build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1661 Posted: 08-Sep-2008 at 21:42
Previous

abe moze mu ponudile na grujo nekoj dobar dil....za sekoj 5ti kupen doubledecker edno englesko taksi gratis....CrazyNuts
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1662 Posted: 08-Sep-2008 at 14:59
Originally posted by GreatMakedon

dobro izbrisetegi niskite kade sto se raspravavne. Nesum ljubitel na kavgite pa aj naredniot pat ke vi dadam podetalni odgovori.
„Кавгите“ веќе се испомешани со дискусијата, така да нема што да ги бришеме. Нека читаат луѓе и нека ги одмеруваат аргументите (во врска со јавниот превоз)...
А ако не си љубител на кавги, тогаш не ги почнувај. Ако вон тема имаш нешто да му соопштиш на пбанкс или мене, искористи приватна порака.



Originally posted by GreatMakedon

mene najmnogu od se ne mi se sviga faktot sto trifun znae da lae ama koga SANOS mu nudese makedonski avtobusi toj kutese ko pi.....
Zosto? Na kogo i zosto mu preci na politicarite makedonskiot proizvoditel da profitira?
zamislete kolku pare ke ostanat vo MK, kolku lujge ke dobijat rabota, ako se raspise tender SANOS da proizvede 100-200 avtobusi.
Колку и да сакам Санос да ја добие работата, не може да се игнорира фактот дека нудеа спогодба во четири очи, што не е баш најдобар метод...(во деталите на понудата нема ни да навлегувам, затоа што имаше доста разногласие).

Но суштината што ти како за инает не сакаш да ја увидиш е дека Санос на првичниот тендер имаше право да се бори за нарачката и да даде добра понуда. Онака како што е нормално на секој слободен пазар... Ако беа сериозни во пристапот, веројатно имаа добри шанси да го добијат тендерот.
Со нарачка за двоспратни автобуси, Санос не може ни да даде понуда, затоа што такви автобуси воопшто не произведува и со тоа автоматски на единствениот македонски произведувач не му е дадена ниту шанса.

Ама кога наместо според очигледни аргументи се водиш по политичко-партиска логика, ни такви ставови како твоите не се за изненадување...


Edited by Cloverstack - 08-Sep-2008 at 15:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1663 Posted: 08-Sep-2008 at 14:29
GM не ми скоривај стари рани, те молам. Незнаеш колку ме изнервирале комплет сите и влада и трифка и сите релевантни!!!
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1664 Posted: 08-Sep-2008 at 14:21
mene najmnogu od se ne mi se sviga faktot sto trifun znae da lae ama koga SANOS mu nudese makedonski avtobusi toj kutese ko pi.....
Zosto? Na kogo i zosto mu preci na politicarite makedonskiot proizvoditel da profitira?
zamislete kolku pare ke ostanat vo MK, kolku lujge ke dobijat rabota, ako se raspise tender SANOS da proizvede 100-200 avtobusi.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #1665 Posted: 08-Sep-2008 at 09:41
Ете... Се распиша тендер за двокатни автобуси, а никој не не праша НАС, граѓаните што се возиме во тие автобуси.

Мислам, знам, ќе речете, тоа е одговорност на одговорните во државата, ама, сепак оваа идеја ама ИЧ не ми се допаѓа!
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1666 Posted: 08-Sep-2008 at 09:09
dobro izbrisetegi niskite kade sto se raspravavne. Nesum ljubitel na kavgite pa aj naredniot pat ke vi dadam podetalni odgovori.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1667 Posted: 06-Sep-2008 at 20:23
Originally posted by La Linea


П.С. Дали висината на автобусите може да ја искомплицира целата работа со LRT? Што ако автобусите се превисоки така што не можат да поминат под каблите за LRT?


Столбовите и каблите дефинитивно ќе треба да бидат повисоки (најдов податок на интернет за ова). Исто така и пантографите на трамваите ќе треба да се погломазни...

Али којзнае, можда планираат да уведат и двоспратни трамваи, па ќе се исплати Stern%20Smile
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1668 Posted: 06-Sep-2008 at 05:57
Сите разумни аргументи се против двокатните автобуси. Убавина и уникатност не се објективни аргументи туку сосема субјективна работа, така да не користат многу во целава дискусија. Владата, која иако ја сметам за најдобрата до сега, почнува да се служи со агресивен популизам кој ми иде на нерви и навистина треба да олади малку.

