![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8586878889 90> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Со преголема леснотија го кажуваш ова, како да е ситна работа. Џабе ќе отидат и финансии и време, а школата нема да вроди со ефект (мада за оваа работа не гледам зошто воопшто треба школа, кога однапред се е кристално јасно). А последиците нема да завршат кога евентуално би се укинале двоспратните автобуси, туку ќе бидат пошироки и подалекусежни. И кај кои надлежни очекуваш дека ќе вроди со плод таа школа??? Владата пред се не е надлежна за ова, ама кога веќе реши да си го бутне носот, колку години ќе ја чекаме за да изучи нешто што во суштина е основна школа??? Дур некој сељаци со „оргинални“ идеи ги изучат сите школи што им недостасуваат, за многу работи ќе ни биде касно. Со вакво однесување, на добар пат сме во не така далечна иднина да ни припадне титулата најзаостаната држава во Европа. Туку ај забегав, поентата ми беше дека не е работата во некаква си школа, туку во неодговорност, ароганција, инает, горделивост и нарцизоидност на неколку луѓе, кои очигледно мислат дека се генијалци, а у суштина се обични дебили што тотално се преценуваат себе си. Изгледа дека тоа е само мала неформална група, која ги измисли сите „брилијантни“ идеи што во последно време не снајдоа: двоспратни автобуси, 500 метарски облакодери, куполи насекаде, 80 тонски лавови на мостот Гоце Делчев, новиот мост до „Камени“, градба на неокласични објекти во 21 век, црква пред Лумикс... Визиите и желбите очигледно им се на ниво на мало дете... Па дајте им нека си играат SimCity побогу, поголема одговорност од тоа навистина не смее да им биде доверена... Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 18:50 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Муабетот ми беше дека Скопје го тресат поголеми глупости од автобусиве. Има простор за паника делумна но не толкава. Двокатните ќе се покажат како неуспешни и ќе се повлечат. Џабе ќе отидат финансии, ама школа се плаќа, а верувам дека школата ќе вроди со ефект кај надлежните.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Богами, работата е дефинитивно за паничење. Немаме ние пари за вакви скапи експерименти (кои секако се знае дека лошо ќе завршат), за после тоа да заклучиме дека било утка, па да ги паркираме автобусите да скапуваат или да ги продадеме за ефтини пари како што викаш. А во меѓувреме сме морале да ја прилагодиме цела инфраструктура и сепак сме имале понефункционален градски превоз... И после толку потрошено време и пари да се вратиме на денешнава ситуација... Тоа споредување со црквата е само потсетување дека има и од лошо полошо, а никако не ги ублажува последиците што би ги чуствувале од двоспратните автобуси. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Некако се успаничивме за автобусиве. Автобусите ако се покажат како неуспешни, а ќе се покажат, тогаш ќе ги бапнат на некој паркинг (пошто у гаража не ги собира) и така ќе си седат, или па ќе ги шитнат некаде за ефтина пара. Ова не е случај како со црквата кајшто ефектот е долгогодишен. За автобусиве немора до толку да се паничиме.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Истажував малку по интернет и се потврди фактот дека на горната платформа на двоспратните автобуси не е дозволено стоење (претпоставувам ради проблемот што го имаат со стабилноста).
Ова директно се одразува и на нивниот капацитет. Артикулираните автобуси кои го немаат ова ограничување, а плус имаат континуирана платформа, имаат нормален капацитет (без тискање ко сардини) од над 140 патници. Двоспратниве имале до 90. И тоа ова е оптимистички податок, зашто горната платформа кај нас ќе се користи во многу помал обем, од причините кои ги спомна пбанкс, а има и дополнителни причини зошто луѓето би ја избегнувале... Значи во суштина во Скопје двоспратните автобуси нема да донесат ниту една единствена предност, а ќе ги донесат сите свои недостатоци. Кога веќе го спомнав проблемот со стабилноста, морам да кажам дека од пребарувањето што го направив по интернет, навистина се изненадив до која мерка било изразено тоа. 3-4 идиоти на горната платформа би можеле да превртат таков автобус во кривина! Па дури и да не земаме такви екстремни сценарија (иако со ншето ниво на едуцираност и култура се можни)... Останува можноста една единствена будала да ти го лула цел автобус чисто за „забава“. Тука дополнително треба да се земе во предвид и квалитетот на нашите улици каде цели ендеци и бранови во асфалтот се нормална појава, што воопшто не оди во прилог на изразената нестабилност на двоспратните автобуси. Понатаму, артикулираните автобуси се карактеризираат со поголема брзина на движење и поголема брзина на влегување и излегување на патници (повеќе и поголеми врати), што резултира со осетлива поголема брзина во оперирањето (поголема комерцијална брзина). Континуираната платформа на артикулираните автобуси е предност и сама по себе, а не само во однос на капацитетот. И конечно уште една компликација на која наидов додека пребарував (а која до сега ни промакна во дискусијава) е напојувањето за идниот трамвај... Напојувањето во Скопје ќе биде со висечки кабли, а двоспратни автобуси би значеле дека каблите ќе треба да бидат поставени повисоко. То ќе резултира со поскапа а понефункционална изведба на напојувањето за трамвајот. Значи кажано во кратки црти, двоспратните во однос на артикулираните имаат бројни недостатоци кои се однесуваат на: - капацитетот - функционалноста - безбедноста - бараат опсежно прилагодување на инфраструктурата кон нивниот габарит - бараат дополнителна обука на возачи - други „помали“ компликации Ама постои вистинска опасност дека сепак ќе ги воведеме масовно... Без никаква потреба, само поради нечии каприц... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ме копка и нешто друго. Боцевски ете ги опишал компликациите како технички проблеми кои можеле лесно да се решат. Уште бил и категоричен (можам да го замислам ![]() Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 14:11 |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
На ссц најдов неколку фотки од новите даблдекери ![]() ![]() ![]() ![]() Ваљда сите идни автобуси ќе имаат вакви рампи
![]() ![]() И на крај горе
![]() ![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Хмм... можеби си во право може ова беше лондонски филм... нели и они се малку оптеретени со таа традиција иако кај нив и камерите станаа прилично традиционални ![]() |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Не сум знаел, мислев дека се целосно оделени и со камери итн.....
|
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Па поентата ми беше дека за тие што стојат во гужвата изборот ќе биде или сардина доле, или малце повеќе место на скалите или горе......верувам одговорот ти е познат.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Па повторно земи ги во предвид навиките. Секогаш најголемата гужва е напред. Во задниот дел ќе се најде чат пат мест. Луѓето имаат навика да се стационираат блиску до влезот. Ако на ова надоврзеш клаустрофобични кружни скалички (кој се возел во ваков автобус ги знае), обзирноста на нашите возачи (кои со потезите комотно може да напраат еден домино ефект по скалите и да осакатат 4-5 луѓе)..................... Не е така едноставно. Инаку во ваквите автобуси шоферите го контролираат горниот кат со систем на огледала (шоферот погледнува над него и го гледа целиот кат). Е сега во нормални земји и да се случува нешто веројатно со довикнување на шоферот фрката би се расчистила..... Кај нас....... Само по себе таквиот концепт не ми се свиѓа безбедносно. Шоферот да гледа нагоре на секои 30на секунди додека вози? |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Ова можеби важи за нормални "семејства" ама во овој случај изгледа детето ќе си добие што сака а не она што заслужува
![]() Него мене ова ме секира, можеби човекот малце претерува но доколку е вистинито ова е страшно
Пбанкс викаш дека никој нема да сака да оди горе, можеби навечер али кога е гужва знаеме што се случува во обичните автобуси, кој ќе го регулира ова, шоферот???
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да, држи ова што го кажуваш, а особено ме плаши болдираниот дел. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Па доволно е да го земеме во предвид менталитетот кај нас за тезата со капацитетот падне во воде. Двоспратните имаат поголем капацитет само доколку тој се користи. Кој кај нас ќе го користи? Како прво луѓето реално ќе ги мрзи. Како второ многу е веројатно дека тоа ќе биде делот кај што ќе се собираат они кои прават глупости по автобуси а сите други патници ќе го избегнуваат. Друго се двоспратните автобуси кои одат на долги релации (да речеме туристички автобуси) таму начинот на експлоатација е сосема различен. За градски кратки релации навиките се сосема различни. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Во овој дел мора да бидеме реални, за поголемата цена обезбедуваат поголем капацитет. Но (ова е големо но) прашање е како на ова и на други полиња се носат компаративно со артикулираните автобуси на пример. Мислам дека не е случајно што низ светот артикулираните автобуси преовладуваат неспоредливо повеќе отколку двоспратните... Едноставно двоспратните имаат многу повеќе слабости (од кои голем дел беа спомнати и во оваа нишка) Во одредени специфични услови сигурно дека и двоспратните можат да бидат попрактични, како на пример Лондон, кој е хаотичен град со кратки и криви улични сегменти, па обезбедување на поголем капацитет со одење во висина е логична варијанта. Но тоа во Скопје не е случај. Скопје е град на булевари (и уште повеќе ќе биде со дореализација на ГУП-от). Ако има потреба од автобуси со поголем капацитет, тогаш артикулираните автобуси за Скопје се далеку поприкладни. А ако упорно сакаат традиција, факт е дека артикулираните автобуси во Скопје се многу поголема традиција отколку двоспратните... Во секој случај, ваков тип на одлуки се со многу далекусежни последици... Во нормални држави се носат одговорно и врз база на објективни критериуми како што се функционалност, економичност, практичност... Се прават студии, пресметки, анализи... Сето тоа од стручни луѓе на сите тие полиња. Кај нас критериумот е некаква наводна традиција, а за него одлучила за нас непозната мала група на нестручни и неодговорни лица... Ама кој рече дека ние сме нормална држава? ![]() |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
За тие два-три автобуса мислев на парите што ќе ги потрошат за прилагодување на семафори,обуки и слично.
Инаку сосема се сложувам дека двоспратните се далеку поскапи. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Токму така... првата идеја си беше сосема на место... Непотребно се забега. Инаку сигурен сум дека разликата помеѓу двоспратни и стандардни автобуси е повеќе од 2-3 автобуса екстра. |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Јас навистина не знам што е ова запнување од владава да бидат двоспратни!
![]() Зошто да прават излишно прилагодување на целиот град,обука на шоферите,смена на гаражите на ЈСП,смена на свеста на граѓаните да седат мирни и уште многу други работи кои значат влегување во нови проблеми и што е најлошо трошење на пари со кои пример би можело да се купат уште два-три автобуси. Ако навистина на некој толку му е кеф за двоспратен автобус,тогаш првата идеја беше најдобра кога се планираше да се купат 4 двоспратни(за традиција или атракција) и еден отворен за туристи. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Од каде овој податок?
Ако е точен, тогаш нема да имаат баш толкаво големо влијание врз идната инфраструктура, но сепак ефектот нема да е ни за потценување, а сите други аргументи против си остануваат... |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Само ко дополнување
Висина на двојните аутобуси се од 3.96 до 4.42 m во зависност од моделот |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
И уште нешто. Сакам малце подетално да се осврнам на инфраструктурата што е физичка пречка за овие автобуси.
Моменталната инфраструктура, не дозволува овие автобуси да поминуваат скоро никаде низ градов. Еве да речеме дека ќе ги искорнат сите метални конструкции за семафори и табли (што ги има во голем број и се поставени на скоро сите клучни сообраќајници и крстосници), ама што ќе прават со неколкуте надвозници и пешачки мостови кои се изградени за максимална висина на возило од 4m и не дозволуваат поминување на такви високи возила како класични двоспратни автобуси? И нив ли ќе ги рушат??? Никако не смее да се заборава и долгорочниот ефект од прилагодувањето на инфраструктурата. Тоа би значело дека во иднина надвозниците треба да ги градиме повисоки, подвозниците подлабоки, тунелите со поголем напречен пресек, влезовите/излезите од денивелирани сообраќајници подолги... Ова не само што е многу поскапо, туку во одредени случаи принудува и на полоши технички решенија од сообраќаен аспект. Поготово кај нас, ако ги земеме примерите со зградата Тифани или со скратениот излезен крак на Јужен Булевар кај Рамстор (кои поради неодговорно планирање веќе значат непоправлива штета за стандардите според кои би се граделе овие сообраќајници), веднаш се наметнува прашањето колку дополнително ќе се нарушат стандардите, само за да можат да поминуваат двоспратни автобуси. Зборувам конкретно за фактот дека нагибот на овие две места ќе треба да биде дополнително зголемен, што не би значело само полоши карактеристики, туку дури можеби е и надвор од прифатливото. Сличен проблем и за тунелот на Илинденска (Влада-Фонтана Лотос). Тука просторно веќе е кнап работата, ама уште ако двоспратниве влезат во математиката, ќе може да се направи само лошо и крајно субстандардно решение... Овие примери се само оние кои на прв поглед ми упаѓаат во очи. Сигурно има уште еден куп вакви. Сите пешачки мостови преку сообраќајници исто така ќе треба да се повисоки. Значи повеќе скали за искачување и директна дестимулација на нивното користење, а стимулација на правење на диви премини. Исто така, рамките за сообраќајна сигнализација треба да бидат повисоко, па на крстосница на пример ќе треба да застанеш малку поназад, за да можеш да го гледаш семафорот... Единствено решение за ова би било да се преместат рамките од другата страна на крстосницата, што исто така не е добро ако не е применето како правило на сите крстосници, затоа што внесува забуни и сигурно ќе предизвика сообраќајни несреќи (ми се има случено и мене лично во Америка, ненавикнат на вака поставени семафори, за малку избегнав да направам голема сообраќајка). Ботом лајн, ова би значело дека ќе треба да дадеме многу повеќе пари, а да добиеме многу полоши решениа. Сето тоа затоа што по секоја цена треба да сме врателе некаква наводна наша традиција... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 03-Dec-2008 at 21:13 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8586878889 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |