build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1621 Posted: 11-Aug-2008 at 14:02
Делниците дк-сомкв. и смокв-ге  мислам дека не влегуваат поради тоашто не се којзнае колку долги делници и не се гледа потреба на кратки потези да се развиваат брзини, што многу не ми држи вода. Којзнае, може кога ќе биде готова делницата дк-смокв, па целиот дел од градско до граница ќе биде 130. А за делницата Велес-Скопје слободно може да се иде со 130, пошто сега мислам и дека има 120.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1622 Posted: 11-Aug-2008 at 13:32


Ако збориме за правецот север-југ освен делницата Катланово-Велес сите други делници мислам дека технички ги исполнуваат стандардите за 130км/ч. Проблемот е во оние пропратни елементи кои кај нас често се демолираат. Заштитната ограда, добра сигнализација, рамна површина итн. Тука ќе треба да се поработи на некои делници.

Сепак не ми е јасно зошто новите делници Градско-Демир Капија и Смоквица-Гевгелија не влегуваат веднаш во новиот режим.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1623 Posted: 11-Aug-2008 at 13:16
130 е најголемото ограничување низ европа, и тоа по нови стандарди. Добро е што Македонија го следи стандардот, но треба да се трудиме да градиме автопати на кои бз проблем од почеток до крај ќе бидат 130, а не само некои делници. А за сигнализацијата се надевам ќе биде од онаа со бела позадина и целосно ќе се прејде кон бела позадина што стварно бољи изгледа од жолтата.


п.с. Може постов треба да оди кај сигнализација.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1624 Posted: 11-Aug-2008 at 12:38
Според мене добра вест Cheers

ЗГОЛЕМЕНА МАКСИМАЛНО ДОЗВОЛЕНАТА БРЗИНА НА ПАТИШТАТА
На автопат до 130 км/час
Од утре, со новиот Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата, максимално дозволената брзина на автопатиштата од 120 ќе се зголеми на 130 км/час, и од 100 на 110 км/час

И покрај показателите дека преголемата брзина е најчеста причина за сообраќајките, од утре стапува во сила новиот Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата во државава, со кој максимално дозволената брзина на автопатиштата од 120 се зголемува на 130 км/час и од 100 на 110 км/час.
Експертите велат дека овој закон е избрзан и не соодветствува на реалната состојба и условите на патиштата и бараат комисијата да се изјасни за причините за измена на досегашниот закон. Со зголемувањето на максимално дозволената брзина од 120 на 130 км/ на час место да се намали бројот на сообраќајките, како што објаснуваат тие, оправдано е да се очекува тој да се зголеми.
Од ЈП "Македонија пат", кое е задолжено да ги постави новите знаци со поголема брзина, велат дека со измената на Законот која е направена по иницијатива на Министерството за внатрешни работи, треба да се зголеми пропусната моќ на автопатиштата во Македонија. Новата максимална брзина, велат тие, нема да важи за сите автопатишта, туку само за одредени делници. Со зголемувањето на брзината треба да се намалат сообраќајките кои се предизвикани од возила кои возат бавно по автопатиштата.
"Направен е правилник во кој се наведени делниците кои ги исполнуваат условите за поголема брзина. Такви делници се Скопје -Петровец, Скопје-Миладиновци и Скопје-Тетово во двете насоки", вели Благоја Димовски, главен инженер за одржување и сигнализација на патиштата во ЈП "Македонија пат".
Освен овие делници, во правилникот за зголемување на максимално дозволената брзина влегува и патниот правец М1 Куманово- Демир Капија, но пред да се воведе на него новата брзина треба да се направи осовременување и реконструкција, но и да се постават заштитни мрежи. Поставувањето на знаците со новата брзина, вели Димовски, ќе се прави според динамика што ќе ја утврди Фондот за магистрални и регионални патишта.
Од Фондот за магистрални и регионални патишта, кој го финансира проектот, велат дека јавното претпријатие веќе работи на подготвување на техничката документација која ќе ја приложи на увид во МВР. Откога ќе биде прифатена техничката документација, "Македонија пат" веднаш ќе почне со поставување на сообраќајните знаци на автопатиштата каде што е зголемена максималната брзина. Поголеми интервенции, како што објаснуваат од Фондот, ќе се прават само на патниот правец Куманово-Демир Капија и за тоа е потребно подолго време.

Побрзо возење, повеќе сообраќајки

Според експертите комисијата која работела на подготовка на новиот Закон, најверојатно не го зела предвид досегашниот црн биланс во земјава, каде што дури половина од сообраќајните несреќи се токму поради пребрзо возење и тоа на оние сообраќајници каде што се очекува да се применува новиот Закон.
За илустрација, лани поради брзо возење загинале 81 лице, а 2.265 биле повредени, а само за шест месеци од годинава се случиле 1.697 сообраќајки од кои дури 40% се поради пребрзо возење. Експертите укажуваат и дека овој закон е избрзан оти нема ниту соодветна сигнализација. Законот стартува утре, а допрва треба да се размислува за поставување соодветни знаци.
(П. А. Л. - И. С.)


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155372&idg=8&idb=2446&rubrika=Makedonija
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1625 Posted: 05-Aug-2008 at 01:58
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=DE4132E2B48E7B4D95335DCF04385A6F

Поправка на локални патишта - со заем од Светска банка

Општина Кисела Вода изработи проекти за реконструкција на локалните патишта Теферич, Китка, Драчевска и Киро Фетак. Проектите се пријавени за владината Програма за рехабилитација и реконструкција на регионалната и локалната патна мрежа, која ќе биде финансирана преку заем од 70 милиони евра обезбеден од меѓународни финансиски институции. Рокот за реализација на програмата е три години. Овие јавни патишта се во незавидна состојба, која го отежнува сообраќајот помеѓу населените места. Затоа Советот на општината донесе одлука за одобрување на нивна реконструкција - велат локалните власти.Целокупната проектна документација е доставена до Фондот за магистрални и регионални патишта. Оттаму е добиено известување дека проектните апликации се комплетни, што би значело можност за нивно одобрување во нарениот период, односно добивање средства за реализација на реконструкција на овие патишта. Ваквата инвестиција во инфраструктурата директно би влијаела на подобрување на квалитетот на животот на граѓаните. Тоа е основна цел на Секторот за локален економски развој - велат во Општината.





http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=04C5FB183187FA49B0E30201EDC93E83

Продолжува обновата на локалните патишта

Општина Илинден раководејќи се согласно со Програмата за санација и реконструкција на локалните патишта, продолжува со градежните работи за надградба, тампонирање и асфалтирање на патната инфраструктура на територијата на општината.

Во Мралино се врши тампонирање и асфалтирање локални патишта во близина на локалната црква во вкупна должина од 400 метри.

Се уредува и просторот за асфалтирање на влезот на населеното место Мралино во должина од 450 метри.

Паралелно со овие градежни активности се врши уредување, тампонирање и асфалтирање локални патишта во населеното место Илинден во вкупна должина од 770 метри.

Надлежните сметаат дека со овие зафати значително ќе се подобри состојбата на локалните патишта и ќе им се овозможи на граѓаните подобра и побезбедна комуникација. ѓ

Средствата за реализација на овие активности се целосно обезбедени од буџетот на Општината. (В.Д.)


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1626 Posted: 30-Jul-2008 at 15:46
Не бе ова е патот Тирана-Дебар

Според мене уште една безвредна помпезна најава... Глеам у Албанија (впрочем и кај нас) ги реализираа приоритетните проекти, па сега и на вакви луксузи ќе се посветат Roll%20eyes

Да имаше логика од таму да поминува меѓународен пат со голем капацитет, коридорот 8 ќе го испланираа по таа рута. А коридорот не го зацртаа дилетанти од Албанија и Македонија, туку сериозни меѓународни институции.

Теренот на трасата Тирана-Дебар е ужасен и дури и многу побогата држава од Албанија не би се зафатила со градба на пат со високи технички карактеристики, без вистинска неопходност од тоа, плус тоа не поврзува никакви позначајни центри уз пат за разлика од трасата на коридор 8, а како капак на се и за транзит е проблематичен затоа што поминува на сред Тирана.

Вакви најави на ССЦ читам одамна, оние што се понаивни веруваат, а идиотите од типот на илир се екстатични пошто според нив коридор 8 не е доволно корисен за Албанците, туку ова било правата ствар.

Нема леб од ова... Кога некогаш ќе има релативно пристоен пат на таа релација, во главно ќе биде корисен за Дебарчани да идат за викенд на море. Сите останати веројатно ќе преферираат автопатска вожња по коридор 8 (а верувам дека побргу ќе има автопат по коридор 8, отколку навистина солиден пат Тирана-Дебар)

Да не се ближат избори во Албанија?


Edited by Cloverstack - 05-Aug-2008 at 01:55
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1627 Posted: 30-Jul-2008 at 15:08
Ова се кува нешто ново или пак мислат на Коридор 8??

