build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 14-Mar-2016 at 10:27
Originally posted by Vladimir P

... Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола,....

Мало појаснувања; до сега на секое „преспиванје“ се појавуваше по еден нов графит, оштетување или снемување на бакарен кабел.

Се додека не се огради а се планира, новите гарнитури нема да преспиваат во Битола.

П.С. Во транзиционото време некој железничкото депото кое е подоле го продал, дал, изнајмил на некојси авто сервис - работилница, па истото МЖ Транспорт неможе да го користи како депо, него мора да стои на ветрометрина.

Па сами заклучето што да се жртвува !!!???
Не знаев за ова. Мислев дека МЖ има депо на располагање во Битола.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 12-Mar-2016 at 01:08
Originally posted by BOJAN


Ајде да не се правиме наудрени, секој нормален човек би направил ваков возен ред, со ист број на гарнитури:

Скопје 17:10 - Битола 19:51
Битола 5:18 - Скопје 8:02
Скопје 9:30 - Битола 12:11
Битола 13:11 - Скопје 16:01



19:51-05:18 возот е во Битола, значи преноќева во Битола.

Originally posted by Navigator

Се сложувам со Бојан, неговиот распоред е пологичен од тој на МЖ. Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола, наместо да биде во Скопје преку ден. И онака оваа гарнитура е dedicated за Битола, колку што сум информиран.


Како што знаеш, треба возот да се исчисти, да се наполни со гориво, да преспијат машиновозачите (ова не знам како им е регулирано, многумина се од некои села и не ни живеат по градовите), и ред други работи. Битола нема никаква инфраструктура за ова, а во тие 60-тина минути кои предвидуваш возот да ги поминува во Скопје, не верувам дека има време да се постигне сето тоа.

Моја евентуална модификација (со домашна станица Скопје) би била:


Скопје 00:00 - Битола 02:51 (midnight express)
Битола 04:46 - Скопје 07:30

-----
Може да вози до Кочани, Кичево, или било каде.
-----

Скопје 17:00 - Битола 19:41
Битола 20:20 - Скопје 23:11
Скопје 00:00 - Битола 02:51 (midnight express)

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 11-Mar-2016 at 22:27
Originally posted by Тркало

Патем, Велес - Скопје можат да. Ја продолжат до Волково, со можност ако е изводливо постојка кај Визбегово и Бардовци.


Да, идејата за приградска железница, која нашите власти не ја ни сонуваат изгледа.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 11-Mar-2016 at 21:23
Имаше една студија, истражување на Техничкиот Факултет во Битола конкретно за оваа линија.Според неа, податоците од ДЗС и МЖ, линијата најчесто ја користат патници од градските средини.Сосема логично ако имаме во предвид бројот на население во Бт, Пп, Ве, Ск споредбено со Богомила, Мартолци или Лознани.
Секако, не сум на мислење за укинување на стандардните патнички со постојка во секое населено место, ама логично е форсирање нешто во стилот на Пелагонија Експрес (кој патем е со застанување во Богомила и Чашка мислам).
Веќе е компаративна предност 2:40 спрема минимумот од 3:15 за автобус Бт-Ск и обратно, истата предност од 30 мин. е и за Прилеп.Комоцијата во патувањето е исто така плус.
Значи напротив, потребни се повеќе опции и стратегија (инфраструктурно и маркетингшки) за преземање на дел од пазарот.
Ако се 4 Дизел гарнитури, две нека одат зза Пелагонија Експрес и по една за Кичево и Кочани.
Шпанците нека си продолжат како патничка верзија како и досега.

Патем, Велес - Скопје можат да. Ја продолжат до Волково, со можност ако е изводливо постојка кај Визбегово и Бардовци.

Edited by Тркало - 11-Mar-2016 at 21:30
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 11-Mar-2016 at 19:00
Да не треба дискусијава да се префрли во Возен ред?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 11-Mar-2016 at 18:33
... Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола,....

Мало појаснувања; до сега на секое „преспиванје“ се појавуваше по еден нов графит, оштетување или снемување на бакарен кабел.

Се додека не се огради а се планира, новите гарнитури нема да преспиваат во Битола.

П.С. Во транзиционото време некој железничкото депото кое е подоле го продал, дал, изнајмил на некојси авто сервис - работилница, па истото МЖ Транспорт неможе да го користи како депо, него мора да стои на ветрометрина.

