build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8485868788 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1701 Posted: 03-Sep-2008 at 11:34
Beton те молам!

Патриотското во мене ме тера да сум симпатизер на оваа влада,па може до некаде и сум.
Но кога зборуваме на оваа тема стварно треба да се мисли со аргументи(а ни еден нема ЗА двокатни автобуси)
Така да не знам од каде ова форсирање од страна на владата за такви автобуси.

На форумов многу е разговарано за сето ова,инфаструктурата на градот,за културата на граѓаните,да не започнувам дека требало нови гаражи,курсеви за шоферите... секој би сватил дека многу е подобро да се купат повеќе еднокатни автобуси.

Да не случајно некој министер има отворено фабрика за двокатно автобусиBig%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1702 Posted: 03-Sep-2008 at 11:21


Добивам впечаток дека во отсуство на аргументи, а со политичка мотивација, ја изместуваш дискусијата на сите страни, само колку да не се држиме до суштината.

Еве разбравме и за фасадите во Битола, за тоа колку не сакал Тито, колку геополитичката констелација е ненаклонета на урбаните проблеми во Скопје, од кого требало да се пазиш во транзицијата, за на крајот да завршиш со ликот и делото на Грујо (без разлика колку чудно звучи култот на личност што го промовираш и на форумов, во контраст со твојот барем вербален безусловен анти-комунистички рефлекс)

Колку и да можам да ги побивам тезите што ги изнесуваш во овој пост, нема логика да го правам тоа, затоа што очигледно повторно ќе следи одговор во тој стил и само дополнително ќе се оддалечуваме од суштината на дискусијата...
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1703 Posted: 03-Sep-2008 at 10:51

за туристичкиот момент мислам кажав дека сите автобуси нема да одат во скопје бар јас така мислам, но како и да е нормално дека ќе ги користат граќаните но уште пореално е дека панорамскиот момент ќе биде она што ќе оди во прилог на бас-тур разгледувањето на скопје... а за постојниот градски превоз треба комплетно решение никако парцијално, најдобро беше она што беше започнато со фас, но работите се изјаловија, сепак не е касно, ќе видиме кој ќе ни го донесат следните локални избори, може идниот градоначалник ќе биде по инвентивен на тој план!

сигурно дека староградскиот имиџ на скопје нема да се врати но не е лошо да имаме објекти кои ќе потсетуваат на него, кажи ми што е кич во битола фасадите кога ги пребојадисуваат во свежи и нови бои, формата е таа и од неа произлегува ликот на необарокот или неоготиката па негледам ништо кич доколку целосно се испочитува стилот без упаѓања и експерименти... инаку филхармонија воопшто нема да го носи тој имиџ освен што ќе се вклопи во тој културно-историски дел...

инаку за комунизмот убеден сум дека тито не заборавил целосно, она што е изградено е изградено од донации и од морален чин, за потоа целосно да не заборават, со оглед дека сме имале заеднички буџет, доколку некој спореди колку во реципроцитет во градежниот сектор е вложено во другите републики, нема да носи констатации дека ние ептен сме пркнале во комунизмот. но сепак не е толку црно како што коментирам дека никој не го оправа овој хаос, има и простор а и време за оправање, само треба средства и трпение, што и двете ги немаме бар за сега во оваа констелација на геополитички случувања, интересно е како уште тогаш не повеле сметка дека скопје енормно расте и се гуши со парцијални решенија...

а за системот последниве 20 години има таква форма на комунизам што не знаеш од кого и каде да се пазиш, сепак транзицијата горе доле добро помина и поминува, можеше и уште полошо, но досега исклучиво се опоравувавме од стартот на истата, каде самиот систем беше успиен. грујо наметна такво темпо кое доколку продолжи вака дефинитивно ќе ја измени сликата на и за земјава, она каде сите му забележуваат е смелоста да застане зад секоја издржана идеја во партијата идеи кои доаѓаат од нај различни страни и луѓе, сепак човекот не е артист туку економист па затоа и негово е да обезбеди средства и да направи процена кога и како истите ќе се пуштат...

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1704 Posted: 03-Sep-2008 at 09:10


Вториов пост ти носи поразумни објаснувања. Сепак...


во комунизмот докрај не се спроведени замислите на кензо т.е. тотално се искарикирани па касапаната уште тогаш е трасирана, за веќе денес и кензо пак да го донесеш џабе, човекот одма ќе избега, она што доксијадис и титовите архитекти го упростиле толку не има осакатено да денес се чудиме зошто скопје е блокирано од секој можен аспект па оди нека се нафати некој сега да ја оправа...


За почеток би го отфрлил идеолошкиот предзнак на дискусијава. Како прво не припаѓа во дискусијава како второ погрешен е пристапот. И Загреб и Љубљана и Прага и Будимпешта биле комунистички па кај нив немало никакви скаламуции. Од друга страна кај нас 20 години нема комунизам а скаламуциите постојано ескалираат. Значи се работи за "македонштина" повеќе од се друго.

Но а се фокусираме на урбанистичкиот аспект. Факт е дека имало одредени отстапувања од планот на Танге и што е најважно не би комплетно реализиран. Но да се каже дека градот бил упропастен, осакатен и блокиран е во најмала рака погрешно. Напротив. Кредитот што го имаме "набилдано" тогаш го трошиме со неверојатна брзина.

пример отаде вардар ќе добиеме комплетно културна динамика од музеи, театри, опера, кале, чаршија...


И не верувам дека никој нема ништо против оваа динамика. Проблимите околу секојо објект посебно се јасно аргументирани и на форумов.

за староградскиот имиџ (театарот, музејот, офицерски, црквата) заради овие проекти колку што разбрав доста форумџии се настрвени на власта, па сега по се од аеродроми до велосипедски патеки се нечини и се етикетира како промашување затоа и велам дека премногу емотивно се впуштате во анализите па и делува како повеќето да сте во избезуменост од постојните решенија, бар јас имам такво чувсто!


староградски имиџ е комплетно по грешен термин во дискусијава. Повеќе би рекол новорадско кичест имиџ. Но да не навлегуваме во семантичкиот дел. Констатацијата ти е комплетно погрешна

- поголемиот дел сме позитивни за проектот на филхармонијата
- поголемиот дел бевме позитивни за целата иницијатива за аеродромот. И верувам дека доколку ТАВ понуди добар проект повторно ќе бидеме позитивни и покрај проблемот што се наметна со штипскиот аеродром
- повеќето сме позитивни кон проектите како Резидор и Equest. Иако се приватни проекти сепак ги истурка владата и никој нема проблем за тоа.
- никој немаше проблем со нископодните автобуси (како што веќе спомна Кловер)
- итн.

сума сумарум грешна дијагноза

инаку за прикладноста на двоспратните автобусу само ќе кажам дека тие се стрикно туристичко-панорамски автобуси па не ме ни чуди за нив да воведат и посебен режим на цени, брзина, бои(реклами)... а најверојатно дел од истите ќе отпатуваат и за охрид, битола, велес?! па така ова решение по мене е стриктно за имиџ воопшто за решавање на транспортот на патници, кој дефинитивно само со трамвај или со метро ќе се реши...


102 автобуси за туристи?? Што ќе гледаат тие туристи? Дали скулптурите на Марк Шпиц и Џони Вајсмилер? Дали уникатинот плоштад залепен до автопат/булевар, блок и градинка? Или можеби ќе се возат по Скопје и ќе го сликаат плебсот кој и понатаму ќе се вози во постоечкиот крш кој не само што го нагрдува градот туку е и крајно небезбеден да не кажам опасен по живот. Трамвај/метро е супер и треба да се работи на тоа но тоа не значи дека автобускиот превоз треба да се занемари и да се претвори во бурлеска.


Edited by pbanks - 03-Sep-2008 at 09:11
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1705 Posted: 03-Sep-2008 at 05:46

ќе почанам одзади во репликата во

во комунизмот докрај не се спроведени замислите на кензо т.е. тотално се искарикирани па касапаната уште тогаш е трасирана, за веќе денес и кензо пак да го донесеш џабе, човекот одма ќе избега, она што доксијадис и титовите архитекти го упростиле толку не има осакатено да денес се чудиме зошто скопје е блокирано од секој можен аспект па оди нека се нафати некој сега да ја оправа...

за квалитетот на денешниве проекти нема што да кажам нормално дека немаат сите ист усул но само ќе ти кажам дека што е до техничкиот дел работите комотно можеш да ги мериш со европските стандарди, а за естетскиот дел т.е. шминката секогаш ќе има поделени мислења но на крајот е важна функцијата, пример отаде вардар ќе добиеме комплетно културна динамика од музеи, театри, опера, кале, чаршија... инаку првенство си е првенство, па макар и женско, градови се ставаат под посебен режим и за помали настани а не за првенство, а придобивките ќе останат и потоа и да до втори декември ќе двокатните ќе шетаат низ скопје, инаку под освежување на одреден простор се подразбираат баш тие ситни но ефективни работи какообновување на возниот парк, илуминирање на објекти, уредување на зеленило, инсталации и споменици на празните точки и глувите места...

за староградскиот имиџ (театарот, музејот, офицерски, црквата) заради овие проекти колку што разбрав доста форумџии се настрвени на власта, па сега по се од аеродроми до велосипедски патеки се нечини и се етикетира како промашување затоа и велам дека премногу емотивно се впуштате во анализите па и делува како повеќето да сте во избезуменост од постојните решенија, бар јас имам такво чувсто!

инаку за прикладноста на двоспратните автобусу само ќе кажам дека тие се стрикно туристичко-панорамски автобуси па не ме ни чуди за нив да воведат и посебен режим на цени, брзина, бои(реклами)... а најверојатно дел од истите ќе отпатуваат и за охрид, битола, велес?! па така ова решение по мене е стриктно за имиџ воопшто за решавање на транспортот на патници, кој дефинитивно само со трамвај или со метро ќе се реши... 

а она со хардкорот пак ќе кажам ако нешто  стварно се коси со моите сфаќања колку и тоа да сум го финансирал јас а некој друг го сервирал, јас дефинитивно нема тоа нешто да го помирисам, како што е случајот со знамето кое ни го сменија но кај мене дома нема никаде да го видиш новиот вентилатор туку сеуште стои ѕвездата од кутлеш! 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1706 Posted: 03-Sep-2008 at 03:37

Од каде да почнам... Roll%20eyes



Originally posted by beTon

OK за се сте во право но доколку сте хардкор од принцип немојте ни да влегувате во нив Smile
Јавен превоз не случајно се вика така. Не е за да влезеш во зависност од тоа дали ти се свиѓа или не. И на крајот на краиштата и парите се од јавни извори, така да воопшто не ми е сеедно како се трошат. Не се тоа нечии приватни автобуси, или приватна инфраструктура што ќе треба да се прилагодува на нив!


абе луѓе по светов плачат за ново вам есапот никако да ви дојде на место,
Ново, само по себе не е автоматски и добро, затоа есапот не ни „доаѓа на место“. Никој тука не се буни против ново, напротив, прелистај ги коментарите пред да биде објавена дебилната иницијатива за масовна набавка на двоспратни автобуси. - сите бевме пресреќни што ќе се подновува флотата на ЈСП.
И класични автобуси би биле нови (и поевтини) и артикулирани автобуси би биле нови (со поголем капацитет), а и едните и другите се многукратно поприкладни за Скопје.


сепак имам чувство дека не се работи за автобуси вакви или онакви него попрво ви боде власта очи,
Власта да ја оставиме на страна, двокатните автобуси се голем промашај, мислам дека тоа до сега беше добро аргументирано. Единствениот контра-аргумент е некаква наводна традиција, лажна и изнасилена.
Овие работи се објективни и немаат врска со тоа дали некому власта му бодела очи.


најверојатно она со проектите со возобновувањето на старогратскиот имиџ ве има настрвено
Каков е тој староградски имиџ???


но јас колку што знам досега немало влада ниту власт што почнала, почнува и ќе почне волкав број на проекти а не ми се верува дека и ќе има некоја друга што ќе заврши повеќе од нив, не за друго се можно пополнија Браќава!камо секоја година да имаме по некое првенство па ќе видиме и далеку повеќе од панорамски автобуси, тренд што секоја влада во светот го форсира, да го освежи или оправи изгледот на престолнината за време на одржувањето на спектаклот
Квантитетот на проектите не е спорен, ама квалитетот е беден. Со самото тоа квантитетот исто така станува непожелен, затоа што колку повеќе иницијативи покренуваат, толку повеќе штета прават и толку повеќе пари лошо трошат.
BTW, да не го преценуваме значењето на женското европско ракометно првенство до толку. Надвор од Македонија, ќе има оддек единствено во женските ракометни кругови и никаде повеќе...
Ама и да беше до толку важно во пошироки размери, не гледам по која логика треба да го врзуваме нашиот напредок со евентуално одржување на повеќе вакви настани.
Ај да го занемариме тоа и да го анализираме конкретно „освежувањето“ и „оправањето“ на изгледот на престолнината како што викаш... Зарем двокатни автобуси се начинот на кој ќе го изведеме тоа?!? И на крајот на краиштата зарем мислиш дека овие 102 автобуси ќе бидат испорачани и дополнително сите други работи што треба да се направат како последица од нивното воведување во сообраќај извршени, сето тоа до почетокот на првенството на 2-ри декември???


туку нејсе, и трокатни автобуси да донесат џабе, скопје е таман испокасапено во комунизмот за веќе денес колку и како да се интервенира скоро и да не можеме да добиеме екстра функционален град и граѓани...
Воопшто не се сложувам. Од функционален аспект, токму во комунизмот имаме направено големи помаци и во планирањето и во реализацијата. После комунизмот имаме тотално неодговорно планирање и речиси целосен застој во реализацијата на големи проекти.
А од естетски аспект може да се стават многу замерки на периодот на комунизмот, но сепак главното естетско касапење се случува токму сега.






Edited by Cloverstack - 03-Sep-2008 at 04:04
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1707 Posted: 03-Sep-2008 at 03:09
OK за се сте во право но доколку сте хардкор од принцип немојте ни да влегувате во нив Smile абе луѓе по светов плачат за ново вам есапот никако да ви дојде на место, сепак имам чувство дека не се работи за автобуси вакви или онакви него попрво ви боде власта очи, најверојатно она со проектите со возобновувањето на старогратскиот имиџ ве има настрвено но јас колку што знам досега немало влада ниту власт што почнала, почнува и ќе почне волкав број на проекти а не ми се верува дека и ќе има некоја друга што ќе заврши повеќе од нив, не за друго се можно пополнија Браќава!камо секоја година да имаме по некое првенство па ќе видиме и далеку повеќе од панорамски автобуси, тренд што секоја влада во светот го форсира, да го освежи или оправи изгледот на престолнината за време на одржувањето на спектаклот, туку нејсе, и трокатни автобуси да донесат џабе, скопје е таман испокасапено во комунизмот за веќе денес колку и како да се интервенира скоро и да не можеме да добиеме екстра функционален град и граѓани...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1708 Posted: 03-Sep-2008 at 00:10


Или може да ја дуплираат нарачката, тоа не ми текна, стварно е многу креативно Wallbash
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1709 Posted: 02-Sep-2008 at 23:51
Originally posted by Cloverstack


Џуро, можда сепак ќе се свестат оние у влада... Редно е еднаш да признаат грешка соочени со толкав куп аргументи. Очигледно „одлуката“ за двоспратни автобуси паднала тотално избрзано и необмислено, во којзнае какви кругови. Ваљда не се толкави идиоти да продолжат да го туркаат ова по секоја цена, само како би одбиле да ја признаат грешката...

Dunno


Stern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1710 Posted: 02-Sep-2008 at 23:04
Suicide
До каде може инатот магарешки на ескалира......
Владата ќе купува дури 102 двокатни автобуса


До крајот на неделава ќе биде распишан меѓународен тендер за набавка на автобусите
Владата реши да купи 102 двокатни автобуса за Скопје. До крајот на неделава Министерството за транспорт и врски ќе распише меѓународен тендер за набавка на автобусите, за средствата за тоа се обезбедени од буџетот на Министерството.

Одлуката била донесена на завчерашната владина седница, а вчера како гром од ведро небо стигнало и писмено известување до првиот човек на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Александар Бошковиќ. За оваа одлука вчера не беа информирани градските власти, ниту пак градоначалникот Трифун Костовски беше запознат со најновото решение на Владата за обнова на јавниот превоз на Скопје.

Сашо Митров, раководител на Одделението за координирање на активностите на градоначалникот, вчера кусо изјави дека во Кабинетот на градоначалникот нема стигнато никаква официјална информација, поради што и не сакаат ништо да коментираат во врска со оваа одлука на Владата.

„Политиката се менува и ставени сме во подредена ситуација. Денеска официјално добив писмено известување од Владата дека била донесена одлука за купување 102 двокатни автобуса, за што најверојатно ќе бидат потребни двојно повеќе средства. Два од нив ќе бидат панорамски, едниот за разгледување на Скопје, а другиот за туристите кои ќе го разгледуваат Охрид. Познато ми е дека двокатни автобуси се користат во Хонгконг, Сингапур, Шангај и заради традиција се возат уште во Лондон. Само таму има фирма за производство на вакви автобуси, а знам дека ги одржуваат мајстори од Шведска“, вели Александар Бошковиќ, директор на ЈСП „Скопје“.

Од Министерството за транспорт и врски ни потврдија дека Владата донела одлука за набавка на двокатни автобуси. Но, засега никој не обелоденува колку пари е предвидено да се потрошат за купување, иако се претпоставува дека за 102 автобуса се потребни двојно повеќе отколку што претходно беше одлучено, кога Владата реши на Град Скопје да му даде 4,5 милиони евра за да купи педесетина нови едноподни автобуси. (Сн.К.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=3DBA64505CD4A941B6C29C3CC7B1EF47


Edited by lslcrew - 02-Sep-2008 at 23:25
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1711 Posted: 25-Aug-2008 at 23:19


Апсолутно се сложувам дека преговорите треба да продолжат и да се најде разумно решение доколку тоа е можно. Сепак во краен случај јас би ја одбил донацијата. Па Скопје изигрува просјак токму по вина на државата, уште треба да изиграва лудак и непотребно да си го докомплицира функционирањето заради нечиј каприц. Доколку владата има искрени намери треба да ги даде овие пари кои се смешна сума во однос на сите сулуди проекти кои се прават во последно време а градот си има свои институции (ЈСП со децениско искуство) кои најдобро ќе решат како треба да се одвива набавката.

Драго ми е што го читам ова. Уште еднаш браво Трифун Cheers

КОСТОВСКИ НЕ ПОПУШТА

Или еднокатни автобуси или ќе ги вратиме парите

Градот е подготвен да ги врати парите на Владата ако таа инсистира на набавка на двокатни автобуси. Ваквиот став вчера јавно го изнесе градоначалникот на Скопје Трифун Костовски, кој инсистира со средствата кои се издвоени од државниот буџет да се купат единечни автобуси како подобро сообраќајно решение.
- Од стручен аспект е утврден начинот на кој треба да изгледа јавен сообраќај и инсистирање на двокатни автобуси може да доведе до тој степен Градот да му наложи на ЈСП да ги врати парите на Владата, па таа со тие средства нека прави што сака. Во ниеден момент не сакаме да бидеме уценети. Сепак, се работи за средства кои се наменети за граѓаните, што значи дека овој подарок ќе го прифатиме само ако ни одговара, изјави вчера Костовски.
Од Владата вчера, пак, потврдија дека остануваат на својот став за распишување на тендер за набавка на двокатни автобуси. Најавата за враќање на средствата не сакаа да ја коментираат.
Инаку, за набавка на педесетина автобуси Владата издвои 4,6 милиони евра. Првиот тендер со кој требаше да бидат набавени 45 нископодни единечни автобуси, и пет двокатни од кои еден отворен панорамски е поништен.



http://www.vecer.com.mk/?ItemID=269B34B41CE352429BAEC4A21C2A79BC
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1712 Posted: 23-Aug-2008 at 14:29
Инаку не се слагам дека градот треба веднаш да ја одбие помошта. Мислам дека треба да покаже дека направил се за да ја убеди владата во погрешноста на концептот кој го турка и да ги запознае граѓаните со сите компликации од двоспратните автобуси. Само незадоволство кај граѓаните може евентуално да ја предомисли оваа крајно популистичка власт.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1713 Posted: 23-Aug-2008 at 14:26


Има две логични објаснувања за однесувањето на владата:

- Во суштина не сакаат да ги дадат парите кога градоначалникот не е „нивни“, па сега измислуваат проблеми за да не се заврши работата во овој мандат. Демек ете они великодушните сакаат да помогнат, ама Трифун недомаќинот се инаети - ем сака пари, ем сака да е по негово...

- Владата вистински решила да не вози во двоспратни автобуси (иако тоа не е нејзина надлежност), што би значело дека во државава одлуките се носат од страна на инаетливи малоумни бараби, за кој било какви аргументи немаат никакво значење...


Втората опција е застрашувачка (но се повеќе реална со оглед нма тоа какви други „идеи“ турка таа иста влада и цврсто стои зад нив).
Трета опција не ми текнува
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1714 Posted: 23-Aug-2008 at 12:33
Wallbash

Јас мислам дека градот треба да ја одбие помошта. Ова не личи на ништо. Нека си купат двокатни автобуси па нека си ги возат низ влада.

Нема договор меѓу Градот и Владата за автобусите

Дефинитивниот став на Градот е да се набават еднокатни единечни автобуси за градски превоз. Овој став бил утврден на вчерашната средба на скопскиот градоначалник Трифун Костовски и директорот на ЈСП, Александар Бошковиќ. Во Владата, пак, остануваат на намерата да се купат 50 двокатни автобуси и плус два двокатни панорамски автобуса.

- Тендерот треба да остане ист како што беше распишан. Од 50 автобуси, 48 да бидат соло, еднокатни, а два да бидат двокатни панорамски. Еден од нив ќе биде даден во Охрид, а другиот останува во Скопје - изјави Љупчо Пандиловски од Одделението за односи со јавноста во Градот.Владата даде 4,4 милиони евра за набавка на 50 нови автобуси за јавниот превоз во Скопје.Цврсто стоиме зад последниот став. Образложението за набавка на двокатните автобуси е да му се врати стариот дух и традиција на Скопје - вели вицепремиерот Ивица Боцевски.Меѓународниот тендер за набавка на 50 единечни автобуси, што го распиша Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, на 12 јуни годинава, по барање на Владата беше поништен на 29 јули, на пет дена пред неговото отворање. На тендерот беа пријавени 27 светски фирми.Засега не е познато кога ќе се распише нов јавен повик за набавка на градски автобуси.



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8748DC1EF7B3ED49AB46DEC575C06D56


Edited by pbanks - 23-Aug-2008 at 12:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1715 Posted: 22-Aug-2008 at 14:43
Никој не бара средба за двокатните автобуси
Никој не бара средба на која би се донела конечната одлука за тоа какви нови автобуси ќе добие Скопје, иако беше најавено дека таа ќе се одржи до крајот на неделава, по несогласувањата што се појавија меѓу ЈСП, градот и Владата дали да се купат нископодни или двокатни возила. Јавното сообраќајно претпријатие и градската управа не можат да се спогодат кој треба да ја договори средбата со владините претставници, кои ќе ја финансираат набавката. Од Владата, пак, не можеа ништо да одговорат поради презафатеност.
Александар Бошковиќ, в.д. директорот на ЈСП „Скопје“, објасни дека средбата треба да ја организираат градот и Владата, затоа што претпријатието е само извршител и нема таква надлежност.
- Ако средбата се одржи до крајот на неделава и на неа се реши какви автобуси ќе се набават, веќе в понеделник ќе може да се објави тендерот - додаде тој.
Од градската управа велат дека во нивните изјави никогаш не била најавена средбата меѓу ЈСП „Скопје“, градот и Владата и дека тој што ја најавувал средбата на која ќе се одлучува за набавката на автобусите треба и да ја закаже.
Со средбата се очекува да завршат превирањата за обновата на возниот парк на ЈСП, откако по желба на Владата беше распишана јавна набавка на 52 двокатни автобуса, но потоа беше сменет директорот на ЈСП, а новиот го поништи тој тендер.
Според в.д. директорот Бошковиќ, Владата ќе го има последниот збор за набавката, бидејќи од државниот буџет одвојува 4,4 милиони евра за неа, а на најавената но сè уште незакажана средба тие ќе се обиделе да ги убедат централните власти да се купат мал број двокатни и поголем број нископодни автобуси. Сообраќајни експерти предупредија дека т.н. „даблдекери“ се несоодветни за Скопје, затоа што улиците не се рамни, семафорите и подвозниците се ниски, како и бидејќи за нив треба дополнителна обука. Но Владата сè уште настојува да се донесат двокатните возила, а за проблемите вели дека се технички прашања, кои брзо ќе се решат.


http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=165&ArticleID=5980
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1716 Posted: 22-Aug-2008 at 13:00
Да беше така и ја ке земев еден Smile

Него 10.000.- е само шасија без мотор, па ти надградувај како сакаш.
Иначе кај нас тоа го правеше и го прави 11 октомври фабриката, купува готови шасии за одреден тип на возила, купува мотори и надградува луска и еве аутобус.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1717 Posted: 21-Aug-2008 at 23:51
А знаат да коштаат од USD 10,000.00 до ~400,000.00 во зависност од производителот и опремата


Сигурно мислеше 100000, а не 10000 Big%20smile

Ако има нови двоспратни автобуси за 10000, тогаш ги повлекувам сите забелешки, одма нека ја заменат цела флота на ЈСП со двоспратни... LOL
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1718 Posted: 21-Aug-2008 at 21:20
Знам дека нормално или некој стандард е 14 фити тоа му е ~ 4,28 метри, а податоците варираат од фирма до фирма.

Еве ти едни податоци за панорамски
Bus model: opentop

Dimension: 11.31m*2.5m*4.18m

Seats number: 81/68

Engine: 6C250-2 (250ps, Euro II)

Engine position: rear mounted

Suspension: few leaf spring (5/6)

Steering: power type; left hand drive, right hand drive

Transmission: five-gear without overspeed transmission

Brake: drum type dual-circuit pneumatic brake, energy storage spring parking brake, automatic adjusting arm, electrical turbo retarder, 420 single clutch

Tyre: 11.00-20

Passenger door: front double and rear double pneumatic in-swing aluminum door

Side windows: stickup type

Audio system: AM/FM recorder cassette, DVD+color display, DVD+manual/electrical LCD

Seats type: plastic seats for city bus

А знаат да коштаат од USD 10,000.00 до ~400,000.00 во зависност од производителот и опремата



Edited by Vladimir P - 21-Aug-2008 at 21:21
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1719 Posted: 21-Aug-2008 at 20:32

Постирав неколку видео клипа што се однесуваат на специфичните безбедносни аспекти на овие автобуси, го имаше и овој конкретен случај. Доволна е една возачка грешка и можен е вистински масакар... А со оглед на тоа во каква очајна состојба е сообраќајната сигнализација кај нас, веројатноста за грешка расне...



Originally posted by Vladimir P


Како што рече во подолните постови од интернет
Да, но го најде како како наведен податок, или во тој опсег се движеа оние модели за кои поединечно успеа да најдеш податоци?
Можеби грешам, но некои модели ми изгледаат повисоки од 4,5m. Нормално ова чисто од око, така да не го кажувам како факт, туку чисто како забелешка...
Во секој случај, дури и неколку сантиметри над стандардните 4m ги комплицираат работите, а камо ли пола метар.



Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 20:33
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1720 Posted: 21-Aug-2008 at 20:08
Originally posted by Cloverstack

Од каде овој податок? ...

Како што рече во подолните постови од интернет
Originally posted by pbanks

... Инаку сигурен сум дека разликата помеѓу двоспратни и стандардни автобуси е повеќе од 2-3 автобуса екстра.

Логична реалност, двоспратниот сигурно е поскап од обичниот за максимум +1/4, долиот постој и моторот се фактор цена, а метални профили, лим и седишта неможе да е фактор повеќе од 2-3 пати.

Еве една внатресност на еден од производителите на двоспратни


Класиката од двоспратните што и Скопје ги имаше

И новите типови

И панорамскиот од Риека и Опатија сто ги има


За туристичките аутобуси би бил целосно ЗА, и ако веќе стално се повикуваме на метрополите во светот, и нашата, е таму, ама буквално секаде ги има од Сан Франциско, Чикаго до Хон Конг, и Бејџин и ...

А кога сме за висината ....

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8485868788 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.