build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 83848586>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1681 Posted: 09-Feb-2008 at 21:07
Bravo za JSP , Ako se pokazal kako dobar ovoj sistem vi drugi zemji zosto da ne se primeni i kaj nas.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1682 Posted: 09-Feb-2008 at 20:45

Одлична вест за картиците, меѓутоа за бариерите покрај жолтите ленти сум противник, и мислам дека нема потреба од такво нешто.

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1683 Posted: 09-Feb-2008 at 20:31
Не е нешто спектакуларно, ама сепак е нешто. А и се спомнува ГПС системот, значи сеуште сериозно се размислува за сателитско следење на кантите.

ЈАВНИОТ ГРАДСКИ ПРЕВОЗ СЕ ОСОВРЕМЕНУВА

Наместо картонски билети, интелигентни пластични картички

Картичките ќе траат 10 години, а ќе може да се дополнуваат со кредит на полначи што ќе бидат поставени на секоја втора автобуска станица

Градските власти наскоро ќе распишат јавна набавка за новиот систем на наплата на билети во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, кој треба да почне да функционира од средината на годинава. Се работи за таканаречените „интелигентни билети“, со кои, според надлежните во Градот, значително ќе се подобри квалитетот на услугите во јавниот превоз.

- До 17 февруари треба да биде готова техничката документација за јавниот конкурс, а по 10 дена, откако ќе се усогласат работите со одделението за јавни набавки, конкурсот ќе биде распишан - вели Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот.Интелигентните картички ќе бидат изработени од пластика и ќе имаат траење од 10 години, а ќе може да се надополнуваат со пари во зависност од потребите на граѓаните за патување. Картичките ќе се надополнуваат на полначи кои ќе бидат поставени на секоја втора автобуска станица.

- Картичката ќе се стави на полначот, ќе се впише саканиот износ и таа ќе може повторно да се користи во јавниот градски превоз - вели Орце Ѓоргиевски, генерален директор на ЈСП „Скопје“.Новиот систем ќе значи воведување на безготовинското плаќање во јавниот градски превоз, чија мрежа постепено би се ширела и во поголемите маркети, во кои исто така ќе може да се врши надополнувањето на интелигентните картички.

- Овој систем на наплата овозможува целосна заштита и ги елиминира сите потенцијални упади во системот на ЈСП. Според искуствата на поголемите градови што веќе го применуваат, тој овозможува и зголемување на прометот и до 20 отсто - вели Ѓоргиевски. Паралелно со овој систем ќе биде интегриран и долгонајавуваниот систем за сателитско следење на автобусите на ЈСП. - Тоа значи дека во секое време ќе се знае кој автобус каде се наоѓа. Врз основа на тоа, на дисплеите на јавните постојки ќе стои информација за патниците за колку минути ќе им пристигне автобусот - вели Ѓоргиевски. Двата система, за наплата со интелигентни картички и за автоматско следење на автобусите на ЈСП, ќе бидат интегрирани во еден, како што ќе биде наведено и во самиот јавен конкурс.

Жолтата лента ќе се огради со бариери

Таканаречената жолта лента на коловозите, по која според правилата треба да се движат автобусите и такси-возилата, наскоро ќе биде оградена од останатите ленти со пластични бариери. Градските власти најавуваат дека наскоро ќе распишат конкурс и за изведба на надолжните пречки.

- Бариерите ќе бидат високи 15 сантиметри и всушност ќе претставуваат заштита на жолтата лента од влез на другите возила. Од внатрешната страна тие ќе имаат поблаг наклон, за да можат автобусите и такси-возилата лесно да излегуваат од нив кон останатите коловозни ленти - вели Христовски. Бариерите ќе се поставуваат по целата должина на жолтата лента во централното градско подрачје, каде што фреквенцијата на сообраќајот е поголема. Според Никола Крстановски, професор на Техничкиот факултет во Битола, станува збор за воведување непречен и брз автобуски превоз, на кој жолтата лента за движење ќе му биде сосема слободна. Вели дека ваквиот начин на превоз првпат почнал да се применува во Бразил, а се практикува речиси во сите јужноамерикански држави, како и во Индија, Индонезија и во други азиски земји, каде што се покажале позитивни резултати.

- На овој начин автобуските стојалишта се одвоени и оградени. Автобусот само доаѓа, ги собира патниците и слободно си оди по лентата без некој да му пречи - вели Крстановски.

Тој е дециден дека пластичните бариери нема да претставуваат опасност за другите возила, бидејќи пречките ќе бидат специјално изведени.- Нашиот менталитет е таков, доколку не им ставиш пречка на граѓаните, тие упорно ќе го прават тоа што не смеат, односно ќе влегуваат во жолтата лента, која е наменета само за јавниот превоз - вели Крстановски.


Извор: [URL=http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=7439340A16E56D4D9AC178A8E370AE83]Дневник[/UR


(А.П.)
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1684 Posted: 30-Jan-2008 at 01:35
Како може да се мислат за климатизацијата? Па не сме ние скандинадвска туку балканска земја. Се знае какви лета има тука. Ohno
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1685 Posted: 30-Jan-2008 at 01:32
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3B12884713957947975EEBD70326F7F7

Се' уште се размислува какви автобуси да се купат со владините пари

Климатизирани, на гас или дизел? Какви возила ќе се бараат на меѓународен тендер

Деспина Трајковска

Колку автобуси ќе купи Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ со подарените 4,4 милиони евра од Владата, дали возилата ќе бидат климатизирани, ќе возат на гас или, пак, на дизел-гориво се' уште не се знае. Одговорите на овие прашања треба да бидат дефинирани деновиве, со што ќе се комплетира и техничко-тендерската документација врз чија основа најдоцна до средината на идниот месец ќе се распише меѓународниот тендер за набавка на новите автобуси. Од надлежната комисија за дефинирање на условите на тендерот, во која покрај претставници на ЈСП и Градот, членуваат и владини луѓе, посочуваат дека засега единствено е јасно оти се оди на набавка на најсовремен тип возила.

Се' уште се калкулира дали сите возила да бидат на гас, или дел од нив да возат на дизел-гориво кое ги исполнува стандардите еуро 4. Јасно е дека доколку се избере опцијата на гас, бројот на купените возила ќе биде помал, оти тие во однос на оние што возат на дизел се поскапи во просек од 20 до 30 отсто. Нивната цена се движи од 130.000 до 210.000 евра, што зависи од техничките карактеристики на возилото. „Се' ќе биде дефинитивно јасно најдоцна за десетина дена. Иако никој не зададе рокови до кога да се заврши постапката, свесни сме оти колку побрзо ги завршиме работите, толку ќе биде подобро во полза на сите нас“, велат од комисијата.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1686 Posted: 28-Jan-2008 at 22:16
Мапа за јавниот градски превоз во Скопје според ГУП.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1687 Posted: 18-Jan-2008 at 10:52
Originally posted by La Linea

Автобусов можеби е стар, ама нема ефект каков што би направил двоспратен автобус.

Каква атракција Suicide


абе пази, да имавме нормален градски сообраќај ова и можеше да биде атракција ама кога целиот возен парк ни е составен од музејски експонати ова воопшто нема да падне во очи како нешто специјално...
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1688 Posted: 18-Jan-2008 at 01:43
Автобусов можеби е стар, ама нема ефект каков што би направил двоспратен автобус.

Каква атракција Suicide
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1689 Posted: 18-Jan-2008 at 01:32
ЈСП Скопје денеска (17.01.08) прослави 60 годишнина од постоењето. Да се надеваме дека ова ќе означи и пресврт во состојбите и работењето во претпријатието.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=1ED99CD0B4196B4EBCD0D184E0F05F7E


Инаку se_manda сепак беше во право кога се чудеше околу најавата за обновување на двоспратен автобус. Излезе дека бил овој бил автобусот:




А еве што пишуваше одма под насловот на веста од пред десетина дена, специјално посветена на овој настан...

На 17 јануари по повод 60-годишнината од основањето на јавното претпријатие за градски превоз, низ скопските улици ќе биде пуштен обновениот двоспратен автобус



„Браво“ за авторката на текстот - Елица Ангеловска Roll%20eyes
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #1690 Posted: 06-Jan-2008 at 17:31
aaaaaaaaa e aj da vidime so ke ispadne.valjda nema da se raskurca na sred ulica  CrazyBig%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1691 Posted: 06-Jan-2008 at 17:29
Епа тој останал тука... Двоспратен ќе биде, околу тоа се врти цела приказна.
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #1692 Posted: 06-Jan-2008 at 17:26

sea dvospraten ke bide ili pak nekoj obicen avtobus????poso na pocetokot vikaat deka e dvospraten a posle vikaat deka tie avtobusi bile odneseni u saraevo i im se izgubila sekakva traga QuestionQuestionQuestion

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1693 Posted: 06-Jan-2008 at 13:29


Добро сега, јас искрено не гледам нешто лошо во ова... Во секој случај повеќе припаѓа во јавен превоз, па ќе го преместам таму
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1694 Posted: 06-Jan-2008 at 10:56
Во Македонија, на фикс-идеите им нема крај,

ЈСП"СКОПЈЕ" ГО ВРАЌА СТАРИОТ АНГЛИСКИ ЛЕЈЛАНД НА УЛИЦИТЕ
Бамби бус во Скопје
На 17 јануари по повод 60-годишнината од основањето на јавното претпријатие за градски превоз, низ скопските улици ќе биде пуштен обновениот двоспратен автобус со кој главно ќе се превезуваат деца од градинките и училиштата кога одат на излет или на

Бамби бус за деца, ретробус за странци и атракција за Скопје ќе биде подарокот од ЈСП за главниот град во чест на нивниот шеесетти роденден на 17 јануари годинава. Во автобазата на ЈСП "Скопје" во населбата Ѓорче Петров се репарира стариот англиски автобус од марката "лејланд", кој е еден од двата најстари автобуси во возниот парк на претпријатието.
"Деновиве работиме на оспособување на овој автобус за да може да се стави во возна состојба и за 60 - годишнината од постоењето на претпријатието да го пуштиме по улиците на Скопје. Со овој стар 'лејланд' сакаме да ги потсетиме скопјани како некогаш се одвивал јавниот превоз во градот и тој да биде атракција за Скопје", вели Орце Георгиевски, директор на ЈСП "Скопје".
Основната идеја да се поправи овој 39 години стар автобус е тој да се употребува за превоз на децата од градинките и основните училишта, кога тие организирано ќе одат на излет или на некоја културна манифестација. На шега во ЈСП автобусот веќе го викаат "бамби бус" или "киндер бус", бидејќи тој однатре треба да биде насликан со ликови од бајките. Надворешно автобусот ќе биде украсен со мотиви од старо Скопје.
Освен за превоз на дечиња, во ЈСП размислуваат стариот англиски автобус да им се изнајмува и на туристичките агенции, кои прават тури за странци за разгледување на градот.
"Досега имавме повеќе барања од туристичките агенции да им дадеме еден стар автобус, бидејќи странците барале да се возат во ретроавтобус. Можно е да се одговори и на ваквото барање, но се уште не сме одлучиле каде и како ќе вози автобусот. Најбитно ни е до 17 јануари да го оспособиме за учество во сообраќајот и да го пуштиме по улиците", вели Георгиевски.
Од двокатните автобуси кои по војната се движеле по скопските улици не останал ниту еден во возниот парк на ЈСП, бидејќи тие во шеесеттите години биле повлечени од сообраќај и однесени во Сараево.
Постарите скопјани се уште ја паметат анегдотата за двокатните автобуси. Еден скопјанец, кој чекал на автобуската станица, кога дошол автобусот го прашал возачот до каде вози автобусот. Возачот му одговорил дека вози до Офицерски, по што скопјанецот пак прашал: "А до каде оди горниот?".
"Некаде во 1959 година двокатните автобуси се предадени во Сараево и оттогаш им се губи трагата. Тогаш била таква политиката да се заменат овие стари англиски автобуси со нешто понови. Двокатните автобуси биле типични англиски возила со воланот на десната страна и со вратите од левата и во тоа време биле нешто невидено во Скопје", вели Чакаров.
Според евиденцијата на ЈСП, при неговото формирање во 1948 година во градот се движеле само пет автобуси од марките "рено", "шкода", "клокнер", "штојвер" и "фиат". Овие автобуси биле запленети во Втората светска војна, а во 1949 година врз основа на воена репарација биле набавени уште 10 француски "реноа".
"Нормално, на почетокот градот бил многу помал и имало многу помалку патници, па на многу линии крајната станица им бил Плоштадот Македонија или Градски парк. Со текот на годините, како што се развивал градот се зголемувал и бројот на автобуси и бројот на линии. Па така, во 1989 година ЈСП ја достигна својата кулминација во развојот, кога низ улиците во Скопје се движеа 350 автобуси.
Сега имаме линии кои се долги и по 45 километри и автобуси кои минуваат по 500 километри дневно. Со започнувањето на транзицијата почнува и назадувањето на претпријатието, и тоа сега е во лоша финансиска состојба, и во Скопје сообраќаат 235 автобуси. Возниот парк е застарен со просечна старост на возилата од 17 години", објаснува Чакаров.
Раководството на ЈСП вели дека последните години голем проблем за успешно извршување на јавниот превоз во Скопје се се почестите напади од патниците врз возачите, недисциплината и грубото однесување на патниците.
"Порано не се сеќавам дека некој се осмелуваше да му каже лош збор на возачот ако тој од него побара да плати билет. Сега не само што некои патници не сакаат да платат билет, туку и кога тоа од нив ќе го побара возачот тие физички се пресметуваат со него", вели Чакаров.
Според директорот Георгиевски, со последните одлуки што ги донесоа Владата и Градот скопјани во многу скоро време ќе добијат квалитетен јавен превоз, каков што и заслужува еден главен град.
"Одлуката на Владата да даде 4,5 милиони евра за нови автобуси, и одлуката на Градот да даде 2 милиони евра, исто така, за нови автобуси и за системот за автоматска локација на возила, е прва ваква помош што претпријатието ја добило од основањето досега. Со проектот за уредување на автобуските постојки и со одлуката на Владата да го намали ДДВ од 18 на 5 отсто мислам дека наскоро ќе обезбедиме квалитетен јавен превоз", вели Георгиевски.

Елица Ангеловска


     Браво, одличен потег, да поправат еден автобус стар 39 години, за да не потсетат на старите добри времиња како што некогаш било во некогаш најевропскиот град на Балканот. Mи се допаѓа кај ЈСП што, откако го поднови целиот возен парк и ни овозможи квалитетен и ефикасен градски превоз, не застана таму, туку и ни го подари овој „музеј на тркала“. Thumbs%20Up



Edited by La Linea - 06-Jan-2008 at 11:00
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1695 Posted: 08-Dec-2007 at 02:31


Добрите вести за јавниот превоз во последно време ни дојдоа во серија. Ни останува да се надеваме дека ќе се реализираат.

Ама останува еден горлив проблем во врска со ЈСП. Дивјаштвото на одредени граѓани или групи граѓани... Мора да се стави ред во наплатата и да се намалат и санкционираат инцидентите во и со автобусите.


Ако малце се средат работите со ЈСП, приватниците ќе мора самите да се воозбилат и да почнат да размислуваат за поквалитетна услуга и за поефикасно оперирање. Во прв ред тоа се сведува на набавка на нови автобуси, кои нив им се дури и попотребни.
Дури и да не се свестат самите, тогаш надлежните ќе имаат потполно морално право да ги притиснат и примораат да почнат со радикално подновување на возниот парк.


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2007 at 02:32
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1696 Posted: 08-Dec-2007 at 00:09
еве го и градот се окуражи. 1.5 милиони, според цените на автобусите кои се сервираат по медиумите не е лошо, тоа се дополнителни 10на автобуси. Но да почекаме дали ова воопшто ќе се реализира знаеме со какво темпо работи градот. GPSите на пример ги најавуваат веќе две години

Градот Скопје ќе инвестира два милиона евра во ЈСП

За 1,5 милион евра ќе се набават нови автобуси, а за остатокот ќе се воведе системот „смарт тикетинг“ во наплатата

САЊА НАУМОВСКА

Градот Скопје од буџетот за 2008 година ќе одвои два милиона евра за набавка на нови автобуси за ЈСП „Скопје“ и за воведување на системот „смарт тикетинг“ во наплатата. Заедно со инвестицијата на Владата од 4,4 милиони евра за набавка на еколошки автобуси, ЈСП ќе се поднови со педесетина нови возила, според европски стандарди со низок под и со платформа за лицата со посебни потреби. Исто така, новите автобуси ќе ги задоволуваат европските еколошки критериуми, што значи ЈСП нема да биде најголем загадувач на воздухот во градот. Ќе се набавуваат возила со ЕКО 4 или ЕКО 5 мотор, кои чинат од 130.000 до 150.000 евра.

Во Градот најавуваат дека веднаш по усвојувањето на буџетот за наредната година, што би требало да се најде деновиве пред Советот, веднаш ќе се распише тендер за нови автобуси и за воведување на „смарт тикетингот“. Со новиот принцип на плаќање, граѓаните ќе купуваат картички со одредена вредност, за кои во автобусите ќе има посебни читачи. Овој „смарт тикетинг“ функционира слично како платежните картички, тие ќе бидат достапни во сите продавници од малопродажбата, а воедно се многу безбедни, тешко се фалсификуваат и злоупотребуваат. Еден читач на европскиот пазар чини над 2.500 евра , но во Градот сметаат дека на тендерот, со оглед на количеството што ќе го набавуваат, може да добијат и пониски цени.

На секој читач во автобусот ќе има и уред џи-пи-ес преку кој ќе се следи движењето на автобусот, со што практично ќе се воведе и системот за автоматска локација на возилата од еден центар, кој веројатно ќе биде сместен под Транспортниот центар.

„Градот Скопје идната година ќе инвестира два милиона евра во јавниот превоз, од кои 1,5 милион се наменети за нови автобуси, а остатокот за системот ’смарт тикетинг‘. Старите картички веќе нема да се користат, а автобускиот превоз ќе понуди поквалитетна и посовремена услуга“, вели Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот.

Во новиот систем за наплата може да се вклучат и приватните превозници, доколку ги обезбедат условите за тоа. Според Христовски, по воведувањето на автоматското следење и оформувањето на Центарот за следење на возилата од јавниот превоз, може да профункционира и наплатата по изминат километар и за ЈСП и за приватниците.



Извор: Утрински весник
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1697 Posted: 05-Dec-2007 at 10:54

далеку повеќе. Само ЈСП има ~500 автобуси. Мислам дека имам прочитано дека вкупната бројка за Скопје е нешто над 1.000. Не дека сите тие се во сообраќај, веројатно тука спаѓа и некој крш што седи по депоа. Како и да е 50 автобуси се "tip of the iceberg".


Edited by pbanks - 05-Dec-2007 at 17:32
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1698 Posted: 05-Dec-2007 at 09:58
Има ли некој податок колку автобуси како на ЈСП така и на приватниците се движат по скопските улици? Ме интересира бидејќи немам претстави што овие нови 50 би значеле? Со оглед на рекламите што ги гледам по автобусите ми се чини дека 30тина автобуси сочинуваат 70% од главните градски авотбуси.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1699 Posted: 05-Dec-2007 at 00:00


pa dobro sega ima prostor povtorno da se raboti so SANOS. Kolku sto jas kontam JSP kje dobie blanko pari so koi treba da kupi avtobusi, nema uslov tie da bidat Mercedes. I jas navivam za SANOS. Iako 50 avtobusi vo princip ne se nisto i duri prvava zdelka da ne ja dobie SANOS kje ima dosta priliki za popraven ispit i ponataka. Samo da trgne rabotata.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #1700 Posted: 04-Dec-2007 at 23:47
Super... samo ne razbiram zosto se odbegava sorabotka so SANOS?? zarem e loso makedonska firma da profitira od proizvodstvo na desetici/stotici avtobusi?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 83848586>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.477 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.