build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8182838485 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1641 Posted: 22-Sep-2008 at 19:43
Се работи за инает што го тераат државните и локалните власти на сметка на граѓаните. Веќе цела година се обвинуваат едни со други, да се кадарни ќе измислат и трокатни автобуси, а граѓаните наместо да се возат во нови автобуси сеуште се возат во скапаници стари и по 30 години. Пред месец дена бев во Нови Сад и можам да кажам дека не само што тамошните градски автобуси се нови, туку имаат и телевизорите на кои патниците може да следат програми!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1642 Posted: 22-Sep-2008 at 13:09
Неверојатно, се протурка дури и глупост од волкави размери... Suicide


Не можам а да не им ставам огромна замерка на експертите на ова поле, за отсуството на посериозно спротиставување на овој проект. Со ретки и млаки дипломатски изјави, послужија само како декор во целава работа. Не слушнав некој од нив цврсто и без влакна на јазик да се спротистави (ако има некој исклучок што сум го пропуштил, нека ми прости).
Епа токму затоа што сме општество каде брзоплетите идеи на разноразни политиканти ги имаат заменето сериозните анализи, а најголем дел од стручната јавност се однесува понизно и млитаво, затоа можат да проаѓаат вакви блесави работи!

Инаку проценките кои ни се сервираат од „архитектите“ на овој проект околу дополнителните трошоци и другите маани на двокатните автобуси, се очигледно тенденциозно нереални и површни. Напротив, извесно е дека овој каприц ќе го платиме многу скапо, на најразлични начини.


Edited by Cloverstack - 22-Sep-2008 at 13:11
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1643 Posted: 22-Sep-2008 at 12:37
Со оглед на тоа што автобусите ќе се набавуваат во повеќе наврати, очекувам после првите неколку автобуси (кои нормално дека ќе се покажат како неуспешни) да се прекине со ваквата пракса и да си идеме на еднокатни нормални автобуси.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1644 Posted: 22-Sep-2008 at 12:24


- Требаше да земеме пример од државите кај кои се употребувале двокатните автобуси и кои имаат лошо искуство, особено за уништувањето на опремата во возилата на горниот кат каде што патниците можат само да седат. Во Лондон се донела европска директива во 2005 година за исфрлање од употреба на даблдекерите, а ние со нив ќе правиме нов концепт на градскиот превоз. Се надеваме дека улиците ќе се реконструираат и дека нема да се јавуваат проблеми во превозните услуги, бидејќи граѓаните треба да бидат задоволни – додаваат од секторот за сообраќај во градот.


Ohno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1645 Posted: 22-Sep-2008 at 11:47
Улиците ќе се подготвуваат за двокатните автобуси



Автор:  Радмила Заревска
Улиците во исчекување на новите двокатни автобуси ќе почнат да се реновираат во ноември, а надвозниците, подвозниците и семафорите ќе се подигаат за да можат да се приспособат за одвивање на новиот градски превоз. Александар Бошковиќ, в.д. директор на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, објасни дека ќе почнат подготовките за да се обезбедат услови за нормално одвивање на возниот ред на двокатните автобуси низ градот и поради тоа ќе се подигаат семафорите и надвозниците, а ќе се врши и обука на возачите. Од градската управа додаваат дека Владата треба да се справи со проблемите што ќе настанат со воведувањето на овие возила бидејќи тие имаат ограничен буџет и испланирани проекти што треба да ги реализираат.
 
ОКОЛУ 300.000 ЕВРА ЗА ПОПРАВКИ
 
Од ЈСП „Скопје“ велат дека се обидувале да ги истакнат недостатоците што би се појавиле ако низ градот се возат двокатните автобуси, но сепак возилата се очекуваат во февруари и тие ќе почнат со подготовките за приспособувањето на улиците и на сервисните центри за да може да се одвива градскиот превоз.
 
- Веќе е во тек тендерот за набавка на двокатните автобуси. Тоа значи дека првите возила ќе бидат во февруари низ градските улици, па затоа неколку месеци пред да стапат во сообраќај мораме да ги реконструираме сите семафори, надвозници, ќе извршиме сечење на дрворедите, а ќе направиме и соодветна сигнализација. Најголем проблем ќе бидат надвозниците што ќе мора да се подигаат, бидејќи возилата ќе бидат високи околу четири метри, а законот налага надвозниците да бидат половина метар над автобусите, поради нерамнините на улиците. Проблематични се надвозниците кај Градскиот трговски центар, подвозникот кон населбата Црниче, надвозникот „Влајко“, така што на тие линии ќе се користат нископодните возила, а таму каде што ќе има можност ќе извршиме реконструкција и ќе ги подигнеме половина метар погоре. Најлесно ќе биде околу семафорите, таму нема бетонски конструкции. Исто така ќе вршиме обука на возачите со експерти од Англија или од Шведска, а веројатно ќе биде потребно и вработување нови лица, затоа што за управување со еден двокатен автобус ќе бидат потребни тројца обучени возачи – објасни в.д. директорот Бошковиќ.
 
Тој додаде дека сите технички зафати ќе се одвиваат етапно, бидејќи проектот за набавка на автобусите треба да се реализира до 2010 година. Тоа значи дека нема веднаш сите возила да бидат пуштени во сообраќај и дека ќе имаат доволно време да се приспособат на нив. Сите потребни реконструкции ќе чинат над 300 илјади евра, финансии што треба да се обезбедат од градот и од јавното претпријатие.
 
ЕВРОПСКИТЕ ЗЕМЈИ ИМААТ ЛОШО ИСКУСТВО
 
Сообраќајните експерти се двоумат за тоа дека двокатните автобуси ќе ги задоволат потребите на граѓаните, а го нагласуваат и лошото искуство на оние држави што користеле такви возила за превоз на патници. Тие сметаат дека ќе мора да се задоволат сите стандарди и да се направат потребните реконструкции за да се пуштат во сообраќај даблдекерите, чија ширина е како кај стандардните автобуси, висината е околу четири метри, а можат да соберат околу 100 патници, за разлика од нископодните, кои имаат капацитет и до 110 лица.
 
- Требаше да земеме пример од државите кај кои се употребувале двокатните автобуси и кои имаат лошо искуство, особено за уништувањето на опремата во возилата на горниот кат каде што патниците можат само да седат. Во Лондон се донела европска директива во 2005 година за исфрлање од употреба на даблдекерите, а ние со нив ќе правиме нов концепт на градскиот превоз. Се надеваме дека улиците ќе се реконструираат и дека нема да се јавуваат проблеми во превозните услуги, бидејќи граѓаните треба да бидат задоволни – додаваат од секторот за сообраќај во градот.
 
Владата смета дека ако вакви автобуси се возеле во педесеттите години на минатиот век, нема причина и денес да не се употребуваат, затоа што Скопје како град пораснал во својата урбана инфраструктура. Оттаму додаваат дека неприспособеноста на улиците, семафорите и на надвозниците е техничко прашање што брзо се решава, а за сервисот на автобусите ќе биде задолжен оној што ја врши набавката на автобусите.
 
Кон крајот на минатиот месец се најавуваа преговори меѓу Владата, градот и ЈСП за тоа дали да се набават нископодни или двокатни автобуси, но тоа не се случи. Владата сама одлучи да се купат 102 наместо најавуваните 52 двокатни возила и 100 да му подари на јавното сообраќајно претпријатие, а два да ги употреби за туристичко разгледување на Охрид. Тие треба да бидат модерни, климатизирани, приспособени за лица со посебни потреби и да ги исполнуваат еколошките стандарди.
http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=189&ArticleID=7584

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1646 Posted: 16-Sep-2008 at 01:18
Clover@ Jas mislam deka ne se raboti za duhot na skopje, ova go pravat namerno za da odzemat malku poveke vreme, i da mu obvinat nekoj vo vrska so ova, i na kraj od koga veke nema koj da se obvini ,da preminat pak na 1-katni autobusi
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1647 Posted: 16-Sep-2008 at 01:17


Ништо не е скапо кога станува збор за „духот“ на Скопје Crazy


А Распашковски по обичај неосновано се чука во гради... Да беше толку слично да се произведе двоспратен како класичен автобус, сигурно ќе имаше и поголем избор на производители.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1648 Posted: 16-Sep-2008 at 00:54

За да купи 102 двокатни автобуса на Владата и' се потребни 40 милиони евра!

Фирмата „Денис“ од САД еден двокатен автобус на пазарот го продава за 400 илјади евра

Снежана Калабакова

Откако Владата се реши да партиципира во осовременувањето на јавниот градски превоз, во јавноста се отворија бројни прашања. Најпрвин колку плус средства ќе издвои од првичните 4,4 милиони евра за да се купат нови 102 двокатни автобуса. Од Министерството за транспорт и врски велат дека ако треба ќе се издвојат уште пари од буџетите за оваа и идната година, но не излегуваат со точна бројка за колку народни пари станува збор. Затоа и се отворија шпекулации дека Владата има намера да купи стари автобуси од типот на лондонските двокатни автобуси и дека можеби веќе однапред е направена зделка со некоја фирма-производител.

Позната фирма „Денис“ од САД, еден двокатен автобус на пазарот го нуди по цена од 400 илјади евра, што значи дека со 4,4 милиони евра можат да се купат 11 вакви автобуси. Доколку се планира купување на нови 102 двокатни автобуса, како што стои во тендерот на Министерството за транспорт и врски, би требало да се издвојат десет пати повеќе средства, односно над 40 милиони евра. Ова го потврдија и домашните сообраќајни експерти кои, меѓу другото, велат дека двокатни автобуси се произведуваат во Шведска и во Америка. Еден нов „обичен“ американски автобус чини од 130 до 250 илјади евра. Станува збор за климатизирано возило со автоматски менувач, дизел-мотор и рампа за хендикепирани лица, значи, возило со сите перформанси што беа побарани на тендерот на Владата.

„Моите сознанија се дека најскапиот автобус на американската фирма ’Денис‘ чини 250 илјади евра, колку и еден наш со сите врвни перформанси. Цената расте со зголемувањето на перформансите на возилото, како на пример дали тоа има автоматски менувач или клима-уред. Се' зависи од желбите на оној што го нарачува. Можеби Владата прави добар потег, но се поставува прашањето дали треба да се развива домашната или странската индустрија, или можеби станува збор за однапред склучена зделка!? А, ’Санос‘ има подготвена проектна документација за производство на двокатни автобуси, доколку тоа се побара од нас “, вели Славе Распашковски, директор на скопски „Санос“.

Домашните сообраќајни експерти уверуваат дека моделите на единечните автобуси, кои ги користи ЈСП „Скопје“, сега чинат 150 илјади евра, додека зглобните , кои имаат двојно поголем капацитет, чинат 180 илјади евра. Реално, со 4,4 милиони евра, за кои се знае дека ги одобри Владата, може да се купат околу триесетина обични, или само 25 зглобни автобуси. Математиката вели дека се потребни многу повеќе пари за купување на 102 двокатни автобуса.


http://utrinski.com.mk/?ItemID=01A21F6692DBDC4B98C29CF027F16F99

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1649 Posted: 14-Sep-2008 at 19:31
Во тендерската документација строго се пропишува дека надворешниот дизајн на двокатните автобуси треба да биде во стилот на шеесеттите годино од минатиот век. Во тендерската документација има слика како треба да изгледаат автобусите.

Ова е толку глупо, што на прв поглед се фиксирав на глупата идеја, а заборавив да искоментирам за фактот дека владиниот мерак за старовремски изглед ќе треба и значително повеќе да го платиме... Наместо сериски модел, производство на нова каросерија (и тоа за прилично мала нарачка од тој аспект) сигурно значително ќе ја напумпа цената. Колку точно, останува да видиме и да се вџашиме...

Значи како што им стана обичај, самите запињаат да платат повеќе за да добијат полошо решение Wallbash
Али јебига, ниту они ќе се возат со тие автобуси, ниту ги даваат парите од сопствен џеб. Други се тие што ќе мораат да се возат во нив, а и парите се народни па очигледно не е проблем да се расфрлаат вака расипнички Bash

И се уште не се разјасни кој ќе ги оперира овие автобуси? Владата планира да отвори свое претпријатие за јавен превоз? Или се 100% сигурни дека ќе ги добијат локалните избори, а до тогаш автобусите ќе стојат паркирани, или пак набавката ќе се одолговлечи ради ова со каросериите Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 15-Sep-2008 at 11:00
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1650 Posted: 13-Sep-2008 at 15:00
Оа кај знаеш све бива! Можеби "во духот на старо Скопје", дотичната особа и ќе го запали градов, па така ќе се врати духот од пред неколку века, а нормално сето тоа ќе ја зацврсти нашата позиција на меѓународен план!

