор а собирале многу патници. Добро што се само 4 автобуси во прашање иако е сосема непотребна екскурзија.

Точка еден звучи супер Crazy. И точка три ми е ОК за таа намена (ќе се користел за туристички тури низ градов).

Дел број за целиот предмет на набавка Опис на делот за набавка



1 Автобуси за јавен градски превоз - Набавка на 45 (четирисетипет) нископодни новопроизведени соло автобуси за јавен градски превоз на патници, класа мотори минимум ЕУРО 4 - по техничка спецификација Б1



2 Автобуси за јавен градски превоз -Набавка на 4 (четири) двоспратни употребувани соло автобуси за јавен градски превоз на патници, со класа на мотор минимум ЕУРО 3,со погон на дизел гориво- по техничка спецификација Б2



3 Автобуси за јавен градски превоз -Набавка на 1 (еден) употребуван соло автобус за превоз на патници - двоспратен - панорамски (без кров на горниот спрат)со класа на мотор минимум ЕУРО 3, со погон на дизел гориво - по техничка спецификација Б3


http://www.jsp.com.mk/sodrzina.php?id=270&idJazik=1


Edited by pbanks - 15-Jun-2008 at 19:43
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1619 Posted: 20-May-2008 at 21:47
Originally posted by dhany

Па според мене ваква жичара би требало да се постави на оние делници каде туристите, па и граѓаните на Скопје би имале убав поглед на градот. Би се користела за разгледување на (не)убавините на Скопје и би требало да поврзува зони со забавна содржина. Исто така не би требало да има попатни постојки туку само почетна и крајна станица кои би се наоѓале во зони со забавни содржини. Е сега на кои делници би се поставила..... за тоа треба да се направи физибилити студија (студија на изводливост) како и добра анализа. Ми се допаѓа и идејата за поставување на жичара до Водно.Applause


Хммм... искрено не ми текнува на такви улици... Сепак ако би бирал веројатно би ја ставил на релација железничка станица-центар (некаде до кај Холидеј Ин). Мислам според она што јас го сфаќам кабините фактички лебдат над коловозот така да повеќе ќе биде атракција (колку истрошен збор кај нас) за возење отколку што погледот би било нешто посебно спектакуларен.

Друга делница стварно не ми текнува.

А за жичарата на Водно идејата е закон... Незнам на што се чека. Веднаш по изградбата на такво нешто треба да се затвори Водно за сообраќај комплетно.
Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #1620 Posted: 20-May-2008 at 00:19
Па според мене ваква жичара би требало да се постави на оние делници каде туристите, па и граѓаните на Скопје би имале убав поглед на градот. Би се користела за разгледување на (не)убавините на Скопје и би требало да поврзува зони со забавна содржина. Исто така не би требало да има попатни постојки туку само почетна и крајна станица кои би се наоѓале во зони со забавни содржини. Е сега на кои делници би се поставила..... за тоа треба да се направи физибилити студија (студија на изводливост) како и добра анализа. Ми се допаѓа и идејата за поставување на жичара до Водно.Applause
Dhany
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.438 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.