build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1621 Posted: 16-Oct-2008 at 22:16
Во Дневник има многу интересен текст. Ова е само дел од него

   Градот од наредниот месец ќе презентира единечни хибрид-автобуси од Полска и автобуси од марката „мерцедес“ и „санос“ за да докаже дека тие во секој поглед се подобри од двокатните што Владата реши да ги купи. Скопскиот градоначалник се изјасни дека ќе го протежира тој на домашниот производител, на „Санос“ за да му обезбеди работа.... 



А одговорот на Ивица Боцевски... Crazy Ќе видите
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1622 Posted: 15-Oct-2008 at 17:18
со вакви автобуси во европска унија ли бе?! Stern%20Smile

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1623 Posted: 15-Oct-2008 at 11:20
ЕУ ги отфрла, Владата ги купува двокатните автобуси



Автор:  Бојана Стојчевска

Со директива од 2005 година Европската Унија побарала од градовите што користат двокатни автобуси да го намалат нивниот број поради негативните искуства пред сè во безбедноста на сообраќајот. Со одлука на Владата, пак, Министерството за транспорт и врски го измени тендерот за набавка на двокатни автобуси за Скопје, па наместо претходно предвидените 102, ќе се купат 302 возила. Од Јавното сообраќајно претпријатие, на кое ќе му се подарат автобусите, велат дека оваа набавка нема сама по себе да донесе поквалитетен јавен превоз ако не се исполнат и други предуслови. Експертите за сообраќај во градот, пак, истакнуваат дека замената на возилата може да предизвика многу проблеми.

ПОГОЛЕМ ТРОШОК ЗА ИСТ КАПАЦИТЕТ

Според градскиот сектор за сообраќај, одлуката на Владата е позитивна, но одржувањето на автобусите може да предизвика негативни последици. Оттаму велат дека еден од проблемите е што возачот ќе нема прегледност што се случува на двата ката ако не се постават камери во горниот дел.

- Капацитетот и на двата типа автобуси е ист, тие собираат од 90 до 100 патници. Но двокатните се покабести и имаат поголеми трошоци за одржување и за гориво. Потребно е целосно да се смени јавниот превоз и да се воведат нови технологии за да се одржуваат возилата - велат оттаму.

СЕ ОДЛОЖУВААТ И ТЕНДЕРСКИТЕ РОКОВИ

Бидејќи бројот на бараните автобуси се зголеми за трипати, Министерството за транспорт и врски го одложи и рокот за доставување понуди во веќе распишаниот тендер. Наместо на 3 ноември, како што беше предвидено досега, тој ќе заврши на 1 декември.

- Првите 102 автобуси би требало да ги добиеме во почетокот на идната година. Од нив 100 се од затворен тип и ќе служат за јавен превоз, а два од отворен и ќе бидат наменети за панорамско разгледување на Скопје и на Охрид. Останатите 200 возила треба да се достават во рок од три години. Откако ќе ги купи, Владата ќе му ги предаде на ЈСП како донација, а претпријатието ќе треба да ги одржува - вели Драган Симоновски, портпарол на Министерството.

ДОПОЛНИТЕЛНИ МЕРКИ

Александар Бошковиќ, в.д. директорот на ЈСП „Скопје“, вели дека претпријатието не било консултирано за измените во набавката и дека треба да се исполнат повеќе услови за Скопје да добие квалитетен јавен превоз.

- Со оваа набавка целосно ќе се заменат старите автобуси. Сега користиме од 260 до 290 возила дневно, што значи дека кога ќе ги добиеме новите, нема да мораме да ги користиме постојните. Но за квалитетен јавен превоз пресудно е жолтите сообраќајни ленти наменети за автобусите да бидат слободни, да се регулира зонското паркирање, да се воведат „интелигентни билети“ и слично. Мора да се подобри и однесувањето на граѓаните. Сè би било поинаку кога не би ни требале редари да ја одржуваат дисциплината во автобусите. Не можеме да го решиме овој проблем и затоа сè оставаме на свеста на граѓаните - додава Бошковиќ.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=208&ArticleID=9273

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1624 Posted: 14-Oct-2008 at 21:32
оф, заборавив на ситуацијата во која се наоѓа санос Big%20smile
а трифка си прави кампања сега, како инаку одеднаш се смени и стана толку заинтересиран за градов и народот во него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1625 Posted: 14-Oct-2008 at 21:12
Originally posted by zabegan

... и ако санос прифати да ги направи автобусите, тоа е супер

Иако сум поборник за домашно производство а со тоа и вработувања, сепак САНОС не е веќе оној гигант што некогаш беше, така да изработка на таква количина со овој потенциал што е сега, и со неколкуте луге кој останаа, незнам дали и ќе дочекаме да го видиме сообраќајот во Ск.
Можда добро би било да се даде некоја мала пробна количина, па да се оцени, но ... така некој треба да го превземе ризикот, а трифка кога можеше тоа не го направи.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1626 Posted: 14-Oct-2008 at 19:00
напред трифка Cheers
како иде работава почнав и да навивам за него
ако им се даде шанса и ако санос прифати да ги направи автобусите, тоа е супер
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1627 Posted: 14-Oct-2008 at 18:15
Политика - 14.10.2008
КОСТОВСКИ - ВЛАДАТА ГРУБО СЕ МЕША ВО РАБОТАТА ГРАДОТ СКОПЈЕ

Мирко Трајановски

 

 

Одлуката на Владата за набавка на 300 нови двокатни автобуси за потребите на ЈСП Скопје е грубо мешање во работата на локалната власт. Јас како прв човек на Градот требаше да бидам барем известен за тоа, но најверојатно Владата сака да приредува изненадувања, вели градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски.

Тој останува на ставот дека двокатните автобуси не одговараат на потребите на јавниот превоз во Скопје и ја повика Владата да ја преиспита својата одлука.

- Мојот мандат изминува, дали на овој начин веќе влегуваме во кампања? Го поздравувам гестот на Владата, но со изборот на автобусите апсолутно не сум задоволен, ни ијави Костовски.

 

Уште при најавата на Владата за купување сто двокатни автобуси во јавноста имаше многу реакции дека патната инфраструктура во Скопје и околината ќе оневозможи нивно нормално движење. Според Костовски, набавката на овие 300 автобуси ќе чини од 60 до 80 милиони евра, но што е уште позначајно тие воопшто нема да бидат функционални и дополнително ќе го оптоварат сообраќајниот метеж во Скопје.

- Не е само набавката на тие автобуси, потребно е нивно одржување, сервисирање. Тоа се елементи за кои ние во моментов немаме ниту служби, ниту сервиси за да можеме да одговориме на тоа. Не сум експерт, но како лаик чувствувам дека има многу загадочни работи врзани околу набавката на овие двокатни автобуси, рече Костовски.

 

Градоначалникот препорачува да му се даде можност на домашниот производител САНОС да ги произведе автобусите за потребите на Скопје, со цел како што вели, заштита на домашното производство. Според Костовски, Санос е подготвен за прифатлива цена да понуди висококвалитетни автобуси кои ќе работат на гас и ќе бидат еколошки.


http://www.telma.com.mk/vest.aspx?vest=2636




Edited by lslcrew - 14-Oct-2008 at 18:16
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1628 Posted: 14-Oct-2008 at 02:13
Originally posted by Plugger


Abe skladile nekoj dogovor so EU sto mislite vie?? Vaka beshe i vo Bugarija pred da vleze vo EU im gi sredija patistata sve im napravija pa posle gi primija. EU ke ke gi plati ovie raboti ke im dadat krediti i sve samo da znaat kako da rakovodat so parite a i strogite pravila na EU znachi deka nema tek taka da im dadat pari i posle da nema nisto. Dali znae nekoj od kade ke bidat kupeni ovie Avtobusi?? Edino vo London sto imaat vakvi avtobusi izglea od Velika Britanija.

Treba isto taka da kupat avtobusi za megunarodna upotreba za po dolgi destinacii kako Istanbul,Ljubljana pa i po daleku.

Pred nekoja godina procitav deka Israelci sakaa da napravat fabrika za avtobusi vo Makedonija ali posle toa nisto ne slusnav dali nekoj ima poveke informacii za ova?


London e najpoznat kako grad na doubledeckeri ama proizvoditeli ima jas kolku sto znam i od USA, svedska, germanija.....gi ima dosta mislam
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1629 Posted: 14-Oct-2008 at 02:08

Abe skladile nekoj dogovor so EU sto mislite vie?? Vaka beshe i vo Bugarija pred da vleze vo EU im gi sredija patistata sve im napravija pa posle gi primija. EU ke ke gi plati ovie raboti ke im dadat krediti i sve samo da znaat kako da rakovodat so parite a i strogite pravila na EU znachi deka nema tek taka da im dadat pari i posle da nema nisto. Dali znae nekoj od kade ke bidat kupeni ovie Avtobusi?? Edino vo London sto imaat vakvi avtobusi izglea od Velika Britanija.

Treba isto taka da kupat avtobusi za megunarodna upotreba za po dolgi destinacii kako Istanbul,Ljubljana pa i po daleku.

Pred nekoja godina procitav deka Israelci sakaa da napravat fabrika za avtobusi vo Makedonija ali posle toa nisto ne slusnav dali nekoj ima poveke informacii za ova?
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1630 Posted: 14-Oct-2008 at 02:05
http://thirdrail.smorgasblog.com/userimages/tram2.jpg

taman i vakvi da nabavime....za da mu go vratime stariot smek na gradot skopje koga imal tramvai na 2 sprata koi gi znaeme od nasite semejni albumiCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazySuicide


Edited by kire85 - 14-Oct-2008 at 02:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1631 Posted: 14-Oct-2008 at 00:55
Да не заборавиме дека сакаат „кустомизирани“ старовремски каросерии, кои сигурно ќе придодадат забележливо на цената.

А и математикава со 300 не ми е јасна. Кога тие ќе се придодадат на накоја бројка автобуси во ЈСП кои се релативно нови и би било логично да останат во догледна иднина, плус приватниците, плус трамвајот, испаѓа дека е тотално предимензионирана инвестиција. Ама тоа покажува колку сме студиозни и координирани.
А парите се големи, сигурно би можеле да се употребат и попаметно. Намали ја бројката за ~120 автобуси и ете го тунелот под плоштад или „Круштевска“

Уште кога на кожа ќе ги осетиме сите неповолности на двокатниве, тогаш дефинитивно ќе се чудиме што ќе правиме со 300 примероци... Нормално, ако владата во наредниот период не реши да нарача 1000  Crazy Crazy Crazy


Edited by Cloverstack - 14-Oct-2008 at 00:57
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1632 Posted: 14-Oct-2008 at 00:53
Originally posted by mitatos

300 se malku da vidime dali ke se iskaci brojkata, se osekam kako da sum vo aukcija  
 
 
RollinRollinRollin
 
Истото си го помислив, набавкава некако престана да биде трагична и веќе е дефинитивно комична, нема што веќе човек да се чуди, да објаснува зошто-како ова-она, само уживај во шоуто и гагај која ќе биде следната бројка LOL 
Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #1633 Posted: 14-Oct-2008 at 00:45
Па ваљда тие два им се < ="text/">     оние панорамските автобуси едниот за Скопје, а другиот на Охрид што ќе му го дале, уствари што требаше да бидат и ЕДИНСТВЕНИТЕ двокатни автобуси!!!

WallbashWallbashNutsSuicide

Овие се веќе у слободно паѓање ништо не може да ги запре...

Опозицијата се понаша ко да живее у Шведска, а власта се замислува дека живее во Лондон, онанира на разгледници од старо Скопје и мисли дека 302 двокатни автобуси, еден вангелштајн, црква на плоштад и музеј+театар од другата страна на вардар се доволни за Скопје да стане град.

Шала на страна ама 70 и кусур милиони макар биле и груба пресеметка, наши евра се плаце превисока цена за тоа.
SuicideWallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1634 Posted: 14-Oct-2008 at 00:24

Владата ќе купи 302 нови двокатни автобуса

Грубите пресметки покажуваат дека за толку автобуси се потребни меѓу 60 и 75 милиони евра

Снежана Калабакова

Владата решила да купи 302 новопроизведени двокатни автобуси наменети за јавниот превоз. Иако на завчерашната маратонска владина седница министерот за транспорт, Миле Јанакиески, не потенцираше дали сите автобуси ќе бидат за ЈСП, или можеби дел од нив ќе го подноват возниот парк и во некои од другите градови во земјава, сепак, неофицијално дознаваме дека автобусите ќе бидат наменети за јавниот превоз на Скопје. Така, само за малку повеќе од два месеца, Владата втор пат ја менува одлуката за бројот на автобусите што сака да ги набави. Првичното решение да се купат 45 обични автобуси набрзо беше преиначено во набавка на 102 двокатни автобуса. Сега, еден месец по објавување на тендерот, одлучено е да се купат 302 нови двокатни автобуса.

ЈСП „Скопје“ моментално располага со возен парк од 360 автобуси, од кои 290 постојано се движат на градските улици. Набавката на нови 300 автобуси би требало да значи речиси комплетно обновување на возниот парк на ова претпријатие, кое опстојува шест децении со автобуси со просечна старост од над 15 години.

Според Министерството за транспорт, првите 102 автобуса ќе се набават во текот на 2009 година, а останатите 200 во наредните две години.

Оваа последна одлука отвори повеќе прашања во јавноста. Владата не кажа колку средства ќе издвои за набавка на три пати поголема број возила за градски превоз. Но, ако се земе предвид дека просечната цена на автобус кој ги има сите перформанси што ги исполнуваат владините барања изнесува од 200 до 250 илјади евра, тогаш е јасно дека Владата ќе треба да инвестира меѓу 60 и 75 милиони евра ако сака да купи 300 квалитетни еколошки двокатни автобуси. Покрај парите за набавка, дополнителни средства ќе треба да вложи и ЈСП „Скопје“ за обука на возачите и за преадаптација на автобазите, сервисите и сите други објекти во кои треба да влезат двокатните автобуси. Првичните „груби“ калкулации во претпријатието покажале дека за ова ќе им бидат потребни околу 500 илјади евра.

Првиот човек на ЈСП „Скопје“, Александр Бошковиќ, вели дека биле информирани оти ќе бидат набавени нови 300 двокатни автобуси, бидејќи претставник на претпријатието бил вклучен во тендерот.

„Владата, веројатно, веќе обезбедила средства штом соопштува дека ќе набави 302 автобуса. Само два од нив ќе бидат од отворен тип и ќе се користат во градскиот сообраќај во Охрид, а сите други ќе го покриваат градскиот и приградскиот сообраќај во Скопје. Но, затоа сега ќе мора да размислуваме и за издвојување средства за приспособување на сите придружни објекти на новите двокатните автобуси“, објасни Бошковиќ.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=7B53E13941125F47A59395332B97FCF5

Да биде перверзијата поголема: 302 !!!

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1635 Posted: 13-Oct-2008 at 19:08

Originally posted by Cloverstack

Кога на вести слушнав, се понадевав дека дополнителните 200 автобуси се обични, кои само ќе ги придодадат кон 100-те веќе легендарни двокатни... Сега ми е јасно дека овие тотално одлепиле... Мислев дека си имаме работа со неодговорли популисти, ама изгледа дека си имаме работа со лудаци.

досега по мене беше оправдан чекорот 100 тката, додека сега веќе е популизам, мирисот на владината интервенција долго ќе се чувствува низ СК, најверојатно ова се должи на инаетот со градските власти на сите нивоа.

владата заради EHF EURO '08 се залета да го нашминка СК а и да ја исполни изборната програма па се отпочнаа разно разни интервенции на сите полиња  и донекаде се изгледаше подмачкано, но неочекуваше да добие опструкции од градот за својот шминкерски излет кој во секој случај е повеќе од добредојден но премногу исфорсиран, а откако “лавчето од илинденска бб“ ја презеде организацијата на EHF EURO 2008 од “бувот од илинденска бб“   стана јасно дека трифка скроз нема интерес за првенството па истиот толку се заангажира со отпочнување на нови проекти во скопската инфраструктура  (илинденска) и успорување на постојните (континентал и гоце), па така сега и многу фајде нема да се види доколку по раскопани и блокирани улици се движат двокатните автобуси,  одтука мислам дека произлезе овој популистички инат и одложување на набавката. за да бидат работите уште по смешни инаетот се префрли и на улица па преку нерегулираниот сообраќај денес заради зафатите во инфраструктурата го осетија и скопјани на свој грб...            

иако популизам, мислам дека нема да му штети на СК ваквиот упад што би рекол ти кловер, дури се надевам дека ќе упаднат уште на почетокот околу трамваите, па да донесат и двокатни трамови. но дефинитивно ќе му фалат на СК старите добри  унгарски икаруси со кои сите пораснавме, абе за современа младина мора современи автобуси LOL. што е до футуризмот  набрзо ќе има  интересна појава во јавниот сообраќај, но за тоа подоцна...                

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1636 Posted: 13-Oct-2008 at 16:50
Кога на вести слушнав, се понадевав дека дополнителните 200 автобуси се обични, кои само ќе ги придодадат кон 100-те веќе легендарни двокатни... Сега ми е јасно дека овие тотално одлепиле... Мислев дека си имаме работа со неодговорли популисти, ама изгледа дека си имаме работа со лудаци.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1637 Posted: 13-Oct-2008 at 16:46
300 se malku da vidime dali ke se iskaci brojkata, se osekam kako da sum vo aukcija  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1638 Posted: 13-Oct-2008 at 16:23
“Двокатните автобуси ќе му го вратат шармот на Скопје кој што го паметиме од разгледниците на тоа време кои стојат во нашите семејни албуми“ додаде вицепремиерот Боцевски.
значи колку поетски се изразуваат бреее Crazy
за џабе имав толкави надежиза возниот парк на ЈСП, не знаев дека толкави идиоти има на планетава
сега уште повеќе ме плаши дека ќе бидат старите лондонски рутмастери, земајќи в предвид дека толку многу најавуваат враќање на времето Shifty
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1639 Posted: 13-Oct-2008 at 16:08
Reality check... Ohno

Тоа значи дека ќе се потрошат толку многу пари за во еден замав да се реши јавниот превоз во Скопје.

On the bright side, со волку голема бројка барем дефинитивно нема да гледаме половина од кршот кој вози по скопските улици (што ќе стане со приватнците незнам бидејќи реално тие се и во полоша состојба).

Наместо 100 Владата ќе купи 300 нови двокатни автобуси

Владата ќе набави 300 нови двокатни автобуси наместо првично предвидените 100 во тендерот за набавка на автобуси за градскиот сообраќај, соопшти вицепремиерот за европски прашања Ивица Боцевски.

Како што рече Боцевски, тендерот ќе биде спроведен од Министерството за транспорт и врски и потоа автобусите во форма на донација ќе му бидат предадени на ЈСП.

“Ова е значајно бидејќи инвестирањето во квалитетот на живеењето е инвестиција која што е клучна и критична за секоја земја. Владите во современото општество мора да влијаат да се подобри можноста на граѓаните за пристап во до јавниот транспорт кој влијае и врз бизнисот и културата“ истакна Боцевски.

Тој потенцира дека станува збор за автобуси кои ќе бидат според најмодерните стандарди и најсовремените еко стандарди како и дека ќе бидат климатизирани и ќе имаат рампи за лицата со посебни потреби.

“Двокатните автобуси ќе му го вратат шармот на Скопје кој што го паметиме од разгледниците на тоа време кои стојат во нашите семејни албуми“ додаде вицепремиерот Боцевски.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=42011&kategorija=2


Edited by pbanks - 13-Oct-2008 at 16:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1640 Posted: 27-Sep-2008 at 15:01
Извадок од објава...

Костовски: Скопјани треба да имаат бесплатен јавен превоз

...


Костовски ја критикуваше идејата на Владата да купи 102 „даблдекери“ и да му ги подари на ЈСП и потсети дека централната власт еднаш го спречи градот да го обнови возниот парк на претпријатието.

- Тоа е срамота и залудно потрошени пари. Сигурно возилата ќе чинат и по 400.000 евра. Со толку многу пари може да се направи многу повеќе. Неразбирливо е и тоа што воопшто не се слушаат укажувањата од ниту еден експерт дека таквиот вид превоз нема да биде соодветен. А ние од целосно неразбирлива логика загубивме шанса да купиме многу квалитетни автобуси што ги исполнуваа стандардите Еуро 4 и Еуро 5. Тие ќе не чинеа по околу 70.000 евра. Но Владата не спречи да се задолжиме без образложение. Наводно за да не сме го зголемеле вкупниот јавен долг. За жал, локалната самоуправа сè уште нема можности самата да се задолжува и мора да бара дозвола за тоа од централната власт - објасни Костовски.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=194&ArticleID=8023


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:55
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.628 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.