![]() |
![]() |
![]() |
Софија, Бугарија | София | Sofia |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 17> |
Author | ||||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|||
Се уште користенето на буферните паркинзи е слабо,но предпоставувам обштината ке ги научи лугето,кои идат сека сутрин на работа от соседните градови во Софиja да остават колите си на тези паркинзи. Затоа и обштината направи 2 вида зони. -Плава-тамо не можете да седите повеке от 2 саати. За секи саат по 60 денари -Зелена зона-не можете да седите тамо повеке от 4 саати, тамо цената е по 30 денари на саат. Реално Софиja е 1,3 милиона луге според регистрираните во Софиja,но сека сутрин идат многу луге на работа во Софиja,чеси си от едно 50 км. Во работни дни Софиja може би стигнува 1,8-2 милиона. Има и многу,кои си живеат во Софиja, но никога не са регистрирани. Еве ме мене. Живам во Софиja,но не влегувам во тиja 1,3 милиона. Многу луге от Перник, Ихтиман,Елин Пелин идат во Софиja за работа. Ужас настанува кога сите треба да излезат от Софиja-да речам едно - 18-19 часот. От автобуска до излез от Софиja по Цариградско со автобус за провинциjaта-сум имал случаеви 1 саат да излегуваме. Нема да ви зборувам,кога се рече Петок или Недела или празници,кога цела Софиja излегува или се вракja наново. Ваква гужва сум видел само во Истамбул за мостот на Босфора. Edited by ink - 28-May-2013 at 13:47 |
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
Окулу метро добри ти се линковите од плановите што си ги поставил. Добра поента е фатена што прво ги поврзаа најголемите населби па после што пресечни точки се главните тргови, Сердика, Свети Климент Охридски и НДК. Исто добра стратегија гледам дека е направена со изградбата на катни гаражи према крајот на М1 и М3 со што луѓето што доаѓаат од надвор од Софија место да се пикат со коли во центарот ги оставаат колите во периферија и со метрото за 10 минути се во центар. Овој проект е многу значаен за град од 1.3 милиони жители а имајќи предвид и дека имаат веќе одлично развиена трамвајска и тролејбуска мрежа освен паркинго и хаосот со коли сигурно дека е загадувањето ќе го намалат. Еден од ретките проекти во регионот што може да се каже дека е полн погодок.
|
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
||||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|||
Па нормално, ние произведуваме струja и извезуваме-например каj вас,каj Грциja,Турциja,Србиja,Албаниja. Каj нас преди струjaта беше речи си 100% поевтина. Тоа некаде 2004 година. Проблемите настанаха после вклучуване на зелена енергиja во системот, кои веке надминуват близо 1000 MW. Тоа е струja от сонце и ветер, биомаса. Таа струja е многу поскапа например от нуклеарката. Некаде от прилика 10-15 пати поскапа. Повеке от 100 евро на струja за 70 квадрати апартман во провинциjaва, никога моето семеjство не беше платило. Таа зима за истиот апартман стасахме на 150 евро.
Jaс винаги сум се чудил како вака имате парно во некои часови, во некои немате. Тоа го видов прв пат во Битола, но не знаев дека вака и за топлата вода. Овде парно и топла вода е 24/7. Edited by ink - 28-May-2013 at 13:23 |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Специјално за Супервајзор оти сакаш да чепкаш и проучуваш, еве ти три интересни линка:
1) Детална географска мапа на сите линии на градскиот транспорт во Софија во прегледна резолуција: http://forum.gtsofia.info/index.php?action=dlattach;topic=243.0;attach=87207;image 2) Детална географска мапа на сите линии на градскиот транспорт во Софија во прегледна резолуција, со многуте планирани продолжувања на трамвајната и тролејбуска инфраструктура. Иако не е сосема актуелна во поглед на постоечки линии (некои се изместија со отворањето на М2 и изградбата на М1), сепак ги содржи сите птоширувања на мрежата на електричен градски транспорт. http://postimg.org/image/4l37zr62v/full/ 3) ГУП на Софија, стискаш ”транспорт - регулация” и ти ги дава сите патни проекти во Софија. Ако убаво зумираш ќе видиш колку многу има за градење во следниве неколку години, особено бесконфликтни тангенти и дел од вториот ринг (најголем проект ќе биде јужниот булевар Тодор Каблешков). http://maps.sofproect.com/googlemaps/ Што се однесува до М3, таа ќе има прекрасна врска со другите форми на јавен транспорт. Ќе ги бројам само линиите на електричниот гт и тоа по станици од Овча Купел кон Враждебна. МС - метро станица и ќе ги пишувам со бројки затоа што немаат финални имиња: ТМ - трамвајна линија ТБ - тролејбусна линија МС 17 - нов трамвај кој ќе оди до северниот дел на Овча Купел и ќе истура патници на оваа станица МС 15 - трансфер на ТМ 11 и 19 МС 14 - трансфер на ТМ 4 и 5 МС 13 - трансфер на ТБ 2 и 9 МС 12 - трамсфер на ТМ 7 и ТБ 2, 8 и 9 МС 11 - трансфер на ТМ 1, 6 и 7 и на ТБ 1, 2, 5, 8 и 9 МС 10 - трасфер на метро линијата М2, ТМ 1, 6 и 7 и на ТБ 1, 2, 5, 8 и 9 МС 9 - трансфер на ТМ 10, 12, 18 и ТБ 1, 2, 5 и 8 МС 8 - трансфер на метро линијата М1 и ТБ 1, 2, 4, 5, 8 и 11 МС 6 - трансфер на ТМ 20, 22 и 23 МС 5 - трансфер на ТБ 1, 2 и 4 МС 4-2 - трансфер на ТБ 1 МС 1 -трансфер на ТМ 22 Така што ќе има многу фиидери оваа линија и затоа се очекува да вози околу 200 000 патници на ден. Инаку веќе е решено дека линијата М3 ќе има и автоматски стаклени ѕидови и врати на станиците. Опремувањето на секоја станица со ваква технологија ќе чини по 3 милиона лева или скоро 60 милиони лева за целата линија. Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:57 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Мојата карта е постара, пред неколку месеци ги променија последните две станици на М3 во Овча Купел (ОК или Оринџ Каунти како што го викаат во Софија). МС 18 и МС 19 требаше во ОК да одат северно, некаде до каде пишува кв. Баирите на мапава.
Но, на иницијатива на Спаси Меторто ги сменија и сега последните две станици ќе бидат подземни, при што последната ќе биде под Обиколницата, каде ќе има буферен паркинг за барем 1000 возила и нова железничка станица за луѓето од Перник, Благоевград, т.е. југозападна Бугарија. Линијата е следната: Обиколницата - Овча Купел (50 000 жители) - Красно село (85 000 жит. и ќе има врска со трамвај број 5 кој е најоптоварениот трамвај во Софија со 14 поаѓања во шпицозите или на 4 минути) - бул. Бугарија (каде ќе има врска на трамвајската линија 7 втора најоптоварена во Софија со интервал на движење под 5 минути. Таа почнува со целосна реконструкција скоро ќе се изградат неколку раскрсници на различни нива со што од кв. Борово до центарот ќе стигнува многу брзо и ќе има транфер на М3 (МС бул. Бугарија) и М2 (МС НДК). Потоа трасата оди до клиничкиот центар, па потоа кај НДК, низ цетарот ќе има уште една станица на пл. Патриарх Евтимиј и СУ Св. Климент Охридски. Потоа трасата оди на север во северните квартови Хаджи Димитар, Левски и Враждебна (каде има врска со најважните трамваи во овој дел на градот и тоа 20, 22 и 23). Интересното е што М3 ќе има и станица во центарот помеѓу двете трансферни станици од типичниот Советски триаголник. Иако во ген. планот за метрото на Софија во комунизмот биле предвидени и станици на М2 кај ул. Витоша и Солунска (помеѓу Сердика и НДК), а на М1 на бул. Дондуков, но потоа трасата на М1 се изместува да оди директно кон СУ Св. Кл. Охридски. ![]() Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:30 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
И уште нешто што уште повеќе ми е несфатливо...
Нели скорешниве протести во Бугарија беа главно поради покачувањето на сметките... колку тогаш ви биле претходно? ![]() Па добро, а што да речеме тогаш ние... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Е како бе така во Реонски... Топлификација кога работи, работи за сите, цело време....
Единствено обајснување е некој да им ги затвара вентилите или пак нешто им е подесено во станица доле... нз... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|||
Зборувај за тебе ![]() Мене за струја летни месеци испод 3000 ден не ми доаѓа сметка ,а ладење немам никакво (живеам во куќа иначе со простор од 70 квадрати) а бојлер користиме претежно цептер (на сончева енергија лична изработка) ,зимно време секогаш над 4000 илјади, а греењето ми е на дрва за кој минимум 3100ден по м3 плаќам (во просек околу 8-10м3 ми требаат за грејна сезона), зимно време за вода и ѓубретарина плаќам од 1200 па нагоре, а летно време знае и 3000ден да ми дојде сметка. Друго парното по зградите зависи од кој дел на Скопје живееш ,негде греат само по неколку часа во денот ,не е од 5 па до 22-23 часот, конкретно во Реонски Центар мислам дека имаат од 2 до 3 во текот на ноќта , од 5 до 10 изутрина , и од 17-22 вечер но парното пука од жештина. |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Значи едно семејство би имало по 1000 евра плата, а живеат поефтино од кај нас, така?
Ај оди сега сфати... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
2011: Годишни примања на вработен 12 000 лв Значи просечната плата по вработен е 1000 лева или 500 евра. Коефициент на безработица во Софија за 2011 - 5,9% Супервајзор не ми се покажува сликата! Ниту на Хром ниту на Фаерфокс. Иначе секој си има мислење де, но Букурешт не е целиот демолиран од Чаушеску туку има многу големи стари делови, Не за џабе го викале Париз на Балканот. Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:11 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
Сега немој да ми кажуваш на пример центарот на Софија и на Букурешт ја лично не можам да ги споредам со тие грди комунистички зданија во Букурешт. За мене Софија е многу поубав град и е постар град. Кружната геометрија на Софија е голема предност на пример пред други градови како Скопје. А Тоа што е поголем Букурешт не го прави дефакто по атрактивен според мене, во Софија се буквално се што може човек да замисли во еден голем град го имаш од аква паркови, Икеа итн... Во регионот Софија според мене предничи и пред Белград и тоа допрва доаѓа времето кога ќе се развива многу повеќе. И сега една работа да прашам јас за третава линија дали ќе трга од железничката станица или од населбата Купел после кај ќе се движи трасата дали е ова вистинската рута?? ![]() |
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Е... уствари... ај ме интересира уште едно нешто...
Колку е просечна плата на Софијци? |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
![]() Добро, доволно е... ![]() ![]() Сепак, кај нас е добро што барем средношколциве се возат бесплатно, и пензионириве исто само во вторник и петок... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Евтино...
Еве на пример за парното тука во Скопје... 60 квадрати стан плаќаме 42 000 денари за цела година, и пази... топлат само од 5 сабајле до 10-11 вечер... и плус ич не добро греат... слабо е... не се мрзнеме... ама слабо е... За струја... 36 000 денари годишно, или 3000 месечно (што е мала потрошувачка) За вода и ѓубретарина 9600 годишно, или 800 месечно (ама добро, реално не штедиме на вода) За интернет (обичен, но стига) и телефон заедно 1800 денари месечно... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|||
Скапо ти се види или евтино? Само да дополнам,jaс не користам градски транспорт,заштото работата ми е во близина,но лугето,кои користата градски транспорт плакjaт: - 1500 денари за цел месец сите видови транспорт (метро,автобуси,трамваи,тролеjбуси) - 1050 денари е картата за една линиja(без значение дали тоа е метрото, автобус, трамваj или што друго)Ти си бираш номер на линиja со коja ти е удобна. - 120 денари е карта за един цел ден со сите видови транспорт - 30 денари е билет(карта) за 1 патуване во градскиот транспорт. Пензионери, студенти и ученици за сите линии за 1 месец ~ 840 денари Ако се плати картата от 1500 денари со сите видови транспорт за 1 месец, добивате право да паркирате во буферните паркинзи на една кола безплатно от 5 наутро до 24 навечер. Edited by ink - 28-May-2013 at 11:54 |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Добро, WTF... како е ова можно...
дај да си собереме парталите и право Софија ![]() Ова нема смила... испаѓа дека или кај нас нешто стварно не е во ред од објективни причини... или пак не крадат на велико... Edited by FoSsiL - 28-May-2013 at 11:43 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Види појма немем како е решен проблемот во Атина. Може градот да има неколку пречистителни станици, секоја со средна големина или пак просто не ја вбројале. Атина нема силна или тешка индустрија за разлика од Софија за да има потреба од големи пречистителни капацитети. Пак кажувам во Софија има една огромна ПСОВ (пречистителна станица за отпадни води) и неколку мали и затоа ПСОВ Кубратово има огромен капацитет. Забележи како сите магистрални канализациски колектори водат кон неа. Супервајзор, грешиш многу за Букурешт. Таму инфраструктурата е подобра од во Софија, повеќе блокови се санирани итн. Многу помоќен економски и секаков центар е најмалку затоа што е два пати поголем и дека е столица на 20+ милионска држава. А уште малку ќе ти извадам слико од Софија во комунизмот, што тотално ќе ти ја смени претставата за него. Во времето на комунизмот Бугарија беше средена како аптека, особено пак Софија и големите градови. Така што деградацијата настана помеѓу 1985 и некаде 2005. Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 11:40 |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
може уште еднаш...
![]() |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 17> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |