build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1661 Posted: 13-Mar-2008 at 23:40

И ВО ЈАВНИОТ И ВО ПРИВАТНИОТ ГРАДСКИ АВТОБУСКИ СООБРАЌАЈ


Од септември ќе се возиме со чип-картички


Корисниците на градскиот автобуски сообраќај од септември за влегување во автобусите ќе користат смарт картички, наместо билети од хартија. Сегашните билети ќе се заменат со чип картички, кои ќе овозможат безготовинско плаќање во автобус. Градските советници вчера донесоа одлука за набавка на потребната опрема и софтвер, кој според надлежните во секторот за сообраќај ќе биде вграден во околу 280 автобуси на ЈСП. Истовремено, секторот работи и на имплементирање на системот за автоматска локација на возила, со што конечно треба да се стави ред во автобускиот превоз во Градот.

- Тендерската документација е веќе подготвена и во најскоро време ќе се распише конкурс, а по набавка на опремата на автобуските превозници ќе им биде наложено во рок од два месеца да го имплементираат системот. Смарт картичката еднаш ќе се набави, а потоа ќе се надополнува, исто како и картичката за мобилен телефон, а ќе има важност од 5 години. Во прво време таа ќе се купува во билетарниците, а потоа ќе се склучи договор и со поголемите супермаркети и трафики, објаснува Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај.

Според него, со смарт-картичките ЈСП ќе има увид на бројот на патници, потреба од евентуално воведување на нови линии, а ќе се оневозможи и фалсификување на билетите. Контролорите ќе имаат посебни електронски уреди со кои ќе се проверува автентичноста на картичките и нивно користење. Христовски напоменува дека и приватните превозници работат на воведување на овој систем кој треба да биде компатибилен со системот на ЈСП.

Автоматска локација на возилата, пак, во иднина треба да овозможи и наплаќање по километер. Она што е најбитно ќе се знае кој автобус во кој момент каде се наоѓа и дали се запазува возниот ред, а ЈСП ќе има сознанија и за потрошувачка на горивото.

- За еден километер потрошувачката на ЈСП е сега е од 1,1 до 1,2 евра, така што е неопходно субвенционирање, вели Христовски.
На вчерашната седница Градот одобри субвенции за ЈСП во висина од 90 милиони денари, средства во кои не влегува набавка на 50 автобуси и системот за смарт тикетинг и автоматска локација.

http://vecer.com.mk/?ItemID=EC80E1B95B456249B37CF1579B21FEC0


Edited by blejdsk - 13-Mar-2008 at 23:41
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #1662 Posted: 13-Mar-2008 at 22:18
Има како што рече Кловер за 2 вожњи малце поскапи карти, има и месечни..друго нема!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1663 Posted: 13-Mar-2008 at 22:14
Originally posted by gotsomekicks


Може треба да пишува „Не биди шовинистичка свиња„ на нив исто така. Roll%20eyes


LOL


Originally posted by гитардемон

  во скопје иста карта два пати бива?


Не сум во тек, ама колку што памтам на времето имаше и такви карти (специјални, малку поскапи), кој служеа да смениш автобус, значи максимално две возења у некој период.

Не знам дали имало и други комбинации.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1664 Posted: 13-Mar-2008 at 22:12


Со картите тек има добри комбинаторики. "Во свет" има единечни, дневни, неделни, само за работната недела, само викенд, месечни, годишни, само за еден тип на превоз, за повеќе типови на превоз (автобус, метро, трамвај итн), временски ограничени (како твоите примери) итн... секој ќе си најде нешто што му одговара.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1665 Posted: 13-Mar-2008 at 22:06
хаха ама сликата со балончето ме изнасмеа

заборајв да спомнам и дека има само една фирма и пак никој не бичова (to bitch ) дека има неправилности монопол ова она - се знај, една фирма, за општо добро.

ps важно: еден билет се чука 4 пати во рок од 70 минути (во солун, во атина во 40 и важи и за метро и за трам и за бус) и значи 4 пати можиш да мениш автобус во 70 минути. во скопје иста карта два пати бива?


Edited by гитардемон - 13-Mar-2008 at 22:08
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #1666 Posted: 13-Mar-2008 at 22:00
Originally posted by гитардемон


2. има звучници (не, не пуштат селска музика на нив) и кажва една тетка снимена „епомени стаси... некст стоп... бла бла“ и плус има дисплеј/и зависи колкав е автобусот и пиши следна станица на нив и се гледа од далеку и плус пиши во меѓувреме „возете се со нас не трошете бензин, отстапете го местото на постарите; а на билетите пиши не се дрогирајте, бидете еколози и сл. (шо за нашите ќе биди смешно).


Може треба да пишува „Не биди шовинистичка свиња„ на нив исто така. Roll%20eyes
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1667 Posted: 13-Mar-2008 at 21:57
Originally posted by pbanks



Па немаме ни една од тие точки .


Имаме бе, ако го прашаш возачот, ќе ти каже кај оди автобусот LOL

Шала на страна, ЈСП има и „униформи“


Ама толку :(
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1668 Posted: 13-Mar-2008 at 21:50


Па немаме ни една од тие точки .

Колку што јас сум шетал во светот што се однесува за автобуси, тоа што го опишувавш во Солун е светска класа. Не сум видел нешто плус. Единствено различно во некои земји возачот е комплетно одвоен физички од остатокот на автобусот и неможе да се разговара со него под никакви услови.

Повторно, од тоа што сум шетал по светот вклучувајќи го и Балканот, ние имаме убедливо најлоши автобуси. Без никаква конкуренција.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1669 Posted: 13-Mar-2008 at 21:45
муабетот беше за битола на нишката па зато тука продолжвам за то кој кажва.

значи ај пак јас со солун значи има:

1. возач во униформа и уредно те информира ако го прашаш дур е на постојка (однадвор) кај оди и кај не оди автобусо, а иначе не збора во возење освен ако е за постојка прашање + и ако се погоди од античките автобуси да вози, тогаш ако има инвалид на постојка во количка должен е рачно да го крени (пошто старите автобуси немат лифт)

2. има звучници (не, не пуштат селска музика на нив) и кажва една тетка снимена „епомени стаси... некст стоп... бла бла“ и плус има дисплеј/и зависи колкав е автобусот и пиши следна станица на нив и се гледа од далеку и плус пиши во меѓувреме „возете се со нас не трошете бензин, отстапете го местото на постарите; а на билетите пиши не се дрогирајте, бидете еколози и сл. (шо за нашите ќе биди смешно).

3. сите автобуси се од ниските (значи нивото = тротоарот) и имат рампа за инвалид, а ако е од античките значи возачот е должен да те качи

3.1 има и антички автобуси ама модернизирани со машини за издавање на билети, накнадно вградена клима и дугмиња за постојка значи = на новите модели

4. имат сите меки седишта, автомати за издавање билети, завеси на прозорците (се тргат по желба) и дугме шо треба да го прицниш за да ти ја отвори вратата возачот иначе ќе се возиш уште една станица

5. не дека мислам дека се немате прошетано по светот па го пишам ова, туку го пишам ова оти јас бев многу возбуден прв пат и ми беше многу интересно и сакам да го споделам (со оглед на то какви автобуси имаме битола) а замислете ако грците имат такво нешто како е во рестото на светот

е шо од овие 5-6 точки имаме ние во нашите автобуси?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #1670 Posted: 06-Mar-2008 at 20:48
Е сега... тука вика дека 18.7 денари коштал еден билет во просек.. е нека ми кажат каде е тој билет што кошта испод 25 денари!!

Инаку не ми останува јасно како мислат да го спасат ЈСП ако наводно работел со загуба на скоро секој продаден билет.... значи и кога работеле со загуба, сепак ги смалиле цените?? Кој бизнис го водат тие луѓе жити се..
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #1671 Posted: 06-Mar-2008 at 20:47

ГРАДОТ ОД СОПСТВЕНИОТ БУЏЕТ ЌЕ ГО СУБВЕНЦИОНИРА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ

За ЈСП 1,4 милион евра

Градските власти велат дека мора да почнат да му помагаат на претпријатието за да не се наруши социјалниот мир воСкопје

Со финансиска инјекција од 90 милиони денари, односно 1,4 милион евра, Градот ќе му помага на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ да ги преброди постојаните кризи во кои запаѓа. Субвенциите што ќе му се доделат на ЈСП се обезбедени од Буџетот на Град Скопје. Се очекува предлог-одлуката за помош на претпријатието да биде усвоена на седницата на Градскиот совет во наредната недела. 

- За да се зачувува постојното ниво на цената на превозот и за да се надмине диспропорцијата помеѓу социјалната, неекономската цена на превозот и набавните цени на влезните трошоци, потребно е најитно да се почне со субвенционирањето на автобуските билети со планираните средства од буџетот - се објаснува во предлог-одлуката.  Парите за субвенции ќе бидат префрлени на сметката на ЈСП, согласно со потпишаниот договор меѓу директорот и градоначалникот на Скопје. Според објаснувањата од Градот, извршените детаљни анализи за потребите од субвенционирање на тековното работење во 2008 година укажуваат дека на претпријатието му недостигаат 260 милиони денари, односно 4,3 милиони евра на годишно ниво. На месечно ниво недостигот на ЈСП изнесува 360 илјади евра. Поради тоа, финансиската состојба на претпријатието е влошена, а субвенциите се неопходни.

- Со намалувањето на цената на превозот, просечна цена за едно патување во ЈСП со вклучен ДДВ од пет отсто изнесува 18,7 денари, што е најниска цена на патување во јавниот градски и приградски превоз во Скопје. Наспроти ова, реалната цена на превозните услуги која е потребна за покривање на трошоците за тековно работење изнесува 22,8 денара и зависи од движењето на цените на влезните трошоци. Овие трошоци се пазарни, а не социјални, како цената на превозот - се вели во објаснувањето.

Со намалувањето на цената на билетот се намали и приходот на ЈСП, поради што се очекуваат уште поголеми загуби од претходните години.   - Имајќи го предвид стандардот на граѓаните, кој секојдневно опаѓа, со субвенционирање на превозот ќе се обезбеди социјален мир во Скопје. Сумата за превоз е голема ставка во буџетите на многу семејства - сметаат градските власти.  ЈСП, освен од Градот, очекува да добие субвенции и од Владата, но досега нема ништо од тоа. Лани во декември државата од вишокот во буџетот му додели на претпријатието 4,4 милиони евра за набавка на 40 нови автобуси, но ништо повеќе. Од Градот и од ЈСП сметаат дека Владата мора да помогне со субвенции од државниот буџет за да се надмине финансиската криза во ЈСП и да се овозможи евтин и квалитетен јавен превоз. Во спротивно, како што еднаш рече градоначалникот Трифун Костовски, новите автобуси ќе останат во гаражите, оти претпријатието ќе нема пари за да им купи нафта.


http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1C7E3B31A98B324E94F860BDC7D01D6A



Edited by ProMKD - 06-Mar-2008 at 20:47
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1672 Posted: 20-Feb-2008 at 15:08
Originally posted by гитардемон

видов негде за битола за паркот (за трафиките) на форумот само неможам да се снајдам во која тема беше... моментално немам слики од битола ама и да имам незнам каде точно да ги постирам мислам нема посебен дел за не-скопски проекти, или се лажам?

Ako imas novi vesti od Bitola za bilo sto da se gradi, postiraj gi tuka posto jas neznam kade da baram informacii za drugite gradovi, samo za Skopje ima po vesnicite.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1673 Posted: 20-Feb-2008 at 14:03
Originally posted by гитардемон

видов негде за битола за паркот (за трафиките) на форумот само неможам да се снајдам во која тема беше... моментално немам слики од битола ама и да имам незнам каде точно да ги постирам мислам нема посебен дел за не-скопски проекти, или се лажам?


За трафиките има во нишката Урбана опрема во секција Урбани прашања.

Сеа за сеа не се планирани скопски и нескопски секции, сите секции се Македонски. Така да слободно отвори во соодветната подсекција нишка за одреден голем проект што се случува во Битола. Јас слушнав дека нешто се случува и околу Драгор. За индустриска зона Жабени видов добар рендер на телевизија ама неможам да го најдам на интернет.

Како што ќе се наложуваат потребите можеби ќе смениме организација, дали по региони, градови или некој друг принцип за да биде попрегледен форумот.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1674 Posted: 20-Feb-2008 at 13:08
видов негде за битола за паркот (за трафиките) на форумот само неможам да се снајдам во која тема беше... моментално немам слики од битола ама и да имам незнам каде точно да ги постирам мислам нема посебен дел за не-скопски проекти, или се лажам?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1675 Posted: 19-Feb-2008 at 21:31

Поздрав и од мене Гитардемон Cheersи да не ги повторувам ЛаЛинеа и пбанкс прати нешто од Битола било слики било известување за проекти од тој дел на МК.

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1676 Posted: 19-Feb-2008 at 18:29
Здраво Гитардемон! Cheers
Се надевам дека (кога ќе бидеш во можност) би постувал за работите во Битола, на форумов за жал има малку информации за другите градови, воопшто.

Поздрав
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1677 Posted: 19-Feb-2008 at 14:47


Здраво гитардемон Cheers

Колку што знам во финална фаза е распишување на тендерот за автобусите. Со парите кои беа предвидени треба да се земат околу 50 нови автобуси што е многу малку за да се осети разлика во квалитетот на јавниот превоз но е сепак некаков почеток после толку години стагнација.

Баш супер што си од Битола Cheers. Форумов е замислен да биде за цела Македонија а не само за Скопје така да колку што можеш информирај не што се случува таму кај вас.
Гледам дека не живееш во Битола ама сигурно си поинформиран од нас тука.

Ги гледаш од прилика темите кои се така да знаеш што не интересира.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1678 Posted: 19-Feb-2008 at 14:41
здраво, форумот е стварно џам ете имате сега нов член... инаку он-топик сакав да прашам до кај е работата со автобусите во скопје, пошто не сум во македонија и интернетот ми е единствен извор на инфо, а не пиши баш многу за автобусите.

п.с. прочитав погоре за стручно мислење на некој професор од битола во врска со јавниот превоз (за жолтите ленти)... е сега пошто сум од битола да ви кажам дека имаме 13 фирми за јавен превоз а 3 градски линии со 3 автобуси и после вас ви било тешко во скопје додуша другите фирми ги берат земјоделците од по селата и ги носат во градот, ама друга тема е то...

ај чекам одговор за то до кај се автобусите ако знај некој
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1679 Posted: 14-Feb-2008 at 00:57
Додека во ЈСП очекуваме извесно подобрување со финансиските инекции од државата и од градот, ситуацијата кај приватниците останува катастрофична.

Добро е што ќе има пријава против операторот на автобусот, ама се прашувам како тие канти воопшто поминуваат на технички преглед и до кога намерно ќе се води таква политика.

Патем, на Канал 5 кажаа дека возачот се обидел да ги спречи да снимаат Crazy

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5106B7F3D10AC7428B33A203A33BC253

Излеана нафта го блокираше Скопје

Приватен автобус предизвика хаос во центарот на Скопје откако од резервоарот истече речиси целата нафта. Инцидентот се случи околу 13 часот во центарот на градот кога се скина црево од автобусот и горивото почна да се излева на улицата. Екипа на „Улица и патишта“ го расчисти нередот што го предизвика истекувањето на нафтата кај „Рекорд“. Полицијата подготви пријави против возачот и одговорните за автобусот поради загрозување на безбедноста во сообраќајот. (Ј.К.)

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1680 Posted: 09-Feb-2008 at 21:10
Не знам какви полначи и диспли замислиле... Глупаците изгледа мислат дека ова е Сингапур... Ај да видиме колку долго ќе преживеат тие чуда.

Од друга страна, кога станува збор за жолтата лента, споредби прават со Индија и слични земји. Па наместо да се казнуваат оние што не ја почитуваат жолтата линија (реално многу полесно отколку да се спречи вандализам врз најавените полначи и дисплеи), решиле да прават штетни импровизации и физички пречки по сообраќајниците. Само баш ме интересира каква е поентата на сето ова? Ако автобусите и таксистите ќе можеле лесно да ги преминат, тоа значи дека и секој друг ќе може лесно да ги премине... Ваљда поентата е да се фрлат пари Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 14:52
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.590 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.