build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео > Патеписи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Софија, Бугарија | София | Sofia

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 17>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 28-May-2013 at 13:44
Originally posted by Supervisor

Окулу метро добри ти се линковите од плановите што си ги поставил. Добра поента е фатена што прво ги поврзаа најголемите населби па после што пресечни точки се главните тргови, Сердика, Свети Климент Охридски и НДК. Исто добра стратегија гледам дека е направена со изградбата на катни гаражи према крајот на М1 и М3 со што луѓето што доаѓаат од надвор од Софија место да се пикат со коли во центарот ги оставаат колите во периферија и со метрото за 10 минути се во центар. Овој проект е многу значаен за град од 1.3 милиони жители а имајќи предвид и дека имаат веќе одлично развиена трамвајска и тролејбуска мрежа освен паркинго и хаосот со коли сигурно дека е загадувањето ќе го намалат. Еден од ретките проекти во регионот што може да се каже дека е полн погодок.

Се уште користенето на буферните паркинзи е слабо,но предпоставувам обштината ке ги научи лугето,кои идат сека сутрин на работа от соседните градови во Софиja да остават колите си на тези паркинзи.
Затоа и обштината направи 2 вида зони.
-Плава-тамо не можете да седите повеке от 2 саати. За секи саат по 60 денари
-Зелена зона-не можете да седите тамо повеке от 4 саати, тамо цената е по 30 денари на саат.
Реално Софиja е 1,3 милиона луге според регистрираните во Софиja,но сека сутрин идат многу луге на работа во Софиja,чеси си от едно 50 км. Во работни дни Софиja може би стигнува 1,8-2 милиона. Има и многу,кои си живеат во Софиja, но никога не са регистрирани. Еве ме мене. Живам во Софиja,но не влегувам во тиja 1,3 милиона.
Многу луге от Перник, Ихтиман,Елин Пелин идат во Софиja за работа. Ужас настанува кога сите треба да излезат от Софиja-да речам едно - 18-19 часот. От автобуска до излез от Софиja по Цариградско со автобус за провинциjaта-сум имал случаеви 1 саат да излегуваме. Нема да ви зборувам,кога се рече Петок или Недела или празници,кога цела Софиja излегува или се вракja наново. Ваква гужва сум видел само во Истамбул за мостот на Босфора.

Edited by ink - 28-May-2013 at 13:47
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 28-May-2013 at 13:34
Окулу метро добри ти се линковите од плановите што си ги поставил. Добра поента е фатена што прво ги поврзаа најголемите населби па после што пресечни точки се главните тргови, Сердика, Свети Климент Охридски и НДК. Исто добра стратегија гледам дека е направена со изградбата на катни гаражи према крајот на М1 и М3 со што луѓето што доаѓаат од надвор од Софија место да се пикат со коли во центарот ги оставаат колите во периферија и со метрото за 10 минути се во центар. Овој проект е многу значаен за град од 1.3 милиони жители а имајќи предвид и дека имаат веќе одлично развиена трамвајска и тролејбуска мрежа освен паркинго и хаосот со коли сигурно дека е загадувањето ќе го намалат. Еден од ретките проекти во регионот што може да се каже дека е полн погодок.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 28-May-2013 at 13:19
Originally posted by FoSsiL

И уште нешто што уште повеќе ми е несфатливо...

Нели скорешниве протести во Бугарија беа главно поради покачувањето на сметките... колку тогаш ви биле претходно?

Па добро, а што да речеме тогаш ние...

Па нормално, ние произведуваме струja и извезуваме-например каj вас,каj Грциja,Турциja,Србиja,Албаниja.
Каj нас преди струjaта беше речи си 100% поевтина. Тоа некаде 2004 година. Проблемите настанаха после вклучуване на зелена енергиja во системот, кои веке надминуват близо 1000 MW. Тоа е струja от сонце и ветер, биомаса. Таа струja е многу поскапа например от нуклеарката. Некаде от прилика 10-15 пати поскапа.
Повеке от 100 евро на струja за 70 квадрати апартман во провинциjaва, никога моето семеjство не беше платило. Таа зима за истиот апартман стасахме на 150 евро.

Originally posted by FoSsiL

Евтино...

Еве на пример за парното тука во Скопје...

60 квадрати стан плаќаме 42 000 денари за цела година, и пази...

топлат само од 5 сабајле до 10-11 вечер... и плус ич не добро греат... слабо е... не се мрзнеме... ама слабо е...

За струја...

36 000 денари годишно, или 3000 месечно (што е мала потрошувачка)

За вода и ѓубретарина

9600 годишно, или 800 месечно (ама добро, реално не штедиме на вода)

За интернет (обичен, но стига) и телефон заедно 1800 денари месечно...

Jaс винаги сум се чудил како вака имате парно во некои часови, во некои немате. Тоа го видов прв пат во Битола, но не знаев дека вака и за топлата вода. Овде парно и топла вода е 24/7.


Edited by ink - 28-May-2013 at 13:23
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 28-May-2013 at 12:54
Специјално за Супервајзор оти сакаш да чепкаш и проучуваш, еве ти три интересни линка:

1) Детална географска мапа на сите линии на градскиот транспорт во Софија во прегледна резолуција:

http://forum.gtsofia.info/index.php?action=dlattach;topic=243.0;attach=87207;image

2) Детална географска мапа на сите линии на градскиот транспорт во Софија во прегледна резолуција, со многуте планирани продолжувања на трамвајната и тролејбуска инфраструктура. Иако не е сосема актуелна во поглед на постоечки линии (некои се изместија со отворањето на М2 и изградбата на М1), сепак ги содржи сите птоширувања на мрежата на електричен градски транспорт.

http://postimg.org/image/4l37zr62v/full/

3) ГУП на Софија, стискаш ”транспорт - регулация” и ти ги дава сите патни проекти во Софија. Ако убаво зумираш ќе видиш колку многу има за градење во следниве неколку години, особено бесконфликтни тангенти и дел од вториот ринг (најголем проект ќе биде јужниот булевар Тодор Каблешков).

http://maps.sofproect.com/googlemaps/


Што се однесува до М3, таа ќе има прекрасна врска со другите форми на јавен транспорт. Ќе ги бројам само линиите на електричниот гт и тоа по станици од Овча Купел кон Враждебна.

МС - метро станица и ќе ги пишувам со бројки затоа што немаат финални имиња:
ТМ - трамвајна линија
ТБ - тролејбусна линија


МС 17 - нов трамвај кој ќе оди до северниот дел на Овча Купел и ќе истура патници на оваа станица
МС 15 - трансфер на ТМ 11 и 19
МС 14 - трансфер на ТМ 4 и 5
МС 13 - трансфер на ТБ 2 и 9
МС 12 - трамсфер на ТМ 7 и ТБ 2, 8 и 9
МС 11 - трансфер на ТМ 1, 6 и 7 и на ТБ 1, 2, 5, 8 и 9
МС 10 - трасфер на метро линијата М2, ТМ 1, 6 и 7 и на ТБ 1, 2, 5, 8 и 9
МС 9 - трансфер на ТМ 10, 12, 18 и ТБ 1, 2, 5 и 8
МС 8 - трансфер на метро линијата М1 и ТБ 1, 2, 4, 5, 8 и 11
МС 6 - трансфер на ТМ 20, 22 и 23
МС 5 - трансфер на ТБ 1, 2 и 4
МС 4-2 - трансфер на ТБ 1
МС 1 -трансфер на ТМ 22

Така што ќе има многу фиидери оваа линија и затоа се очекува да вози околу 200 000 патници на ден.
Инаку веќе е решено дека линијата М3 ќе има и автоматски стаклени ѕидови и врати на станиците. Опремувањето на секоја станица со ваква технологија ќе чини по 3 милиона лева или скоро 60 милиони лева за целата линија.

Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 28-May-2013 at 12:25
Мојата карта е постара, пред неколку месеци ги променија последните две станици на М3 во Овча Купел (ОК или Оринџ Каунти како што го викаат во Софија). МС 18 и МС 19 требаше во ОК да одат северно, некаде до каде пишува кв. Баирите на мапава.
Но, на иницијатива на Спаси Меторто ги сменија и сега последните две станици ќе бидат подземни, при што последната ќе биде под Обиколницата, каде ќе има буферен паркинг за барем 1000 возила и нова железничка станица за луѓето од Перник, Благоевград, т.е. југозападна Бугарија.

Линијата е следната: Обиколницата - Овча Купел (50 000 жители) - Красно село (85 000 жит. и ќе има врска со трамвај број 5 кој е најоптоварениот трамвај во Софија со 14 поаѓања во шпицозите или на 4 минути) - бул. Бугарија (каде ќе има врска на трамвајската линија 7 втора најоптоварена во Софија со интервал на движење под 5 минути. Таа почнува со целосна реконструкција скоро ќе се изградат неколку раскрсници на различни нива со што од кв. Борово до центарот ќе стигнува многу брзо и ќе има транфер на М3 (МС бул. Бугарија) и М2 (МС НДК). Потоа трасата оди до клиничкиот центар, па потоа кај НДК, низ цетарот ќе има уште една станица на пл. Патриарх Евтимиј и СУ Св. Климент Охридски. Потоа трасата оди на север во северните квартови Хаджи Димитар, Левски и Враждебна (каде има врска со најважните трамваи во овој дел на градот и тоа 20, 22 и 23).

Интересното е што М3 ќе има и станица во центарот помеѓу двете трансферни станици од типичниот Советски триаголник. Иако во ген. планот за метрото на Софија во комунизмот биле предвидени и станици на М2 кај ул. Витоша и Солунска (помеѓу Сердика и НДК), а на М1 на бул. Дондуков, но потоа трасата на М1 се изместува да оди директно кон СУ Св. Кл. Охридски.



Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 28-May-2013 at 12:17
И уште нешто што уште повеќе ми е несфатливо...

Нели скорешниве протести во Бугарија беа главно поради покачувањето на сметките... колку тогаш ви биле претходно?

Па добро, а што да речеме тогаш ние...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 28-May-2013 at 12:16
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 28-May-2013 at 12:16
Е оваа слика од тебе е од ссц

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 28-May-2013 at 12:14
Е како бе така во Реонски... Топлификација кога работи, работи за сите, цело време....

Единствено обајснување е некој да им ги затвара вентилите или пак нешто им е подесено во станица доле... нз...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 28-May-2013 at 12:12
Originally posted by FoSsiL

Евтино...

Еве на пример за парното тука во Скопје...

60 квадрати стан плаќаме 42 000 денари за цела година, и пази...

топлат само од 5 сабајле до 10-11 вечер... и плус ич не добро греат... слабо е... не се мрзнеме... ама слабо е...

За струја...

36 000 денари годишно, или 3000 месечно (што е мала потрошувачка)

За вода и ѓубретарина

9600 годишно, или 800 месечно (ама добро, реално не штедиме на вода)

За интернет (обичен, но стига) и телефон заедно 1800 денари месечно...


Зборувај за тебе
Мене за струја летни месеци испод 3000 ден не ми доаѓа сметка ,а ладење немам никакво (живеам во куќа иначе со простор од 70 квадрати) а бојлер користиме претежно цептер (на сончева енергија лична изработка) ,зимно време секогаш над 4000 илјади, а греењето ми е на дрва за кој минимум 3100ден по м3 плаќам (во просек околу 8-10м3 ми требаат за грејна сезона), зимно време за вода и ѓубретарина плаќам од 1200 па нагоре, а летно време знае и 3000ден да ми дојде сметка.

Друго парното по зградите зависи од кој дел на Скопје живееш ,негде греат само по неколку часа во денот ,не е од 5 па до 22-23 часот, конкретно во Реонски Центар мислам дека имаат од 2 до 3 во текот на ноќта , од 5 до 10 изутрина , и од 17-22 вечер но парното пука од жештина.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 28-May-2013 at 12:11
Значи едно семејство би имало по 1000 евра плата, а живеат поефтино од кај нас, така?

Ај оди сега сфати...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 28-May-2013 at 12:08
Originally posted by FoSsiL

Е... уствари... ај ме интересира уште едно нешто...

Колку е просечна плата на Софијци?


2011: Годишни примања на вработен 12 000 лв
Значи просечната плата по вработен е 1000 лева или 500 евра.
Коефициент на безработица во Софија за 2011 - 5,9%

Супервајзор не ми се покажува сликата! Ниту на Хром ниту на Фаерфокс. Иначе секој си има мислење де, но Букурешт не е целиот демолиран од Чаушеску туку има многу големи стари делови, Не за џабе го викале Париз на Балканот.

Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 12:11
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 28-May-2013 at 12:08
Originally posted by Andrej_LJ

Originally posted by Supervisor

Originally posted by kiriOK

Originally posted by Supervisor

Софија столица на Балканот нема што го прошиша Белград со метро системов, можат вода да им носат сега на Бугарите.

Атина,немој да је заборавиш Атина.
Огромен и супер развиен град...
Но Атина штом е скроз на периферијатра на Балканот тогаш може и да не ја сметаме.


Атина Букурешт и Истанбул не ги сметам. Букурешт отсекогаш ми изгледал на огромно комунистичко гето додека муслиманскиот Истанбул воопшто не ми е привлечен. Софија е стар град со одлична инфраструктура гледам дека во последниве 10 години многу зе измени. Секако фали уште многу ова со метрото реков погоре е топ проект во регионот. Ама фали и уште таму улици, фасади, тротоари, зеленило се во крш состојба како во комунизмот. Сепак реков Софија е голем град и Бугарија е стабилна држава такада не гледам причина да не се развива "правилно" што на пример не е случајот со Скопје.


Види појма немем како е решен проблемот во Атина. Може градот да има неколку пречистителни станици, секоја со средна големина или пак просто не ја вбројале. Атина нема силна или тешка индустрија за разлика од Софија за да има потреба од големи пречистителни капацитети. Пак кажувам во Софија има една огромна ПСОВ (пречистителна станица за отпадни води) и неколку мали и затоа ПСОВ Кубратово има огромен капацитет. Забележи како сите магистрални канализациски колектори водат кон неа.

Супервајзор, грешиш многу за Букурешт. Таму инфраструктурата е подобра од во Софија, повеќе блокови се санирани итн. Многу помоќен економски и секаков центар е најмалку затоа што е два пати поголем и дека е столица на 20+ милионска држава.

А уште малку ќе ти извадам слико од Софија во комунизмот, што тотално ќе ти ја смени претставата за него. Во времето на комунизмот Бугарија беше средена како аптека, особено пак Софија и големите градови. Така што деградацијата настана помеѓу 1985 и некаде 2005.


Сега немој да ми кажуваш на пример центарот на Софија и на Букурешт ја лично не можам да ги споредам со тие грди комунистички зданија во Букурешт. За мене Софија е многу поубав град и е постар град. Кружната геометрија на Софија е голема предност на пример пред други градови како Скопје. А Тоа што е поголем Букурешт не го прави дефакто по атрактивен според мене, во Софија се буквално се што може човек да замисли во еден голем град го имаш од аква паркови, Икеа итн... Во регионот Софија според мене предничи и пред Белград и тоа допрва доаѓа времето кога ќе се развива многу повеќе.

И сега една работа да прашам јас за третава линија дали ќе трга од железничката станица или од населбата Купел после кај ќе се движи трасата дали е ова вистинската рута??

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 28-May-2013 at 11:59
Е... уствари... ај ме интересира уште едно нешто...

Колку е просечна плата на Софијци?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 28-May-2013 at 11:57
Originally posted by ink

Originally posted by FoSsiL

може уште еднаш...

Скапо ти се види или евтино?

Само да дополнам,jaс не користам градски транспорт,заштото работата ми е во близина,но лугето,кои користата градски транспорт плакjaт:
- 1500 денари за цел месец сите видови транспорт (метро,автобуси,трамваи,тролеjбуси)
- 1050 денари е картата за една линиja(без значение дали тоа е метрото, автобус, трамваj или што друго)Ти си бираш номер на линиja со коja ти е удобна.
- 120 денари е карта за един цел ден со сите видови транспорт
- 30 денари е билет(карта) за 1 патуване во градскиот транспорт.
Пензионери, студенти и ученици за сите линии за 1 месец ~ 840 денари

Ако се плати картата от 1500 денари со сите видови транспорт за 1 месец, добивате право да паркирате во буферните паркинзи на една кола безплатно от 5 наутро до 24 навечер.




Добро, доволно е... не ми требаат уште шокови

Сепак, кај нас е добро што барем средношколциве се возат бесплатно, и пензионириве исто само во вторник и петок...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 28-May-2013 at 11:54
Евтино...

Еве на пример за парното тука во Скопје...

60 квадрати стан плаќаме 42 000 денари за цела година, и пази...

топлат само од 5 сабајле до 10-11 вечер... и плус ич не добро греат... слабо е... не се мрзнеме... ама слабо е...

За струја...

36 000 денари годишно, или 3000 месечно (што е мала потрошувачка)

За вода и ѓубретарина

9600 годишно, или 800 месечно (ама добро, реално не штедиме на вода)

За интернет (обичен, но стига) и телефон заедно 1800 денари месечно...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 28-May-2013 at 11:45
Originally posted by FoSsiL

може уште еднаш...

Скапо ти се види или евтино?

Само да дополнам,jaс не користам градски транспорт,заштото работата ми е во близина,но лугето,кои користата градски транспорт плакjaт:
- 1500 денари за цел месец сите видови транспорт (метро,автобуси,трамваи,тролеjбуси)
- 1050 денари е картата за една линиja(без значение дали тоа е метрото, автобус, трамваj или што друго)Ти си бираш номер на линиja со коja ти е удобна.
- 120 денари е карта за един цел ден со сите видови транспорт
- 30 денари е билет(карта) за 1 патуване во градскиот транспорт.
Пензионери, студенти и ученици за сите линии за 1 месец ~ 840 денари

Ако се плати картата от 1500 денари со сите видови транспорт за 1 месец, добивате право да паркирате во буферните паркинзи на една кола безплатно от 5 наутро до 24 навечер.

Edited by ink - 28-May-2013 at 11:54
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 28-May-2013 at 11:41
Добро, WTF... како е ова можно...

дај да си собереме парталите и право Софија

Ова нема смила... испаѓа дека или кај нас нешто стварно не е во ред од објективни причини... или пак не крадат на велико...

Edited by FoSsiL - 28-May-2013 at 11:43
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 28-May-2013 at 11:39
Originally posted by Supervisor

Originally posted by kiriOK

Originally posted by Supervisor

Софија столица на Балканот нема што го прошиша Белград со метро системов, можат вода да им носат сега на Бугарите.

Атина,немој да је заборавиш Атина.
Огромен и супер развиен град...
Но Атина штом е скроз на периферијатра на Балканот тогаш може и да не ја сметаме.


Атина Букурешт и Истанбул не ги сметам. Букурешт отсекогаш ми изгледал на огромно комунистичко гето додека муслиманскиот Истанбул воопшто не ми е привлечен. Софија е стар град со одлична инфраструктура гледам дека во последниве 10 години многу зе измени. Секако фали уште многу ова со метрото реков погоре е топ проект во регионот. Ама фали и уште таму улици, фасади, тротоари, зеленило се во крш состојба како во комунизмот. Сепак реков Софија е голем град и Бугарија е стабилна држава такада не гледам причина да не се развива "правилно" што на пример не е случајот со Скопје.


Види појма немем како е решен проблемот во Атина. Може градот да има неколку пречистителни станици, секоја со средна големина или пак просто не ја вбројале. Атина нема силна или тешка индустрија за разлика од Софија за да има потреба од големи пречистителни капацитети. Пак кажувам во Софија има една огромна ПСОВ (пречистителна станица за отпадни води) и неколку мали и затоа ПСОВ Кубратово има огромен капацитет. Забележи како сите магистрални канализациски колектори водат кон неа.

Супервајзор, грешиш многу за Букурешт. Таму инфраструктурата е подобра од во Софија, повеќе блокови се санирани итн. Многу помоќен економски и секаков центар е најмалку затоа што е два пати поголем и дека е столица на 20+ милионска држава.

А уште малку ќе ти извадам слико од Софија во комунизмот, што тотално ќе ти ја смени претставата за него. Во времето на комунизмот Бугарија беше средена како аптека, особено пак Софија и големите градови. Така што деградацијата настана помеѓу 1985 и некаде 2005.

Edited by Andrej_LJ - 28-May-2013 at 11:40
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 28-May-2013 at 11:39
може уште еднаш...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.197 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.