build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1601 Posted: 15-Aug-2008 at 15:55
Originally posted by lslcrew

За автопатите постои републичка полиција, барем како таква е позната, што не значи дека на друга полиција можеш и да не и застанеш.


Во написот недвосмислено е кажано дека само „автопатската патрола“ то ест крајслерите со сини коцкучки можат да те запрат на автопат... Мада сепак можда е случај дека ова е само уште еден пример на неточно пренесена информација од нашите новинари, кои барем за тоа се вистински експерти...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1602 Posted: 15-Aug-2008 at 15:37
За автопатите постои републичка полиција, барем како таква е позната, што не значи дека на друга полиција можеш и да не и застанеш.


А за новинарите тоа е трагично на што све се спремни. Ова е нешто како што за време војната се случуваше да кажат каде колку војска се упатила. Него ај не вреди во уста да ги ставам, толку години не се научија што значи професионализам.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1603 Posted: 15-Aug-2008 at 15:28


Кои идиоти, што све нема да направат за малку поголем тираж...


Инаку глупо ми звучи тоа дека на автопат смее да те запре само такво возило. Разбирам да има специјализирана служба за одредени категории на патишта, ама не гледам зошто надлежностите би биле до толку ексклузивни Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1604 Posted: 15-Aug-2008 at 15:18
ВИКЕНД ВОДИЧ - ВЕСТ ВИ ПОМАГА ДА ГИ ЛОЦИРАТЕ РАДАРИТЕ ПО ПАТИШТАТА
Како да заштедите 300 евра
Фреквентноста на возилата сега во летниот период е неколкукратно зголемена, особено на патиштата што водат до туристичките места во Македонија

Со новиот Закон за безбедност во сообраќајот, казната за брзо возење е 300 евра, или 150 евра ако се плати во рок од осум дена.
Фреквентноста на возилата сега во летниот период е неколкукратно зголемена, особено на патиштата што водат до туристичките места во Македонија. Поради тоа е зголемено и присуството на полицијата на патиштата и радарските контроли.
Во Македонија се познати 30-тина места каде задолжително стои полицијата и лови со радар, но во последниве два месеца такви полициски точки има речиси двојно повеќе, особено на места каде никогаш порано не стоела сообраќајна контрола.
Во пресрет на викендот, кога се очекува голем број туристи да тргнат кон Охрид и кон Дојран, сообраќајците ги подготвуваат радарите. За да ви помогнеме да спасите 300 евра, екипа на Вест помина по најфреквентните делници, и ги забележа местата каде полицијата чека да казни за брзо возење.

На патниот правец Скопје - Тетово:
- На излезот од Скопје кон Тетово, кај железниот мост пред Сарај. На тоа место е вистинска реткост да нема полиција
- Месност Ласкарци каде брзината е ограничена на 100 км/ч.
- Пред патот за Групчин каде е дозволено најмногу 100 км/ч. Ако има полиција кај Ласкарци тогаш нема кај Групчин и обратно
- Пред или после бензинската пумпа "Петрол компани"
- Пред патот за Желино
- Беловиште

На патниот правец Тетово - Гостивар радарска контрола има кај:
- Кај клучките Боговиње, Камењане
- Село Неготино
- Кај Врапчиште

Патен правец Гостивар - Кичево:
- На патниот правец Гостивар-Стража, пред свиокот за Маврово, кај каменоломите
- Кај Ново Село, полицијата стои скриена кај споменикот на НОБ
- Колари
- Пред Зајас
- На влезот во Кичево

Патен правец Кичево - Охрид:
- Село Извор
- Ботун
- Автобуската постојка за село Мешеишта
- Подмоље

Во овој период од годината радарските контроли се помалку застапени на патните правци во источниот дел на Македонија.
Радарски контроли на патиштата во истокот има:
- На патниот правец Скопје - Велес кај железничката станица Рајко Жинзифов, кај Башино село, кај Ветерско и кај клучката Катланово
- На патот Штип - Радовиш кај т.н. Осми километар, кај калдрмата.
- Кај подвозникот пред влезот/излезот од Кочани од правец на Делчево
- Кај клучката кај Виница, на патот Кочани - Делчево
- Пехчево - Берово, кај село Смојмирово

Во патниот правец Скопје - Табановце:
- ОКТА, кај приклучокот на автопатот
- Кај ОКТА (на враќање кај постојката)
- На крајот од автопатот кон Табановце

600 евра за 15 минути

Автопатот Скопје - Гостивар е под 24-часовен радарски надзор. Првата радарска контрола после патарината кај селото Глумово е кај месноста Ласкарци. Таму брзината е ограничена на 100 км/ч. За 15 минути колкушто вчера бевме со сообраќајците кај Ласкарци, двајца возачи возеа над дозволеното - едниот 155 км/ч, а другиот 157 км/ч. Ако овие возачи не ги платат казните во наредните дена тогаш сообраќајците на државата и донеле 600 евра за само 15 минути.
Казната за брзо возење е 300 евра, а ако се плати во рок од одум дена тогаш се преполовува на 150 евра. Казната се одредува според тоа колку е надмината дозволената брзина. Ако дозволената брзина е надмината за 10 - 30 км/ч тогаш казната е 20 евра. Ако ве фатат како возите со 30 до 50 км/ч побрзо од дозволеното казната е 45 евра, а ако возите 50 км/ч побрзо од дозволеното казната е 300 евра. За помалите казни возачот добива покана, а за казната од 300 евра добива уплатница со која треба во пошта или во банка да уплати 150 евра во рок од 8 дена и уплатницата да ја однесе во најблиската полициска станица. Ако не плати за осум дена, казната се удвојува на 300 евра.

На автопат смеат да запираат само полициски коли со сини коцки

Од пред извесно време на автопатите запираат и вршат радарска контрола посебно обележани полициски крајслери кои се обележани со сини коцки залепени на автомобилот. Тие се дел од автопатската сообраќајна единица на МВР. Според најновите правила на полицијата, само тие се задолжени за контрола и патролирање на автопатите и само тие можат да запрат возачи на автопат. Надвор од автопатите, во овој период кога фреквенцијата на возила е зголемена, на сообраќајните крајслери им помагаат и полицајци на скутери кои претежно патролират во руралните и урбаните средини.

Во јуни и јули по 16 сообраќајки дневно - 37 загинати

Во текот на јуни годинава имало 442 сообраќајки со потешки последици што е за 8,6% повеќе во однос на истиот период лани. Во јуни загинале 10 лица, а истиот месец лани загинале 18. За разлика од бројот на загинати кој е во опаѓање, бројот на повредени е зголемен. Во јуни 2008 имало 653 повредени, за разлика од јуни ланската година кога имало 503 повредени. Во јуни годинава се направени и девет незгоди во кои е причинета материјална штета во висина од 50 просечни македонски плати.
Во јули имало 579 сообраќајки, односно за 100 повеќе од јули ланската година. Минатиот месец загинале 19 лица, исто колку и лани истиот месец. Бројот на повредените во јули 2008 изнесува 791 лице. Минатиот месец се направени и 19 незгоди во кои е причинета материјална штета во висина од 50 просечни македонски плати.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155664&idg=8&idb=2450&rubrika=Makedonija
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1605 Posted: 13-Aug-2008 at 15:46
pbanks ај што велиш куче да излета, а крава или коњ, незнам во таков случај што е подобро да излеташ од пат или да удриш во кравата или во банкината, а за тунелите нормално е да се во мрак па за да сменат рефлектор им треба еден месец а за агрегат да опорават три, па вака малку и не тренираат за вондредни состојби.
додека она со телефоните мислам дека е приоритет, но како што рече подобро би било нешто по апстрактно да се примени како кај сигнализацијата, па на секоја патарина да даваат безбедносен мобилен телефон, нормално за повеќекратна употреба а тоа да го одбиваат од регистрација Laugh а за туристи и по два уште на граница да им дадат(наплатат) еден во случај на кражба а другиот во случај на несреќа после кражба LOL...
а за камери мислам дека има но камуфлирани се во рекламните паноа попат, додека за републичката полиција има нешто вистина дека постои но далеку се од она што би требало да е хајвеј патрол, па за собраќајка на автопат им треба два три сати за да пристигнат.
а зошто нема зелени појаси за премин на див жив свет, па континуирано не спремаат за поделба на Македонија веќе многу години, ова е нешто како предвесник или природна бариера т.е. бариера за природата !
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1606 Posted: 13-Aug-2008 at 15:27
Тоа со таканаречените „зелени мостови“ (премини за животни) стално ме багирало. Очигледно дека на некои делници нема потреба поради тоа што не поминуваат низ „дивината“, а тие што поминуваат низ такви диви предели поради релјефот (мостови, тунели...) не ги сегментираат ареалите на животните баш комплетно. Но претпоставувам (чисто лаички) дека воопшто не би било на одмет да се подобри ситуацијата на ова поле и да се изградат 2-3 зелени мостови на веќе постоечките автопатски делници кај нас.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1607 Posted: 13-Aug-2008 at 15:22
btw баш размислував дека ОптоЕлектрониката кога ќе стане ефтина и достапна ќе биде одлична за Македонија за емитирање на холограмски сообраќајни знаци, табли итн. Барем нема да може да ги крадат Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1608 Posted: 13-Aug-2008 at 15:21
Originally posted by beTon

јас имам некои помалку суштински дилеми од оваа, дали по автопатот има безбедносни телефони и камери, како што нормално е случај по цела европа или дали имаме собраќајна полиција надлежна исклучиво за регионалните и магистралните патишта... незнам дали и каде има зелени појаси за премин на дивиот свет (дивите животни)...!?


безбедносните аспекти се битни но не и круцијални за тоа дали некоја делница е автопатска или не... Кај нас не се запазени некои многу поелементарни безбедносни стандарди како што е континуирана заштитна ограда по цела должина која е изрешетана од локалното население. Значи секогаш посто опасност да се удри куче со 150 на саат или да се закачи продавач на лубеници и човек да се истумба итн.

Тунелите се неадекватно осветлени и немаат никаква вентилација (барем оној најдолгиот на Велес-Скопје треба да има).

Значи камери, телефони се мислена именка за сега.

Што се однесува до полицијата мислам дека си постои т.н. републичка полиција која е задолжена за контрола на автопатите/магистралите.

За премини за диви животни нема но во поголемиот дел до сега и немало потреба да има. Евентуално на потегот Катланово-Велес.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1609 Posted: 13-Aug-2008 at 15:15
јас имам некои помалку суштински дилеми од оваа, дали по автопатот има безбедносни телефони и камери, како што нормално е случај по цела европа или дали имаме собраќајна полиција надлежна исклучиво за регионалните и магистралните патишта... незнам дали и каде има зелени појаси за премин на дивиот свет (дивите животни)...!?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1610 Posted: 13-Aug-2008 at 15:01


Абе пази, долги години додека автопатот ни беше само до Градско целиот коридор 10 низ РМ се водеше како автопат низ многу атласи па никоме ништо.

Генерално и јас ја сметам таа делница како автопатска но ако сме реални Катланово-Велес и Гостивар-Тетово е потребно да се надградат уште за нијанса за да бидат стварно автопатски делници како што треба
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1611 Posted: 13-Aug-2008 at 14:55
Originally posted by lslcrew

Инаку Смоквица-ГР и Велес-ДК се вметнати во ГЕ ама не се со помаранџеста него со жолта боја. Кога ќе се заврши целата делница од велес до граница тогаш ваљда ќе се обои.
А што им значи таа жолта боја демек? Плус тоа, недовршена делница е само Д.Капија-Смоквица и не гледам зошто таа би ги деградирала соседните Неготино-Д.Капија и Смоквица-ГР...


Originally posted by pbanks


@Кловер Катланово-Велес е дискутабилно поради радиусите на кривините во правецот кон Велес. Од други аспекти се си е на место
Радиусите на кривините на пример во добар дел од Милано->Џенова се уште полоши (иако генерално тој пат е во многу подобра состојба од нашиот), па сепак не сум видел ни една мапа ниту статистика каде статусот на таа делница како автопат е ставен под знак прашање.


Edited by Cloverstack - 13-Aug-2008 at 14:57
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1612 Posted: 13-Aug-2008 at 14:44
Originally posted by lslcrew

Абе ти погрешно си ме разбрал. Јас се слагам дека треба да ги рачунаме како автопати, пошто реално се автопати. Ама тоа треба да му го објасниш на некој во Македонија пат или на новинариве. Инаку Смоквица-ГР и Велес-ДК се вметнати во ГЕ ама не се со помаранџеста него со жолта боја. Кога ќе се заврши целата делница од велес до граница тогаш ваљда ќе се обои. Точно е дека имаме повеќе автопат од 131. Тоа скицата е што уствари е пресметано во тие 131.


јас мислам дека не е сметано ништо туку е од ракав извадено. И не заборавај... 131.5 Crazy

@Кловер Катланово-Велес е дискутабилно поради радиусите на кривините во правецот кон Велес. Од други аспекти се си е на место
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1613 Posted: 13-Aug-2008 at 14:42
Абе ти погрешно си ме разбрал. Јас се слагам дека треба да ги рачунаме како автопати, пошто реално се автопати. Ама тоа треба да му го објасниш на некој во Македонија пат или на новинариве. Инаку Смоквица-ГР и Велес-ДК се вметнати во ГЕ ама не се со помаранџеста него со жолта боја. Кога ќе се заврши целата делница од велес до граница тогаш ваљда ќе се обои. Точно е дека имаме повеќе автопат од 131. Тоа скицата е што уствари е пресметано во тие 131.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1614 Posted: 13-Aug-2008 at 14:34
Вообичаено несериозен и плиток новинарски напис... Ништо ново.

Toilet



@ lsl

Не се води според GoogleEarth и другите слични мапери... Не само што ја немаат одбележано делницата Смоквица-ГР, туку не фигурира ниту делницата Неготинио-Д.Капија (и ти ги немаш одбележано овие во твојата мапа)

Исто така не гледам зошто Катланово-Велес не би требало да се рачуна како Автопат. Ако во Италија и во други земји таквите случаи се категоризираат како автопати, зошто би имало дилема за кај нас.







Edited by Cloverstack - 13-Aug-2008 at 14:37
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1615 Posted: 13-Aug-2008 at 13:54
Originally posted by lslcrew

Не верувам дека го имаат опфатено Стенковец-Кондово (не Сарај, барем така сум го видел низ статистика) во овие 131,5 пошто нема месец како се користи.


и без тие 12км колку што е таа делница имаме повеќе автопат... статистиката е смешна во најмала рака.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1616 Posted: 13-Aug-2008 at 13:47
Не верувам дека го имаат опфатено Стенковец-Кондово (не Сарај, барем така сум го видел низ статистика) во овие 131,5 пошто нема месец како се користи.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1617 Posted: 13-Aug-2008 at 13:38
Полн профил автопат се

- Скопје-Тетово
- Стенковец-Сарај
- Скопје-Куманово
- Скопје-Катланово
- Миладиновци-Петровец
- Велес-Демир Капија
- Смоквица-Граница


Edited by pbanks - 13-Aug-2008 at 13:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1618 Posted: 13-Aug-2008 at 13:35


Еве што уствари се рачуна за автопат. Оној делот што е кај Велес се рачуна како обични два едносмерни магистрални патишта. Само незнам зашто не го опфатиле оној краткиот дел после гевгелија кога веќе го опфатиле и делот велес-дк.


Edited by lslcrew - 13-Aug-2008 at 13:36
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1619 Posted: 13-Aug-2008 at 11:51
Неможам а да не евидентирам ваква новинарска бахатост. Па не треба да си ни математичар, ни географ ни сообраќаен инженер да ти биде јасно дека мрежата е подолга од 131.5км (незнам дали оваа децимала треба да не увери во филигранската прецизност на бројката). Па дури и ако ги изземеме Катланово-Велес и Тетово-Гостивар бројката е поголема од ова. Wallbash

Со шминкање на патната мрежа тешко до странски инвестиции



Автор:  Владимир Николоски

Македонија наскоро може да ја доживее судбината на Италија и територијално да се подели на северен индустриски развиен дел и јужен посиромашен дел. Главна причина за тоа е лошата патна инфраструктура поради која станува извесно дека речиси сите потенцијални странски инвеститори ќе бидат принудени да вложуваат во економските зони во скопскиот, тетовскиот и велешкиот регион.

Не е лесно да им се објасни на странските инвеститори што доаѓаат од развиените земји, каде што патната инфраструктура подразбира брзи автопатишта со по неколку ленти во еден правец, дека нивната стока секојдневно треба да се превезува по локални патишта. Дека сликата на патната инфраструктура во земјава е повеќе од катастрофална може да се заклучи од податоците дека од вкупно 4.370 километри патишта, само 131,5 километар се автопатишта.

Околу 937 километри се магистрални патишта, од кои 857 километри од нив се асфалтни. Во земјава има 3.433 километри регионални патишта, од кои 2.628 километри се асфалтни, а 506 километри се макадам и земја.

Неодамна Владата потпиша договор со Светската банка за заем од 70 милиони евра наменет за реконструкција на 330 километри регионални патишта и 420 локални патишта. Меѓутоа не се работи за изградба на нови патни ленти или пробивање нови патишта, туку за поправки, менување на асфалтот и реконструкција на одредени патни делници.
„Нова Македонија“ веќе пишуваше дека транспортери, стопанственици, раководители се сложни во ставот дека нема економски развој, сериозни странски и домашни инвестиции и вработувања без создавање соодветна инфраструктура, која ќе ја отвори земјата кон соседството и ќе ја поврзе со светот. Билјана Муратовска од асоцијацијата на независни синдикати на транспортери „Макамтранс“ тогаш изјави дека во очајна состојба се сите патишта во Македонија и дека не ги исполнуваат меѓународните стандарди.
- Еден од главните предуслови за водење бизнис и привлекување странски инвестиции е добрата инфраструктура. Освен автопатот Е-75, кој нè поврзува со Грција, во земјава нема патен правец што ги задоволува стандардите. Дури и овој автопат треба да се санира на некои делници. Кон другите соседи, Бугарија и Албанија, нè поврзуваат регионални патишта. Тие се несоодветни, како по широчината на патот, така и по квалитетот на асфалтот. Овие патни правци не се таканаречени брзи патишта и итно им треба ремонт - изјави тогаш Муратовска.
Во програмата на Владата амбициозно се предвидува дека до 2009 година ќе почне изградбата на остатокот од автопатната мрежа од коридорот 10 во должина од 27 километри на правецот Демир Капија-Смоквица, како и 7,3 километри од делницата Табановце-Куманово. Се предвидува и дека по процес на експропријација, најдоцна до 2010 година ќе почне и реализација на правци од коридорот 8, и тоа Куманово-Крива Паланка и Кичево-Ќафасан. Без дадени рокови во програмата се наведува изградба на правците Велес-Штип-Делчево-граница и Велес-Прилеп-Битола-Ресен-Охрид-граница. Владата пред изборите најави и дека до 2009 година ќе почне со изградба и модернизација на патните правци Радовиш-Струмица и Смрдлива Вода-ски-центар Кожуф. Во 2008 година треба да почне изградбата на трета лента на делницата Дреново-Прилеп низ планинскиот превој Плетвар, како и пат Порече-Скопје и пат до Сончев град кај Сопиште. Во програмата не пишува колку ќе чинат овие проекти, ниту, пак, се наведуваат изворите од кои би се финансирале.
 

 
Километар автопат чини околу 2,5 милиони евра
Според процената на градежните компании, изградба на еден километар автопат на рамен терен чини околу 2,5 милиони евра, што значи дека изградба на модерен автопат од 200 километри би чинела околу 500 милиони евра. Доколку патот се гради на планински или непрооден терен, изградбата на истата должина чини најмалку двојно од стандардната цена.

Според податоците на Европската комисија, изградбата на еден километар автопат со полн профил во државите на „старата“ ЕУ во просек чини 6,8 милиони евра, а во новите членки 9,1 милиони евра. За еден километар таков автопат во Бугарија и во Романија треба да се издвојат помалку од два милиони евра, а во Грција, Шпанија, Италија и во Португалија 2,7 милиони евра.
 


 
Вкупно 4.370 километри патишта
- 131,5 км се автопат
- 937 км магистрални патишта  (857 км се асфалтни)
- 3.433 км регионални патишта  (2.628 км се асфалтни, а 506 км макадам и земја)


http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=157&ArticleID=5406
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1620 Posted: 11-Aug-2008 at 14:06
Сега приметив зашто тој дел не е со ограничување 120. Пази што е работава. За делница се смета делот од автопатот помеѓу два града. Овдека тоа е делот измечу велес и гевгелија. Таа делница не е комплетен автопат и затоа не ни се третира како автопат иако на некои места коловозите се одвоедни меѓусебе. Кога ќе се догради дк-смокв тогаш и оваа делница ќе ја третирам како автопат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.