![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 41> |
Author | |||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
19:51-05:18 возот е во Битола, значи преноќева во Битола.
Како што знаеш, треба возот да се исчисти, да се наполни со гориво, да преспијат машиновозачите (ова не знам како им е регулирано, многумина се од некои села и не ни живеат по градовите), и ред други работи. Битола нема никаква инфраструктура за ова, а во тие 60-тина минути кои предвидуваш возот да ги поминува во Скопје, не верувам дека има време да се постигне сето тоа. Моја евентуална модификација (со домашна станица Скопје) би била:
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||
Да, идејата за приградска железница, која нашите власти не ја ни сонуваат изгледа. |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Имаше една студија, истражување на Техничкиот Факултет во Битола конкретно за оваа линија.Според неа, податоците од ДЗС и МЖ, линијата најчесто ја користат патници од градските средини.Сосема логично ако имаме во предвид бројот на население во Бт, Пп, Ве, Ск споредбено со Богомила, Мартолци или Лознани.
Секако, не сум на мислење за укинување на стандардните патнички со постојка во секое населено место, ама логично е форсирање нешто во стилот на Пелагонија Експрес (кој патем е со застанување во Богомила и Чашка мислам). Веќе е компаративна предност 2:40 спрема минимумот од 3:15 за автобус Бт-Ск и обратно, истата предност од 30 мин. е и за Прилеп.Комоцијата во патувањето е исто така плус. Значи напротив, потребни се повеќе опции и стратегија (инфраструктурно и маркетингшки) за преземање на дел од пазарот. Ако се 4 Дизел гарнитури, две нека одат зза Пелагонија Експрес и по една за Кичево и Кочани. Шпанците нека си продолжат како патничка верзија како и досега. Патем, Велес - Скопје можат да. Ја продолжат до Волково, со можност ако е изводливо постојка кај Визбегово и Бардовци. Edited by Тркало - 11-Mar-2016 at 21:30 |
|||
![]() |
|||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
||
Да не треба дискусијава да се префрли во Возен ред?
|
|||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
... Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола,....
Мало појаснувања; до сега на секое „преспиванје“ се појавуваше по еден нов графит, оштетување или снемување на бакарен кабел. Се додека не се огради а се планира, новите гарнитури нема да преспиваат во Битола. П.С. Во транзиционото време некој железничкото депото кое е подоле го продал, дал, изнајмил на некојси авто сервис - работилница, па истото МЖ Транспорт неможе да го користи како депо, него мора да стои на ветрометрина. Па сами заклучето што да се жртвува !!!??? |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Тоа што јас го пишав не се однесува на моменталната состојба. Туку цел кон која треба да се стремиме. Еве Бојан и Навигатор ги кажавте проблемите зошто тоа не е можно. Па нека повелат надлежните нека работат.
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Kultuzin, има два проблеми тука. За возовите да можат да поаѓаат назад по нивното пристигнување на крајната дестинација е потребна ИНФРАСТРУКТУРА. Како што пишав погоре, ако редовно се возиш со воз меѓу Скопје и Битола знаеш дека во просек истиот касни 10-15 минути. Значи, ако се си е регуларно и не се јават проблеми на патот (ограничувања на брзина на пруга, расипана сигнализација, вкрстување на возови, повеќе патници при качување и симнување итн.), возот си касни 15 минути.
Тоа значи дека ние ќе го земеме германскиот пример во оној момент кога ќе си ја средиме железничката инфраструктура. Примерот за возен ред што го дадов погоре е таков за да има барем еден час меѓу пристигнувањето од Битола и враќањето на гарнитурата назад. Неколку прашања за на крај, кои можат да решат дел од нашите дилеми за возниот ред: 1. Колку литри гориво троши новиот кинески воз на релацијата Скопје-Битола-Скопје? 2. Колку литри гориво трошат старите моторни гарнитури „Шпанец“ на релацијата Скопје-Битола-Скопје? 3. Колку литри гориво троши класична гарнитура (локомотива „Кенеди“ со патнички вагони) на релација Скопје-Битола-Скопје? |
|||
![]() |
|||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||
Се сложувам со Бојан, неговиот распоред е пологичен од тој на МЖ. Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола, наместо да биде во Скопје преку ден. И онака оваа гарнитура е dedicated за Битола, колку што сум информиран. Edited by Navigator - 11-Mar-2016 at 12:06 |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Во Германија регионален воз кој сообраќа на линија од некој си 4 саати. Доаѓа на станица во нешто и 54 минути и тргнува наредниот саат во 9 минути значи на станица е само 15 минути. Зошто нашите возови стојат по еден саат и повеќе како што предвидел БОЈАН? Според мене со помало чекање еден воз може слободно да направи 3 тури.