     И ние треба малце да оладиме, вакви караници не смее да се повторат. Gunz

П.С. Дали висината на автобусите може да ја искомплицира целата работа со LRT? Што ако автобусите се превисоки така што не можат да поминат под каблите за LRT?  Пробав да најдам која е висината на еден обичен лондонски routemaster, ама не успеав. Претпоставувам дека не би требало да биде голем проблем, ама сепак го вметнав тука.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1669 Posted: 05-Sep-2008 at 23:07

Двокатните автобуси ќе им ги сменат навиките на граѓаните

Експертите сметаат дека новите возила нема да бидат решение за капацитетот и брзината на превозот


Снежана Калабакова


Скопје ќе добие 100 двокатни автобуси, а граѓаните ќе мора да променат одредени навики и да се адаптираат на нивната употреба. Најавеното воведување двокатни автобуси во јавниот градски превоз предизвика поделени мислења во јавноста. Додека едни ја критикуваат идејата, други воодушевено веруваат дека со нив ќе му се врати духот на Скопје.

Сепак, некои сообраќајни експерти тврдат дека овие возила нема да му дадат нов импулс на јавниот превоз. Нема да се реши ниту прашањето со капацитетот во возилата, бидејќи тој е еднаков на сегашниот во единечните автобуси на ЈСП. Експертското мислење е дека дури ќе се зголеми и времето на задржување на постојките. Од друга страна, ќе бидат потребни и дополнителни вложувања, бидејќи ќе бидат неопходни нови решенија за вертикалните семафори, интервенции на градските дрвореди, а можеби проблем ќе се јави и кај подвозниците, доколку кај некои не се запазени градежните прописи да имаат висина од 4,5 метри.

Во зависност од производителите, двокатните автобуси имаат различни димензии. Оние со две врати се долги 11 метри, а со една 10,3 метри. Висината на возилата е од 3,8 до 4,3 метри. Ги произведуваат фирми во Шведска и Америка. Еден таков нов американски двокатен автобус чини 400 илјади евра, додека еден нов обичен автобус чини од 130 до 250 илјади евра. Возилото е климатизирано, има автоматски менувач, дизел-мотор и рампа за хендикепирани лица. Американските двокатни автобуси во споредба со единечните на ЈСП имаат многу поголема потрошувачка на гориво. Ваквиот автобус има висина од 4,3 метри и должина од 12 метри. Неговиот капацитет е 82 седишта и 28 места за стоење, што значи може да превезе максимум 110 патници, исто како еден соло автобус на ЈСП „Скопје“, кој има иста должина и ист капацитет.

Денес во светот постои тенденција да се произведуваат автобуси-возови, долги 28 до 32 метри, што е колку два зглобни автобуса на ЈСП. Ваквите возила, што ги произведува „Волво“, се пуштаат на долги линии, а излегувањето на патниците е на четири или минимум три врати, што значи брзо тргнување на постојките.

Според анализите на домашните сообраќајни експерти, најголемата оддалеченост на која секојдневно патуваат жителите на главниот град е 3 до 4 километри и пристигнуваат за петнаесетина до дваесет минути. Светските искуства зборуваат дека двокатните автобуси се користат најчесто на подолги релации, заради потребното време за симнување од горниот кат. Поради косината на скалилата за искачување, многу потешко до него ќе стасуваат постарите лица. Домашните експерти велат дека безбедноста во автобусите кај нас ќе биде најголемиот проблем, бидејќи возачот ќе нема можност да контролира што се случува на горниот кат.


http://utrinski.com.mk/?ItemID=DAF38CBB9869D4439A83FE56B5BAE4B5
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1670 Posted: 05-Sep-2008 at 16:17
Originally posted by dejan

Скопје ке се разликува од другите главни градови на балканот...само ако ги нема кај нив?


Зашто Скопје не би се разликувало од другите главни градови на пример по тоа што би имало тунели под централното градско подрачје?! Не гледам потреба да изиграваме фраери на балканов, а најмалку па тоа да го правиме со двокатни автобуси.


Edited by lslcrew - 05-Sep-2008 at 16:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1671 Posted: 05-Sep-2008 at 15:35
GM, сум ти го кажал ова повеќе пати, јас мислам дека и без спомнување е очигледно, ама изгледа не е за сите...
„Убавината“ на автобусите е субјективен критериум, а и како таков е многу понебитен од нивната функционалност, економска исплатливост, приспособливост и ред други објективни критериуми. Но кога веќе ја земаш убавината како главен критериум, зошто расудуваш по I/O логика? Убавината е многу релативна работа... Дали фактот што двоспратните биле убави, значи дека единечните или артикулираните се грди побогу ?!?

Но барем за едно си во право, тој втор спрат освен што ќе предизвика многу проблеми, нема да служи за ништо друго освен „за украс“, затоа што дури и малку поголемиот капацитет што го нуди, кај нас тешко дека ќе биде искористен од причини кои беа веќе нагласени. Е сега ако ти мислиш дека за таков украс вреди да фрламе толку многу пари и да предизвикаме толку нови проблеми, тогаш навистина немам што повеќе да ти кажам по ова прашање.





@ GM & dejan, во врска со „уникатноста“
„Уникатноста“ е уште еден релативен, а тотално небитен критериум кога се одлучува за концепт на јавен превоз. Всушност уникатност не е ни пожелна во случајов, затоа што за вакви работи е добра што поголема униформност и стандардизација, наместо да мораме да зависиме од специфични производители и сервисери, да правиме дополнителни обуки, да ја прилагодуваме инфратруктурата и сигнализацијата низ градот и ред број други „уникатни“ дополнителни товари што произлегуваат од двокатни автобуси.
Зарем уникатност сама по себе е добра работа? Ако целта е уникатност без концепт, а по секоја цена, можеме да бидеме уникатни и по многу други глупости. Всушност како тргнале работите, мислам дека за жал сме на добар пат да забегаме далеку во тој правец. Наместо да бидеме уникатни во позитивна смисла, ние се движиме кон тоа да сме уникатни по нашите глупости. Таква уникатност ама баш воопшто не ми се допаѓа. За таква уникатност ќе платиме висока цена и ќе си го успоруваме развојот како држава и општество.
А вие поставете си едно едноставно прашање - ако двоспратните автобуси се навистина толку добри, зошто се толку ретки и „уникатни“???





@ GM, во врска со правилата на форумот
Правилата на форумот не се случајни, тие се тука со добра причина и тие се тука за да се почитуваат (а не за украс, во контекст тоа што го кажуваше за автобусите). Ако немаш време да го прочиташ правилникот кој е само една страничка, или немаш намера барем да се потрудиш во разумна мерка да се придржуваш до него, тогаш тоа е сериозен проблем во рамки на форумов.


И не знам колку пати веќе треба да кажам дека офтопикот ќе престане на овој или оној начин. Кој има нешто да им соопшти на модераторите, тоа нека го направи по Private Message, а не со испади во нишките!


Edited by Cloverstack - 05-Sep-2008 at 15:40
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1672 Posted: 05-Sep-2008 at 14:37
@dejan другите балкански градови немаат двокатни автобуси и тоа со добра причина. Впрочем и другите европски градови освен оние во Велика Британија немаат двокатни автобуси. Да ќе бидеме уникатни блазесе ни. 


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:48
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1673 Posted: 05-Sep-2008 at 14:33
Originally posted by GreatMakedon

velis ognoranti??  jas ednostavno napisam    "102 avtobusi Thumbs%20Up" <--nemozam da svatam kako moze vakvo nesto da pretstavuva problem, ova nema vrska so politika.. sakav na brzina da istaknam deka mene mi se svigat planot za da se nabavat 102 avtobusi. Ti ne morase toa da go brises i da me predupreduvas demek propagiram nekoj strasni iedologii... mozese da prasas zosto taka mislam i ljubezno ke ti objasnev.
Ne sakam da se karam... podobro da ne pisam nisto.


i nema potreba da se karas/karame. Ti rekov vekje vo PM batali ja politikata na strana. Uste ednas kje go napisam toa sto go pisav vo inicijalniot PM.

Na 3-4 strani prethodni ima argumenti pro i contra. Nikoj ne ti go spori pravoto da ti se dopagja idejata. Od pocit kon forumot i forumasite koi navistina se trudat da go napravat sodrzaen forumot mozes da dades barem elementarno objasnuvanje. Vaka navistina moze da se interpretira takva kratka izjava na sekakov nacin.
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1674 Posted: 05-Sep-2008 at 14:28
И јас сум за двокатни автобуси Скопје ке се разликува од другите главни градови на балканот...само ако ги нема кај нив?


Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:48
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1675 Posted: 05-Sep-2008 at 14:27
velis ignoranti??  jas ednostavno napisam    "102 avtobusi Thumbs%20Up" <--nemozam da svatam kako moze vakvo nesto da pretstavuva problem, ova nema vrska so politika.. sakav na brzina da istaknam deka mene mi se svigat planot za da se nabavat 102 avtobusi. Ti ne morase toa da go brises i da me predupreduvas demek propagiram nekoj strasni iedologii... mozese da prasas zosto taka mislam i ljubezno ke ti objasnev.
Ne sakam da se karam... podobro da ne pisam nisto.


Edited by GreatMakedon - 05-Sep-2008 at 14:29
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1676 Posted: 05-Sep-2008 at 14:24
Originally posted by GreatMakedon


P.S: nemame site vreme da citame "zakoni na forumov" i nemam sekogas vreme da obrazlozam zosto odobruvam nekoj proekt ili ne.


zakonite ne se za ukras. Jas trosam mnogu povekje vreme i pari za da go napravam ovoj forum. Zakonite se ednostavni i jasni. Kako sto se obvrska za mene taka se i za site.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1677 Posted: 05-Sep-2008 at 14:24
..uste nesto, mnogu retko komentiram na forumov, zatoa mislam deka ne e fer da mi se brise komentar posto pisam komentar samo koga navistina dlaboko se soglasuvam ili ne so nekoj proekt.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1678 Posted: 05-Sep-2008 at 14:22
GM ne pravi problemi kade gi nema. Normalno e da baram da ima obrazlozenie, na drugi clenovi takvi kratki postovi im se brisat i bez objasnuvanje i namesto da cenis sto si zimam od vremeto i ti objasnuvam kade e problemot uste pravis tuka drama.

Ako praime forum da praime forum, ako ne da staime kljuc tuka i da prodolzime da bideme ignorantni kako nacija.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1679 Posted: 05-Sep-2008 at 14:15
jas sakam dvokatni avtobusi... izvini pbanks sto nese soglasuvam so tebe. pbanks bara od mene obrazlozenie zosto sum sakal dvokatni avtobusi- evego; 1) ubavi se 2) 'toa e nesto razlicno nesto nevoobicaeno, koe moze da stane simbol na gradot'.
Dali sum jasen pbanks? posto mi go izbrisa komentarot so moeto odobruvanje, ako mi go izbrisis i ovoj- go napustam forumov.
Mnogu od vas stvarate ednoumie na forumov, poveketo proekti gi napagate, nisto ne vi se sviga- i gledam deka na nekoj od vas ve nervira ako ima lujge sto odobruvaat proekti predlozeni od vladata. (Za volja na vistinata ni na kraj pamet ne mi teknalo da podrzam dvokatni avtobusi oti toa bilo predlog na vladata).. ne mi e gajle koj gi predlozil mene mi se svigat idejata za dvokatni avtobusi vo Skopje.

P.S: nemame site vreme da citame "zakoni na forumov" i nemam sekogas vreme da obrazlozam zosto odobruvam nekoj proekt ili ne.


Edited by GreatMakedon - 05-Sep-2008 at 14:21
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1680 Posted: 04-Sep-2008 at 21:27


ApplauseApplauseApplause

Originally posted by Cloverstack

Исто така, во нишкава нема место за ѕвездата од Кутлеш, тези за „кукавичко бегање од товарот на славата“, историски лекции, психоанализа на форумаши и слични акробации. На ваквата пракса ќе и дојде крај на овој или оној начин.


Навистина не знам на кој јазик треба да се објаснат овие работи за да станат јасни и да се практикуваат. Можеби на португалски во контекст на претходните неколку поста?

Никој не е амнестиран на правилата независно од стажот и ангажманот.



Applause

Edited by pbanks - 04-Sep-2008 at 21:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.516 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.