Па сами заклучето што да се жртвува !!!???
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 11-Mar-2016 at 12:41
Тоа што јас го пишав не се однесува на моменталната состојба. Туку цел кон која треба да се стремиме. Еве Бојан и Навигатор ги кажавте проблемите зошто тоа не е можно. Па нека повелат надлежните нека работат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 11-Mar-2016 at 12:28
Kultuzin, има два проблеми тука. За возовите да можат да поаѓаат назад по нивното пристигнување на крајната дестинација е потребна ИНФРАСТРУКТУРА. Како што пишав погоре, ако редовно се возиш со воз меѓу Скопје и Битола знаеш дека во просек истиот касни 10-15 минути. Значи, ако се си е регуларно и не се јават проблеми на патот (ограничувања на брзина на пруга, расипана сигнализација, вкрстување на возови, повеќе патници при качување и симнување итн.), возот си касни 15 минути.

Тоа значи дека ние ќе го земеме германскиот пример во оној момент кога ќе си ја средиме железничката инфраструктура. Примерот за возен ред што го дадов погоре е таков за да има барем еден час меѓу пристигнувањето од Битола и враќањето на гарнитурата назад.

Неколку прашања за на крај, кои можат да решат дел од нашите дилеми за возниот ред:

1. Колку литри гориво троши новиот кинески воз на релацијата Скопје-Битола-Скопје?
2. Колку литри гориво трошат старите моторни гарнитури „Шпанец“ на релацијата Скопје-Битола-Скопје?
3. Колку литри гориво троши класична гарнитура (локомотива „Кенеди“ со патнички вагони) на релација Скопје-Битола-Скопје?
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 11-Mar-2016 at 12:05
Originally posted by kultuzin

Во Германија регионален воз кој сообраќа на линија од некој си 4 саати. Доаѓа на станица во нешто и 54 минути и тргнува наредниот саат во 9 минути значи на станица е само 15 минути. Зошто нашите возови стојат по еден саат и повеќе како што предвидел БОЈАН? Според мене со помало чекање еден воз може слободно да направи 3 тури.

Еве пример

Скопје 4:00 - Битола 6:45
Битола 7:00 – Скопје 9:45
Скопје 10:30 -Битола 13:15
Битола 13:30- Скопје 16:15
Скопје 17:00-Битола 19:45
Битола 20:00- Скопје 22:45
За 3 тури дневно треба побарувачка, што моментално кај нас ја нема. Не одат возовите на вода сепак. Освен тоа, за твојот распоред претпоставуваш секоја е трите тури да биде експресна по 2ч 45мин, што повторно не е реално. Тој воз е единственото превозно средство на луѓе од некои села, особено околу Богомила и Црнилиште.

Се сложувам со Бојан, неговиот распоред е пологичен од тој на МЖ. Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола, наместо да биде во Скопје преку ден. И онака оваа гарнитура е dedicated за Битола, колку што сум информиран.

Edited by Navigator - 11-Mar-2016 at 12:06
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 11-Mar-2016 at 11:47
Во Германија регионален воз кој сообраќа на линија од некој си 4 саати. Доаѓа на станица во нешто и 54 минути и тргнува наредниот саат во 9 минути значи на станица е само 15 минути. Зошто нашите возови стојат по еден саат и повеќе како што предвидел БОЈАН? Според мене со помало чекање еден воз може слободно да направи 3 тури.

Еве пример

Скопје 4:00 - Битола 6:45
Битола 7:00 – Скопје 9:45
Скопје 10:30 -Битола 13:15
Битола 13:30- Скопје 16:15
Скопје 17:00-Битола 19:45
Битола 20:00- Скопје 22:45
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 11-Mar-2016 at 10:49
Originally posted by Obedineta Makedonija

Сакав да искоментирам - небаре Бојан нема излезено од МК ама ај викам пак да не бидам погрешно сватен, па во сите земји од западна Европа нормална пракса е за возови со доцно(после полноќ) поаѓање и пристигнување......, ама тоа е .


Ајде да не се правиме наудрени, секој нормален човек би направил ваков возен ред, со ист број на гарнитури:

Скопје 17:10 - Битола 19:51
Битола 5:18 - Скопје 8:02
Скопје 9:30 - Битола 12:11
Битола 13:11 - Скопје 16:01
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 11-Mar-2016 at 07:48
Сакав да искоментирам - небаре Бојан нема излезено од МК ама ај викам пак да не бидам погрешно сватен, па во сите земји од западна Европа нормална пракса е за возови со доцно(после полноќ) поаѓање и пристигнување......, ама тоа е .
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 11-Mar-2016 at 02:23
BOJAN, не ти го сфаќам чудењето и тонот за возниот ред, ко небаре е крај на светот. Нормално и пожелно е да е така темпирано, со оглед на тоа дека тој воз откако ќе стигне во Битола, треба во 5:18 да тргне назад за Скопје!

Многу е едноставно:

541: СКОПЈЕ 17:10 - БИТОЛА 19:51
940: БИТОЛА 20:50 - СКОПЈЕ 23:39
941: СКОПЈЕ 01:40 - БИТОЛА 04:30
540: БИТОЛА 05:18 - СКОПЈЕ 08:02

Значи таа една гарнитура ќе оперира 4 ротации. Вака работи авиобизнисот од памтивек, вака треба да работи и железницата за максимално искористување на ресурсите. Во спротивен случај, еден воз би стоел неискористен во Битола до следното поаѓање (и така ќе мора да се впрегнат два воза).

Евентуално да се помести поаѓањето на 941 за Битола во 00:30, но веројатно ова 01:40 е истемпирано за да им одговара на луѓето кои се симнуваат во Велес, а работат до подоцна во Скопје.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 10-Mar-2016 at 19:57
Uste da ja zacistea malku stanicata.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 10-Mar-2016 at 19:50
Почесто да гледаме вакви слики од нашите пруги

За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 10-Mar-2016 at 18:44
Ништо ново кога се во прашање возните редови на МЖ,како редовно да ги планираат во некоја нетрезна психолошка состојба.Ова 1:40 е врв.
Најдобра опција ќе беше на пример 7:30 од Скопје и 16:30 обратен правец...очигледно со една гарнитура мислат да го работат ПЕ, па макар и со ваков возен ред.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 10-Mar-2016 at 18:37
Од Битола за Скопје има воз во 18:25 часот, кој во Скопје пристигнува некаде по 22 часот. И тој воз е добро што е оставен како таков. Оној кој патувал барем неколку пати со возот знае дека во Скопје истиот си касни барем 15 минути. Ама и тоа е добро, со оглед на фактот што јавен градски превоз во Скопје има до 23 часот.

А возот од 20:50 часот од Битола не е добар, бидејќи голем дел од оние лица што патуваат во возот ќе пристигнат во Скопје во момент кога нема градски превоз. Не секој живее во Острово или во Центар.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 10-Mar-2016 at 18:24
Originally posted by BOJAN

И од кога ја објавив веста од МЖ-Транспорт прашувам: КОЈ ќе патува од Скопје до Битола во 1:40 часот наутро и ќе се враќа од Битола за Скопје во 20:50 часот?

Зошто побогу ваков турнус се направил? Можеле да воведат уште еден утрински воз од Скопје до Битола, и попладневен од Битола за Скопје. Можеле да воведат пладневен воз од Скопје за Битола и вечерен од Битола за Скопје. Можеле...
Тој од 20:50 и не е така лош, особено во недела, кога студенти/вработени патуваат накај Скопје. Ама тој во обратен правец во 1:40 ми изгледа како големо промашување. Инаку одлично што се враќа експресната линија.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 10-Mar-2016 at 17:34
И од кога ја објавив веста од МЖ-Транспорт прашувам: КОЈ ќе патува од Скопје до Битола во 1:40 часот наутро и ќе се враќа од Битола за Скопје во 20:50 часот?

Зошто побогу ваков турнус се направил? Можеле да воведат уште еден утрински воз од Скопје до Битола, и попладневен од Битола за Скопје. Можеле да воведат пладневен воз од Скопје за Битола и вечерен од Битола за Скопје. Можеле...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 10-Mar-2016 at 17:31
Се враќа во сообраќај деловниот воз Битола-Скопје-Битола кон Битола и уште еден нов пар на возови
10.03.2016 година
Од понеделник, 14 март 2016 година, МЖ Транспорт АД - Скопје, во редовен сообраќај го враќа деловниот воз 540/541 на релацијата Битола-Скопје-Битола. МЖ Транспорт, истовремено, на релацијата Скопје-Битола-Скопје воведуваат уште еден пар возови 940/941. Сообраќајот на возовите 540/541 и 940/941 ќе се реализираат со новите современи кинески дизел моторни гарнитури. Па така сега од Скопје кон Битола и од Битола кон Скопје, наместо постоечките три, ќе сообраќаат пет пара на возови.
Популарниот деловен воз (Пелагонија) ќе вози по важечкиот возен ред - што ќе рече дека од Битола ќе тргнува во 5.18 часот, а во Скопје ќе пристигнува во 8.02 часот. Од Скопје за Битола ќе тргнува во 17.10, а во Битола ќе пристигне во 19.51 часот. Новововедениот воз 941 од Скопје ќе тргнува во 1.40 (по полноќ), а во Битола ќе пристигнува во 4.30 часот. Од Битола за Скопје возот 940 ќе тргнува во 20.50, а во Скопје ќе пристигне во 23.39 часот.
Двата воза ќе возат под задолжителна резервација на место за седење.

http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=460%3A2016-03-10-14-11-37&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.