Crazy
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1651 Posted: 13-Sep-2008 at 14:56
Во тендерската документација строго се пропишува дека надворешниот дизајн на двокатните автобуси треба да биде во стилот на шеесеттите годино од минатиот век. Во тендерската документација има слика како треба да изгледаат автобусите.
Неверјатно е како од една глупост влагаат у друга... Прво беа 4 двоспратни, па 50, па 102, па сега требале да изгледаат „старовремски“ Crazy
Капацитетот за глупости им е неисцрпен!

Туку се си мислам, зошто морало да се враќа духот на Скопје баш од крајот на педесетите и почетокот на шеесетите. Еве нека го вратат духот на уште постаро Скопје, па да јаваме коњи низ град како начин на превоз...


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 14:56
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1652 Posted: 13-Sep-2008 at 14:23
ако сакаат да го вратат духот на шеесетите, воопшто нека не купуваат нови автобуци, мислам дека сегашниве го доловуваат тој дух, они слободно нека си се возикаат низ скопјево со нив, ако ми набават автобуси постари од овие ја ќе си се возам со такси и нема да ги жалам парите Wallbash
и не знаев дека духот на скопје се менува на секои десет години Wallbash


Edited by zabegan - 13-Sep-2008 at 14:24
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1653 Posted: 13-Sep-2008 at 13:04
Тц тц тц тц....... Па добро бе! Дали духот на Скопје, е духот од пред 100 години. Скопје денеска не ли има дух?! Зашто мене некој ме вреѓа. Зашто некој упорно тврди дека мојата генерација нема ништо придонесено кон духот на Скопје, некој ме вреќа со ова. Зашто е привилно она што некогаш било? Па еднинечните автобуси се 100 пати подолго на скопските улици него двокатните. Е сега што е духот на Скопје?!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1654 Posted: 13-Sep-2008 at 10:07


Originally posted by Mile Janakieski

Поради ставот на Град Скопје дека не е во можност да ја изврши оваа набавка и дека ќе ги врати средствата, Владата донесе одлука за обновување на возниот парк на јавниот градски превоз во Скопје.


WallbashWallbashWallbash ни срам ни перде Bash

Originally posted by Mile Janakieski

Во тендерската документација строго се пропишува дека надворешниот дизајн на двокатните автобуси треба да биде во стилот на шеесеттите годино од минатиот век. Во тендерската документација има слика како треба да изгледаат автобусите.


Ова дополнително ја влошува ситуацијата. Јас мислев дека клучен момент биле само двата ката а тоа ти бил и дизајнот. Значи сите слики на модерни двокатни автобуси што ги постиравте погоре немаат врска со тоа што го намислиле.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1655 Posted: 13-Sep-2008 at 10:00
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески од Дневник

АВТОБУСИ ВО ДУХОТ НА
ШЕЕСЕТТИТЕ
ГОДИНИ


* Владата преку Министерството ќе купи 102 двокатни автобуса за потребите на јавниот превоз во Скопје. Која е причината да се замешате во работи што се под ингеренции на градските власти?

- Владата, определена да обезбеди подобрување на јавниот превоз во главниот град, првично му додели средства на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ кои беа наменети за набавка на нови автобуси. Поради ставот на Град Скопје дека не е во можност да ја изврши оваа набавка и дека ќе ги врати средствата, Владата донесе одлука за обновување на возниот парк на јавниот градски превоз во Скопје. Согласно со одлуката, Министерството за транспорт и врски ќе набави вкупно 102 двокатни автобуса кои ќе може да превезуваат поголем број патници од автобусите што се користат во моментов. Два од овие автобуси ќе бидат отворени и ќе бидат наменети за панорамско разгледување на Скопје и на Охрид. Во тендерската документација строго се пропишува дека надворешниот дизајн на двокатните автобуси треба да биде во стилот на шеесеттите годино од минатиот век. Во тендерската документација има слика како треба да изгледаат автобусите. Производителите на автобуси што ќе конкурираат ќе мора да се придржуваат до тој дизајн. Значи, двокатните автобуси однадвор ќе го одразуваат духот на старо Скопје, а однатре ќе бидат модерни и удобни со најнова технологија, климатизирани, со удобни седишта, со екомотори и со електронски дисплеи.


http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=EDFC10E50231564A92308E46B17E9ACF
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #1656 Posted: 13-Sep-2008 at 00:57
dhany nemam da dopolnim za prednosti,ako moze za slabostiteOhno
Mislim deka ce bide mnogu pokomplicirano odrzuvanjeto na ovie dvokatni avtobusi otkolku za obicnite.A so praksava sto ja imame da se vozat po 40 godine isti autobusi toa e mn bitno.
Ustvari daj boze da se podnovue vozen park na 10 pa i na 5 godine ama ne sum bas optimist okolu toa.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1657 Posted: 12-Sep-2008 at 21:48
dhany , welcome to the club )) site nie sme so tebe, ali tie ne se so nas svakas?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #1658 Posted: 12-Sep-2008 at 21:43
Е стварно неможам да поверувам дека во Скопје ке има двокатни автобуси!
Добро бе луѓе па неможе тука така ако некој бил во Лондон и ако видел двокатен автобус и тука да во Скопје да купува двокатни автобуси. Па Лондон и Скопје се различни градови во секој поглед. Пред да се размислува за купување на двокатни автобуси треба да се изработи физибилити студија и да се види дали е оправдано во Скопје, патниците да се возат во двокатни автобуси. Па добро бе луѓе неможе некој правник или економист да одлучува дека во Скопје треба да има двокатни автобуси.
Современ зглобен автобус е мој фаворит.
Но ајде да ги видиме слабостите и предностите на двокатните автобуси.
Слабости на двокатен автобус:
1. Поголема потрошувачка на гориво (причина: голема челна површина)
2. Помало забрзување и забавување
3. Помала брзина на движење
4. Намалена безбедност (причина: беснеење на вториот кат, каде што во никој случај не смееат да стојат патници).
5. Големи дополнителни трошоци за адаптирање на автобусите (зголемување на висината на вратите од гаражите на ЈСП, сечење на гранките од дрвата кои висат над улиците, санација на улиците, посебно на местата каде што има т.н надолжни грпки кои се настанати како резултат на често поминување на возила со поголема тежина, итн.)
6. ЗГОЛЕМЕНО ВРЕМЕ НА ПАТУВАЊЕ (најголем недостаток).

Предности на двокатен автобус:
1./
2./
3./
4./
5./
6./
Ако знае некој некоја предност нека каже.
Мене не ми текна ни една.Wallbash
Dhany
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1659 Posted: 09-Sep-2008 at 18:03


Имаш кажано, ама искрено во пракса сум добил друг впечаток. Еве токму твоите двојни аршини за Санос се добар пример. По Трифун дрва и камења затоа што не прифаќал спогодба во четири очи, а за владата ловорики иако елегантно го исфрли Санос од игра дури и за тендер.



А за „кавгите“, веќе објаснив што е проблемот - ако имаш забелешки кон модераторите, напиши им private message, а не прави испади по нишките.

Веќе почнувам да губам трпение... Не знам колку предупредувања треба да дадам за да не се оди упорно надвор од тема. Овде се збори за јавен превоз и крајно време е нишкава да се врати во колосек.

Edited by Cloverstack - 09-Sep-2008 at 18:03
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1660 Posted: 09-Sep-2008 at 13:07
cloverstack... nikogas ne se vodam po "politicko partiska logika".. ti imam kazano i porano deka dali prifakam ili ne nekoj proekt ne zavisi dali e od vladata ili ne. Crkvata na plostad na primer e eden proekt na vladata koj apsolutno ne go prifakam.
A za kavgite koj smetas jas gi pocnuvam.. prasajgo pbanks dali e vo red da izreagira covek na nacinot na koj sto toj izreagira samo poradi sto istaknav deka sum za dvokatni avtobusi bez pritoa da nadopolnam zosto.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8182838485 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.395 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.