Author |
Topic Search Topic Options
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#161 Posted: 27-Aug-2009 at 15:58 |
Одложен тендерот за концесија на патиштата
Седумте
патни правци ќе почекаат за концесионер. Министерството за Транспорт
дури во текот на септември ќе го објави тендерот за издавање на
патиштата под концесија. Ова е уште едно одлагање откако рокот два пати
беше поместуван летово. Во Транспорт велат дека тендерската
документација мора прво да биде усвоена на владина седница па потоа да
се оди со јавен повик.
Дел од условите сепак остануваат исти. Концесионерот може да биде
странска или домашна компанија но и конзорциум. Избраниот ќе
стопанисува со патиштата за период од 35 години.
Концесионерот ќе има рок од шест години да ги догради седумте патни
правци. Негова обврска ќе биде да ги изгради на ниво на автопат, да
врши нивно одржување и наплата на патарина.
Со оглед на состојбата на патиштата и на потенцијалот за градење и
модернизација, предизвикот за странските концесионери е голем. За
изградба на 550 км автопат досега интерес пројавија 48 фирми од Европа,
Кина Индија и Северна Америка.
Дали ова ќе биде исплатлива инвестиција за концесионерот преку
патарина да ги врати вложените пари? Експертите предупредија дека е
ризично да се даваат сите седум делници на само еден концесионер, но е
нужно да се инвестира во инфраструктурата.
Според стратегијата на Владата за 10 години Македонија треба да добие целосна нова патна мрежа.
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=52681 |
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#162 Posted: 11-Aug-2009 at 16:55 |
E stvarno mi e misterija kako im ispadnalo za 550 km. samo 1 milijarda.....ne znam
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#163 Posted: 10-Aug-2009 at 03:06 |
ВЛАДАТА НЕ ОТСТАПУВА ОД ПРОЕКТОТ ЗА ДАВАЊЕ ПОД КОНЦЕСИЈА НА СЕДУМ ПАТНИ ПРАВЦИ
Тендер ќе има кон крајот на август или во септември!
Во моментов се разгледуваат сите детали околу овој проект за кој францускиот консултант Луис Берже има направено анализа за економската исплатливост и таа е дадена на Владата на разгледување
Владата не отстапува од реализација на проектот за давање под концесија на нови седум патни правци што концесионерот претходно ќе мора да ги изгради. Од Министерството за транспорт и врски велат дека тендерот за избор на концесионерот ќе биде објавен кон крајот на август или на почетокот на септември. - Се разгледуваат сите детали околу натамошните активности во врска со овој проект, чија цел е унапредување и развој на патната инфраструктура и постигнување на модерен транспортен сектор, кој опфаќа изградба, реконструкција, одржување, наплата на патарина и користење на дел од државните патишта - истакнуваат од Министерството за транспорт.
Откако премиерот Никола Груевски пред околу два месеца најави распишување на овој тендер, роковите досега се поместуваа. Претходно беше најавено дека тендерот ќе биде распишан во август, а изборот ќе се направи во септември.
Проектот за давање на 550 километри патишта под концесија, како идеја на оваа Влада е во игра речиси три години, при што лани беше распишан јавен повик со цел да се види првичниот интерес на заинтересираност, а се јавија дури 48 компании и финансиски институции и конзорциуми од Германија, Франција, Шпанија, Португалија, Турција и Грција, а имаше и од Северна Америка, Кина и Индија. Меѓу заинтересираните беа и австриски Шрабаг и Рајфаизен инвестментс, хрватска Ингра, американската Бехтел и грчката Терна. Од Агенцијата за патишта неодамна посочија дека очекуваат на претстојниот тендер да се јават четири-пет сериозни компании, кои во конзорциум ќе можат да ги исполнат строгите тендерски услови за ваков тип проекти.
Под концесија ќе се даваат патните правци: Куманово-Романовце-Деве Баир, Гостивар-Ќафасан, Миладиновци-Штип, Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија, Битола-Охрид, Велес-Штип-Кочани-бугарска граница и Скопје-Блаце. Според експертски проценки, од објавувањето на тендерот до почетокот на реализацијата се очекува да поминат две години. Од Агенцијата за државни патишта сметаат дека изградбата на некои од седумте патни правци би можела да почне во втората половина на 2010 година, а комплетното окончување на проектот да се случи за три години.
Ангажирана е француската консултантска куќа Луис Берже да направи анализа за економската исплатливост на проектот. Според некои информации од Агенцијата за патишта, анализата е готова и е дадена на разгледување во Владата, која ќе го има последниот збор и околу распишувањето на тендерот. Се уште виси и дилемата дали овој мега проект, за чија реализација се потребни милијарда евра, да се даде под концесија на еден изведувач или, пак, седумте патни правци да се поделат на неколку концесионери. Исто така, треба да се допрецизираат условите и начинот на концесионирање на патиштата, согласно некои измени во Законот за јавни патишта, донесен во јуни минатата година.
Светлана БЛАЖЕВСКА Фото: Ѓ. Личовски
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#164 Posted: 26-Jul-2009 at 17:57 |
@kire Мапата од германската википедија ги претставува главните патишта според нашата нумерација, но не сум сигурен дека таа целосно кореспондира со некој некогашен план за автопати (инаку фали М-5к1 и М-7 кој е заведен во просторниот план на РМ). Во просторниот план до 2020 се предвидени многу помалку автопати, а владата моментално тера сосема трет филм и игнорира некои правци од М-мрежата и просторниот план, но измислува сосема нови како Миладиновци-Штип. Може да се каже дека во моментов немаме вистински план туку дека лутаме, иако приоритетите не е толку тешко да се препознаат и рангираат. Инаку мислам дека е погрешен податокот од 198км автопати во Македонија во 2008. Еднаш имам броено километри според официјални податоци за делниците и мислам дека сосе скопската обиколница стигнав до ~240км, а без нејзиниот источен дел кој беше пуштен годинава, таа бројка сепак останува значително над 200. За концесиите, се разбира дека не е идеален пристап, но мора да се соочиме со тоа колкава ни е чергата. Всушност очигледно и со концесиите претеравме, па нудиме делници и пакети кои само луд би ги прифатил или па ќе ги прифати со таков договор кој ќе ја осакати државава за неколку децении во иднина. Инаку на листата на земји кои дале/нудат автопатски делници под концесија би ги додал: Италија, САД, Хрватска, Србија, а Република Српска и Црна гора слично како нас практично цела мрежа сакаат да ја изградат така. Порадо би бил во првото друштво... Што се однесува до цените, и ти и lslcrew отидовте во крајности. Како репер може да се земе автопатот Д.Капија-Смоквица каде за новата траса од 26км се проектира цена од 155 милиони евра. Низ Македонија има и полесни и потешки автопати за пробивање, но како репер секако може да служи, со тоа што треба да се земе во предвид дека со пораст на стандардот на кој сите се надеваме, постепено ќе растат и цените на инфраструктурните зафати. Ама нема проблем, само нека расне он  Но како што нагласи и ти и пбанкс, џабе ни се сите овие планови без еден автопат да има доволен ПГДС или голема долгорочна стратешка важност. Таков автопат 99,99% нема да се изгради, а и да се изгради нема да биде од корист за економијата туку товар. Впрочем ќе видиме што ќе излезе од нереалниот мегаломански проект за концесии кој моментално го туркаме. Јас лично уште од сам почеток сум голем скептик и песимист.
Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 06:03
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#165 Posted: 21-Jul-2009 at 17:21 |
Originally posted by pbanks
луѓе пак ги рипате очигелдните параметри за кои имаме дискутирано. Македонија има исклучително слаб сообраќај и тоа се осеќа веќе на излезот на Скопје каде би требало да е најгусто. Зборуваме за слаб сообраќај, за никаков ПГДС на главните патни правци како коридорите 8 и 10. Што пак останува за оние други делници. Врз која основа мислите дека некој концесионер ќе вложи толкави пари за траси кои нема да му носат приход не ми е јасно. Сепак е ова бизнис, сосема различно од моделот кога државата инвестира за да поттикне развој во некои дел од земјата. Не гледам никаква реална основа за овие најави, можеби на некои делници ќе има кандидати но тие се малку. Едно е и нормално да има заинтересирани фирми кои секако сакаат да ја увидат состојбата на теренот а сосема различно некоја од тие фирми да аплицира и да добие концесија.
|
Epa bas toa mi bese i mene muabetot....kolku i da kostaat delnicite, se raboti za ogromna investicija, za koja vekje kazav deka sum skeptik nekolku posta pogore....edinstvena zemja za koja sigurno znam oti ima davano avtopati pod koncesija e francija, so koja i taka nema teorija da se sporeduvame, zosto kaj nas kolku i da e patarina, so vakov protek na vozila kakov sto imame sega na avtopatite ke im trebaat 100 godini da si gi vratat parite.... ne znam, da bese taka lesno, daj go pod koncesija i se ke ide samo po sebe, site zemji ke imaa do sega dobra patna mreza...
|
 |
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
|
Quote Reply
#166 Posted: 20-Jul-2009 at 21:25 |
Владата го одолговлекува тендерот за концесија на седум автопатиштата
Откако
премиерот Никола Груевски пред повеќе од еден месец најави распишување
на тендер за давање под концесија на седум патни правци во рок од еден
месец, роковите сега се поместуваат. Министерството за транспорт и
врски се уште го нема распишано тендерот и најавува дека тендерот ќе се
распише во август а изборот на концесионер кој ќе ги гради 550
километри нови патни правци ќе биде дури во септември.
Овој
тендер требаше да биде распишан дури откако анализата нарачана од
француската консултантска куќа Луис Берже требаше да покаже дали оваа
идеја е економски исплатлива. Иако платена со буџетски пари, анализата
се уште не е јавно достапна. Од Агенцијата за патишта добивме
краток одговор дека анализата е готова и дека е дадена на разгледување
во Владата која треба да одлучи кога ќе биде распишан тендерот. Идејата
за давање на патиштата под концесија е стара скоро три години. Минатата
година беше распишан јавен повик чија цел беше да се види првичниот
интерес на кој се јавија 48 заинтересирани компании. Под концесија
ќе се даваат седумте патни правци, Куманово-Романовце-Деве Баир,
Гостивар-Ќафасан, Миладиновци-Штип, Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија,
Битола-Охрид, Велес-Штип-Кочани-бугарска граница и Скопје-Блаце.
Експертите
велат дека давањето на патишта под концесија е обемен проект и во
најмала рака од објавувањето на тендерот до старт на реализацијата би
поминале две години. Во Македонија сега има 227 километри
автопатишта. Годишно во просек се издвојуваат стотина милиони евра (од
буџетот и од кредити), главно за рехабилитација и крпење на дотраените
патишта. Ако се реализира овој проект ќе биде најголем во патната
инфраструктура од осамостојување на државата.
http://total.com.mk/
|
build.mk, гради форумска историја
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#167 Posted: 20-Jul-2009 at 20:42 |
луѓе пак ги рипате очигелдните параметри за кои имаме дискутирано. Македонија има исклучително слаб сообраќај и тоа се осеќа веќе на излезот на Скопје каде би требало да е најгусто. Зборуваме за слаб сообраќај, за никаков ПГДС на главните патни правци како коридорите 8 и 10. Што пак останува за оние други делници. Врз која основа мислите дека некој концесионер ќе вложи толкави пари за траси кои нема да му носат приход не ми е јасно. Сепак е ова бизнис, сосема различно од моделот кога државата инвестира за да поттикне развој во некои дел од земјата. Не гледам никаква реална основа за овие најави, можеби на некои делници ќе има кандидати но тие се малку. Едно е и нормално да има заинтересирани фирми кои секако сакаат да ја увидат состојбата на теренот а сосема различно некоја од тие фирми да аплицира и да добие концесија.
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#168 Posted: 20-Jul-2009 at 20:07 |
Originally posted by lslcrew
Прво Кире интересни матерјали.
Второ 35 години воопшто не е многу долг период на концесија. Но мислам дека треба под концесија во пакет со автопатот да иде и оној заштитен појас од колку и да се метри покрај автопатот со обврски уредени со договорот и да можат концесионерите на патиштата во тие 35 години да го рентаат земјиштето за евентуални бензиски, rest area и слични содржини, па тогаш 35 години ќе биде дури и премногу да се вратат средствата и да се учини дополнителен приход.
Трето околу просечната цена на изградба на автопат воопшто не е релевантно да ги споредиме цените со Германија. Германија е каде каде земја со поголем стандард од нашиов каде и работниците се плаќаат повеќе, матерајлите коштаат повеќе и слично. Ако земеме некоја просечна цена од 3 милиони по километар (што е преголема фора, јас би рекол 2) ќе добиеме сума не поголема од 1,5 милијарди што и не е така многу ако збориме за комплетирање на автопатската планирана мрежа низ Македонија (нормално може да имаме уште две-три делници во иднина за домашни и регионални потреби). Оваа сума е воопшто не е многу ако погледнеме колку инвестиции се слеале во околните земји со евро-интеграциите, средства што кај нас допрва треба да се слеат.
|
Ne bi rekol deka moze da smetame so 2 milioni po kilometar....se raboti za mnogu delikatni pravci kade sto ke trebaat stotici mostovi i tuneli koi doprinesuvaat cenata po kilometar da iznesuva mnogu poveke....jasno deka ne moze da se sporedime so germanija, megjutoa ako germancite davaat okolu 25 milioni po kilometar, kade sto vo najgolemiot del niti mostovi niti tuneli se potrebni, kaj nas slucajot e bas sprotiven.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#169 Posted: 20-Jul-2009 at 19:55 |
Прво Кире интересни матерјали.
Второ 35 години воопшто не е многу долг период на концесија. Но мислам дека треба под концесија во пакет со автопатот да иде и оној заштитен појас од колку и да се метри покрај автопатот со обврски уредени со договорот и да можат концесионерите на патиштата во тие 35 години да го рентаат земјиштето за евентуални бензиски, rest area и слични содржини, па тогаш 35 години ќе биде дури и премногу да се вратат средствата и да се учини дополнителен приход.
Трето околу просечната цена на изградба на автопат воопшто не е релевантно да ги споредиме цените со Германија. Германија е каде каде земја со поголем стандард од нашиов каде и работниците се плаќаат повеќе, матерајлите коштаат повеќе и слично. Ако земеме некоја просечна цена од 3 милиони по километар (што е преголема фора, јас би рекол 2) ќе добиеме сума не поголема од 1,5 милијарди што и не е така многу ако збориме за комплетирање на автопатската планирана мрежа низ Македонија (нормално може да имаме уште две-три делници во иднина за домашни и регионални потреби). Оваа сума е воопшто не е многу ако погледнеме колку инвестиции се слеале во околните земји со евро-интеграциите, средства што кај нас допрва треба да се слеат.
|
 |
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
|
Quote Reply
#170 Posted: 20-Jul-2009 at 19:22 |
Искрено се надевам дека барем половината правци ќе почнат да се градат. Првите информации беа дека има неколку заинтересирани инвеститори.
Не дека многу разбирам од овие работи но 35 години концесија ми се гледаат малку,од нив 6 години(најмалку) ќе поминат во изградба.
Но сигурно си има експерти што го предвиделе сето тоа.
|
build.mk, гради форумска историја
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#171 Posted: 20-Jul-2009 at 19:19 |
eve na germanskata wiki najdov interesna karta na idnata avtopat-mreza vo makedonija.  Ako se soberat site zaedno, dobivame brojka od ca. 890 km. avtopat. Spored podatocite koi gi imam jas, makedonija zaklucno so 2008 imase 198 km. avtopat....so planiranite 550 dobivame 748 km. Ima razlika od 142 km. sto ne e malku.... da ne znae nekoj od vas za koi delnici se raboti?
Edited by kire85 - 20-Jul-2009 at 19:26
|
 |
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#172 Posted: 20-Jul-2009 at 19:10 |
Se raboti za edna mega-investicija, za koja barem vo vreme na recesijava sum skeptik. Znaci po nekoja gruba presmetka, apsoluten minimum 3 Mrd. € vrednost na investicii vo period od 6 godini....normalno predpostavka site da se dadat pod koncesija vo ist period. Dokolku se zeme vo predvid kolku planinski predeli ima vo makedonija niz koi treba da se gradi avtopat, ne e cudo brojkata da nadmine i 6 Mrd. Normalno deka zboruvam za avtopati po najnovite standardi....
Samo kako za primer....prosecna cena na kilometar avtopat vo germanija e 26,8 milioni evra, od koi edna cetvrtina se cisti trosoci za izgradba, a ostanatite se dodatni trosoci....
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#173 Posted: 20-Jul-2009 at 15:21 |
555 километри автопат под концесија
Со тендерот што
ќе биде објавен идниот месец под концесија ќе се дадат патните правци
Романовце - Узем, Стенковец - Блаце, Гостивар - Требеништа,
Ќафасан - Битола, Велес - Меџитлија, Велес - Обел и
Миладиновци - Штип
Тендерот
за давање под концесија на вкупно 555 километри автопатишта во
Македонија ќе се распише на почетокот на идниот месец, а концесионерите
ќе се изберат во септември. Неделава Владата треба да ја усвои
тендерската документација, како и нацрт - договорот за концесија со кои
ќе се даде зелено светло за објавување на јавниот повик. Од
Министерството за транспорт и врски велат дека сега забрзано работат на
овој проект. Со него, освен што треба да се развие патната
инфраструктура во земјава, ќе се работи на реконструкција и одржување
на веќе постојните патни правци, како и на зголемување на наплатата на
патарините. "Моделот на концесионирање предвидува
времетраење на концесијата за период од 35 години, од
склучување на договорот за концесија. Кандидат за
концесионер може да биде странско или домашно правно лице и
конзорциум. Потребно е концесионерот да има искуство во
вршење на работите кои се предмет на концесија, додека
другите услови за доделување на концесија ќе бидат
предвидени во тендерската документација. Во текот на
траењето на концесијата носител на правото на сопственост
останува Република Македонија", велат од Министерството за
транспорт и врски. Според Министерството, планирано е под концесија
да се дадат патните правци Романовце - Узем, Стенковец - Блаце,
Гостивар - Требеништа, Ќафасан - Битола, Велес -
Меџитлија, Велес - Обел и Миладиновци - Штип.
Концесионерот ќе добие конкретни рокови за исполнување на
условите за концесионирање, како што е изградба на
патните правци на ниво на автопат, нивно одржување и
наплата на патарина од концесионерот, како и предавање на
патиштата на Владата по завршување на периодот на
концесија. Периодот на изградба ќе биде 6 години од денот на
потпишувањето на договорите.
http://www.vest.com.mk/?ItemID=3766DD6D86CAFF4082F91E5AA7DFCE42 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#174 Posted: 23-Jun-2009 at 11:21 |
Тендер за 550 километри автопат |
Премиерот
Никола Груевски најави дека во јули ќе се распише меѓународен тендер за
привлекување на концесионер, кој што би инвестирал во изградба на 550
километри автопатишта во државата |
|
 |
-
Ќе видиме каков ќе биде интересот и исходот од тендерот. Веќе извесно
време заедно со Агенцијата на патишта работиме на подготовка на овие
проекти и на привлекување на инвестиции - истакна Груевски. |
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=6239105005&id=14&prilog=0&setIzdanie=21719 |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#175 Posted: 25-Apr-2009 at 05:05 |
Што фајде отпосле да плукаме на работи за кои однапред се гледа дека се лошо поставени и замислени? Малце ли такви примери имаме регистрирано на форумов, каде ние форумашите прецизно сме го предвиделе негативниот развој на настаните за разноразни ступидни замисли. Додуша во вакво општество моментално нема преголемо фајде и унапред да се предупредува (дури и на очигледното), ама нема ваљда да се откажеме од критичко размислување?
Ќе бидам пресреќен доколку со пристапов не ја зезнале работата и за оние делници кои реално ни требаат ем реално можеме да се надеваме на интерес од концесионери.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#176 Posted: 25-Apr-2009 at 04:49 |
 Стрпи се малку со песимизмов! Calm down! Од мене сега за сега има потполна поддржка проектот, ако не биде ништо тогаш заедно ќе плукаме!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#177 Posted: 25-Apr-2009 at 04:39 |
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=37281#37281
За два месеца треба да почне постапката за издавање на
патиштата под концесија. |
Дојде време да го видиме тој силен интерес што го пројавиле 48 „светски“ компании, да градат делници од типот Миладиновци-Штип
Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 05:45
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#178 Posted: 20-Nov-2008 at 01:31 |
ПАТИШТА ПОД КОНЦЕСИЈА
Приоритет во програмата е
изградбата и модернизацијата на регионални и локални патишта, но и на
неколку автопати. Ќе се гради автопатот од границата со Бугарија преку
Крива Паланка до Романовце, како и делот од Гостивар до Требениште
преку Кичево. Нов пат ќе го поврзе Велес со бугарската граница преку
Штип и Делчево, а ќе се модернизираат постојните Велес-Меџитлија преку
Битола, Стенковец-Блаце, Миладиновци-Штип и Ќафасан-Битола преку Охрид
и Струга.
- Во следната фаза ќе биде објавен меѓународен јавен
повик за доделување концесии за изградба и модернизација на делници од
автопатната мрежа со наплата на патарина. На повикот ќе бидат поканети
да учествуваат компаниите што успешно ќе ја поминат претквалификацијата
- велат од Министерството за транспорт и врски.Во Фондот за патишта
најавуваат дека в година ќе се градат девет нови и ќе се реконструираат
11 најоштетени регионални патишта во должина од 290 километри. Треба да
биде изграден патот Радовиш-Струмица, патот за Порече, делницата
Куклиш-Банско, патот за Сончев град, потоа патот Тетово-Јажинце,
Градско-Росоман, обиколницата на Охрид, влезот кај Битола и патот до
ски-центарот Кожув. Реконструкцијата ќе чини околу 34 милиони евра.
Исто толку пари се предвидени и за модернизација на локалните патишта,
за што Владата обезбеди заем од Светската банка - објаснуваат од Фондот
за патишта.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=9EC1A94E3A0AA947953DF053E2DCE9AA |
|
 |
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
|
Quote Reply
#179 Posted: 06-Nov-2008 at 19:55 |
Седум патишта под концесија Седум патни правци ќе станат автопати откако ќе бидат дадени под концесија на странски инвеститор, кој ќе добие право да наплаќа патарина. Владата на последната седница одлучи да распише јавен оглас за концесии за делниците Романовце - Узем преку Страцин и Крива Паланка, Стенковец - Блаце, Гостивар - Требеништа преку Кичево, Ќафасан - Битола преку Струга, Охрид и Ресен, Велес - Меџитлија преку Прилеп и Битола, Велес - Обел преку Штип и Делчево и Миладиновци - Штип преку Свети Николе. Делниците опфаќаат вкупно 560 километри патишта.
- Сите заинтересирани компании може да се пријават на огласот за претквалификација. Квалификуваните компании ќе бидат поканети да достават понуди, по што ќе се изберат најповолните понудувачи - изјави министерот за транспорт и врски на вчерашниот отчет за направеното во изминатите 100 дена од работата на Владата.
На огласот за заинтересираност, кој заврши на 15 август, се пријавија 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од Европа, Северна Америка, Кина и од Индија. Меѓу нив се фирми како австриските „Штрабаг“ и „Рајфаизен инвествентс“, хрватска „Ингра“, грчка „Терна“, американска „Бехтел“ и други, кои веќе имаат земено патишта под концесија во земјите од регионот.
Министерот Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8, односно изградба на пруги до Албанија и до Бугарија.
- Во буџетот за в година се предвидени 10 милиони евра за заокружување на железницата на Коридирот 8. За изградба на пруга кон албанската граница веќе е распишан оглас за документација за проектирање, а до крајот на неделата ќе има конкурс за физибилити-студија со идеен проект - вели Јанакиески. Според министерот за транспорт, во завршна фаза е и утврдувањето на активностите за завршување на пругата кон Бугарија. - Во тек се преговори со градежни компании што треба начелно да завршат до крајот на годината за да се ревидираат договорите од 1995 година за тој дел од железницата - рече Јанакиески. Дневник - 05.11.2008 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#180 Posted: 04-Nov-2008 at 22:13 |
Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8
Скопје, 4 ноември (МИА)
-
Министерот за транспорт информира дека Владата на
последната седница донела одлука да почне со имплементација на проектот
за доделување концесиии на седум делници, со наплата на патарина.
На повикот за пројавување интерес за учество на
тендерот за издавање на концесиите, кој заврши на 15 август, се
пријавија 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од Европа,
Северна Америка, Кина и Индија, потсети Јанакиески.
Следна фаза е предквалификација на која може да се
пријават сите заинтересирани компании, по што квалификуваните ќе бидат
поканети да достават понуди, и ќе следи избор на најповолните
понудувачи. Со проектот за концесионирање од Коридор 8 се опфатени
делниците Романовце - Узем преку Страцин и Крива Паланка, Стенковец -
Блаце, Гостивар - Требеништа преку Кичево; Ќафасан - Битола преку
Струга, Охрид и Ресен, а од Коридорот 10 Велес - Меџитлија преку Прилеп
и Битола, Велес - Обел преку Штип и Делчево и Миладиновци - Штип преку
Свети Николе.
http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&lId=1 |
|
 |