Нова патна магистрала од Тирана до Скопје, преку Тетово
 
Министерството за градежништво, транспорт и телекомуникации на Албанија им издаде наредба на фирмите кои работат на изградбата на патната магистрала меѓу Тирана и Скопје да ги забрзаат работите на проектот, пишува албанскиот весник „Шкип“
Магистралата, наречана уште и „ патот на Арбер“ ќе ги поврзува Тирана и Скопје, преку Тетово, односно ќе оди по регионот што доминантно е населен со Албанци.
Патот ќе ги обедини Албанците кои живеат од двете страни на границата, а Македонија ќе добие уште една дестинација и достапност до Драч и морето.
До границата со Македонија магистралата ќе биде во должина од 75 километри, пишува весникот.


http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=11865&mid=303&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1628 Posted: 28-Jul-2008 at 06:59
Клипчиња од македонските патишта:


М-1
На јутјуб пишува дека е кај Кочилар (јужно од Велес), ама јас мислам дека е уште појужно.




М-4
Кај Илинден




Немам поим каде точно е ова


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1629 Posted: 22-Jul-2008 at 13:30
Да, слично како што пишува во текстот, го видов Трајко Славески на телевизија како не убедува дека никоја држава не можела од буџет да исфинансира вакви проекти, дека сите земале кредити...

Nuts Nuts Nuts Nuts Nuts



Абе Трајко, многу држави направиле многу поголеми чудесии без никакви кредити, а камо ли реконструкција на локални и регионални патишта, што во суштина треба да е тековна работа...

Ама важно е проектов квалитетно да се реализира. Кога веќе мораме да земаме кредити за вакви работи, барем да не одат во ветар... Ова се пари кои ќе ги враќаме со камата, па барем нека се трошат одговорно!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1630 Posted: 22-Jul-2008 at 12:32
Како и секогаш власта ќе ги опфати општините каде што градоначалниците се од нивната партија. Инаку формулава којзнае како ќе функционира.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1631 Posted: 22-Jul-2008 at 06:48

Уште нешто Big%20smile критериуми za кој се сомневам дека имаат податоци али се важни

1. Просечна старост на патиштата
 
2. Колку автомобили го користат патот дневно (можеби најважно)
 
 
Свесен сум дека на крај сите овие формули/критериуми ќе се игнорираат и ќе се оди  чисто по партиска формула Yes и дека бројките: 330 километри регионални патишта и 420 километри локални патишта  ќе бидат драстично намалени али сепак ова е за поздравување.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1632 Posted: 22-Jul-2008 at 06:27

Се е супер само малце околу формулата.....

Формулата предвидува површината на општината во квадратни километри да учествува со 35 отсто, бројот на население со 35 отсто, бројот на населби во општината со 20 отсто и должината на локалната патна мрежа со 10 отсто од сумата што ќе се определи.
 
Според мене 2 критериуми (должината на патната мрежа и бројот на население) се на место иако нивниот процент треба да биде поголем (особено кај должината на постоечката мрежа). Од друга страна незнам зошто толку голем процент се дава на површината и бројот на населби Nuts .
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1633 Posted: 22-Jul-2008 at 06:17
Еве малце подетално околу заемот а како ќе се троши...
 

Нов кредит од 70 милиони евра од Светска банка

Според Славески, нормално е Владата да се задолжува за капитални инвестиции

Македонија се задолжи кај Светска банка со кредит во износ од 70 милиони евра, за реализација на проектот за подобрување на регионалната и на локалната патна мрежа. Кредитот е со рок на отплата од 20 години и грејс-период од пет години и со каматна стапка за 0,06 отсто пониска од референтната каматна стапка. Во договорот за подобрување на постојната регионална и локална патна мрежа, кој вчера го потпишаа министерот за финансии Трајко Славески и постојаниот претставник на Светска банка во Македонија Маркус Репник, оставена е можноста каматната стапка да биде фиксирана доколку се договорат двете страни.

„Договорот за заем во рамки на четиригодишната Стратегија за соработка со Светска банка покажува голема флексибилност кон потребите на Македонија. Тој е ратификуван едногласно во македонското Собрание, што значи него го поддржа и опозицијата“, рече министерот Славески, истакнувајќи дека тој веднаш станува оперативен.

Според министерот за финансии, нормално е Владата да се задолжува кога се работи за капитални инвестиции кои не можат да се финансираат само од државниот Буџет. Тој најави дека Владата ќе обезбеди и нови 50 милиони евра за реализација на проектот преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), кој би требало да биде потпишан есенва.

Есенва треба да започне и реализацијата на проектот со кој ќе се финансира рехабилитација на 330 километри регионални патишта, околу 8,7 проценти од сите регионални патишта, и 420 километри локални патишта или околу пет отсто од сите локални патишта, според селекција направена од општините. „Парите ќе им бидат поделени на сите 84 општини во Македонија и нивната дистрибуција ќе се врши по формула подготвена од Министерството за финансии“, додаде Славески.

Формулата предвидува површината на општината во квадратни километри да учествува со 35 отсто, бројот на население со 35 отсто, бројот на населби во општината со 20 отсто и должината на локалната патна мрежа со 10 отсто од сумата што ќе се определи.

Годинава и Владата ќе одвои 12,8 милиони евра, средства од Буџетот, за реализација на проектот. „Со проектот се дава поддршка на Националната програма, која е со високи стандарди. Тој е најголема инвестиција финансирана во Македонија и е најдобро подготвена програма од Светска банка за Македонија за само седум месеци од првичните дискусии до одобрувањето од Бордот на Светска банка“, изјави Репник. (А.С.)

 
 
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1634 Posted: 21-Jul-2008 at 13:59


Владимир те молам вклучи URL од изворот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1635 Posted: 21-Jul-2008 at 12:53
Договор за заем од Светска банка за подобрување на патната мрежа

Владата на Република Македонија и Светска банка ќе потпишат договор за заем за реализација на проектот за подобрување на постојната регионална и локална патна мрежа.
Договорот ќе го потпишат министерот за финансии Трајко Славески и постојаниот претставник на Светската банка во Македонија Маркус Репник.

http://www.mrt.com.mk//index.php?option=com_content&task=view&id=16519&Itemid=31
21-07-2008



Edited by Vladimir P - 21-Jul-2008 at 19:36
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1636 Posted: 14-Jul-2008 at 23:37
Previous
CheersТи се заблагодаруваат на допринесот Thumbs%20Up
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1637 Posted: 14-Jul-2008 at 22:40
Македонските листи на http://motorways-exitlists.com/index.htm се поправени и дополнети со сите сугестии што им ги испратив Cool

Чек ит аут Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1638 Posted: 04-Jul-2008 at 15:09


Грција требаше да даде дел одсредствата потребни за Демир Капија - Смоквица. Доколку навистини ЕБРД решила да кредитира за да компензира како што викаш, не гледам логика тие средства да одат во други проекти, а не во автопатот. Така да мислам не е баш веројатна варијантата што ја кажуваш.

Друга ствар што ме копка е тоа што веќе земавме заем од светска банка од 70 милиони евра за исти цели. Значи зборуваме за кредити со вкупна вредност од 120 милиони евра, а за поголеми зафати во мрежата на регионални и локални патишта уште немаме слушнато. Најголемите спомнати се Радовиш - Струмица каде би отишле 4,8 и за поврзување на Кожуф каде би се вложиле 4,2 нилиони евра. Другите досега спомнати проекти се многукратно поевтини... Не ми е јасно каде ќе оди целата оваа огромна сума од 120 милиони... А во меѓувреме примарната сообраќајна мрежа во Скопје (поради чива недооформеност се трпат најголемите загуби и произлегуваат ред други проблеми) никој не ја ни есапи...


Edited by Cloverstack - 04-Jul-2008 at 15:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1639 Posted: 04-Jul-2008 at 13:35
Истиве овие 50 милиони заедно со уште други 20 беа оние средства, Грција што мафташе со нив, ако ви текнува пред некој месец. Значи ЕБРД требаше да даде 20, а Грција 50. Е сега Ваљда ЕБРД виделе дека нема абер од Грција па они се решиле да дадат 50.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1640 Posted: 04-Jul-2008 at 13:24
Убави вести Cheers


ЕБРД вложува 50 милиони евра за регионални патишта во Македонија
 
Европската банка за обнова и развој (ЕБРД) ја разгледува можноста за финансиска поддршка на македонскиот Фонд за национални и регионални патишта со 50 милиони евра.
Со овие средства, како што објави ЕБРД на својата интернет страница, ќе бидат финансирани одржувањето и обновата на регионалните и локалните патишта во различни делови од државата, во вкупна должина од околу 1.000 километри.
Патиштата чија обнова се планира, овозможуваат пристап до виталните сообраќајни коридори и до мрежата на главните сообраќајници. Тоа, велат од ЕБРД, ќе придонесе за регионаен развој и за поголем стопански раст во Македонија.
Проектот што е дел од програмата на македонската Влада за локални и регионални патишта, исто така предвидува институционално зајакнување на Фондот, реорганизација на јавното претпријатие „Македонија пат“ и обезбедување поддршка за изготвување нов закон за патишта, наведува ЕБРД.
(Тотал)
http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=11361&mid=303&tabId=1&tabindex=1


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.