build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8687888990>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1741 Posted: 20-Aug-2008 at 15:54
Ова со автобусиве како дете кога ќе запне: САКАМ ..........., и на крај добива шамар!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1742 Posted: 20-Aug-2008 at 15:26
Според Ивица Боцевски, поранешниот портпарол и сегашен министер за евроинтеграции, неприспособеноста на улиците и на семафорите, необученоста на возачите, далечината на сервисот и другите можни проблеми се само технички прашања.
- Не би сакал да коментирам за набавката на новите автобуси, бидејќи се очекува повторна средба со ЈСП „Скопје“. Владата, сепак, останува на ставот да се купат двокатните автобуси, а сите други технички проблеми можат брзо да се решат - категоричен е Боцевски.


Да де, што се битни некакви „ситни“ технички прашања, кога сезнајните убермозоци у владата решиле да ни ја вратат „тредицијата“. Наводната традиција, која всушност траела неколку години, а од тогаш до сега се поминати пет пати повеќе... Е за таа „традиција“ ќе го порушиме пола град, а и во иднина кога ќе градиме нешто ново, иннфраструктурата и сигнализацијата ќе не чини значително повеќе... Ќе си изградиме и нови гаражи во ЈСП... Ќе си ги праќаме возачите на дополнителна обука... Ништо не е скапо кога некој пуноглавец е нели категоричен...  и кога покрај се ќе реши да си остане на ставот дека двоспратни автобуси ќе не напраат т.н. „европска метропола“

И пазете ја само неверојатната леснотија во превземањето на вакви значајни обврски - сите технички проблеми брзо ќе се решеле. Добар виц! Ама веќе не е интересен пошто го имаме видено на дело многу пати. Оваа влада пати од неверојатен несериозен оптимизам.

А таман се понадевав дека барем еднаш ќе се предомислат за некоја дебилна замисла, бидејќи овде немаат што да докажуваат, а има цел куп јаки аргументи против...

Не е битно... Ќе продолжиме со практиката и тоа малку што го имаме да го инвестираме непромислено, неодговорно и непродуктивно. Кога конечно и Молдавија ќе не претрка, пак некој друг ќе ни е крив.

Wallbash


Edited by Cloverstack - 20-Aug-2008 at 16:17
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1743 Posted: 20-Aug-2008 at 14:30
Двокатните автобуси се уште се во игра
Иако Александар Бошковиќ, в.д. директорот на ЈСП „Скопје“, го поништи тендерот за набавка на 52 нови двокатни автобуса, сè уште постои можност тие да се купат. Бошковиќ вели дека Владата, како финансиер на набавката, го има последниот збор, па ќе се обидат да издејствуваат да се купат само мал број двокатни возила, а другите да бидат нископодни.
До крајот на неделава се очекува да се одржи средба меѓу претставници на градот, Владата и на претпријатието, за да се донесе конечна одлука за тоа какви нови автобуси ќе добие Скопје. Со тоа се очекува да заврши сагата за обновата на возниот парк на ЈСП, која почна кога поранешниот директор Орце Георгиевски го поништи веќе распишаниот тендер за набавка на 48 стандардни возила и два за панорамско разгледување и распиша јавен повик за купување 52 двокатни. Состојбата кулминира кога градоначалникот Трифун Костовски го разреши Георгиевски од функцијата поради таа одлука и го постави Бошковиќ за вршител на должноста директор, а се случи пресврт со поништувањето на новиот тендер. Сообраќајни експерти предупредија дека т.н. „даблдекери“ се несоодветни за Скопје, пред сè затоа што би ги урнале семафорите.
 
НОВИ ВОЗИЛА ВО ЈАНУАРИ
 
Во јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ сметаат дека би било подобро да се набават повеќе нископодни автобуси со кои би се решиле сегашните недостатоци во превозот на патниците. Според нив, за да се возат двокатните автобуси улиците низ градот треба да бидат без дупки и вдлабнатини, возачите треба да минат низ посебна обука, а проблем би било и нивното сервисирање, бидејќи најблискиот сервис се наоѓа во Лондон.
- Во изминатиов период се потрудивме да укажеме на сите недостатоци што би се појавиле ако низ градот се возат двокатни автобуси. Сепак, Владата како финансиер на проектот ќе го има последниот збор. Затоа ќе се обидеме на претстојната средба да се прифати нашиот предлог за комбинирана набавка, односно мал број двокатни и поголем број стандардни возила. Откако ќе се реши ова прашање, ќе се распише меѓународен тендер, кој ќе трае два месеца, па, по десет години, веќе во јануари би можеле да ги видиме првите нови автобуси на градските улици - вели в.д. директорот Бошковиќ.
 
ТЕХНИЧКИТЕ ПРАШАЊА БРЗО ЌЕ СЕ РЕШАТ
 
Владата сè уште стои на одлуката за набавка на 50 двокатни автобуси, која ја образложила со потребата да се направи нов концепт на јавниот градски превоз, со кој ќе се вратат стариот дух и традицијата во градот. Таа ќе донира 4,4 милиони евра за да се обнови возниот парк, кој од 1998 година не добил нов автобус. Според Ивица Боцевски, поранешниот портпарол и сегашен министер за евроинтеграции, неприспособеноста на улиците и на семафорите, необученоста на возачите, далечината на сервисот и другите можни проблеми се само технички прашања.
- Не би сакал да коментирам за набавката на новите автобуси, бидејќи се очекува повторна средба со ЈСП „Скопје“. Владата, сепак, останува на ставот да се купат двокатните автобуси, а сите други технички проблеми можат брзо да се решат - категоричен е Боцевски.


http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=163&ArticleID=5833
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1744 Posted: 18-Aug-2008 at 22:51

НЕДЕЛАВА УШТЕ ЕДНА РУНДА ПРЕГОВОРИ ЗА НАБАВКА НА НОВИ ВОЗИЛА


Владата за двокатни, Градот за единечни автобуси


Новиот в.д. директор на ЈСП "Скопје", Александар Бошковиќ, смета дека 40 нископодни автобуси и 12 двокатни би биле реална потреба на Градот во однос на постоечките услови. Веќе во јануари, согласно со процедурата, може да се очекувааат и првите автобуси


Градските власти неделава ќе побараат повторна средба со Владата за да се допрецизира какви автобуси ќе се набават. Иако пред две недели Владата објави дека со новиот тендер ќе се бараат 50 исклучиво двокатни даблдекер автобуси, од Градот и ЈСП велат дека во Скопје засега не постојат услови за движење на ваков вид возила во толкав број. Новиот в.д. директор на ЈСП "Скопје", Александар Бошковиќ, смета дека 40 нископодни автобуси и 12 двокатни би биле реална потреба на Градот.
- Градоначалникот Костовски деновиве треба да се сретне со претставниците на Владата и да се изнесат сите аргументи. За воведување на двокатни автобуси се потребни одредени предуслови, кои засега ги немаме. Тука се работи за нивно сервисирање, односно немаме такви можности во постоечките станици, а од друга страна, неопходна е и обука на вработените. Исто така и самото однесување на патниците на горната платформа, ако е несоодветно, може да предизвика превртување. Поради висината на автобусите проблем ќе биде и нивно поминување под подвозниците во градот, вели Бошковиќ.
Сепак, тој вчера напомена дека набавка на овие автобуси ќе биде голема добивка за градот, со оглед дека од 1998 година не е купен ниту еден нов автобус во Скопје. Што се однесува до тендерот, тој би бил распишан веќе наредниот ден откако ќе се одржи средбата со претставниците на Владата.
- Главен финансиер е Владата и затоа очекувам неделава, кога ќе биде назначен и заменик-директор на ЈСП, да се одржи средбата и конечно да се знаат условите за распишување на тендерот. Веќе во јануари, согласно процедурата, би можеле да ги очекуваме и првите автобуси, додаваат од ЈСП "Скопје". Оттаму додаваат дека немаат жалби од страна на фирмите кои се пријавиле на првиот меѓународен тендер кој беше поништен, како и дека тие ги чекаат новите услови.


http://vecer.com.mk/?ItemID=F19C64C26A471546813B14CA82E80F91
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #1745 Posted: 18-Aug-2008 at 19:15

ок, ама уште еднаш повторувам - да не се брза со набавка на нови автобуси, убаво да се размисли дали ќе бидат еднокатни или двокатни, пошто директорот на јсп не збори за џабе - ај што ќе има проблем со над/подвозници, туку и јас сигурно нема да сакам да седам во автобус и да мислам дали горе седи некоја будала што сака одозгора да прави џумбус
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1746 Posted: 18-Aug-2008 at 18:26


Не гледам како трамвај, т.е. модерен ЛРТ концепт би не вратил во 20-ти век. Немам замерка во Скопје да се воведе ЛРТ (напротив, тоа е многу пожелно), туку имам замерка на начинот накој тоа се планира...
Подетално за „трамвајот“ имаш во оваа нишка:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50


Исто така не гледам како трамвајот исклучува набавка на нови автобуси. Тој ниту ќе го добиеме баш утре, ниту треба да ги замени сите автобуски линии.
Нови автобуси ни се потребни под итно, без разлика дали и со колкава брзина ќе се реализира замислата за трамвај во догледна иднина.


Edited by Cloverstack - 18-Aug-2008 at 18:27
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #1747 Posted: 18-Aug-2008 at 14:47

мислам дека понудата на САНОС пред година две беше најповолна.
ама тогаш трипко се реши на трамвај
браво за него! ќе не враќа во 20-ти век!