Еве пример Скопје 4:00 - Битола 6:45 Битола 7:00 – Скопје 9:45 Скопје 10:30 -Битола 13:15 Битола 13:30- Скопје 16:15 Скопје 17:00-Битола 19:45 Битола 20:00- Скопје 22:45 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Ајде да не се правиме наудрени, секој нормален човек би направил ваков возен ред, со ист број на гарнитури: Скопје 17:10 - Битола 19:51 Битола 5:18 - Скопје 8:02 Скопје 9:30 - Битола 12:11 Битола 13:11 - Скопје 16:01 |
|||
![]() |
|||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
||
Сакав да искоментирам - небаре Бојан нема излезено од МК ама ај викам пак да не бидам погрешно сватен, па во сите земји од западна Европа нормална пракса е за возови со доцно(после полноќ) поаѓање и пристигнување......, ама тоа е .
|
|||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
BOJAN, не ти го сфаќам чудењето и тонот за возниот ред, ко небаре е крај на светот. Нормално и пожелно е да е така темпирано, со оглед на тоа дека тој воз откако ќе стигне во Битола, треба во 5:18 да тргне назад за Скопје!
Многу е едноставно: 541: СКОПЈЕ 17:10 - БИТОЛА 19:51 940: БИТОЛА 20:50 - СКОПЈЕ 23:39 941: СКОПЈЕ 01:40 - БИТОЛА 04:30 540: БИТОЛА 05:18 - СКОПЈЕ 08:02 Значи таа една гарнитура ќе оперира 4 ротации. Вака работи авиобизнисот од памтивек, вака треба да работи и железницата за максимално искористување на ресурсите. Во спротивен случај, еден воз би стоел неискористен во Битола до следното поаѓање (и така ќе мора да се впрегнат два воза). Евентуално да се помести поаѓањето на 941 за Битола во 00:30, но веројатно ова 01:40 е истемпирано за да им одговара на луѓето кои се симнуваат во Велес, а работат до подоцна во Скопје. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Uste da ja zacistea malku stanicata.
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Почесто да гледаме вакви слики од нашите пруги
![]() ![]() |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Ништо ново кога се во прашање возните редови на МЖ,како редовно да ги планираат во некоја нетрезна психолошка состојба.Ова 1:40 е врв.
Најдобра опција ќе беше на пример 7:30 од Скопје и 16:30 обратен правец...очигледно со една гарнитура мислат да го работат ПЕ, па макар и со ваков возен ред. |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Од Битола за Скопје има воз во 18:25 часот, кој во Скопје пристигнува некаде по 22 часот. И тој воз е добро што е оставен како таков. Оној кој патувал барем неколку пати со возот знае дека во Скопје истиот си касни барем 15 минути. Ама и тоа е добро, со оглед на фактот што јавен градски превоз во Скопје има до 23 часот.
А возот од 20:50 часот од Битола не е добар, бидејќи голем дел од оние лица што патуваат во возот ќе пристигнат во Скопје во момент кога нема градски превоз. Не секој живее во Острово или во Центар. |
|||
![]() |
|||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
И од кога ја објавив веста од МЖ-Транспорт прашувам: КОЈ ќе патува од Скопје до Битола во 1:40 часот наутро и ќе се враќа од Битола за Скопје во 20:50 часот?
Зошто побогу ваков турнус се направил? Можеле да воведат уште еден утрински воз од Скопје до Битола, и попладневен од Битола за Скопје. Можеле да воведат пладневен воз од Скопје за Битола и вечерен од Битола за Скопје. Можеле... ![]() |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Се враќа во сообраќај деловниот воз Битола-Скопје-Битола кон Битола и уште еден нов пар на возови
10.03.2016 година Од понеделник, 14 март 2016 година, МЖ Транспорт АД - Скопје, во редовен сообраќај го враќа деловниот воз 540/541 на релацијата Битола-Скопје-Битола. МЖ Транспорт, истовремено, на релацијата Скопје-Битола-Скопје воведуваат уште еден пар возови 940/941. Сообраќајот на возовите 540/541 и 940/941 ќе се реализираат со новите современи кинески дизел моторни гарнитури. Па така сега од Скопје кон Битола и од Битола кон Скопје, наместо постоечките три, ќе сообраќаат пет пара на возови. Популарниот деловен воз (Пелагонија) ќе вози по важечкиот возен ред - што ќе рече дека од Битола ќе тргнува во 5.18 часот, а во Скопје ќе пристигнува во 8.02 часот. Од Скопје за Битола ќе тргнува во 17.10, а во Битола ќе пристигне во 19.51 часот. Новововедениот воз 941 од Скопје ќе тргнува во 1.40 (по полноќ), а во Битола ќе пристигнува во 4.30 часот. Од Битола за Скопје возот 940 ќе тргнува во 20.50, а во Скопје ќе пристигне во 23.39 часот. Двата воза ќе возат под задолжителна резервација на место за седење. http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=460%3A2016-03-10-14-11-37&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |