build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1621 Posted: 19-May-2008 at 23:59
Па се знае жичара до водно Big%20smile И така е научна фантастика зошто да не одиме на висечка варијанта од проектов....
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1622 Posted: 19-May-2008 at 22:19
dhany стварно одличен пост не си оставил простор човек ништо да додаде  Cheers

Хипотетички. На која делница мислите дека би била добра да се дигне онаква жичара во функција на туристичка атракција?


Edited by pbanks - 19-May-2008 at 22:21
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1623 Posted: 19-May-2008 at 20:58


Одлична анализа, јас лично немам што да додадам Smile
Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #1624 Posted: 19-May-2008 at 20:41
Невозможно е ваков систем да се искористи како трајно решение на проблемите со јавниот градски превоз во Скопје, но и кога би се имплементирал овој систем, секако мора да се имплементира во склоп на постоечкиот систем на ЈГПП со автобуси или со идните трамваи (ЛРТ), бидејки невозможно е овој систем да ја покрие целата територија на Град Скопје. А кога би се имплементирал во склоп на  постоечкиот, тогаш факт е дека повторно би имале метеж по улиците, можеби не  толку по булеварските улици, но ќе има метеж по собирните. Понатаму, за да функционира системот, постојките мора да  бидат поставени на еднакво растојание, а тоа незнам дали е возможно. Исто така на секоја постојка треба да се изградат платформи со скали за влез и излез на патниците од вагоните. Друго, треба  бројот на вагони да биде = или < од бројот на постојки, а времето на потребно за влез и излез ќе
треба да го диктира најоптоварената постојка, што значи ќе се јават временски загуби кај одредени патници.
И не ми е јасно како ќе се врши контрола на лицата без билет (Шверцерите), како ќе се врши наплатата на билетите, дали ќе  биде безбеден за патниците? На оваа тема ќе треба 5 год да се дискутира, 5 години да се тестира и 5 години да се имплементира, па тоа се 15 години. Мислам дека Скопје нема толку време за чекање.
Се согласувам pbanks дека ова може да се искористи како туристичка атракција на одредена делница, а не како решение на проблемите со ЈГПП, но и со clower дека во
Скопје треба да се воведи лесен шински систем т.е брз трамвај (ЛРТ)
Dhany
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1625 Posted: 19-May-2008 at 19:23
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by mitatos

Postovanje za Ilija Vuckov, tipot stvarno dal mnogu precizna i jaka ideja, ne se cudete deka moze da se napravat takvi liftovi sto bi mozelo da odat i pobrzo od drugite liftovi , mene bas mi e cool proektov ) taka skopje ke bide naj pretpoznatliv posto vakva ideja ne e realizirana nigde  


Па точно тоа објаснував. Дали е кул или не, не е критериум по кој се носи таква одлука. Основни критериуми се функционалност и ефикасност во секој поглед.


Pa ja mislam deka idejata e fenomenalna, i ne e skapa , ne mora da bide javen prevoz, ete moze samo centar so karpos niz partiznaska da go sredat ,ili na nekoe po atraktivno mesto, stvarno ke bide Skopje pretpoznatliv ,inace gledav edna emisija za nekakvi novi liftovi sto se mnogu brzi i ne bi bilo losa ideja da se stavaat i kako javen soobrakaj, no ne velam deka toa e klucno resenie )

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1626 Posted: 19-May-2008 at 19:12
Originally posted by mitatos

Postovanje za Ilija Vuckov, tipot stvarno dal mnogu precizna i jaka ideja, ne se cudete deka moze da se napravat takvi liftovi sto bi mozelo da odat i pobrzo od drugite liftovi , mene bas mi e cool proektov ) taka skopje ke bide naj pretpoznatliv posto vakva ideja ne e realizirana nigde  


Па точно тоа објаснував. Дали е кул или не, не е критериум по кој се носи таква одлука. Основни критериуми се функционалност и ефикасност во секој поглед.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1627 Posted: 19-May-2008 at 19:10


Како туристичка атракција на одредена делница да... но како решение за јавниот градски превоз не. мое мислење
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1628 Posted: 19-May-2008 at 19:05
Postovanje za Ilija Vuckov, tipot stvarno dal mnogu precizna i jaka ideja, ne se cudete deka moze da se napravat takvi liftovi sto bi mozelo da odat i pobrzo od drugite liftovi , mene bas mi e cool proektov ) taka skopje ke bide naj pretpoznatliv posto vakva ideja ne e realizirana nigde  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1629 Posted: 19-May-2008 at 17:00
Јас прв пат ја слушам идејава. Мада ми текнува дека на времето Влатко Чинговски прмовираше идеја за монореил во Скопје, затоа што ЛРТ (нормално по негови сваќања тоа е трамвај од 19-ти век) бил надминат концепт Crazy

Нормално г-дин Чинговски не се потрудил воопшто да се информира за недостатоците на монореилот, така да неговите објаснувања и заложби беа прилично наивни и смешни. Вањда монореилот му изгледал „кул“, па затоа решил дека тоа е вистинскиот избор за Скопје.  Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 19-May-2008 at 17:02
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1630 Posted: 19-May-2008 at 16:56
Истава/идентична идеја ја имам читано во медиумите пред 4-5 години некаде. Ништо чудно да ја промовира истиот човек. Спрема мене глупост. Воопшто не ми се свиѓа како концепт.

@dhany CheersCheers
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1631 Posted: 19-May-2008 at 16:06
А како би изгледале станиците на ова чудо? Како би се качувале и симнувале патниците? Колку станици би имало, со која брзина би се движело, колку лица на час би опслужувало и на колку километри мрежа..... и уште безброј неодговорени прашања. Натписот ми е рамен на тие со стокатниците... Секоја чест за иноваторот но нашите патетични новинари вака пренесената вест колку и да има реални шанци и да е инвентивна ја прават детска машта.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1632 Posted: 19-May-2008 at 16:05
Добредојде dhany

Се слагам дека ова не е правецот во кој треба да се движи Скопје за решавање на своите проблеми во јавниот транспорт. Ни требаат проверени и докажани концепти, а не експерименти.

Плус тоа авторот на идејава е тотално контрадикторен кога вика дека системот немало да користи струја, грубо ја потценува цената на изведба на целиот проект и воопшто ги потценува недостатоците/проблемите и непредвидените работи што произлегуваат од еден ваков радикално нов концепт. Во секој случај секоја чест на типот за неговата инвентивност и желба да даде придонес во решавање на овој проблем.

Исто така во очи ми упадна и тоа дека ќе требало да се прекопуваат улици и да се одземаат веќе постоечки ленти за изведба на ЛРТ/трамвај. За ова јасно го имам кажано моето мислење - доколку идната ЛРТ/трамвајска мрежа не се направи максимално денивелирана, на посебни траси, на дополнителни ленти и воопшто на сите можни начини што повеќе издвоена од постоечкиот сообраќај, тогаш подобро да не ја ни градиме и да чекаме подобри времиња.


Edited by Cloverstack - 19-May-2008 at 16:19
Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #1633 Posted: 19-May-2008 at 15:56



Скопјани ќе лебдат

Вагони кои ќе се движат над главните скопски булевари и над кејот на реката Вардар, дел од огромна жичница која треба трајно да го реши проблемот на градскиот превоз во Скопје - тоа е идејата на Илија Вучков, дипломиран машинец, кој лани победи на изборот за најдобар бизнис-план на Машинскиот факултет во Скопје.
Вучков има 29 години и тврди дека има совршено решение за јавниот превоз во главниот град. Овој млад човек е дел од тимот што го дизајнира првиот македонски автомобил, популарниот спортски роудстер „веда“ промовиран на Скопски саем пред четири години.
Идејата да го реши проблемот на јавниот превоз му се родила пред три години, но интензивно почнал да ја доработува кога слушнал дека во градот се „крчка“ иницијативата за изградба на трамвајска мрежа.
- Трамвајот не е добро решение. Улиците ќе се раскопаат и ќе им се одзеде една коловозна лента. Предноста на системот што јас го предлагам е што не користи течни горива или струја и не загадува - објаснува Вучков.
Возилата би биле закачени на платформи, кои личат на огромни тенди. Тие ќе висат на височина од 4,5 метри над булеварите. Платформите би се искористиле како подлога за сончеви колектори, од каде што ќе се црпи енергија да се придвижуваат вагоните. Вучков смета и на хидроенергијата од реката Вардар, каде што би се направиле мали хидроцентрали, но и на струјата од ветерници, кои може да се изградат на Водно. Вагоните би се движеле на шини или на жици. Под платформите може да се складира вода, која во текот на денот би се загревала и би ја користеле околните згради.
- Проектот е многу реален. Ако сме можеле да направиме жичници на Шапка и на Пелистер, зошто да не можеме и на Партизанска? - прашува Вучков.
Изградбата на овој проект, според неговите процени, би чинела меѓу 30 и 50 милиони евра, пари кои може да се обезбедат од претпристапните фондови на Европската Унија. Вучков очекува владата да се заинтересира за неговиот проект и предлага жичницата да се направи според принципот на јавно-приватно партнерство.

Извор: http://www.spic.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=553&ArticleID=21582

Јас да ви кажам најискрено не верувам дека би било добро да се реализира еден ваков проект во Скопје. Идејата е одлична, но не за во Скопје.Applause




Dhany
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1634 Posted: 08-May-2008 at 13:27
Mene mi lici ,,,kako sekoj denesen normalen avtobus na JSP ,,,so znaci site se atrakcija Crazy



Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1635 Posted: 08-May-2008 at 12:13
go imashe na edna slika ovaj lejlandot... so nekojsi dvajca trojca zastanati pred nego... imashe statija za 60-godishninata na jsp vo nekoj vesnik i mislam ja imame vo ovaa nishka
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1636 Posted: 08-May-2008 at 09:38


Ne sum go videl no Lejlandot nemoze da bide atrakcija koga 90% od vozniot park e so starost kolku Lejlandot. Koga bi imale moderna flota na avtobusi Lejlandot navistina bi bil interesna ideja.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1637 Posted: 08-May-2008 at 09:26
Дали некој го видел или усликал толу најавуваниот Retro lejland, што требаше да биде атракција!?



Edited by Vladimir P - 08-May-2008 at 09:27
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1638 Posted: 05-May-2008 at 17:02
Pa podobro da pocekame ,,use nekoj mesec i da dobieme salam avtobusi po evropski standardi nego nekoja improvizacija .

I taka cekame 30 godini ,,,pa za nekoj mesec ne e problem ,,,,


Edited by blejdsk - 05-May-2008 at 17:03



Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1639 Posted: 05-May-2008 at 09:50
 Bash Bash Bash
 

КОНКУРСОТ ЗА НАБАВКА НА ВОЗИЛА ставен ВО МИРУВАЊЕ

ЈСП бара уште пари за нови автобуси

Ако еден нов современ автобус чини до 200.000 евра, за купување 50 возила на ЈСП, покрај 4,4-те милиони евра од Владата, ќе му недостигаат уште шест милиони евра

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ по изборите ќе бара од Владата уште пари за набавка на 50 нови автобуси. Владата лани во декември на претпријатието му даде 4,4 милиони евра за обнова на возниот парк, но од ЈСП велат дека тие пари не се доволни за да се набават толку висококвалитетни современи возила со сета опрема, кои го исполнуваат еколошкиот стандард Еуро 4. Се' уште не е распишан ниту меѓународниот конкурс за набавка на автобуси со патите што ЈСП веќе ги има на својата сметка, иако според најавите, тоа требаше да биде направено одамна. Сега конкурсот ќе мора да чека да завршат изборите, бидејќи во предизборен период законски не смеат да се вршат вонредни исплати.За неговата подготовка и распишување беше формирана Комисија составена од членови на Владата, од Градот, од Управниот одбор на ЈСП, како и од вработени во претпријатието.

КВАЛИТЕТОТ Е СКАП

- Парите за набавка на автобусите што ни ги даде Владата нема да стасаат ако сакаме да купиме висококвалитетни автобуси со соодветни технички карактеристики и опрема, како што се клима-уреди и екомотори со минимум Еуро 4-стандард. Огласот што го подготвувавме ќе биде ставен во мирување, бидејќи е предизборен период - вели Орце Ѓорѓиевски, директор на ЈСП.Според грубите процени на ЈСП, еден висококвалитетен автобус би чинел од 150.000 до 200.000 евра. Во тој случај, за набавка на 50 автобуси, освен 4,4-те милиони што веќе ги има, на претпријатието му недостигаат уште шест милиони евра. Ѓорѓиевски вели дека кај Владата има расположение комплетно да ја финансира набавката на 50 автобуси. Ако претпријатието не добие уште пари, ќе купи помалку возила, односно, ако едно чини 200.000 евра, ќе може да се купат 22.Инаку, според инвестициската програма на претпријатието за годинава првите 20 автобуси требаше да се вклучат во сообраќај до мај, а другите 30 во јуни и во јули.Поради предизборието, ќе мируваат и преговорите меѓу ЈСП, Градот и Владата за субвенционирање на јавниот превоз од страна на државата.

ИНВЕСТИЦИИ ОД ПОЛОВИНА МИЛИЈАРДА ДЕНАРИ

Освен помошта од Владата, ЈСП годинава прв пат доби субвенција од Градот од 1,4 милион евра. Според инвестициската програма, дел од тие пари, а дел пари од претпријатието, ќе се потрошат за набавка на 10 нови минибуси и за преадаптација на 20 автобуси за користење природен гас.Претпријатието годинава планира и да ги обнови каросериите на 50 автобуси, за да ја подобри техничката исправност на возниот парк. За обнова на каросеријата на едно возило се потребни од 15.000 до 20.000 евра. Предвидено е и во 250 до 280 автобуси да се постави нова опрема за наплата на возењето со таканаречени интелигентни билети, кои ќе бидат слични на тие за мобилните телефони. Се планира и воведување систем за автоматско следење на возилата, кој ќе овозможи точно да се знае кој автобус во која минута каде се наоѓа и дали возилата го почитуваат возниот ред. За сите предвидени инвестиции годинава ЈСП планира да потроши 543 милиони денари, односно 8,9 милиони евра.

Анела Петрова

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=C6CE3E2FCBB5EE41A18931450EFC7DF5

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1640 Posted: 22-Apr-2008 at 19:37
6 милиони евра?!?!?! С.Н. сериозно треба да си ги преиспита бројките, ова е претеризам. Нели беше 4.4 милиони евра од владата за 50 нови автобуси + 1.4 милиони евра од градот? 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.