инаку, за да ова не испадне пак СПАМ или OFF TOPIC од моја страна,
ќе кажам дека во право е директорот на ЈСП за двокатните автобуси. Подобро нови, чисти, еднокатни и подолги, отколку двокатни и небезбедни автобуси!
Не сакам да седам во двокатен автобус и да мислам цело време дали ќе се преврти ако има гужва или не!
Ама, најјаки се оние гужвине во Јапонски метроа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1748 Posted: 18-Aug-2008 at 14:39


Џуро, можда сепак ќе се свестат оние у влада... Редно е еднаш да признаат грешка соочени со толкав куп аргументи. Очигледно „одлуката“ за двоспратни автобуси паднала тотално избрзано и необмислено, во којзнае какви кругови. Ваљда не се толкави идиоти да продолжат да го туркаат ова по секоја цена, само како би одбиле да ја признаат грешката...

Dunno
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1749 Posted: 18-Aug-2008 at 11:34
Или во превод ќе чекаме локални избори и повторно ќе се купат двокатни автобуси Wallbash (ова се однесува на болдираниот зголемен дел)

ДИРЕКТОРОТ НА ЈСП ИСПЛАШЕН ОД НЕКУЛТУРАТА
Бошковиќ: За скопјани не се за двокатни автобуси
ЈСП смета дека нема услови 52 двокатни автобуси да се возат низ Скопје, бидејќи улиците се со дупки и вдлабнатини, а надвозниците и подвозниците се премногу ниски

Новиот в.д. директор на ЈСП"Скопје" Александар Бошковиќ не сака да купи двокатни автобуси, бидејќи се плаши од некултурата на скопјани. Тој вели дека има резерва кон одлуката на Владата со донацијата од 4,4 милиони евра за ЈСП да се купат 52 двокатни автобуси, бидејќи се плаши за безбедноста на патниците. Според Бошковиќ, патниците во двокатните автобуси ќе мора да бидат многу дисциплирани, особено оние што ќе бидат на вториот кат од автобусот, бидејќи тој лесно може да се преврти.
"Најмногу се плашам од некултурата на граѓаните, дека со непристојното однесување може да го превртат автобусот, особено треба да бидат внимателни оние што ќе бидат на вториот кат, бидејќи таму може да се пуштат само онолку патници колку што има столчиња. Да има двајца повеќе коишто ќе стојат веќе е ризично, а да не зборувам ако се шетаат или скокаат по автобусот. Таква одговорност не би можеле да преземеме, бидејќи најважна ни е безбедноста на патниците", вели Бошковиќ.
Според него, постојат и други безбедносни аспекти, поради кои ЈСП и Градот имаат резерва кон двокатните автобуси. Тој објаснува дека за да се возат вакви автобуси во Скопје улиците треба да бидат рамни без дупки и вдлабнатини, а возачите треба да минат низ посебна обука.
"Ако сите 50 нови автобуси бидат двокатни треба да се има на ум дека нема да можат да поминат по оние улици каде има надвозници и подвозници, бидејќи тие се димензионирани за возила високи до четири метри, а двокатните автобуси ќе бидат многу повисоки. Возачите ќе мора да ги пратиме во Лондон на обука за да можат да ги возат овие автобуси", вели Бошковиќ.
Тој објаснува дека неделава со претставници од Градот и од Владата треба да се договорат какви автобуси да се набават, а потоа веднаш ќе распишат нов тендер.
"Одлуката на Владата да се купат 52 автобуси ќе ја почитуваме, бидејќи не сум малоумен да ја одбијам донацијата од 4,4 милиони евра. Но додека не се договориме какви точно автобуси да се купат, нов тендер нема да има. Ќе предложиме резервна варијанта, односно да се купат четириесетина еднокатни автобуси, а останатите да бидат двокатни", вели Бошковиќ.


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155770&idg=8&idb=2452&rubrika=Skopje

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1750 Posted: 17-Aug-2008 at 00:23
Да не ги мешаме работите! Старите автобуси се дел од јсп, а електронската наплата е дел од приватниот сектор.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1751 Posted: 17-Aug-2008 at 00:19
Originally posted by ovaj_stariov

Како што трегнала работава ќе си останите со старите автобуси Ohno
ама битно имаме електронска наплата LOL
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1752 Posted: 16-Aug-2008 at 14:09
Како што трегнала работава ќе си останите со старите автобуси Ohno
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1753 Posted: 16-Aug-2008 at 13:10
Originally posted by lslcrew

Originally posted by mitatos

kaj nas 3 katni autobusi ke ni poracaat


Ааааа неможе. Па ако се запали третиот кат од автобусот како ќе го изгасат, башка ќе неможе да сообраќаат по јужен булевар зашто ќе надмашат висинска квота!!!

LOL 
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1754 Posted: 16-Aug-2008 at 00:17
Originally posted by mitatos

kaj nas 3 katni autobusi ke ni poracaat


Ааааа неможе. Па ако се запали третиот кат од автобусот како ќе го изгасат, башка ќе неможе да сообраќаат по јужен булевар зашто ќе надмашат висинска квота!!!

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1755 Posted: 15-Aug-2008 at 23:55
Originally posted by UrbanFreak

Човек просто да го засака Трифун, и да посака да гласа за него догодина....Applause


Па да ти кажам право, после се што имам кажано против Трифке (со право), се пореална станува можноста да гласам за него ако реши да се кандидира...

Nuts


Сериозен сум... Жалната реалност е дека другите кандидати најверојатно ќе бидат уште полоши Wallbash







Edited by Cloverstack - 15-Aug-2008 at 23:56
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1756 Posted: 15-Aug-2008 at 23:48
Originally posted by Cloverstack

Ај добро, перење пари нека биде сеа шо да ти кажам... Roll%20eyes


Big%20smileBig%20smileBig%20smileBig%20smile se otkazuvas a ))) , dobro de ne e perenje pari , ali nashite pari gi perat
Big%20smile
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1757 Posted: 15-Aug-2008 at 23:46
Човек просто да го засака Трифун, и да посака да гласа за него догодина....Applause

ЈСП и Градот инсистираат на еднокатни автобуси

Идната недела ќе се одржат нови средби меѓу претставници на ЈСП, Градот и Владата

ЈСП, Градот Скопје и претставници на Владата во текот на идната недела ќе ги продолжат преговорите за набавка на нови автобуси. Во моментов, во јавното претпријатие не се подготвува документација за новиот тендер, со кој Владата сакаше да набави 50 двокатни автобуси.

Градските власти и надлежните во ЈСП се загрижени дека ваквите автобуси може да му донесат дополнителни проблеми на претпријатието, бидејќи ќе изнудат нова обука за вработените, приспособување на сервисот и гаражите, но и на градските улици, подвозниците и дрвјата на автобуските станици. Заради тоа, иницирани се нови средби на кои веројатно ќе биде предложено, сепак, да се набават дел единечни, а дел, или само неколку двокатни автобуси, за да се задржи идејата за делумно враќање на духот на старото Скопје.

Во ЈСП велат дека се задоволни и благодарни за помошта што им ја додели Владата, но дека, сепак, добро е тие средства да се искористат на најдобар можен начин, се разбира без да му се направат компликации на самото претпријатие.

„Доделувањето на 4,4 милиони евра за нови автобуси, од кои еден дел веќе се префрлени на сметката, е показател дека Владата мисли на јавниот превоз во градот, но пред се' на своите граѓани, кои секојдневно го користат. Не помислуваме да одбиеме донација за обновување на возниот парк, во кој последниве 15 години не влегол ниту еден нов автобус. Сепак, сметаме дека треба да седнеме и да се договориме за условите на новиот тендер“, вели в.д. директорот на ЈСП, Александар Бошковиќ. (С.Н.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=C5A3F1EE92AD8D46AB14DDCB02476766



Edited by UrbanFreak - 15-Aug-2008 at 23:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1758 Posted: 15-Aug-2008 at 23:46
Ај добро, перење пари нека биде сеа шо да ти кажам... Roll%20eyes
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1759 Posted: 15-Aug-2008 at 23:42
Budzetot na makedonija 2 Miljardi i 200 miljoni evra , zamisli od tie pari 30 % da se trosat vo narod nikoj nemase da bide siromasen, ima za site parlamentarci da kradat samo 30 % barame nisto poveke, VRMO - GLUPA  promocija , GRADAM edno GUBAM DRUGO, samo gradi nesto demek raboti, i gi ostava rabotite taka, kolku lugeto da go zaboravat toa , pravi nesto sosema treto , znaes toa se glupi propagandi, i ova e PERENJE pari ne e perenje mozok, greska si , kako inace ke ukradat?ne moze od site tie tenderi nieden da ne se sprovede na vreme, kostovski ne se slozuva, posle on se slozil pa resile za dvokatni , pa posle ne dvokatni pa 1 katni , pa ne 1 katni ,kaj nas 3 katni autobusi ke ni poracaat oti znaes ne sme se naviknale da gledame nadole


Edited by mitatos - 15-Aug-2008 at 23:46
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1760 Posted: 15-Aug-2008 at 22:28
Мислам дека нема потреба повторно да ја образложувам дупката во законот за јавни набавки и најлесниот начин да се изманипулира тендер, ако се работи за тоа. Но јас не сметам дека тука ќе нема перење пара, и попвро би застанал зад тоа дека разумот преовладувал.


Edited by lslcrew - 15-Aug-2008 at 22:29
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8687888990>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.455 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.