![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8081828384> |
Author | ||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Делниците дк-сомкв. и смокв-ге мислам дека не влегуваат поради тоашто не се којзнае колку долги делници и не се гледа потреба на кратки потези да се развиваат брзини, што многу не ми држи вода. Којзнае, може кога ќе биде готова делницата дк-смокв, па целиот дел од градско до граница ќе биде 130. А за делницата Велес-Скопје слободно може да се иде со 130, пошто сега мислам и дека има 120.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
![]() Ако збориме за правецот север-југ освен делницата Катланово-Велес сите други делници мислам дека технички ги исполнуваат стандардите за 130км/ч. Проблемот е во оние пропратни елементи кои кај нас често се демолираат. Заштитната ограда, добра сигнализација, рамна површина итн. Тука ќе треба да се поработи на некои делници. Сепак не ми е јасно зошто новите делници Градско-Демир Капија и Смоквица-Гевгелија не влегуваат веднаш во новиот режим. |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
130 е најголемото ограничување низ европа, и тоа по нови стандарди. Добро е што Македонија го следи стандардот, но треба да се трудиме да градиме автопати на кои бз проблем од почеток до крај ќе бидат 130, а не само некои делници. А за сигнализацијата се надевам ќе биде од онаа со бела позадина и целосно ќе се прејде кон бела позадина што стварно бољи изгледа од жолтата.
п.с. Може постов треба да оди кај сигнализација. |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Според мене добра вест
![]()
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155372&idg=8&idb=2446&rubrika=Makedonija |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=DE4132E2B48E7B4D95335DCF04385A6F
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=04C5FB183187FA49B0E30201EDC93E83
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Не бе ова е патот Тирана-Дебар
Според мене уште една безвредна помпезна најава... Глеам у Албанија (впрочем и кај нас) ги реализираа приоритетните проекти, па сега и на вакви луксузи ќе се посветат ![]() Да имаше логика од таму да поминува меѓународен пат со голем капацитет, коридорот 8 ќе го испланираа по таа рута. А коридорот не го зацртаа дилетанти од Албанија и Македонија, туку сериозни меѓународни институции. Теренот на трасата Тирана-Дебар е ужасен и дури и многу побогата држава од Албанија не би се зафатила со градба на пат со високи технички карактеристики, без вистинска неопходност од тоа, плус тоа не поврзува никакви позначајни центри уз пат за разлика од трасата на коридор 8, а како капак на се и за транзит е проблематичен затоа што поминува на сред Тирана. Вакви најави на ССЦ читам одамна, оние што се понаивни веруваат, а идиотите од типот на илир се екстатични пошто според нив коридор 8 не е доволно корисен за Албанците, туку ова било правата ствар. Нема леб од ова... Кога некогаш ќе има релативно пристоен пат на таа релација, во главно ќе биде корисен за Дебарчани да идат за викенд на море. Сите останати веројатно ќе преферираат автопатска вожња по коридор 8 (а верувам дека побргу ќе има автопат по коридор 8, отколку навистина солиден пат Тирана-Дебар) Да не се ближат избори во Албанија? Edited by Cloverstack - 05-Aug-2008 at 01:55 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Ова се кува нешто ново или пак мислат на Коридор 8??
http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=11865&mid=303&tabId=1&tabindex=0 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Клипчиња од македонските патишта:
М-1 На јутјуб пишува дека е кај Кочилар (јужно од Велес), ама јас мислам дека е уште појужно. М-4 Кај Илинден Немам поим каде точно е ова |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Да, слично како што пишува во текстот, го видов Трајко Славески на телевизија како не убедува дека никоја држава не можела од буџет да исфинансира вакви проекти, дека сите земале кредити...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Абе Трајко, многу држави направиле многу поголеми чудесии без никакви кредити, а камо ли реконструкција на локални и регионални патишта, што во суштина треба да е тековна работа... Ама важно е проектов квалитетно да се реализира. Кога веќе мораме да земаме кредити за вакви работи, барем да не одат во ветар... Ова се пари кои ќе ги враќаме со камата, па барем нека се трошат одговорно! |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Како и секогаш власта ќе ги опфати општините каде што градоначалниците се од нивната партија. Инаку формулава којзнае како ќе функционира.
|
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
Уште нешто 1. Просечна старост на патиштата
2. Колку автомобили го користат патот дневно (можеби најважно)
Свесен сум дека на крај сите овие формули/критериуми ќе се игнорираат и ќе се оди чисто по партиска формула
![]() |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
Се е супер само малце околу формулата.....
Според мене 2 критериуми (должината на патната мрежа и бројот на население) се на место иако нивниот процент треба да биде поголем (особено кај должината на постоечката мрежа). Од друга страна незнам зошто толку голем процент се дава на површината и бројот на населби
![]() |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
Еве малце подетално околу заемот а како ќе се троши...
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Владимир те молам вклучи URL од изворот. |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Договор за заем од Светска банка за подобрување на патната мрежа
Владата на Република Македонија и Светска банка ќе потпишат договор за заем за реализација на проектот за подобрување на постојната регионална и локална патна мрежа. Договорот ќе го потпишат министерот за финансии Трајко Славески и постојаниот претставник на Светската банка во Македонија Маркус Репник. http://www.mrt.com.mk//index.php?option=com_content&task=view&id=16519&Itemid=31 21-07-2008 Edited by Vladimir P - 21-Jul-2008 at 19:36 |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Македонските листи на http://motorways-exitlists.com/index.htm се поправени и дополнети со сите сугестии што им ги испратив
![]() Чек ит аут ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Грција требаше да даде дел одсредствата потребни за Демир Капија - Смоквица. Доколку навистини ЕБРД решила да кредитира за да компензира како што викаш, не гледам логика тие средства да одат во други проекти, а не во автопатот. Така да мислам не е баш веројатна варијантата што ја кажуваш. Друга ствар што ме копка е тоа што веќе земавме заем од светска банка од 70 милиони евра за исти цели. Значи зборуваме за кредити со вкупна вредност од 120 милиони евра, а за поголеми зафати во мрежата на регионални и локални патишта уште немаме слушнато. Најголемите спомнати се Радовиш - Струмица каде би отишле 4,8 и за поврзување на Кожуф каде би се вложиле 4,2 нилиони евра. Другите досега спомнати проекти се многукратно поевтини... Не ми е јасно каде ќе оди целата оваа огромна сума од 120 милиони... А во меѓувреме примарната сообраќајна мрежа во Скопје (поради чива недооформеност се трпат најголемите загуби и произлегуваат ред други проблеми) никој не ја ни есапи... Edited by Cloverstack - 04-Jul-2008 at 15:10 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Истиве овие 50 милиони заедно со уште други 20 беа оние средства, Грција што мафташе со нив, ако ви текнува пред некој месец. Значи ЕБРД требаше да даде 20, а Грција 50. Е сега Ваљда ЕБРД виделе дека нема абер од Грција па они се решиле да дадат 50.
|
||||
![]() |
||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||
Убави вести
![]()
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8081828384> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |