![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8485868788 90> |
Author | |||||||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||||||
Beton те молам!
Патриотското во мене ме тера да сум симпатизер на оваа влада,па може до некаде и сум. Но кога зборуваме на оваа тема стварно треба да се мисли со аргументи(а ни еден нема ЗА двокатни автобуси) Така да не знам од каде ова форсирање од страна на владата за такви автобуси. На форумов многу е разговарано за сето ова,инфаструктурата на градот,за културата на граѓаните,да не започнувам дека требало нови гаражи,курсеви за шоферите... секој би сватил дека многу е подобро да се купат повеќе еднокатни автобуси. Да не случајно некој министер има отворено фабрика за двокатно автобуси ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Добивам впечаток дека во отсуство на аргументи, а со политичка мотивација, ја изместуваш дискусијата на сите страни, само колку да не се држиме до суштината. Еве разбравме и за фасадите во Битола, за тоа колку не сакал Тито, колку геополитичката констелација е ненаклонета на урбаните проблеми во Скопје, од кого требало да се пазиш во транзицијата, за на крајот да завршиш со ликот и делото на Грујо (без разлика колку чудно звучи култот на личност што го промовираш и на форумов, во контраст со твојот барем вербален безусловен анти-комунистички рефлекс) Колку и да можам да ги побивам тезите што ги изнесуваш во овој пост, нема логика да го правам тоа, затоа што очигледно повторно ќе следи одговор во тој стил и само дополнително ќе се оддалечуваме од суштината на дискусијата... |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
за туристичкиот момент мислам кажав дека сите автобуси нема да одат во скопје бар јас така мислам, но како и да е нормално дека ќе ги користат граќаните но уште пореално е дека панорамскиот момент ќе биде она што ќе оди во прилог на бас-тур разгледувањето на скопје... а за постојниот градски превоз треба комплетно решение никако парцијално, најдобро беше она што беше започнато со фас, но работите се изјаловија, сепак не е касно, ќе видиме кој ќе ни го донесат следните локални избори, може идниот градоначалник ќе биде по инвентивен на тој план! сигурно дека староградскиот имиџ на скопје нема да се врати но не е лошо да имаме објекти кои ќе потсетуваат на него, кажи ми што е кич во битола фасадите кога ги пребојадисуваат во свежи и нови бои, формата е таа и од неа произлегува ликот на необарокот или неоготиката па негледам ништо кич доколку целосно се испочитува стилот без упаѓања и експерименти... инаку филхармонија воопшто нема да го носи тој имиџ освен што ќе се вклопи во тој културно-историски дел... инаку за комунизмот убеден сум дека тито не заборавил целосно, она што е изградено е изградено од донации и од морален чин, за потоа целосно да не заборават, со оглед дека сме имале заеднички буџет, доколку некој спореди колку во реципроцитет во градежниот сектор е вложено во другите републики, нема да носи констатации дека ние ептен сме пркнале во комунизмот. но сепак не е толку црно како што коментирам дека никој не го оправа овој хаос, има и простор а и време за оправање, само треба средства и трпение, што и двете ги немаме бар за сега во оваа констелација на геополитички случувања, интересно е како уште тогаш не повеле сметка дека скопје енормно расте и се гуши со парцијални решенија... а за системот последниве 20 години има таква форма на комунизам што не знаеш од кого и каде да се пазиш, сепак транзицијата горе доле добро помина и поминува, можеше и уште полошо, но досега исклучиво се опоравувавме од стартот на истата, каде самиот систем беше успиен. грујо наметна такво темпо кое доколку продолжи вака дефинитивно ќе ја измени сликата на и за земјава, она каде сите му забележуваат е смелоста да застане зад секоја издржана идеја во партијата идеи кои доаѓаат од нај различни страни и луѓе, сепак човекот не е артист туку економист па затоа и негово е да обезбеди средства и да направи процена кога и како истите ќе се пуштат... |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Вториов пост ти носи поразумни објаснувања. Сепак...
За почеток би го отфрлил идеолошкиот предзнак на дискусијава. Како прво не припаѓа во дискусијава како второ погрешен е пристапот. И Загреб и Љубљана и Прага и Будимпешта биле комунистички па кај нив немало никакви скаламуции. Од друга страна кај нас 20 години нема комунизам а скаламуциите постојано ескалираат. Значи се работи за "македонштина" повеќе од се друго. Но а се фокусираме на урбанистичкиот аспект. Факт е дека имало одредени отстапувања од планот на Танге и што е најважно не би комплетно реализиран. Но да се каже дека градот бил упропастен, осакатен и блокиран е во најмала рака погрешно. Напротив. Кредитот што го имаме "набилдано" тогаш го трошиме со неверојатна брзина.
И не верувам дека никој нема ништо против оваа динамика. Проблимите околу секојо објект посебно се јасно аргументирани и на форумов.
староградски имиџ е комплетно по грешен термин во дискусијава. Повеќе би рекол новорадско кичест имиџ. Но да не навлегуваме во семантичкиот дел. Констатацијата ти е комплетно погрешна - поголемиот дел сме позитивни за проектот на филхармонијата - поголемиот дел бевме позитивни за целата иницијатива за аеродромот. И верувам дека доколку ТАВ понуди добар проект повторно ќе бидеме позитивни и покрај проблемот што се наметна со штипскиот аеродром - повеќето сме позитивни кон проектите како Резидор и Equest. Иако се приватни проекти сепак ги истурка владата и никој нема проблем за тоа. - никој немаше проблем со нископодните автобуси (како што веќе спомна Кловер) - итн. сума сумарум грешна дијагноза
102 автобуси за туристи?? Што ќе гледаат тие туристи? Дали скулптурите на Марк Шпиц и Џони Вајсмилер? Дали уникатинот плоштад залепен до автопат/булевар, блок и градинка? Или можеби ќе се возат по Скопје и ќе го сликаат плебсот кој и понатаму ќе се вози во постоечкиот крш кој не само што го нагрдува градот туку е и крајно небезбеден да не кажам опасен по живот. Трамвај/метро е супер и треба да се работи на тоа но тоа не значи дека автобускиот превоз треба да се занемари и да се претвори во бурлеска. Edited by pbanks - 03-Sep-2008 at 09:11 |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
ќе почанам одзади во репликата во во комунизмот докрај не се спроведени замислите на кензо т.е. тотално се искарикирани па касапаната уште тогаш е трасирана, за веќе денес и кензо пак да го донесеш џабе, човекот одма ќе избега, она што доксијадис и титовите архитекти го упростиле толку не има осакатено да денес се чудиме зошто скопје е блокирано од секој можен аспект па оди нека се нафати некој сега да ја оправа... за квалитетот на денешниве проекти нема што да кажам нормално дека немаат сите ист усул но само ќе ти кажам дека што е до техничкиот дел работите комотно можеш да ги мериш со европските стандарди, а за естетскиот дел т.е. шминката секогаш ќе има поделени мислења но на крајот е важна функцијата, пример отаде вардар ќе добиеме комплетно културна динамика од музеи, театри, опера, кале, чаршија... инаку првенство си е првенство, па макар и женско, градови се ставаат под посебен режим и за помали настани а не за првенство, а придобивките ќе останат и потоа и да до втори декември ќе двокатните ќе шетаат низ скопје, инаку под освежување на одреден простор се подразбираат баш тие ситни но ефективни работи какообновување на возниот парк, илуминирање на објекти, уредување на зеленило, инсталации и споменици на празните точки и глувите места... за староградскиот имиџ (театарот, музејот, офицерски, црквата) заради овие проекти колку што разбрав доста форумџии се настрвени на власта, па сега по се од аеродроми до велосипедски патеки се нечини и се етикетира како промашување затоа и велам дека премногу емотивно се впуштате во анализите па и делува како повеќето да сте во избезуменост од постојните решенија, бар јас имам такво чувсто! инаку за прикладноста на двоспратните автобусу само ќе кажам дека тие се стрикно туристичко-панорамски автобуси па не ме ни чуди за нив да воведат и посебен режим на цени, брзина, бои(реклами)... а најверојатно дел од истите ќе отпатуваат и за охрид, битола, велес?! па така ова решение по мене е стриктно за имиџ воопшто за решавање на транспортот на патници, кој дефинитивно само со трамвај или со метро ќе се реши... а она со хардкорот пак ќе кажам ако нешто стварно се коси со моите сфаќања колку и тоа да сум го финансирал јас а некој друг го сервирал, јас дефинитивно нема тоа нешто да го помирисам, како што е случајот со знамето кое ни го сменија но кај мене дома нема никаде да го видиш новиот вентилатор туку сеуште стои ѕвездата од кутлеш! |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Од каде да почнам... ![]()
И класични автобуси би биле нови (и поевтини) и артикулирани автобуси би биле нови (со поголем капацитет), а и едните и другите се многукратно поприкладни за Скопје.
Овие работи се објективни и немаат врска со тоа дали некому власта му бодела очи.
BTW, да не го преценуваме значењето на женското европско ракометно првенство до толку. Надвор од Македонија, ќе има оддек единствено во женските ракометни кругови и никаде повеќе... Ама и да беше до толку важно во пошироки размери, не гледам по која логика треба да го врзуваме нашиот напредок со евентуално одржување на повеќе вакви настани. Ај да го занемариме тоа и да го анализираме конкретно „освежувањето“ и „оправањето“ на изгледот на престолнината како што викаш... Зарем двокатни автобуси се начинот на кој ќе го изведеме тоа?!? И на крајот на краиштата зарем мислиш дека овие 102 автобуси ќе бидат испорачани и дополнително сите други работи што треба да се направат како последица од нивното воведување во сообраќај извршени, сето тоа до почетокот на првенството на 2-ри декември???
А од естетски аспект може да се стават многу замерки на периодот на комунизмот, но сепак главното естетско касапење се случува токму сега. Edited by Cloverstack - 03-Sep-2008 at 04:04 |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
OK за се сте во право но доколку сте хардкор од принцип немојте ни да влегувате во нив
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Или може да ја дуплираат нарачката, тоа не ми текна, стварно е многу креативно ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
![]() До каде може инатот магарешки на ескалира......
Edited by lslcrew - 02-Sep-2008 at 23:25 |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Апсолутно се сложувам дека преговорите треба да продолжат и да се најде разумно решение доколку тоа е можно. Сепак во краен случај јас би ја одбил донацијата. Па Скопје изигрува просјак токму по вина на државата, уште треба да изиграва лудак и непотребно да си го докомплицира функционирањето заради нечиј каприц. Доколку владата има искрени намери треба да ги даде овие пари кои се смешна сума во однос на сите сулуди проекти кои се прават во последно време а градот си има свои институции (ЈСП со децениско искуство) кои најдобро ќе решат како треба да се одвива набавката. Драго ми е што го читам ова. Уште еднаш браво Трифун ![]()
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=269B34B41CE352429BAEC4A21C2A79BC |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Инаку не се слагам дека градот треба веднаш да ја одбие помошта. Мислам дека треба да покаже дека направил се за да ја убеди владата во погрешноста на концептот кој го турка и да ги запознае граѓаните со сите компликации од двоспратните автобуси. Само незадоволство кај граѓаните може евентуално да ја предомисли оваа крајно популистичка власт.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Има две логични објаснувања за однесувањето на владата: - Во суштина не сакаат да ги дадат парите кога градоначалникот не е „нивни“, па сега измислуваат проблеми за да не се заврши работата во овој мандат. Демек ете они великодушните сакаат да помогнат, ама Трифун недомаќинот се инаети - ем сака пари, ем сака да е по негово... - Владата вистински решила да не вози во двоспратни автобуси (иако тоа не е нејзина надлежност), што би значело дека во државава одлуките се носат од страна на инаетливи малоумни бараби, за кој било какви аргументи немаат никакво значење... Втората опција е застрашувачка (но се повеќе реална со оглед нма тоа какви други „идеи“ турка таа иста влада и цврсто стои зад нив). Трета опција не ми текнува |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Јас мислам дека градот треба да ја одбие помошта. Ова не личи на ништо. Нека си купат двокатни автобуси па нека си ги возат низ влада.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8748DC1EF7B3ED49AB46DEC575C06D56 Edited by pbanks - 23-Aug-2008 at 12:34 |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=165&ArticleID=5980 |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Да беше така и ја ке земев еден
![]() Него 10.000.- е само шасија без мотор, па ти надградувај како сакаш. Иначе кај нас тоа го правеше и го прави 11 октомври фабриката, купува готови шасии за одреден тип на возила, купува мотори и надградува луска и еве аутобус. |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Сигурно мислеше 100000, а не 10000 ![]() Ако има нови двоспратни автобуси за 10000, тогаш ги повлекувам сите забелешки, одма нека ја заменат цела флота на ЈСП со двоспратни... ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Знам дека нормално или некој стандард е 14 фити тоа му е ~ 4,28 метри, а податоците варираат од фирма до фирма.
Еве ти едни податоци за панорамски
А знаат да коштаат од USD 10,000.00 до ~400,000.00 во зависност од производителот и опремата Edited by Vladimir P - 21-Aug-2008 at 21:21 |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Постирав неколку видео клипа што се однесуваат на специфичните безбедносни аспекти на овие автобуси, го имаше и овој конкретен случај. Доволна е една возачка грешка и можен е вистински масакар... А со оглед на тоа во каква очајна состојба е сообраќајната сигнализација кај нас, веројатноста за грешка расне...
Можеби грешам, но некои модели ми изгледаат повисоки од 4,5m. Нормално ова чисто од око, така да не го кажувам како факт, туку чисто како забелешка... Во секој случај, дури и неколку сантиметри над стандардните 4m ги комплицираат работите, а камо ли пола метар. Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 20:33 |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Како што рече во подолните постови од интернет
Логична реалност, двоспратниот сигурно е поскап од обичниот за максимум +1/4, долиот постој и моторот се фактор цена, а метални профили, лим и седишта неможе да е фактор повеќе од 2-3 пати. Еве една внатресност на еден од производителите на двоспратни ![]() Класиката од двоспратните што и Скопје ги имаше И новите типови ![]() И панорамскиот од Риека и Опатија сто ги има ![]() За туристичките аутобуси би бил целосно ЗА, и ако веќе стално се повикуваме на метрополите во светот, и нашата, е таму, ама буквално секаде ги има од Сан Франциско, Чикаго до Хон Конг, и Бејџин и ... А кога сме за висината .... ![]() |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8485868788 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |